109 lóerős egyhat dízel. :)
Kár, hogy nem szívó. Úgy lenne kerek. :)
Forum >> Giulietta
GTPeti21-05-2010 00:14:13 // 1111
Tom1221-05-2010 00:10:34 // 1110
1.6, V8?
Tudnak ezek a skandináv legények, ha akarnak...:-)))
Tudnak ezek a skandináv legények, ha akarnak...:-)))
Tom1221-05-2010 00:09:26 // 1109
Nem is gondoltam komolyan, csak úgy kuriózumnak, ahogy írtad, hogy lehessen rá "mutogatni", hogy ilyen is van.:-)
GTPeti21-05-2010 00:08:23 // 1108
Mondjuk S80 létezik 1.6-osban is, úgyhogy ne hozzájuk viszonyítsunk. :)
KGBMAN21-05-2010 00:07:04 // 1107
Azzal sok a nyűg és már több gyártó neves tuningcége (AMG A class, MTM TT BiMoto) is befürdött vele a szervízigény és bonyolult összehangolás miatt. Nem szériaérett, de kuriózumnak nagy lenne. Tény, hogy emelné a márka ázsióját.
Tom1221-05-2010 00:05:34 // 1106
Az is előfordulhat.:-)
KGBMAN21-05-2010 00:04:14 // 1105
Majd talán a 166 utóddal kerül be palettára a V8.. Addig nem hiszem.
Az mondjuk tényleg fenomenális lenne, mivel már az orvos/ügyvéd etalon Volvoban is van V8. Pedig a svédek köztudottan konzervatívak. :)
Talán majd az Alfa is lép egy merészet. Aztán persze már könnyebb egy szériaérettre csiszolt és működő mocit belekanalazni egy olyan működő és bevált kasztniba, mint a 159.
Az mondjuk tényleg fenomenális lenne, mivel már az orvos/ügyvéd etalon Volvoban is van V8. Pedig a svédek köztudottan konzervatívak. :)
Talán majd az Alfa is lép egy merészet. Aztán persze már könnyebb egy szériaérettre csiszolt és működő mocit belekanalazni egy olyan működő és bevált kasztniba, mint a 159.
Tom1221-05-2010 00:04:01 // 1104
Szerintem meg megint kéne egy "Bimotore", mondjuk, Giulietta, hogy a kedélyek megnyugodjanak.:-)
1.8 + 1.8 = 3.6 /nagyjából R32 ketegória, DE: 235 + 235 = 470 ló! ;-))
1.8 + 1.8 = 3.6 /nagyjából R32 ketegória, DE: 235 + 235 = 470 ló! ;-))
Tom1221-05-2010 00:01:39 // 1103
Jóformán ott kezdődnek...:-)
KGBMAN20-05-2010 23:59:49 // 1102
Meg melyik Aston.. Mert azért ott is van 100 misibácsi körüli modell...
Tom1220-05-2010 23:59:32 // 1101
Biztos lesz, de nem azzal fogják kezdeni a palettafrissítést.
KGBMAN20-05-2010 23:58:56 // 1100
Sztem nem is nagyon akarják eladni :)
Mondjuk az emlegetett Aston nem éppen olcsó márka. Nem sokkal lehet drágább a kisebb modelleknél. A nagyoktól meg tuti olcsóbb.
Mondjuk az emlegetett Aston nem éppen olcsó márka. Nem sokkal lehet drágább a kisebb modelleknél. A nagyoktól meg tuti olcsóbb.
KGBMAN20-05-2010 23:56:15 // 1099
És melyik alfában van ilyen pentastar??? :)
Tom1220-05-2010 23:56:08 // 1098
...méretben...
Tom1220-05-2010 23:55:37 // 1097
Attól függ, melyik Ferrari.:-)
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:55:18 // 1096
Az M3, AMG-hez valóban köze sincs....de az R32-höz igen hisz ugyan az a kategória..
