Bár szerintem egy gyertya attól tud elcsöppenni, ha kevés anyagot kap a gép. Tehát ha megnöveled a sürítési végnyomást, azaz felcsavarod a turbót, vagy a benzinesen a sürítési viszonyt megnöveled, akkor kell neki plusz üzemanyag. Ha pedig elcsöppen a gyertya, akkor kell még neki vagy 2 liter plusz 100-on :-)
Amúgy az "elcsöppenős" SplitFire gyertyákkal csak jó tapasztalatom van, pl. az NGK-val szemben.
Forum >> Alfa tuning
Punisher24-05-2007 09:13:03 // 5791
Gery8323-05-2007 17:07:05 // 5790
Sziasztok!
Lenne egy "kis" problémám, és a segítségeteket szeretném kérni.
Egy Q4-ről lenne szó. Gyári állapot.
A probléma az, hogy nincs turbónyomás.
A Bypass-valve nem ereszt át, az intercooler most lett megjavítva, nem fúj ki.
A turbó le volt szedve, megnéztük. Nem szorul, nem kotyog.
A csövezés nem sérült.
Turbó nyomás semmi, mindezekezek ellenére.
Ha üveghangig húzom a motort, akkor sem éri el a 0bar-os szintet a műszeren.
Ha lehúzom az intercooler kijövő csövét és úgy vizsgálom, akkor fúj valamennyi levegőt, de ha befogom a csövet nem épül fel nyomás.
Van valami ötletetek mit nézzek meg még?
Lassan kifogyok a tippekből, és itt áll darabokban a kocsi.
A kipuff nem fojthatja le? Ezt hogy ellenőrizzem?
Köszi előre is!
Lenne egy "kis" problémám, és a segítségeteket szeretném kérni.
Egy Q4-ről lenne szó. Gyári állapot.
A probléma az, hogy nincs turbónyomás.
A Bypass-valve nem ereszt át, az intercooler most lett megjavítva, nem fúj ki.
A turbó le volt szedve, megnéztük. Nem szorul, nem kotyog.
A csövezés nem sérült.
Turbó nyomás semmi, mindezekezek ellenére.
Ha üveghangig húzom a motort, akkor sem éri el a 0bar-os szintet a műszeren.
Ha lehúzom az intercooler kijövő csövét és úgy vizsgálom, akkor fúj valamennyi levegőt, de ha befogom a csövet nem épül fel nyomás.
Van valami ötletetek mit nézzek meg még?
Lassan kifogyok a tippekből, és itt áll darabokban a kocsi.
A kipuff nem fojthatja le? Ezt hogy ellenőrizzem?
Köszi előre is!
Piritu - 1.000.00021-05-2007 21:42:37 // 5789
Méricskéltem eleget.
HátvédRomeo21-05-2007 10:07:31 // 5788
Igen! "viszont nem versenyautó épitésről volt szó,"
Mi is így beszéltük. Egy kis egyenletesebb járás, 1-2 Tized sec, max 0,5 sec. "Jobb gáz reakció".
Mi is így beszéltük. Egy kis egyenletesebb járás, 1-2 Tized sec, max 0,5 sec. "Jobb gáz reakció".
Cacho21-05-2007 09:51:40 // 5786
Csak mert olyan pontos adatokat mondtál. Tényleg nem kötözködésből, de egy 0-100 sprintnél legnagyobb szerepe a rajtnak van, szóval akár egy jobban elkapott indulás miatt is lehet jobb az időeredmény. De elhiszem, hogy több mérés átlagából indultál ki.
