Forum >> Alfasud-33
Ferke26-12-2008 16:46:22 // 52871
Basszus, az 1-3 szívótengely nincs a helyzet magaslatán.:(
ANGER26-12-2008 16:39:37 // 52870
Egyébként most nézem a zöldfedeles kézikönyvet,és tulajdonképpen a kat ami eltérő,és persze a velejáró teljesítmény,de a szelepek helyzete nem eltérő,ugyanaz a fokolása van mind2nek!
ANGER26-12-2008 16:30:06 // 52869
ANGER26-12-2008 16:12:05 // 52868
A tengelyeket még nem vettem ki,de igyekszem jó képeket csinálni!)
pb_26-12-2008 16:08:46 // 52867
A bülykökre.) Mondjuk a tárcsák felőliekre. Szemből, felülről, minden irányból.))
ANGER26-12-2008 15:51:50 // 52866
Rendben!
A képek hamarosan elkészülnek,most kajcsizom.
Viszont megvan az iromány,most tanulmányozom!)
Amúgy hogy készítsem a képeket,mire vagy kíváncsi?
A képek hamarosan elkészülnek,most kajcsizom.
Viszont megvan az iromány,most tanulmányozom!)
Amúgy hogy készítsem a képeket,mire vagy kíváncsi?
pb_26-12-2008 15:50:00 // 52865
Asszem, ebben az évben volt, talán.)
Nem egészen.
Viszont a szívó tengelyekről tehetnél fel pár képet.
Nem egészen.
Viszont a szívó tengelyekről tehetnél fel pár képet.
ANGER26-12-2008 15:43:08 // 52864
Az tök jó!)
Igyekszem megkeresni az irományod,milyen rég volt?
Kat nélküli?Akkor azt jelenti,hogy ebbe nem nagyon kötelező a kat?
Igyekszem megkeresni az irományod,milyen rég volt?
Kat nélküli?Akkor azt jelenti,hogy ebbe nem nagyon kötelező a kat?
pb_26-12-2008 15:38:32 // 52863
M8 1.7 16V-ECE 04
Röviden 137 lovas változat kat nélküli, hosszabban már régebben írtam róla.)
Röviden 137 lovas változat kat nélküli, hosszabban már régebben írtam róla.)
ANGER26-12-2008 15:34:07 // 52862
mi a különbség a 2 között?
ANGER26-12-2008 15:31:07 // 52860
ANGER26-12-2008 15:14:09 // 52858
Már próbáltam megtisztítani folyadékkal,és kis keféléssel,de semmi!(((
pb_26-12-2008 15:12:30 // 52857
Nézd + mennyibe van 1 db normálisabb gátló Lőre.)
pb_26-12-2008 15:10:46 // 52856
Fogalmam sincs ezek milyen számok. Próbáld +tisztítani a motorszámot, hátha kiderül belőle valami.
ANGER26-12-2008 15:03:47 // 52855
Akkor nem volt túl gazdaságos!(
pb_26-12-2008 15:01:56 // 52854
21k, az 1. pár. Ebben benne volt, a tengely, lezárás, feltöltés, és a festés is benne lett volna, csak én nem kértem.
ANGER26-12-2008 14:58:18 // 52853
ANGER26-12-2008 14:55:49 // 52852
Rendben utánanézek,ha megéri,amúgy mibe fájt a művelet?
pb_26-12-2008 14:46:35 // 52851
Milyen más számokra gondolsz?
pb_26-12-2008 14:45:52 // 52850
Nyáron csináltattam 1 párat, kicsit Ltérően a gyáritól, pont műszakira, sztem jó lett. Zé kolléga úr, is +tekintette, és Légedett volt az Redménnyel.)))
ANGER26-12-2008 14:44:58 // 52849
Azt sem tudom ,hogy a kis mocin hol van,de eddig ezt a számot nem találtam meg,de több más számot igen.
pb_26-12-2008 14:43:24 // 52848
ANGER26-12-2008 14:41:46 // 52847
Érdemes felújítatni?
Nem is hallottam róla!
Nem is hallottam róla!
pb_26-12-2008 14:39:51 // 52846
Akad néhány kép.))
A lengéscsillapítókat újítasd fel, van hely, ahol + tudják csinálni normálisan.
A lengéscsillapítókat újítasd fel, van hely, ahol + tudják csinálni normálisan.
