Forum >> Autóvásárlás

Kazes☻06-03-2013 22:23:09 // 32952
Igazad lehet! :D

Én azé' átlőném rajta azt a 8 báratot a bizti ami ziher miatt! :)))
Wickey06-03-2013 21:54:14 // 32951
a francokat, inkább hozzálocsolok közvetlenül a csere előtt fél liter fékfolyadékot a motorolajhoz, amit az nem old fel szennyeződést fél óra üzemmeleg alapjárat alatt, az nem is létezik. :D
Wickey06-03-2013 21:46:53 // 32950
Jjjó.
Akkor aggyá' hozzá egy cikkszámot. :)
156er06-03-2013 17:24:30 // 32949
Üdv,

Erről lehet valami tutdni?

Kösz.
Kazes☻06-03-2013 14:11:36 // 32947
Így első ránézésre, ha már kint van, akkor némi benzinben áztatás után sűrített levegővel átfújatni ugrik be. Talán járható út. 'Mondom' ezt úgy, hogy csak az alábbi képet láttam. :)
DieselManiaco(NagyVad)06-03-2013 13:59:00 // 32946
azzal nincs bajom,engem érdekel a téma szoktam olvasgatni,de nem szerelek aktívan,viszont azokkal a szerelőkkel van baj akik ezt nem teszik de aktívan szerelnek:D
Föckös06-03-2013 13:57:31 // 32945
mi a baj az önképzéssel? nincs is jobb, mint más autóján gyakorolni, kisérletezni:-))))
DieselManiaco(NagyVad)06-03-2013 13:52:25 // 32944
főleg ha a szerelőbácsi tudja:D merthát a magyar autószerelő szakképzés elég gyatra,mondhatni inkább önképzés:D
Liquid06-03-2013 13:38:11 // 32943
ez az egész TS dolog ugyanaz mint az olaszautó fikázás, csak egy az Alfás berkeken belül zajlik. Nagyrészt olyanok a szószólók, akiknek sose volt, és pár olyan aki beszopta, de hogy miért történt, mi volt az előélet azt mindig homály fedi.
Viszont szidni tudja mindenki kiválóan :(
pb_06-03-2013 13:24:15 // 32942
18k HUF.)
pb_06-03-2013 13:22:56 // 32941
"olajzó csöveket hányan cseréltek itt?"
Ez még önmagában kevés.)
Grando06-03-2013 13:06:41 // 32940
Ja, hogy te már az otthoni barkácson töröd az agyad? :D
A faxom tudja. Azért van a szerelő bácsi, azért tanult sok évet, és azért csengetek neki, hogy tudja. Én a megrendelő vagyok (aki nem árt, ha kb. tisztában van vele, hogy pontosan mit is szeretne). ;)
Kareszka198406-03-2013 13:02:09 // 32939
nade mi lehet a tisztítás módja? mivel? hogyan? ezek még mind megválaszolatlan kérdések :) nameg senkinél se láttam blogban erről leírást, fotókat
Grando06-03-2013 12:46:01 // 32938
Én is így sejtem, de nem tudom. Ha így van, az annyira nem is vészes (mint egy szanaszét szerelés pl.). Az olajteknőt amúgy sem ártana kitakarítani, éppen a lerakódott pudva miatt. :)
Kareszka198406-03-2013 12:44:29 // 32937