Egyébként én is méricskéltem annak idején a 155-el, hogy milyen gyári szűrővel, meg direkt szűrővel. Úgy csináltam, hogy 3-as ban megmértem 3000-7000-ig 5-5-ször és leátlagoltam az eredményt. direkszűrővel 0,05 s-el lett jobb az eredmény, ez lehet talán 0,5 LE. Hát, nem egy nagy valami, azért az 5-7 %-os teljesítménynövkedéstől igen messze van 150 LE-nél :) 1-es, 2-es fokozatban és alacsony fordulaton (1000-3000) is mértem, itt sehol nem adódott különbség. Viszont a hangja baszott jó :)))
Direktszürcsiről akkor kb ennyit :)
Egyébként én is méricskéltem annak idején a 155-el, hogy milyen gyári szűrővel, meg direkt szűrővel. Úgy csináltam, hogy 3-as ban megmértem 3000-7000-ig 5-5-ször és leátlagoltam az eredményt. direkszűrővel 0,05 s-el lett jobb az eredmény, ez lehet talán 0,5 LE. Hát, nem egy nagy valami, azért az 5-7 %-os teljesítménynövkedéstől igen messze van 150 LE-nél :) 1-es, 2-es fokozatban és alacsony fordulaton (1000-3000) is mértem, itt sehol nem adódott különbség. Viszont a hangja baszott jó :)))
Direktszürcsiről akkor kb ennyit :)
DCS21-05-2007 09:41:10 // 5785
Szia
Azért elég jól szoktak sikerülni a "barkácsolt" autóink..... :-)))
Azért elég jól szoktak sikerülni a "barkácsolt" autóink..... :-)))
Selmak21-05-2007 09:27:26 // 5784
Ne haragudj de elég LOL amit leírtál. 50 ből esetleg egy normálisan hangolt kipufrendszer ha kijön, persze kati és lambda nélkül számítva. Kérdés hogy az alfa eleve hangolt kipufján lehet é még finomítani? De ez nem sokat ér ha szívóoldal és hengerfej nincs moddolva.
Csabo2221-05-2007 00:47:45 // 5783
Technikailag 1etértek veled, bár nem vagyok annyira szakértő. viszont nem versenyautó épitésről volt szó, mert az csak a kiváltságosok számára elérhető anyagilag.
A 300k-ba pedig sztem is csak némi barkácsolás, finomhangolás fér bele. Egy rendesebb hengerfej kerül legalább 300-ba, vagy inkább a duplájába...
A 300k-ba pedig sztem is csak némi barkácsolás, finomhangolás fér bele. Egy rendesebb hengerfej kerül legalább 300-ba, vagy inkább a duplájába...
Poló20-05-2007 23:25:22 // 5782
Meg az összes chipes TáDé is...
Amúgy az a 180 lovas QV megtört :( Múltkor volt fent használtautón.
Amúgy az a 180 lovas QV megtört :( Múltkor volt fent használtautón.
Slowfeet20-05-2007 23:24:03 // 5781
A 180 lovas QV se törvényes. Teljesítmény adó csalás!!!! :DDDD
Poló20-05-2007 23:21:55 // 5780
Azok nem törvényes úton mentek/mennek :))
[k i z z o]20-05-2007 23:17:31 // 5779
Szóval a sorrend egy benzinesnél a köv.: --- nincs vita:) És mindennek van értelme.
1. Többlet levegő beszivásának lehetővé tétele. Hengerfej járatok kimunkálása, nagyobb szelepek, nagyobb vezérműtengely, erősebb szeleprugók, stb. Modositott szivosor.
Ugyanez kipufogo járatokra is igaz, na meg kipufogorendszerre. NA itt már lehet értelme a direktszürőnek ezt kiszolgálni.
2. Sürités feljebb vitele a nagyobb tengelyek miatt. Lásd szakirodalom. Mondjuk 12:1 -re.
3. A nagyobb süritéshez jó fötengely, profi csapágyak - a motornak birnia kell. Na meg 1 komolyabb dugattyú. Ezeknek megfelelö olajzás - modositott olajszivattyu.
