Forum >> Alfasud-33
Gróf20-01-2008 16:29:47 // 40371
ja utánna meg minden kis vacakkal kell rohannni a szervízbe gépre tenni, mert felvillanegy kis lámpa, otthon meg csak hümmögni tud az ember hogy mi van a műanyag burkolat alatt, hozzányúlni nem lehet. Mert ha belenyúlok garancia ciao és forgathatom ki a zsebeimet
HátvédRomeo20-01-2008 16:26:40 // 40370
Na ebben igazad van. A mai elkényelmesedett világban, ahol a fedélzetin keresztül nézik meg az utolsó szervíz adatait. Mert lusták, egy köyvbe írni, közben időben ugyan annyi.
Ja mert a szervízkönyv hamísítható. A Laptopos beütés is.
Meg a verda csak ennek alapján műkszik, tárol adatokat. Jó dolog, hgoy hibát észlel egy autó feljegyzi, stb. Mégis állandóan azt olvasom itt hibát észlel, még sincs, itt nem észlelt hibát, még se műkszik. Húzd le kábelt aztán nézd meg, hibás adatot törölni. Jájjjj, de nem kéne új autó.
Ja mert a szervízkönyv hamísítható. A Laptopos beütés is.
Meg a verda csak ennek alapján műkszik, tárol adatokat. Jó dolog, hgoy hibát észlel egy autó feljegyzi, stb. Mégis állandóan azt olvasom itt hibát észlel, még sincs, itt nem észlelt hibát, még se műkszik. Húzd le kábelt aztán nézd meg, hibás adatot törölni. Jájjjj, de nem kéne új autó.
Gróf20-01-2008 16:15:39 // 40369
Meg már ugye alap lett. Eladhatatlan lenne egy olyan kocsi manapág amibe nincs szervó, egy olyan piacon ahol a rásegítés alap....
HátvédRomeo20-01-2008 16:02:53 // 40368
Autógyártók manapság már egy 600ccm-is autóba is raknak, plusz költség és hiba lehetőség miatt.
HátvédRomeo20-01-2008 16:01:10 // 40367
Biztos elengedte az olajat. Ekkora könny autókon felesleges vélemyényem szerint. Olyan áttételű kormányt, és beállítás kell, hogy az jó legyen. Én Srácok így is van, hogy tenyér éllel Dokkolok, és 175/70-es Gumi van fenn. Megmozdul a vas, azt már pördül is. Ha meg cintizni kell, megmarkolom kicsit, azt Ne, ne álljá beeee! :-))
Zoli3320-01-2008 15:52:55 // 40366
nekem se kell szervo bele, legalább nincs állóhelyzetbe tekergetés miatt gumikopásom, egyik ismerősőmnél volt a twingóba hogy időnként beszart a szervo a leghülyébb helyzetekben, pl mikor kanyarodott be egy utcába
HátvédRomeo20-01-2008 15:24:50 // 40365
Szevasztok! :)
Inkább szervó nékül ha lehet 1 33-as. Amúgy se nehéz autó, hogy a parkolás annyira nehéz legyen vele. Gyúrni kell! :-))
Inkább szervó nékül ha lehet 1 33-as. Amúgy se nehéz autó, hogy a parkolás annyira nehéz legyen vele. Gyúrni kell! :-))
Whiteskull20-01-2008 13:03:33 // 40364
Én már régóta ezt szajkózom. :)))))))))
Gróf20-01-2008 13:02:15 // 40363
Hja, ez abszolut előny lenne.... Na meg minnél kevesebb alkatrész annál kevesebb hibalehetőség :)))
Whiteskull20-01-2008 13:00:35 // 40362
Viszont most nem kéne ilyeneken gondolkodnod, hogy mit tarts meg belőle. :)))
Gróf20-01-2008 12:59:44 // 40361
Edzésnek jó:) főleg ugye annyi előnye van legalábbis számomra hogy gyorsabban tudom tekerni, mert tenyérrel lehet, amugy meg bele kellene kapaszkodni..
Whiteskull20-01-2008 12:58:28 // 40360
Én inkább szenvedek egy kicsit parkolásnál. :)))
Gróf20-01-2008 12:57:12 // 40359
Néha jó néha nem. Pl parkolásnál egy áldás, de nagyobb tempónál nem érzi vele az ember az utat anniyra, legalábbis én nem.
