Forum >> Spider

Kazes☻24-06-2010 15:00:23 // 2071
Nekem már volt, de hál' Istennek nem nagy sebességnél és meg tudtam állni. :))) A haveromnak is volt, de Ő hülye volt mert már tudott róla és nem is tudott megállni, csak egy teherautó hátába koccolva, még a jó öreg 132-ével. :)
Kazes☻24-06-2010 14:58:41 // 2070
Pedig sokszor megéri. Bár nem ismerem a mai árakat, mert nem tegnap csináltam, de anno fel vagy harmada volt a felújító szett és ha a munkahenger nem sérült, nem vállas, akkor új karmantyú és hajrá. És sokszor nem vállas, hiszen a gumi nem tud rajta annyit koptatni, sőt az kopik el. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 14:24:43 // 2069
A Spider főfékhengerénél spekuláltam és is a felújító készleten, aztán arra gondoltam, hogy ha a tömítés elkopott, a vas se új már, úgyhogy komplett csere lett belőle.
KGBMAN24-06-2010 14:15:24 // 2068
Ilyen nem volt, soha ne is legyen :) SENKINEK!
KGBMAN24-06-2010 14:14:37 // 2067
Nem néztem, de nem hiszem hogy sokkal olcsóbb lett volna.
Kazes☻24-06-2010 13:57:29 // 2066
Értem. És a javító szett mennyi? Vagy azt nem is néztél? :)
Kazes☻24-06-2010 13:56:07 // 2065
Az milyen xar, amikor a fék esik be és azért még próbálkozol gyorsan pumpálni, hogy fogjon, hogy dolgozzanak a karmantyúk! :)))
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:55:48 // 2064
Első dolgom volt megnézni, amikor megnéztem a kocsit az eladónál, hogy milyen a kuplung. :-)
Elég volt egyszer fekve maradni :-)
KGBMAN24-06-2010 13:53:54 // 2063
Nem. Főhengert vettem 15ért. Igaz, nekem van 40% discount UT-nél.
Kazes☻24-06-2010 13:53:49 // 2062
És nem maradt pl. folt az autó után a parkoló betonján? Vagy fogyás a tartályban? Egyből csak kampeca? ?)
KGBMAN24-06-2010 13:53:16 // 2060
Spideren nem lesz ilyen. Ha bent is marad visszahúzod, hívod a szerelőt, megveszed a cuccot és lecserélteted. De addig is megy. De az is lehet hogy leugrik a pedálról a főhenger (ezek szerint ez van a pedálon) "feje" és azért szalad be. :) Én már jártam így. Egy rendes alátét és sasszeg viszont csodákra képes:)
Kazes☻24-06-2010 13:51:59 // 2059
Ja, értem. Az gáz! Akkor azt szidd, aki betette a nyeles tengelyre! :)
Kazes☻24-06-2010 13:50:07 // 2058
A javító szett mennyi? :)
KGBMAN24-06-2010 13:49:56 // 2057
Nálam pl a bentragadt pedál jelezte, hogy gáz van. Jóval azelőtt 1-1 alkalommal csinálta, hogy teljesen csereérett lett volna. De jobb előbb, mint később trélerrel víve.
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:49:56 // 2056
aha, volt előjele, benyomtam a pedált és benn maradt :-))
A 147-ben a nyelestengelyen van a munkahenger, körbefogja és az roppant össze atengelyre, ami ráadásul be is darálta :-(
Kazes☻24-06-2010 13:47:37 // 2055
Tapasztalatom szerint (igaz nem 147) nem fossa csak úgy el magát, vannak apró 'előjelek'. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:47:13 // 2054
kellett, minden csupa olaj lett :-(
Kazes☻24-06-2010 13:44:31 // 2053
Ha jól tudom, a kézifék kötél sem magától állítódik utána, hanem a fék használatától. :)
Már a '83-as Giulietta-mban is ilyen a kuplung, tehát nem új. :)))
KGBMAN24-06-2010 13:44:14 // 2052
15 körül van a munkahenger (ez van a pedálnál ugye) és 15 a főhenger (kuplungnál).
Nem kötelező az egész kuplungot cserélni.
KGBMAN24-06-2010 13:43:09 // 2051
Azért a kéziféket nem használod annyit mint a kuplungot :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:40:42 // 2050
A kézifékkötél is utánállítja magát, nem kell állítgatni, tehát megoldható.
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:39:35 // 2049
Hát inkább állítgatnám, mint 800 Euróért kiszereltessem a váltót (147) és komplett kuplungot cseréltessek, mert elfosta magát a tömítés és minden csupa olaj lett.
Kazes☻24-06-2010 13:37:21 // 2048
Pl. nem nyúlik meg, ergo nem kell utánaállítani. :)
A fent fogó kuplung a normális, szvsz. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:31:13 // 2047
A 147-el egyszer maradtam fekve az alsó munkahenger miatt, akkoriban emlegettem elég sűrűn azt, aki a jó kis bowden helyett kitalálta a hidraulikus rendszert. Tényleg mi az előnye? Rásegítés (hidraulikus) nincs, akkor miért? Sokkal több cucc tud elromlani benne, pl az összes tömítés.