4. Megfelelöen modositott ECU program - többlet benzin, teljesen más gyújtás MAP -ok. ITT kell a csiptuning:)
5. A nagy sürités miatt kell 1 jobb szikra pl. CDi multispark gyujtás ami a növelt nyomáson is nagy fordulaton képes leadni a megfelelő min.gyújtószikrát. Ehhez kell normális gyertya ami mondjuk kibir multisparkban 1000mJ -t. Na a splitfire itt égne el:)
Ehhez már kellenek normális gyújtókábelek, akár sport elosztófedél:)
Ja, ezek egyike sem sport:) Hanem RACING:) v. Premium Racing. A sport a hülyegyerekeknek bukszaüritő magyarul.
Ez csak egy általános lista, de látjátok mindennek van értelme. ezen dolgok egyike sem csinál csodát egy gyári motorral:) max. a direktszürő mivel jobb áteresztő ezért - ezt már irtam valahol - hirtelen gázadáskor - Full throttle - komolyabb levegőmennyiséget képes beengedni egy pillanatra amit a LMM érez és pillanatnyilag komolyabban dusit stb. Egy jobb gyertya - nem racingazaz nem pl. champion N2C - pl. NGK iridium v. nikkel alloy stabilabb gyújtást adhat, és jobb az élettertama - azaz megéri venni. Pl. az emlitet Championnak illik melegitögyertya is uis hidegen nem igen akar indulni - de egy Brisk DOR v. Splitfire triple tip. gyertyával is lehet igy jarni.
Ja és ez 300e ért:) Nem hiszem hogy megáll.) És szivómotor.
Mielott beindultok, egy komoly turbositas meg dragabb, nagyobb köbcentire váltás szintén eredmény. De meg kell hallgatni egy 2000GTAm hangját azért nem egy utcai 2.5V6 hangja van.
MAGYARÁN SZÉRIA MOTORNAK A TUNING A HÉTVÉGENTI ÁTNÉZÉS, LEMOSÁS:)
Amugy szeria szivot is fel lehet chipelni +10%ra, csak tudni kell mit csinal az ember.
1. Többlet levegő beszivásának lehetővé tétele. Hengerfej járatok kimunkálása, nagyobb szelepek, nagyobb vezérműtengely, erősebb szeleprugók, stb. Modositott szivosor.
Ugyanez kipufogo járatokra is igaz, na meg kipufogorendszerre. NA itt már lehet értelme a direktszürőnek ezt kiszolgálni.
2. Sürités feljebb vitele a nagyobb tengelyek miatt. Lásd szakirodalom. Mondjuk 12:1 -re.
3. A nagyobb süritéshez jó fötengely, profi csapágyak - a motornak birnia kell. Na meg 1 komolyabb dugattyú. Ezeknek megfelelö olajzás - modositott olajszivattyu.
4. Megfelelöen modositott ECU program - többlet benzin, teljesen más gyújtás MAP -ok. ITT kell a csiptuning:)
5. A nagy sürités miatt kell 1 jobb szikra pl. CDi multispark gyujtás ami a növelt nyomáson is nagy fordulaton képes leadni a megfelelő min.gyújtószikrát. Ehhez kell normális gyertya ami mondjuk kibir multisparkban 1000mJ -t. Na a splitfire itt égne el:)
Ehhez már kellenek normális gyújtókábelek, akár sport elosztófedél:)
Ja, ezek egyike sem sport:) Hanem RACING:) v. Premium Racing. A sport a hülyegyerekeknek bukszaüritő magyarul.
Ez csak egy általános lista, de látjátok mindennek van értelme. ezen dolgok egyike sem csinál csodát egy gyári motorral:) max. a direktszürő mivel jobb áteresztő ezért - ezt már irtam valahol - hirtelen gázadáskor - Full throttle - komolyabb levegőmennyiséget képes beengedni egy pillanatra amit a LMM érez és pillanatnyilag komolyabban dusit stb. Egy jobb gyertya - nem racingazaz nem pl. champion N2C - pl. NGK iridium v. nikkel alloy stabilabb gyújtást adhat, és jobb az élettertama - azaz megéri venni. Pl. az emlitet Championnak illik melegitögyertya is uis hidegen nem igen akar indulni - de egy Brisk DOR v. Splitfire triple tip. gyertyával is lehet igy jarni.
