Forum >> Alfa tuning
GT Ɨ|ѯ15-07-2009 18:20:36 // 14699
	akkor aludj rá még 2-3-at,majd elmúlik:-)
	
Buksi15-07-2009 18:14:02 // 14698
	Majd meglátjuk! Egyébként sem lenne azonnali projekt, csak előre gondolkodom! :-))
	
ystuc15-07-2009 18:09:50 // 14697
	Éppen ezért nem is biztos, hogy kéne zargatni. De mondom, te tudod... :-)
	
Buksi15-07-2009 18:09:25 // 14696
	Az meg úgy kevés! :-DD
	
Buksi15-07-2009 18:08:02 // 14695
	Igazából a hengerfejben még nem volt cserélve semmi! Nem volt hozzányúlva! A moci viszont tökéletes! ;-)))
	
ystuc15-07-2009 18:04:47 // 14694
	Értem én. De most jól műxik a mocid, gondolom hibátlan. Kérdés, hogy megéri-e a ráköltött összeg azt a plusz 5-10 lovat? Na és az élettartam se fog nőni... Én spec akkor nyúlnék csak ilyen szinten a motorhoz, ha amúgy is muszáj lenne. Akkor beleférne. De lebeszélni nem akarlak róla. :-)
	
GT Ɨ|ѯ15-07-2009 18:03:52 // 14693
	tegyél rá 2 ferka matricát:-)
	
Buksi15-07-2009 18:01:56 // 14692
	Nem szeretnék nagy tuningot, csak alakítani egy kicsit a hengerfejen! :-))
	
ystuc15-07-2009 18:00:39 // 14691
	Hát, én nem tudom...
Valahogy mindig féltem ezektől a motortuningoktól. Valamiért biztos megvan az oka, hogy miért úgy rakták össze a mérnökök a gyárban ahogy... :-)
Éppen ezért marad a moci gyári a kocsimban, nem kell se chip se doboz, se semmi, még ha olyan vonzóan hat is az az elérhető 220 paripa. Jó az úgy, ahogy van, én hosszú távra tervezek. :-)
	
Valahogy mindig féltem ezektől a motortuningoktól. Valamiért biztos megvan az oka, hogy miért úgy rakták össze a mérnökök a gyárban ahogy... :-)
Éppen ezért marad a moci gyári a kocsimban, nem kell se chip se doboz, se semmi, még ha olyan vonzóan hat is az az elérhető 220 paripa. Jó az úgy, ahogy van, én hosszú távra tervezek. :-)
Buksi15-07-2009 17:55:19 // 14690
	Mert az több macerával jár! :-( :-))
	
ystuc15-07-2009 17:39:55 // 14689
	Akkor miért nem egy 2,5-ös mocit újítottál bele? :-)
	
Buksi15-07-2009 17:38:21 // 14688
	Nem akarom, csak kellene egy kis plussz paci! :-)))
	
Jata15-07-2009 12:47:59 // 14687
	Sziasztok! Keresek 145 1,9 TD tulajokat! Lenne pár kérdésem feléjük! :) 
THX
	
THX
GT Ɨ|ѯ15-07-2009 07:25:48 // 14686
	mos lett kész az autó,ne b...L:-)
	
GTVili14-07-2009 21:46:52 // 14685
	És valószinűleg a tiszta Oxigén az oxidációt is alaposan felgyorsítaná...
	
Ferri14-07-2009 21:36:11 // 14684
	Szerintem az a gond vele, hogy túl agresszív, nagyon könnyen reakcióba lép mindenféle szénhidrogénnel, legyen az akár benzin, akár motorolaj. Valószínű, hogy a kompresszió legelején, vagy még a szívás alatt begyulladna. Például egy oxigén reduktorhoz olajos kézzel nem szabad nyúlni. A nitró viszont csak hőre bomlik el, az oxigén csak az égés során szabadul fel.
	
Buksi14-07-2009 21:09:14 // 14683
	Nem semmi! :-DD
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 21:08:51 // 14682
	Mi körbeálltuk a gyereket és úgy röhögtünk rajta.
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 21:07:26 // 14681
	GYorsan kell menni, oszt hűt a menetszél..., :-DDD
	
GTVili14-07-2009 21:06:30 // 14680
	Zsír! ;-D Azé megnéztem volna a pofa képét,amikor repkedtek az alkatrészek...;-DDD
	
GTVili14-07-2009 21:05:15 // 14679
	Ja...és kihagytad a Nitrogén hűtőhatását...biztos megvan az oka,hogy miért nem a tiszta Oxigént használnak...
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 21:04:04 // 14678
	A haver- mint Nitrosystem forgalmazó - eladott egy készletet egy Vtec-Vti-hez. A gyerek visszajött pár nap múlva tréleren a kocsival. kiverte a balhét, hogy ez garanciális és a haver tegyen bele másik motort. Kiderűlt, hogy a kocsi iszonyatosat ment kb. 6 másodpercig, utána meghalt. Kiderűlt, hogy nem tette be a szűkítőt, ami a teljestíményt szabályozta volna. Itt +35LE-t. A motor megkapta a 6mm2-es nitrocsövet és a 6mm2-es extra benzincsövet. Direktbe. Kiszámoltuk, minimum kb. 600 LE-t kapott a széria motor pluszba.
	
