Látom a Cartárs aktivizálta magát több topikbna is képileg:-))
A változatosság kedvéért egy saját:

:-)
GT Ɨ|ѯ23-11-2009 19:50:04 //
1309
KGBMAN22-11-2009 21:30:37 //
1308
Megjöttek, csak jelenleg likviditási problémák miatt nem tudok elszaladni érte, a héten talán menni fog.
Szóval akinek tudom, hogy kell (rajtam kívül):
Tisztító:
Piritu, White Lady, ribipeti
Impregnáló:
White Lady, ribipeti
(tudnom kell mennyit tegyek félre átmenetileg)
KGBMAN22-11-2009 21:23:30 //
1307
Egy 20-as SAL van bent a gyári helyén, a pici mágnesre való tekintettel egész jól szól, de ha egy komolyabb lenne akkor biztos megfelelne.Nézegettem 20as mélyeket RF-nek is létezik. Majd megkeresem amit néztem és linkelem. Nahh az durva volt. De ha beépítem akkor ugrott a kalaptartó alatti rekesz.
Szia! nem jöttek még meg a vászontetőre való tisztító szerek és az impregnáló? Már teljesen el is felejtettem. Szólj légyszi. Kösz
Lassan el kéne kezdenem gondolkodni a zenén, elsősorban a mélynyomón. Elsőre egy RAVELAND FLATSUB FS8-ra gondoltam (Conrad.de-n találtam), ez egy aktív cucc, elfér az ülés alatt, de nem nagyon hiszek a 20 centis mélynyomóban...
Szóval érdeklődnék, hogy a mélynyomó kérdést ki hogy oldotta meg a Spider-ben, esetlen a GTV párjában?
izéé, szóval jobb alsó .-))
Tegnap délelőtt Pireus kikötőjében fényképezgettem és ma itthon vettem csak észre, hogy milyen autó van a bal alsó sarokban: -)))

KGBMAN06-11-2009 22:19:37 //
1302
Az a baj -illetve más szempontból szerencse- hogy nyugdíjas már és nem nagyon fogog abban a körben. De majd kitalálja talán mit hogyan én meg ráteszek annyit, hogy legalább neki legyen 2-3 sörre való darabonként :)
Andy06-11-2009 22:17:19 //
1301
Oké! :)
KGBMAN06-11-2009 22:16:01 //
1300
Majd szépen megkérem, hogy vegye elő az öntödés ismeretségét. Ezt egyszerűbb önteni és utána géppel finomítani, mint eleve így csinálni.
KGBMAN06-11-2009 22:13:48 //
1299
Nem akarok én lefikázni senkit, de a mai fémmegmunkálók tehetsége - hogy politikailag korrekten és matematikai nyelven fejezzem ki magam - konvergál a nullához. A hozzá értő szakember egyre kevesebb. Márpedig ehhez ilyen tudás kell.
Andy06-11-2009 22:13:32 //
1298
De nincs ám! :)) Házi gyártású a rögzítés. Célnak megfelel, de nem cíííp!
KGBMAN06-11-2009 22:11:40 //
1297
Anya pókjában nincs ilyen???
Andy06-11-2009 22:08:24 //
1296
És ha elkészíthető akkor anyáéba is kell ilyen! :))))
KGBMAN06-11-2009 22:07:57 //
1295
Sajna nem egy megélhetési képes termék, ellenben a hülye fejem miatt már látom, hogy gyártási költségen fogom az ittenieknek ajánlani. Akár karbon, akár üvegszál verzióban. Én a "segítsük egymás"t elv embere vagyok, nem a "húzzuk le a másikat" változaté. Ezért van csóróság. Ellenben jót teszek vele másoknak :)
hát akkor ott a megoldás :-)
KGBMAN06-11-2009 21:37:02 //
1293
Nálam viszont megvan mind2, faterm meg okleveles szerszámkészítő mérnök. Én még a szerszámot sem tudom, de Ő már azt is tudja melyik miért nem lesz jó. Csak bámulok. Lenne még mit tanuljak tőle...
hát a 4. képen lévő közepe trükkös :-), ahová a bajonettzár záródik. amit a suzukisok lemásoltak nekem, az is ott lett elszúrva. pedig náluk volt az eredeti, de sajnos a bajonettzár nem...
KGBMAN06-11-2009 21:12:16 //
1291
Ilyen van nekem is, csak be van építve. nem lehet nagy kunszt, megkérdezem a fatert le tudja-e gyártatni.
KGBMAN06-11-2009 18:39:55 //
1289
Igen. Arról amit be kell építeni a tetőhöz. Megtennéd, hogy majd mail-ben átküldöd?
Mármint a 2 vasdarabról? van persze, csak az otthoni gépen.
