No, akkor így néz ki:
1. A két elektromágnes(pár) kapcsolója. Egyik a tető alját engedi el, a másik a fedél zárját nyitja.

2. tető alja ilyen "pöcökkel" csatlakozik a műanyag fedélre:

A hozzá tartozó zár (elktromágnes) alulról:



3. A műanyag tetőn a zárba csukódó rész

Maga a zár

jobbra lent a nyitó rúd, ami az eltromágneshez megy ( a szőnyeg alatt van)

Ennyi, a mozgatás nálam bal kézzel történik, miközben jobbal nyitva tartom a fedelet :-)
tervezd be a tavaszi esztergomi talit,és akkor ott megmutatom :-)
KGBMAN12-10-2010 21:03:06 //
2579
Elektromágnes?? Hmm.. 1x már meglesem milyen a kézi..
csak elengedi egy-egy elektromásnessel a hátsó részt, tehát ha elmegy nem tudom felnyitni a hátsó felét, a csukás teljesen "kézi" :-)
KGBMAN12-10-2010 20:38:31 //
2577
A manuálisban is elektronika fixálja a fedőt, nem???
ezért is jó a kézi nyitású :-P
passz, az eredeti első faceliftes prospektusomban kazettás rádió van a képen :-)
KGBMAN12-10-2010 20:31:17 //
2574
Nekem kellett befejezni az összecsukást. De nem problem. Amúgy sztem holnap meg is van melyik az a bowden és már jön is.
gyml12-10-2010 20:13:16 //
2573
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/23794
Ez sem olyan,mint a Spideré gyárilag?
gyml12-10-2010 20:10:20 //
2572
Legalább csukott tetőnél állt meg? Hát nem lesz egyszerű olyan bovdent szerezni.:(
KGBMAN12-10-2010 17:46:21 //
2571
Nahh ma a tető megadta magát. Némi nyomozás után ráleltem a hiba okára. A fedelet lehúzó két villából az egyiket mozgató bowden elszakadt. és mivel van benne két végállás kapcsoló és ezek nem jeleznek így a motoros mozgatás megállt. Jelenleg vadászom a bowdent, remélem nem egy vagyon, mert addig nem az igazi a dolog.
Javaslom mindenkinek hogy valami WD40 féle anyaggal évente 1-2 alkalommal fújkálja meg ezeket a bowdeneket, nehogy úgy járjon mint én. Tuti, hogy a száraz bowdenbelső miatt akadt, púposodott és szakadt el végül.
A teletank 70 liter löttyöt jelent :-)
Pár napig filóztam, hogy kivonjam-e télire a forgalomból, de nem lehet kihagyni a téli nyulszőr sapkás csapatást, úgyhogy marad forgalomban :-DD
GTPeti11-10-2010 19:43:43 //
2569
Igen, még véletlenül sem véletlen az egybeesés. :)
Gondolom ez az a fajta töltő, amit amúltkor ajánlottál :-)
GTPeti11-10-2010 18:53:44 //
2567
A jófajta pulzustöltő előnye (ismétlés :), mindig 100%-on van az akksi, vagyis szinte nem csökken ezalatt az élettartama. Tavaszra nulla lesz a szulfátosodás a lemezeken. (=kisebb belsőellenállás) Szeretni fogod.
GTPeti11-10-2010 18:51:48 //
2566
Megragadnám az alkalmat, hogy válaszoljak:
- +0,2 bár nem árthat
- teletank? Ennek max. akkor van előnye, ha áremelkedést sejtesz. (Illetve fémtankos autóknál.)
- áramtalanítani? Végülis, miért ne? És egy CTEK-et kötni az akksira.
- Letakarni, csak ha van egy rendkívül puha takaród (nekem van, flíz vagy micsoda), ami szellőzni tud. És csakis csont száraz garázsban. Egyébként inkább ne.
- Beindítani mindenképpen érdemes, sőt száraz időben ha mész egy kört, az sem árt.
- Sebességben hagyni tökéletesen elég, szerintem.
Nem kicsit lestek a népek a városban, amikor kifelé mentünk Pápáról :-))
GTPeti11-10-2010 18:47:53 //
2564
'estét!
De szépek ezek így együtt! :)
Lassan el akarom tenni a Pókot télire, ehhez lenne pár kérdésem:
- Érdemes jobban felpumpálni a kereket, hogy ne lapuljon annyira egy helyen?
- Érdemes tele tankkal eltenni?
- Érdemes áramtalanítani?
- Érdemes letakarni?
- Érdemes néha beindítani az tél során?
- Érdemesebb kitámasztani a kereket, mint behúzott kézifékkel (vagy sebességben) hagyni?
Esteleg valami más, amit érdemes tudni?
Szép estét mindenkinek!