ANGER26-12-2008 14:30:22 // 52845
Egyébként hol találom a 16V-n a motorkódot?
ANGER26-12-2008 14:27:54 // 52844
Neked mindenre van képed?)))
A porvédő odavan azt tudom,sőt a lengéscsillapító is 50%on van,a hátsó pedig 30% alatt,ezt műszakin mondták.
Remélem azért a tányér nincs nagyon szétrohadva!
A porvédő odavan azt tudom,sőt a lengéscsillapító is 50%on van,a hátsó pedig 30% alatt,ezt műszakin mondták.
Remélem azért a tányér nincs nagyon szétrohadva!
pb_26-12-2008 14:09:43 // 52843
Így néz ki a csapágy:
Ez műanyagházas, és az szokott lenni a baja, hogy összetörik a ház, aztán összerohad belül, és nem forog. Ezért, van az, az idióta hangja is. A csaréjéhez ki kell venni a gólyalábat, és szét kell szedni. Általában ilyenkor szokott még Lőjönni, hogy oda a toronyszilent(általában mind1ik szar) is, vagy a porvédő szakadt, Setleg az alsó tányér szétrohadt, ill a legnagyobb hab a tortán az szokott lenni, ha lengéscsillapítóról kiderül, hogy az is Lköszönt.
Ez műanyagházas, és az szokott lenni a baja, hogy összetörik a ház, aztán összerohad belül, és nem forog. Ezért, van az, az idióta hangja is. A csaréjéhez ki kell venni a gólyalábat, és szét kell szedni. Általában ilyenkor szokott még Lőjönni, hogy oda a toronyszilent(általában mind1ik szar) is, vagy a porvédő szakadt, Setleg az alsó tányér szétrohadt, ill a legnagyobb hab a tortán az szokott lenni, ha lengéscsillapítóról kiderül, hogy az is Lköszönt.
ANGER26-12-2008 13:55:39 // 52842
Jól van,megnézem azt a madzagot,valószínű már csak holnap.
Várjál!Milyen ház törött össze?
És a csapágyak cseréjével ezt megúszom,vagy kell mást is pótólnom?
Várjál!Milyen ház törött össze?
És a csapágyak cseréjével ezt megúszom,vagy kell mást is pótólnom?
pb_26-12-2008 13:49:37 // 52841
Tudod hova kötni. a tronyok környékén kell lennie, mind2 oldalon 1,1 lézengő narancssárga kábelnek, ami a féktartályon lévő vezetékkel közös. A másik vezetéknek, ami a betéten van, annak pedig testet kell adni. Ha Lkopott a betét, a ! felvillan a műszer1ségen.
Toronycsapágy Lköszönt, tipikus boxer baj. Valószínűleg összetörött a ház.
Toronycsapágy Lköszönt, tipikus boxer baj. Valószínűleg összetörött a ház.
pb_26-12-2008 13:44:13 // 52840
Micsoda?DD Mikor szeretnéd +ejteni?DDD
ANGER26-12-2008 13:44:10 // 52839
Üdvözlet!
Az lenne a kérdésem,hogy most cseréltem ki az első fékbetéteket,viszont ez valami kopásvisszajelzős hacuka.
Ezt én tudom valahova kötni,vgy nyisszancsam le?Csak puszta érdeklődés,mert nem tartom nagy jelentőségét.
Illetve rájöttem mi az a csörgés zörgés az első futóműnéla mikor lassú menetben tekergetem a kormányt!
Először féltengelyre gyanakodtam,majd kormányműre,de kidreűlt,hogy az alsó rugótányér tekergetés közben akadozva fordúl a gólyalábbal és hangot adva ennek.(
Ha nem fogalmaztam helyesen,bocsesz,mert nem tudom a szakszavakat!)
Az lenne a kérdésem,hogy most cseréltem ki az első fékbetéteket,viszont ez valami kopásvisszajelzős hacuka.
Ezt én tudom valahova kötni,vgy nyisszancsam le?Csak puszta érdeklődés,mert nem tartom nagy jelentőségét.
Illetve rájöttem mi az a csörgés zörgés az első futóműnéla mikor lassú menetben tekergetem a kormányt!
Először féltengelyre gyanakodtam,majd kormányműre,de kidreűlt,hogy az alsó rugótányér tekergetés közben akadozva fordúl a gólyalábbal és hangot adva ennek.(
Ha nem fogalmaztam helyesen,bocsesz,mert nem tudom a szakszavakat!)