hát ehhez ahogy nézem max az olajteknő leszerelése után lehet hozzáférni
Piritu - 1.000.00006-03-2013 12:38:49 // 32936
Ezért célszerű kintről hozni a vasat. Főleg ebben a korban, kint már nincs értéke, viszont - mint az enyém is - nagy eséllyel karban volt tartva.
Grando06-03-2013 12:38:21 // 32935
Az 5. alkatrész lenne az netán? Ha igen, ehhez hogy lehet hozzáférni pontosan?
Piritu - 1.000.00006-03-2013 12:32:12 // 32934
Talán már tapasztaltad, hogy az Alfához nem sok szerelő ért. (Ezért volt pl. vezérműszíj szakadásom is a 147-nél.)
Viszont nagyon sokan foglalkoznak vele...
Kareszka198406-03-2013 12:28:36 // 32933
szóval merre is vannak ezek a fúvókák?? hogy lehet hozzájuk férni?
Grando06-03-2013 12:06:08 // 32932
A Gtv típustáblája a csekkoláshoz:
;)
DieselManiaco(NagyVad)06-03-2013 11:56:15 // 32931
jó ez tény hogy erős kritikával kell fogadni az információt,de mit várhat az ember egy kenés minőségre érzékeny motortól,egy olyan országban ahol sok embert az olajcsere fogalma is meglep,és a márkafanatikusok sem hallottak arról hogy a ts motornál időnként tisztítani-cserélni kell a az olajzófúvókákat? ha itt is hajtókarszakadásokról meg olajzabálásról lehet olvasni nem csoda hogy mindenki le akar beszélni a ts-ről. ez nem azt jelenti hogy feltétlen szar a ts,hanem azt hogy mára nem érdemes megvenni,mert itthon nem cserélt benne időben olajat senki,sem fúvókákat.főleg abban a korban amilyen a kérdésben szereplő autó is volt.
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2013 11:50:31 // 32929
már bocs de akihez jártok szerelőkhöz nekik kéne mondani, ajánlani stb nemde???
Kareszka198406-03-2013 11:43:18 // 32928
"Ez a fúvókadolog most jön elő először. Sokkal többet sígíthettünk volna a Cartársakon, ha ezt is megtudjuk a TS szarsága mellett."
ott a pont :)
mostmár engem is kezd érdekelni, hogy hol is ez az olajfúvóka és hegy megy a cseréje?!
Piritu - 1.000.00006-03-2013 11:35:28 // 32927
Érdekes itt lenni az Amorén.
Az elmúlt éveben mindig az jött, hogy szar a TS konstrukció, mert szar, meg vegyen mindenki inkább V6-ot.
Ez a fúvókadolog most jön elő először. Sokkal többet sígíthettünk volna a Cartársakon, ha ezt is megtudjuk a TS szarsága mellett. (Meg ha többet hangsúlyoznák a szakértők, hogy a rossz termosztáttal se tesz okvetlenül jót hosszú távon közlekedni.) Nem véletlenül vetettem már fel többször is, hogy jó lenne tudni, hogy miért állnak be azok a motorok, amik beállnak.

