Forum >> Alfa tuning

BL18-01-2011 16:15:36 // 19491
Hogy a pékbe ne lett volna jó :) ...Idén is tervezzük ugye :P

Még nem raktam fel a videót, de már átkonvertáltam értelmes méretűre és megvágtam arra a 3 körre, amíg a kamera mutatott is valamit a műszerfalon kívül:)
Gyozi15518-01-2011 15:54:08 // 19490
jujj de jó volt az a ringes csapatás ugye? :DD

felraktad már a videót??
mreni14-01-2011 12:09:49 // 19489
284-es egyenlőre de jövőre megkapja a 310-eseket.
BL14-01-2011 11:33:54 // 19488
Az Euroring nem eszi annyira a fékeket és gumikat, főleg a Hungaroringhez képest. Mekkora tárcsa van a 145-n elöl, 257-es ? Mert azt se ártana nagyobbra (284) cserélni ha izmosítod az autód ;)
mreni14-01-2011 09:07:34 // 19487
Ott a féket meg a gumikat nullázom le:D
Tervben van egy pályanap beiktatása is az idén,majd kiderül mi lesz belőle:)
Dj.Vince13-01-2011 22:43:27 // 19486
Bocsi benéztem!
BL13-01-2011 22:41:10 // 19485
Az eredeti állapot/húzás mreni-nek szólt :) ...Egyébként igazad van, ha jól tudom kb 3700 Q4 készült összesen, jó lenne pár darabot közel gyári állapotban megtartani, vagy legalábbis nem a szélsőségekbe esni tuning terén :)
BL13-01-2011 22:33:49 // 19484
Még el se készült a gép, de már gyorsulásokra akarod túlhúzni ? ...Szép :) Gyere inkább nyílt pályanapokra, ott nem teszed gatyára a kuplungod :D
Dj.Vince13-01-2011 22:29:41 // 19483
Igen az utolsók egyike.Nem akarom én felhúzni,pedig tudnám.Nekem nem kell hozzászokni,mert már volt kezeim közt kétszer ennyi is.Szerintem az eredeti állapot nagyon sokat számít és ez a lényeg.Már így is kevés van belőle.Sokat széthajtottak,átépítettek gyorsulásra.
mreni13-01-2011 22:23:07 // 19482
Versenyre lesz meghúzva a cucc egy kicsit
BL13-01-2011 22:16:07 // 19481
Igazad van és ahogy látom a turbó is egy újabb széria. A helyedben én hagynám gyári értékeken a rendszert, aztan ha hozzászoktál akkor növelnék a teljesítményen.
Dj.Vince13-01-2011 21:17:07 // 19480
Két külön dologról beszésünk,de mégis összefügg.Amit én írtam avval a turbó állapotát mérik fel.Amit te írsz az igaz,de.A wast-gate-nek 0,97 báron kell 4 mm-t nyitni(teljes nyitás)Ez akkor lehetsége ha a boost-drive 15hz-es jellel 1,1 báron(1,5 báros maximum kilengéssel) tartja a nyomást.A MAP szenzor meg ahhoz kell,hogy a motor mennyi benyát kapjon egy adott legmenyiséghez.
LacUS13-01-2011 20:47:42 // 19479
Aha, csakhogy ami alapján viszont az ECU dolgozik és a MAP szenzor (ManifoldAbsolutePressure=SzivócsonkiAbszolútNyomás) azt viszont a szívósoron kell mérni,és inkább ez az ami mérvadó, hiszen addig még a legideálisabb esetben is van veszteség.
Dj.Vince13-01-2011 20:30:22 // 19478
A valós turbónyomást lent a turbónál kell mérni(Szakszerű bemérést is ott végzik!!!!!!!).A turbótól jövő vákumcsőbe kell belekötni a méröt.
LacUS13-01-2011 20:25:08 // 19477
Esetleg a Dynoproject.hu, de ők nagyon okosak, és mindig jobban tudják mit kéne még csinálni a kocsin. Nekem a budakalásziak (teljesitmenymeres.hu) mérték, nagyon korrekt módon, csak ajánlani tudom.
Gyozi15513-01-2011 20:14:41 // 19476
Szia!!

Köszi az infókat!
amúgy a szívócsonkba van bekötve a nyomásmérő!
majd ha viszem kuplungozatani majd mondom neki h mérjen rá a benzin nyomásra is!

meg ha kész lesz, el akarom majd vinni telj. mérésre!

