Forum >> Alfasud-33

ANGER01-08-2008 07:04:39 // 47671
Üdv!
Azért lett pötit pörgősebb,mert szerintem a rossz szonda jelek miatt,nagyon be lett csapva a vezérlő.
Nem azt mondom,hogy tuti jó,csak jobb lett,de nem vagyok megelégedve vele,mert tudom,hogy többre képes!
HátvédRomeo01-08-2008 03:02:14 // 47670
Ehhez csatlakozok én is. Akik felénk is jó szerelők azok már sajna kiöregedtek.
A fiatal tehetségek meg pontatlanok, meg még nem tudják mit jelent az hogy szolgáltatás.

Azé kicsit hadd dicsekedjek. 13 éves voltam mikor a város legjobb szerelője magához vett nyáron 2 hétre, hogy megnézze van e érzékem és kedvem a dologhoz. Úgy volt autoszrelő leszek. Minden álmom ez volt. Sajna a másik "állat faj" tisztelet a kivételnek a tanárok baszták el nekem ezt.
Na szóval 2 nap múlva a 2od éves inassal már hengerfejet szedtem le meg szelepeket raktam be, motort kivettem vele, zárat javítottam stb.
Futóművet szedtem szét a nagy öregekkel közösen stb. 13 évesen még1X hangsúlyozom. Azt mondták Apámnak. Ez a gyerek egy nagy tehetség egy zseni lehet.
Hát elkallódtam kis túlzással. Gépészet-enregetika szakon azért csillapítottam az effajta dolgok iránti éhségemet. Ez lett az helyett.
Majd mikor ott is az "állatfaj" 5 év után kicsinált humánból jött a pénzügyi suli.
Felnőttként tudtam meg, hogy helyettem milyen fakezű barom került oda ahol tanultam volna a szakmát.
Bocs a HátvédRomeoból töri miatt, csak illusztráció miért is higult fel ez a szakma annyira. Kiolvasható miért is.
HátvédRomeo01-08-2008 02:50:46 // 47669
Hallomásból van ez az info. Én ehhez a részéhez nem konyítok, meg hozzá se nyúlok.
HátvédRomeo01-08-2008 02:49:14 // 47668
Az elgyengülés miatt irtam. Hátha kopott nagyon a motor. Meg szarok a gyűrűk is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-08-2008 02:40:56 // 47667
"Hagyományos élőhelyén az Alfa Romeo 33-asnak egyetlen természetes ellensége az "autószerelő" nevű állatfajta"
(Enciklopedia Ádidigaga)

(...akinek nem inge ,ne vegye magára! :-)
BuBu.01-08-2008 01:37:23 // 47666
mégegy dolgot megnézhetsz
szintén testelési probléma.
nekem okozott ijet, bár nem alfánál ugyan de hasonlo jelenséggel járt.
probára fogj egy bikakábelt és az aksi negativjárol tegyél egy testett a motorra valahova
nekem szikra gondok voltak a rossz test miatt egy probát megér kb 3 perc.
az act ha nagyon ki akarod probnálni akkor egyik nap elgyüssz felém ésazt van nálam ac és kicseréljük mégyvele egy kört és kiderül
másban nem tok segiteni sohasem volt iaw om:D:Dde majd szerzek egyett mosmár:D:D:D:D
BuBu.01-08-2008 01:32:29 // 47665
ez a budapesti alfa szamosi??????
nekem elég volt a bemutatkozó sorait megnézni a veboldalán köszi hozzásem vinném a vasat sött semmit
BuBu.01-08-2008 01:28:45 // 47664
enyémmel???
nem cimpál benne a rugó mert a gömbcsükló bele ver a cimpulátorba ezen kivül semmi
sztem hamarossan pb_vel és whiteskull al fogunk grillezni rajta:D:D
ennyi:D
BuBu.01-08-2008 01:26:04 // 47663
ohh bocs képletessen értettem amugy nemrég vettem és került kemény 1200 forintomba:) s még a tömitéseket is adták hozzá:D:D:D
pb_01-08-2008 00:12:55 // 47662
Ne túlozzunk, ne túlozzunk.) Azt sem hinném, hogy az LE3at át lehet állítani.
pb_01-08-2008 00:11:05 // 47661
Inkább fekete, a kék, az másra utal.)
pb_31-07-2008 23:58:29 // 47660
Szonda nélkül pörgősebb? Nem lehet, hogy inkább üzemanyag Llátási problémád van?
Sztem IAWal nem lehet ilyet játszani, de nem mondom 100%ra.
HátvédRomeo31-07-2008 22:56:59 // 47659
Ja meg a csomitartóba jobb oldalt azt a szart lefejelni 2x egymás után. Fém fos valami tartónak készült.
ANGER31-07-2008 22:21:53 // 47658
Dehogy is,nem nyúlok hozzá!
Erre az ACre hamarosan pontot teszek!
Hasonló apró problemek nálam is voltak már,ezek csak azért vannak,hogy ne unatkozzunk.
Nem ördöngős a hiba olykor csak szívatós mire megtalálod!
