Hogy a pékbe ne lett volna jó :) ...Idén is tervezzük ugye :P
Még nem raktam fel a videót, de már átkonvertáltam értelmes méretűre és megvágtam arra a 3 körre, amíg a kamera mutatott is valamit a műszerfalon kívül:)
Forum >> Alfa tuning
BL18-01-2011 16:15:36 // 19491
Gyozi15518-01-2011 15:54:08 // 19490
jujj de jó volt az a ringes csapatás ugye? :DD
felraktad már a videót??
felraktad már a videót??
mreni14-01-2011 12:09:49 // 19489
284-es egyenlőre de jövőre megkapja a 310-eseket.
BL14-01-2011 11:33:54 // 19488
Az Euroring nem eszi annyira a fékeket és gumikat, főleg a Hungaroringhez képest. Mekkora tárcsa van a 145-n elöl, 257-es ? Mert azt se ártana nagyobbra (284) cserélni ha izmosítod az autód ;)
mreni14-01-2011 09:07:34 // 19487
Ott a féket meg a gumikat nullázom le:D
Tervben van egy pályanap beiktatása is az idén,majd kiderül mi lesz belőle:)
Tervben van egy pályanap beiktatása is az idén,majd kiderül mi lesz belőle:)
BL13-01-2011 22:41:10 // 19485
Az eredeti állapot/húzás mreni-nek szólt :) ...Egyébként igazad van, ha jól tudom kb 3700 Q4 készült összesen, jó lenne pár darabot közel gyári állapotban megtartani, vagy legalábbis nem a szélsőségekbe esni tuning terén :)
BL13-01-2011 22:33:49 // 19484
Még el se készült a gép, de már gyorsulásokra akarod túlhúzni ? ...Szép :) Gyere inkább nyílt pályanapokra, ott nem teszed gatyára a kuplungod :D
Dj.Vince13-01-2011 22:29:41 // 19483
Igen az utolsók egyike.Nem akarom én felhúzni,pedig tudnám.Nekem nem kell hozzászokni,mert már volt kezeim közt kétszer ennyi is.Szerintem az eredeti állapot nagyon sokat számít és ez a lényeg.Már így is kevés van belőle.Sokat széthajtottak,átépítettek gyorsulásra.
mreni13-01-2011 22:23:07 // 19482
Versenyre lesz meghúzva a cucc egy kicsit
BL13-01-2011 22:16:07 // 19481
Igazad van és ahogy látom a turbó is egy újabb széria. A helyedben én hagynám gyári értékeken a rendszert, aztan ha hozzászoktál akkor növelnék a teljesítményen.
Dj.Vince13-01-2011 21:17:07 // 19480
Két külön dologról beszésünk,de mégis összefügg.Amit én írtam avval a turbó állapotát mérik fel.Amit te írsz az igaz,de.A wast-gate-nek 0,97 báron kell 4 mm-t nyitni(teljes nyitás)Ez akkor lehetsége ha a boost-drive 15hz-es jellel 1,1 báron(1,5 báros maximum kilengéssel) tartja a nyomást.A MAP szenzor meg ahhoz kell,hogy a motor mennyi benyát kapjon egy adott legmenyiséghez.
LacUS13-01-2011 20:47:42 // 19479
Aha, csakhogy ami alapján viszont az ECU dolgozik és a MAP szenzor (ManifoldAbsolutePressure=SzivócsonkiAbszolútNyomás) azt viszont a szívósoron kell mérni,és inkább ez az ami mérvadó, hiszen addig még a legideálisabb esetben is van veszteség.
Dj.Vince13-01-2011 20:30:22 // 19478
A valós turbónyomást lent a turbónál kell mérni(Szakszerű bemérést is ott végzik!!!!!!!).A turbótól jövő vákumcsőbe kell belekötni a méröt.
LacUS13-01-2011 20:25:08 // 19477
Esetleg a Dynoproject.hu, de ők nagyon okosak, és mindig jobban tudják mit kéne még csinálni a kocsin. Nekem a budakalásziak (teljesitmenymeres.hu) mérték, nagyon korrekt módon, csak ajánlani tudom.
Gyozi15513-01-2011 20:14:41 // 19476
Szia!!
