röhögni fogsz: A légzsák diag csati egyes lábát testelni kell gyújtáson pár másodpercre, és kivillogja a hibakódot. :-)))
Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Forum >> Spider
Wickey20-07-2012 21:06:39 // 3682
Wickey20-07-2012 21:05:48 // 3681
Felkerül, majd ha meglesz a rendszám. :-)
Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Piritu - 1.000.00020-07-2012 21:03:33 // 3680
Hogy megy ez a "kivillogtatás" ?
Piritu - 1.000.00020-07-2012 21:02:55 // 3679
Ahogy látom nálad is Examiner lesz a vége, mint nálam -(
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
Wickey20-07-2012 21:00:51 // 3678
Nnna, a légzsák hibakódok kivillogtatása már megy, de törölni az istennek se sikerül. Most vagy azért, mert egyesével töröl minden egyes hibát, és konkrétan csurig van a hibatároló, vagy mert TÉNYLEG van valami gond valamelyik kábelezéssel / légzsákkal.
na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
gyml20-07-2012 14:51:26 // 3677
Hűdeszép! :)
Piritu - 1.000.00019-07-2012 20:24:38 // 3676
Gratula! :-)
Rohodi Mihály19-07-2012 11:01:04 // 3675
Piritu - 1.000.00015-07-2012 21:57:44 // 3674
Gratula :-)
Wickey15-07-2012 21:10:25 // 3673
átmenetileg megoldottam, mostmár tényleg kell a zsuga a regadóra, szóval kipucoltam, átvágtam a menetet, pótoltam a kitámasztó pálcát, és szárazon tartom a puskaport. Jónak tűnik amúgy...
Piritu - 1.000.00015-07-2012 19:06:35 // 3672
Piritu - 1.000.00013-07-2012 19:04:05 // 3671
Tuti megoldaná, azt terveztem én is. Viszont Phon olcsón adott anno egy 60ezret futott váltót, nem volt szívem visszautasítani :-)
Esetleg érdeklődj nála is.
Esetleg érdeklődj nála is.
Wickey09-07-2012 14:55:49 // 3670
arról nem is beszélve, hogy egy tartó konzol akkor is kell, plusz a kitámasztó rúd felfelé, ami a motorra van kötve.
Ez utóbbit pl. totál lehagyták szereléskor, a konzol meg a motornál eltört, szerencsére a karter sértetlen. Szóval vannak érdekességek. :-)
Ez utóbbit pl. totál lehagyták szereléskor, a konzol meg a motornál eltört, szerencsére a karter sértetlen. Szóval vannak érdekességek. :-)
Wickey09-07-2012 14:54:39 // 3669
Ahogy olvasom azt már próbáltad megszüntetni, ezek szerint nem sikerült?
Csempézett a garázsom, nekem mindenképp tömítenem kell valahogy azt a váltót. Van rá esély, hogy egy tégely Loctite 5923 megoldja? :-)
Csempézett a garázsom, nekem mindenképp tömítenem kell valahogy azt a váltót. Van rá esély, hogy egy tégely Loctite 5923 megoldja? :-)
Piritu - 1.000.00006-07-2012 15:37:25 // 3668
Wickey06-07-2012 15:17:51 // 3667
na megvan miért adták el az autót... ki van szakadva a hátsó váltótartó bak a váltóból. Kompletten. Ráadásul valami nagyeszű módon próbálták összetákolni kevés sikerrel. Hosszútávon váltócsere. Rövid távon megpróbálok visszaragasztgatni tőcsavarokat a váltóházba.
Csodás... azt hittem megúszom egy hátsó tartóbak cserével. Na, az az egyetlen, ami hibátlan arrafelé.
Csodás... azt hittem megúszom egy hátsó tartóbak cserével. Na, az az egyetlen, ami hibátlan arrafelé.
Wickey02-07-2012 12:04:02 // 3666
Nos, akkor asszem meg is beszéltünk mindent. Robi sajna már eljött, de úgy néz ki, megyünk mi még a héten a Balatonra csobbanni, majd kereslek előtte és max. beugrunk megint egy fagyira Várpalotára. :-)
Csöri02-07-2012 10:24:58 // 3665
De meg van a zár többi cucca is a fülekkel.
Wickey02-07-2012 10:19:33 // 3664
a semminél az is több. :-)
Csöri02-07-2012 10:13:48 // 3663
A zárszerkezetet lefúrtam róla mert kellett a másikra, de a jobb oldala meg van.
Wickey02-07-2012 10:09:18 // 3662
igen, a fedélre magára, illetve egészen pontosan annak is inkább a "zármechanikájára", a kis műanyag fülek le vannak tördelve az enyémről.
