Forum >> Alfasud-33

Ferke17-11-2008 17:47:34 // 51171
Miért fájt volna? Le van szedve. Semmi gond nincs velük.:)
pb_17-11-2008 12:30:36 // 51170
Már akkor fájt, mikor a hfejeket kellett volna leszedned.))) Hát még akkor, hogy fog, mikor be kell adni otthon, hogy a fél motort újra kell cserélni.)))
Dekka17-11-2008 12:09:19 // 51169
az nem jelenti azt h meguszod fejfajas nelkul :D
Ferke17-11-2008 10:59:46 // 51168
Dehogy lesz. Ez a moci át lesz nézve, mielőtt bekerül!:))
Dekka16-11-2008 21:01:36 // 51167
te sose voltál jol, és hidd el,fog fájni majd neked is :DDD
Ferke16-11-2008 20:02:58 // 51166
Csak Neked fáj! Én jól vagyok.:))
pb_16-11-2008 18:30:46 // 51165
Ahogy gondolod.))
ANGER16-11-2008 18:21:12 // 51164
Persze 1Xrre csak 1 projekt lesz,de ha jól árosítják akkor lehet nem kellene kihagyni!
Utána porosodhat a műhelyben,csak +legyen!))
pb_16-11-2008 17:45:39 // 51163
Sok mindentől függ.
Sztem, csak 1 projektbe kezdj 1xre bele.))
ANGER16-11-2008 17:19:13 // 51162
Utánajárok mit is kérnek érte ilyen állapotban,aztán lehet + is nézem,persze ha elfogadható árat kérnek érte!
Kb mibe fájhat egy 16V + minden sallangja?
Holnap megkérdem mi az ára,és konzultálok.
Amúhy ezzel jár,vagy jól járunk,vagy pofára esünk!Ez benne van!
De mit tehetünk ha erre nagyon szükség van !)))
ANGER16-11-2008 17:10:57 // 51161
Ésszel?
Elvesztettem már azt ,mikor kitaláltam mit is szeretnék!DDD
A fejfásához + hozzászoktam.
pb_16-11-2008 12:34:50 // 51160
Csak nyugodtan! A hülyeségek tárháza korlátlan.DDD
Grando16-11-2008 12:32:27 // 51159
Ezeket Hari rutinosan lekezeli már. Van kin gyakorolnia, a fél Viharsarok topic hozzá jár, és szintén hasonló rohamokkal küszködik rendszeres időközönként. :DDD
Persze előfordul, hogy győz a betegség, lásd: nálam a 2.5 V6 helyett beugrott egy 3.0 V6. Úgyhogy jelentkezni fogok. ;)))
pb_16-11-2008 12:32:27 // 51158
Ok.
pb_16-11-2008 12:28:24 // 51157
Rendben.))
Ha a rohamaidat beírod ide, akkor seperc alatt beleviszünk a hülyeségbe.DDD
Dekka16-11-2008 12:20:39 // 51156
na jah sztem 3 korul atnezek a fo fejfajoshoz :)
Grando16-11-2008 12:19:59 // 51155
Egyelőre maradunk így. ;)))
Aztán úgyis lesznek rohamaim, de ha még ti is húztok itt... :DDD
pb_16-11-2008 12:15:43 // 51154
A boxer is örök.)))
Pedig vezetési élményre simán lehetne. A kis boxer, az tényleg az marad, ezért kell nagy boxer.DDD Nyugodtan vágj bele, rögös az út, lesznek szívások, kicsik, ,és nagyok is, de a végRedményt kell szem Lőtt tartani.))))
Aztán még van 1 fejezet az összkarék, azt szándékosan hagytam ki a felsorolásból.))))
pb_16-11-2008 12:05:44 // 51153
Ja, te vagy az 1ik fejfájós.) Tudok 1 Mbert akinek majd csak fog fájni, nemcsak a feje, és van 1 akinek rendszeresen fáj, mert neki kell Lvégezni a "piszkos" melót.DDDD
pb_16-11-2008 12:02:58 // 51152
Ez a nem pörög fel sztem nem mechanikai hiba lesz, de a beteges hang is lehet sok mindentől. Attól függ mennyit kell invesztálni, 10 sört, vagy néhány 10k HUFot, mert Lőbbi esetben nem kell sokat gondolkozni.)) De, ahogy Dekka kártárs is írta negyon bele lehet futni a jóba, de lehet óriási szerencséje is az Mbernek.
pb_16-11-2008 11:59:04 // 51151
Nem is, de a sirokkó sem.)))
pb_16-11-2008 11:57:45 // 51150
A kényelmességet ne firtassuk, nem is tudom ki írta a múltkor, hogy már hideg van a garázsban, és így nem tudja simogatni a sirokkót.)))
pb_16-11-2008 11:56:20 // 51149
Kicsit javítanék, az, az autó már régen nincs +. Mert felismertem, hogy mire kell váltani, persze Te is felismerted, ezért váltottál sirokkóra.)))
