Forum >> Giulietta

GTPeti21-05-2010 00:14:13 // 1111
109 lóerős egyhat dízel. :)

Kár, hogy nem szívó. Úgy lenne kerek. :)
Tom1221-05-2010 00:10:34 // 1110
1.6, V8?
Tudnak ezek a skandináv legények, ha akarnak...:-)))
Tom1221-05-2010 00:09:26 // 1109
Nem is gondoltam komolyan, csak úgy kuriózumnak, ahogy írtad, hogy lehessen rá "mutogatni", hogy ilyen is van.:-)
GTPeti21-05-2010 00:08:23 // 1108
Mondjuk S80 létezik 1.6-osban is, úgyhogy ne hozzájuk viszonyítsunk. :)
KGBMAN21-05-2010 00:07:04 // 1107
Azzal sok a nyűg és már több gyártó neves tuningcége (AMG A class, MTM TT BiMoto) is befürdött vele a szervízigény és bonyolult összehangolás miatt. Nem szériaérett, de kuriózumnak nagy lenne. Tény, hogy emelné a márka ázsióját.
Tom1221-05-2010 00:05:34 // 1106
Az is előfordulhat.:-)
KGBMAN21-05-2010 00:04:14 // 1105
Majd talán a 166 utóddal kerül be palettára a V8.. Addig nem hiszem.
Az mondjuk tényleg fenomenális lenne, mivel már az orvos/ügyvéd etalon Volvoban is van V8. Pedig a svédek köztudottan konzervatívak. :)
Talán majd az Alfa is lép egy merészet. Aztán persze már könnyebb egy szériaérettre csiszolt és működő mocit belekanalazni egy olyan működő és bevált kasztniba, mint a 159.
Tom1221-05-2010 00:04:01 // 1104
Szerintem meg megint kéne egy "Bimotore", mondjuk, Giulietta, hogy a kedélyek megnyugodjanak.:-)
1.8 + 1.8 = 3.6 /nagyjából R32 ketegória, DE: 235 + 235 = 470 ló! ;-))
Tom1221-05-2010 00:01:39 // 1103
Jóformán ott kezdődnek...:-)
KGBMAN20-05-2010 23:59:49 // 1102
Meg melyik Aston.. Mert azért ott is van 100 misibácsi körüli modell...
Tom1220-05-2010 23:59:32 // 1101
Biztos lesz, de nem azzal fogják kezdeni a palettafrissítést.
KGBMAN20-05-2010 23:58:56 // 1100
Sztem nem is nagyon akarják eladni :)
Mondjuk az emlegetett Aston nem éppen olcsó márka. Nem sokkal lehet drágább a kisebb modelleknél. A nagyoktól meg tuti olcsóbb.
KGBMAN20-05-2010 23:56:15 // 1099
És melyik alfában van ilyen pentastar??? :)
Tom1220-05-2010 23:56:08 // 1098
...méretben...
Tom1220-05-2010 23:55:37 // 1097
Attól függ, melyik Ferrari.:-)
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:55:18 // 1096
Az M3, AMG-hez valóban köze sincs....de az R32-höz igen hisz ugyan az a kategória..
Tom1220-05-2010 23:53:22 // 1095
A legjobb úton halad...;-)
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:51:40 // 1094
Erre ott az ellenpélda a 8C...drágább mint egy Aston Martin vagy Ferrari....tény h használtan szinte eladhatatlan...:DDDDD
Tom1220-05-2010 23:51:27 // 1093
...mert nem is oda szánták.
Ez jelenleg egy 235 lovas Giulietta, köze nincs az M3, AMG, vagy R32, stb.-hez. Nem "csúcsverzió", az talán a GTA lesz, de ha lesz is, inkább a Giuliánál fogják bevetni szerintem, szóval egyelőre ez van.
Az említett német cuccokkal a 8C van kb. "partyban"/motor, technika/, meg is állja a helyét és "mellesleg" sokkal szebb is.:-)
Igaz, a családot nem lehet beletuszkolni, de ez csak ilyen német meg japán "eszement" trend, a 4 - 5 - 600 LE-s limuzinok...:-)
...ha meg már 1.8-ast akarunk 5 - 6 literesekhez hasonlítani:
1.8 + 1.8 + 1.8 = 5.4 liter
235 + 235 + 235 = 705 LE