HátvédRomeo31-07-2008 22:03:54 // 47657
Persze ilyenhez ne nyúljál ha nem vagy biztos benne. Én komolyan AC nyomásra gyanakszom. Nem olyan ördöngős hiba van olykor a boxereknél.
Példa: Tegnap nem villogott hátul az irányjelzőm mert lámpát cseréltem komplett. Az egyik test kábel nem volt rögzítve rendesen, meg az egyik lámpa panel szarakodott. Beraktam a régi panelt a testkábelt rendesen rögzítettem azt már tutti is. :)) Apró példa volt csak.
ANGER31-07-2008 21:54:42 // 47656
Akkor ez a projekt kilőve! :-(
De jó megoldásnak tünt!
HátvédRomeo31-07-2008 21:12:55 // 47655
Szamosi szervíz volt. Nem én. Ezt a Kompi állítást egy volt kollégám mondta nekem, meg egy szerelő itt Kanizsán. Valami bizbasz van rajta azt arra dugnak valamit a tököm tudja pontosan. :)) Én ehhez nem nyúltam csak meséltek róla akik állítottak ilyet.
ANGER31-07-2008 19:56:24 // 47654
Asszem 3500 pénzé vettem,de tényleg van sokkal drágább is!
ANGER31-07-2008 19:55:00 // 47653
Üdv!
A szűrő miatt nem is bosszankodom,mert nem érdekel,csak bosszantó volt,hogy ilyen vékony ott,ahol elméletileg erősebbnek kellene lennie.
Problem megoldva.
Nekem még próbálgatnom kell a szonda nélküli dolgot,de az alapjáratom nem nőtt meg.
És én is kíváncsi vagyok,hogy lehet kilőni azt a vackot.
Mi a helyzet a Te gépeddel?
Gróf31-07-2008 19:51:05 // 47652
600 800 Ft???? 5300!!!!!!!!
BuBu.31-07-2008 19:40:07 // 47651
hello all
legközelebb találkozunk akkor ezt meg mutatod nekem mert nekem is volt 1.7 iem és azon énsem találta olyat hogy lambda nélküli üzemmod s mostmár kiváncsi vagyok énis lambda nélkül használtam semmit nem állitotam annyi hogy 950 es alapjáratom 1050 lett nélküle sokkal jobban ment mint azzal a szarral }}}}bár lehet hogy már r,gebben is betegeskedett fac tudja...
nyugodtan használhatja angehr nélküle....
a benzin szürödolgot meg nem értem elbacta van ilyen de azért egy 600 800 ft s dolgot nem javitgatnék
bocs hogy igy egybe irtam de nem tudok uj hozzászolásra klikkelni csak válaszolni tudok}}}}}
ANGER31-07-2008 17:22:30 // 47650
Leesett kompi =ECU,nem tudom ,hogy ki lehet -e iktatni a rendszerből!
És Te ,hogy csináltad?
ANGER31-07-2008 17:12:25 // 47649
Nincs kék füst egyáltalán!
Várjál mert nem tudom mi az a kompi,egyébként semmit nem álítottam el!
Már a vezérlés is tökéletesen be van állítva!
Ezen már én is gondolkodtam azért raktam rá direkt szűrőt,de semmi.
Erre utalt a durrogás is az 1-3as hengereknél ,valami keverékképzés problemre gondolok.
Gyertya szinte friss GL HL25-ös.
HátvédRomeo31-07-2008 17:07:05 // 47648
A lambda szonda nálam is ki lett baszva már jó rég. Csak nálam 1.7- nél a kompit át lehet állítani nélküle módra. Ezért is megy a vasam annyira. Egyik oka.
HátvédRomeo31-07-2008 17:01:22 // 47647
Indításnál hidegen nins kék füst? Majd mondom miért kérdem.
Olvasgattam a hsz-id erről a napokban. A kompinál nem állítottál, mert pb szerint nem lehet ezeknél 1.4-nél állítólag.
Pedig lehet, hogy nem kap elég levegőt a vas. Azéárt mondom mert visszaengeded és magához tér. Tehát sokat kap a vas benyából és hirtelen nem tudja elégetni és fuldoklik a motor. Gyertya milyen van benne?? Jól be van hézagolva a gyertya ha olyan van benne??
ANGER31-07-2008 16:47:06 // 47646
Ez az mizéria hamarosan ki fog derűlni,remélem 1 hét múlva okosabb leszek ,hogy nyavajog-e az AC!
Olyan mintha felpörögne,de nem húz,picit visszaengedem a gázt,és ujra nyomom neki akkor magához tér,de ez mind az élvezet rovására megy! :-(
HátvédRomeo31-07-2008 16:46:05 // 47645
Sőt ha már ott is kutakodtál, mivel elektromos AC a test kábelét néz meg nincs e meglazulva.
Nálam volt ilyen érintkezési hiba. Megállt az út közepén a vas. Addig ment míg volt a hengereknek benya azt meg se moccant. A kábeleket eligazítottam meg rendesen össze kötöztem, test kébel rögzírótve ahova kell stb, azóta semmi baja a vasnak e téren.
