nem hiszem, mert a trafón nincs meg a feszkó, de ha rávezeted máshonnan és a leírt inverz módon beindul, onnan egy ütem nem marad ki, úgy megy mint a nagykönyvben... ráadásul fater (nem autóvillamosságis, de elektrotechnikus) azt mondja, hogy a mérés alapján (nem 0 V ahogy lenni kéne mondjuk vezetékszakadásnál hanem 0,6 V) ez jellegzetesen a letiltásra használt áramköri elemekre utal...
még egy motortéri átnézés belefér,de anno a Nagy Felújítás ürügyén, illetve alkalmával tényleg minden testpont meg lett csinálva, ahol kasznin van ott még a festéket is leszedtem és csak külsőleg lett finoman lakkal vagy festékkel lezárva a két érintkező elem hézaga.
Forum >> Alfasud-33
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-04-2019 14:35:04 // 80671
pb_24-04-2019 11:24:42 // 80670
Nem lehet, hogy a vezetékek is inkább ott sérültek? Vagy ximpla testhiba?
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-04-2019 10:00:30 // 80669
Nem, csak a fedelet! Ja meg a rotort - kellett volna, de nem tettem- meg is szívtuk ezt a lustaságot (ami viccesen sőt igazságtalanul hangzik azután amennyit tornáztam meg fekve nyomtam a szerelés alatt :-p) mert ugye se a garázs se az autó nem tökéletesen vízszintes, a motort nem akartam emelőn hagyni (az enyém visszaenged elég sokat) bakra tettem de egyrészt k.va nehéz a bak tetejét még fával-rongyokkal is összepászítani a motor alátámasztásra alkalmas felületeivel , másrészt a baknak adott pozíciói vannak, egy oldalon pont felült rajta a moci, a másikon hozzá sem ért...Mindegy, egy bak elbírja - csak így meg szinte észre sem vettük, hogy a motor elfordult a hossztengelytől egy kicsit, pont annyira hogy mikor a váltót visszatettük a verda alá és engedtük vissza a kocsit a tűzfali pofalemezek egyike letörte a rotor farkát :-S
(elvileg az farokrésze csak kiegyensúlyozós szerepet tölt be, de 2410 ft-ért vettem bele UNIXból új rotort - ami nem fordulatszámszabályzós, úgyhogy mostmár mehetek 6800 fölé! :-)))
(elvileg az farokrésze csak kiegyensúlyozós szerepet tölt be, de 2410 ft-ért vettem bele UNIXból új rotort - ami nem fordulatszámszabályzós, úgyhogy mostmár mehetek 6800 fölé! :-)))
pb_23-04-2019 22:33:52 // 80668
pb_23-04-2019 21:43:32 // 80667
Az Loxttót nem vetted ki/le a kuplungozásnál?
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-04-2019 20:38:10 // 80666
Nojóvan, a kormányburkolat már fent de a polc alatta nincs még - ott van egy szép nagy csatlakozó, abban kimértem a zöldfekát elvileg jók az értékek, sztem onnan viszem el a trafóra...
pb_23-04-2019 12:40:04 // 80665
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-04-2019 11:19:47 // 80664
Üdv Urak!
Villanyászati segítség kéne...
Kuplung cserélve, váltó lenyalva, új állítható kormányösszekötők bent - a benzinpumpánál belefutottam egy újabb korábbi magasszintű autószerelő-szakértői megoldásba ami miatt ugyanúgy kellett hagyjam , de ezek mind hibátlanok (lásd később)-ellenben szart beindulni...
Nincs gyújtás, a trafó sem kapja meg a 12V-ot :-( Nem tudom, talán a motorleengedés miatt lett valami vezetékszakadás és/vagy a gyári, hozzám már távirányító nélkül került riasztó veszi el (kulcs van hozzá, ki van vele kapcsolva , de kiszerelni nem lehet mert akkor sincs gyújtás ) Sztem inkább az utóbbi, sajnos kapcsolási sincs hozzá, esélytelen arrafelé nyomozni - úgyhogy kerestünk faterral egy gyújtásra kapcsolódó 12V-ot (ablaktörlő ha jól nézem) és összekötöttük a trafóval. Nagy nehezen beindult, pont mikor már kezdtem feladni...