az omszki tó környékén találtam egyet ahol mérnek összkereket, vagy tudtok esetleg jobbat valahol?
Dj.Vince13-01-2011 19:30:14 // 19475
Itt megtalálod az akkori tesztek között a nyomást és a fogyastást is.Ezek nem gyári adatok!!!
mreni13-01-2011 19:22:15 // 19474
Lancia Kappa 2.0 16v motor gyári 1.1 bar nyomáson,gyári motorvezérővel:)
mreni13-01-2011 19:20:52 // 19473
tudom tudom,nekem 0.1et csal a Hd "műszer" felfelé:D
Kíváncsi vagyok az 1.4-et hogy bírja majd:)
Dj.Vince13-01-2011 19:18:20 // 19472
Az 1.1 ,az teljesen jó.Ja és még egy adalék.A nyomást kalibrált órával kell mérni.Ezek a kijelzők nagyon sokat csalnak.Láttam olyat is ami 0,4-et csalt.
BL13-01-2011 19:17:48 // 19471
Tudomásom szerint nincsen olyan 2.0 16V motor ami gyárilag 1.1 bar nyomással menne. Az overboost idejére felmehed addig, de ha annyi az alap töltés akkor ott nem a gyári chip vezérli a motort szerintem.
Dj.Vince13-01-2011 19:06:57 // 19470
Majdnem 1 évbe tellett amíg visszaállítottam mindent gyárira(mérés,kiolvasás stb.).Valószínű hogy neked még mindig nem úgy mükszik valami ahogy kell.
mreni13-01-2011 19:06:41 // 19469
Nekem nem Q4 motorom van azért 1.1 a nyomásom gyárilag
BL13-01-2011 19:01:25 // 19468
Nem tudom hogy pékbe fogyaszthat neked 8 litert. Nekem egyszer ment 10 alá, amikor vásárlás után hazamentem vele a régi ötösön :)
Dj.Vince13-01-2011 18:34:43 // 19467
Nem tudom hova kötitek a nyomásmérőt,érdemes a szívócsonkba.Hivatalosan az 1-1.1-es nyomást a turbó után kell mérni.A szívócsonkba ekkor lesz 0,8-1 bár-ig.Ha jól van beállítva a rudazat.Ez természetesen chipp nélkül.A beny nyomását nem érdemes bántani,de a 2,5-nek meg kell lennie.Nekem normális viszonyok között 8 L-t eszik.A kuplungod azért csúszik mert elkopott.A gyári nem bírja a gyorsulási versenyeket.Ez egy gyenge pont.
[k i z z o]13-01-2011 18:15:22 // 19466
Az AFR -ed mivel keskenysávú, sajnos sokat nem ér , de a szonda jelre kell kötni. Jó lenne egy szélessávú.

Benzinnyomást szabályozni nem nagyon jó dolog, mert minden tartományban sokat fog kapni, és bezabál.Benzint a vezérlővel kell adatni.
sty13-01-2011 17:54:33 // 19465
Jó a papucs rajta
GT Ɨ|ѯ13-01-2011 17:43:31 // 19464
Na végre egy hibátlan:-))))
Kau13-01-2011 16:45:49 // 19463
Ott van rózsaszínben :)))
Grando13-01-2011 14:39:32 // 19462
Mit is kell itt nézni? :DDD
Buksi13-01-2011 14:35:41 // 19461
Áááá, dehogy! :-))))
Kareszka198413-01-2011 13:44:55 // 19460
GT Ɨ|ѯ13-01-2011 08:29:03 // 19459
úgyis összesaraznád..:-DD
Kau12-01-2011 20:57:47 // 19458
Nem rossz, de ez is leszakadna az első vidéki úton :O
Föckös11-01-2011 14:23:27 // 19457
ez jön vagy megy? mert ha jön, akkor nagyon aranyosan mosolyog:-))
Buksi11-01-2011 14:21:34 // 19456
Ez jól néz ki, de a diffúzor részét én feketére festeném! ;-))
Kareszka198411-01-2011 14:08:10 // 19455
mreni10-01-2011 14:39:06 // 19454
Nekem 1.1 a gyári nyomás overboostal 1.3-1.4 környéke;)
RoliQ410-01-2011 11:01:55 // 19453
a kuplungod meg elkopott aztán ennyi! :)
RoliQ410-01-2011 11:01:05 // 19452
attól még lehet hogy ott piszkáltak valamit...
egyébként a turbó se szereti ezt a nagy nyomást!
Gyozi15510-01-2011 10:52:01 // 19451
nekem sztem nem, nekem azóta nőtt meg mióta a szívócsonk csövei ki lettek cserélve....
BL10-01-2011 10:48:45 // 19450
Nem nézted még meg a Pierburg szelep környékét ? (Mintha mondtam volna már neked :) Sok esetben a hibás PB felelős a nagyobb nyomásért.
A gyári nyomás 0.7bar, ami overboost-al felmehet 1-1.1-re rövid időre ha padlózod az autót.
BL10-01-2011 10:44:28 // 19449
Nemsokaz.... ha tönkre akarja tenni a még el se készült autóját :)
Gyozi15510-01-2011 10:44:07 // 19448
sajna nekem is annyin megy kb., folyamatosan 1,3-1,4

majd ha viszem kuplungoztatni mondom hogy vegyék visszább 0,9-1,0 körülre, mert ha jól tudom 0,8 a gyári érték annyival több az meg sztem nem gáz, vagy igen?
jah meg a benzinnyomásból is, mert a kedves szerelőm azt mondta nagyobb turbónyomáshoz, nagyobb benzinnyomás dukál! Mondom OK! így megyek most átlagban 13-13,5l-es fogyival!

amúgy sanda gyanum van h emiatt csúszik a kuplung, lehet a nagyobb nyomástól?
RoliQ410-01-2011 10:25:35 // 19447
1,4??? az sztem sok.. nem is kicsit!
mreni10-01-2011 10:12:30 // 19446
Tartósan nem is akarok csak egy-egy hétvégi illegálra meghúzni vagy 1.4ig a nyomást aztán had szóljon+üzemanyagot is lőni hozzá:)
Megvan az első ellenfél,kíváncsi leszek rá:)nem lesz egyszerű meccs:D
RoliQ410-01-2011 09:53:36 // 19445
sztem manuálisba tök mind1 milyen!:) viszont ha még "gyári" a gép.. én nem nagyon akarnék nyomást állítgatni... ! Nekem Greddy Profec A van... de nem használom... MÉG!:)
FRC10-01-2011 09:03:23 // 19444
Honda civic? PFFF
GT Ɨ|ѯ10-01-2011 09:00:42 // 19443
ez meggyőző!:-)

like
Dévid09-01-2011 21:18:27 // 19442
Igen, látom. Hála az égnek a jelenlegi ca. 135-140 ló elég, sőt még sok is a hétköznapokra (általában).
Gyorsulási versenyre meg úgyis nehéz dög a 156, mióta megvan nem is versenyzek. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.