Forum >> Alfa tuning

Zséke29-06-2005 12:16:56 // 1091
Türelem türelem.. BF kollega már előbb megrendelte. Ha ezt a tempót hozzák a beszállítók a jövő héten mindenki megkapja a magáét :)))
ystuc29-06-2005 12:13:15 // 1090
Naaaa! Csak nem... Legalábbis bízom benne... :-)
BF15629-06-2005 12:09:27 // 1089
Azt már eladták:DDDDDDDDDDDDDDD
ystuc29-06-2005 12:01:57 // 1088
És az enyém? És az enyém???? :-)
BF15629-06-2005 11:59:21 // 1087
:)))))))))) Akkor már tudom is mit fogok csinálni az ebédidőmben:))))))
Zséke29-06-2005 11:26:27 // 1086
BF 165 kolléga!!! Megérkezett az oldalindex, és egy új finomság ;))
Vega29-06-2005 03:06:59 // 1085
Persze tudom ,hogy igy ertetted, csak kicsit okoskodtam :))) A mostani 164-esben egy kapaszkodjatok meg!! 1987-es Bosch riaszto van!!! A kocsi akkor meg nem is letezett... Annyit kell tudni a riasztorol ,hogy vezerel mindent, inditasgatlo, anyam kinja, belso tervedelem, ultrahangos nyavaja...ha nem latom nem hiszem el!!! Mai napig hibatlanul mukodik! Ket taviranyito! 18 eves, olyan mint egy mai full extras cucc...es MUKODIK :)
tom16429-06-2005 01:36:18 // 1084
Mechanikus kapcsolat mindenképpen kell csominyitáshoz! Elmesélem a saját esetemet: amikor vettem a gépet bele volt törve az egyik kulcs a csomi zárba. Nagyon nem zavart, mert ugye a müszerfalról is nyit6ó, legalábbis addig, amíg nem merült le az aksi. Akkor sörbontás és "na akkor gondolkodjunk" játék! A kocsiba bejutottunk (mechanikus kapcsolat!) de az aksi lemerülve a csomiban, zárban meg beletörve a pótkulcs! Cimbi kitalálta, hogy saját gépröl villanyt vezetett a biztosítéktáblára és ki tudtuk nyitni! Aksi kifelé tölteni, de mivel lakótelepen lakok, be kell mindent zárni, utána meg hogy nyitom megint aksi nélkül a csomit? Újabb gondolkodás.... A megoldás: egy hosszú drót a csomi zárjához, másik vége az utastérbe. Feltöltött aksiról villany a csomizárhoz és nyitás. Másnap szereztem új csomizárat és azóta 2 kulcsal járok.......
ystuc28-06-2005 21:29:58 // 1083
Én úgy tudom, hogy nyit... Bár az enyém jelenleg nem, mert oda bele van törve egy kulcs, de amúgy szerintem műxik...
ystuc28-06-2005 21:29:09 // 1082
Na most valamit rosszul olvashattál, mert én pont hogy így gondolom, mint te! :-) Amúgy rossz tapasztalatom nekem annyi van ezzel, hogy őseim offos Méganeján maga a riasztó szart be, ami a központizárat vezérelte, ezáltal az autót nem lehetett kinyitni... De a hibaszázalék akkor is legyen max 1%! :-)
..28-06-2005 21:08:54 // 1081
A zárak eltüntesé szerintem jó ötlet, ellentétben a kilincs eltüntetésével amit szerintem egy faszság, főleg mondjuk egy 156-nál...
András bácsi28-06-2005 21:06:34 // 1080
Arra azért vigyázz, hogy mechanikus kapcsolattal nyisson a csomagtartó-zár. A 146-ra nem emlékszem, de a 166-nál már mikrokapcsoló és elektromágnes nyit a csomagtérzárnál.
Vega28-06-2005 21:05:13 // 1079
mindenki ezzel a bejutas dologgal jon...2 okbol sem lenyeges...ma mar minden autoban van riaszto...es minden riszato vezerli a kozpontizarat...gondolom neked is volt ilyenhez szerencsed...ha en hibaszazalekrol akarok beszelni akkor sajat tapasztalataim alapjan szinte 0 azaz NULLA esetrol tudok amikor nem tudtam nyitni a kocsiaimat...de tetelezzuk fel, elofordul ,hogy nem tudod nyitni, rajta hagyod a vilagitast, leszivja az akksit...ilyesmi..ebben az esetben is van egy olyan lehetoseg ,hogy elrejtenek a kocsin egy kapcsolot amivel nyithato az auto..gyakorlatilag megtalalhatatlan...de persze csak ha kered!
