A dugattyúkhoz nem akarok nyúlni, csak a hengerfejet "piszkálnám" meg egy picit! :-)
A szívócsonk polírt is tervbe vettem már! ;-))
Forum >> Alfa tuning
Buksi14-07-2009 20:14:06 // 14649
Buksi14-07-2009 20:12:49 // 14648
Jó lenne, ha ismernék valakit, aki nagyon benne van a témában és elmondaná, hogy mit érdemes és hogyan! Meg persze az árak sem mellékesek! :-))
MYSKHA14-07-2009 20:11:22 // 14647
Polir+könnyített dugattjuk?...de mondjuk ekkora projektnél már sportvezérműtengely is beugorhat.. Hát én pislogtam mikor 156 hoz meglestem az árát kiváncsiságból.. :-)
Buksi14-07-2009 20:11:07 // 14646
Reméltem, hogy írsz valami okosságot! :-DDD
GTVili14-07-2009 20:07:12 // 14645
Az a baj a hengerfejjel....hogy "apróságot" nem lehet,és nem is érdemes csinálni rajta....A gyári tengelyhez bőven elég az áteresztőképessége...a sporttengelyhez meg már lehet hogy kevés....ha meg már leveszed azért hogy lesíkolják akkor már érdemes mást is megcsinálni rajta. A síkolással önmagában nem sokra mész....
Dévid14-07-2009 20:06:16 // 14644
Elviszed egy ifjú tuningoshoz, Ő megcsippeli (minimum +100 ló, direktszűrővel 150, ha hangos kipuffot is tesz rá(kifúrja a dobot 3-as fúróval pár helyen)akkor +200 ló, a NO FERA stb. matricák darabja +5 lóerő). Aztán veszel egy bontott blokkot, befoltozod azt a lyukat a motorháztetőn/tűzfalon, amit a felrobbanó motor ütött, és használod alap motorral. :DDDDD
Komolyságot félretéve, majd a hozzáértők megmondják, én csak műkedvelő laikus vagyok. :)
Komolyságot félretéve, majd a hozzáértők megmondják, én csak műkedvelő laikus vagyok. :)
Buksi14-07-2009 19:58:52 // 14643
Te így csinálod? :-DD
Buksi14-07-2009 19:58:39 // 14642
Aham... olyan hű, de nagy átalakítást nem szeretnék, csak apróbb módosításokat! Köszi a felhomályosítást! :-))))
MYSKHA14-07-2009 19:54:45 // 14641
WD-40 et neki! :-D
GTVili14-07-2009 19:48:13 // 14640
Na tehát...elkezdem,aztán majd a többiek folytatják.....
A hengerfejből történő "lecsippentés"....nagyobb sűrítési végnyomás-nagyobb teljesítmény....hátránya,hogy minimum 98-as benzint kell használnod,mert 95-össel csörögni fog...
Portolás....a hengerfej járatainak ésszerű és gondosan megtervezett kibővítése,a nagyobb hengertöltés érdekében...bővebben kérdezd Kizzo-t....
A spéci szelepek....léteznek,de én nem tom,hogy konkrétan mi az előnye és megéri-e....és persze a vezérműtengely...esetleg nagyobb injektorok...stb...határ a csillagos ég...;-D
A hengerfejből történő "lecsippentés"....nagyobb sűrítési végnyomás-nagyobb teljesítmény....hátránya,hogy minimum 98-as benzint kell használnod,mert 95-össel csörögni fog...
Portolás....a hengerfej járatainak ésszerű és gondosan megtervezett kibővítése,a nagyobb hengertöltés érdekében...bővebben kérdezd Kizzo-t....
A spéci szelepek....léteznek,de én nem tom,hogy konkrétan mi az előnye és megéri-e....és persze a vezérműtengely...esetleg nagyobb injektorok...stb...határ a csillagos ég...;-D
Buksi14-07-2009 19:37:48 // 14639
Urak!
