Forum >> Spider

KGBMAN05-11-2009 23:38:52 // 1268
Én inkább nem írom meg.. Mert abban legalább annyi a rossz mint a jó. És ha nem lennék ekkora állat már régen eladtam volna. De hát vajból van a szívem..
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
Rohodi Mihály05-11-2009 23:24:45 // 1267
.....és meggyőződésem, hogy nem rosszabbak (sőt) mint a germán, francia, vagy japo autók......
Rohodi Mihály05-11-2009 23:21:49 // 1266
ennek örülök :-) nyomás mindenki a totalcarra/népítéletre, megírni a pozitív tapasztalatokat, az "átlag" autós is onnan "okosodik" :-))))) ja, és sok képet mellé, ezek az autók örökké gyönyörűek.....
GTPeti05-11-2009 23:20:05 // 1265
Köszönöm. Jó írások. :)
White Lady05-11-2009 23:15:26 // 1264
Nekem nagyon tetszik amit írtál...és minden szó igaz!!!
Rohodi Mihály05-11-2009 22:59:06 // 1263
hát úgy emlékeztem, hosszabbat írtam:-)))) nem kritizálni, azóta sokat fejlődött a szókincsem :-))))

red

yellow
Rohodi Mihály05-11-2009 22:52:17 // 1262
nem keverted össze, itt más a márkaneve,eszembe jutott, az eredeti gyártó lester (máshol ledl) volt, gondolom más néven is forgalmazzák.
GTPeti05-11-2009 22:51:52 // 1261
Ha dobnál egy linket, én is elolvasnám!
Rohodi Mihály05-11-2009 22:50:07 // 1260
hihetetlen, hogy mindenki megismeri a totalcar/írásomat. :-)))) volt olyan, aki azt mondta, amiatt választott z3 bömös helyett szpájdit :-)))
KGBMAN05-11-2009 22:48:41 // 1259
Igen, tényleg. Én kevertem össze. A carboin betétes verzió nagyon tetszik nekem is :)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:47:00 // 1258
itt más a neve, de igen, ilyen. a frontom cadamuro.
KGBMAN05-11-2009 22:45:12 // 1257
Azt hiszem a Te írásod olvastam a totalcar népítéleten. Nagyon tetszett az egész. Olyan volt, mintha a saját gondolataim olvastam volna :)
KGBMAN05-11-2009 22:42:26 // 1256
A front autodeltának tűnik, a küszöb biscione..
Innen nézem
GTPeti05-11-2009 22:32:54 // 1255
Ezt a sárgát egy kívülálló meg simán leFerrarizza. Egyebet nem tudok elmondani. :)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:28:45 // 1254
nem autodelta, de ha összevernek se jut eszembe a neve. hiába, öregszem :-)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:13:45 // 1252
Köszi :-)
Hát dilemma is volt, hogy az újra is Cadamuro kerüljön-e, de a végén inkább ezt választottam...
KGBMAN05-11-2009 22:06:10 // 1251
Én is gyorsan meggondoltam magam, ne aggódj :DDDDD
GTPeti05-11-2009 22:04:56 // 1250
Ez a küszöb bizony elég ízléses!
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:02:37 // 1249
inkább ne:-)))))))))))))))))))))))))
KGBMAN05-11-2009 22:00:11 // 1248
Pedig már kezdtünk volna neked udvarolni :DDDDDDDDDDDDDD
Rohodi Mihály05-11-2009 21:48:04 // 1247
Cadamuro küszöb. A szőkeség nem én vagyok, hanem a párom :-)
Rohodi Mihály05-11-2009 21:32:09 // 1246
igen, a csini kakaóscsiga felnikkel :-)
KGBMAN05-11-2009 21:29:35 // 1244
Az ott meg jobbra Koryy gépe..volt, amíg el nem adta.
Rohodi Mihály05-11-2009 21:23:11 // 1243
Hűűű de régi: 2004/08 AR Club, Kiskunlacháza. A bordó volt az enyém :-)
és itt az éretlen banánzöld is
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:20:45 // 1242
Kösz hogy gondoltál rám, de nekem a Spider a magyar utakhoz már így is túl alacsony, további ültetés nem nagyon férne el. Egy az úton felvő energiaitalos doboz felett se tudok elmenni :-))
KGBMAN05-11-2009 21:18:40 // 1241
Zender? Nahh az kéne nekem is, de nincs :(
Rohodi Mihály05-11-2009 21:17:52 // 1240
Igazad van :-)
KGBMAN05-11-2009 21:16:36 // 1239
Megnézem majd hogy van belefogatva.

Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)

Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.

A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Rohodi Mihály05-11-2009 21:16:35 // 1238
Nagyon jól ismerem: Ez volt az első Spider az országban, a Fiat Magyarország tesztautója volt. Régi kollégám vette meg használtan (Olman Zsolt), mikor még együtt alfáztunk réges régen a Boldizsárban, tőle meg a legjobb barátom. Meg hát egyébként is sokat láttam, sk szereltem ki grafit fényezéshez a középkonzol elemeit, én raktam rá a Zender sárvédőt...+ ebből a színből is talán ha van az országban :-)
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:09:42 // 1237
Nekem is innen jött az ötlet, hogy jó a szúnyogháló, csak nekem finomabb szerkezetű van :-)
KGBMAN05-11-2009 21:09:12 // 1236
Na akkor utána kell járnom, hogy ezt milyen modul végzi és illeszthető-e az enyémhez :DDDDD
KGBMAN05-11-2009 21:08:09 // 1235
Al alja ennek sem gyári :) Szúnyogháló :)
KGBMAN05-11-2009 21:06:11 // 1234
Az alsó hálója már cserélt :) A gyári olyan sűrű, mint ami a fejtámla mögötti elemen van.
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:01:55 // 1233
Talált, ennyiből felismerted a kocsit? :-))
Rohodi Mihály05-11-2009 20:57:26 // 1232
erre válaszoltam a gtv topicban :-) '99-től gyári,de lehet, hogy csak a 3 literesben... nem emlékszem.
Rohodi Mihály05-11-2009 20:55:20 // 1231
:-)))) ezt is én raktam be, ez gyári háló: 2.0 TS, FHB-093, ebben az autóban volt ez előtt a nem gyári, "nem" szélfogó háló.
KGBMAN05-11-2009 20:52:26 // 1230
Jahh hogy a belső!!! Az igen, az tényleg gyanús, néztem én is.
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:52:00 // 1229
ilyen képem van:
Rohodi Mihály05-11-2009 20:47:42 // 1228
Hát, az előző vasam '97-es volt, a mostani újabb, és a tető "vászon" anyaga egyforma volt, csak a belső színes kárpit különbözik: a tető szövet belső része mintha gumírozott lenne - egyébként a tetőjavító kisöreg mondta, hogy pont ez a különbség a Spider, meg a Barchetta tető anyaga között: a Spideré gumírozott vászon, a Barchettáé műanyag. Egyébként sok német cabrio is ugyanezt a vásznat használja...
KGBMAN05-11-2009 20:45:36 // 1227
Az eredeti nem így néz ki. Majd csinálok képet róla.
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:43:39 // 1226
szerintem az enyém se gumis
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:42:52 // 1225
Ha jól nézem a képeken itt csavarok fogják a két részt, lehet hogy állítható a dőlésszög is.
KGBMAN05-11-2009 20:40:54 // 1224
Nekem nem gumis a tető anyaga (96-os). Erős vászon, de gyanús, hogy műszálas.
Rohodi Mihály05-11-2009 20:35:50 // 1222
Ez tényleg tuti, és még jól is néz ki :-))
Piritu - 1.000.00005-11-2009 20:28:28 // 1221
Alfás fürdőlepedő a fejtámlákra, ez tuti megoldás volt
Rohodi Mihály05-11-2009 20:17:46 // 1220
Egy barátomnak volt ilyen, nem gyári hálója, ez sajnos nem sok mindenre jó, mert a dőlésszöge nem stimmel: a gyári teteje az ülés fejtámlája felé hajlik, ez nem. Így pont nem hajtja el a menetszelet. Ha nem gyárit találtok, szerintem erre érdemes figyelni. A gyárinál is megfigyelhető, ha menet közben hátrafelé mozdítod, akkor a levegő, ami addig nem jött be az utastérbe, elkezd örvényleni bent. Talán így látni a különbséget, az első majdnem függőlegesen áll,a gyári előre dől:


Az előző Spiderem hátsó ablakát én is cseréltettem, kiszereltem, és Budapesten a Baross utcában csinálta 10ezer Forintért ha jól emlékszem Katona Kálmán nevű iparos, tuti lett nagyon (bár ez már volt vagy 4 éve). Egyébként tetőket is újít fel, tök ugyanazokat az anyagokat használja, amit a gyár is, van anyagmintája is, több színben. Barchettára csináltattunk nála komplett tetőt is, bár az nem ilyen gumis anyag, mint a Spideré, az is jól sikerült. Remélem él még az öreg, mogorva volt, de nagyon ügyes.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.