Tom1220-05-2010 23:53:22 // 1095
A legjobb úton halad...;-)
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:51:40 // 1094
Erre ott az ellenpélda a 8C...drágább mint egy Aston Martin vagy Ferrari....tény h használtan szinte eladhatatlan...:DDDDD
Tom1220-05-2010 23:51:27 // 1093
...mert nem is oda szánták.
Ez jelenleg egy 235 lovas Giulietta, köze nincs az M3, AMG, vagy R32, stb.-hez. Nem "csúcsverzió", az talán a GTA lesz, de ha lesz is, inkább a Giuliánál fogják bevetni szerintem, szóval egyelőre ez van.
Az említett német cuccokkal a 8C van kb. "partyban"/motor, technika/, meg is állja a helyét és "mellesleg" sokkal szebb is.:-)
Igaz, a családot nem lehet beletuszkolni, de ez csak ilyen német meg japán "eszement" trend, a 4 - 5 - 600 LE-s limuzinok...:-)
...ha meg már 1.8-ast akarunk 5 - 6 literesekhez hasonlítani:
1.8 + 1.8 + 1.8 = 5.4 liter
235 + 235 + 235 = 705 LE
...na erre varrjon gombot az AMG...;-DD
Ez jelenleg egy 235 lovas Giulietta, köze nincs az M3, AMG, vagy R32, stb.-hez. Nem "csúcsverzió", az talán a GTA lesz, de ha lesz is, inkább a Giuliánál fogják bevetni szerintem, szóval egyelőre ez van.
Az említett német cuccokkal a 8C van kb. "partyban"/motor, technika/, meg is állja a helyét és "mellesleg" sokkal szebb is.:-)
Igaz, a családot nem lehet beletuszkolni, de ez csak ilyen német meg japán "eszement" trend, a 4 - 5 - 600 LE-s limuzinok...:-)
...ha meg már 1.8-ast akarunk 5 - 6 literesekhez hasonlítani:
1.8 + 1.8 + 1.8 = 5.4 liter
235 + 235 + 235 = 705 LE
...na erre varrjon gombot az AMG...;-DD
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:48:26 // 1092
Ezt értem és egyetértek de amit mondani akarok az az h mi a rákért nem képesek már valami tényleg brutál gépet összerakni!!
Amit anno terveztek 159 GTA 4.2 V8 az hiányzik!!!! Az lett volna az RS4-M3 méltó ellenfele!!
Amit anno terveztek 159 GTA 4.2 V8 az hiányzik!!!! Az lett volna az RS4-M3 méltó ellenfele!!
mesa20-05-2010 23:44:55 // 1091
Hát, pedig csak a te figyelmedet kerülte el, a MultiAir ott van benne a Pentastarban!
Azt a régi 3.2-es mocit meg soha nem fejlesztették, a Holden-GM 3.2-essel meg ne is keverd
Azt a régi 3.2-es mocit meg soha nem fejlesztették, a Holden-GM 3.2-essel meg ne is keverd
Tedi20-05-2010 23:39:11 // 1090
Tévedsz. Nem fogják a csúcsverziókkal összevetni szerintem, mert az újságíró sem hülye és nem fogja azt mondani, hogy hááá lehagyta a Golf meg mindegyik. A saját súlycsoportjában fogják összehasonlítani, már ami a motor űrtartalmát illeti, mert általában ezt csinálják.
KGBMAN20-05-2010 23:38:39 // 1089
Azt azért vedd figyelembe, hogy bár minden tiszteletem az alfáé, de SOHA nem lehetne annyi gubát legombolni egy hasonló teljesítményű 159-ért, mint mondjuk az említett verdákért.
Sőőőőt.. Meg merem kockáztatni, hogy ha egy lovacskás vagy szigonyos, netán bikucis szerkezetet (mocitól az erőátvitelen át a hajtásig) veszel, egy kasztnit formatervezel rá ami ütős, a belső eleganciát az egekbe tolod, mindezt csúcs marketing mögé teszed akkor sem lehetne megközelítőleg ugyanannyiért eladni mint a testvérmodellt.
