Forum >> Alfasud-33

Ferke30-03-2009 09:48:21 // 59971
Nem, mert nem eléggé siettünk, így sajna lemaradt minden más. :(( De megvan az a fedél, amire gondoltál...de az csak egy téglalap alakú fedél. Erre gondoltál?
Föckös30-03-2009 09:30:15 // 59970
verjük meg Edzőbát, hát ez mindenkit oltogat már hétfőn!
dejókedvevanvalakinek,...
Dekka30-03-2009 09:28:30 // 59969
reggelt mindenkinek
pb_30-03-2009 09:17:08 // 59968
Vagy azért sietett, mert már Lege volt belőled?DDDD
Föckös30-03-2009 09:11:55 // 59967
mást is vitt tőled?
Ferke30-03-2009 09:10:04 // 59966
Na, akkor ez is megvan!:) Szombaton Maestro nagyon sietett tőlem, hogy nekiálljon!:)))
pb_30-03-2009 07:54:10 // 59965
Biztos nem volt itineretek.D
Haddel30-03-2009 00:19:03 // 59964
Pár napja mi is eltévedtünk rendesen Budafokon:)
pb_30-03-2009 00:03:27 // 59963
Akkor is Ltévedt volna.D
pb_30-03-2009 00:03:01 // 59962
Igen vettem, ill gt hozott nekem ilyet. gt volt az 1. számú kísérleti alany, be is építette, de gondok voltak vele. Kimozdult a helyéről, nem úgy állt, ahogy kellett volna, annak Llenére, hogy valamilyen Loctiteal lett betéve. Szóval voltak%vannak vele gondok. Ha Mlékeim nem csalnak, akkor gt gyártatta 1edileg az O ringnél, úgyhogy cikkszámot ilyeneket nem tudok. Én végül nem építettem be, inkább porvédős(2ajkas) szimet tettem be, ez is jobb, mint a gyári +oldás. Kéred a szimet, és hozzáteszed, hogy porvédőst szeretnél belőle, néhány 100 HUF az ára, legalábbis tavaly annyi volt. De, ha ragaszkodsz a gt féle 1edi gyártásúhoz, akkor tudok adni 1 mintát belőle(legalábbis asszem)).
Majd csekkold a többi hírhedt olajfolyaásos helyet is.
Haddel29-03-2009 23:24:21 // 59961
ÁÁ nem sewmmi vagy!Miért nem mondtad ,hogy irjak itinert?! :DDp
Face29-03-2009 23:05:02 // 59960
Félreolvastam, nem 2+porlehúzó, hanem egy spec 2irányba tömítő hidraulikas ajak + porlehuzó.. :)
Face29-03-2009 23:02:38 // 59959
pb_ , linkelem itt ezt a régi hozzászólásodat, itt még granturismoval tárgyaltátok anno a spec váltórudazatbehajtás szimeringet amit gyártatott(?) / rendelt a szinyei utcában (O-ring kft ?) 2ajkas+porvédő. Vettél végül teis ilyet? ha igen akkor nemtudod hogyan kell ezt kérni náluk pontosan, vagy valami cikkszám? Csakmert nekem is fog kelleni nemsokára...
BuBu.29-03-2009 21:07:34 // 59958
joccaka all
pb_29-03-2009 21:01:00 // 59957
Lismerem.)))
BuBu.29-03-2009 20:51:11 // 59956
:D
azért úgy könnyű
pb_29-03-2009 20:50:33 // 59955
Najó, láttam élőben is, azért tudom, hogy mi a helyzet.) Az nem rossz.)(
BuBu.29-03-2009 20:49:08 // 59954
nagy meggyőződéssel elindultunk az m5-ön hogy arra kell menni és egyszer csak rájöttünk hogy nem mert az m3-on kellet volna:))))))
mindezt egy nagyon borzasztóan kényelmetlen teherautóval:D
BuBu.29-03-2009 20:47:09 // 59953
lehet hogy csak én vagyok tul fáradt ma mentünk debrecenbe teherautóval és egy kis eltévedés miatt laza 700 kilométeres túra lett
pb_29-03-2009 20:40:22 // 59952
Látszik az jól.))
BuBu.29-03-2009 20:33:29 // 59951
pont semmi sem látszik kérünk jobb minőségűt:D
pb_29-03-2009 12:17:26 // 59950
Disznó!DD
Azért majd kíváncsi leszek a tapasztalatokra.
pb_29-03-2009 12:15:55 // 59949
59560 hszban tálálsz 1 kisebb esszét a témában. Annyival egészíteném még ki, hogy méréseket lehúzott akksisarunál célszerű végezni.
A fordszámmérő mutatóját nem érdemes állítgatni, csak magad vered át vele. Az gyárilag sem megy vissza soha 0ra. Állítsd vissza oda, ahol volt. Mondjuk utána nem árt Llenőrizni, hogy a +felelő sebértékhez, a +felelő fordérték tartozike.