Innen mentem vele a ház körül, másnap tankolás meg ilyenek, ki Nyékre, (innen tudom hogy amit szereltem az OK) ez kb.15-20 indítás - és nagy gond vagy ijedelem nem volt, de egyértelmű volt hogy az indításnál valami megváltozott...Mindig akkor indult be, amikor abbahagytam az indítózást és akkor is nagy rándulással...Eleinte a sokat állt benzinre fogtam, aztán tegnap reggel megvilágosodtam: basszus !!! az indításnál van egy relé ami pont ezeket az általános fogyasztókat lekapcsolja, azaz indítózásnál pont nincs gyújtásom, de amint elengedem a kulcsot visszatér és a még lendületből forgó motor így beindul valahogy...
Na most ez így hogy tudom a mikéntjét nem igazán jó...Most a meló miatt csütörtökig-péntekig nem megyek sehová , de ahogy lesz kis időm ezt gyorsan és célirányosan meg kéne oldani...
Egy rekesz sörre jó nálam aki konkrét tippeket ad
-vagy arra hogy melyik gyújtáskapcsolóból jövő vezetéket kellene a trafóra kötnöm
-vagy hogy iktatható ki a I35 (táblán B jelű) relé (nem hiányzik mert magamtól is úgy indítózok hogy minden lekapcsolva, főleg a lámpa)
Kösz előre is!
Villanyászati segítség kéne...
Kuplung cserélve, váltó lenyalva, új állítható kormányösszekötők bent - a benzinpumpánál belefutottam egy újabb korábbi magasszintű autószerelő-szakértői megoldásba ami miatt ugyanúgy kellett hagyjam , de ezek mind hibátlanok (lásd később)-ellenben szart beindulni...
Nincs gyújtás, a trafó sem kapja meg a 12V-ot :-( Nem tudom, talán a motorleengedés miatt lett valami vezetékszakadás és/vagy a gyári, hozzám már távirányító nélkül került riasztó veszi el (kulcs van hozzá, ki van vele kapcsolva , de kiszerelni nem lehet mert akkor sincs gyújtás ) Sztem inkább az utóbbi, sajnos kapcsolási sincs hozzá, esélytelen arrafelé nyomozni - úgyhogy kerestünk faterral egy gyújtásra kapcsolódó 12V-ot (ablaktörlő ha jól nézem) és összekötöttük a trafóval. Nagy nehezen beindult, pont mikor már kezdtem feladni...
Innen mentem vele a ház körül, másnap tankolás meg ilyenek, ki Nyékre, (innen tudom hogy amit szereltem az OK) ez kb.15-20 indítás - és nagy gond vagy ijedelem nem volt, de egyértelmű volt hogy az indításnál valami megváltozott...Mindig akkor indult be, amikor abbahagytam az indítózást és akkor is nagy rándulással...Eleinte a sokat állt benzinre fogtam, aztán tegnap reggel megvilágosodtam: basszus !!! az indításnál van egy relé ami pont ezeket az általános fogyasztókat lekapcsolja, azaz indítózásnál pont nincs gyújtásom, de amint elengedem a kulcsot visszatér és a még lendületből forgó motor így beindul valahogy...
Na most ez így hogy tudom a mikéntjét nem igazán jó...Most a meló miatt csütörtökig-péntekig nem megyek sehová , de ahogy lesz kis időm ezt gyorsan és célirányosan meg kéne oldani...
Egy rekesz sörre jó nálam aki konkrét tippeket ad
-vagy arra hogy melyik gyújtáskapcsolóból jövő vezetéket kellene a trafóra kötnöm
-vagy hogy iktatható ki a I35 (táblán B jelű) relé (nem hiányzik mert magamtól is úgy indítózok hogy minden lekapcsolva, főleg a lámpa)
Kösz előre is!
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-04-2019 13:51:12 // 80663
Ammen! :-)
pb_03-04-2019 22:33:12 // 80662
114 inkább.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-04-2019 08:42:48 // 80661
ja, igazság 107/105 a kat miatt...
de az enyém karbival meglesz 110! :-)))
de az enyém karbival meglesz 110! :-)))
pb_02-04-2019 18:49:33 // 80660
107.
