Forum >> Alfasud-33
granturismo20-03-2006 22:17:21 // 13971
Ja. De tudom. Jól csináltad. A I és a II jeleknek kell összemutatni mind a két oldalon + a lendkeréknél a rovátkának a T-re mutatni. a háromszögek a biztonsági állást jelzik.
Robesz720-03-2006 21:50:18 // 13969
te nem tudod biztosan a vezérlés állítást? kicsit lejebb kérdeztem rá...
Robesz720-03-2006 21:49:52 // 13968
hello
az nem tudom, hogy mi lehet.... ilyen volt azt hiszem.....
granturismo20-03-2006 21:17:28 // 13967
Sziasztok
Vince cartárs
Képet raksz az új P4-ről?
Robesz
Persze hogy jó lesz. Ez nem kérdés. Az, hogy mennyire lesz tartós az inkább egy kérdés. Arra a furatra rákérdeztem a kipu szelepeknéknél Arra nem válaszoltál.
IC
Ha egy foggal van elrakva az nem okoz még gondot. Alapjáraton viszont fura ideges ficánkolós lesz a motor. Legalábbis a Bravonál ez volt a helyzet. (1.6 16V) Ha több foggal van arrébb akkor viszont megy szét minden. Elsősorban szelepek, szelepvezetők aztán a tőkék, a dugattyútető is kaphat. stb..
Robesz720-03-2006 21:16:47 // 13966
Köszi a bíztatást.... jó éjszakát!
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 21:09:32 // 13965
Ha nem lesz jó elsőre, jó lesz másodikra, de biztos, hogy faja lesz. Na jó, én megyek aludni, mert ez a 5:30-as ébresztő nem a magamfajta fehér embereknek való. :((
Robesz720-03-2006 21:07:45 // 13964
attól, hogy nem lesz jó....
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 21:05:58 // 13963
???? Attól, hogy falnak mész?
Robesz720-03-2006 21:04:21 // 13962
én is várom, de félek is tőle magyon...
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 21:02:09 // 13961
Már lehet, hogy várom annyira, mint te, hogy benne, legyen a motor. Nekem, most jó ideig nem lesz pénzem ilyen dolgokra, mert azért ez az új autó vétel megfeküdte egy kicsit a pénztárcámat, de ami késik nem múlik. :))
Robesz720-03-2006 20:58:59 // 13960
ja, ha az enyémen megnézem, melyik a legjobb, neked is összehozzuk....
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:57:56 // 13959
Persze, ezt beszéltük, aztán majd csinálod az enyémet is. :))
Robesz720-03-2006 20:56:57 // 13958
van pár programom és íróm is hozzá, majd megpróbálom mindegyikkel...:-)))
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:55:22 // 13957
Igen, nekem úgy csinálták, és az nem is drága. Nem akarok hazudni, de tán 10 környékén volt.
Robesz720-03-2006 20:53:50 // 13956
mire érted a +10 %-ot? a fordulatra?
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:52:00 // 13955
Mehet bele nyugodtan a +10%. Annyi volt nekem is az 1.5-ben. Te jó ég, azzal mennyi mindent csináltam, aztán elkótyavetyéltem egy debreceni fószernak, aki azt sem tudta, hogy eszik-e, vagy isszák (DBS-823)
De, hát kellett a 16V, meg az 1.7. :))
Scott20-03-2006 20:50:45 // 13954
Kiváncsi leszek az eredményre :)
Robesz720-03-2006 20:48:44 // 13953
na ez az..... ezt el is felejtettem.... pont ezt mondta Ő is
Robesz720-03-2006 20:48:11 // 13952
erre nem tudok magyarázatot adni.... nekem tetszik, remélem jó is lesz.... úgy sem tudja megmondani senki, hogy biztosan jó lesz e így valakinek ki kell próbálni.... egyébként találtam egy boxer tudning leírást, bár nem tudom, hová tettem, de abban le is volt rajzolva az ugyan ilyen szelepátalakítás....
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:47:56 // 13951
Mert innentől kezdve lehet húzni a fordulatszámot is keményen.
Robesz720-03-2006 20:46:34 // 13950
lehet igazad van, ez eszembe sem jutott..... ez a fickó itt debrecenben nagyon elismert versenyautó építő.... remélem azért tartós is lesz kicsit.... olyan 40-50e km-t elmegy, az nekem 2-3 év....:-))))
Scott20-03-2006 20:45:43 // 13949
Továbbra sem értem miért jobb, ha könnyebb a szelep. Nyitni nem fog hamarabb ugyebár, maximum záráskor a rugók hamarabb lezárják. De ez miért is jó ?
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:45:07 // 13948
Egyébként az enyémből is van leszedve. :))
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:43:51 // 13947
Azért amit bb-vel beszélünk, hogy fogja-e bírni a meleget eléggé, bár gondolom a fickó nem most csinált ilyet először, úgyhogy be is kussoltam. :))
Robesz720-03-2006 20:43:02 // 13946
ja, még annyit, hogy a szívóból 10, a kipuffból 5 g jött le
Scott20-03-2006 20:42:36 // 13945
Szerintem Vince a szeleptányér vastagságának drasztikus csökkentésére gondol :)
Robesz720-03-2006 20:42:30 // 13944
reméljük azért nem fog elégni egyik sem....