Whiteskull20-01-2008 12:56:08 // 40358
Aztat nem tudom, mivel nekem már a kormányszervó is fölösleges kacatnak tűnik egy autóba. :)))
Gróf20-01-2008 12:54:49 // 40357
Jó, ezt tapasztaltam én is a fékkel...xDD Csa arra vagyok kiváncs, hoy tipushibái vannak e.
Whiteskull20-01-2008 12:28:29 // 40356
Hát ha most itt bárki azt mondaná neked, hogy nem szoktak elromlani, és miután eladtad elromlik, ...... :)))))
Gróf20-01-2008 12:25:07 // 40355
Ciao!!!
Egy szervós korm mű elszkott csak ugy romalni? Ennek mik a tünetei? Azért kérdem mert itt a fórumban kerestek olyat ami nekem felesleges, és ha ezek nem hajlamosak annyira a meghibásodásra akkor lehet megszabadulnék tőle..
Egy szervós korm mű elszkott csak ugy romalni? Ennek mik a tünetei? Azért kérdem mert itt a fórumban kerestek olyat ami nekem felesleges, és ha ezek nem hajlamosak annyira a meghibásodásra akkor lehet megszabadulnék tőle..
HátvédRomeo20-01-2008 02:19:44 // 40354
Lépek. Jó8 Evribádi! :)
pb_20-01-2008 01:53:37 // 40353
A vezérlőhöz nem is nagyon kell nyúlni.)
HátvédRomeo20-01-2008 01:51:57 // 40352
Mikor megvettem a gépet, mondtam én a kompihoz IE-hez nem nyulok. De ha látnám, meg rendesen tanulmányoznám, megtanulnám ezt is.
BuBu.20-01-2008 01:48:15 // 40351
ha én szedem szét akkor össze is tudom rakni általában:)))
HátvédRomeo20-01-2008 01:45:00 // 40349
Hát nekem is van összehasonlítási alapom. Én áldom eddig az IE-t. Bár a karbist meg azé szerettem me szét mertük szedni a Faterral és össze is tudtuk rakni, és működött. IE-t már nem szedném szét Máster nélkül..
pb_20-01-2008 01:43:51 // 40348
Be kell építeni, ki kell próbálni, aztán Lválik.)
BuBu.20-01-2008 01:38:48 // 40347
figyi ez az egész azért kezdödött el bennem me van egy srác aki megvenné a motoromat egy teljessen más autoba kerülne bele rally verda lessz s igy gondoltam jobb neki a duplakarbis változat nekem meg megmaradna a befecsi rendszer
egyesek szerint fölöslegessen marad meg de mindegy:))))) jo az nekem
egyesek szerint fölöslegessen marad meg de mindegy:))))) jo az nekem
pb_20-01-2008 01:35:06 // 40346
Tudom én azt jól.))))
HátvédRomeo20-01-2008 01:34:17 // 40345
Biztosan az AC-d szar. Nálam IE-be elektromos AC, mutkó -10 fokban is elsőre majd a mötörháztető kiszakdt úgy indult a gép. :))) 2-3 nap állás után is.
pb_20-01-2008 01:29:18 // 40343
Ahhoz le kell cserélned a motornál a hátfal részt.
BuBu.20-01-2008 01:26:29 // 40342
gondoltam de kaphatna hagyományos ac t is a drága
pb_20-01-2008 01:24:08 // 40340
Ja azt Lfelejtettem mondani, hogy karbisítás esetén kell valamilyen nyomásszab is.
pb_20-01-2008 01:22:05 // 40339
Ilyen +közelítésből mindennel gond lehet.)
pb_20-01-2008 01:21:12 // 40338
Ez az injektorosnál is előferdül, csak ott a nyomásszab engedni L a nyomást, akkor az sem pöcc-röff.)))
pb_20-01-2008 01:20:01 // 40337
Nem.) Pöcc-röff.
Karbison is lehet használni, de mindenképp kell valamilyen nyomásszab. Gery83 kolléga próbálkozott ilyen projektel.