Csak azért, mert Alfa. És a köztudatban valamiért az Alfa Romeo nem egyenlő a megtestesült megbízhatósággal. Ez pedig nem jó. ha ezt sikerül hosszú és kitartó munkával kiölni a köztudatból akkor majd egy RS4 gyilkost lehet gyártani és eladni annyiért mint a konkurens modelleket. Szerintem az Alfa jelenleg ebbe az irányba próbál haladni. Minőség, biztonság, vásárlók megszerzése.
Sőőőőt.. Meg merem kockáztatni, hogy ha egy lovacskás vagy szigonyos, netán bikucis szerkezetet (mocitól az erőátvitelen át a hajtásig) veszel, egy kasztnit formatervezel rá ami ütős, a belső eleganciát az egekbe tolod, mindezt csúcs marketing mögé teszed akkor sem lehetne megközelítőleg ugyanannyiért eladni mint a testvérmodellt.
Csak azért, mert Alfa. És a köztudatban valamiért az Alfa Romeo nem egyenlő a megtestesült megbízhatósággal. Ez pedig nem jó. ha ezt sikerül hosszú és kitartó munkával kiölni a köztudatból akkor majd egy RS4 gyilkost lehet gyártani és eladni annyiért mint a konkurens modelleket. Szerintem az Alfa jelenleg ebbe az irányba próbál haladni. Minőség, biztonság, vásárlók megszerzése.
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 23:27:17 // 1088
Valóban nem rossz, nagyon szép h egy 1.8-as 235Lóvas motor fut 6.8 másodpercet!
Le a kalappal az alfa előtt! Ismétlem nem ezzel van a gond!
Hanem azzal hogy a kategória izomautói közt ez a 6.8 másodperc jelenleg az utolsó helyre elegendő!! És ismétlem az most lényegtelen h ez egy 1.75-ös motor!!!
Jelenleg az Alfa ezt tartja Giulietta legerősebb modelljének azaz ennek kell felvennie a versenyt az R32-S3-M1-RS-sel és társaival!!!
Amikor állva hagyják senki sem azt fogja mondani h "jóó hát abban csak 1.8-as motor van" hanem azt h "nézd már lehagyta a Renault az Alfát, meg a Golf is...sőt a Focus is...."
Csak hogy érthetőbb legyen ugorjunk egy kategóriát feljebb! A prémium kategória éllovasai...kérdés persze az Alfa prémium kategóriának számít-e még 2010-ben...
BMW M3 420LE 4.9s
Audi RS4 420LE 4.7 s
Mercedes C63 450LE 4.7s
???????????????????????????
Alfa Romeo 159 Ti 260LE 7.0s
Le a kalappal az alfa előtt! Ismétlem nem ezzel van a gond!
Hanem azzal hogy a kategória izomautói közt ez a 6.8 másodperc jelenleg az utolsó helyre elegendő!! És ismétlem az most lényegtelen h ez egy 1.75-ös motor!!!
Jelenleg az Alfa ezt tartja Giulietta legerősebb modelljének azaz ennek kell felvennie a versenyt az R32-S3-M1-RS-sel és társaival!!!
Amikor állva hagyják senki sem azt fogja mondani h "jóó hát abban csak 1.8-as motor van" hanem azt h "nézd már lehagyta a Renault az Alfát, meg a Golf is...sőt a Focus is...."
Csak hogy érthetőbb legyen ugorjunk egy kategóriát feljebb! A prémium kategória éllovasai...kérdés persze az Alfa prémium kategóriának számít-e még 2010-ben...
BMW M3 420LE 4.9s
Audi RS4 420LE 4.7 s
Mercedes C63 450LE 4.7s
???????????????????????????
Alfa Romeo 159 Ti 260LE 7.0s
KGBMAN20-05-2010 23:21:12 // 1087
Igazából nem vágyom rá. Nekem a MiTo-val együtt ez sem tetszik. Nem tehetek róla, de az utolsó tisztességes kocsi külsőre a 159 volt. A háta szép ennek is, de az orra az valami rettenetesen ronda. Tudom most az ilyen mopszarcú orr-rész a trendi, de mivel sosem követtem az ilyen irányzatokat így nekem nem tetszik.