KGBMAN06-11-2009 15:09:15 //
1287
Nahh éppen emiatt kérdeztem.. Mintát kéne venni róla, mert ha a karbonos elkészül akkor ezt lehet eladom. Illetve a srác tudna még gyártani a minta alapján, kárpitos van, csak a rögzítés részét kéne megoldani mindkét oldalról. Van fotód erről a cuccról?
Én anno átlátszó polikarbonátból akartam megcsináltatni, az lenne az igazi királyság, kabrio feeling télen is :-)))
szerintem nincs hozzá semmilyen takaró, ez ilyen, a műanyag fül gumi sarka nyomja a kárpitot.
ha jól emlékszem, 300 euro volt... le is másoltattam a suzuki gyárban, de nem lett pontos sajnos, a belseje a bajonettzár résznél elég nehezen másolható.
KGBMAN06-11-2009 13:54:58 //
1283
Lehet, hogy majd az újon csináltatok egy olyan fészket, ami párnázva van és rögzíti azt a műanyag fület. Illetve kap egy takarót, hogy ne lehessen látni. Vagy van rá, csak én nem kaptam meg vele?
KGBMAN06-11-2009 13:53:05 //
1282
Nekem nem bőr a kárpit, hanem a vászontetővel azonos szürke anyagból van. Még... :D
De jó ötlet a bőr, csak kissé rideg. Majd ha netán meglesz karbonból a tető, akkor azt belülről behúzatom bőrrel.
Mennyibe kerülhet egy olyan szett amit neked utólag kellett megvenni? Nem emlékszel?
Sosem láttam gyárit.... olyan drága volt, hogy az alkatrészes rendszer nem tudta kiírni az árát a 7 karakter miatt :-)))) Az enyém is wiesmann, igen, a bőr kárpitot nyomja a kis fül sarka... Egyébként szerintem iszonyú igényes termék.
KGBMAN06-11-2009 11:25:47 //
1280
Hajszárító vagy jól felfűtött fényező műhely. Ott vászonnal együtt felmelegszik 50-60 fokra. Mégiscsak jobban hajlik, mint -20 fokon. :) Vagy kiadós nyári napsütés, az hasonló. Fekete ponyva szívja a meleget.
2.5 milla????? Azt a mindenit. Hallottam, hogy a Wiesmann a legjobb aftermarket, ehhez képest nem tudom mivel tud többet a gyári változat.
Nekem Wiesmann van, tökéletesen megfelel :) Csak az zavar, hogy az a műanyag fül a kárpitra támaszkodik fel.
Hát igen, eladta az autót, és ezt a tartót benne felejtette... mint általában mindenki. Olyan 250.000-400.000 HUF között szoktak a tetők felbukkanni az e-bay-en, a Wiesmann a legdrágább :-), de több féle van, még formára is.
Gyári tető anno amikor még volt újonnan 2.500.000 HUF volt :-))))))))))))
Az alut nem tudod melegíteni, mert ugye az a tető vászon anyagával körbe van varrva. Nem kell félni a hajlítástól, csak óvatosan kell, nehogy megroppanjon.
KGBMAN06-11-2009 09:29:54 //
1278
Nem is tudtam, hogy azt külön utólag be kell szerelni. Nekem benne volt, nem foglalkoztam vele :) Gondolom az sem olcsó. Nem tudom mibe fáj egy komplett tető, de biztos horror ára van.
A gumi ép, éppen most keresgélek valami olyan szert ami magas glicerin tartalommal bír és ápolja a gumit. Azzal meg lehet előzni a gumi kiszáradását.
Akkor ezt az állítást majd tavasszal el is végzem. Az Alut meg csak úgy hajlítom, ha némileg melegítve van, akkor kevésbé rideg.
igen, arra, 2 db vas gyakorlatilag + az ablakfűtés kábelkötege relével.
Állítás: A karmoknál van egy kis imbuszkulccsal lazítható csavar, azt kilazítod, utána tekersz egyet magán a karmon, az menetes, aztán vissza a rögzítő imbuszcsavar és ennyi. Ha ezután is van középen szélzajod, akkor fizikai erővel kell egy kicsit hajlítani az első tetőkereten, mert nem fekszik fel rendesen a szélvédő keretre. De ezt nagyon óvatosan, mert ha jól emlékszem ez aluból van, és könnyen törik. Persze mindezeket csak akkor érdemes elkezdeni, ha egyébként a szélvédő feletti gumikéder ép (amire felfekszik a tető első pereme.
KGBMAN06-11-2009 07:46:48 //
1276
Installáló kit?? melyikre gondolsz? Arra ami a műanyag lapok alatt van és abba csatlakozik a rögzítőrúd?
