Forum >> Alfasud-33

alfamate8903-12-2008 19:29:56 // 51721
nekem csak a 3as az is csak néha nagyfordulaton de amugy meg lehet tanulni uhhogy ez még szerintem lketyeg 1 darabig
pb_03-12-2008 19:22:37 // 51720
Én is.)) A 2 fullra recsegett már.
alfamate8903-12-2008 19:21:25 // 51719
én nyúzom amig szét nem esik:D
pb_03-12-2008 19:19:05 // 51718
Az én váltómnak a kuplung adta az utolsó lökést.)
alfamate8903-12-2008 19:16:42 // 51717
*kéröl=fékről
alfamate8903-12-2008 19:15:49 // 51716
hát aligalig 1est ugy raktam (mint most) le 2esbe csak akkor a 2es ugy volt hogy mint állat ugy húztam bele azt hirtelen átdobni 1esbe:S hát kemény menetek voltak annyira szar volt hogy ha leszálltam a kéről elindult az autó még enyhe emelkedőn is(na télleg enyhe emelkedőn) de már a multé:D
HátvédRomeo03-12-2008 19:10:53 // 51715
Talán elérsz Vele szerelőig. De ha tuttira akarsz menni valaki guruljon Veled, ha gáz lenne, további uton, elhúz.
pb_03-12-2008 19:03:17 // 51714
Nem Melt ki rendesen.
alfamate8903-12-2008 19:01:08 // 51713
olyan bajom is volt! a lamelláim(lamelláknak hívják ugye?) fele eltört hát nem volt élmény menni vele váltó sem nagyon szerette!
pb_03-12-2008 18:56:08 // 51712
Kuplung mechanikáról van szó.)
pb_03-12-2008 18:54:54 // 51711
Én Veszprémből jöttem haza fossá ment tárcsával, és szerkezettel.))
Amúgy, ha ennyit kibírtál, inkább maradj a zsigánál, a P4et + bontsd L.DDD
alfamate8903-12-2008 18:54:03 // 51710
mondjuk igy utólag olvasa lehet hogy te nem a munkahengerre gondoltál nah mind1
alfamate8903-12-2008 18:52:48 // 51709
hű az szar ügy olyanom nekem is volt:S majdnem nekidurrantottam a falnak a garázsban mer hirtelen kiengette az olajat:S amugy nem nagy ügy a cseréje énis magam csináltam:)
Rumi03-12-2008 18:47:48 // 51708
mesterek, mivel lassan ujra alfazni fogok, masfel ev kihagyas utan :P
a meg mindig bejaratos motoru alfammal :D

az a kerdesem, hogy kuplung kinyomo csapagy problemaval mennyit lehet menni? eljutok vele az elso szereloig vagy vontatni kell?
pb_03-12-2008 18:41:58 // 51707
Teljesen mind1, mkor szereled be.
pb_03-12-2008 18:40:52 // 51706
Mennyit mentél a felújítás óta? A selénian ne csodálkozz, hogy bezabálja, bár talán ennyire nem kéne. Zének mondtad már a dolgot?
pb_03-12-2008 18:34:53 // 51705
Na persze!))))
alfamate8903-12-2008 18:18:13 // 51704
kösz szépen az infót most kipróbálom mijen lessz nélküle aztán meglátjuk mindnesetre megjegyeztem:)
swan03-12-2008 13:11:01 // 51703
Elvileg az univerzális is ugyanazt tudja ha jól tudom, csak nincs rajta saru, fel kell saruzni. Megkérdeztem ismerőstöl a Lángtól el tudjuk hozni az Intert 11eFt körül, míg az NGK kb13eFt lehetne elhozni. ez mind a kettő univerzális. Ha érdekel keress meg!
PeterW (wares)03-12-2008 12:46:17 // 51702
Szelepszarszimering problema volt, de nem fustol a gep. (amugy a Mester csinalta)
Szelepvezeto?

olaj: Selenia
Ferke03-12-2008 12:20:42 // 51701
Ja, az sem mindeg,y milyen olajat raktál bele...bár nagyon nem befolyásolhatja, ennyi olajat nem kéne megegyen amúgy sem.
Ferke03-12-2008 12:19:50 // 51700
Ha nincs olajfolyás, akkor ez csak két dolgot jelenthet. Szelepszár szimering, vagy nem sikerült rendesen a felfúrás-gyűrűzés. Ez utóbbi tünete lehet a kartergáz tünete esetleg.
PeterW (wares)03-12-2008 12:16:38 // 51699
Ja es meg egy kerdes: a lambdam meghalt es le is huztam, most semmi gond, es a fogyasztas sem volt meg ilyen jo, de azert idokozben rendeltem egy szondat, amit be kene szerelni. Szerintetek varjak vele a bejaratas vegeig? van ra sansz, hogy bejaratas alatt az uj szonda is elkoszolodik?
Koszi!
PeterW (wares)03-12-2008 12:14:00 // 51698
Amberek!