Grando16-11-2008 09:22:30 // 51148
A V6 örök, mint Anna! ;)))
Én nem hasonlítgatnám a két autót.
A boxer is nagyon karakteres gépezet a 33-mal együtt a maga nemében, abszolút bejön, és teljesen megértem a mániásokat. De a kisboxi akkor is csak kisboxi marad, ha a nagytestvére (1.7) valóban egy méregzsák. Tudok róla nyilván. ;))) Az ötlet amúgy kitűnő, de ne húzd az agyamat, mert amilyen bolond vagyok, megcsinálom. :DDD
:)))
Dekka16-11-2008 09:13:20 // 51147
ésszel kell bánni a 16v projectekkel :D van itt pár ember akinek már nagyon fáj a feje tőle :DDD
ANGER16-11-2008 07:09:19 // 51146
Üdv All!
Lenne 1 olyan kérdésem,hogy lehet tudnék egy 16V-t!)
Viszont motorhibás,ami annyit tesz,hogy beindúl,de nem pörög fel,elég beteges állítólag,ennyit tudok róla sajna!
Érdemes lenne invesztálnom?
Ferke16-11-2008 06:41:15 // 51145
Ja, tudom, a wartburgon. De azért az nem viszonyítási alap:)))
Ferke16-11-2008 06:40:23 // 51144
Az a baj, hogy nem végeztél még kényelmetlen melót. Túlságosan elkényeztetett a könnyen szerelhető wartburg!:)
Ferke16-11-2008 06:37:23 // 51143
Mondjuk a Wartburgodon is!:)
pb_16-11-2008 01:03:35 // 51142
+ a 16v mellé kell 1 jó ülés, 1 gyári ültetés Lőre, és nem biztos, hogy visszavágynál a V6ba.DD
pb_16-11-2008 01:00:01 // 51141
Magyarul nem sokat foglalkozott vele, + nem is értett hozzá.( 1 bontott jó főtengellyel lehet jobban jártál volna. A 3.akkal volt gond? Nem tipikus, de Lőfordul, inkább a 2es, és az 1es szokott gázos lenni, főleg a vissza 2.) Igen a rudazat is fontos, mert azon is Lmehet a pontos váltás.Bár ezt a "gumikütyüt" nem nagyon tudom mi akar lenni.) Ha jól össze van rakva a rudazat nem kell rajta műanyagra cserélni semmit sem. Azért csak nézd + a hátsó Melési pontokat, nehogy 1 Melésnél +lepetés érjen.) Mondjuk a hűtőtt tárcsával sem lesz nagyobb a fék6ás, max nem mexik L annyira Lől a tárcsa.
Kell befaragni 1 16vt, akkor majd +változik a véleményed, a versenyautós dologról.)))
Grando16-11-2008 00:35:42 // 51140
Na igen, nem sok gondot fordított rá a gazdája. Nem az ő érdeme, hogy "csak" ennyi baja volt. Inkább annak köszönhető télleg, hogy nem használta, és vmi szerencse folytán volt egy garázsa, ahol tartotta.
Adott hozzá 4 nyári és 4 téli gumit, mind repedezett öreg kukaszökevény, bőven jó profilmélységgel. Ez asszem kb. elmond mindent. Na meg az az olaj. Elmondása szerint egyszer ment vele 170-et, egy mentő után, mert vmi rokonát kísérték a kórházba. El is hiszem.
Motorban gyűrűk, csapágyak, tömítéskészlet csere. Főtengely egy helyen 1. túlméretre. Asszem ennyi. Bár ezt Hari tudja pontosan. A váltóban meg a 3. fokozat reccsent, meg ki is dobta tán hébe-hóba - az is rendbehoz, + a kapcsolókar gumikütyüje műanyagra cserél, hogy ne legyen annyira lekvárkavarós.
A kasztni kurvára egyben van. Az említett helyeken kívül sehol semmi.
A fékeket meg maj látom. Az első tárcsák és betétek bőven jók, a dobok meg megkezelődnek kicsit, mert rozsdásak, illetve a kézifékkötél ki lesz cserélve.
Lehet, hogy nem fogom erőltetni a fékcserét, végülis nem egy versenyautó a kicsike. ;)))
pb_16-11-2008 00:24:49 // 51139
Nem is rallizásra gondoltam.) Az igaz, hogy nem Rre a típusra való, de nem áll rajta rosszul. Amúgy a 33nak a gyári "könnyű"fém kerekei, sztem mind jól néznek ki.
pb_16-11-2008 00:20:55 // 51138
Szoktam néha nézegetni a HAt.))) Volt már téma itt ez a verda, asszem írtam is róla a képek alapján 1,2 sort.) Végülis jól lement az ára.) Kár a motorért, nem lehetett valami jó állapotban, ha szinte azonnal csapágyas lett.(( A motor váltó fullra fel lesz újítva? Szóval, hiába állt garázsba, csak rohad a tipukus helyeken. Hátul a küszöbvégeket, és az melőpontokat nézted? Lől a hűtött tárcsához nyerget is kell majd cserélni, a hátsó tárcsa pedig ritka, mint a fehér holló. Szvsz nem érdemes vele vesződni, jó oda a dob is, annyit nem dob a fék6áson.
