Forum >> Alfasud-33

Hakuna06-01-2008 20:16:03 // 38771
Gondoltam az előző hsz-ekből :) Majd viszek akkor pár elemet >:-) Nekem is kell majd motorháztető, két ajtó, két sárváédő :) De lehet jobban megéri majd helyben.
kaibinger8406-01-2008 20:16:00 // 38770
nem gáz mert ha motort cserélsz már csak a köbcentit kell átiratni!
Hakuna06-01-2008 20:14:45 // 38769
De a motorcsere sem lesz olcsó. Átépítési engedély vagy mi a fasz kell hozzá. Plusz új műszaki. No meg a donor.
kaibinger8406-01-2008 20:14:24 // 38768
A szín az nem érdekel!
Fényező van a családban!
kaibinger8406-01-2008 20:12:32 // 38767
na ez jól hangzik!:-))
Hakuna06-01-2008 20:11:33 // 38766
Az már jobban hangzik, de papírokkal, ha legálisan akarod berakni. Most amúgy van egy fehér HA-n 100-ért. 101k-t futott, és külföldi papírjai vannak.
kaibinger8406-01-2008 20:09:29 // 38765
akkor viszont olaszból kéne valamit hozatni!
Hakuna06-01-2008 20:08:30 // 38764
Előbb írta Scott, mi van egy ismerős motorjával, aki szerette. Szerinted egy bontós moci milyen lesz :) Ráadásul nem tom mennyiért adják, de nem 10-ért biztos, ahogy én vettem, és az csak donornak jó. Sőt nekem annak sem :)
kaibinger8406-01-2008 20:07:58 // 38763
igen ezért szerettem én is !:-))
Hakuna06-01-2008 20:07:19 // 38762
Toljuk neki, mint süket a csengőt! :)
kaibinger8406-01-2008 20:07:12 // 38761
és ha bontóból mentek ki valamit?
Hakuna06-01-2008 20:06:55 // 38760
Indulj ki abból, hogy a felújítás általában 150-ről indul. (Még én is félek picit, hogy a kedvező jelek ellenére elérem az összeget) És akkor marad az 1.3-as mocid (ami nekem nagyon is bevált és elegendő, főleg ha üzemben kell tartani :)).
Ferke06-01-2008 20:06:00 // 38759
Húúú de felpörögtetek! Nem győzök visszaolvasni..:)
Hakuna06-01-2008 20:05:00 // 38758
Nos 200 alatt nehezebb a menet, mert ott csak kehéseket adnak.
Egy festendő teljesen felújított darab nemrég volt eladó Zoli nevű cartársnál:
http://www.alfaamore.hu/tagok/584
De az is fölötte volt :)
kaibinger8406-01-2008 20:04:50 // 38757
szép de sajna az ár magas!
Scott06-01-2008 20:02:29 // 38756
Ekkora dög ? Nagyobb kasztniba ? Isten ments :))
Hakuna06-01-2008 20:02:22 // 38755
Ez pl egész jónak tűnik. De mindig kérdezz itt körbe, hátha valaki ismeri.
kaibinger8406-01-2008 20:01:37 // 38754
sajna 200 000 alatt kell gondolkodnom az nem gond ha festésre szorúl !
Hakuna06-01-2008 19:59:36 // 38753
Mi a jó ár neked?
kaibinger8406-01-2008 19:58:52 // 38752
ez is igaz!
kaibinger8406-01-2008 19:58:32 // 38751
én is ezt akkartam de jó áron nem találok!
Hakuna06-01-2008 19:57:58 // 38750
A törődés és a hajtás nem ellentétek!
Hakuna06-01-2008 19:57:21 // 38749
Scottnak igaza van, a felújítás 300-ig bármennyi lehet. Én vennék egy 1.7-et. Ha már rászánok annyi üzemeltetési költséget, legalább legyen gyári nagyobb minden. De persze én nem járnék feltétlen ekkora döggel. Hacsak nem nehezebb kasztniban.
kaibinger8406-01-2008 19:55:53 // 38748
hát mentem vele és a srác is nagy alfa imádó (volt)akki azért törődött vele rendessen!
kaibinger8406-01-2008 19:54:13 // 38747
az lesz!
Scott06-01-2008 19:52:32 // 38746
Azért legyünk őszinték. Ha csapágyas a motorod ( mint ahogy írtad ), akkor az ott kezdődik, hogy: főtengely köszörülés új csapágysorral ( hajtókarcsapágyak is ) 30k. Ha nem kell fúrni a blokkot, akkor új gyűrük 16k. Érdemes cafatokra szedni az egész blokkot és kitakarítani becsülettel, utána komplett tömítés garnitúra csere ( szimeringek is ) 15-20k. Olaj,víz, szíjak, feszítők 20-25k. Ha fúrni kell a blokkot, akkor neki sem érdemes állni ( pedig 95%, hogy kell ).

