Forum >> Alfasud-33
Ferke21-04-2009 09:16:47 // 61021
Bazzze, ezt frankón sosem fogom megérteni...hogy képes az állatja erre?? Merem állítani, hogy sokszor több melót kell belefektetni az ilyen kóklányolásba, mintha rendesen megcsinálná...
pb_21-04-2009 07:54:40 // 61019
Most meséljek olyat, hogy a 4x4 pilácsot rákötötték az olajgomba vezetékére, hogy frankón úgy nézzen ki, mintha teljesen jól műxik, még a fóliát is átvágta a köcsög, + átforrasztotta. Az ABS lámpa full ki volt iktatva, + ilyen nyalánkságok.
Föckös21-04-2009 07:11:44 // 61018
Nincs mit Te élő szakirodalom!:-)
ezután Tudós nak foglak hívni:-)))
ezután Tudós nak foglak hívni:-)))
Ferke21-04-2009 06:42:37 // 61017
Úbaazz, az ááálllatja! Frankón leragasztotta??? Hihetetlen, mekkora idióták vannak....:(
pb_20-04-2009 23:19:21 // 61016
Sztem már nincs.((
pb_20-04-2009 23:18:38 // 61015
Sajnos az 1 Lbaszott konstrukció, úgyanúgy, mint a csík összkerekesnél, ráadásul annak horror ára is van/volt.
pb_20-04-2009 23:17:04 // 61014
Ja máris 1 hiba.) A hátsó szilent kimaradt, tulképp sok tartó szerepe nincs, + úgy sztem 1 kicsit Lbaszott dolog lett ez. Sztem 127_sud kolléga úr biztos tud, vagy Setleg a Hegyaljánál lehetne még +kérdezni. Ha más +oldás nem marad, akkor sztem 1 szilentes simán legyártja.
pb_20-04-2009 23:06:18 // 61013
Gyorsan sikerült Rőt venni magadon, ez jó, tetszik ez a hozzáállás!DD
Szóval, ha komolyan nekiugrassz, akkor nem szabad Lkapkodni, és szépen át kell nézni a cuccot. Sztem nyugodtan szedd ki a hajtott tengelyt(amelyiken a szinkrongyűrűs fogaskerekek vannak), és szedd apró ficnikre, hogy minél jobban lehessen látni az setéeges kopásokat.
Ugye a problémás fokozatok, 1es, 2es, 3ast is idesorol6juk, a 4esnél, 5ösnél nem szokott probléma lenni. A problémás fokozatoknál szemügyre kell venni a kapcsolókörmöket, kapcsolóhüvelyt, azok szoktak Lkopni. Az Lőző képen ezek is jól látszanak. Ezenkívül érdemes még a kapcsolóvillákat is +vizsgálni, 1 kicsit összébb ütni, hogy jobban ráugorjanak a kapcsolóhüvelyre.
Hülye voltam, mert egész véletlenül volt nálam a találkozón demonstrációs db, simán +tudtam volna mutatni a dolgokat rajta. Már, akkor jutott szmbe, mikor 2en maradtunk Gábor33 kártárssal, neki mutogattam +, hogy mi merre, meddig.)(
Aztán a boxer váltók másik jellegzetessége az olajfolyás. A féltengely kihajtásnál van az 1ik ilyen hely, a benne lévő szimering szokta Lhagyni magát, ill az ogyűrű, ami a háznál van. A szétszedéséhez speckó szerszám kell, +vannak hozzá a méretek 1ebek.)) Aztán a rudzatnál a szimering, amit kapásból érdemes cserélni porvédősre, ill a 2 tömítés, a dekni és a hátfal. De, ezt beszéltük, hogy paszta, aztán jónapot.)
Karból, rudazatból volt néhány fajta. Kezdetben a 33nál is olyan kar volt, mint a Sudnál/Sprintnél, vagyis ami az 1. képen van, a váltás a II. szériánál volt, sztem, olyan 87/88 környékén lehetett, ez van a 2. képen. Aztán a csíknál is volt 1 kis változás, bár ránézésre full olyan, mint a II. szériásé. Sztem mind1 melyik karral rakod össze, ill ez +6ározza majd a rudazatot is. Azt mondjuk nem tudom, hogy magára a váltón lévő rúdra rámegye mind2 rudazat, de sztem rá fog menni, mert nekem is 1 II. szériás rudazat van fent.) Inkább majd azt kell szem Lőtt tartani, hogy melyiket tudod normálisan felújítani.
