Hát, én nem tudom...
Valahogy mindig féltem ezektől a motortuningoktól. Valamiért biztos megvan az oka, hogy miért úgy rakták össze a mérnökök a gyárban ahogy... :-)
Éppen ezért marad a moci gyári a kocsimban, nem kell se chip se doboz, se semmi, még ha olyan vonzóan hat is az az elérhető 220 paripa. Jó az úgy, ahogy van, én hosszú távra tervezek. :-)
Forum >> Alfa tuning
ystuc15-07-2009 18:00:39 // 14691
Buksi15-07-2009 17:55:19 // 14690
Mert az több macerával jár! :-( :-))
ystuc15-07-2009 17:39:55 // 14689
Akkor miért nem egy 2,5-ös mocit újítottál bele? :-)
Buksi15-07-2009 17:38:21 // 14688
Nem akarom, csak kellene egy kis plussz paci! :-)))
Jata15-07-2009 12:47:59 // 14687
Sziasztok! Keresek 145 1,9 TD tulajokat! Lenne pár kérdésem feléjük! :)
THX
THX
GT Ɨ|ѯ15-07-2009 07:25:48 // 14686
mos lett kész az autó,ne b...L:-)
GTVili14-07-2009 21:46:52 // 14685
És valószinűleg a tiszta Oxigén az oxidációt is alaposan felgyorsítaná...
Ferri14-07-2009 21:36:11 // 14684
Szerintem az a gond vele, hogy túl agresszív, nagyon könnyen reakcióba lép mindenféle szénhidrogénnel, legyen az akár benzin, akár motorolaj. Valószínű, hogy a kompresszió legelején, vagy még a szívás alatt begyulladna. Például egy oxigén reduktorhoz olajos kézzel nem szabad nyúlni. A nitró viszont csak hőre bomlik el, az oxigén csak az égés során szabadul fel.
Buksi14-07-2009 21:09:14 // 14683
Nem semmi! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 21:08:51 // 14682
Mi körbeálltuk a gyereket és úgy röhögtünk rajta.
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 21:07:26 // 14681
GYorsan kell menni, oszt hűt a menetszél..., :-DDD
GTVili14-07-2009 21:06:30 // 14680
Zsír! ;-D Azé megnéztem volna a pofa képét,amikor repkedtek az alkatrészek...;-DDD
GTVili14-07-2009 21:05:15 // 14679
Ja...és kihagytad a Nitrogén hűtőhatását...biztos megvan az oka,hogy miért nem a tiszta Oxigént használnak...
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 21:04:04 // 14678
A haver- mint Nitrosystem forgalmazó - eladott egy készletet egy Vtec-Vti-hez. A gyerek visszajött pár nap múlva tréleren a kocsival. kiverte a balhét, hogy ez garanciális és a haver tegyen bele másik motort. Kiderűlt, hogy a kocsi iszonyatosat ment kb. 6 másodpercig, utána meghalt. Kiderűlt, hogy nem tette be a szűkítőt, ami a teljestíményt szabályozta volna. Itt +35LE-t. A motor megkapta a 6mm2-es nitrocsövet és a 6mm2-es extra benzincsövet. Direktbe. Kiszámoltuk, minimum kb. 600 LE-t kapott a széria motor pluszba.
Buksi14-07-2009 20:59:24 // 14677
Ez igaz, viszont drágább is! :-( :-))
GTVili14-07-2009 20:58:37 // 14676
Na ja....csak kell még hozzá úgy nyolc-tíz készlet dugattyú...az átégettek helyett...;-DD
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:55:26 // 14675
Kihagytad a hengerenkénti NOS-t.
Mivel a képlete N2O, tehát csak a harmada oxigén. Egy 2.0-s szívó 50 LE-t kaphat még palackon keresztűl.
Nade!!!
A NOS palackot kicseréled egy Linde O2 palackra, akkor az 50LE-s fúvókából 150 lovat kapsz, mert tiszta oxigént kap a motor...
Mivel a képlete N2O, tehát csak a harmada oxigén. Egy 2.0-s szívó 50 LE-t kaphat még palackon keresztűl.
Nade!!!
A NOS palackot kicseréled egy Linde O2 palackra, akkor az 50LE-s fúvókából 150 lovat kapsz, mert tiszta oxigént kap a motor...
GTVili14-07-2009 20:53:38 // 14674
Hááááát...jó lenne. De ha tényleg jön ez a buzi luxusadó 165LE felett,akkor felejtős...
De azért egy 3.2 V6-is jó lenne....;-D olyan 280-300LE-vel.....1250kg-al...;-D
De azért egy 3.2 V6-is jó lenne....;-D olyan 280-300LE-vel.....1250kg-al...;-D
Buksi14-07-2009 20:52:14 // 14673
Vagy plussz ezek mellé még egy chip-et? :-)
GTVili14-07-2009 20:51:15 // 14672
Zsírkutya! ;-DDDDD
LacUS14-07-2009 20:48:14 // 14671
Esetleg egy jó V6 ;)
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:48:12 // 14670
GTVilinek:
Egy Argenta 2.0 motorral kezdenek. Egy száraz-karteres 230 LE/9500 rpm-es gépállat lesz belőle.