Mondjuk megnéznék egy 3.2 V6 159-et, aztán egy ilyen turósat is. Nyilván a V6 többet eszik, "zajosabb", nem olyan környezetbarát, míg a másik a technika csúcsa. Közel azonosat mennek, nagy pirospont a kis túrós moci javára. Mégis valahogy úgy vagyok ezzel hogy minél kevesebb a hi-tech méregdrága elektronika és szabályzás meg szenzor, annál kisebb az esély a meghibásodásra. Mert ugye "ami nincs az nem romlik el". És sajnos tapasztalatból tudom, hogy ami elromolhat az el is romlik előbb vagy utóbb. És nem csak a kocsiban.
Éppen emiatt - és mert az egyszerűbb dolgokat kedvelő ember vagyok - a jól bevált masszív kőkorszakira megoldás szimpatikusabb. Az RPG játékokban is ezért voltam mindig barbár harcos :DDDDDD
Mondjuk megnéznék egy 3.2 V6 159-et, aztán egy ilyen turósat is. Nyilván a V6 többet eszik, "zajosabb", nem olyan környezetbarát, míg a másik a technika csúcsa. Közel azonosat mennek, nagy pirospont a kis túrós moci javára. Mégis valahogy úgy vagyok ezzel hogy minél kevesebb a hi-tech méregdrága elektronika és szabályzás meg szenzor, annál kisebb az esély a meghibásodásra. Mert ugye "ami nincs az nem romlik el". És sajnos tapasztalatból tudom, hogy ami elromolhat az el is romlik előbb vagy utóbb. És nem csak a kocsiban.
Éppen emiatt - és mert az egyszerűbb dolgokat kedvelő ember vagyok - a jól bevált masszív kőkorszakira megoldás szimpatikusabb. Az RPG játékokban is ezért voltam mindig barbár harcos :DDDDDD
GEORGE20-05-2010 23:10:54 // 1086
Figyelj, ki kell próbálni, aztán utána mondj bármit :-)
KGBMAN20-05-2010 23:09:01 // 1085
Meg az adók és egyebek miatt. De ez nem csak Alfa módi. Sztem ez mindenkit érint.
KGBMAN20-05-2010 23:07:12 // 1084
Jó.. 100-ig.. De 100 felett? Rugalmasság? nyomaték? :)
Én pont azt szeretem hogy 5ikben 35-től (régi 5ik fokozattal 25-től) megy szépen lassan egészek 235-ig. :)
Szóval van különbség. :)
Én pont azt szeretem hogy 5ikben 35-től (régi 5ik fokozattal 25-től) megy szépen lassan egészek 235-ig. :)
Szóval van különbség. :)
GTPeti20-05-2010 22:57:15 // 1083
Meg a sok lúd GTA-t győz... TBi-ből sokkal többet fognak eladni, már csak a 20-30%-kal (tipp) kedvezőbb fogyasztás miatt is. :)
GEORGE20-05-2010 22:53:47 // 1082
Meg elég egy bénázás a GTA-val és már ott is van a Giulietta :-)
GEORGE20-05-2010 22:53:04 // 1081
Biztosan, de azért csak meglepi lehet egy 3.0 lityós verda mögött a leszakadni nem akaró 1750 TBi :-)
KGBMAN20-05-2010 22:49:59 // 1080
Hát menni lehet hogy jól megy, de azért totálisan más a feeling :) Te is tudod.
