Forum >> Alfasud-33

pb_09-01-2009 11:43:07 // 53821
Nem mind1, hogy melyik motorhoz teszed hozzá a rövid váltót?))) Ugyanannyit fog forogni.)) Amúgy Hátvéd kollégának is rövid váltója van.))
pb_09-01-2009 11:41:37 // 53820
Nem tudom, hogy mi nincs formában, bár tippjeim vannak rá.DDD
A generátor, önindító, akksi közötti kábeleket átnézted már?
Ferke09-01-2009 11:40:19 // 53819
De neked nem 1.3-as váltó 1.5-ös motor kombinációd van. Nálam 5 fölött forog 160-nál.
pb_09-01-2009 11:40:15 // 53818
Akkor ezt is ki lehet pipálni.))
Ferke09-01-2009 11:38:25 // 53817
Csak azt mondam ezzel,h ogy 5k fordulat azért már kéne töltsön. Tehát vagy az akksi köszönt el, vagy a generátorom nincs formában. Ez utóbbira enged következtetni az, hogy pislákolt 5k-n is a töltés visszajelzőm.:)
HátvédRomeo09-01-2009 11:34:38 // 53816
Ja jo hogy mondod, most hogy baszogattam a biztosítékokat, megjavult a ford. mérőm is. A bizt tábla melletti közvetlen relé vezérli, ugye. Na azt ki vettem párszoir, mert útba volt, azt megjavult a Ford mérőm: :-))
pb_09-01-2009 11:27:56 // 53815
Akkor érdekes váltód, vagy kereked lehet lehet.) Még nálam is 4,8kt jelent.
HátvédRomeo09-01-2009 11:24:01 // 53814
Na az igaz, jó a generátor.
HátvédRomeo09-01-2009 11:23:39 // 53813
4500 ha pontos akarok lenni, legalább is nálam :-))
pb_09-01-2009 11:22:52 // 53812
Mert jó a töltésed.
pb_09-01-2009 11:22:09 // 53811
Nem biztos, hogy Lköszönt az.
pb_09-01-2009 11:20:47 // 53810
+.DD
pb_09-01-2009 11:20:06 // 53809
Akkor mi van, ha az 1.3as váltóval 160at mentél?))))) 5k körül forgott, nyugodton forog6ott volna többet is.D
HátvédRomeo09-01-2009 11:18:57 // 53808
Nekem tavaj 7 órán át fenn volt a villany. még a kontroll lámpák se égtek a végén úgy leszopta.
Fater aksijával berugtuk a motort, vissza az enyémet és hazafelé kb 1 km jöttem a belárosból, és itthon leállítottam majd újra indult pöcre.
HátvédRomeo09-01-2009 11:17:04 // 53807
De jött vele hazafelé, miután berugták. Szóval annak viszlát! :-)
DE a karesz jogos! :-DDD
pb_09-01-2009 11:16:40 // 53806
hidegről, a melegre
pb_09-01-2009 11:16:06 // 53805
Nem biztos, hogy 10 perc alatt annyit nyom bele, hogy induljon.
pb_09-01-2009 11:14:00 // 53804
Vazz, ha lemerítsz 1 akksit, és beviszed a hidegre, attól még nem fog feltöltődni.))) Üljlekaresz!DD
HátvédRomeo09-01-2009 11:13:57 // 53803
Olyanom nincsen, de a 4-el is faszán mükszik. :-))
Talán van itthon, de én már szét nem szedem még 1x. :-)
HátvédRomeo09-01-2009 11:12:47 // 53802
Felesleges generátort cserélned. Annak kicsöngettek akkor. Max messzehajító versenyen indulni vele! :((
pb_09-01-2009 11:12:03 // 53801
A helyzetjelző, általában 5Wos szokott lenni.
HátvédRomeo09-01-2009 11:11:38 // 53800
Jaja ez ilyen becenévvé nőtte ki magát hogy "zselés". Azért is tettem idéző jelbe.
4 éve én is mentem zselés aksit venni, erre Apám ismerőse aki 30 éve aksit árul nézett rám hülyén. Láza van? kérdezte! :-))
Ferke09-01-2009 11:11:31 // 53799
Végül is mindkét autó járt mostanában az autója közelében....bazzeeeee, de megszívtam!:)))
pb_09-01-2009 11:08:27 // 53798
Dekka úr, biztos lefertőzte őket.DDD
Ferke09-01-2009 11:07:50 // 53797
Szerintem ezt beszívtam, mert tegnap miután beindított a hondás barátom, hazáig jöttem nem kis fordulaton 12km-t (pályán 160-nal az 1.3-as váltóval). Hazaérve leálíltottam, és sekép...viszont végig pislákolt a töltés lámpám, úgyhogy szerintem kipróbálok egy másik generátort is:))
pb_09-01-2009 11:07:42 // 53796
Beleérhet, mert nem ott van a hűtője, ahol a csíknak.
Ferke09-01-2009 11:06:30 // 53795
Lehet tölteni, de ebből is több van. Olyan nincs, hogy zselés, ezt én is nemrég tudom, hanem olyan van, hogy spirálcellás. Tölteni lehet a régi gondozásmentes akksikat is, csak a cellákat nem lehet buzerálni, nem nyithatóak.
HátvédRomeo09-01-2009 11:04:35 // 53794
Előszor indítsátok el Vele és menjél pár kört a városba! 10 percet körözöl, és utánna is nem indít akkor lehet kicsöngettek Neki. :-(
Ezeket a "zselés" aksikat HA jól tudom nem szabad tölteni. De kérdezz meg valami aksi boltost róla! Töltő persze nem hülxeség venni ,nekünk is mindig volt.
Ferke09-01-2009 10:57:13 // 53793
Bosch Silver. Reggel re jött egy kis delej, szóval lehet, hogy veszek egy töltőt első körben, max. lesz töltőm is későbbre:)
HátvédRomeo09-01-2009 10:48:44 // 53792
Milyen aksi?
Hagyományos cellás folyékony, vagy már a korszűbb "zselés"??
Scott09-01-2009 10:42:33 // 53791
Csíkba pofon egyszerű. Nagy lámpásba bár kell alkotni :)
Ferke09-01-2009 10:41:53 // 53790
Én tegnap a szivargyújtóba dugva hegytam egész napra a seggmelegítőt. Délután sekép sehang. Hondás kollegám bebikázott, de hazaérve ugyanúgy sekép, sehang. Szerintetek érdemes ezzel az akksival foglalkozni még? Éjjelre bevittem melegre, de nem indított reggel.
Csak azért kérdem, hogy vegyek-e töltőt, vagy vegyek új akksit inkább?:))
Ferke09-01-2009 10:40:20 // 53789
Na, legalább ez is megoldva:))
HátvédRomeo09-01-2009 10:37:50 // 53788
Sziasztok! :)