Érdeklődnék, hogy egy hengerfejet hogy s miképp lehet tuningolni, hogy egy kis plusszt kapjunk a meglévő méneshez!? Ami csak létezik minden érdekel! :-)
A sport vezérműtengelyek az oké, meg hallottam olyanról is, hogy a hengerfej aljából lecsippentenek pár tizedet! Létezik ilyen? Ha igen, akkor az miért jó? Esetleg a gyári szelepek helyett érdemes valami speckósat beszerezni? Szóval ilyesmikre lennék kíváncsi! :-)
Előre is köszi a segítséget! :-)
Érdeklődnék, hogy egy hengerfejet hogy s miképp lehet tuningolni, hogy egy kis plusszt kapjunk a meglévő méneshez!? Ami csak létezik minden érdekel! :-)
A sport vezérműtengelyek az oké, meg hallottam olyanról is, hogy a hengerfej aljából lecsippentenek pár tizedet! Létezik ilyen? Ha igen, akkor az miért jó? Esetleg a gyári szelepek helyett érdemes valami speckósat beszerezni? Szóval ilyesmikre lennék kíváncsi! :-)
Előre is köszi a segítséget! :-)
GT Ɨ|ѯ14-07-2009 15:40:25 // 14638
elgurult neki.............messzire.............:-)
EngineCoffeeTables13-07-2009 20:50:32 // 14637
Jah, de pl egy offos elsőkerekes civic drag(mellesleg magyarország leggyorsabbja) csak kapar végig a 400 méteren. azt hiszem talán 4.ben tapad meg.
De ettől még ő a legyorsabb magyaro.-on:))))) elsőkerékkel:))))
De ettől még ő a legyorsabb magyaro.-on:))))) elsőkerékkel:))))
Buksi13-07-2009 20:47:15 // 14636
Hát ezt nagyon elqrták! :-(((((
Szabeee13-07-2009 11:31:29 // 14634
vigyázzatok, nem hogy itt is az lesz, hogy nem a tuningról megy a beszélgetés
MYSKHA12-07-2009 23:27:15 // 14633
A hátsó lefalazása nagyon bejön a többi kuka.. :-)
TSiga ( I am the TSIG)12-07-2009 23:23:45 // 14632
Bár vannak elsőkerekes dragsterek, csak azoknak nemkeskeny gumma van elöl.
EngineCoffeeTables12-07-2009 22:54:35 // 14631
Nincs baj az első kerékkel, lehet azzal is kaszálni. De az tény hogy bizonyos teljesítménynél már csak cibálja ki a kormányt a kézből, vagy egy helyben kapar.
LacUS12-07-2009 22:42:27 // 14630
Mondtam én vazze rendes autó hátul vagy mindenhol hajt :)
Dévid12-07-2009 22:42:21 // 14629
Ilyen gondom szerencsére nincs. Egyszer kihuzattam óra szerint 200-ig, most motort cserélek. Amúgy 155 ló általában bőven elég közlekedni, pályanapokra meg nem járok. :)
EngineCoffeeTables12-07-2009 22:40:11 // 14628
Pontosan, az enyém volt vmikor 190LE de van olyan keresztezödés utáni emelkedő ahol 2ben megyek felfelé és ha kicsit kövérebb gázzal megyek akkor elkezd egyhelyben kapirgálni.
Dévid12-07-2009 22:35:55 // 14627
Mit ér az erő, ha nem tudod uralni?
EngineCoffeeTables12-07-2009 22:33:24 // 14626
Első keréken tuti elegendő a max 300Le. Nem véletlen hogy az új Focus RS-t is mindenféle 3betüs kütyüvel tele kellett pakolni hogy biztonságosan uton lehessen tartani és oda lehessen irni hogy 300Le.
Dévid12-07-2009 22:30:10 // 14625
Nekem egy tökéletesen működő háromliterlitervéhat is elég lenne. :)
EngineCoffeeTables12-07-2009 22:29:59 // 14624
Egy mérésre felhúzták 2,5 barra, kiirta nekik a 627Le-t főtengelyen, legurultak a mérőpadról és ha a vevő szerencsés akkor már azóta hengerfejes lett és megcsinálták plusz felújították a turbot. Ha nem akkor majd a vevőnek kell:)))
Tom1212-07-2009 22:29:38 // 14623
Olyan is van. Sokkal olcsóbban..-)
TSiga ( I am the TSIG)12-07-2009 22:21:17 // 14622
Ha a felét tudná, neke már azelég lenne a boldogsághoz.
LacUS12-07-2009 22:06:36 // 14621
Szép, de azé az a 627 ló kicsit vicces..látva a gyári szívósort+szívócsöveket. :)De tény gyönyörű, és biztos nem megy szarul.
