A 18 nincs is feltüntetve :)
Nekem a téli is 2.5 bar-on van.
Mondjuk arról lövésem nincs mi a mérvadó. Az ami a gumin fel van tüntetve vagy az ami a kocsin?
Forum >> Spider
KGBMAN27-06-2010 11:03:25 // 2096
gyml27-06-2010 09:57:20 // 2095
gyml27-06-2010 09:42:55 // 2094
Akkor ez típushibának tűnik, ha több embernél is eltört. Nem túl erős anyag.
KGBMAN27-06-2010 08:51:11 // 2093
Én is a bontóra szavaznék. Vagy ragasztás helyett kiszerelni, AWI hegeszteni..
Rohodi Mihály26-06-2010 21:23:36 // 2092
Kétkomponensű fémragasztóval, igen, az első Spideremnél én is megcsináltam, bár pár hónap után újra eltört. Egyébként pár ezer forintért rendelhető alkatrész, vagy bontóban is biztos találsz :-)
gyml26-06-2010 19:50:29 // 2091
Dévid26-06-2010 15:13:57 // 2090
Szervusztok tetőtlenek!
'84-es Spiderhez mennyire nehéz és drága alkatrészeket szerezni?
'84-es Spiderhez mennyire nehéz és drága alkatrészeket szerezni?
Piritu - 1.000.00026-06-2010 13:03:20 // 2089
itt vagyunk vegyesen a GTV tagokkal :-)
Piritu - 1.000.00026-06-2010 13:00:01 // 2088
Vannak még páran, de nem aktív fórumozók. Van hogy hetekig nem ír senki :-(
gyml26-06-2010 12:50:20 // 2087
Rajtunk kívül nincs senkinek Spider-e? Nem látók más sorstársat fórumozni.
Piritu - 1.000.00026-06-2010 10:03:06 // 2086
A 205/50 R16 a gyári méret.
KGBMAN25-06-2010 19:35:28 // 2085
most 205/55 R16 van fent
Tavaly 225/45 R17 volt
Most meg 215 v. 225 /40 R18 lesz.
Tavaly 225/45 R17 volt
Most meg 215 v. 225 /40 R18 lesz.
gyml25-06-2010 19:13:46 // 2084
Nektek mekkora felni és gumi van a gépen? Nekem 17-es 215/45R17. Viszont valahol olvastam, hogy a 225/45 R17 a rá való méret. Téligumiban meg 205/50 R16-osom van.
KGBMAN24-06-2010 21:32:50 // 2083
Most hogy mondod :) Valóban lesz rá idő :) Meg kiglancolni a kicsikét :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 21:21:06 // 2082
áh, valld csak be hogy az egészet azért intézted így, hogy legyen időd felrakni a 18-asokat :-))
Piritu - 1.000.00024-06-2010 21:19:41 // 2081
Talán nem volt bekötve a biztonsági öve? :-DD
KGBMAN24-06-2010 20:28:23 // 2080
Hála a Yard lelkes alkalmazottainak akik a várost sűrűn és és nagy számban járták az esemény elmaradt. Az operatőr miatt így is majdnem meg lettünk dorgálva.
Szóval projekt elodázva :(
Szóval projekt elodázva :(
KGBMAN24-06-2010 16:48:50 // 2078
Most azért sajnálom, hogy nem a 18as gurulók vannak már alatta.. Mekkorát mutatna. Viszont az orrész az hiánytalanul szép a krómos scudettoval és a feka lámpákkal. Jól mutat majd ha be lesz vágva :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 16:26:37 // 2077
Kíváncsian várjuk az eredményt :-)
KGBMAN24-06-2010 16:15:11 // 2076
Úgy néz ki ma este a pók statisztálni fog a következő Superbike TV műsor elkészítéséhez. :) Kellett egy autó, ami:
1: nyitott, hogy jól lehet követni a motorost forogva.
2: van benne megfelelő mennyiségű kraft.