Buksi14-07-2009 20:59:24 // 14677
	Ez igaz, viszont drágább is! :-( :-))
	
GTVili14-07-2009 20:58:37 // 14676
	Na ja....csak kell még hozzá úgy nyolc-tíz készlet dugattyú...az átégettek helyett...;-DD
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:55:26 // 14675
	Kihagytad a hengerenkénti NOS-t.
Mivel a képlete N2O, tehát csak a harmada oxigén. Egy 2.0-s szívó 50 LE-t kaphat még palackon keresztűl.
Nade!!!
A NOS palackot kicseréled egy Linde O2 palackra, akkor az 50LE-s fúvókából 150 lovat kapsz, mert tiszta oxigént kap a motor...
	
Mivel a képlete N2O, tehát csak a harmada oxigén. Egy 2.0-s szívó 50 LE-t kaphat még palackon keresztűl.
Nade!!!
A NOS palackot kicseréled egy Linde O2 palackra, akkor az 50LE-s fúvókából 150 lovat kapsz, mert tiszta oxigént kap a motor...
GTVili14-07-2009 20:53:38 // 14674
	Hááááát...jó lenne. De ha tényleg jön ez a buzi luxusadó 165LE felett,akkor felejtős...
De azért egy 3.2 V6-is jó lenne....;-D olyan 280-300LE-vel.....1250kg-al...;-D
	
De azért egy 3.2 V6-is jó lenne....;-D olyan 280-300LE-vel.....1250kg-al...;-D
Buksi14-07-2009 20:52:14 // 14673
	Vagy plussz ezek mellé még egy chip-et? :-)
	
GTVili14-07-2009 20:51:15 // 14672
	Zsírkutya! ;-DDDDD
	
LacUS14-07-2009 20:48:14 // 14671
	Esetleg egy jó V6 ;)
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:48:12 // 14670
	GTVilinek:

Egy Argenta 2.0 motorral kezdenek. Egy száraz-karteres 230 LE/9500 rpm-es gépállat lesz belőle.
Keress rá a jotubon: Lada Lotus
Ez is ebből a könyvből készűlt...
	

Egy Argenta 2.0 motorral kezdenek. Egy száraz-karteres 230 LE/9500 rpm-es gépállat lesz belőle.
Keress rá a jotubon: Lada Lotus
Ez is ebből a könyvből készűlt...
GTVili14-07-2009 20:45:55 // 14669
	A GTV-t sajnos totál lezúztam....:-(
De egyszer úgyis veszek egy másikat! ;-DDD
Amúgy valszeg egy GTV lesz az alany...most hogy ezt szétbontottam,elég sok lehetőséget "találtam" benne...úgy nézem,hogy kb 80-100kg-ot tudnék könnyíteni rajta...anélkül,hogy ez a komfort,a használhatóság vagy a biztonság rovására menne...ezzel párhuzamosan izmosodna a moci.....TS-nél kb 180----JTS-nél kb 190LE-ig.....
	
De egyszer úgyis veszek egy másikat! ;-DDD
Amúgy valszeg egy GTV lesz az alany...most hogy ezt szétbontottam,elég sok lehetőséget "találtam" benne...úgy nézem,hogy kb 80-100kg-ot tudnék könnyíteni rajta...anélkül,hogy ez a komfort,a használhatóság vagy a biztonság rovására menne...ezzel párhuzamosan izmosodna a moci.....TS-nél kb 180----JTS-nél kb 190LE-ig.....
LacUS14-07-2009 20:39:44 // 14668
	Spidert vagy a 145-öt? Az utóbbit jól ki lehetne csontozni, meg egy jó tuninggal 180 Le felhúzni sperr előre és hajrá :D
	
LacUS14-07-2009 20:38:05 // 14667
	Ott áll az én autóm Marklaré mellett :D, remélem már nem sokáig
	
Buksi14-07-2009 20:37:23 // 14666
	Hát nem mostanában! :-(
	
GTVili14-07-2009 20:37:09 // 14665
	Én ezt egyszer úgyis megjátszom...ha addig élek is...;-D Lepaszzolom a mocit Havassy-éknak osztán csak reszeljenek! ;-D Ha tényleg bevezetik ezt a 165Le-s korlátozás-buziságot,akkor vmit muszáj csinálni...;-DDDD
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:36:56 // 14664
	Meg kell venni a V6-ot Marklartól! Occsóé'! :-PP
	
Buksi14-07-2009 20:36:54 // 14663
	Nem kellene szét- meg összerakni mindig, mert van egy plussz hengerfejem! Ezt csinálnám meg és ha kész, akkor jöhetne a csere! A prtoláson, a síkoláson, a sport vezérműtengelyeken és a nagyobb oktánszámú benyánál egyenlőre nem akarnék többet! Ja és a szívocsonk polírozásánál! Ha ezeket megcsináltatnám valamelyest érezhető lenne egy kicsit a teljesítmény növekedés! Már úgy értem, hogy jobban szedné a kicsike a tappancsait? :-))
	
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:34:47 // 14662
	Mikor jössz legközelebb az "occsó áruk boltjába" ?
	