TSiga ( I am the TSIG)12-07-2009 22:03:54 // 14620
Szerintem ő sem hagyja el Svájcot. :-P
De ezen csak 1 turbó van..... :-)))))
De ezen csak 1 turbó van..... :-)))))
Dévid12-07-2009 21:54:13 // 14619
Ez egy áááállat. Én félnék kivinni utcára. :D
TSiga ( I am the TSIG)12-07-2009 21:50:26 // 14618
zolee14512-07-2009 21:46:11 // 14617
Ismét elvesztett a világ egy Alfát, kár érte...
Kau12-07-2009 21:40:10 // 14616
ystuc09-07-2009 20:02:10 // 14615
Várjál, azért ez ebben a formában nem teljesen igaz. Két fajta minőség van, egy gyengébb (de ez nem rosszabbat jelent), meg egy erősebb. Az UV szűrésben van a különbség, ha jól tudom. Előbbinek AT, utóbbinak ATR a rövidítése, és az utóbbi drágább is. Nekem most ilyenem van, a 146-on az AT-s volt. Igazából én nem érzek különbséget, de ATR már akkor is volt, mikor a 146-ost csináltattam. Csak most jóárasítva került fel az ATR. :-)
Kn[.]xX09-07-2009 11:38:40 // 14614
llumar lesz, az fix, meglátjuk mennyi lesz a vezérlés csere, aztán ha belefér, akkor már jövőhéten elsötétülünk:)
GabCsi09-07-2009 11:36:57 // 14613
Ugyanaz, gondolom ez llumar által meghatározott ár. De legalább ez jó minőségű fólia. A 45-ösön sem volt vele gondom sose. Meg ez folyamatosan fejlődik, pl a 3M fóliákat 7 éve nem fejlesztik...
Kn[.]xX09-07-2009 11:31:31 // 14612
15 a bruttó? mert akkor a 3. kerületben is ennyi 12+fa, és ott is egy árban van az összes fólia, kivéve -gondolom-, a tök átlátszó uv védő, amit az elsőre sztnék.
GabCsi09-07-2009 11:28:11 // 14611
NEkem csak egy felső fényvédőcsík van a szélvédőn, az a legsötétebb árnyalatú, a többi világosabb, minden fólia egy árban van nála. 15k/nm áron dolgozik évek óta.
Kn[.]xX09-07-2009 11:21:19 // 14610
ez tök jó, csak én az első szélvédőre is kértem ajánlatot, hővédő és uv védő bevonatra. neked ez is benne van a 34ben? de ha nem, akkor sem volt drága! jóárasították biztos:) az már más kérdés, h nem biztos, h nekem egyszerre készül el az első szélvédő a többivel, lehet h egy 2. ütemben, de az árat, mindkét esetben azonos cuccokra kértem. és a különbség egyből látszott..
GabCsi09-07-2009 11:09:46 // 14609
Nekem a Ysti féle XV-kerületi verziónál készült, 34ezer vót, mindennel együtt.
GT Ɨ|ѯ09-07-2009 11:07:51 // 14608
azért megnézném a fejét a csávónak,mikor ugyanazt a munkát 3-ad annyiért megcsinálja valaki,hogy milyen arckifejezése lenne...:-)
Kn[.]xX09-07-2009 11:02:06 // 14607
hát tiszta cseresznye.. :)
GT Ɨ|ѯ09-07-2009 10:53:51 // 14606
van még rajtuk kívül jópár cég ( szerencsére ):-)
Kn[.]xX09-07-2009 10:11:23 // 14605
pedig már majdnem elkönyveltem magamban, h ennyiért nem lesz fóliám. de aztán ystuc adta az ötletet, h kit hívjak fel ezügyben. mondanom sem kell, h korrekt áron, 1/3-áért megcsinálják, ugyanabból az anyagból. úgyh ennyi.
GT Ɨ|ѯ09-07-2009 10:03:24 // 14604
az ország legdrágábbja lehet ez a cég,tényleg hihetetlen:-(
Kn[.]xX09-07-2009 09:18:14 // 14603
hát én nem tudom.. de szerintetek nem drága kicsit?:) ezek az árak, hétfőn mondták, személyesen. hihetetlen volt.
GT Ɨ|ѯ09-07-2009 09:09:36 // 14602
és az ilyen még nem zárt be?.........:-))
ystuc08-07-2009 16:12:56 // 14601
Mivel a Fanat-X csapat egyik tagja, így szerintem nem fog eltünni. :-)
Kn[.]xX08-07-2009 15:37:00 // 14600
ezt már nem mondta. de ha jövőhéten lezajlik, akkor nem is érdekel:) mondjuk a gari miatt lehet h mégis.. majd megkérdem.. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?