Visszatérve a 16V-hez: egy 16V mocit sajnos élete során biztos, hogy keményen hajtották, így hiába mondja azt az előző tulaj, hogy hibátlan könnyen lehet, hogy igencsak kopott, kopottak a veztengelyek, szarok a hidrotőkék..stb
Hakuna06-01-2008 19:51:21 // 38745
Szedesd szét a motort szakértővel, nézesd meg, fotózz, érdeklődj itt a hozzáértőktől. Ha megéri felújítani újítsd fel. Ha a csapágyak mellett más is sérült vegyél egy jobbat, vagy cserélj motort. De akkor se 1.7-re szerintem. Azt jobb egyben beszerezni. És a motorcsere sem ingyenes.
kaibinger8406-01-2008 19:51:06 // 38744
Nem tudom de hetente megy ki olaszba autókért és elég szép alkatrész gyűjteménye van!
Hakuna06-01-2008 19:49:18 // 38743
Neki van ?:)
kaibinger8406-01-2008 19:49:10 // 38742
nem tudom mit csináljak!???????
Hakuna06-01-2008 19:47:34 // 38741
De az enyémet nem kell fúrni. Az már eleve onnan indul, hogy 140, tavalyi árakon, igaz, akkor már van dugód gyűrűd és csapszeged. De csapágyad még nincs. Ha pedig a főtengely is rossz, akkor sokkal rosszabb a helyzet.
kaibinger8406-01-2008 19:47:04 // 38740
kersd meg Pitykét!
Hakuna06-01-2008 19:46:13 // 38739
Kérdéses a főtengely állapota. Ugyebár azt írod csapágyas, a kérdés mennyire, és csak csapágy -e az oka. Aztán a vezérlés ... ha visszaolvasol tízoldalakon át tárgyaltam a szakértőkkel (Ezúton is mégegyszer köszi!!!:)). És szeencsésnek mondom magam, mert minden jó állapotú maradt szinte. Egyetlen dugó az semmi lenne. (Ha lehetne kapni)
kaibinger8406-01-2008 19:44:34 // 38738
akkor majdnem hogy megérné felujíttanom?
Hakuna06-01-2008 19:43:06 // 38737
Amit most csinálok, minőségi alkatrészből, az (hála Ferkének) 100 alatt fog maradni. 47 az új alkatrészek, plusz a dugó majd valahonnan. (Meg én voltam hülye venni egy 84-es motort.) Plusz olaj, plusz hűtővíz, plusz szíjak. Remélem a munkadíj megáll 30 körül.
kaibinger8406-01-2008 19:42:54 // 38736
De jó hogy meg kérdeztelek titeket!
Scott06-01-2008 19:41:16 // 38735
Hehe. Dehogynem, faszán lehet vele gyorsulni álló helyzetből, de 120-nál többet nem fog menni a verda :)))
kaibinger8406-01-2008 19:40:15 // 38734
Ez nekem is meg van!
Scott06-01-2008 19:40:01 // 38733
Mint ahogy írtad csak egy motor van, ami kevés. Kell egy hozzá való 1.7-es váltó is, az említett kereszttartó ( érdemes egyben a lengőkarokkal cserélni ), kell erősebb 1.7-es fék előre ( hűtött tárcsa ), komplett kábelköteg, Motronic ECU, AC. Amit a bontott motorról el szoktak hagyni: légtömegmérő, légszűrőház, szívócsonk, alapjárati motor. Üzemanyag rendszer: injektorok, nyomásszabályzó..stb És ami még most nem jut eszembe :)
Hakuna06-01-2008 19:40:00 // 38732
Én meg éppen elbírnám a 180-at maxra. De a kis váltó sztem annyira nem bizti hogy képes. Bár a papír az nem jelent semmit. Viszont volt, hogy azt hittem 190-el megyek. Aztán vettem egy GPS-t :) épphogy 180 volt :)
kaibinger8406-01-2008 19:39:44 // 38731
Vagy egy ilyen felújítás megkora kőlcségeket emészt fel?
Seriff06-01-2008 19:39:36 // 38730
kaibinger8406-01-2008 19:38:49 // 38729
nekem is nagyon bejön a karburátoros kis bestia!
Zoli3306-01-2008 19:38:01 // 38728
én ezt a verziót választanám, ugyse mennék vele 180-200 al, viszont jó az ha katapultál a gép
Hakuna06-01-2008 19:37:42 // 38727
Épp benne vagyok egy ilyen felújításában. Jelenleg mondjuk csak egy dugó hiányzik, de mivel jó állapotú, és ha már megcsinálom fenntartanám sokáig donorból. Csak smucig vagyok >:-)
kaibinger8406-01-2008 19:35:52 // 38726
igen?
Hakuna06-01-2008 19:35:46 // 38725
Nem fog ártani a nagyobb motornak. Csak amit írtál.
kaibinger8406-01-2008 19:35:21 // 38724
persze mindenképpen!Ez alap!
Zoli3306-01-2008 19:35:03 // 38723
és ez árthat a motornak? én ugy tudom hogy kisebb váltótól fürgébb, pörgősebb lesz csak a végsebesség lesz alacsonyabb
Hakuna06-01-2008 19:33:27 // 38722
Felmegy, csak mindek. Az áttételek szerintem eltérnek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.