...na erre varrjon gombot az AMG...;-DD
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:48:26 // 1092
Ezt értem és egyetértek de amit mondani akarok az az h mi a rákért nem képesek már valami tényleg brutál gépet összerakni!!
Amit anno terveztek 159 GTA 4.2 V8 az hiányzik!!!! Az lett volna az RS4-M3 méltó ellenfele!!
mesa20-05-2010 23:44:55 // 1091
Hát, pedig csak a te figyelmedet kerülte el, a MultiAir ott van benne a Pentastarban!
Azt a régi 3.2-es mocit meg soha nem fejlesztették, a Holden-GM 3.2-essel meg ne is keverd
Tedi20-05-2010 23:39:11 // 1090
Tévedsz. Nem fogják a csúcsverziókkal összevetni szerintem, mert az újságíró sem hülye és nem fogja azt mondani, hogy hááá lehagyta a Golf meg mindegyik. A saját súlycsoportjában fogják összehasonlítani, már ami a motor űrtartalmát illeti, mert általában ezt csinálják.
KGBMAN20-05-2010 23:38:39 // 1089
Azt azért vedd figyelembe, hogy bár minden tiszteletem az alfáé, de SOHA nem lehetne annyi gubát legombolni egy hasonló teljesítményű 159-ért, mint mondjuk az említett verdákért.
Sőőőőt.. Meg merem kockáztatni, hogy ha egy lovacskás vagy szigonyos, netán bikucis szerkezetet (mocitól az erőátvitelen át a hajtásig) veszel, egy kasztnit formatervezel rá ami ütős, a belső eleganciát az egekbe tolod, mindezt csúcs marketing mögé teszed akkor sem lehetne megközelítőleg ugyanannyiért eladni mint a testvérmodellt.
Csak azért, mert Alfa. És a köztudatban valamiért az Alfa Romeo nem egyenlő a megtestesült megbízhatósággal. Ez pedig nem jó. ha ezt sikerül hosszú és kitartó munkával kiölni a köztudatból akkor majd egy RS4 gyilkost lehet gyártani és eladni annyiért mint a konkurens modelleket. Szerintem az Alfa jelenleg ebbe az irányba próbál haladni. Minőség, biztonság, vásárlók megszerzése.
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:27:17 // 1088
Valóban nem rossz, nagyon szép h egy 1.8-as 235Lóvas motor fut 6.8 másodpercet!
Le a kalappal az alfa előtt! Ismétlem nem ezzel van a gond!
Hanem azzal hogy a kategória izomautói közt ez a 6.8 másodperc jelenleg az utolsó helyre elegendő!! És ismétlem az most lényegtelen h ez egy 1.75-ös motor!!!
Jelenleg az Alfa ezt tartja Giulietta legerősebb modelljének azaz ennek kell felvennie a versenyt az R32-S3-M1-RS-sel és társaival!!!
Amikor állva hagyják senki sem azt fogja mondani h "jóó hát abban csak 1.8-as motor van" hanem azt h "nézd már lehagyta a Renault az Alfát, meg a Golf is...sőt a Focus is...."


Csak hogy érthetőbb legyen ugorjunk egy kategóriát feljebb! A prémium kategória éllovasai...kérdés persze az Alfa prémium kategóriának számít-e még 2010-ben...

BMW M3 420LE 4.9s
Audi RS4 420LE 4.7 s
Mercedes C63 450LE 4.7s
???????????????????????????
Alfa Romeo 159 Ti 260LE 7.0s
KGBMAN20-05-2010 23:21:12 // 1087
Igazából nem vágyom rá. Nekem a MiTo-val együtt ez sem tetszik. Nem tehetek róla, de az utolsó tisztességes kocsi külsőre a 159 volt. A háta szép ennek is, de az orra az valami rettenetesen ronda. Tudom most az ilyen mopszarcú orr-rész a trendi, de mivel sosem követtem az ilyen irányzatokat így nekem nem tetszik.
Mondjuk megnéznék egy 3.2 V6 159-et, aztán egy ilyen turósat is. Nyilván a V6 többet eszik, "zajosabb", nem olyan környezetbarát, míg a másik a technika csúcsa. Közel azonosat mennek, nagy pirospont a kis túrós moci javára. Mégis valahogy úgy vagyok ezzel hogy minél kevesebb a hi-tech méregdrága elektronika és szabályzás meg szenzor, annál kisebb az esély a meghibásodásra. Mert ugye "ami nincs az nem romlik el". És sajnos tapasztalatból tudom, hogy ami elromolhat az el is romlik előbb vagy utóbb. És nem csak a kocsiban.
Éppen emiatt - és mert az egyszerűbb dolgokat kedvelő ember vagyok - a jól bevált masszív kőkorszakira megoldás szimpatikusabb. Az RPG játékokban is ezért voltam mindig barbár harcos :DDDDDD
GEORGE20-05-2010 23:10:54 // 1086
Figyelj, ki kell próbálni, aztán utána mondj bármit :-)
KGBMAN20-05-2010 23:09:01 // 1085
Meg az adók és egyebek miatt. De ez nem csak Alfa módi. Sztem ez mindenkit érint.
KGBMAN20-05-2010 23:07:12 // 1084
Jó.. 100-ig.. De 100 felett? Rugalmasság? nyomaték? :)
Én pont azt szeretem hogy 5ikben 35-től (régi 5ik fokozattal 25-től) megy szépen lassan egészek 235-ig. :)
Szóval van különbség. :)
GTPeti20-05-2010 22:57:15 // 1083
Meg a sok lúd GTA-t győz... TBi-ből sokkal többet fognak eladni, már csak a 20-30%-kal (tipp) kedvezőbb fogyasztás miatt is. :)
GEORGE20-05-2010 22:53:47 // 1082
Meg elég egy bénázás a GTA-val és már ott is van a Giulietta :-)
GEORGE20-05-2010 22:53:04 // 1081
Biztosan, de azért csak meglepi lehet egy 3.0 lityós verda mögött a leszakadni nem akaró 1750 TBi :-)
KGBMAN20-05-2010 22:49:59 // 1080
Hát menni lehet hogy jól megy, de azért totálisan más a feeling :) Te is tudod.
KGBMAN20-05-2010 22:48:09 // 1079
Le.. Még lejjebb ;)
Tedi20-05-2010 22:28:08 // 1078
Űűűűű élőben még nem láttam ilyen színben. A legózóban ilyen színnel kértem, a MiTónak is jól állt, bíztam benne, hogy a Giunak is. Nagyon dögösssss :)
GEORGE20-05-2010 22:17:08 // 1077
A padlólemez miatt idővel akár hátul is kaparhat majd a Giulietta :-)))