Ja és ez 300e ért:) Nem hiszem hogy megáll.) És szivómotor.
Mielott beindultok, egy komoly turbositas meg dragabb, nagyobb köbcentire váltás szintén eredmény. De meg kell hallgatni egy 2000GTAm hangját azért nem egy utcai 2.5V6 hangja van.
MAGYARÁN SZÉRIA MOTORNAK A TUNING A HÉTVÉGENTI ÁTNÉZÉS, LEMOSÁS:)
Amugy szeria szivot is fel lehet chipelni +10%ra, csak tudni kell mit csinal az ember.
Slowfeet20-05-2007 23:14:40 // 5778
Mer akinek vót ódis barátja régen (nem tom ez hogy megy) az vehetett TT, Skoda, meg egyébb vosvágen csoportos gépekhez 30 ezerér túrót.
Poló20-05-2007 23:12:43 // 5777
A vez.tengelyt nem cseréli, csak elfokolja
800-1000 Euró körül van egy tengely? :-o
Munkahelyemen van kint egy papír amire rá van írva a főtengelyek árai. 300 Euró egy V8-as ódi tengely a gyárnak. Pofátlanság, hogy mit elkérnek, mire kiér a vevőhöz. Szerintem ha bemennék egy márkaszevizbe, akkor simán millió fölött kérnének érte.
800-1000 Euró körül van egy tengely? :-o
Munkahelyemen van kint egy papír amire rá van írva a főtengelyek árai. 300 Euró egy V8-as ódi tengely a gyárnak. Pofátlanság, hogy mit elkérnek, mire kiér a vevőhöz. Szerintem ha bemennék egy márkaszevizbe, akkor simán millió fölött kérnének érte.
Csabo2220-05-2007 22:50:55 // 5776
Igen a 180 az nagyon reális sztem is. Az a baj pl az 1.6ossal, h mondjuk ki lehet hozni a 0-100-as gyorsulásra mondjuk -2s-et. Addig a 2literesnél mindez kb fele annyiba kerül. Szal kis motort feltöltés nélkül piszkálgatni nem igazán érdemes
Csabo2220-05-2007 22:48:00 // 5775
Igen, tudom, kezdőként még én is szemezgettem vele, de aztán jobban utánajártam a dolgoknak, és rájöttem, h annyit nem ér. Vagyis 300 k-t. A veztengelyeket meg tuti nem biznám rájuk, de senkire sem :) nem véletlen kerülnek a jó tengelyek 800-1000 eur-ba...
mesa20-05-2007 22:47:54 // 5774
Nem t'om ki 'tanította' neked, de úgy ahogy van butaság! :))))
Lehet hogy az elosztófedeles-karburátoros autóknál az ilyen hozott valamit a konyhára, de a mai ECU vezérelt autók esetében semmit.
Ugyanis a program ugyanaz, és amint észleli hogy valami összetevő megváltozott akkor a vezérlés másik üzemmódba kapcsol. Ha pl. több a benya akkor a kárasanyagkibocsájtás figyelése miatt visszább vesz a befecskendezett mennyiségből..
Bármilyen szűrőtől, gyertyától bármekkora teljesítménytöbbletet elvárni : hiú ábránd! :D
Lehet hogy az elosztófedeles-karburátoros autóknál az ilyen hozott valamit a konyhára, de a mai ECU vezérelt autók esetében semmit.
Ugyanis a program ugyanaz, és amint észleli hogy valami összetevő megváltozott akkor a vezérlés másik üzemmódba kapcsol. Ha pl. több a benya akkor a kárasanyagkibocsájtás figyelése miatt visszább vesz a befecskendezett mennyiségből..