Csöri02-07-2012 10:00:50 // 3661
A fedélre gondolsz?
Wickey02-07-2012 09:57:52 // 3660
az szép! :-)
A "kalaptartó" nincs meg?
Az enyémről valami ügyes és erős ember letördelte a füleket, oszt most nem lehet lecsukni...
A "kalaptartó" nincs meg?
Az enyémről valami ügyes és erős ember letördelte a füleket, oszt most nem lehet lecsukni...
Wickey02-07-2012 09:56:12 // 3659
Hááát, nézd, a nagyfékesé az olyan, mint a 156-é, a kerékcsapágyban van az ABS-forrás.
Az enyém meg olyan, mint a Fiat Tipoé, vagy talán a 164, 155 meg a 33 is ilyesféle, a féltengelyen vannak (elöl) a rücskök (Ez utóbbi a spider esetében 44 fog).
A vezeték csatlakozója ugyanaz, csak az új jeladón apa, a régin anya a foglalat, tehát véletlenül se összedugható. Amúgy azon gondolkoztam, hogy áttenni a nagy féket, újfajta ABS-el, meg a hátsóhídról is áttenni az újfajta ABS-es kerékagyat, de valszeg ABS elektronikát, kábelköteget és satöbbit kellene cserélni... Bosch ABS 5.3 mindkettő, de a jeladók működési tartománya eltérhet.
Egy szkópot mondjuk még rá lehetne akasztani azért....
Az enyém meg olyan, mint a Fiat Tipoé, vagy talán a 164, 155 meg a 33 is ilyesféle, a féltengelyen vannak (elöl) a rücskök (Ez utóbbi a spider esetében 44 fog).
A vezeték csatlakozója ugyanaz, csak az új jeladón apa, a régin anya a foglalat, tehát véletlenül se összedugható. Amúgy azon gondolkoztam, hogy áttenni a nagy féket, újfajta ABS-el, meg a hátsóhídról is áttenni az újfajta ABS-es kerékagyat, de valszeg ABS elektronikát, kábelköteget és satöbbit kellene cserélni... Bosch ABS 5.3 mindkettő, de a jeladók működési tartománya eltérhet.
Egy szkópot mondjuk még rá lehetne akasztani azért....
Csöri30-06-2012 22:53:43 // 3658
Már megtörtént.
Első körben (dobozban) csak a bele jött haza plusz a 4 kerék. :-)
Gyári navis fejegység volt benne.:-)
Első körben (dobozban) csak a bele jött haza plusz a 4 kerék. :-)
Gyári navis fejegység volt benne.:-)
Piritu - 1.000.00030-06-2012 22:50:45 // 3657
Szétbontják?
Piritu - 1.000.00030-06-2012 22:49:30 // 3656
és a többi része?
Csöri30-06-2012 22:48:22 // 3655
A héten találtam egy 2002-es 0km-es verdát rosso belsővel. Na azt kapta meg a sárga.:-)
Piritu - 1.000.00030-06-2012 22:46:05 // 3654
Nocsak, átépítés projekt?
GTPeti30-06-2012 21:44:38 // 3653
A kérdés az, hogy hány ricni van a kisfékesen és hány a nagyfékesen. Ha ugyanannyi, akkor simán megpróbálnám a régi kábelezéssel és ABS elektronikával. (Csak a csatit cserélve.)
(Persze előtte utánanéznék, hogy mindkettő induktív jeladó-e és mekkora kim.fesz a normál.)
(Persze előtte utánanéznék, hogy mindkettő induktív jeladó-e és mekkora kim.fesz a normál.)
Csöri30-06-2012 21:42:12 // 3652
Sziasztok!
Ma kiszedtem pár cuccut a Spiderből. Ha valakit érdekel valami a listából szóljon.
Tehát:
2db kék szövet ülés jobb-bal (nem szétült, nem szakadt)
Komplett alsó kárpit szürke színben, a hátsó részek is
Jobb-bal ajtókárpit
Ma kiszedtem pár cuccut a Spiderből. Ha valakit érdekel valami a listából szóljon.
Tehát:
2db kék szövet ülés jobb-bal (nem szétült, nem szakadt)
Komplett alsó kárpit szürke színben, a hátsó részek is
Jobb-bal ajtókárpit
Piritu - 1.000.00029-06-2012 21:01:59 // 3651
Bontottban hamar találsz elsőt.
Én anno a hátsó jeladóval szenvedtem, de Erhard végül is tudott hozni újat.