Elször kéne venni jó párat, hogy magához térjen a gyár :-)
Halesz20-05-2010 22:14:28 // 1076
Csak abban jó helyen volt a hajtás... :)
GTVili20-05-2010 22:13:59 // 1075
Mondtam én hogy gagyiiiiiiiiiiiiiiiiii.....;-DDDD
GEORGE20-05-2010 22:13:39 // 1074
Szép lett ez a verda :-)
Rohodi Mihály20-05-2010 22:11:53 // 1073
ez a szürke a kedvencem, a 75 America hasonló volt
GEORGE20-05-2010 22:10:11 // 1072
147 GTA 3.2 V6 250 lóerő és 300Nm/4800 fordulatnál 6,3mp 0-100km/h
Giulietta 1750 TBI 235 lóerő és 340Nm/ 1900 fordulatnál, 6,8 0-100km/h

szerintem határozottan nem rossz a 1750TBi-től, 0,5mp-vel rosszabb csak a 147 GTA-tól.

Szóval valóban annyira sz@rul megy???
GEORGE20-05-2010 22:02:15 // 1071
Pedig elég versenyképes lett! Még ha te nem is tartod annak. A konkurencia nem örül annyira a Giuliettának :)-)

Szerintem meg csúcs verziókhoz képest pár századdal vagy 1mp-vel elmaradni egy 1,8 T 235 lovas motorral, igen csak jó helyezés :-)
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 21:58:48 // 1070
Ha jól emlékszem egy 147 GTA sem volt sokkal olcsóbb anno...
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 21:57:51 // 1069
Én nem motorokat hasonlítok össze, hanem a Giulietta csúcsverzióját a kategóriában található más csúcsverziókkal! Azaz tök mindegy hogy turbós e vagy nem és hogy 1.4-es vagy 6.3-as! A lényeg hogy a Giulietta jelenlegi csúcsverzióját nem tartom versenyképesnek a kategória társakkal!!
GEORGE20-05-2010 21:54:59 // 1068
hidd el én is várom :-)
GTVili20-05-2010 21:54:37 // 1067
;-D Fogadjunk még pohártartó sincs benne...... tiszta gagyiiiiiii....;-D

Off: Én már nagyon várom,hogy beletehessem a hátsó felem...
GEORGE20-05-2010 21:46:41 // 1066
Ez tipikus esete annak, hogy "semmi se" jó :-)))))
GTPeti20-05-2010 21:44:14 // 1065
Lemaradtam valamiről? Már bemutatták a Júliát is? (Giulia) :))
KGBMAN20-05-2010 21:41:30 // 1064
Egy hasonló kaliberú Júlia sem lenne sokkal olcsóbb, valljuk be... Ott a moci mellett már elég sok extrát fel kell kínálni a nagyigényű vásárlórétegnek. Mert aki ilyet vesz elvárja hogy legyen választható TV-DVD-Navi, anyám tyúkja Petőfitől bőrkötésben, stb...
KGBMAN20-05-2010 21:39:34 // 1063
Annak idején az a hír is felröppent, hogy ezt a technikát ami az 1.8-on van ráfejlesztik a 3.2-es mocira és közel 500 ló várható. Namost erről sincs hír, a válság valószínűleg behúzta a kéziféket. Ez van :(
GTVili20-05-2010 21:36:44 // 1062
Ja,és a bömös pl 12misi.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.