Vega28-06-2005 20:58:15 // 1078
Ahh, nem maceras...pik-pakk megcsinaljak...csak a zarat szedik ki es esztergalnak bele (ami tobbnyire szabvany) egy bele illo hengert...aztan mar csak a fenyezes van hatra...de az nem letszukseg...ezersze olcsobban meguszom mint egy zarcseret...meg akkor is ha csak 3 zarat kell kicserelnem mert hordjon a tokom magaval 2 kulcsot...mellesleg igy is ket kulcs kellene mert a gyujtaskapcsolot nem szivesen csereltetem le...kodkartya kell az uj kulcshoz, az is utanajaras es meg sorolhatnam...a legegyszerubben es legkoltseghatekonyabban a befalazassal jarok...mellesleg tenyleg sokkal dijaznosabb...
ystuc28-06-2005 14:21:09 // 1077
Mivel nekem is utcán áll az autóm, ez a kulcslyuk eltüntetés nálam is be van tervezve. Kilincs marad, csak kulcslyuk tűnik el, még ezen a nyáron. Mivel csak az első ajtók zárait tüntetem el, a csomitartón az embléma mögött ott marad a lehetőség az akksilemerüléskor a bejutásra.
tom16428-06-2005 03:42:29 // 1076
Én tuti nem "falaztatnám be" a zárak helyét! Az a sok macera meg költség..... Egy alfa elég dizájnos hagyományos zárakkal is :-)
Gabriel24-06-2005 20:28:01 // 1075
Vagy csak kalapács :-))
Stee14624-06-2005 20:17:10 // 1074
Veso+kalapacs! :))))))
Gabriel24-06-2005 20:01:43 // 1073
Ez engem is érdekelt anno, ha megoldottad írd le lécci mot hogy lehet. Mi van ha lemerül az aksi hogy nyitod ki? :-)) Nem cikizlek csak kiváncsi vagyok...
simi23-06-2005 13:20:23 // 1072
Na ez az. Az álom autóm! Majd egy pár év múlva, mikor anyunak ott figyel a 156SW 2.4, apunak meg a GT. És akkor nem lesz vita.
Zséke23-06-2005 13:13:07 // 1071
plussz kelleni fog egy ilyen is ;))
Halesz23-06-2005 12:41:02 // 1070
Egy jó lakatos és fényező kell hozzá! Újra kell fújatni az ajtókat hozzá.
Vega22-06-2005 23:56:45 // 1069
Ize!!!! Azt is mondja mar meg valaki ,hogy akkor most ezek a lengescsillapotok gyariak e vagy sem??????????? (utolso kep az adatlapomon!!!)
Vega22-06-2005 23:43:38 // 1068
Sracok! Hol tudnam befalaztatni a zarakat, es persze egyben at is alakittatni tavirtanyitosra a kozpontizarat??? Ugy dontottem nem cserelem ki a feltores utan...inkabb eltuntetem...ugy ugyis dizajnosabb :)
Halesz21-06-2005 19:17:25 // 1067
Oké, próbáljuk meg. Esetleg érdekelne még az első helyzetjelzőkbe ez a ledes megoldás :) A jelenlegi izzók tök haloványak, és sárgás színűek...
Zséke21-06-2005 18:11:12 // 1066
Az félre van rakva. ;)))))
Zséke21-06-2005 18:10:37 // 1065
Szerintem is. A 156, 75, 166, osoké biztos ilyen.
BF15621-06-2005 18:09:49 // 1064
Nemááááááááá nekem mi lesz ha megjön az index:)))))))))
Halesz21-06-2005 18:08:39 // 1063
Ez jó az enyémbe?? Én úgy emlékszem, hogy ilyen kis foglalata van az izzónak!
Zséke21-06-2005 18:06:42 // 1062
1044 hsz balról az első? Ha igen, és kell,akkor azt már postázom is,mert van még 1 azaz egyetlenegy garnitúrám raktáron.
Zséke21-06-2005 18:04:45 // 1061
Akkor neked is a bedugós pici kell?