Sajnálom, hogy nem jött össze :-(
Én anno a hátsó jeladóval szenvedtem, de Erhard végül is tudott hozni újat.
Sajnálom, hogy nem jött össze :-(
Wickey29-06-2012 09:13:10 // 3650
Na, csodás. A nagyfékes féknyereg már "újfajta" ABS-es, a kerékcsapágyba integrált mágneses fajta, ez természetesen csak az után derült ki, hogy a kisfékes csonkállványból nem sikerült kiszednem a sajátom jeladóját (ami a féltengely ricnikről szedi a jelet) és sikeresen eltörtem.
90k és egy ABS jeladó mínusz, és ugyanott állok, ahol egy hónapja. Erősen úgy néz ki, hogy marad kisfékes. Gyanítom ahhoz, hogy az újfajta ABS-jeladókat feltegyem, ahhoz ABS központi egységet, kábelköteget és ki tudja még mit kell cserélni... :-((
90k és egy ABS jeladó mínusz, és ugyanott állok, ahol egy hónapja. Erősen úgy néz ki, hogy marad kisfékes. Gyanítom ahhoz, hogy az újfajta ABS-jeladókat feltegyem, ahhoz ABS központi egységet, kábelköteget és ki tudja még mit kell cserélni... :-((
Andy24-06-2012 21:11:28 // 3649
Mi egyetlen egy "G" szemet cseréltünk a Spideren, jobb hátul, azt ami a túlzott kerékdőlésért felelős.
Valami Merci cucc ment bele, de már 3 éve volt, így fingom sincs már melyiké.
Ami biztos, hogy a létezik hozzá powerflex ami nekünk a bal hátuljában van. Már azzal vettük, és azóta is tökéletes.
Valami Merci cucc ment bele, de már 3 éve volt, így fingom sincs már melyiké.
Ami biztos, hogy a létezik hozzá powerflex ami nekünk a bal hátuljában van. Már azzal vettük, és azóta is tökéletes.
Piritu - 1.000.00024-06-2012 20:46:39 // 3648
Még KGBMAN is foglalkozott a témával.
Piritu - 1.000.00024-06-2012 19:56:08 // 3647
Saját tapasztalatom még nincs, de anno itt a fórumon többen is írták a merga G szemet. Emlékeim szerint azt is írták, hogy valamit mókolni kell rajta esztergával. White Lady tapasztalatairól írt Andy anno.
Wickey23-06-2012 10:46:36 // 3646
az rendben van, csak akkor szedjük már össze, hogy melyik pozícióba pontosan milyen is kéne, hogy meglegyen... Méret, cikkszám, akármi...
Totti (NagyVad)23-06-2012 09:57:32 // 3645
Gl szemet már kapsz 3 ezer kőrül márkától függően lehet 6 fölött is az TRW! Szerintem egy Gl szemet fel újítani hülyeség!
Wickey23-06-2012 08:02:44 // 3644
természetesen hülyeséget írtam, nem 17 és 19-es a kulcsnyílás, az a lengéscsillapító csavarokra igaz. A lényeg ettől még az, hogy a két G-szem a telólengőkar két végén tök más belső furattal bír.
Wickey23-06-2012 08:00:01 // 3643
Nnnamost.
Végre sikerült eljutnom odáig, hogy vettem egy komplett, gyári, nem szétbarmolt, de igen szar hátsó hidat. Levettem az összes lengőkart, és ezekben én kérem alássan három darab, legalább kettő fajta különböző G-szemes szirszart számoltam meg.
Valaki össze tudná foglalni végre az ezekkel kapcsolatos tudnivalókat? Számozáshoz nyugodtan tessék használni az alábbi ábrát.
Szóval ahogy én nézegettem, a teló lengőkar két végén van (3 és 4) két különböző méretű G-szemes kacat, már csak azért is, mert az egyikbe 8-as(?) a másikba meg 10-es(?) csavar megy bele (17 és 19-es kulcsnyílásúak), mint ahogy ezen a képen látszik is. A rugó lengőkar végén a G-szem (7-es) akár lehet ugyanaz is, mint a teló lengőkar végén levő (3-as). Most akkor ez a febi 2354-es ez melyik is? Vagy mindkettő? :-))
A gömbfejes ember csak hümmögött, amikor a kezébe nyomtam a lengőkarokat, hogy szétszedi és majd meglátja, fel lehet-e újítani őket (ha igen, akkor kánaán van). De gondolom egyszerűbb és olcsóbb lenne készen megvenni a G-szemet, mint legyártatni a gömbfejes arccal...