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-04-2019 14:11:38 // 80659
KAT nélkül nem 110?
pb_01-04-2019 22:41:27 // 80658
107 és ninTS különbség.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-04-2019 14:25:03 // 80656
MÁS: az 1.7 IE "non-kat" 110 LE az környezetvédelmileg jobb a karbisnál vagy ugyanúgy EURO-zéró :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-03-2019 22:15:48 // 80655
"pedig olyan jó 5letnek tűnt" :-)
pb_31-03-2019 21:27:44 // 80654
Nem igazán ayánlott a dolog.
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-03-2019 13:46:58 // 80652
Sziasztok!
Oktondi kérdés: a kupplung munkahenger elől ha ki van a kupplung/váltó szerelve, szabad szivárgásra pedálnyomkodással tesztelni vagy mint a féknél betét/tárcsa nélkül itt is ki tud jönni a dugattyú belőle?
Oktondi kérdés: a kupplung munkahenger elől ha ki van a kupplung/váltó szerelve, szabad szivárgásra pedálnyomkodással tesztelni vagy mint a féknél betét/tárcsa nélkül itt is ki tud jönni a dugattyú belőle?
BuBu.29-03-2019 21:43:05 // 80651
Jó estét.
Melyik félőrült jampizott ma Budaörsön a templomtérnél a piros 33 al??:D
Bár lehet hogy nem jampizott csak beragadt a kézifék néha....
:D
Melyik félőrült jampizott ma Budaörsön a templomtérnél a piros 33 al??:D
Bár lehet hogy nem jampizott csak beragadt a kézifék néha....
:D
Haddel29-03-2019 18:53:47 // 80650
Hakuna21-03-2019 22:41:37 // 80649
Ezek szerint az AC volt a ludas. Most nem folyik semmi, legalább is száraznak tűnik.
127_sud21-03-2019 12:38:54 // 80648
Így van, ha a bakelit alól folyik a benzin akkor már átereszt a szivattyú membránja és az olajteknőbe is le tud folyni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-03-2019 12:17:16 // 80647
szerintem benzint ott nem kell meg nem is lehet tömíteni...a benzin egy külön csövön bemegy a pumpába amikor szív és egy másikon megy tovább amikor tol...
elméletileg szivároghat de nem jellemző
annál a bakelitnél olajat kell tömíteni - nekem az jön is szépen , azért gondoltam hogy megcsinálom azt is...
elméletileg szivároghat de nem jellemző
annál a bakelitnél olajat kell tömíteni - nekem az jön is szépen , azért gondoltam hogy megcsinálom azt is...
127_sud21-03-2019 06:59:09 // 80646
Az pedig egy bakelit betét, részben hővédő szerepe is van de a lökőrudat is az vezeti meg. Tényleg kell mindkét oldalra egy-egy gumigyűrű tömítésnek mert önmagában nem fog tömíteni. A baj inkább az, hogy sok üzemanyag szivattyú amit gyártanak nem olyan amihez illeszkedik a tömítés. A BCD Corona vagy a gyári Savara például jó de még kaphatók közül ezzel nem nagyon foglalkoztak. Oda kívülre egy papírtömítés kell. Mondjuk nekem van mindkét gumigyűrűm új mert persze a közbetét két oldalán nem egyforma méretű van. Ez olyan mint a tankrögzítő pánt, simán lehetett volna ott is mindkettő egyforma hosszú de valami vakegér különbözőt tervezett. Értelme nem sok volt így megcsinálni de ez van.