Lehet, hogy a II. szériáshoz jobban kapsz majd cuccokat. Annál az a trükk, ahol a rudazat kapcsolódik a karral, hogy ogyűrűket is kell cserélni a csapon. Ha tuti biztosra akarsz menni, akkor esztergálsz/tatsz bele új csapot, és feldörzsárazod a kart. Úgy nem fog Lőfordulni az, hogy mikor Lhúzod, akkor zörög a váltókar.
Na asszem ennyi, ha kimaradt valami szólj.))
Szóval, ha komolyan nekiugrassz, akkor nem szabad Lkapkodni, és szépen át kell nézni a cuccot. Sztem nyugodtan szedd ki a hajtott tengelyt(amelyiken a szinkrongyűrűs fogaskerekek vannak), és szedd apró ficnikre, hogy minél jobban lehessen látni az setéeges kopásokat.
Ugye a problémás fokozatok, 1es, 2es, 3ast is idesorol6juk, a 4esnél, 5ösnél nem szokott probléma lenni. A problémás fokozatoknál szemügyre kell venni a kapcsolókörmöket, kapcsolóhüvelyt, azok szoktak Lkopni. Az Lőző képen ezek is jól látszanak. Ezenkívül érdemes még a kapcsolóvillákat is +vizsgálni, 1 kicsit összébb ütni, hogy jobban ráugorjanak a kapcsolóhüvelyre.
Hülye voltam, mert egész véletlenül volt nálam a találkozón demonstrációs db, simán +tudtam volna mutatni a dolgokat rajta. Már, akkor jutott szmbe, mikor 2en maradtunk Gábor33 kártárssal, neki mutogattam +, hogy mi merre, meddig.)(
Aztán a boxer váltók másik jellegzetessége az olajfolyás. A féltengely kihajtásnál van az 1ik ilyen hely, a benne lévő szimering szokta Lhagyni magát, ill az ogyűrű, ami a háznál van. A szétszedéséhez speckó szerszám kell, +vannak hozzá a méretek 1ebek.)) Aztán a rudzatnál a szimering, amit kapásból érdemes cserélni porvédősre, ill a 2 tömítés, a dekni és a hátfal. De, ezt beszéltük, hogy paszta, aztán jónapot.)
Karból, rudazatból volt néhány fajta. Kezdetben a 33nál is olyan kar volt, mint a Sudnál/Sprintnél, vagyis ami az 1. képen van, a váltás a II. szériánál volt, sztem, olyan 87/88 környékén lehetett, ez van a 2. képen. Aztán a csíknál is volt 1 kis változás, bár ránézésre full olyan, mint a II. szériásé. Sztem mind1 melyik karral rakod össze, ill ez +6ározza majd a rudazatot is. Azt mondjuk nem tudom, hogy magára a váltón lévő rúdra rámegye mind2 rudazat, de sztem rá fog menni, mert nekem is 1 II. szériás rudazat van fent.) Inkább majd azt kell szem Lőtt tartani, hogy melyiket tudod normálisan felújítani.
Lehet, hogy a II. szériáshoz jobban kapsz majd cuccokat. Annál az a trükk, ahol a rudazat kapcsolódik a karral, hogy ogyűrűket is kell cserélni a csapon. Ha tuti biztosra akarsz menni, akkor esztergálsz/tatsz bele új csapot, és feldörzsárazod a kart. Úgy nem fog Lőfordulni az, hogy mikor Lhúzod, akkor zörög a váltókar.
Na asszem ennyi, ha kimaradt valami szólj.))
krecsi20-04-2009 21:44:52 // 61010
Én elég sok mindent megkaptam ott a sprinthez. És van olyan, hogy annyi százalékos kedvezményed van, ahány éves az autód. 25% már szép kedvezmény:)
sprint8320-04-2009 21:37:59 // 61009
Neten én se találok, de attól még lehet ha bemegyek az üzletbe tudnak segíteni. Volt már ilyen, hogy így jött össze.
krecsi20-04-2009 21:36:17 // 61008
Már nem látok olyat a meteornál. De fene se tudja, hogy van-e még.
sprint8320-04-2009 21:28:57 // 61007
így volt megoldva nekem is az egyik váltónál, csak ott valami zsugor cső szerű volt rajta.
krecsi20-04-2009 21:26:09 // 61006
Igen, volt minden. Lecseréltem mindet. Egyébként az a nagy sokat nem bír. Nekem hamar szar lett. De egy gumicsövet ráhúztam a tartó rúdra és tökéletesen jó vele.
sprint8320-04-2009 21:20:28 // 61005
És kaptál mindet amit karikáztam, nem csak a végén a nagyot?
krecsi20-04-2009 21:15:16 // 61004
Én olyan gumikat a meteornál vettem. De az másfél éve volt. De hátha...
sprint8320-04-2009 20:59:18 // 61003
pb_
Erőt vettem magamon és neki ugrottam a váltónak amit beszéltünk. A kapcsoló rúd szorulását már megoldottam, most már könnyen lehet kapcsolni. Meg is takarítottam, kivettem a 2 kihajtást is belőle. És rájöttem, hogy azt kell beleraknom ami most is van a kocsi alatt, a km jeladó miatt.