Bármilyen szűrőtől, gyertyától bármekkora teljesítménytöbbletet elvárni : hiú ábránd! :D
Slowfeet20-05-2007 22:47:03 // 5773
Gondolom 145 QV-ból 180 LE ami még optimálisan kihozható. Sokkal több csak valamilyen feltöltéssel. De 30 lóerő az még nem az a különbség, ami ér is annyit. Bár van aki egy kis optikai tuningért képes milliókat fizetni.
Poló20-05-2007 22:44:04 // 5772
Tavaly Lacházán volt egy DCS 145 QV, ami kb. 180 ló. Nem tudom milyen tuning volt rajta, de szerintem ez lehetett, amit felsoroltam. Nekem az volt életem első és egyetlen gyorsulása, kb. 1 másodperccel tudott jobb időt nálam. Ami 156 1,9 mJTD (chipes, kb 180 ló) engem legyorsult, azt ő elverte.
Slowfeet20-05-2007 22:40:26 // 5771
Igen, de ha jól emlékszem, DCS-ék azt is mondják, hogy benzinesen turbó nélkül nem lehet csodákat várni.
A programozásról meg annyit, hogy ha tényleg sokat akar valaki kihozni a komputerből, az sok kockázatot is vállal. Szar programmal meg lehet ölni a motort. Ha viszont óvatos kis chip-ről van szó, akkor a teljesítménynövekedés alig valamekkora.
A programozásról meg annyit, hogy ha tényleg sokat akar valaki kihozni a komputerből, az sok kockázatot is vállal. Szar programmal meg lehet ölni a motort. Ha viszont óvatos kis chip-ről van szó, akkor a teljesítménynövekedés alig valamekkora.
Poló20-05-2007 22:36:52 // 5770
DCS-ék csinálnak olyat, hogy vezérmű tengely elfokolás, hengerfej tuning, kipuff rendszer tuning, chip. Ha jól emlékszek, mást nem csinálnak és mindez kb. 300.000 Ft.
Csabo2220-05-2007 22:34:51 // 5769
Sziasztok
A táméhoz annyit szólnék hozzá, h régebben olvasgattam az autodelta shop hozzászólásait. Volt 1 vásárló, aki megvette a közép és hátsódobot (kb 250 font), sportlégszűrőt (95 font) és hozzá iratott módosított sw-t (kb 250 font) a 147 1.6 TS 120 CV-be. szintén Autodelta., Mindezek után 20 lóerő többletet kapott, lemérve. Lehetne ehez még hozzádobni egy könnyitett lendkereket, amire 0-100 gyorsulásnál -1s -et saccolnak. Ez a berendezés sem olcsó. Szal lehet tuningolgatni, de az a komoly kutatómunka és minőség miatt drága.
Ilyen sportgyertyákban, meg kábelekben, lambda szondában :) és minden motorhoz csippet iró cégekben nem nagyon hiszek...
A táméhoz annyit szólnék hozzá, h régebben olvasgattam az autodelta shop hozzászólásait. Volt 1 vásárló, aki megvette a közép és hátsódobot (kb 250 font), sportlégszűrőt (95 font) és hozzá iratott módosított sw-t (kb 250 font) a 147 1.6 TS 120 CV-be. szintén Autodelta., Mindezek után 20 lóerő többletet kapott, lemérve. Lehetne ehez még hozzádobni egy könnyitett lendkereket, amire 0-100 gyorsulásnál -1s -et saccolnak. Ez a berendezés sem olcsó. Szal lehet tuningolgatni, de az a komoly kutatómunka és minőség miatt drága.
Ilyen sportgyertyákban, meg kábelekben, lambda szondában :) és minden motorhoz csippet iró cégekben nem nagyon hiszek...
Piritu - 1.000.00020-05-2007 16:17:26 // 5768
Köszönöm -:))
HátvédRomeo20-05-2007 16:14:11 // 5767
No ismét itt :)
Én is hiszek, lehet ezzel azzal valami pluszt adni azért, igaz beszéltük, kell rá áldozni "pár ezrest" :-)
Én is hiszek, lehet ezzel azzal valami pluszt adni azért, igaz beszéltük, kell rá áldozni "pár ezrest" :-)
perdix15520-05-2007 15:38:11 // 5766
Én hiszek neked:-)))))
Piritu - 1.000.00020-05-2007 15:12:02 // 5765
Úgy hívják az eszközt, hogy stopper.
