1.6 ts-ről szuper a 2.4 5 henger!
De V6-ról nem váltottál volna:))))
Forum >> Autóvásárlás
dundun24-07-2009 21:27:42 // 19153
Buksi24-07-2009 20:40:23 // 19152
Nagyon szép és ha azt vesszük nem is drága! ;-))
Ferko24-07-2009 18:35:39 // 19151
Hehe:-DDDD
TaZo autója SW; csak hát az drágább.:-DD
TaZo autója SW; csak hát az drágább.:-DD
Szabeee24-07-2009 18:29:49 // 19150
sajnos nekem nem... még nem adatott meg, hogy márkás biciklim legyen :D
Szabeee24-07-2009 18:27:47 // 19149
he lehet SW legyen, az jobb :D:D mondjuk egy GTA :D ilyen áron..... köszi azért... mondjuk ezt sem tenném apám segge alá :D
ystuc24-07-2009 18:27:17 // 19148
Esetleg a Neuzer bringákról van valakinek infója? :-)
Szabeee24-07-2009 18:26:12 // 19146
kelly's oxigen :)
ystuc24-07-2009 18:25:27 // 19145
MTB-t szeretnék. :-)
ystuc24-07-2009 18:24:56 // 19144
Ha nem is sör, de pocak. :-)
koz24-07-2009 18:24:50 // 19143
Ha országúti, fitness, ilyesmi, akkor matuzmaster.hu, ha rücskös gumis, akkor passz.
Szabeee24-07-2009 18:24:01 // 19142
hna ja... az nem árt... nehogy pár év múlva sörpocakra panaszkodjon a feleséged :)
ystuc24-07-2009 18:22:53 // 19141
Évekig BMX-eztem, de aztán ellustultam. És hát kicsit többet kéne mozognom. :-)
Szabeee24-07-2009 18:22:00 // 19140
a sok füst után most egészséges életmódra váltassz? :)
Szabeee24-07-2009 18:21:18 // 19139
igen... néztem előtbb egy 2.5 V6-ot 2 750 euróért.... tetszene :D csak hát msot olyat keresek, amit apám gyilkolhat, piacolni is lehet vele meg apám kezébe adni... i gazság szerint... sjanálom a 146-ot :(
ystuc24-07-2009 18:20:53 // 19138
Srácok! Én nem autót, hanem bringát szeretnék venni. Abban vajon tud valaki nekem segíteni? Van egy konkrét elképzelés, csak szart nem szeretnék. :-)
Ferko24-07-2009 18:04:30 // 19137
Hmmm....ez egész jó ár érte. Bár mintha valaki anno beírt volna valamit a Bagicsról; nem konkrétan jót. De lehet, hogy én emléxek rosszul.:-)
Ferko24-07-2009 18:03:03 // 19136
Véleményt nyilvánítani mindig szabad.:-)
Ferko24-07-2009 18:02:31 // 19135
Kinek a pap, kinek a papné?:-DDD Nekem személy szerint a lányuk.:-))
Nekem 146 1.6 TS-em volt. MOst vettem egy 156 2.4 Mjet-et. Minden téren előrelépést jelent. :-) nekem tetszik benne eddig minden; még az erős dízeles hangja is; mégiscsak 5 henger.; merthogy inkább morgós, mint sem kerregős.
NA de okosabbat akkor tudnék mondani, ha mondjuk V6-ról váltottam volna.:-))
Nekem 146 1.6 TS-em volt. MOst vettem egy 156 2.4 Mjet-et. Minden téren előrelépést jelent. :-) nekem tetszik benne eddig minden; még az erős dízeles hangja is; mégiscsak 5 henger.; merthogy inkább morgós, mint sem kerregős.
NA de okosabbat akkor tudnék mondani, ha mondjuk V6-ról váltottam volna.:-))
jandibandi24-07-2009 17:57:29 // 19134
Valakinek van infója erről a 147 2.0 TS -ről?
