Forum >> Alfa tuning
Vinnie03-06-2009 20:46:27 // 13941
Nem értem miért nem. Pedig, csak a fémet kellene... :))
ystuc03-06-2009 20:42:53 // 13940
Így van. :-P
:-D
:-D
GTPeti03-06-2009 20:40:14 // 13939
Ááá, te amúgy sem vagy az a cserélgetős típus! :)))
ystuc03-06-2009 20:39:35 // 13938
Azt remélem belátod, hogy egy lámpa miatt nem fogok ajtót cserélni. :-)
Mondjuk ha gyári marad, az sem gond. Ahhoz a 146-nál sem nyúltam. :-)
Mondjuk ha gyári marad, az sem gond. Ahhoz a 146-nál sem nyúltam. :-)
Vinnie03-06-2009 20:37:30 // 13937
Viszont, akkor lenne hozzá sötétített hátsólámpa. :)))
ystuc03-06-2009 20:29:55 // 13935
Szerintem meg nem. :-P
GTPeti03-06-2009 20:27:18 // 13934
Én 10000%, hogy lecserélném az MK2 hátsóajtaját MK1-re. Szerintem sokkal szebb a felfelé szűkülő lámpa.
Vinnie03-06-2009 20:19:05 // 13933
Szerintem nem. :(
ystuc03-06-2009 20:15:11 // 13932
Hmm, én ebay-en láttam. De ez ugye nem jó az enyémre...
Kócosw03-06-2009 20:13:28 // 13931
ezt a hatso lampat kerestem enis de sehol nem talaltam.. :(
uh maradt spray...
uh maradt spray...
ystuc03-06-2009 20:11:19 // 13930
Ilyen hátsó lámpát szeretnék, mint amilyen az alsó képen van. De faceliftes tuning-hátsólámpát még sehol nem láttam. Létezik egyáltalán?
GTPeti03-06-2009 20:01:45 // 13929
(Nyárigumi télen, de vagány!!)
GTPeti03-06-2009 19:33:24 // 13928
GT Ɨ|ѯ03-06-2009 17:49:09 // 13927
vágod akkor végre EmSE:-DD
Buksi03-06-2009 17:46:33 // 13926
Jah, az! ;-)))))
GT Ɨ|ѯ03-06-2009 17:46:22 // 13925
GT Ɨ|ѯ03-06-2009 17:45:24 // 13924
1értelmű?:-)
Buksi03-06-2009 17:23:06 // 13923
Nah, köszi! :-))
Cro16603-06-2009 17:21:06 // 13922
"a H4-es izzó helyére mindenképpen a forgalmazók által bixenonnak nevezett égő kellene, ahol az égőt egy elektromágnes a fényszóró bekapcsolásakor elmozdítja, más pozícióba helyezi."
Buksi03-06-2009 17:09:11 // 13921
Hát bazzzzzeee... :-DDD
GT Ɨ|ѯ03-06-2009 17:07:17 // 13920
a bi,az nem mo:-)
ennyi:-D
ennyi:-D
Buksi03-06-2009 16:48:01 // 13919
Akkor most elmondod vagy nem? :-))
GT Ɨ|ѯ03-06-2009 08:54:04 // 13918
akkor is:-)
az nem árt:-D
az nem árt:-D
Putyesz03-06-2009 08:20:46 // 13917
beszerelésről esetleg képek:D,mert mostában veszek majd én is és bepróbálkoznék jómagam hogy betegyem:D!
Putyesz03-06-2009 08:11:43 // 13916
hogy miért? itt a válasz:
A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
Melyikkel látok a legjobban?
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.
Milyen izzó ajánlott?
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.
A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
Melyikkel látok a legjobban?
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.
Milyen izzó ajánlott?
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.
Putyesz03-06-2009 08:04:46 // 13915
a 6000k sem vmi jó már!
Buksi03-06-2009 03:55:50 // 13914
Na jól van, nem vetélkedőn vagyunk! :-D
GT Ɨ|ѯ02-06-2009 22:36:42 // 13913
a nevében a megoldás....-)
gondolkodjál..
gondolkodjál..