Chip nélkül 10,5-10,7 volt a sprint 100-ig, vele 10 körüli érték adódott.
Chip nélkül 10,5-10,7 volt a sprint 100-ig, vele 10 körüli érték adódott.
Piritu - 1.000.00020-05-2007 15:10:22 // 5764
Még nem tudom, ha megyek is az olajkályhával leszek ott . A TS eladó.
Piritu - 1.000.00020-05-2007 15:09:34 // 5763
Mindenhol combosbb lett, főleg kis fordulaton érezni.
HátvédRomeo20-05-2007 14:07:15 // 5762
OFF: Most kilépek, Cartársak, mert későn ébredtem, most ebédelek! De írjatok nyugodtan, majd visszaolvasok, azt válaszolok :) Oksa?
HátvédRomeo20-05-2007 14:03:22 // 5761
Persze, tudom, hogy Cacho ismeri ezeket a műszaki dolgokat. Ismerem Őt 4 éve, igaz csak virtuálisan :)
CSak érveltem, némi emlékeztetővel, Feléje. Miért lenne gond, hogy beleszólsz, hisz beszélgetünk, kedves Mindannyiótokkal :)
"A több szikra, és levegőhöz több benya kell" Ehhez azt mondom, igen, de ha felméréskor kiderül, hogy a befecskendezett benyához, lehet nyugodtan adni több szikrát és levegőt, akkor már műkszik a dolog. Na ja, ehhez technika is kell a megállapításhoz, főleg a korszrű motoroknál.
Jean Todd is a Ferrarinál, mindíg azt mondja: "Gyerekek több szikra, több levegő!" :-)
Forza, forza!
CSak érveltem, némi emlékeztetővel, Feléje. Miért lenne gond, hogy beleszólsz, hisz beszélgetünk, kedves Mindannyiótokkal :)
"A több szikra, és levegőhöz több benya kell" Ehhez azt mondom, igen, de ha felméréskor kiderül, hogy a befecskendezett benyához, lehet nyugodtan adni több szikrát és levegőt, akkor már műkszik a dolog. Na ja, ehhez technika is kell a megállapításhoz, főleg a korszrű motoroknál.
Jean Todd is a Ferrarinál, mindíg azt mondja: "Gyerekek több szikra, több levegő!" :-)
Forza, forza!
Kau20-05-2007 13:46:30 // 5760
Hidd el Cacho is tudja, mi hány százalékot tesz az autóra. Ő se ma kezdte. És igaza van. Ezek nem sokat érnek. Mint korábban írtam. Mintha...
Kau20-05-2007 13:44:44 // 5759
Bocs, hogy beleszólok, ez elméletileg jól hangzik. De tudtad azt, hogy némelyik típusnál teljesítmény CSÖKKENÉST lehet elérni pl. egy direktszűrővel, ami ugye tudjuk 5% plusszra is képes...
Vagy a kipufogó rendszer módosításával... Több buktató is van, ami negatívan hat.
Teljesítmény növeléshez több levegőhöz több benya is kell. Akkor már nem beszélünk üzemanyag takarékosságról...
Valaki vagy arra menjen rá, hogy kevesebbet egyen az autója vagy arra, hogy jobban menjen. A kettő, két különböző irány.
És most benzinesekről beszéltem.
Vagy a kipufogó rendszer módosításával... Több buktató is van, ami negatívan hat.
Teljesítmény növeléshez több levegőhöz több benya is kell. Akkor már nem beszélünk üzemanyag takarékosságról...
Valaki vagy arra menjen rá, hogy kevesebbet egyen az autója vagy arra, hogy jobban menjen. A kettő, két különböző irány.
