Forum >> Alfasud-33

Ferke07-04-2009 11:40:34 // 60421
Ha a kettő közül tippelni kéne, én is arra tippelnék.
pb_07-04-2009 11:25:15 // 60420
Lehet, hogy pont az AE volt?)
pb_07-04-2009 11:24:32 // 60419
Papa, Leve olyat kell venni, és 1 csomó problémát +spórolsz magadnak.))))
Ferke07-04-2009 10:52:14 // 60418
Passz, nem tudom. De erre kíváncsi lennék:)
Föckös07-04-2009 10:33:36 // 60417
áááá itt mindenki tizenhatvésít!
mi lenne, ha valaki akinek 16v az nyócvésítene?
sztem az lenne a különleges!:-)
pb_07-04-2009 10:18:09 // 60416
Fogalmam sincs, milyen volt a gyári?
Ferke07-04-2009 10:13:46 // 60415
Na ja, ezt még lehet jóárasítani, de még úgy is sokkal drágább. Azt meg marhára nem tudom eldönteni, hogy melyik jobb. AE vagy goetze. Sztem kb ua.
pb_07-04-2009 10:12:47 // 60414
Majd intézkedsz, hogy jóárasítva legyen.D
Ferke07-04-2009 10:10:57 // 60413
Ja nem, 2.5x :(
Ferke07-04-2009 10:10:00 // 60412
Persze hogy nem rossz, sőt, jó! Csak 2x annyiba kerül:)))
pb_07-04-2009 10:05:20 // 60411
Mi bajod a Goetzel? Sztem, nem rossz az.
pb_07-04-2009 10:02:49 // 60410
Úgyhogy nem kell nagyon +ijedni.)))
pb_07-04-2009 10:01:21 // 60409
Mármint az 1ik oldalon?DDD
Ferke07-04-2009 09:42:20 // 60408
Én nem kaptam legutóbb. És a rossz hír, hogy már AE gyűrűszettet sem lehet beszerezni, csak a Goetze-t.
Ferke07-04-2009 09:41:46 // 60407
Igen, erre az eseményre gondoltam, emlékszem:))
Föckös07-04-2009 09:34:46 // 60406
lááátod?
nyócvéééé!
:-)
pb_07-04-2009 09:34:15 // 60405
Mivel nem ooyan nehéz ilyet produkálni.)) Viszont, még 1x sem forraltam + a vizet. Még úgysem, hogy 2007es ACn, a parkolóba beállás közben, folyamatosan 100, 100+ fokot mutatott a műszer, no hűtőventivel.)))
pb_07-04-2009 09:29:22 // 60404
+ Reinzet, ha kapsz.
Ferke07-04-2009 08:54:12 // 60403
Volt szerencséd kipróbálni már, mi??:)))
Ferke07-04-2009 08:53:35 // 60402
Meg Glasert.
Ferke07-04-2009 08:48:53 // 60401
Az olajnyomást azért ne xard le, mert csúnya dolgokat művel, nem csak a hnyuszikkal. Nem tudsz egy olajnyomást mérni?
Én találtam itthon egy nyomásmérőt, aminek a menetszára pontosan passzol a boxer blokkba, csak a tömítés részét kell megoldanom.
Oda tudom adni mérésre, ha kell, de sztem _pb-nek is van erre eszköze.
Nekem is hajszál pontosan a htőkével kezdődött az olajnyomás para, szóval van esélye, hogy ez lesz a gond....
pb_07-04-2009 08:07:58 // 60400
Ha, már így rákérdeztél, nem znááá.)))
pb_07-04-2009 08:06:54 // 60399
100nál még nem virít, ezt tutira tudom.))
pb_07-04-2009 08:06:09 // 60398
Eddig még nekem sem volt vele gondom, sőt mástól sem hallottam, hogy lett volna ilyen problémája. A digit hőmérőnek honnan vetted le a jelet? 110 környékén, asszem.
pb_07-04-2009 08:01:17 // 60397
Simán Lképzelhető, de ahogy Bubu kártárs is írta még 1000 más oka is lehet.
pb_07-04-2009 08:00:12 // 60396
+nyugtatásképp, 16vhez is leginkább Ajusát lehet kapni.
Föckös07-04-2009 06:57:04 // 60395
öööö
ZNÁÁÁ?
:-)
BuBu.07-04-2009 01:25:40 // 60394
hát szó szó nekem eddig nem volt bajom vele de ezekre a kérdésekre majd más válaszol.
amúgy ott 100 foknál már kellene virítani a szerintem
BuBu.07-04-2009 01:14:21 // 60393
előfordulhat

gyertya, gyertya kábel, rotor, elosztófedél. bármelyik miatt ingadozhat
vagy pl: nem tudom neked esetleg van e lambda szondád az is okozhat ilyet.
nekem az elosztó fedél volt rossz és 500-1800 között ingadozott az alapjárat.
amikor a lambda volt rossz akkor meg 500-2500-3000 között de ez gondolom mindenkinél más....
TDI7507-04-2009 00:44:39 // 60392
Ja meg még valami. A hűtővíz hőmérőjének pontosságában mennyire lehet hinni? Én délelőtt ezt mértem. A digit hőmérőn 78,5 fok, míg a gyári hőmérő szerint egy kicsit melege van a motornak, de az tuti, hogy nem éri el a 100 fokot. Aztán a gyári hőmérő fölötti piros lámpa KB. hány fokon gyullad meg?