3: lehetőleg a stáb ismerőseinek egyikének birtokában legyen aki van olyan kedves sofőrt és üldözőt játszani. :)
Rám esett a választás :)
Fel leszünk szerelve vákumtappancsos Contour HD kamerával, operatőrrel, sisakos kommunikációval, mert egy motort fogunk követni a városban..Majd pedig tempósan követjük a pályán ;) A motoron szintén lesz pár kamera, a motoroson sisak telekom (másképp kivel beszélnénk ugyebár:) ), így a jelenet mindkét nézőpontból realtime rendezhető, szervezhető, megörökíthető. Ezt később összevágják és ha elég jóra sikerül leadják. Ha meg nem akkor volt egy jó esténk :)
1: nyitott, hogy jól lehet követni a motorost forogva.
2: van benne megfelelő mennyiségű kraft.
3: lehetőleg a stáb ismerőseinek egyikének birtokában legyen aki van olyan kedves sofőrt és üldözőt játszani. :)
Rám esett a választás :)
Fel leszünk szerelve vákumtappancsos Contour HD kamerával, operatőrrel, sisakos kommunikációval, mert egy motort fogunk követni a városban..Majd pedig tempósan követjük a pályán ;) A motoron szintén lesz pár kamera, a motoroson sisak telekom (másképp kivel beszélnénk ugyebár:) ), így a jelenet mindkét nézőpontból realtime rendezhető, szervezhető, megörökíthető. Ezt később összevágják és ha elég jóra sikerül leadják. Ha meg nem akkor volt egy jó esténk :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 15:11:35 // 2075
..és ezt Puskin óta tudjuk :-)
Kazes☻24-06-2010 15:09:23 // 2074
Minden az Anyegin múlik! :)))
Piritu - 1.000.00024-06-2010 15:07:03 // 2073
Igazából a légtelenítésétől tartottam, mert a manual is csak azt említi, hogy speciálisan kell, de hogyan, azt nem.
18 volt cserével együtt.
18 volt cserével együtt.
KGBMAN24-06-2010 15:05:12 // 2072
És nem is olyan húde drága. Ofiék is jó árat adnak a gyárira, meg Unix is a nem gyárira. Most genyózni a felújítással ami ki tudja meddig jó.. nem célszerű..
Kazes☻24-06-2010 15:00:23 // 2071
Nekem már volt, de hál' Istennek nem nagy sebességnél és meg tudtam állni. :))) A haveromnak is volt, de Ő hülye volt mert már tudott róla és nem is tudott megállni, csak egy teherautó hátába koccolva, még a jó öreg 132-ével. :)
Kazes☻24-06-2010 14:58:41 // 2070
Pedig sokszor megéri. Bár nem ismerem a mai árakat, mert nem tegnap csináltam, de anno fel vagy harmada volt a felújító szett és ha a munkahenger nem sérült, nem vállas, akkor új karmantyú és hajrá. És sokszor nem vállas, hiszen a gumi nem tud rajta annyit koptatni, sőt az kopik el. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 14:24:43 // 2069
A Spider főfékhengerénél spekuláltam és is a felújító készleten, aztán arra gondoltam, hogy ha a tömítés elkopott, a vas se új már, úgyhogy komplett csere lett belőle.
KGBMAN24-06-2010 14:15:24 // 2068
Ilyen nem volt, soha ne is legyen :) SENKINEK!
KGBMAN24-06-2010 14:14:37 // 2067
Nem néztem, de nem hiszem hogy sokkal olcsóbb lett volna.
Kazes☻24-06-2010 13:57:29 // 2066
Értem. És a javító szett mennyi? Vagy azt nem is néztél? :)
Kazes☻24-06-2010 13:56:07 // 2065
Az milyen xar, amikor a fék esik be és azért még próbálkozol gyorsan pumpálni, hogy fogjon, hogy dolgozzanak a karmantyúk! :)))
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:55:48 // 2064
Első dolgom volt megnézni, amikor megnéztem a kocsit az eladónál, hogy milyen a kuplung. :-)
Elég volt egyszer fekve maradni :-)
Elég volt egyszer fekve maradni :-)
KGBMAN24-06-2010 13:53:54 // 2063
Nem. Főhengert vettem 15ért. Igaz, nekem van 40% discount UT-nél.