Grando16-11-2008 00:13:40 // 51137
Ejj, szétcseszve nem lesz, nem rallizni szándékozom vele. De egyrészt nem is hozzávaló, másrészt most ez az utsó, amire kőtenék. Elcsapni a háztól meg sajnálom, mert pénzt nem sokat ér, de mégiscsak különleges gyári felge. Eccer tán nekiszánom magam, és felújíttatom. ;)))
Grando16-11-2008 00:08:46 // 51136
Héhééjj, de tudja vki! :DDD
Azt ja, mondjuk akkor már 299-ért hirdette. 250-ért el is hoztam. A mocit sikerült is kicsit megfingatni (hajtókarcsapágy, de szerencsére nagy kárt nem okozott, azonnal leálltunk). Nem is nagyon használta a gazdája, a motorolaj kb. szurokminőségű is volt. Viszont pont emiatt, és mert garázsban állt mindig, a karosszéria és a belsőtér kibaszottul egyben van. A motort meg most Hari atomjaira szedte, felújította, a váltót szintén. A kasztnin az első ajtók alatt meg a tankolónyílásnál kezdődött némi rozsda, az is le van már kezelve. A futómű meg a fékjei rendben vannak, bár ezeket ki akarom majd cserélni elöl hűtöttekre meg hátul tárcsákra. Na meg kap mindenféle finom olajat meg folyadékot, szűrőt, szíjat. Ja, és vmi fincsi szolid hátsó kipuffdobot.
Szóval szeretve lesz nagyon. A párom regisztrál is majd vele, tulajdonképpen az övé lesz, bár télen én is használom majd, a nagyvadat meg télialtatom addig.
A jövő hét végén megyünk érte haza Csaba alá Újkígyósra Harihoz. ;)))
pb_16-11-2008 00:01:29 // 51135
Olvasom.)) Ez van.))
pb_15-11-2008 23:58:02 // 51134
Kell hozzá esztergáltatni, vagy venni. Ritka felni, nem szabad szétcseszni.
pb_15-11-2008 23:55:42 // 51133
Ezüstre kell fújni, amilyen a gyári szín.
pb_15-11-2008 23:53:23 // 51132
1.5 QV felni. Csaknem nem azt az Imolat vetted + a HAról, amin ez volt? Asszem 350ért hirdették, 94esnek.
pb_15-11-2008 23:49:46 // 51131
A hűtő a homlokfal Lőtt van.) Le kell lazítani a feszítőket, és néhányx át kell forgatni a motort, majd lehúzni, persze az adott helyen. A rugó szépen beállítja a kellő feszességet.
Grando15-11-2008 23:35:38 // 51130
A 166 kerekeit én is a parkolóban fogom átcserélni (ahogy tavaly is, szarrá is áztam... :DDD). Az bőven elég lesz. :))))
HátvédRomeo15-11-2008 23:33:07 // 51129
Szerelőm is idén, csonk fenn volt. Akivel versenyeztünk Kaposon Veled 156 ellen. Ő.
HátvédRomeo15-11-2008 23:31:47 // 51128
pb_ Hallod ezt?? :DD "nincs helyem buherálgatni"
Parkolóba csináltam mindent nyáron ami blogomba van nyári 1 havi meló. Komoly.

Viccelünk ám Grando! :DD Ahogy gondolod.

Kurva hideg van már az akrill se állna meg már kinti festésnél sztem. Meg egyszerűbb a 14-re átdobni a télit.
pb_15-11-2008 23:20:12 // 51127
Cseréltem már úgy termosztátot, hogy a fent volt a szívócső.

Ja vazze sirokkón könnyű ezeket cserélni.)))
pb_15-11-2008 23:17:56 // 51126
Kényelmesnek nem mondanám.)
pb_15-11-2008 23:16:58 // 51125
Jól mondod, de sztem a ventit Lég nehéz úgy leRőltetni, hogy a hűtő a helyén van. A feszítőre még ráfeszítettél, mikor beszerelted?
Grando15-11-2008 23:07:09 // 51124
Ehh mán mosmán! :DDD
Nincsenek meg a kupakjai se az aluknak. Meg sajna nincs helyem buherálgatni. Jó lesz ez vazze! Nem medmexelek a csupasz acélokkal. ;)))
HátvédRomeo15-11-2008 23:01:31 // 51123
Szííííp ez. Komolyan télen ne gyilkold. Dobd fel a rozs 13-as 175/70-el azt csokolom.
Erős dörzs papír azt 700 ml-es akrillal fújd be utána , valami színnel. És már kész is. ez kb 1200 Ft-ból kijön.
Grando15-11-2008 22:53:24 // 51122
Ja ja. Eztetet e:
:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.