Megsoztanám Veletek, hogy miért is nem égett a ball első helyzetjelzőm és miért nem égett a jobb első tompitott lámpám.
Cserélgettem a biztosítékokat, forgattam a csokikat, rugdostam, anyáztam, biztosíték helyett réz drotottal ellenőríztem, kiszedtem szétszedtem, stb.
A megoldás az volt, amit nem vettem észre, hogy a BALL első helyzetjelző izzó nem 4 W-os volt hanem 14 W-os. Kaibinger cari így hozta én meg azt hittem hogy csak kiégett. Aztán mikor nekileselkedtem a cserének ugyan olyan 14 W-ost tetem a helyére, gondolván ki nem égett, de szar az érintkező.
Aztán jöttek a fenti "balhék".
Tegnap aztán délután abban a kurva hidegben, kicsit megtisztítottam az érintkezőket, meg viccből betettem a ! w-ost.
Lőn világosság! :-))
Ferke09-01-2009 10:34:33 // 53787
Nam miért? Olcsóbb, mint a zsu?
Dekka09-01-2009 10:26:49 // 53786
fölhivtam, a norbol lesz akksi,igazan megerne egy fotot majd ahogy leveretunk a kocsival miklosra :D
Ferke09-01-2009 09:06:22 // 53785
Akkro hívd Zolit, én 13,5 k-ért találtam komoly fajtát, 55Ah-s, és ebből még lejön a kedvesség:)
Dekka09-01-2009 08:59:44 // 53784
milyen, es mennyi az az igazan jo ar? mert nekem ma delutan mindenkeppen kelleni fog egy uj akksi
Ferke09-01-2009 08:54:19 // 53783
De ott most cserélteted? Vagy máshol is mg tudod venni?Csak mert máshol találtam igen jó áron!:)))
Dekka09-01-2009 08:47:06 // 53782
deh,de nemtom mennyi
Ferke09-01-2009 08:45:44 // 53781
Mennyi a nor-nál az 55Ah-s, nem tudod?! Vagy nem a nor-hoz mésZ??
Dekka09-01-2009 08:40:46 // 53780
ma megyek majd akksit venni,de mondjuk szerencsere nekem van kifejezetten bikázó akksim, most ottvan Zénel hatha kell neki pár szar akksis foshoz :DDD
Ferke09-01-2009 08:31:48 // 53779
Hellómi?! Vazz. Az összes kocsimban halódik az akksi. De miértegyszerreeee???:(
Na jó, az üres kasztnisnak nincs ilyen baja.
Jöhettem dolgozni a családi autóval:(
Rumi09-01-2009 08:10:54 // 53778
wazzup
Dekka09-01-2009 07:46:26 // 53777
hellomi?:)
Haddel09-01-2009 00:53:37 // 53776
Köszi az infót.Persze ez csak egy kósza ötlet volt.. :)
Na töltőre rakom magam ,jó éjt ! :)
BuBu.09-01-2009 00:41:44 // 53775
jó toronycsapágyakkal és beállítót futóművel szinte fölösleges de azért parkolásnál király::D:D:D
BuBu.09-01-2009 00:40:09 // 53774
hűtőventibe ne érjen bele a szivattyú(bár csíknál, már nincs ilyen veszély
kockánál sem ér bele:))

a kormánymű ricnizése +1ezike a kormányoszlop alső részének ricnizlslvel

kockánál ki kell cserélni az utolsó közdarabot mert az alsó fele ugyan nem passzol de a szervosból kiszedett közdarabnak a felsőfele stimmel a kocka kormányoszlápához....
Haddel09-01-2009 00:22:53 // 53773
Éértem!Akkor marad a kenyérszervó! :D Mdjuk ugy emlékszem nem volt olyan nehéz tekerni a kormányt..
pb_09-01-2009 00:18:31 // 53772
Pl. a blokkon +vane a szivattyú konzoljának a helye, a hűtőventibe ne érjen bele a szivattyú(bár csíknál, már nincs ilyen veszély, 1 normális ventivel), vágni kell a kasztnit, mert a szervos kormánymű agyrésze nagyobb, mint a simáé, a kormánymű ricnizése +1ezike a kormányoszlop alső részének ricnizlslvel. Nagyjából ennyi, még túzfalon Lképzelhető, hogy nincs + a helye a tartály konzoljának.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.