És most benzinesekről beszéltem.
HátvédRomeo20-05-2007 13:19:45 // 5758
Hát figyu! Beszéljünk általánosságba. Ha van szikrád, mivel egy normál gyertya 1-200 szikra leadás után egyet kihagy, de ez nem érzékelhet, mert a motor megy tovább rendesen, plusz a következő szikráig ezred Másodpercek zajlanak le. Ezt gondolom Te is tudod.
De ha van egy jó minőségű gyertyád, mint a Spiltfire, ami 3-4 ezer szikra leadás után hagy ki egyet, az már már! Továbbá ha van egy jó, minőségi kábeled. Eddig patent.
Következő: a levegő. A hagyományos légszűrők, tán ha a levegő 50%-át átengedik, szűrőn át. DE az úgymond sport szűrők, (specko), képes a 80-90%-át átengedni!
Ergo: folyamatosabb szikra, több levegő; A verda jobban megy kicsivel, és kicsit kevesebbet is eszik. Teljesebb a benyó elégetése!
Nekem így tanították.
De ha van egy jó minőségű gyertyád, mint a Spiltfire, ami 3-4 ezer szikra leadás után hagy ki egyet, az már már! Továbbá ha van egy jó, minőségi kábeled. Eddig patent.
Következő: a levegő. A hagyományos légszűrők, tán ha a levegő 50%-át átengedik, szűrőn át. DE az úgymond sport szűrők, (specko), képes a 80-90%-át átengedni!
Ergo: folyamatosabb szikra, több levegő; A verda jobban megy kicsivel, és kicsit kevesebbet is eszik. Teljesebb a benyó elégetése!
Nekem így tanították.
Cacho20-05-2007 13:05:51 // 5757
Hát igen, erről beszélek :)))
Cacho20-05-2007 13:05:13 // 5756
"sport elosztó kábel" :DDD
Úristen! És vannak akik ennek a sok zagyvaságnak bedőlnek... 3-4 ló innen, 3-4 onnan és máris plusz 10-15 le-ről beszélünk, mi? Na persze... Jó, ha az összes kacat hoz 1-2 lóerőt. Ennél még a szintén "semmit" nem érő chip szívóba is jobban megéri...
Úristen! És vannak akik ennek a sok zagyvaságnak bedőlnek... 3-4 ló innen, 3-4 onnan és máris plusz 10-15 le-ről beszélünk, mi? Na persze... Jó, ha az összes kacat hoz 1-2 lóerőt. Ennél még a szintén "semmit" nem érő chip szívóba is jobban megéri...
Cacho20-05-2007 13:01:34 // 5755
Szia!
Már nem azért, de ha nem volt fékpados mérés, akkor honnan tudod, hogy mennyit fejlődött az autó?
Már nem azért, de ha nem volt fékpados mérés, akkor honnan tudod, hogy mennyit fejlődött az autó?
HátvédRomeo20-05-2007 13:00:41 // 5754
Csá Cartársak!
Ja ha 80-100e km bír, akkor más a "tészta".+Ilyen kell bele! :)
Ja ha 80-100e km bír, akkor más a "tészta".+Ilyen kell bele! :)
Liquid20-05-2007 12:21:44 // 5753
Igen, tudom nem is azért írtam, csak gondoltam kicsit csökkentem a megrázkódtatást :)
Kau20-05-2007 11:24:45 // 5752
Aug 20-án jössz Alfás gyorsulásira? ;)
Kau20-05-2007 11:22:16 // 5751
Persze. Tudom, hogy olcsóbban is meg lehet venni fű alatt. Én se annyit adtam érte. De ennyi a rendes ára. Pontosabban most már "csak" 52 körül.
Liquid20-05-2007 10:28:12 // 5750
Na ez teccik! Mekkora fordulattól van erő benne a chiptől?