Keress rá a jotubon: Lada Lotus
Ez is ebből a könyvből készűlt...
Egy Argenta 2.0 motorral kezdenek. Egy száraz-karteres 230 LE/9500 rpm-es gépállat lesz belőle.
Keress rá a jotubon: Lada Lotus
Ez is ebből a könyvből készűlt...
GTVili14-07-2009 20:45:55 // 14669
A GTV-t sajnos totál lezúztam....:-(
De egyszer úgyis veszek egy másikat! ;-DDD
Amúgy valszeg egy GTV lesz az alany...most hogy ezt szétbontottam,elég sok lehetőséget "találtam" benne...úgy nézem,hogy kb 80-100kg-ot tudnék könnyíteni rajta...anélkül,hogy ez a komfort,a használhatóság vagy a biztonság rovására menne...ezzel párhuzamosan izmosodna a moci.....TS-nél kb 180----JTS-nél kb 190LE-ig.....
De egyszer úgyis veszek egy másikat! ;-DDD
Amúgy valszeg egy GTV lesz az alany...most hogy ezt szétbontottam,elég sok lehetőséget "találtam" benne...úgy nézem,hogy kb 80-100kg-ot tudnék könnyíteni rajta...anélkül,hogy ez a komfort,a használhatóság vagy a biztonság rovására menne...ezzel párhuzamosan izmosodna a moci.....TS-nél kb 180----JTS-nél kb 190LE-ig.....
LacUS14-07-2009 20:39:44 // 14668
Spidert vagy a 145-öt? Az utóbbit jól ki lehetne csontozni, meg egy jó tuninggal 180 Le felhúzni sperr előre és hajrá :D
LacUS14-07-2009 20:38:05 // 14667
Ott áll az én autóm Marklaré mellett :D, remélem már nem sokáig
Buksi14-07-2009 20:37:23 // 14666
Hát nem mostanában! :-(
GTVili14-07-2009 20:37:09 // 14665
Én ezt egyszer úgyis megjátszom...ha addig élek is...;-D Lepaszzolom a mocit Havassy-éknak osztán csak reszeljenek! ;-D Ha tényleg bevezetik ezt a 165Le-s korlátozás-buziságot,akkor vmit muszáj csinálni...;-DDDD
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:36:56 // 14664
Meg kell venni a V6-ot Marklartól! Occsóé'! :-PP
Buksi14-07-2009 20:36:54 // 14663
Nem kellene szét- meg összerakni mindig, mert van egy plussz hengerfejem! Ezt csinálnám meg és ha kész, akkor jöhetne a csere! A prtoláson, a síkoláson, a sport vezérműtengelyeken és a nagyobb oktánszámú benyánál egyenlőre nem akarnék többet! Ja és a szívocsonk polírozásánál! Ha ezeket megcsináltatnám valamelyest érezhető lenne egy kicsit a teljesítmény növekedés! Már úgy értem, hogy jobban szedné a kicsike a tappancsait? :-))
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:34:47 // 14662
Mikor jössz legközelebb az "occsó áruk boltjába" ?
LacUS14-07-2009 20:32:03 // 14661
Hát ezt a szépen fokozatosan egy motorépítésnél szerintem el kell felejteni.Minek 2* 3* szétszedni, munkadíjat tömítést stb fizetni.Gyüjtögess, és egyszerre csináld az egészet, ahogy GTVili is írta, ha már portolsz, síkolsz, akkor már adj neki benyát, ha már benya van forogjon többet, nyisson nagyobbat, de ehhez már elektronika is kell, és ha mindezt minőségi cuccokkal akarod megoldani máris beleszaladtál alsóhangon munkadíjat nem számítva 5-600e fityingbe.Megéri?
Buksi14-07-2009 20:31:39 // 14660
Azt nagyon megköszönném! :-)
El is küldöd nekem? :-)))
El is küldöd nekem? :-)))
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:29:57 // 14659
Ha kell, akkor másolok neked egy CD-t:
Guy Croft: Modifying and tuning Fiat/Lancia Twin Cam Engines
Ez egy igen jó könyv, ami nem csak Fiat/Lanciához jó.
(Ha ezt száötvenötösösösösös sörös elolvasná, még jobban elkapná a gépszíj. Lehet, hogy bedarálná... :-))) )
Guy Croft: Modifying and tuning Fiat/Lancia Twin Cam Engines
Ez egy igen jó könyv, ami nem csak Fiat/Lanciához jó.
(Ha ezt száötvenötösösösösös sörös elolvasná, még jobban elkapná a gépszíj. Lehet, hogy bedarálná... :-))) )
TSiga ( I am the TSIG)14-07-2009 20:22:33 // 14658
A havernak az OFF honda Integrájához 250-ért csinálták meg a HF-et. Igaz, az NHRA által megengedett maximális módosítás volt.
Buksi14-07-2009 20:22:17 // 14657
Na azért ennyire nem szeretnék belemerülni! :-)))))
Buksi14-07-2009 20:21:20 // 14656
Mit jelent az a "nagyot módosítani"?
