Kicsit körülnéztem, nekem nincs ott semmi.


 
	Grando16-08-2012 18:26:16 // 
3740 
	(Pont ma olvastam, hogy az osztrákoknál meg "szabvány fogyasztási adó" és "CO2 illeték" - vagy mi a rák - van a behozott autókra, ami simán verheti egy Spidernél az 1000 eurót akár. Pontosan nem tudom, mert pontos CO2, NOX és fogyasztási adatok kellenek a kiszámításhoz, számos egyéb mellett.
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
	
 
	
	Én meg ami a képen van :-((
	
 
	
	Gratula! :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
 500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast  + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + + 
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
	
 
	Wickey16-08-2012 12:42:24 // 
3737 
	munkagép3. Munkagépet meg nem fényképezgetünk, különben sincs rajta semmi olyasmi látványos, ami 12-ből 12 másikra ne lenne jellemző... Jó, mondjuk az, hogy sparmodell klíma meg minden nélkül, az nem annyira jellemző, tipikusan azért szokott bennük lenni klíma. :-) Most azon vakarózom, akarom-e én annyira szétépíteni ezt az autót, hogy belerakjak egyet.
	
 
	Wickey16-08-2012 12:37:45 // 
3736 
	Öreg EURO2-re egész kultúrált mostanság, én 148k-t fizettem regadóra.
	
 
	Kazes☻15-08-2012 22:45:50 // 
3735 
	Csak cukkol minket a cartárs! Bár már fent van, de igen szegényes albummal, egy kép! :)
	
 
	
	Azért lett kevesebb a "felár" a Cartársnál. Én három éve ügyeztem.
	
 
	GTPeti15-08-2012 22:37:50 // 
3733 
	Aztaq..... Nem úgy volt, hogy csökkentették a regadót?
	
 
	
	Akkor még jól jártál. Anno az én négyésfelemből nyolc lett :-((
Csak a regadó volt kettő:

 
	Wickey15-08-2012 22:21:56 // 
3731 
	jobb később mint soha. :-) Az ezer eurós autóm mondjuk a végére háromezer lett, ezúton is szeretnék egy számot küldeni szeretett vezéreinknek, inkább ki se számolom hogy belga vagy szlovák rendszámmal ez mennyi lett volna...
	
 
	
	Gratula! 
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
	
 
	Wickey15-08-2012 22:11:49 // 
3729 
	De. A CO miatt hiszti volt, de mivel nem kajál rosszul és tök jól megy, ezért csak megígértem a lambdaszonda cserét. :-))
	
 
	Wickey15-08-2012 22:11:02 // 
3728 
	mingyá, öregember nem gyorsvonat. :-)
	
 
	GTPeti15-08-2012 22:07:51 // 
3726 
	Az kizárt, hiszen nincs is fent az autóid között!! :/
	
 
	Wickey15-08-2012 22:05:17 // 
3725 
	nnyah. We are in business. Végre... :-)
	
 
	
	Közben vásároltam 147/GT stb bakot, és stimmel bele.  6e Ft volt - Bárdinál.
A villás részen az anya a másik oldalon van, és kicsit a villán igazgatni kell. (Képen még az eredeti állapotban látszik, de így sem vészes)

 
	
	A Pókban nem láttam ilyesmit, csak az indítómotort látom ott, de holnap megsasolom jobban világosban is.
	
 
	
	Középső képen a sárgaréz színű kalapos szokásos EGR szelep forma jó mélyen.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
	
 
	
	Jó éjt!

(Furka hágóra menet)
 
	
	Negyed órája sasolom az epret, de nem látok ott semmit. Képed nincs róla?
	
 
	Csöri09-08-2012 21:02:14 // 
3718 
	Egy képpel sokat segítenél. Én TS motoron nem láttam még kipufgáz visszavezetést, még az ePerben sem.
	
 
	
	blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
	
 
	Csöri08-08-2012 22:34:40 // 
3716 
	Még én sem láttam.:-)
	
 
	
	Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
	
 
	
	Hol van ez az egr a TS-ben? Megnézném, de még sose volt dolgom vele.
	
 
	
	Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
	
 
	
	ltopolino.hu
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
	
 
	
	Honnan szerezted be a nyomtásszélesítőt?
	
 
	
	Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul),  es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad. 
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
	
 
	
	Hibakódod van az ECU-ban? Esetleg egy élőadat elemzés megmondaná, hogy miért rángat. Én elsőre egy egyszerű resetet javasolok. (eu2-nél akusaru le pár percig is elég)
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.
Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben. 
Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 
16 mm, mert azon mér van központosító.
 
	
	Sracok, mitől lehet hogy gazelvetel gazraadas hatasara dadog es rangat a pók? (2.0TS) 
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik. 
/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/
Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?
--
Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé",  gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.
--
Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.
Köszönet előre is!
	
 
	
	az új ülések szuperul néznek ki,de q***va kényelmetlenek
ezért is vettünk FL elötti Bre t
	
 
	
	hú a gerinctámasz is villanyos lett FL után
	
 
	
	Akkor nálad is ki kell cserélni a tépőzárat.  Már én is nézegettem. Nálam téli projekt lesz. 
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
	
 
	
	Pritu; szerinted mit csináljak a tetőmmel ? Amikor felhajtom és van az a tépőzáros rész ,amikor behajtod a füleket ott már nem marad meg ahogyan kéne. Te mindíg olyan jó ötleteket mondasz nekem! :)
	
 
	
	Na, akkor halad a projekt! :-)
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
	
 
	Wickey26-07-2012 21:36:21 // 
3699 
	Like.
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
	
 
	
	Sínen vagyunk :-)

 
	Wickey21-07-2012 20:41:06 // 
3697 
	igen, négyküllős. Már elkezdtem nézegetni a 164 Supereket, hátha találok egy elfekvő kormányt, elvileg az is jó lehet bele...
	
 
	
	Szerintem még az enyémben is olyan a csonkaállvány/fék, mint a tiedben. Legalábbis az ABS szenzor leírásod alapján. Anno én is filóztam a cserén, de lett rá egy rendes tárcsa és betét és maradt. Nincs vele gond, műxik rendesen, szerintem kár a cserére pénzt költeni. A 2,0TS amúgy sem sportmotor. (Téli projekt lesz a fékek tömítéscseréje és a fékcsövek cseréje.)
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
	
 
	Wickey21-07-2012 19:27:00 // 
3695 
	az lesz. 
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
	
 
	Wickey21-07-2012 19:03:53 // 
3693 
	már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
	
 
	
	A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.