BuBu.26-12-2008 13:40:01 // 52838
igen kellene méreteket venni egy autóról de sajna a tiedröl sem tudok mostmár:D:D:D:D
pb_26-12-2008 12:15:24 // 52837
A méretek, a méretek, kolléga úr!DDD
pb_26-12-2008 12:14:35 // 52836
Nekem, szerencsére ezzel még, akkora gondom nem volt. Persze akadt néhány apróság, de azokat már kijavítottam, véletlenül, ezt a részét, annyira nem tudták szétbaszni bs1nek.)
kando.26-12-2008 12:13:29 // 52835
Egyet tudok vele érteni :)
Ha agyon van toldozva-foltozva a ,,drót'', persze, hogy az csak újabb (kontakt)hibákat eredményez. Egy gyári korbáccsal nem lenne gond vele, akkor max az öregedésből jönnének elő dolgok, de a saruk cserélésével újra ez is megoldható, javítható.
Ha agyon van toldozva-foltozva a ,,drót'', persze, hogy az csak újabb (kontakt)hibákat eredményez. Egy gyári korbáccsal nem lenne gond vele, akkor max az öregedésből jönnének elő dolgok, de a saruk cserélésével újra ez is megoldható, javítható.
BuBu.26-12-2008 12:11:48 // 52834
mondjuk a törésröl is csak annyit hogy énsem értem miért van hátrébb egy kicsivel a zárhidam alja mint másoknak:))
BuBu.26-12-2008 12:10:21 // 52833
:) nekem inkább elektromos problémáim voltak és az meg annak köszönhető amit írtam
emlékszel még talán képet is töltöttem föl a kábel korbácsomról hogy 10-15 centis darabokból volt össze tákolva
vérbeli villanyszerelő volt a gazdája a vasnak.
a kuva annyáját:D
nahh mindegy nem szeretem amikor mondják nekem hüüü alfa anak szar az elektromossága.
anyukádnak volt szar az elektromossága nem kellene az évek alatt szétbaszni s ütána hülyeségeket beszélni ...
ez mondjuk csak a szerény véleményem..:):)
emlékszel még talán képet is töltöttem föl a kábel korbácsomról hogy 10-15 centis darabokból volt össze tákolva
vérbeli villanyszerelő volt a gazdája a vasnak.
a kuva annyáját:D
nahh mindegy nem szeretem amikor mondják nekem hüüü alfa anak szar az elektromossága.
anyukádnak volt szar az elektromossága nem kellene az évek alatt szétbaszni s ütána hülyeségeket beszélni ...
ez mondjuk csak a szerény véleményem..:):)
pb_26-12-2008 12:06:18 // 52832
Sajnos, az igazi bajok itt kezdődnek.(
pb_26-12-2008 11:50:30 // 52830
+ kb 2,3 komolyabb törést-)(((
BuBu.26-12-2008 11:48:38 // 52829
ezzel egyet kell hogy értsekezeknek az autóknak már volt 5-6 tulajdonosa.
ez 5-6 külömbözö autórádiot jelent sok esetben 5-6 külömbözö riasztó egységet ésatöbbi ésatöbbi
....:):)
ez 5-6 külömbözö autórádiot jelent sok esetben 5-6 külömbözö riasztó egységet ésatöbbi ésatöbbi
....:):)
HátvédRomeo26-12-2008 07:50:04 // 52828
Én csak a boxer topicba, erről a témáról is csak 1-et, ezt irom csupán.
Aki látott gyárból kigurult boxert, mint én ülhetett benne, szívhatta az új illatát, tapogathatta, hallhatta a hangját. Anno én 1 Alfa szalon mellett gyerekeskedtem, Apám mellette melózott, így tudom milyen egy ÚJ boxer. Egy új 75, 155, 164, stb.
Aki vadi újonan vett 33-at, itt Amore-n is olvastam ilyen Cariról, azok áldják a vasat. Na már most azok áldják, akik normálisan szervízelték, és nem romhalmazzá törték, hajtották pár év alatt. Meg nem valami überokostojás szerelőnél szervizelték, aki nagypofájú csavarhúzóval bökdösi az olajszűrőt, me gyere le zanyádat, meg normálisan állít be egy ékszíjat (nehogy túl feszes legyen a generátorcsapágy meg elköszön hamarabb!), csere után, meg nem ferdén erőszakol be gyertyát kötelező cserénél.