Segitsetek mar megfejteni egy rejtelyes dolgot. Az 1.4-es boxim motorja fel lett ujitva, kicsit fel is lett furva es honolva. Elso menetben volt szimering problemam, ami orvosolva lett, aztan volt szelepszarszimering problemam is, mely szinten. Most en ugy latom (vagy nem latom), hogy nem kodol a gepezet, viszont ha "hosszabb" utra megyek, akkor bezabalja az olajat. (vagy elcsopogteti) Szamszeruleg ez 1 kg olajat jelent cirka 500km alatt. A vicc az, hogy ha varosban aprankent rakok bele ennyit, akkor az olajfogyasztas kb. 2 deci. Hogy a francba lehet ez? En nem ertek a dolgokhoz, de mar kezd idegesiteni a problema. Lehet hogy hosszu tavon jobban felmelegszik a moci es csak akkor megy el valahol az olaj? Nem porgetem varoson kivul sem, olyan 2.5e fordulattal maszkalok. Van valakinek valami tippe?
Ferke03-12-2008 09:34:50 // 51697
Jön ma át valaki Maestrohoz?:)
Ferke03-12-2008 09:34:27 // 51696
De hát ha egyszer így van!:)))
pb_03-12-2008 09:13:55 // 51695
Ne dumáljál, ne dumáljál!)))))
pb_03-12-2008 09:13:26 // 51694
Ezek a problémák, mind érintkezési/kábel gondokra vezethetőek vissza.
Ferke03-12-2008 09:12:47 // 51693
Látod, sokszor nem érdemes valaminek nekiállni, mert megjavul magától:))
HátvédRomeo03-12-2008 02:37:37 // 51692
Ford mérőm kb 1 éve nincs de reménykedek, mert magától javul. :-D
Seb.mérőm hajszál pontos.Hihetetlen. Pászor romlott az el, meg indításnál felugrik néha 40ig :-D
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-12-2008 02:21:52 // 51691
akkor jó! :-)

nekem a tank az effektíve tökéletes, a kilóméter viszont 100 felett tök hülye. Városban semmi gáz, de pont az ugrott be, hogy pályán emiatt inkább a fordszámra hagyatkozom,
ha az sem jó, azért Pestig elég fárasztó a motorhang alapján belőni a sebességet :-)
pb_02-12-2008 22:32:23 // 51690
Hasonlóan műxik nálam a kmóra, és tankműszer.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-12-2008 22:22:26 // 51689
Üdv!

na, megoldódott a probléma. Az akaratom gyengeségével volt a baj! :-)
az autóm ugyebár gondolatátvitellel működik, most is az történt, hogy a piciért indultam
a bölcsödébe és épp azon bosszankodtam, hogy a jobbos ablak egy résnyire lentmaradt és így hazafelé megfázhat a béjbe. Pár utcával később legnagyobb megdöbbenésemre a rutinos lehúzógomb-piszkálásra megindult az ablak. Onnantól tökéletes mindkettő le és fel egyaránt :-)

Fordszámmérő dettó. Fennakadt 4000 körül, hiába püföltem az órát, már épp arra gondoltam, hogy a műszerfal-illesztés alkalmával azt is szétszedem, erre ma este felmentem egy családhoz tervet aláiratni + delláért és kifelé jövet a relatív jókedvem átragadhatott a műszerre, mert a domb alján 1xcsak azt vettem észre , hogy szépen mutatja a "girit" :-)
Taxi33™02-12-2008 22:17:04 // 51688
Dekka02-12-2008 21:30:56 // 51687
nem füstöl :)
pb_02-12-2008 19:29:29 // 51686
Már nem igazán kell neki.))
pb_02-12-2008 19:28:58 // 51685
Homályos volt a látása?DDD
pb_02-12-2008 19:28:17 // 51684
Kb ilyen sorrendben, ahogy írtad.) Vagy, ha nem akarsz rá költeni, akkor húzd le.)
Ferke02-12-2008 16:45:34 // 51683
Ne humorizálj, a vezetőknek járj utána!:))))
Dekka02-12-2008 16:29:59 // 51682
csak aki rajta van :DDD
HátvédRomeo02-12-2008 16:29:10 // 51681
Émmeg azt hittem homájos a kép. :-D
alfamate8902-12-2008 16:21:54 // 51680
hahó nézegettem a bárdin lambdákat 30knál kezdődnek:S na annyim természetesen közel sincs rá! univerzális is megteszi? vagy bontott vagy honnan?
Ferke02-12-2008 16:21:43 // 51679
Ugyanmár! Esőben a legjobb szerelni! Lsd. főképem!:))))
HátvédRomeo02-12-2008 16:00:30 // 51678
Rendőrné ez kifogás. :-)
HátvédRomeo02-12-2008 15:59:57 // 51677
Ok,ok, akkor ilyen részletesebb szétszedek mindent átnézeket, tartok majd. DE ez a trágya eső nem áll el. Marad másik napra. :)
pb_02-12-2008 15:58:58 // 51676
Aha, nem kell ám fokozni!))))
pb_02-12-2008 15:58:10 // 51675
Szedd szét a csatikat, pucold ki őket, majd nyomd össze a sarukat, hogy feszesebbek legyenek.
Ferke02-12-2008 15:55:39 // 51674
Hehe:)) Egyébként a fő ok, hogy nem hiányzik. Sosem használtam helyzetjelzőt...:)
pb_02-12-2008 15:54:46 // 51673
Ez nagyon rossz duma volt.))))
HátvédRomeo02-12-2008 15:53:30 // 51672
Jaja azzal kezdtem. Majd szétrobbantam, mert nem tudtam visszatekereni a hátát. Azt is megnéztem a csatikkal, izzokat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.