KGBMAN24-06-2010 13:27:07 // 2046
Úgy is mondhatnánk nincs új a nap alatt :)
KGBMAN24-06-2010 13:26:47 // 2045
Mi meg pontosan így csináltuk leírás nélkül.. Ahogy a féknél is szokás ugyebár :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:25:37 // 2044
Pontosan így írja le :-)
KGBMAN24-06-2010 13:23:33 // 2043
Jaja.. Megpumpálod, nyomva tartod, csavar meglazít, bubi kijön, pedál benyomva tart. leeresztő meghúz, pedál felhúz.És ezt addig ismétled amíg van benne bubi. De nem árt a tartályt ellenőrizni van-e benne elég olaj :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:17:42 // 2042
A munkahengeren van egy "leeresztő" csavar a manual szerint, azzal kell.
KGBMAN24-06-2010 13:16:18 // 2041
Szerelőm csinálta, nem én. Ergo nem tudom.
gyml24-06-2010 12:42:22 // 2040
Hol kell?
KGBMAN23-06-2010 20:39:02 // 2039
Légteleníteni szokás max ha jól tudom..
Piritu - 1.000.00023-06-2010 20:25:47 // 2038
A manual nem ír külön a beállításról, most néztem meg.
KGBMAN23-06-2010 20:23:25 // 2037
Nézesd meg szerelővel :)
gyml23-06-2010 20:08:37 // 2036
Hidraulikus nálam is. És tökéletesen működik is,csak furcsa a többi autó után.
KGBMAN23-06-2010 17:45:51 // 2035
Szerelőt kérdezz. Enyémben hidraulikus a rendszer. De gondolom állítható.
gyml23-06-2010 15:25:52 // 2034
Nekem váltásnál elég a pedálút feléig kinyomni. Lehet ezen valahogy állítani?
KGBMAN23-06-2010 13:44:01 // 2033
Nekem a pedálút 1/4.étől kezd el fogni és padlóig nyomom.

A tetőről: hátsó ablaka üveg és ennél fogva törik.. Ráadásul nem egyszerű beszerezni.
2: Lenyitod a vásznat, felteszed a keményet. tehát nyitott helyzetben van alatta (vagyis a kupakja alatt)
Piritu - 1.000.00023-06-2010 13:43:44 // 2032
Nyitva van, ha jól tudom.
gyml23-06-2010 13:00:54 // 2031
Akartam már kérdezni, csak még nem került rá sor, hogy a kupplung nektek mennyire fog fenn? Nekem az Audik és a régi opelem után elég magasan fog. Lehet ezt állítani?
gyml23-06-2010 12:59:50 // 2030
A hátsó szélvédője annak üveg? A vászontető melyik végállásban van alatta?
KGBMAN23-06-2010 08:08:32 // 2029
nem bádog. Üvegszál :)
gyml23-06-2010 08:04:33 // 2028
Azt elhiszem, hogy jó ha bádog van feletted télen. Az impregnálást majd megcsinálom, meg majd a hátsó szélvédőt is kicserélem, csak most eléggé hónap vége van. Ezért nem is hívtalak.:(
KGBMAN23-06-2010 07:57:18 // 2027
Bontva is olyan 150 körül lehet megcsípni egy elektromosat ha mákja van az embernek.
Nem olcsó :(
Amúgy a keménytetőt néha ki lehet fogni. Néha egy-egy Wiesmann felkerül a netre 200 körüli összegért.
Bár bírja a vászon a telet, de valóban érdemes leimpregnálni jó vastagan. De azért nyugodtabb vagyok, hogy ott a keménykalap télire.
Piritu - 1.000.00023-06-2010 07:23:51 // 2026
Szerintem nyugodtan lehet télen is menni vele, jó hőszigetelő és szerintem sokat kibír. Viszont impregnáld le, szerintem sokat segít.
(Ha emlékeim nem csalnak, olyan 800 körül lehet venni újat.)
gyml23-06-2010 07:19:48 // 2025
Eddig nem voltam tisztában az árával. De azt hiszem ezután nem viccelek vele.:) Sajnos ilyen drágán biztos nem tudok venni télre sem. Van arról valami adat vagy infó, hogy mit bír ki a vászontető?Nekem sajnos nincs garázsom és télen is használni fogom.
Piritu - 1.000.00023-06-2010 07:17:05 // 2024
Tehát a gyári többe van, mint az autó értéke :-S
KGBMAN22-06-2010 22:33:25 // 2023
Típustól függ az ára. Lehet egész olcsón, már olyan 150 körül is kapni :)))) De egy Wiesmann az 500 körül mozog. Egy gyári meg ha jól tudom kb 2 misibácsi.
Piritu - 1.000.00022-06-2010 22:12:01 // 2022
tisztában vagy az árával? :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.