Robesz720-03-2006 20:42:11 // 13943
ja, értem
most már mindegy....
Robesz720-03-2006 20:40:37 // 13942
nincs még benne.... miért tűnik ilyesztőnek?
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:40:37 // 13941
Hozok neked, az van a T-72-ben is. :))
bb1820-03-2006 20:36:39 // 13940
régen hozzá lehetett jutni ( igaz nem könnyen ) nátrium töltetü szelepekhez, annak jobb volt a hütése. tuningba azokat tettük.
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:34:29 // 13939
Azért irtam én is, főleg a kipufogós nem nagyon komálja.
bb1820-03-2006 20:30:31 // 13937
a vékony szeleppel az a báj, hogy a rossz hütése miatt ( kisebb keresztmetszeten vezeti el a höt ) hamarabb elég a tányér.
max évente kell cserélni.
ha nagyon jot akar az ember akkor még a szeleprugokat is össze kell válogatni, a hajtokarokat könnyiteni polirozni, fej és lábsulyokat mérni stb. van macera ha igazán jot akarsz.
én a jövö honapban állok neki egy rettenetes 1.2-es motort épiteni. :-))
3 henger porsche karbi stb. minima 80-85 pacit akarok kihozni belöle ( gyárilag 54 lo )
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:30:04 // 13936
Ne is mondd.... :)))
Hoztak a nőtlenre egy vezetéket, és most tesztelem. :))
ystuc20-03-2006 20:27:52 // 13935
Hej, kolléga! Te még mindig bent vagy??? :-)))
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:24:19 // 13934
De még nem az van a kocsiban, ugye?
Egyébként ez naon brutál moci lesz úgy tűnik, viszont a szelep nekem nagyon ilyesztőnek tűnik, bár ne legyen igazam.... Főleg a kipuff.
bb1820-03-2006 20:22:30 // 13933
ide is beirom, hogy kezdek kicsit ideges lenni...
( hátha a mérgelödéstöl jobban leszek )
azt igérték, hogy mára megvan a tréler. erre kitalálták, hogy szerdára lesz meg. én meg lebeszéltem hogy holnap megyek a vasért...
a végén kell szereznem valamit, hogy el tudjam hozni a darabot, remélem mire esztergom jön addigra csak-csak összerakom.
majd jön a dejavu mint amikor egész este szögeltünk, hogy reggel meg legyen a rajt...
pedig még valami fényt is akartam huzni rá hogy ne ez legyen a legcsunyább. :-(
bb1820-03-2006 20:21:34 // 13932
ez az áramlás dolog nagyon bonyolult, de az alapokat könnyü megtanulni. azzal már lehet kezdeni valamit.
Robesz720-03-2006 20:20:01 // 13931
alakul....ma bekerült a főtengely és a dugattyúk.... jöhet rá a hengerfej...
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:18:18 // 13930
Ez teljesen igaz. Az 1.5-ösömön magamnak csináltam, és láttam, hogy gyárilag simán vannak akár 3 mm-es lépcsők is az illesztéseknél.
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:16:57 // 13929
Mivel még rajtam kivül egy másik elvetemült is meg akarta venni, ezért fel kellett menni 135E-ig. Motor? :)) Az enyémhez képest elég halovány, bár nem tudom milyen váltó lehet benne. Remélem ez csak attól van, hogy minden le van kormolva, meg ilyenek, majd pénteken hazamegyek 4.-ben a pályán Miskolcra, hátha attól életre kel. :)))
Kihúzattam egyesbe, és amikor ketőbe tettem, már tiszta gagyi volt. :((
bb1820-03-2006 20:13:21 // 13928
igazábol itt nem csak a hengerfej polirja a lényeg, hanem az egész szivo rendszer, és külön nagyon fontos, hogy az átmenetek össze legyenek dolgozva, ne legyen benne lépcsö sehol. nekem sincs több a motoromon, és igen nagy a különbség.
meg karbi, meg gyujtás stb. de a motorban nincs több belenyulás.
Robesz720-03-2006 20:11:07 // 13927
gratula.... hogy megy a motorja? mennyibe került a gép?
Robesz720-03-2006 20:10:26 // 13926
közben megtaláltam
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:09:41 // 13925
Ez mindig lemarad: Sziasztok.
VinceP4 (Il capitano)20-03-2006 20:08:49 // 13924
Kimentem a telephelyre, nagyon segitőkészek voltak, felfúlyták a kereket, megbikázták az akksit, és a 2005. augusztusától álló motorocska életre kelt, és már jöttem is haza vele.
Megvan a második P4!!!! :))))
Robesz720-03-2006 20:08:45 // 13923
internetes oldal van, ahol nézni, esetleg rendelni tudom?
Hari20-03-2006 20:08:06 // 13922
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?