Szabeee24-07-2009 17:55:16 // 19133
bár igaz nem volt még dieseles alfánk, szóval inkább csendben maradok :D
Szabeee24-07-2009 17:54:39 // 19132
nem vagyok a diesel ellen, de nekem eddig a benzin jött be :)
Ferko24-07-2009 17:53:32 // 19131
Már ha nem jó áron veszel autót......:-PPPPPPPP
Amúgy meg használattól is függ a dolog. Én is okosodom dízel témában :-DD és mindenki azt mondja, hogy ha úgy vezeted ahogy kell, akkor pl a kettőstömegűt is lehet kímélni. Ergo nem fingik ki előbb.:-)
Amúgy meg használattól is függ a dolog. Én is okosodom dízel témában :-DD és mindenki azt mondja, hogy ha úgy vezeted ahogy kell, akkor pl a kettőstömegűt is lehet kímélni. Ergo nem fingik ki előbb.:-)
Ferko24-07-2009 17:51:04 // 19130
Mindegyiknek megvan a maga baja. VAn itt aki azt mondja, hogy inkább boxer mint TS, mert a TS-nek idővel jönnek a bajai. Nekem mondjuk 126.000 km volt benne és semmi baja nem volt.:-)
Ferko24-07-2009 17:48:18 // 19129
NA ugye hogy ugye?:-DDDDDDD
Ferko24-07-2009 17:47:54 // 19128
Az csak papír.:-DDDDD
Minek fizessek duplán?:-))))))))))))))))
Minek fizessek duplán?:-))))))))))))))))
Poló24-07-2009 17:46:55 // 19127
Mindkettővel van gond, állapottól függ, hogy melyikkel mennyi. A dízelen cserélhetsz turbót, nagynyomású szivattyút, befecskendezőt, kettőstömegűt, előbb kifingik a váltó, a féltengely, a kuplung, pucolgathatod az EGR-t. Légtömegmérő játszik ott is és ha jól tudom, akkor nem annyiba kerül, mint a TS-hez. Jeladókat nem érdemes említeni, van mindkettőben, lehet cserélni mindkettőben.
A TS-en mi szokott tönkre menni? Vezérlés módosító, lambda, LMM. Van pár cartárs, akiknek beállt a főtengely, csapágyas lett a motor, de amennyiért a dízelhez veszel egy turbót meg egy kettőstömegűt, annyiért a TS-be kapsz egy bontott motort.
A TS-en mi szokott tönkre menni? Vezérlés módosító, lambda, LMM. Van pár cartárs, akiknek beállt a főtengely, csapágyas lett a motor, de amennyiért a dízelhez veszel egy turbót meg egy kettőstömegűt, annyiért a TS-be kapsz egy bontott motort.
Selmak24-07-2009 17:45:37 // 19125
Oszt rövid időn belül megy a motor a kukába. 2.0 TS alapból is elég gyenge mechanikailag, főleg ha még meg is piszkálod.
ALFI15624-07-2009 17:42:22 // 19124
Azt nem tudom,hogy anno miért mondogatták,hogy az Árpa Atilla is vett egy 8C-t?
ALFI15624-07-2009 17:40:26 // 19123
Szerinted mivel van több gond?A benzines vagy a diesel alfával?
Satti24-07-2009 17:23:06 // 19121
Nem vagyok diesel párti egyáltalán, csak korábbról indult az eszmecsere, mert tudok egy ilyet eladót és persze azonnal jött rá a reagálás, hogy gyenge fos, és ekkor kezdtünk el róla beszélni, egyébként nekem abszolút mindegy.:-)
Poló24-07-2009 17:15:21 // 19120
Maradjatok már ezzel a nagyobb nyomaték dumával. A váltó hosszabb, itt el is megy a nyomaték többlet, a fordulatszám tartomány teljesen más, a teljesítmény görbe rosszabb.
Arról nem is beszélve, hogy a dízel olyan embernek való, aki beül, leteker legalább 50 km-t, de inkább többet, nem pedig városban használja. A Ducatom még ebben a hőségben is nagyon nehezen melegszik be, át kell menjek a városon, majd az első faluban már talán elérte az üzemi hőmérsékletet a motor és lehet nyomni neki, addig csak épphogy gyorsítok. Ugye a turbó egy elég érzékeny műszer. A dízelen sokkal több dolog el tudja fosni magát és drágább is a javítása.
Arról nem is beszélve, hogy a dízel olyan embernek való, aki beül, leteker legalább 50 km-t, de inkább többet, nem pedig városban használja. A Ducatom még ebben a hőségben is nagyon nehezen melegszik be, át kell menjek a városon, majd az első faluban már talán elérte az üzemi hőmérsékletet a motor és lehet nyomni neki, addig csak épphogy gyorsítok. Ugye a turbó egy elég érzékeny műszer. A dízelen sokkal több dolog el tudja fosni magát és drágább is a javítása.