Igazából nem egyszerre szeretném megcsináltatni, hanem szép lassan, lépésenként vagy ahogy a pénztárca engedi! :-)))
Jah, most egy tarcsi hengerfejről beszélek! :-)
Igazából nem egyszerre szeretném megcsináltatni, hanem szép lassan, lépésenként vagy ahogy a pénztárca engedi! :-)))
Jah, most egy tarcsi hengerfejről beszélek! :-)
GTVili14-07-2009 20:20:52 // 14655
Én úgy vagyok vele...ha megy a ház...menjen a kerítés is.....;-DDDD
Szerintem tuningolni csak kompletten érdemes...alaptól a kúpcserépig...főtengely kiegyensúlyozása-lendkerék könnyítése-hengerfej portolása-vezérműtengely-fokolótárcsa-injektorok-az elektronika cseréje vagy módosítása-kipufogó.......ez egy 2.0 TS esetében valós 25-35LE-t jelent.....minimum...
Szerintem tuningolni csak kompletten érdemes...alaptól a kúpcserépig...főtengely kiegyensúlyozása-lendkerék könnyítése-hengerfej portolása-vezérműtengely-fokolótárcsa-injektorok-az elektronika cseréje vagy módosítása-kipufogó.......ez egy 2.0 TS esetében valós 25-35LE-t jelent.....minimum...
LacUS14-07-2009 20:19:03 // 14654
Ha nem szeretnél nagyot módosítani, akkor ez a hf projekt felejtős.
Az ár tulajdonképpen egy hf felújítás + tuning gépműhelytől is függ, de 100e alatt nem úszod meg..
Az ár tulajdonképpen egy hf felújítás + tuning gépműhelytől is függ, de 100e alatt nem úszod meg..
Buksi14-07-2009 20:16:34 // 14653
Mi van, az Ovi zsarut nézted a hétvégén? :-DDDDD
Buksi14-07-2009 20:15:54 // 14652
Okés, köszi! Megkeresem akkor a témával! :-)
Dévid14-07-2009 20:15:20 // 14651
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.
Elég okosság?
Szívem szerint én egy V6 TB blokkot tennék a kocsimba, de a mai magyar valóságban (alkatrész+munkadíj x 2) a hivatalossá tétele. :S
Elég okosság?
Szívem szerint én egy V6 TB blokkot tennék a kocsimba, de a mai magyar valóságban (alkatrész+munkadíj x 2) a hivatalossá tétele. :S
GTVili14-07-2009 20:14:57 // 14650
Mondtam...Kizzo...ő egy komplett tuningon van túl....a nagyrészét saját maga csinálta...segítséggel. Ő nagyon benne van...
Buksi14-07-2009 20:14:06 // 14649
A dugattyúkhoz nem akarok nyúlni, csak a hengerfejet "piszkálnám" meg egy picit! :-)
A szívócsonk polírt is tervbe vettem már! ;-))
A szívócsonk polírt is tervbe vettem már! ;-))
Buksi14-07-2009 20:12:49 // 14648
Jó lenne, ha ismernék valakit, aki nagyon benne van a témában és elmondaná, hogy mit érdemes és hogyan! Meg persze az árak sem mellékesek! :-))
MYSKHA14-07-2009 20:11:22 // 14647
Polir+könnyített dugattjuk?...de mondjuk ekkora projektnél már sportvezérműtengely is beugorhat.. Hát én pislogtam mikor 156 hoz meglestem az árát kiváncsiságból.. :-)
Buksi14-07-2009 20:11:07 // 14646
Reméltem, hogy írsz valami okosságot! :-DDD
GTVili14-07-2009 20:07:12 // 14645
Az a baj a hengerfejjel....hogy "apróságot" nem lehet,és nem is érdemes csinálni rajta....A gyári tengelyhez bőven elég az áteresztőképessége...a sporttengelyhez meg már lehet hogy kevés....ha meg már leveszed azért hogy lesíkolják akkor már érdemes mást is megcsinálni rajta. A síkolással önmagában nem sokra mész....
Dévid14-07-2009 20:06:16 // 14644
Elviszed egy ifjú tuningoshoz, Ő megcsippeli (minimum +100 ló, direktszűrővel 150, ha hangos kipuffot is tesz rá(kifúrja a dobot 3-as fúróval pár helyen)akkor +200 ló, a NO FERA stb. matricák darabja +5 lóerő). Aztán veszel egy bontott blokkot, befoltozod azt a lyukat a motorháztetőn/tűzfalon, amit a felrobbanó motor ütött, és használod alap motorral. :DDDDD
Komolyságot félretéve, majd a hozzáértők megmondják, én csak műkedvelő laikus vagyok. :)
Komolyságot félretéve, majd a hozzáértők megmondják, én csak műkedvelő laikus vagyok. :)
Buksi14-07-2009 19:58:39 // 14642
Aham... olyan hű, de nagy átalakítást nem szeretnék, csak apróbb módosításokat! Köszi a felhomályosítást! :-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?