Forum >> Alfa tuning
GT Ɨ|ѯ09-01-2012 19:00:31 // 21591
kátyúkat meg majd nagy ívben kerüld!:-)
GT Ɨ|ѯ09-01-2012 18:55:56 // 21589
tecc:-)
jó a felirat is:-)
jó a felirat is:-)
mreni09-01-2012 18:55:48 // 21588
szétszedve természetesen,jobb úgy,lassan megint meg kell fújni,mert kopottas kicsit :))
Bgabor09-01-2012 18:54:46 // 21587
A féket szétszedve festetted vagy fent a helyén ,hogy érdemes ??
mreni09-01-2012 18:52:01 // 21586
köszi,elöl igen,hátul 215/35 :)
sprint8309-01-2012 18:44:27 // 21585
Nagyon klassz lett!! 205/40 van rajta?
Bgabor09-01-2012 18:40:15 // 21584
WolfRace nagyon szépppp :-)
Föckös09-01-2012 18:02:12 // 21583
bezony, épp ezért lesz valsz tavasszal rugócsere. és akkor már nem marad alatta alkatrész ami nem lett kicserélve...
mreni09-01-2012 17:11:35 // 21582
:))))
EngineCoffeeTables09-01-2012 17:08:23 // 21581
Ismeros problema, nekem 15mm kellett :)))
mreni09-01-2012 17:07:00 // 21580
GT Ɨ|ѯ09-01-2012 17:01:23 // 21579
Odaértek a fiúk?:-D
Buksi09-01-2012 16:22:54 // 21578
Köszi szépen! :-)
GT Ɨ|ѯ08-01-2012 17:39:35 // 21574
e-lőre
f-arol:-)
f-arol:-)
Kazes☻08-01-2012 17:22:05 // 21573
Az 'E' és 'F' betűk útmutatásul szolgálnak szőkéknek?! :)))
GT Ɨ|ѯ08-01-2012 11:42:13 // 21572
GT Ɨ|ѯ08-01-2012 11:00:20 // 21571
Zsoltyr07-01-2012 10:44:48 // 21570
Én sem felejtettem el! Saját kárán tanul a hülyéje.
Dévid06-01-2012 20:01:36 // 21569
Olyan hála az égnek még nem volt. Nagyon vigyázok az Alfámra, szörnyen óvatosan állok be a garázsba. :)
GT Ɨ|ѯ06-01-2012 14:14:43 // 21568
Az-az!:-)
Néha meg hopp...kocc..:-)
Néha meg hopp...kocc..:-)
GTPeti06-01-2012 11:23:36 // 21567
Tudom! És "simplicity". :)
Putyesz06-01-2012 10:56:55 // 21566
uhh...értelek!...én max 5 centis ültetést vállalnék be...
Dévid06-01-2012 10:49:30 // 21565
És hidd el a gerenda sokkal biztosabb is, mint bármelyik drága csodakütyü, plusz olcsóbban javítható, házi technológiával. :D
Dévid06-01-2012 10:44:04 // 21564
Józan paraszti ész. :)
GT Ɨ|ѯ06-01-2012 10:41:19 // 21562
OK:-)
A gerenda érzi:-D
A gerenda érzi:-D
Dévid06-01-2012 10:37:48 // 21561
Én régi vágású fiatalember vagyok, keresztben le van rögzítve egy gerenda, addig tolathatok a 156-al, és akkor még marad elől-hátul pár centi. :D
Andy06-01-2012 10:03:22 // 21560
ystuc06-01-2012 09:32:19 // 21559
Ész nélkül? 30-cal mentem az utolsó alkalomnál. Itt a sztori. :-)
Zsoltyr06-01-2012 08:46:52 // 21558
Ja, hát aki ész nélkül nyomja! :-)
Az enyém is le van ültetve, a gátlók a rugókhoz vannak igazítva, de a hátsó kerék így is beleér az ívbe - nyáron (a felni ET-je miatt), a télivel nincs gond. Szerencsére olajteknőt nem ütöttem még le, viszont a kipuffot, az első kerék mögött az alját és az első lökös alját rendszerint végighúzom. Ja az olajleeresztő csavart sem volt könnyű kicsavarni a jelentős kopás miatt. Elég figyelmesen kell közlekedni vele és nagyon óvatosan átmenni a fekvőrendőrökön. Egyébként a bal első tornyot cserélni kellett már törés miatt, ami az ültetés-toronymerevítés-"jómagyarutak" következménye.
uff
Az enyém is le van ültetve, a gátlók a rugókhoz vannak igazítva, de a hátsó kerék így is beleér az ívbe - nyáron (a felni ET-je miatt), a télivel nincs gond. Szerencsére olajteknőt nem ütöttem még le, viszont a kipuffot, az első kerék mögött az alját és az első lökös alját rendszerint végighúzom. Ja az olajleeresztő csavart sem volt könnyű kicsavarni a jelentős kopás miatt. Elég figyelmesen kell közlekedni vele és nagyon óvatosan átmenni a fekvőrendőrökön. Egyébként a bal első tornyot cserélni kellett már törés miatt, ami az ültetés-toronymerevítés-"jómagyarutak" következménye.
uff
ystuc06-01-2012 07:09:53 // 21557
Konkrétan a jó minőségű magyar utak miatt. Volt, hogy kiálló csatornafedelet találtam meg, volt, hogy útegyenetlenségnek köszönhetően repedt szét az olajteknő. Hozzáteszem, a biztosító fizetett...!
GT Ɨ|ѯ06-01-2012 07:04:48 // 21555
tolatóradar és tuti:-)
mreni05-01-2012 23:10:03 // 21553
meg is válaszoltad miért ütötted le annyiszor az alját :))
vm05-01-2012 21:57:48 // 21552
De igen, viszont meggyőzhető vagyok ;-)
MIFI05-01-2012 21:37:14 // 21551
Itt a példa Ha valaki kályhacsőben gondolkodik :)
Tomice05-01-2012 20:58:57 // 21550
ystuc05-01-2012 19:22:55 // 21549
Saját tapasztalatból mondom, hogy ültetés esetén jobban kell félni az olajteknő épsége miatt. 3 év alatt négyszer gyaláztam le. :-)
ystuc05-01-2012 19:09:15 // 21548
Elvileg igen, de nem feltétlenül. Nekem a 146-osban csak a rúgó lett cserélve, gátló nem. Annyit éreztem különbségnek, hogy ha hátul hárman ülték, a kerék beleért az ívbe. De amúgy a súlypontja lejjebb került az autónak, sokkal stabilabb. Keményített gátlóval az ívbe se vert volna bele.
ystuc05-01-2012 19:02:58 // 21547
Ezt te sem gondolod komolyan...
Inter156 (il mascalzone)05-01-2012 18:56:01 // 21546
aha....értem!
Az egy jó éjjárat:-)))
Az egy jó éjjárat:-)))
Putyesz05-01-2012 18:55:51 // 21545
de ha kisebb a rugó az kinyírja a gyári lengéscsillapítókat....ezért ha rövidebb rugót teszel be akkor a lengéscsillapítókat is okosítani kell....nem!?????
Putyesz05-01-2012 18:54:25 // 21544
a felni és a gumi a puszta méretük miatt...rosszul fogalmaztam
vm05-01-2012 18:47:45 // 21543
Majd ha összefutunk, megtudod ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?