Köszi az infókat!
amúgy a szívócsonkba van bekötve a nyomásmérő!
majd ha viszem kuplungozatani majd mondom neki h mérjen rá a benzin nyomásra is!
meg ha kész lesz, el akarom majd vinni telj. mérésre!
az omszki tó környékén találtam egyet ahol mérnek összkereket, vagy tudtok esetleg jobbat valahol?
Köszi az infókat!
amúgy a szívócsonkba van bekötve a nyomásmérő!
majd ha viszem kuplungozatani majd mondom neki h mérjen rá a benzin nyomásra is!
meg ha kész lesz, el akarom majd vinni telj. mérésre!
az omszki tó környékén találtam egyet ahol mérnek összkereket, vagy tudtok esetleg jobbat valahol?
Dj.Vince13-01-2011 19:30:14 // 19475
mreni13-01-2011 19:22:15 // 19474
Lancia Kappa 2.0 16v motor gyári 1.1 bar nyomáson,gyári motorvezérővel:)
mreni13-01-2011 19:20:52 // 19473
tudom tudom,nekem 0.1et csal a Hd "műszer" felfelé:D
Kíváncsi vagyok az 1.4-et hogy bírja majd:)
Kíváncsi vagyok az 1.4-et hogy bírja majd:)
Dj.Vince13-01-2011 19:18:20 // 19472
Az 1.1 ,az teljesen jó.Ja és még egy adalék.A nyomást kalibrált órával kell mérni.Ezek a kijelzők nagyon sokat csalnak.Láttam olyat is ami 0,4-et csalt.
BL13-01-2011 19:17:48 // 19471
Tudomásom szerint nincsen olyan 2.0 16V motor ami gyárilag 1.1 bar nyomással menne. Az overboost idejére felmehed addig, de ha annyi az alap töltés akkor ott nem a gyári chip vezérli a motort szerintem.
Dj.Vince13-01-2011 19:06:57 // 19470
Majdnem 1 évbe tellett amíg visszaállítottam mindent gyárira(mérés,kiolvasás stb.).Valószínű hogy neked még mindig nem úgy mükszik valami ahogy kell.
mreni13-01-2011 19:06:41 // 19469
Nekem nem Q4 motorom van azért 1.1 a nyomásom gyárilag
BL13-01-2011 19:01:25 // 19468
Nem tudom hogy pékbe fogyaszthat neked 8 litert. Nekem egyszer ment 10 alá, amikor vásárlás után hazamentem vele a régi ötösön :)
Dj.Vince13-01-2011 18:34:43 // 19467
Nem tudom hova kötitek a nyomásmérőt,érdemes a szívócsonkba.Hivatalosan az 1-1.1-es nyomást a turbó után kell mérni.A szívócsonkba ekkor lesz 0,8-1 bár-ig.Ha jól van beállítva a rudazat.Ez természetesen chipp nélkül.A beny nyomását nem érdemes bántani,de a 2,5-nek meg kell lennie.Nekem normális viszonyok között 8 L-t eszik.A kuplungod azért csúszik mert elkopott.A gyári nem bírja a gyorsulási versenyeket.Ez egy gyenge pont.
[k i z z o]13-01-2011 18:15:22 // 19466
Az AFR -ed mivel keskenysávú, sajnos sokat nem ér , de a szonda jelre kell kötni. Jó lenne egy szélessávú.
Benzinnyomást szabályozni nem nagyon jó dolog, mert minden tartományban sokat fog kapni, és bezabál.Benzint a vezérlővel kell adatni.
Benzinnyomást szabályozni nem nagyon jó dolog, mert minden tartományban sokat fog kapni, és bezabál.Benzint a vezérlővel kell adatni.