Satti24-07-2009 17:07:27 // 19119
140 lovas az 1.9 jtd 16 V motor a Giugiaro előtti 156-ban, aminek már az újabb belseje van. Variálva volt ez egy kicsit.:-)
Egyébként még mindig azt mondom, hogy a síma 1.9 jtd nem megy rosszul, mert ha azt veszzük, hogy a legelterjedtebb az 1.6 TS, attól nagyobb a cm3 és nagyobb a nyomaték, lóerőben meg pici a külőnbség, ezért a jtd-vel lehet normálisan autózni, nagyon kis fogyasztással.
Egyébként még mindig azt mondom, hogy a síma 1.9 jtd nem megy rosszul, mert ha azt veszzük, hogy a legelterjedtebb az 1.6 TS, attól nagyobb a cm3 és nagyobb a nyomaték, lóerőben meg pici a külőnbség, ezért a jtd-vel lehet normálisan autózni, nagyon kis fogyasztással.
Poló24-07-2009 16:53:05 // 19117
Picit beleírkálunk a 2.0 TS-be is, meg kap egy sport kipuff rendszert, fokolt vezértlést és az írott 1,9 mjet nem tud vele mit kezdeni. És a benzines feeling az nem teherautó feeling.
VIDEO
VIDEO
ALFI15624-07-2009 16:51:46 // 19116
Szerintem igen.
ystuc24-07-2009 16:48:19 // 19115
Hmm, az lehet. Hirdetésben láttam. És új mociként volt feltüntetve. A facelift kapta csak meg az M-Jet motorokat?
ALFI15624-07-2009 16:47:45 // 19114
Karcsú?Pici beleírkálással jobban megy mint a 2.0TS.
Poló24-07-2009 16:38:36 // 19113
A régi 1,9 JTD 16V még nem mjet és csak 125 lóerő körül van a teljesítménye.
ystuc24-07-2009 16:33:39 // 19112
Így van, de a régibe is rakták az új mocit. Legalábbis 1,9-es 16V-t láttam, a 2,4-ben most nem vagyok biztos.
Amúgy meg ha ez a kasztni elment az 1,6-os benyással, akkor a 115 lovasnak (nagyobb nyomaték!) is el kell mennie. Mondjuk biztos nem akkora az élvezeti szint, mint az enyémben... :-D
Amúgy meg ha ez a kasztni elment az 1,6-os benyással, akkor a 115 lovasnak (nagyobb nyomaték!) is el kell mennie. Mondjuk biztos nem akkora az élvezeti szint, mint az enyémben... :-D
pb_24-07-2009 16:24:39 // 19111
Sztem sok 1 kicsit a különbség, bár, ha jól nézem, a faceliftesnél a 2.4 ből nem volt már 10v, csak 20v. Mind1, sztem karcsú 1 ekkora autóba a 115 lovas motor.
ystuc24-07-2009 16:07:15 // 19110
Bocsánat, rosszat néztem. Ezek sedan adatok voltak.
SW adatok:
2,4: 1435 kg
1,9: 1355 kg
SW adatok:
2,4: 1435 kg
1,9: 1355 kg
ystuc24-07-2009 16:05:45 // 19109
Így van. Forgalmi szerint 1380kg a kocsim, a kezelési útmutató szerint meg 1385kg. :-)
Az 1,9-esre 1305kg-t ír.
Az 1,9-esre 1305kg-t ír.
ystuc24-07-2009 16:03:32 // 19108
Na de neked ha jól tudom, akkor a teljesítmény sem 129 kW a forgalmi szerint. :-)
pb_24-07-2009 10:22:47 // 19107
Akkor majdnem annyi.)) 1ébként sokféle adatot találtam Rre vonatkozólag, csak ki tudja melyik az igaz. Az pedig, hogy mi van beírva a forgalmiba, semmit nem számít.)
Ferko24-07-2009 08:27:24 // 19106
Az meg hogy lehet? Nekem 1430:-DDDDD
Ferko24-07-2009 08:25:41 // 19105
Ja tényleg:-DDDD Elírrtam.:-)))
Csak az a baj, hogy az a moci nem megy annyira szvsz.:-)
Csak az a baj, hogy az a moci nem megy annyira szvsz.:-)
András bácsi24-07-2009 08:20:31 // 19104
Max. ugyanúgy megy, de nem jobban. Viszont jól fogyaszt, az tény.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
442
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?