Halesz21-06-2005 18:01:03 // 1060
Wow, ez sem lehet rossz! :)
Punisher21-06-2005 17:58:56 // 1059
Novitec GT X-Supero

Halesz21-06-2005 17:58:47 // 1058
Zseti: nekem fehér az oldalindexem, de elfogadnék bele ilyen krómizzót! Kérhetek még én is, vagy későn szóltam?
BF15621-06-2005 17:47:58 // 1057
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ez a mai nap ööm bodottág!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wickey21-06-2005 17:29:39 // 1056
Jard megállított egyik este, hogy miazhogy piroson megyek át, meg miazhogy ilyen huligánul keresztbe közlekedek. Két dolgot említettem meg neki: Elsőre azt, hogy a tényt, miszerint piros vagy nem, azt ő a keresztutcából 30 méterről sebészi pontossággal meg tudja állapítani, ugye? Másodjára felhívtam a gépjármű típusára és gyártmányára a figyelmét... Smarttal voltam... Röhögés... Sokáig... Utána beismerő vallomást tettem. Tényleg keresztben mentem.. és megkértem, hogy de ugyanmár, írja le ezt egy feljelentésben, csatolom a 195/50R15ös vadonat új Continental SportContact hátsókerekekről készült fényképeket. Biztos mindenki elhiszi majd hogy száraz úton, smart, 195ös kerékkel keresztbe megy, amikor elöl vannak kemény 145-ös gumik. (amúgy meg igen, ha elpattog a szar úton, és a váltó egyesben, max. kettesben van. De büntetlenül lehet padlózni, általában megfogja a kipörgésgátló időben.) Napersze előkerült az izzókészletmentőládaháromszögmentőmellény combó egyből.
Zséke21-06-2005 16:41:19 // 1055
BF 156 cartárs! Megérkezett a Vogtland szettje!!! Érkezhet érte.
FRC21-06-2005 14:28:38 // 1054
he he
swan21-06-2005 14:09:46 // 1053
:))))))) Ilyen egyszerű a magyarázat!!!!!!!! Én meg órák óta töröm a fejem. :)) Keresek egy nagyobb kalapácsot ezután hátha azzal könnyebb. :))
Zséke21-06-2005 13:32:59 // 1052
Csak a tisztánlátás végett akik kérték a motyót : ystuc simi beep 146 banya 146 toto 1 Ollah
Zséke21-06-2005 13:17:10 // 1051
962 HSZ
Zséke21-06-2005 13:16:01 // 1050
Azért, mert a clear, vagy kristály oldalindexben hülyén néz ki a sárga izzófej. A krómfejű is sárgán világít de tök jól beleolvad az index foncsorába. :)) Olvass vissza,ott beraktam egy képet oldalindexről, abban láthatod.
simi21-06-2005 10:17:34 // 1049
Basszus, akkor nem csak az enyémről lopkodják. A múltkor elvittek kettő pirosat előről és képzeljétek az egyik helyett fektekert egy gagyi fekete műanyag biciklire való sapkát. Hát mondom ezt nem hiszem el.
Ollah21-06-2005 09:50:20 // 1048
Igen, oldalindexre fáj a fogam. Hogy' kell megrendelni? Elég itt jeleznem, hogy muszáj birtokolnom? :))) Mert jelezném, nem élhetek nélküle. :)
swan21-06-2005 09:47:06 // 1047
Miért van az indexeknek króm fejük?
András bácsi20-06-2005 18:10:26 // 1046
Szerintem nem drága, bár, ha azt nézzük, hogy nekem kb. kéthavonta "cserélődnek" a króm szelepsapkáim... Amíg el nem kapom a kölköt. :-)))
Zséke20-06-2005 14:37:02 // 1045
Nem. Kicsit lehet hogy megnyomtam amikor levettem a nagyítólencséjét.
Zséke20-06-2005 14:35:48 // 1044
Amiket én tudok, illetve nekem van :
Balról jobbra
krómfejű oldalindexbe (sárga) 700.-
4 ledes bármilyen 21 wattos helyére(piros) 1500.-
krómfejű első, hátsó indexbe (sárga) 1700.-
9 ledes általában féklámpa helyére (piros) 2000.-
swan20-06-2005 14:24:17 // 1043
Nem akar ennek az izzónak véletlenül kibukni a közepe? Csak azért mert egy kicsit ferdének tűnik.
Zséke20-06-2005 14:17:55 // 1042
Öööööö. Ha az indexre gondolsz, akkor kb 3 hét, 3500.- és én. Ja, és igen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.