A váltókar része nem egyforma a Sprint váltónak meg a 33-nak.
A 33-é sokkal egyszerűbb megoldású. Melyikkel rakjam össze szerinted? A Sprinté valahogy jobb megoldásnak tűnik. De először is kellene hozzá az a pár db gumi persely amiket bekarikáztam, ezeket nem találtam még egyik alkatrészes oldalon sem, csak egyedül azt a nagyot ami a váltó végén van, 127_sud kollégát még megkérdezem felőlük.
Erőt vettem magamon és neki ugrottam a váltónak amit beszéltünk. A kapcsoló rúd szorulását már megoldottam, most már könnyen lehet kapcsolni. Meg is takarítottam, kivettem a 2 kihajtást is belőle. És rájöttem, hogy azt kell beleraknom ami most is van a kocsi alatt, a km jeladó miatt.
A váltókar része nem egyforma a Sprint váltónak meg a 33-nak.
A 33-é sokkal egyszerűbb megoldású. Melyikkel rakjam össze szerinted? A Sprinté valahogy jobb megoldásnak tűnik. De először is kellene hozzá az a pár db gumi persely amiket bekarikáztam, ezeket nem találtam még egyik alkatrészes oldalon sem, csak egyedül azt a nagyot ami a váltó végén van, 127_sud kollégát még megkérdezem felőlük.
PeterW (wares)20-04-2009 16:27:05 // 61001
Neked lehet hogy jobb:DDDDDDDDDDD
pb_20-04-2009 16:01:10 // 61000
Az a jobb, ha nem vagy bekötve.DDD
pb_20-04-2009 16:00:42 // 60999
pb_20-04-2009 16:00:33 // 60998
PeterW (wares)20-04-2009 15:59:55 // 60997
:)))))de becsatolom magam, hiszen ha veletlenul kinyilik a lufi, akkor jobb ha bevagyok kotve...
pb_20-04-2009 15:57:10 // 60996
Persze, hogy segítek.))) Én olyan helyen fogok állni, ahonnan nem kell majd Lugranom, viszont ne csatold be magad, fenomenális élményben lesz részed.DDD
Föckös20-04-2009 15:55:23 // 60995
azért, h kiváncsi vagy...
cartársak mingyá KÁ !
cartársak mingyá KÁ !
PeterW (wares)20-04-2009 15:52:39 // 60994
Segithetsz ha akarsz:) es nezheted is:)))) De el ne ugorj!
PeterW (wares)20-04-2009 15:51:17 // 60993
Miert?:)
pb_20-04-2009 15:40:22 // 60992
Na ezt +nézném.DDD
Föckös20-04-2009 15:31:31 // 60991
hát ezért ne!!!!
PeterW (wares)20-04-2009 15:29:59 // 60990
Akkor ma este osszetorom az elejet, mert kivancsi vagyok jo-e egyebkent;)))))))))))))
Föckös20-04-2009 15:27:48 // 60989
sok autónál olyankor is ottmarad a légzsák visszajelző, ha leveszik a kormányt, és előtte nem áramtalanítják az autót, lehet, h Nálad is ez volt...
pb_20-04-2009 15:19:24 // 60988
Ilyen történeteket, számolatlanul tudnék én is mesélni.
PeterW (wares)20-04-2009 14:13:02 // 60987
Szasztok!