Hakuna20-03-2019 20:12:41 // 80645
Szerintem ugyanarra gondolunk, de ez nem hinném, hogy bakelit, mert ruganyos. Törött sarokkal szerintem folyatta a benzint, mert eddig nedves volt, most pedig száraz, annak ellenére, hogy O-gyűrű nincs is benne. (És nem is volt, ki nem eshetett semmi, mert direkt alányúltam, féltem, hogy valami szétesik...) Amúgy robbantott ábrán én is láttam a gyűrűket, csodálkoztam is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-03-2019 08:55:57 // 80644
ha ezt a bakelit-háromszöget nevezed annak, akkor mondom hogy ez nem tömítés, inkább afféle hővédő-távtartó. Nekem is törött a sarka :-p
Van benne egy "O"-gyűrű, az tömít - vagy öregen már annyira nem , nekem is jön ott ki az olaj....Az a gond, hogy lehet kapni új gyűrűt , nem is drága, 7-800 FT DE : csak 12-es kiszerelésben van ami miatt mindig visszakozok a businesstől :-p
Viszont: most úgy vagyok, hogy kupplungcsere okán már úgyis áll másfél hónapja a verda és eleve terveztem például a hozzáférhetőség miatt a nyomtávrudak (kormányösszekötők) kicserélését az állítós fejlesztett változatra - akkor már lekapom a pumpát (persze csak a blokkról, 2 cső marad) és csináltatok tömítéskészítővel egyet bele...Ja, meg akkor már felteszem a pumpám papírtömítését is....Ja, meg van új lökőrudam is a pumpához, akkor már azt is :-))))
Van benne egy "O"-gyűrű, az tömít - vagy öregen már annyira nem , nekem is jön ott ki az olaj....Az a gond, hogy lehet kapni új gyűrűt , nem is drága, 7-800 FT DE : csak 12-es kiszerelésben van ami miatt mindig visszakozok a businesstől :-p
Viszont: most úgy vagyok, hogy kupplungcsere okán már úgyis áll másfél hónapja a verda és eleve terveztem például a hozzáférhetőség miatt a nyomtávrudak (kormányösszekötők) kicserélését az állítós fejlesztett változatra - akkor már lekapom a pumpát (persze csak a blokkról, 2 cső marad) és csináltatok tömítéskészítővel egyet bele...Ja, meg akkor már felteszem a pumpám papírtömítését is....Ja, meg van új lökőrudam is a pumpához, akkor már azt is :-))))
Hakuna18-03-2019 21:32:56 // 80643
Küldetés teljesítve, köszönöm az inspirációt!
Nem tudom miért hittem, hogy emelve jobb lenne. Mondjuk ahol tudott kibaszott velem azért, pl. a gyári csavar nem fért bele az utángyártott AC felfogatófülébe, kénytelen voltam vágni egyet az itthon lévő hosszabból. A vékony tömítés elszakadt, amint az várható is volt, levételkor, (minek az oda egyáltalán?) Szerencsére van itthon elfekvőben egy fullos tömítéskészlet, tudatlanságomból pedig következett az is, hogy az AC-hez való biztosan nem került felhasználsára eddig.
Kicsit így is szemműtét végbélen át jellege volt, mert a szűrőházon kívül nem volt kedvem mást lebontani, de azért abszolválható, tényleg felesleges lett volna emelni.
Vajon a régi tömítés tömített ?:))
Nem tudom miért hittem, hogy emelve jobb lenne. Mondjuk ahol tudott kibaszott velem azért, pl. a gyári csavar nem fért bele az utángyártott AC felfogatófülébe, kénytelen voltam vágni egyet az itthon lévő hosszabból. A vékony tömítés elszakadt, amint az várható is volt, levételkor, (minek az oda egyáltalán?) Szerencsére van itthon elfekvőben egy fullos tömítéskészlet, tudatlanságomból pedig következett az is, hogy az AC-hez való biztosan nem került felhasználsára eddig.
Kicsit így is szemműtét végbélen át jellege volt, mert a szűrőházon kívül nem volt kedvem mást lebontani, de azért abszolválható, tényleg felesleges lett volna emelni.
Vajon a régi tömítés tömített ?:))
Hakuna18-03-2019 17:55:54 // 80642
Akkor csak üres szakemberre, aki neki mer állni. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-03-2019 12:20:27 // 80641
Üres emelő?
Ne szívass, felülről simán cserélhető, mondjuk 13-as csőkulccsal.
Ne szívass, felülről simán cserélhető, mondjuk 13-as csőkulccsal.
Hakuna18-03-2019 12:08:02 // 80640
Az enyém nem dadog.