KGBMAN05-10-2010 20:31:03 //
2561
Nekem pl nincs olyan hengeres izé a tetővezető tüskén mint a képeden. Csak nálam van ilyen gond?Mielőtt nekiesel javasolnék némi glicerint patikából, nem vészes. Azzal jól átdolgozod a tetőt és a gumi felfrissül.
Biztos hogy ilyen gumit nem lehet rendelni? Én nem esküdnék meg rá.. elaforgot kérdezted már??
Sok szerencsét a keresgéléshez!
Phon04-10-2010 23:04:09 //
2559
a 3. képen levő felnikből ami ugye 16" tudok adni egy garniturát ha valakit esetleg érdekel:)
gyml04-10-2010 22:36:04 //
2558
Kócosw03-10-2010 20:56:40 //
2557
majd meglesem,de sztem nincs..
Ja, ja egy tartóstesztet folytat éppen :-DDD
A küllők belső oldalára nincs odaírva a típus?
Kócosw02-10-2010 20:11:45 //
2554
az első képen a gyári tesztpilóta lehet:))) ???
Kócosw02-10-2010 20:09:31 //
2553
igen a középső az :)
akkor gyári spider speedline? :)
eredeti Spider felni nem sok van, szóval az :-)
Kócosw30-09-2010 21:09:03 //
2550
en nemtom, nagyon hasonlo,az tenykerdes hogy eleg hülye kep :S
:)
Totti30-09-2010 21:07:25 //
2549
De lehet hogy csak a kép csaloka
Totti30-09-2010 21:06:14 //
2548
Nem akarok kötekedni de ez nem ugyan az!
Kócosw30-09-2010 20:54:08 //
2547
bär ahogy nezem a hirdetesek közöttt van kb 6 fele speedline :)
Kócosw30-09-2010 20:51:25 //
2546
zsir, köszi..nemtom mikori hirdetes lehet,szombaton neztem az ebay-en hätha van,de nem lättam...
:S
Kócosw30-09-2010 20:23:37 //
2544
Hali Sräcok,
lenne egy kerdesem, a 156-ra beszereztem egy garnitura gyäri 16"-os spider felnit.
Szeretnem tudni mi a nevük.Ha valaki esetleg tudja milyen fantäzianevre hallgat a felni a kepen kerem dobjon egy privit :)
Köszi!

KGBMAN27-09-2010 21:30:10 //
2543
Jahh.. De lehet cserélem 40-es méretre.
Nem kicsit "peres" méret. Nem lehet olcsó gumma...
KGBMAN27-09-2010 20:26:58 //
2541
Köszi :)
gyml27-09-2010 20:18:10 //
2540
Hát igen, a Siena az mégiscsak Siena.:) Jóóóól néz ki!
KGBMAN27-09-2010 18:12:57 //
2539
full átmérőben pici a difi, mert 225/35 gumik vannak rajta.
Átmérőben akkora, mint az eredeti? Kicsit nagyobbnak tűnik, ami mondjuk jó, mert emel a hasmagasságon.
KGBMAN27-09-2010 18:00:19 //
2537
Akkor egy keréknyi szélességgel beljebb kerül majd :)
OFF
a héten láttam ezt a gyöngyszemet, jobbkormányos.

ON
A sárvédőket nem ártana kiperemezni :-DD
Szép lesz.
KGBMAN25-09-2010 15:42:36 //
2534
Valahogy így fog kinézni a kicsike amikor jövőre felkerülnek a Siena-k.:


GT Ɨ|ѯ24-09-2010 08:01:08 //
2533
SW méretek:-D
Kazes☻21-09-2010 13:08:52 //
2532
Klafi! :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.