Tegnap megint jol felb@sztam az agyamat:) Megprobaltam leszedni a km-orarol a plexit, ami frankon harom darabra tort. Szerencsere a Maestro adott egy masik muszeregyseget (TS), amit kivancsisagbol be is tettem hazafele. Azt leszamitva, hogy nem ment a kmora, minden mas mukodott, de egett a lufi-visszajelzo is. Gondoltam biztos azert, mert a TS-ekben mar volt az anyosoknak is lufi, es az a baja. Otthon megneztem az enyemet, es kiderult, hogy az enyemen csak azert nem egett a lufi, mert valamelyik vadbarom leragasztotta egy femlappal a filmet, amin a jelek vannak:)
A parasztja! Szoval nem megy a lufi:) (gondolom)
Tegnap megint jol felb@sztam az agyamat:) Megprobaltam leszedni a km-orarol a plexit, ami frankon harom darabra tort. Szerencsere a Maestro adott egy masik muszeregyseget (TS), amit kivancsisagbol be is tettem hazafele. Azt leszamitva, hogy nem ment a kmora, minden mas mukodott, de egett a lufi-visszajelzo is. Gondoltam biztos azert, mert a TS-ekben mar volt az anyosoknak is lufi, es az a baja. Otthon megneztem az enyemet, es kiderult, hogy az enyemen csak azert nem egett a lufi, mert valamelyik vadbarom leragasztotta egy femlappal a filmet, amin a jelek vannak:)
A parasztja! Szoval nem megy a lufi:) (gondolom)
pb_20-04-2009 13:22:16 // 60986
Tényleg nem néz ki szépen az a csonk, lehet nem ártana azt is cserélni.
pb_20-04-2009 13:15:32 // 60985
Ja, már tudom miért tartott addig a dolog, kénytelen voltam visszaNgedni magam Lé.DDD
Ferke20-04-2009 12:52:40 // 60984
Na, azt a tengely jól el lett intézve, szerintem arra már hiába rakod az új csapágyat, hamar ki fogja nyírni. Jobban járnál, ha egy másik hátsó kerékagyra raknád az új csapágyat.
Föckös20-04-2009 11:59:50 // 60982
nekamázzá, még előre is Ngedtelek!:-)
pb_20-04-2009 10:49:05 // 60981
Nekem ez, kb 1,5 órámba fájt.) De, ez nem igazán szegte kedvem, tavaly is vagy ennyit vártam Egomban.
pb_20-04-2009 10:47:43 // 60980
Nemsokára leszek majd.
Zsó20-04-2009 10:44:33 // 60979
Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni hogy hol lehet Miskolcon kerékcsapágyat kapni? A 33-asban ma reggel pár km után morogni kezdett a jobb hátsó, majd ütni. Megálltam, és látom, hogy kotyog a kerék, a porvédőt leszedve a csapágy anyájáról pedig nyilvánvalóvá vált a baj: teli volt fémreszelékkel. Most felbakolva áll, leszedtem a kereket, a csapágy szarrá ment :( Szép hétfő.... képek a blogon... szerintetek simán rá lehet rakni az új csapágyat további szétszedés nélkül? Illetve a képen látható berágódás aggaszt még... ötletek?
Tudtok nekem segíteni hogy hol lehet Miskolcon kerékcsapágyat kapni? A 33-asban ma reggel pár km után morogni kezdett a jobb hátsó, majd ütni. Megálltam, és látom, hogy kotyog a kerék, a porvédőt leszedve a csapágy anyájáról pedig nyilvánvalóvá vált a baj: teli volt fémreszelékkel. Most felbakolva áll, leszedtem a kereket, a csapágy szarrá ment :( Szép hétfő.... képek a blogon... szerintetek simán rá lehet rakni az új csapágyat további szétszedés nélkül? Illetve a képen látható berágódás aggaszt még... ötletek?
Ferke20-04-2009 10:13:26 // 60978
Mondjuk az is igaz, hogy mi kb 20 perc alatt ben voltunk...vagy még annyi sem volt talán...
Dekka20-04-2009 10:11:55 // 60977
gyere msn,megprobalom atkuldeni telefonról
pb_20-04-2009 09:49:00 // 60976
A bejutásnál, nálam 100 körül állt a mutató, a venti tette a dolgát, és nem forrt +.
pb_20-04-2009 09:48:05 // 60975
Pont ezért tartották oda Neked, hogy tisztísd már le, aztán +kezedheted a vezeklést.DD
pb_20-04-2009 09:46:39 // 60974
Ja wartburg, az még jobb.)))) Igaz, abból is áll néhány db a kertedben, könnyű volt beszerezni a cuccot.)))) Mégis a vágott xűrőház nyerte L mindenki tetszését, ill a motorhangról külön video készült, úgyhogy kérésre ment a dolog.))))
Ferke20-04-2009 09:45:47 // 60973
Tényleg nem melegszik, meg is lepődtem, az egész bejutás alatt nem kellett ventit kapcsolnom.
A fogyasztása meg már 8 körül van, ez egyre jobb:)
A fogyasztása meg már 8 körül van, ez egyre jobb:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
573
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?