GT Ɨ|ѯ13-01-2011 17:43:31 // 19464
Na végre egy hibátlan:-))))
Kau13-01-2011 16:45:49 // 19463
Ott van rózsaszínben :)))
Grando13-01-2011 14:39:32 // 19462
Mit is kell itt nézni? :DDD
Buksi13-01-2011 14:35:41 // 19461
Áááá, dehogy! :-))))
Kareszka198413-01-2011 13:44:55 // 19460
GT Ɨ|ѯ13-01-2011 08:29:03 // 19459
úgyis összesaraznád..:-DD
Kau12-01-2011 20:57:47 // 19458
Nem rossz, de ez is leszakadna az első vidéki úton :O
Föckös11-01-2011 14:23:27 // 19457
ez jön vagy megy? mert ha jön, akkor nagyon aranyosan mosolyog:-))
Buksi11-01-2011 14:21:34 // 19456
Ez jól néz ki, de a diffúzor részét én feketére festeném! ;-))
Kareszka198411-01-2011 14:08:10 // 19455
mreni10-01-2011 14:39:06 // 19454
Nekem 1.1 a gyári nyomás overboostal 1.3-1.4 környéke;)
RoliQ410-01-2011 11:01:55 // 19453
a kuplungod meg elkopott aztán ennyi! :)
RoliQ410-01-2011 11:01:05 // 19452
attól még lehet hogy ott piszkáltak valamit...
egyébként a turbó se szereti ezt a nagy nyomást!
egyébként a turbó se szereti ezt a nagy nyomást!
Gyozi15510-01-2011 10:52:01 // 19451
nekem sztem nem, nekem azóta nőtt meg mióta a szívócsonk csövei ki lettek cserélve....
BL10-01-2011 10:48:45 // 19450
Nem nézted még meg a Pierburg szelep környékét ? (Mintha mondtam volna már neked :) Sok esetben a hibás PB felelős a nagyobb nyomásért.
A gyári nyomás 0.7bar, ami overboost-al felmehet 1-1.1-re rövid időre ha padlózod az autót.
A gyári nyomás 0.7bar, ami overboost-al felmehet 1-1.1-re rövid időre ha padlózod az autót.
BL10-01-2011 10:44:28 // 19449
Nemsokaz.... ha tönkre akarja tenni a még el se készült autóját :)
Gyozi15510-01-2011 10:44:07 // 19448
sajna nekem is annyin megy kb., folyamatosan 1,3-1,4
majd ha viszem kuplungoztatni mondom hogy vegyék visszább 0,9-1,0 körülre, mert ha jól tudom 0,8 a gyári érték annyival több az meg sztem nem gáz, vagy igen?
jah meg a benzinnyomásból is, mert a kedves szerelőm azt mondta nagyobb turbónyomáshoz, nagyobb benzinnyomás dukál! Mondom OK! így megyek most átlagban 13-13,5l-es fogyival!
amúgy sanda gyanum van h emiatt csúszik a kuplung, lehet a nagyobb nyomástól?
majd ha viszem kuplungoztatni mondom hogy vegyék visszább 0,9-1,0 körülre, mert ha jól tudom 0,8 a gyári érték annyival több az meg sztem nem gáz, vagy igen?
jah meg a benzinnyomásból is, mert a kedves szerelőm azt mondta nagyobb turbónyomáshoz, nagyobb benzinnyomás dukál! Mondom OK! így megyek most átlagban 13-13,5l-es fogyival!
amúgy sanda gyanum van h emiatt csúszik a kuplung, lehet a nagyobb nyomástól?
RoliQ410-01-2011 10:25:35 // 19447
1,4??? az sztem sok.. nem is kicsit!
mreni10-01-2011 10:12:30 // 19446
Tartósan nem is akarok csak egy-egy hétvégi illegálra meghúzni vagy 1.4ig a nyomást aztán had szóljon+üzemanyagot is lőni hozzá:)
Megvan az első ellenfél,kíváncsi leszek rá:)nem lesz egyszerű meccs:D
Megvan az első ellenfél,kíváncsi leszek rá:)nem lesz egyszerű meccs:D
RoliQ410-01-2011 09:53:36 // 19445
sztem manuálisba tök mind1 milyen!:) viszont ha még "gyári" a gép.. én nem nagyon akarnék nyomást állítgatni... ! Nekem Greddy Profec A van... de nem használom... MÉG!:)
Dévid09-01-2011 21:18:27 // 19442
Igen, látom. Hála az égnek a jelenlegi ca. 135-140 ló elég, sőt még sok is a hétköznapokra (általában).
Gyorsulási versenyre meg úgyis nehéz dög a 156, mióta megvan nem is versenyzek. :D
Gyorsulási versenyre meg úgyis nehéz dög a 156, mióta megvan nem is versenyzek. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?