Karbison is lehet használni, de mindenképp kell valamilyen nyomásszab. Gery83 kolléga próbálkozott ilyen projektel.
pb_20-01-2008 01:16:52 // 40336
Mire gondolsz pontosan?) A vezérlőben vannak letárolva az értékek, amit csak 1féleképp lehet módosítani.) Pl, a 33 16vn hibába van hagyományos gyújtásLosztó, gyújtást nem tudsz rajta állítani, az LE3nál, még viszont lehet.
BuBu.19-01-2008 16:38:12 // 40335
de ezt majd nálamnál okosabbak megmondják:))
BuBu.19-01-2008 16:37:34 // 40334
háát izé
nem tom:)))) sztem nem
nem tom:)))) sztem nem
BuBu.19-01-2008 16:36:53 // 40333
okk csak gondoltam hiába mondja 10 ember hogy jo és kell az a másik 10 meg hogy bene tegyed
sztem ezt ugy tudod a legjobban kitalálni ha kiprobálod használod egy honapot mondjuk és utána döntesz:D:D
amugy bármikor nagyon szivessen
sztem ezt ugy tudod a legjobban kitalálni ha kiprobálod használod egy honapot mondjuk és utána döntesz:D:D
amugy bármikor nagyon szivessen
Zoli3319-01-2008 16:35:59 // 40332
és az injektorosok sima ac val nem is mennek?
Zoli3319-01-2008 16:34:11 // 40331
most egyelőre csak elméleti szinten érdeklődtem, de majd lehet hogy fogok vele élni ha már igy felajánlottad de majd megdumáljuk akkor :)
BuBu.19-01-2008 16:28:33 // 40330
amugy ha van kedved szarakodni vele akkor adok egy elektromos ac pumpát és meg probálkozol vele ha nem tetszik veszell egyet ha nem akkor meg csak egyszerüen vissza hozod:))
BuBu.19-01-2008 16:27:33 // 40329
mind kettövel lehet gond mint látod:)))
amugy hát nem ha az enyém karbis lenne bizti nem tennék rá elektromossat de ettöl fügetlenül biztos jó dolog asztán ha elektromos ac pumpa akkor szerintem kell egy nyomás szabályozó is a kocsiba de ez már részlet kérdés:))
amugy hát nem ha az enyém karbis lenne bizti nem tennék rá elektromossat de ettöl fügetlenül biztos jó dolog asztán ha elektromos ac pumpa akkor szerintem kell egy nyomás szabályozó is a kocsiba de ez már részlet kérdés:))
Zoli3319-01-2008 16:25:05 // 40328
lehet hogy az ac már szar, és ki kéne cserélnem csak az a kérdés hogy érdemes e az elektromosat háromszor annyiért megvenni meg hogy avval gond is lehet mert elektromos
BuBu.19-01-2008 16:18:51 // 40327
egyébként nem ha minden renndben akkor pöcre gáz nélkül indulnia kell az innyektorosnak:)
BuBu.19-01-2008 16:18:01 // 40326
neki is lehet hogy ac ja ereszt vissza csak hamarabb és azért:)
Whiteskull19-01-2008 15:42:20 // 40325
Hát akkor ott valami gond lehet. Az én boxim pöccre indul ilyenkor télen is. Feltéve persze, hogy nem két-három hete állítottam le, mert ilyenkor visszaereszt az acpumpa, és addig nem indul, amíg fel nem pumpálja a benzint. :))
Zoli3319-01-2008 15:35:21 // 40324
amugy az injektoros boxerek is nehezen indulnak hidegben?
mert nekem karbis van és szivatóval szoktam inditani de pöccre nem lehet beinditani még nyáron se ha kb. egy napig nem megyek vele.
hallottam olyat hogy elektromos ac javit ezen, szerintetek? meg egyáltalán jobb az elektromos? és karbiknál is lehet?
mert nekem karbis van és szivatóval szoktam inditani de pöccre nem lehet beinditani még nyáron se ha kb. egy napig nem megyek vele.
hallottam olyat hogy elektromos ac javit ezen, szerintetek? meg egyáltalán jobb az elektromos? és karbiknál is lehet?
Gróf19-01-2008 14:00:28 // 40323
Hát igen. Amugy ez a DIS rendszer már önállító? tehát korrigálja magát, vagy hülyeséget kérdeztem?
pb_19-01-2008 13:59:35 // 40322
Nem könnyű, de biztos zsírabb lenne, mint a mechanikus gyújtás.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
680
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?