LacUS14-07-2009 20:32:03 // 14661
	Hát ezt a szépen fokozatosan egy motorépítésnél szerintem el kell felejteni.Minek 2* 3* szétszedni, munkadíjat tömítést stb fizetni.Gyüjtögess, és egyszerre csináld az egészet, ahogy GTVili is írta, ha már portolsz, síkolsz, akkor már adj neki benyát, ha már benya van forogjon többet, nyisson nagyobbat, de ehhez már elektronika is kell, és ha mindezt minőségi cuccokkal akarod megoldani máris beleszaladtál alsóhangon munkadíjat nem számítva 5-600e fityingbe.Megéri?
	
Buksi14-07-2009 20:31:39 // 14660
	Azt nagyon megköszönném! :-)
El is küldöd nekem? :-)))
	
El is küldöd nekem? :-)))
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:29:57 // 14659
	Ha kell, akkor másolok neked egy CD-t:
Guy Croft: Modifying and tuning Fiat/Lancia Twin Cam Engines
Ez egy igen jó könyv, ami nem csak Fiat/Lanciához jó.
(Ha ezt száötvenötösösösösös sörös elolvasná, még jobban elkapná a gépszíj. Lehet, hogy bedarálná... :-))) )
	
Guy Croft: Modifying and tuning Fiat/Lancia Twin Cam Engines
Ez egy igen jó könyv, ami nem csak Fiat/Lanciához jó.
(Ha ezt száötvenötösösösösös sörös elolvasná, még jobban elkapná a gépszíj. Lehet, hogy bedarálná... :-))) )
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:22:33 // 14658
	A havernak az OFF honda Integrájához 250-ért csinálták meg a HF-et. Igaz, az NHRA által megengedett maximális módosítás volt.
	
Buksi14-07-2009 20:22:17 // 14657
	Na azért ennyire nem szeretnék belemerülni! :-)))))
	
Buksi14-07-2009 20:21:20 // 14656
	Mit jelent az a "nagyot módosítani"?
Igazából nem egyszerre szeretném megcsináltatni, hanem szép lassan, lépésenként vagy ahogy a pénztárca engedi! :-)))
Jah, most egy tarcsi hengerfejről beszélek! :-)
	
Igazából nem egyszerre szeretném megcsináltatni, hanem szép lassan, lépésenként vagy ahogy a pénztárca engedi! :-)))
Jah, most egy tarcsi hengerfejről beszélek! :-)
GTVili14-07-2009 20:20:52 // 14655
	Én úgy vagyok vele...ha megy a ház...menjen a kerítés is.....;-DDDD
Szerintem tuningolni csak kompletten érdemes...alaptól a kúpcserépig...főtengely kiegyensúlyozása-lendkerék könnyítése-hengerfej portolása-vezérműtengely-fokolótárcsa-injektorok-az elektronika cseréje vagy módosítása-kipufogó.......ez egy 2.0 TS esetében valós 25-35LE-t jelent.....minimum...
	
Szerintem tuningolni csak kompletten érdemes...alaptól a kúpcserépig...főtengely kiegyensúlyozása-lendkerék könnyítése-hengerfej portolása-vezérműtengely-fokolótárcsa-injektorok-az elektronika cseréje vagy módosítása-kipufogó.......ez egy 2.0 TS esetében valós 25-35LE-t jelent.....minimum...
LacUS14-07-2009 20:19:03 // 14654
	Ha nem szeretnél nagyot módosítani, akkor ez a hf projekt felejtős.
Az ár tulajdonképpen egy hf felújítás + tuning gépműhelytől is függ, de 100e alatt nem úszod meg..
	
Az ár tulajdonképpen egy hf felújítás + tuning gépműhelytől is függ, de 100e alatt nem úszod meg..
Buksi14-07-2009 20:16:34 // 14653
	Mi van, az Ovi zsarut nézted a hétvégén? :-DDDDD
	
Buksi14-07-2009 20:15:54 // 14652
	Okés, köszi! Megkeresem akkor a témával! :-)
	
Dévid14-07-2009 20:15:20 // 14651
	A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk. 
Elég okosság?
Szívem szerint én egy V6 TB blokkot tennék a kocsimba, de a mai magyar valóságban (alkatrész+munkadíj x 2) a hivatalossá tétele. :S
	
Elég okosság?
Szívem szerint én egy V6 TB blokkot tennék a kocsimba, de a mai magyar valóságban (alkatrész+munkadíj x 2) a hivatalossá tétele. :S
GTVili14-07-2009 20:14:57 // 14650
	Mondtam...Kizzo...ő egy komplett tuningon van túl....a nagyrészét saját maga csinálta...segítséggel. Ő nagyon benne van...
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
558
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05