Scott29-03-2009 11:36:06 // 59948
Kicsi ültetés :D
swan28-03-2009 21:34:11 // 59947
sziasztok

mégmindig van pár eladó alkatrészem ami a33ból maradt:
Indító motor 5eFt
Hátsó ablaktörlő motor 3,5eft
Központi zár motor (4db) új 6eFt
Elektromos ablakemelő (jobb v. bal?) 4eFt
Lámpa (hátsó, sárga indexvel) 2db 3eFt
Ablaktörlő motor + mechanika 4eFt
Csomagtartó ajtó 4eFt
Hőmérő (műszerfalba) 500Ft
Üzemanyag szintjelző (műszerfalba) 500Ft
Motorháztető zár + bowden 1eFt
Ajtózár (hátsó) 1eFt
Csomagtartó ajtó légrugó 2db 1,5eFt
Gumi fék cső előre 1db 500Ft
Fagydogók 3db ingyen
Zsó28-03-2009 20:51:05 // 59946
@ Scott
Köszi!

@ pb_
És arról tudsz nekem mesélni picit, mi is az és merre található? :D Kösziii

Egyébként érdekes volt, ma szétszedtem a műszerfalat, mivel a fordulatszámmérő alapból 400 körül állt, onnan kézzel lejjebb mozdítottam, hogy nullán álljon, így frordszámmérő által már jónak tűnik az alapjárat. Ám nekem magasnak tűnik, ez a mutató-elcsúszás csak mellékes dolog volt. Már csak azért is, mert (még nem visszaállított mutatóval) sokszor melegen is 1500-at mutatott, mintha hidegüzemben működne, máskor pedig volt, hogy 1200 körül volt kb. Ebből gondolom, hogy valami érzékelővel lesz baj...
Scott28-03-2009 09:16:59 // 59945
Itt még nem volt szervo, bakker :)))
pb_28-03-2009 08:07:49 // 59944
Szeretnél 1 ilyen motort bele, szervo nélkül? Asszem +old6ó.DD
Ferke28-03-2009 06:06:19 // 59943
Széép autó! Milyen jól elfér a venti!:)))
pb_27-03-2009 22:08:56 // 59942
Még az alapjárati kapcsolót sem árt +vizsgálni.
Scott27-03-2009 22:01:46 // 59941
Bekarikáztam, ahol tudod állítani. Gyakorlatilag a levegőt kell folytani (vagy fordítva), ez által változik az alapjárat:
Zsó27-03-2009 20:26:40 // 59940
Estét!

Tudnátok nekem segíteni? 33-asban az alapjáratot lehet állítani valahogyan? Ugyanis túl magas, meleg motornál is 1500 körül van, vagy ha nem oda áll be akkor olyan 1200-1250 szökött lenni. Szzerintetek mi okozhatja? Hőmérséklet jeladó? És így mindig hidegüzemben működik? A műszerfali hőm kijelző működik, 80 fokon szokott állni.
A kocsim 1992-es 1,5 ie, szal ha jól tudom LE3 jetronic.
ötlet?
Föckös27-03-2009 14:37:53 // 59939
baaahé az van, hiszti az van!
csempeafrancba az van!
:-))
pb_27-03-2009 14:08:22 // 59938
Az igazi az lenne, ha mechanikus műszerrel is kimérnéd, és összehasonlítanád a műszer1ségben lévő műszerrel. Kíváncsi lennék az Redményre.
pb_27-03-2009 14:04:52 // 59937
Ez nem is kérdés.DD
pb_27-03-2009 14:04:08 // 59936
Vót kitől Llesnie.))))
pb_27-03-2009 14:03:09 // 59935
Sztem, inkább ne gondolkogggyá'.D
pb_27-03-2009 14:01:17 // 59934
45/6, 55 felnikbe ne is gondolkozzá, sztem.
Ferke27-03-2009 13:59:33 // 59933
Meg:))
pb_27-03-2009 13:59:20 // 59932
Jó lesz az 6 szélesnek is.))
pb_27-03-2009 13:53:23 // 59931
Én +mondtam.))
Dekka27-03-2009 13:25:47 // 59930
és remelem neonnal van megvilagitva :DD
Ferke27-03-2009 13:22:40 // 59929
Szinterezős hülyeség az megy...:)) Csempe a falon...az vaaan!:))))))))
Ferke27-03-2009 13:21:46 // 59928
Föci, jól vagy? 10k az új lengőkar/db. Nevariájjá, szólja apánknak, hogy hozza, és kész:)
Föckös27-03-2009 13:11:53 // 59927
Apánk szerint ne próbálkozzak használt lengőkarral, hanem új kell bele.
körbeérdeklődtem, 5ropiért cserélik a gömbfejeket, +5kilóért teszik fel a lengőkarra a szilenteket, amiknek 3200+5400 az ára, szóval kb 14 ropiba jönne ki, 15 körül meg már lehet kapni újat, és akkor nem kell kiszerelni, elvinni megvárni visszaszerelni, hanem egyik ki, másik be.

hja arra gondoltam, h előtte elviszem szintereztetni...
ZNÁÁÁÁ
na
ebéd megvolt, húzok vissza melózni
Ferke27-03-2009 13:11:24 // 59926
Én is így gondolom:)
Föckös27-03-2009 13:06:26 // 59925
akkó mehet rá a 15ös papucs:-)
Ferke27-03-2009 13:02:25 // 59924
Hibátlan a szervóm!:))
Föckös27-03-2009 13:01:10 // 59923
Ferike!
a 15ös 145 qv speedline felni 195/50es gumival, 6,5 széles.
ehhez képest pl az előző vason 7 széles volt a felni, és sokkal nagyobbat mutatott a paripán
kép

van szervód?
Föckös27-03-2009 12:57:15 // 59922
hülyék...
jó étvágyat!
:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.