KGBMAN20-05-2010 22:48:09 // 1079
Le.. Még lejjebb ;)
Tedi20-05-2010 22:28:08 // 1078
Űűűűű élőben még nem láttam ilyen színben. A legózóban ilyen színnel kértem, a MiTónak is jól állt, bíztam benne, hogy a Giunak is. Nagyon dögösssss :)
GEORGE20-05-2010 22:17:08 // 1077
A padlólemez miatt idővel akár hátul is kaparhat majd a Giulietta :-)))
Elször kéne venni jó párat, hogy magához térjen a gyár :-)
Elször kéne venni jó párat, hogy magához térjen a gyár :-)
Halesz20-05-2010 22:14:28 // 1076
Csak abban jó helyen volt a hajtás... :)
GTVili20-05-2010 22:13:59 // 1075
Mondtam én hogy gagyiiiiiiiiiiiiiiiiii.....;-DDDD
GEORGE20-05-2010 22:13:39 // 1074
Szép lett ez a verda :-)
Rohodi Mihály20-05-2010 22:11:53 // 1073
GEORGE20-05-2010 22:10:11 // 1072
147 GTA 3.2 V6 250 lóerő és 300Nm/4800 fordulatnál 6,3mp 0-100km/h
Giulietta 1750 TBI 235 lóerő és 340Nm/ 1900 fordulatnál, 6,8 0-100km/h
szerintem határozottan nem rossz a 1750TBi-től, 0,5mp-vel rosszabb csak a 147 GTA-tól.
Szóval valóban annyira sz@rul megy???
Giulietta 1750 TBI 235 lóerő és 340Nm/ 1900 fordulatnál, 6,8 0-100km/h
szerintem határozottan nem rossz a 1750TBi-től, 0,5mp-vel rosszabb csak a 147 GTA-tól.
Szóval valóban annyira sz@rul megy???
GEORGE20-05-2010 22:02:15 // 1071
Pedig elég versenyképes lett! Még ha te nem is tartod annak. A konkurencia nem örül annyira a Giuliettának :)-)
Szerintem meg csúcs verziókhoz képest pár századdal vagy 1mp-vel elmaradni egy 1,8 T 235 lovas motorral, igen csak jó helyezés :-)
Szerintem meg csúcs verziókhoz képest pár századdal vagy 1mp-vel elmaradni egy 1,8 T 235 lovas motorral, igen csak jó helyezés :-)
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 21:58:48 // 1070
Ha jól emlékszem egy 147 GTA sem volt sokkal olcsóbb anno...
:Szájmon:QV:147:GT:20-05-2010 21:57:51 // 1069
Én nem motorokat hasonlítok össze, hanem a Giulietta csúcsverzióját a kategóriában található más csúcsverziókkal! Azaz tök mindegy hogy turbós e vagy nem és hogy 1.4-es vagy 6.3-as! A lényeg hogy a Giulietta jelenlegi csúcsverzióját nem tartom versenyképesnek a kategória társakkal!!
GEORGE20-05-2010 21:54:59 // 1068
hidd el én is várom :-)
GTVili20-05-2010 21:54:37 // 1067
;-D Fogadjunk még pohártartó sincs benne...... tiszta gagyiiiiiii....;-D
Off: Én már nagyon várom,hogy beletehessem a hátsó felem...
Off: Én már nagyon várom,hogy beletehessem a hátsó felem...
GEORGE20-05-2010 21:46:41 // 1066
Ez tipikus esete annak, hogy "semmi se" jó :-)))))
GTPeti20-05-2010 21:44:14 // 1065
Lemaradtam valamiről? Már bemutatták a Júliát is? (Giulia) :))
KGBMAN20-05-2010 21:41:30 // 1064
Egy hasonló kaliberú Júlia sem lenne sokkal olcsóbb, valljuk be... Ott a moci mellett már elég sok extrát fel kell kínálni a nagyigényű vásárlórétegnek. Mert aki ilyet vesz elvárja hogy legyen választható TV-DVD-Navi, anyám tyúkja Petőfitől bőrkötésben, stb...
KGBMAN20-05-2010 21:39:34 // 1063
Annak idején az a hír is felröppent, hogy ezt a technikát ami az 1.8-on van ráfejlesztik a 3.2-es mocira és közel 500 ló várható. Namost erről sincs hír, a válság valószínűleg behúzta a kéziféket. Ez van :(
GTVili20-05-2010 21:36:44 // 1062
Ja,és a bömös pl 12misi.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?