Helyette viszont nap, mint nap ajánlja valak valamely csodacuccot...

Tényleg kellene egy TS topik.
Piritu - 1.000.00006-03-2013 11:22:34 // 32926
"tagok akik hozzászóltak " - ritkán aktív tag, akinek nincs gondja. Erős kritikával kell fogadni MINDEN internetes információt, de ezt kifejtettem a zsíros blogomban is.
Ha elolvasod a teljes 159-es topikot az jön le, hogy semmiképp sem szabad megvenni és mégis boldogan élünk együtt két éve :-)
Szabi(kispalinagyobbikfia)06-03-2013 11:21:05 // 32925
már én is tudom, ellenben nekem nem volt eddig bajom a TS motorral közel 100 000km alatt, igaz csak Selenia 20k-t kap, 10 000 kmenként olajcsere és nem nyomom ki a szemét...
Grando06-03-2013 11:19:13 // 32924
No ha ennyi, akkor kérnénk szépen erre egy akciós árajánlatot, legyen szíves! ;)))
Föckös06-03-2013 11:15:45 // 32922
lehet, hogy nem tudtátok, az egy dolog. én nem értek a TShez, nem is volt sosem. ellenben láttam pár 3as hengernél kilukadt TS blokkot, meg pár csapágyas javítani valót egy barátomnál. Mindegyiknél az olajozó fúvókák eltömődése volt a ludas. ez tény.
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2013 11:00:18 // 32921
mondj köszönetet a sorsnak
Piritu - 1.000.00006-03-2013 10:53:57 // 32920
Tényleg elárulhatnád mire gondolsz. (A 20ezres olajcserével 310 ezernél tart a TS motor.)
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2013 10:43:29 // 32919
nektek nem is kell tudni róla :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)06-03-2013 09:55:30 // 32918
na így kell eladni valamit :D tegnap még nem is tudtuk, hogy létezik, ma már minden TS tulajnak égető szüksége van rá :D
6UR2006-03-2013 09:46:13 // 32917
Én most tervezek nagyszervízt de nem tudom mi ez az olajzó cső, kerestem is rá de nem sok mindent találtam viszont a hozzászólásod alapján fontos tétel. Leirnád hogy mennyibe kerül ez, hová való és hogy nálad beszerezhető-e?
A választ előre is köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2013 09:10:44 // 32916
a km attól függ ki milyen olajjal és hány km/ csereperiódus használta én ha vennék egy használtat ezt is beiktatnám a vezérlés csere mellé és akkor nem lehet gond...az a baj az olajsár eltömíti az olajzó csövet és ezért lesz csapágyas....
DieselManiaco(NagyVad)06-03-2013 08:30:06 // 32915
így van minek vegyen az ember gondot a nyakába? véleményed szerint szüksége van erre valakinek? ha már egy alfás közösség,kb 1éve gondolkodtam hogy lecserélem a td-t egy 145QV-ra amit meg is kérdeztem a 145-6 topicban hogy ki mit szól hozzá,az Amore tagok akik hozzászóltak mindegyik azt mondta hogy jobban járok ha kihagyom.
DieselManiaco(NagyVad)06-03-2013 08:22:00 // 32914
nem tudom az összeset biztosan van még itt is. nem tudom hány ts-es tag van,és azt sem tudom hogy ki az aki rendesen vezeti a blogját,szóval ki tudja hány motorcsere nincs ide dokumentálva,mint ahogy a sok boldogan és problémamentesen lefutott kilométer sincs.
Wickey06-03-2013 08:00:55 // 32913
miről is?
mellesleg: a tervszerű karbantartáslistának része az az olajozócső?
.......................06-03-2013 07:53:28 // 32912
A kolléga egy 99 ben gyàrtott TS ről kérdezett,
Vàsàrlàs előtt..
Kazes☻06-03-2013 07:48:32 // 32911
Úgy látszik ez némileg szerencse dolga (is)! Ha jól tudom szegény GT-nek kétszer is sikerült belenyúlnia, pedig Ő aztán nem az a fajta... :)



csak megjegyzem... :)
Zsolt15506-03-2013 07:29:40 // 32910
Nekem 11 éve van megy az 1,8TS 16V és olajat eddig még nem kellett utántöltenem. Két olajcsere (10e.km) között kb.1/4-1/3 olajfogyás van a nívópálcán nézve. Még a leengedés előtt is bőven a fél fölött van, ha kihúzom.

Érdekességként pont ennyi (1liter/1000km) olajfogyasztás a VW csoport szerint egy új autónál is természetesnek minősül.
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2013 07:01:03 // 32909
erről beszélek....meg a 20e-kénti olajcseréről :P
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2013 06:55:06 // 32907
három? inkább nem nyilatkozom.
.. bár emberi hanyagság és információ hiány miatt jön a karch...olajzó csöveket hányan cseréltek itt? jah hogy senki :)
frank15606-03-2013 05:01:52 // 32906
Szerintem is túlzás van ebben a TS mizériában, nekem a második TS motoros (1.8-as) Alfám van, a jelenlegi hat éve nálam, kb évi 10-12 ezer futással, olajcserén kívül semmi gondom nem volt a motorral. A futómű inkább okozott gondot, elég drágák a lengőkarok:(
Xixo06-03-2013 00:22:26 // 32905
Ugyehogyugye! :)
De legalább van min szórakozni, igaz ha az én pénztárcámra menne a dolog, akkor kevésbé lenne mulatságos.
Dévid06-03-2013 00:17:37 // 32904
Enyém már mikor vettem, akkor is beteg volt, aztán a nem megfelelő karbantartás ezen csak rontott. A blogomból azt hiszem még hiányzik is pár dolog. Mai tudásommal nem venném meg ezt a kocsim. ;) Attól függetlenül még jó konstrukció, csak már túl drága lenne talpraállítanom, ezért is vettem mellé egy (remélhetőleg) jobbat. :)
Liquid06-03-2013 00:09:30 // 32903
tehát 3, hány TS-es tag van?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.