TDI7507-04-2009 00:36:27 // 60391
Sziasztok ! Tudom hogy egy kicsit béna a kérdés: de régi sokatfutott gyertyáktól ingadozhat az alapjárat? és ha igen akkor mennyire?
BuBu.07-04-2009 00:19:42 // 60390
köszi...
amúgy 3 különböző nyomatékkal
+még egyszer melegedés után

ajusáról meg annyit csak, hogy egyszer egy alfába már raktam akkor sem bírt csak 150 km et
tettem egy hondába arról ne is beszéljünk ömlött a víz olaj minden honnan első pillanattól.
hondánál pedig volt h fej és blokk síkólás is nahh mindegy egyvalamire jó volt ez is megtanultam, hogy csak a reinz ami tömítést gyárt a többi csak szart...

a htöke hang megen csak érdekes szerintem nincs olajmonyás mert magasabb fordulaton elkussol majd egyszer ha megint lesz kedvem alfázni ami egyre ritkább akkor talán megnézem most éppen leszarom hogy mi van vele ott rohadjon el ahol van....
pb_06-04-2009 22:53:54 // 60389
Ja, ezt L is felejtettem már.)
Face06-04-2009 22:49:01 // 60388
Tömítést azért akarok, mert büdös az autó kivülről ha bemelegszik, idegesít, sztem a szivárgó váltóolaj csinája, vagy ha mégse akkor legalább ezt kizártam mint forrást...
pb_06-04-2009 22:35:42 // 60387
Nincs mit! De, ha így döntesz, sztem még a tömítésekkel sem kell foglalkozni, után kell tölteni aztán kész. Aztán én a helyedben 1 tuti váltóra koncentrálnék, na oda nem sajnálnám, még az új szinkrongyűrűket sem, legalábbis, az 1,2,3hoz nem.
Face06-04-2009 21:48:09 // 60386
Hmm, erdekes, ma mentem vele megint de nem csinalta.. lehet tulnagy volt az ilyedtseg.. es szimplan veletlenul 2-be akartam huzni 5-bol aztan az volt a hang... elvallik. Hat, felujitas egyenlore belathato idon belul tuti nem lesz.. ami a kocsin van, kap uj tomiteseket h ne szivarogjon, meg uj olajat majd, bar kb 4000km es 2 ev van csak az olajban szoval lehet csak ratoltes lesz a vege, es megy amig birja... Van ket bontott ismeretlen allapotu valtom, meg egy szep nagy doboznyi boxervalto belsoseg ingegneretol, az egyikbol elobb utobb majd egy felujitasi aldozat lesz...
Mindenesetre koszi az otleteket !
pb_06-04-2009 21:27:17 // 60385
+akadt a mechanika?)))) Tudok 1 jó helyet, ahol szakszerűen +javítják.DDD
pb_06-04-2009 21:26:09 // 60384
Ne variálgassá', csináld + tisztességesen!))))) Amúgy 1 kuplung főhengeren, mint akarsz variálgatni?)
pb_06-04-2009 21:23:29 // 60383
Vagy még 1 alternatíva, hagyod az egészet a francba, cserélsz benne olajat, sőt 1 kicsit túl is töltöd, és addig nyűzod, míg már Lviselhetetlenül nem recseg, ropog.) A hiedelemmel és mindenféle történetekkel Llentéteben, marha sokar bírnak ezek a váltók.
Dekka06-04-2009 20:51:42 // 60382
már egesz jo a kiejtesed, de azert van mit gyakorolni :)
Föckös06-04-2009 20:10:50 // 60381
Znáááá!

ezt már mondtam ma?
:-)
Haddel06-04-2009 19:34:40 // 60380
Nyugi Komáromra összefog állni! :) Amugy tényleg durva hangja lett,rosszabb ,mint nagyanyám járókeretének a nyikorgó parkettán!:D
Ferke06-04-2009 16:02:27 // 60379
Ok. Ha a felső a xar, akkor lehet, hogy akkor már érdemes lenne megjátszani, amit Gery írt.
pb_06-04-2009 15:59:20 // 60378
Légtelenítsél, aztán ha nem jó, akkor valameilyk munkahengernél lesz a baj.
Ferke06-04-2009 15:19:19 // 60377
Na, dejó hogy szóba jött. Le van légtelenítve a kuplungom, mégis olyan, mintha nem emelne ki rendesen. A szerkezet, a tárcsa meg a csapágy oké, mert Maestro szemrevételezte, és szerelte. Xar egy munkahengerem? Vagy még egyszer légtelenítsek? Nem elég neki 1x?
pb_06-04-2009 15:16:03 // 60376
Nekem is inkább, ez a +látásom. De a kuplungot sem zárnám ki.
Ferke06-04-2009 15:11:55 // 60375
60-ból 1x csinálja. Sztem a kapcsolómechanikánál lesz gond. Esélyes pl, hogy kikopott....
pb_06-04-2009 13:37:59 // 60374
Leginkább nem. Akkor igen, ha valamiféle törés van, vagy ha szétugrott belül a kapcsoló mechanika.
Face06-04-2009 13:33:59 // 60373
Latható szétszedés nélkül, csak váltó alsódekni leszedésével, ezekből valami szemrevételezésnél, úgy hogy a váltó beszerelve van a kocsiba?
pb_06-04-2009 11:49:51 // 60372
felőlem ad6unk neki még 2vel is.DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.