Végre sikerült eljutnom odáig, hogy vettem egy komplett, gyári, nem szétbarmolt, de igen szar hátsó hidat. Levettem az összes lengőkart, és ezekben én kérem alássan három darab, legalább kettő fajta különböző G-szemes szirszart számoltam meg.
Valaki össze tudná foglalni végre az ezekkel kapcsolatos tudnivalókat? Számozáshoz nyugodtan tessék használni az alábbi ábrát.
Szóval ahogy én nézegettem, a teló lengőkar két végén van (3 és 4) két különböző méretű G-szemes kacat, már csak azért is, mert az egyikbe 8-as(?) a másikba meg 10-es(?) csavar megy bele (17 és 19-es kulcsnyílásúak), mint ahogy ezen a képen látszik is. A rugó lengőkar végén a G-szem (7-es) akár lehet ugyanaz is, mint a teló lengőkar végén levő (3-as). Most akkor ez a febi 2354-es ez melyik is? Vagy mindkettő? :-))
A gömbfejes ember csak hümmögött, amikor a kezébe nyomtam a lengőkarokat, hogy szétszedi és majd meglátja, fel lehet-e újítani őket (ha igen, akkor kánaán van). De gondolom egyszerűbb és olcsóbb lenne készen megvenni a G-szemet, mint legyártatni a gömbfejes arccal...
Piritu - 1.000.00022-06-2012 22:31:39 // 3642
A Cartársnak babán néz ki vele a vasa. Én még nem tudok nyilatkozni, mert ma hozták a 16-os szélesítőt, de sajna 4x98-ast hoztak 5x98 helyett :-(
Arno16622-06-2012 16:05:50 // 3641
Köszi srácok! Bevált a 2cm? Mert alapból 10mm a különbség ezek szerint, van értelme kintebb tolni? 17-es eleve szélesebb, szoval kintebb esik a szele valamivel, ha az ET a helyere van téve.
Wickey22-06-2012 11:20:41 // 3640
Sehol nem tartok még ugyan az autóval, de ez a hágó dolog felizgatott, le is dobom róla a 257-es tárcsákat, mert az egy viccnek is rossz, oszt megy rá a 284-es hűtött. :-)
Kalaptartón a műanyag pöckök el vannak törve oszt ott lifeg menet közben, nincs esetleg valakinek elfekvőben egy? Vagy netán ötlete arra nézve, hogy lehet azt "javítani"?
Kalaptartón a műanyag pöckök el vannak törve oszt ott lifeg menet közben, nincs esetleg valakinek elfekvőben egy? Vagy netán ötlete arra nézve, hogy lehet azt "javítani"?
Piritu - 1.000.00018-06-2012 20:26:58 // 3639
Lehet :-(
Bár az utolsó feliratkozás május 12-én volt, azóta nem volt visszajelzés, még azoktól sem mindenkitől, akivel személyesen találkoztam..
Így elég nehéz egy találkozót összehozni. A legutolsó megjelölt időpontra is tegnap szerettem volna szállást keresni/foglalni, de kinek? A korábbi időpontokra sem volt semmi infóm a résztvevők számáról, így el sem indultam keresni. Tologattuk, hátha.
Részemről ennyi...
Készülök inkább a Gotthard hágóra :-)
Bár az utolsó feliratkozás május 12-én volt, azóta nem volt visszajelzés, még azoktól sem mindenkitől, akivel személyesen találkoztam..
Így elég nehéz egy találkozót összehozni. A legutolsó megjelölt időpontra is tegnap szerettem volna szállást keresni/foglalni, de kinek? A korábbi időpontokra sem volt semmi infóm a résztvevők számáról, így el sem indultam keresni. Tologattuk, hátha.
Részemről ennyi...
Készülök inkább a Gotthard hágóra :-)
Totti (NagyVad)18-06-2012 19:19:06 // 3638
Véleményem szerintem kicsit túl lett variálva az idő pont lehet hogy meg unták a folytonos féliratkozást a cartársak!
Piritu - 1.000.00018-06-2012 17:09:14 // 3637
senki :-((((
Piritu - 1.000.00017-06-2012 18:31:43 // 3636
Az eredeti 16'-os ET 30,5.
gyml17-06-2012 12:27:41 // 3635
Totti (NagyVad)17-06-2012 11:48:24 // 3634
Már szereztem és be is lett építve Gyuri 166 vasába eddig jónak ígérkezik!
Arno16617-06-2012 11:38:38 // 3633
Urak, a 17-es 147 "Biohazard" felni és az "original" 16-os Spider gyári felni ET számát tudja vki fejből? Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
523
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?