Magasabb fordulatszámon viszont rezonál. Nagyjából, mintha nem lenne üzemanyag és valószínűsítem, hogy nincs is elég. Ugyanakkor viszont alapjáraton bőven van és picit kormol is, ezért akartam visszavenni, ezt megtörtént. Vákuum van egyébként, tehát nagy baj nem lehet. Most majd meglátom változtat -e terhelés alatt a menettulajdonságokon. lassan csak eljön az AC-csere is, remélem, az alkatrész már megvan kűfődrő, épp csak üres emelőre várunk.
Magasabb fordulatszámon viszont rezonál. Nagyjából, mintha nem lenne üzemanyag és valószínűsítem, hogy nincs is elég. Ugyanakkor viszont alapjáraton bőven van és picit kormol is, ezért akartam visszavenni, ezt megtörtént. Vákuum van egyébként, tehát nagy baj nem lehet. Most majd meglátom változtat -e terhelés alatt a menettulajdonságokon. lassan csak eljön az AC-csere is, remélem, az alkatrész már megvan kűfődrő, épp csak üres emelőre várunk.
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-03-2019 08:39:03 // 80639
Minden relatív az enyémen most pld. se váltó se kupplung nincs :-)
Amúgy sztem a karbi nem úgy működik, hogy ha a pumpa kicsit gyengélkedik akkor már keverékképzési gondok vannak...
A két karbi úszóházában 3,5-4 dl beRzin van , ha nem gyorsul vagy ilyesmi akkor első körben a tömítetlenség az oka,mert gyorsításkor az egyébként keletkező vákuum valahol elszelel.
Én pld effektíve 10 évig kínlódtam ezzel, elektromos AC meg minden játszott de nem volt javulás :-(
Valami "szakértő" korábban leszólta a karbi-felújítókészletet (hogy utángyártott szar, a gyári dolgok megtartására kell törekedni) én meg jól elhittem...
Aztán csak néztem, hogy gyorsítást imitálva a gázrudazattal a gyorsítófúvóka (ami egy függőleges csatorna tetején van, a felfelé szívott beRzint mint a szódásszifon feje 135°-kal visszafordítva lövi a torokba) mellett buzog fel a benya és szétterül az fedélen az O gyűrű elérettsége miatt - persze hogy dadogott ...
Amúgy sztem a karbi nem úgy működik, hogy ha a pumpa kicsit gyengélkedik akkor már keverékképzési gondok vannak...
A két karbi úszóházában 3,5-4 dl beRzin van , ha nem gyorsul vagy ilyesmi akkor első körben a tömítetlenség az oka,mert gyorsításkor az egyébként keletkező vákuum valahol elszelel.
Én pld effektíve 10 évig kínlódtam ezzel, elektromos AC meg minden játszott de nem volt javulás :-(
Valami "szakértő" korábban leszólta a karbi-felújítókészletet (hogy utángyártott szar, a gyári dolgok megtartására kell törekedni) én meg jól elhittem...
Aztán csak néztem, hogy gyorsítást imitálva a gázrudazattal a gyorsítófúvóka (ami egy függőleges csatorna tetején van, a felfelé szívott beRzint mint a szódásszifon feje 135°-kal visszafordítva lövi a torokba) mellett buzog fel a benya és szétterül az fedélen az O gyűrű elérettsége miatt - persze hogy dadogott ...
pb_17-03-2019 23:56:47 // 80638
Rendes motoron ninTSenek ilyen xerkezetek.D
Hakuna16-03-2019 19:09:44 // 80637
Én egyelőre csak finoman el akarok venni belőle, mert gyanítom, hogy sokat kap, a döglődő AC-pumpa miatt tekerhette feljebb egy korábbi szerelő.
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-03-2019 21:39:55 // 80636
persze, befelé tekerve zárja a csatornát, szegényíti a keveréket...De szólok előre, hogy ha a karbi össze-vissza szelel ,átengednek a tömítések akkor van úgy hogy a csavarra nem csinál semmit...Nekem ilyen volt- igaz ott fordítva, nem bírtam alapjáraton életre kelteni némelyik hengert...
Hakuna15-03-2019 19:51:31 // 80635
Keverékcsavar, az biztos, a kérdés, hogy hogyan éri el a keverék összetételének változását. Azaz, ha sokat/keveset kap, ezzel csökkenthető -e?