Hát akkor ne csodálkozznuk, ha szar 33-ak élik, élték az életüket, mikor már 5 évesen láttam itt nálunk leharcoltakat, mert már 8x összetörték, "mert megy mint állat."
Én 92-be hisz tudjátok olyan Sudba kerültem 8,5 éves volt, amire kint olaszba a gazdája vigyázott, mint a szemére, jó szervizekbe hordta és 14 évesen kezdett a hátsó kerék ív virágosodni, addig meg műszakira csak be volt lökve, azt pár csavart utánna húztak, meg a gumi harangokat, fékbetéteket kicserélték. Aztán azért kezdőttek utánna a bajok, mert boldog boldogtalan hajtotta, add kölcsön pár órára, apám fakezű munkatársai. Ha az nincs nem lett volna baj vele utánna se.
De a motor és váltó felújítás után 16évesen, a kötelező alkatrész csere, meg itt ott kipuff hegesztés, és apróbb hegesztésektől eltekintve baj nem volt vele.+ mikor nekem jöttek, megcsináltattuk a kasztnit. Az meg nem számít bele.
75-ről ugyan ez a véleményem!!!
Hálás tipusok ezek, csak ha x tulaj után kaparintjuk meg, csodát ne várjon senki! :))
Aki látott gyárból kigurult boxert, mint én ülhetett benne, szívhatta az új illatát, tapogathatta, hallhatta a hangját. Anno én 1 Alfa szalon mellett gyerekeskedtem, Apám mellette melózott, így tudom milyen egy ÚJ boxer. Egy új 75, 155, 164, stb.
Aki vadi újonan vett 33-at, itt Amore-n is olvastam ilyen Cariról, azok áldják a vasat. Na már most azok áldják, akik normálisan szervízelték, és nem romhalmazzá törték, hajtották pár év alatt. Meg nem valami überokostojás szerelőnél szervizelték, aki nagypofájú csavarhúzóval bökdösi az olajszűrőt, me gyere le zanyádat, meg normálisan állít be egy ékszíjat (nehogy túl feszes legyen a generátorcsapágy meg elköszön hamarabb!), csere után, meg nem ferdén erőszakol be gyertyát kötelező cserénél.
Hát akkor ne csodálkozznuk, ha szar 33-ak élik, élték az életüket, mikor már 5 évesen láttam itt nálunk leharcoltakat, mert már 8x összetörték, "mert megy mint állat."
Én 92-be hisz tudjátok olyan Sudba kerültem 8,5 éves volt, amire kint olaszba a gazdája vigyázott, mint a szemére, jó szervizekbe hordta és 14 évesen kezdett a hátsó kerék ív virágosodni, addig meg műszakira csak be volt lökve, azt pár csavart utánna húztak, meg a gumi harangokat, fékbetéteket kicserélték. Aztán azért kezdőttek utánna a bajok, mert boldog boldogtalan hajtotta, add kölcsön pár órára, apám fakezű munkatársai. Ha az nincs nem lett volna baj vele utánna se.
De a motor és váltó felújítás után 16évesen, a kötelező alkatrész csere, meg itt ott kipuff hegesztés, és apróbb hegesztésektől eltekintve baj nem volt vele.+ mikor nekem jöttek, megcsináltattuk a kasztnit. Az meg nem számít bele.
75-ről ugyan ez a véleményem!!!
Hálás tipusok ezek, csak ha x tulaj után kaparintjuk meg, csodát ne várjon senki! :))
Ferke26-12-2008 07:21:32 // 52827
Na, beleolvastam kicsit. Felesleges volt. Le kell xarni. Van, aki minden témában májer, és überelhetetlen. Igazi nethuszár! Egyre több az ilyen..:(
kando.25-12-2008 23:58:04 // 52826
Nem volt olyan rossz az a kis 33 TD :)
Nekem ez volt az első, bár ha előbb tudom, hogy a boxer motor mit is jelent, akkor benyás 33-t vettem volna..
Nekem ez volt az első, bár ha előbb tudom, hogy a boxer motor mit is jelent, akkor benyás 33-t vettem volna..
Dekka25-12-2008 22:33:20 // 52823
estét
pb_25-12-2008 22:21:33 // 52822
Én élveztem, az élvezetet, pedig nehezen vonja + magától az Mber.DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
512
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?