Piritu - 1.000.00020-05-2007 10:12:31 // 5749
Én csak lájtos chippet csináltatam ezért nem +10 LE, nem a tuning volt a cél, hanem a motor "pörgősségének" visszahozatala az élettartam megtartása mellett.
Az eredmény viszont stopperrel mérhető.
Az eredmény viszont stopperrel mérhető.
BadAzz20-05-2007 09:13:46 // 5748
Sziasztok. Nekem NGK Platinum gyertyák vannak most az autoba az elözöek nem tudom milyenek voltak de nem 100 ezres ,szoval gyengébb minöségü. Összehasonlitási alapom nagyon nincs mert az autovásárlás után kb. két héttel cserélték ki. Viszont a fogyasztás jobb lett sokkal. Nekem 33 ezerbe került igaz egy havernak köszönhetöen 30% kedvezmény:))
Liquid20-05-2007 01:28:02 // 5747
A TS-be ilyen kell, nincs is igazából alternatíva. Egyébként 25-30e körül már meg lehet venni a szettet okosban, ja és ez 80-100e km-t bír, ezt is figyelembe kell venni.
HátvédRomeo20-05-2007 01:15:38 // 5746
No Jó éjt Mindenkinek!
Csao
Csao
HátvédRomeo20-05-2007 01:06:26 // 5745
Ja, írom kellett lakatolni a verdán, azt a szerelő elég lusta tipus volt.
- Alja,
-küszöbök, csere
- hátsó, kerék j. ív
- Kopó alkatrészek csere: szilentek, gumiharang, porvédő,+ baromja kicserélte a fékpofáimat, amikben volt 1000 km-r.
- Festette, küszöbnél, ívnél, csak ez volt 30k Huf.
Akkor a motor, váltó, futóműnek toppon volt. Ilyen munkák nem voltak. Érted, tipikus felkészítés, műszakira. akkor kért a Ficko 200.000Ft-ot, 120.000 helyett.
Indokolta: - Tudom e mennyit kellett neki dolgoznia? Szegény!
- Alja,
-küszöbök, csere
- hátsó, kerék j. ív
- Kopó alkatrészek csere: szilentek, gumiharang, porvédő,+ baromja kicserélte a fékpofáimat, amikben volt 1000 km-r.
- Festette, küszöbnél, ívnél, csak ez volt 30k Huf.
Akkor a motor, váltó, futóműnek toppon volt. Ilyen munkák nem voltak. Érted, tipikus felkészítés, műszakira. akkor kért a Ficko 200.000Ft-ot, 120.000 helyett.
Indokolta: - Tudom e mennyit kellett neki dolgoznia? Szegény!
HátvédRomeo20-05-2007 00:58:27 // 5744
Sajnos Cartárs, engem, felénk, kb. +120.000 Ft-tól szabadítottak meg, szerelők, mikor műszaki vizsga, felé közeledtem. 2 éve.
Írtam, hogy +, mert kialkudtam az árat a végén 80k-val többet kért.
Tavaj meg zöld kártya után 10 perccel főtengely csapágyas lett a verda.
Azt a minap olvasom itt, hogy felénk a F.tengely csapágyazás is 40k-val több, mint egy normális városban.
Írtam, hogy +, mert kialkudtam az árat a végén 80k-val többet kért.
Tavaj meg zöld kártya után 10 perccel főtengely csapágyas lett a verda.
Azt a minap olvasom itt, hogy felénk a F.tengely csapágyazás is 40k-val több, mint egy normális városban.
Kau20-05-2007 00:53:08 // 5743
Mikor meg kell venni, nekünk is úgy tűnik :))
HátvédRomeo20-05-2007 00:52:05 // 5742
Igen!: LE=sok-sok pénz, lehet.
Most nekem is NGK, márkáju gyertya van benne, de a hagyományos.
Az a platinum, ugye valami full-full, hogy aranyban mérik??? :)
Most nekem is NGK, márkáju gyertya van benne, de a hagyományos.
Az a platinum, ugye valami full-full, hogy aranyban mérik??? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
545
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?