HátvédRomeo31-07-2008 16:41:22 // 47644
Én azt mondom biztos AC nyomás probléma. Ha megfigyeled, hogy mikor ürül a tank és néha üresbe szív a pumpa egy kigyorsításnál főleg alacson fokozatban nem kap hirtelen megfelelő mennyiségű benyát a motor és elgyengül mintha ki akarna fogyni a benzin. Én ezért mndom tutti AC nyomás hiba van. 3 bár nincs meg akkor érezhető az elgyengülés.
ANGER31-07-2008 15:59:08 // 47643
Üzemanyagszűrőt megoldottam,a régit megcsináltam normálisan,nem koszos,de nem is érdekel 1 darabig így marad!
Viszont most szonda nélkül pörgősebb lett igaz elveszíti az erejét,de ez lehet AC nyomás problem is.
A másik,hogy most nem akart durrogni!Remélem ezek után sem fog,és akkor ráfogok mindent a hibás szondára! :-))
Azt tudom,hogy a gyári pötit drága,de bontottal nem akarok bajlódni.
Van sokféle univerzális ennyi ohm-os,annyi ohm-os,meg mindenféle nyalánkság!
Nézek valamit,és ha valamit találtam akkor véleményeket kérnék majd!
Ezt a vezérlés átállítás dolgot nem vágom,mint sok mindent !:-(
pb_31-07-2008 15:24:31 // 47642
Legalább, azt nem kell vennie.D
pb_31-07-2008 15:23:23 // 47641
Akkor az, befejezte ténykedését.)((
Gyakorlatilag bármeddig, én már több, mint 5 éve +vagyok nélküle.)) Annyi, hogy a kódot tárolni fogja a vezérlő. Át kéne állítani Lszonda nélküli üzemmódra, ha 1általán lehet ilyet. +teszik, bár sokan mondják, hogy nem az igaziak, de a gyári duplája mondjuk 1 Bosal szondának. Vagy szerzel 1 bontott jót.
Dekka31-07-2008 15:23:00 // 47640
az jo, akkor karacsonyra lesz autoja :D
pb_31-07-2008 15:18:41 // 47639
5x, addig fog tartani.DD
pb_31-07-2008 15:18:05 // 47638
Az, már a Te bajod.)))
pb_31-07-2008 15:17:42 // 47637
Valamit találj ki, azt, hátha még menthető lesz.
ANGER31-07-2008 15:11:35 // 47636
Lszondának off ,csörög,mint a csörgőkígyó! :-(((
Meddig lehet szonda nélkül autókázni?
Illetve vannak ezek az univerzális kütyük,azok jók?
Dekka31-07-2008 13:45:02 // 47635
csak ne tartson annyi ideig mint a klima beepitesed,mert akkor soha nem lesz autod :D
Föckös31-07-2008 13:32:28 // 47634
itthonse leszek...
ANGER31-07-2008 13:17:07 // 47633
Hát nem könnyű eset az biztos,de nem dobom ki!
Most kimegyek és megnézem a szondát.
pb_31-07-2008 12:49:34 // 47632
Szóval nem könnyű eset.( Valamit, pedig ki kéne találni a +mentésére.
pb_31-07-2008 12:47:23 // 47631
Azért, ennyire ne rohanj vele.)
ANGER31-07-2008 12:41:37 // 47630
Sajna ahhogy elnyalta a fejet,ott sprickolt,ami annyit tesz,hogy iszonyat vékony a benyaszűrő háza!
Föckös31-07-2008 12:37:49 // 47629
meg fog történni, csak még azért felkészülök rá jobban elméletben.
aug 23ig meg kéne csinálnom ezt is, mert beleteszek majd némi km-t akkor.
lehet, h 15-17 hétvégén nekiuggrok.
de lehet, h nem...
pb_31-07-2008 12:16:53 // 47628
+kaptad az Lméleti okítást, azt át kell ültetned a gyakorlatba.)))
A kulissza Lég tré állapotban lehet, csoda, hogy a kezemben nem maradt a váltókar a múltkor, pedig csak épp hozzáértem.)
A váltógombot, majd jól Lcseréljük.DD
Föckös31-07-2008 12:11:32 // 47627
na de attól még nem lesz, h jóól kitárgyaljuk...
sanszos úgyis, h fel kéne újítani az enyémet, mert elég nehezen veszi a sebességeket néha.
hiába van rajta bőrözött váltógomb...
:-)
pb_31-07-2008 11:54:02 // 47626
1x már kitárgyaltuk ezt a témát.))
Föckös31-07-2008 11:45:56 // 47625
hát bírnék egy hosszabb ötödiket...
pb_31-07-2008 11:42:18 // 47624
Építs váltót!DD Általában 4-4,5k között szokott nekem is lenni a fordulat, mégsem őrültem +.))
pb_31-07-2008 11:40:31 // 47623
Mér, ma mennyi vagy?))
Föckös31-07-2008 11:40:19 // 47622
az én váltómmal egy olasz út még így is hangos, 4-4,5k alatt nem pörög a motor, és akkor az 120-135ös tempó, na ott ha jóhangú lenne, akkor meg is őrülnék, mire odaérek...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.