Kazes☻24-06-2010 13:53:49 // 2062
És nem maradt pl. folt az autó után a parkoló betonján? Vagy fogyás a tartályban? Egyből csak kampeca? ?)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:53:33 // 2061
Megvolt :-))
KGBMAN24-06-2010 13:53:16 // 2060
Spideren nem lesz ilyen. Ha bent is marad visszahúzod, hívod a szerelőt, megveszed a cuccot és lecserélteted. De addig is megy. De az is lehet hogy leugrik a pedálról a főhenger (ezek szerint ez van a pedálon) "feje" és azért szalad be. :) Én már jártam így. Egy rendes alátét és sasszeg viszont csodákra képes:)
Kazes☻24-06-2010 13:51:59 // 2059
Ja, értem. Az gáz! Akkor azt szidd, aki betette a nyeles tengelyre! :)
Kazes☻24-06-2010 13:50:07 // 2058
A javító szett mennyi? :)
KGBMAN24-06-2010 13:49:56 // 2057
Nálam pl a bentragadt pedál jelezte, hogy gáz van. Jóval azelőtt 1-1 alkalommal csinálta, hogy teljesen csereérett lett volna. De jobb előbb, mint később trélerrel víve.
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:49:56 // 2056
aha, volt előjele, benyomtam a pedált és benn maradt :-))
A 147-ben a nyelestengelyen van a munkahenger, körbefogja és az roppant össze atengelyre, ami ráadásul be is darálta :-(
A 147-ben a nyelestengelyen van a munkahenger, körbefogja és az roppant össze atengelyre, ami ráadásul be is darálta :-(
Kazes☻24-06-2010 13:47:37 // 2055
Tapasztalatom szerint (igaz nem 147) nem fossa csak úgy el magát, vannak apró 'előjelek'. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:47:13 // 2054
kellett, minden csupa olaj lett :-(
Kazes☻24-06-2010 13:44:31 // 2053
Ha jól tudom, a kézifék kötél sem magától állítódik utána, hanem a fék használatától. :)
Már a '83-as Giulietta-mban is ilyen a kuplung, tehát nem új. :)))
Már a '83-as Giulietta-mban is ilyen a kuplung, tehát nem új. :)))
KGBMAN24-06-2010 13:44:14 // 2052
15 körül van a munkahenger (ez van a pedálnál ugye) és 15 a főhenger (kuplungnál).
Nem kötelező az egész kuplungot cserélni.
Nem kötelező az egész kuplungot cserélni.
KGBMAN24-06-2010 13:43:09 // 2051
Azért a kéziféket nem használod annyit mint a kuplungot :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:40:42 // 2050
A kézifékkötél is utánállítja magát, nem kell állítgatni, tehát megoldható.
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:39:35 // 2049
Hát inkább állítgatnám, mint 800 Euróért kiszereltessem a váltót (147) és komplett kuplungot cseréltessek, mert elfosta magát a tömítés és minden csupa olaj lett.
Kazes☻24-06-2010 13:37:21 // 2048
Pl. nem nyúlik meg, ergo nem kell utánaállítani. :)
A fent fogó kuplung a normális, szvsz. :)
A fent fogó kuplung a normális, szvsz. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:31:13 // 2047
A 147-el egyszer maradtam fekve az alsó munkahenger miatt, akkoriban emlegettem elég sűrűn azt, aki a jó kis bowden helyett kitalálta a hidraulikus rendszert. Tényleg mi az előnye? Rásegítés (hidraulikus) nincs, akkor miért? Sokkal több cucc tud elromlani benne, pl az összes tömítés.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?