Jut eszembe nem tudod hogyan lehet a vászontető rögzítőkarmain állítani, hogy szorosabbra húzza vele az ember a tetőt? Magam a szélzaj, de ha belekapaszkodok középen akkor elhalkul. Szóval az összehúzatáson kéne javítani.
KGBMAN06-11-2009 07:42:41 //
1275
Pedig ott laknak :) Viszont tényleg nem jártam még náluk hardtoppal. Fura :)
pedig tuti a te vasad volt, ebből a színből sincs sok,pláne nem harddal:-)ha a nővéredék a vecsési úton laknak, akkor bukta, mert ott láttam többször is
kemény.... még szerencse, hogy a végén sikerült szerezni.. én az e-bayen Németországban vettem az enyémet, szerencsére 30km-re a Wiesmann üzemtől, mert az enyémnek meg nem volt meg az installáló kitje, amit a kocsiba kellett beszerelni,hogy tartsa. úgyhogy tető be a rönó trafic hátuljába, és onnan egyből a gyárba, ott megrendeltem, 2 hét múlva meg is jött postán.
A zárra azt tippelem, hogy nem kenési gond, ezek inkább elöregszenek, de inkább próbáld meg, hogy kárpit le, aztán nézd meg, hogy a zár magában könnyen működik-e, úgy kiderül.
Amíg nincs rá szükség, ne gyártass bronzot, 2 nap alatt megvan ha kell, de így is valami 8-10ezer HUF körül van, ha jól emlékszem, bár a gyári emelő-szett meg asszem 70ezer....mert persze a szerkezet csak együtt van a motorral...
KGBMAN06-11-2009 00:28:56 //
1272
Nekem a nővéremék laknak ott, náluk szoktam lenni, de nem hetekig. Mióta Hardtop van azóta nem is voltam. Csak most lett újra használható szeptemberben. Az egy korábbi tulaj lehetett. A negyedik vagyok én, 2 csaj és egy pasi volt korábban. Az egyik nőnek csak nagyon rövid ideig volt meg és valahogy pont őszi-téli szezonban. Talán Ő lehetett, akinél láttad. Biztos túl erős volt neki a gép és eladta :D
KGBMAN06-11-2009 00:24:02 //
1271
Hát úgy, hogy a tehetségtelen szerelők egyike a műhelyben ahol tároltuk leverte. Persze sz..nak, bajnak nincs gazdája, ennek se volt. Senki nem merte felvállani, egyrészt anyagilag, másrészt verésileg. Mert ez utóbbiból járt volna rendesen, ha elkapom. Aztán így vártam rá ennyit. De hűla Koryy-nak már ez is megvan.
Ezt a bronz ablakemelé kereket olvasom, lehet én is beneveznék 2-re prevenciós jelleggel. A sofőr oldalon nehézkesen mozog a zár. Van tipped mitől lehet? Kéne rá valami zárolajzó? gyanús hogy a mechanikánál kell kenés, de majd jól szétszedem és megnézem.
"szép" blog, végigolvastam. hogy tört be a hardtopod üvege? Réges-régen láttam az autódat Gyálon pár hétig (nem tudom,akkor is a tiéd volt-e?), de az biztos, hogy ezen láttam élőben először hardtopot :-)
KGBMAN05-11-2009 23:40:53 //
1269
Nem nehéz megismerni a képek miatt sem.:)
Nekem már régen megvolt amikor olvastam és tényleg ilyen érzés.
De azért nálam sajna volt kontra is bőven, nem csak pro.
KGBMAN05-11-2009 23:38:52 //
1268
Én inkább nem írom meg.. Mert abban legalább annyi a rossz mint a jó. És ha nem lennék ekkora állat már régen eladtam volna. De hát vajból van a szívem..
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
.....és meggyőződésem, hogy nem rosszabbak (sőt) mint a germán, francia, vagy japo autók......
ennek örülök :-) nyomás mindenki a totalcarra/népítéletre, megírni a pozitív tapasztalatokat, az "átlag" autós is onnan "okosodik" :-))))) ja, és sok képet mellé, ezek az autók örökké gyönyörűek.....
GTPeti05-11-2009 23:20:05 //
1265
Köszönöm. Jó írások. :)
Nekem nagyon tetszik amit írtál...és minden szó igaz!!!
hát úgy emlékeztem, hosszabbat írtam:-)))) nem kritizálni, azóta sokat fejlődött a szókincsem :-))))
red
yellow
nem keverted össze, itt más a márkaneve,eszembe jutott, az eredeti gyártó lester (máshol ledl) volt, gondolom más néven is forgalmazzák.
GTPeti05-11-2009 22:51:52 //
1261
Ha dobnál egy linket, én is elolvasnám!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.