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-03-2019 19:05:17 // 80634
nem túl részletgazdag a kép, de szerintem a 83 az a keverékcsavar, amin van egy O-gyűrű és a csavar fejével egy, a szárára húzott rugót szorít be a fészekbe. A csavar vége nagyon hegyes-kúpos, betekerve elzárod a hengert, kitekerve meg egyre dúsabb lesz az alapjárati keverék abban a hengerben.
a 67-est nem is látom ekkorában, hogy miféle alkatrész lehet, nekem weber van azon nem rémlik ilyesmi...
a 67-est nem is látom ekkorában, hogy miféle alkatrész lehet, nekem weber van azon nem rémlik ilyesmi...
Hakuna14-03-2019 19:18:55 // 80633
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-03-2019 21:09:04 // 80632
nekem sem ilyen rémlik - de megnézem holnap neked a garázsi pótalkatrészeken.
Hakuna11-03-2019 19:38:54 // 80631
Hakuna11-03-2019 18:11:16 // 80630
Köszi! Sajnos éreztem, hogy meg kell bontani a házat és azt meg látom, hogy nem egyszerű. Amúgy pedig mindene jó, csak túl laza, így lóg. Van fenn cseredarab már, csak gondoltam hátha ez is javíható és nem kell fújkálni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-03-2019 11:13:39 // 80629
nem fejeztem be :-)
ha a műanyagból az 1. lent van, utána a bowdeneket kifűzöd a csövescsavarból és utána lehet azt beállítani.
ha a műanyagból az 1. lent van, utána a bowdeneket kifűzöd a csövescsavarból és utána lehet azt beállítani.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-03-2019 11:11:30 // 80628
majd keresek képet, a lényeg hogy van 1 spiáterszerű váz , az van az ajtóra téve meg azon zajlik minden, a műanyag csak burkolat. Az a muter összerakva valóban nem nagyon fogható mert a belsejében megy a 3 állítóbowden.
Sajnos nekem is olyan, hogy ha meg van a csavar húzva de ki-behajtom 1x a tükröt utána lazul és utána kell húzni - a sok 13as kulcsból van 1 aminek a hegye odafér és ilyen 3 mm-esével meg lehet húzni.
De a rendes szétszedés először a két műanyag kettéválasztásával indul ami nem 1xű mert ezeket összerakják és valami melegítéssel a rögzítőstiftek végét szétolvasztják mint a modellautóknál. Ezeket szét kell vágni (hasonló elven a hátsó fél műa. a vázlemezre is sütve) és összerakni már csak apró csavarokkal lehet a váznál, a két felet meg szilikonnal ragasztani tudod...
Sajnos nekem is olyan, hogy ha meg van a csavar húzva de ki-behajtom 1x a tükröt utána lazul és utána kell húzni - a sok 13as kulcsból van 1 aminek a hegye odafér és ilyen 3 mm-esével meg lehet húzni.
De a rendes szétszedés először a két műanyag kettéválasztásával indul ami nem 1xű mert ezeket összerakják és valami melegítéssel a rögzítőstiftek végét szétolvasztják mint a modellautóknál. Ezeket szét kell vágni (hasonló elven a hátsó fél műa. a vázlemezre is sütve) és összerakni már csak apró csavarokkal lehet a váznál, a két felet meg szilikonnal ragasztani tudod...
Hakuna10-03-2019 19:19:57 // 80627
A visszapillantó-tükröt szét lehet szedni? Úgy értem elválik a felfogatástól a műanyag tok? Van az alján egy lapos anya, de nem nagyon lehet hozzáférni.
Marklar15511-02-2019 20:34:47 // 80626
Marklar15511-02-2019 20:33:20 // 80625
ÁdidiGaga (il hempescattore)13-01-2019 22:59:10 // 80624
Na megnéztem, a Hidra Julika annyit tol amennyit kell...vagyis ez mechaniX, rá (alá) kell feküdni mielőbb! :-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)13-01-2019 01:26:20 // 80623
ja, holnap az inassal még kinyomatom a pedált és megmérem a hidraulika okozta elmozdulást a villa tetején - ha az normális, azaz a hidrajulika teszi a dolgát - akkor tényleg nyúzom le a váltót :-p
pb_12-01-2019 20:49:08 // 80622
Ha mechanika, akkor váltó le.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
408
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?