Buksi02-06-2009 20:14:33 // 13912
Erre gondoltam én is! A H4-nél egyben van a tompított és a refi, a H1-nél külön-külön! :-)
Buksi02-06-2009 20:12:38 // 13910
Én ehhez nagyon hülye vagyok! Akkor most miért is jobba bi-xenon?? Minek tegyek a tompított helyére bi-xenont, ha az úgysem refis?? :-)
Skodra02-06-2009 20:05:01 // 13909
Nem! Külön van a tompítottban is,és külön a refiben is!!
Buksi02-06-2009 19:57:54 // 13908
Szóval akkor a bi-xenont olyan típusokban használják, ahol egy izzó a tompított és a refi is?? Mármint a 155-ben külön izzó a tompított és külön a refi! :-))
Skodra02-06-2009 19:54:10 // 13907
A sima xenon-os nál csak a tompított fényszóróban van xenon,a bixenonosnál a refiben is!!
Kau02-06-2009 19:45:53 // 13905
Én is ilyesmi frappánsat akartam írni, de nem tettem :)))
MYSKHA02-06-2009 19:41:21 // 13904
Az ,hogy a xenon csak halogénnel szexel a bi meg halogénnel is meg xenonnal is.. :-D
Buksi02-06-2009 19:31:31 // 13903
Mi is a különbség a sima és a bi-xenon között?? :-)
Zsoltyr02-06-2009 18:50:21 // 13902
Ég és föld a különbség! Nekem 35W-os, 6000K-s van. 8000K-nál erősebbet nem érdemes venni, mert efölött az emberi szem már nem képes különbséget érzékelni. Általában egy ilyen szett 18-20ezer körül van. Lehet, hogy nem Philips, de amit ennyiért lehet kapni, már az is jó. Az is kérdés, hogy neked "sima-", vagy bi-xenon kell. Azt nem tudom, hogy mennyit kérnek a beszerelésért, vagy már benne van, mert én magamnak szereltem be. Volt is szívás vele.
Gye'01-06-2009 14:10:37 // 13901
Sziasztok, kérdés... szeretnék projectoros lámpába venni Xenon gázos H1 55Wattos izzót.... van valakinek tapasztalata ilyennel?? az érdekelne hogy valóban jobb-e a normál halogén H1-nél. Ha igen akkor milyen tipust érdemes venni....Esetleg az is érdekelne hogy utólag beépíthető Xenon szeteknél mennyi a különbség a 35 és az 55Wattos között, illetve látok Philips-es fejeket is de azok majdnem 2x annyiba kerülnek mint a noname márkájuak...
Buksi01-06-2009 07:53:33 // 13900
A fényszórója az tetszik! :-))
gekki31-05-2009 19:37:59 // 13899
húúúúúú de rúúúúúút :D
GT Ɨ|ѯ31-05-2009 13:33:40 // 13898
húvazze,ez horror...:-((
Seriff31-05-2009 12:38:43 // 13897
Akkor legalább hasznos. :D
Dévid31-05-2009 12:38:38 // 13896
Nincs sok értelme forgatni, a 2.0 elég kis fordulaton is a forgalmi helyzetek megoldására. Néha kihúzatom becsülettel, most is ez volt a helyzet, egy hosszú egyenesben hibásodott meg valami, olyan 180-190 körüli tempónál.
Kau31-05-2009 12:35:05 // 13895
Lehet, hogy hómaró ;)
Seriff31-05-2009 12:02:39 // 13894
Egy (szerintem) kevésbé jól sikerült 56 tunying:
Zsoltyr30-05-2009 18:45:39 // 13893
Lehet, hogy a nagypapás stílus miatt. Az én motorom igényli a "törődést". Ha már sport(os) motor, így tervezték, akkor ahhoz illően használom
GT Ɨ|ѯ30-05-2009 18:30:20 // 13892
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?