Forum >> Autóvásárlás

Liquid03-12-2007 15:03:37 // 10352
én azé elfogadnék még bele +50... :)
persze csak akkor ha mellette 1/3-dal csökken a fogyasztás is :DD
Satti03-12-2007 14:58:07 // 10351
Az kizárt dolog mer nem tudom, de vannak már érdekességek:-))
A Lancia HF Integrale, igaz turbo-val, is elég kemény, a 4 hengeres 2000-es moci volt még 250 lovas is. Mondjuk sztem is elég bele a 150. ill. a faceliftbe a 155 ló, azzal is megy rendesen.
Atesz198703-12-2007 14:56:15 // 10350
50 ló tartalék biztos nincs benne...
Atesz198703-12-2007 14:55:53 // 10349
És mi lett az ítélet? :)

A QV-be Én is erősen sokkallom a 200 lovat... Nem viccből 150 ló alapból.
GEORGE03-12-2007 14:53:02 // 10348
Mesélj lécci Sattikám hogy jön ki a 200 ló.

Annó amiket beépitettünk a 146ti-be:
Kovácsolt dugók készletet cirka 260 ezer ért.
vez tengelyek ( a legnagyobb ) cirka 50 ezer per darab.
plusz egyébb sallangok stbstb...
Az angol szupertúrás 2,0 TS 16V moci alkatrészei ettek beletéve ha össze állt volna 180 ló lett volna!
Szerintem lazán nem lehet 200 lovat kihozni belöle....
GEORGE03-12-2007 14:48:25 // 10347
Hát erősen kiváncsi lennék én arra a 200 lóra :-)))
Egyesek nagyon tudnak dobálózni a lóerőkkel!
Ha az tényleg 200 ló akkor abban versenymotor van!

Vagy az alábiakkból áll össze:

Sportkipufogó +5% (7,55 lóerő érkezik :-D )
Sport levegő szűrő +5% ( újabb 7,55 lóerő érkezik :-D)
stb stb stb

szép lassan össze áll a 200 lóerő .-)))))
GEORGE03-12-2007 14:39:02 // 10346
Ezt már kitárgyaltuk koma .-)
Atesz198703-12-2007 14:35:59 // 10345
Na ez az ami szerintem FAKE...

156 1.9 MJET Q4 ítélet...
Bagee02-12-2007 16:26:49 // 10344
Most tünt csak fel nekem milyen elbaszott helyen van a ködlámpája :-/ :-))))
Tackry02-12-2007 16:18:55 // 10343
Jesszus, ez olyan mint egy játékautó... Reggelire, a fél fogamra nem lenne elég.:))
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2007 11:24:54 // 10341
Titokban a Burdának tesztelek és tanítom a lányokat a Fürge újjakra :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2007 11:22:53 // 10340
én is olvasgatom és néha jókat derülök rajta :))
sajnos minden ember befolyásolható s ezt ki is használják... a reklám meg hatalom..
Wickey02-12-2007 11:22:39 // 10339
Mi az a kettős parketta fosás? :-)
Charlie 16602-12-2007 11:15:14 // 10338
:):):):)

"..... a kettős parketta fonás mellett állásfoglalni......" :):)

Vazze cartárs, te honnan tudsz ilyen szakszavakat ? :):):):)
Amúgy igazad van. A TC hsz-ei szerint is kezdenek ők is szubjektívvé válni. EZ csak azért kár, mert az hogy a német újságok/tesztek alapján csakis jürgen nyerhet, az nem meglepő, de anno én szívesen olvastam a TC cikkeit. Anno...
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2007 11:10:43 // 10337
Én meg vicces írásként olvasom....erről eszembe jut egy dialógus mikor még fiatalon a HP (Hewlett Packard s nem hüje pitsa) szekerét toltam gőzerőkkel...
A notesz termék managerrel beszélgettünk éppen, hogy vajh hogyan döntik el az adott szakirodalmak melyik notesz gép az első, második stb... mert ugye szemet szúrt nekem hogyan lehet első egy Acer gép, ami az egyik legmegbízhatatlan, leggyengébb noti volt a kategóriájában...Mondta is kedves HP-s emberem, hogy mit gondoltam én, a PCword szakemberei azt hozzák ki győztesnek aki ad egy gépet ajándékba, szerintem anno a HP6110 hogyan lett első, amikor az egy kalap szar volt??? :)))
Szóval a totálcarosok, a2, stb azoknak a fszát szopkodják, akik adnak autót 2 hétre stb, stb...vajh a fostalicska logent miért nyomják már fél éve, hogy ilyen überbrutál, olyan frankó ...
A nők különben is maradjanak meg a fackanál mellett :)))
én sem fogok egy Burda újságban a kettős parketta fonás mellett állásfoglalni......
Charlie 16602-12-2007 10:59:31 // 10336
Urak, szerény véleményem azt mondatja velem, nem nagyon kell ezzel foglalkozni.
Meg is mondom miért:

- Egyrészt ha megnézitek, az oldalon szavazás eredménye nem osztja az ő véleményét.
- Nem az első cikke amit olvastam, és ha megnézem a hozzászólókat, a többség még inkább ellene van, sokan vélik úgy egyre inkább répakatásodik, .nem objetív..stb stb
- Kiváncsi leszek az eladási statisztikákra, de valamiért úgy érzem, nem az ő favoritjából adnak/adtak el majd többet.

És ezek csak azok a dolgok amit nem én mondok, hanem olvastam/láttam.
Ha neadjisten jómagam is újságíró lennék, merőben tartódzkodnék attól hogy az általam favorizált márkáról írjak , mivel az minden lesz csak nem objektív. Ezt fel kell mérni és be kell vallani oszt passz.
Ha a TC rajongói oldalt szeretne, akkor lehet hogy ez az üdvözítő, az ő dolguk.
Tegyük mellé a stáb többi tagjainak véleményeit, majdhogynem egyhangú az hogy szerintük szép mag jó a volvo, csak baromi unalmas. És egy, csak egy legény (leány) az akinek sori közt ez aligha fedezhető fel.

Mindegy. Ha a más szakírói véleményeket , statisztikákat ....egymás mellé tesszük, akkor (és ez itt az én vélményem) mintapéldáját látjuk a "hogyan írjunk úgy cikket hogy óvatosan, de a favoritot hozzuk ki győztesnek" esetnek.
Innetől kezdve a hölgy cikkeit én már egyáltalán nem mint info, hanem mint érdekesség olvasgatom csak.
Wickey02-12-2007 10:29:00 // 10335
Biiizony :-))
Don Gombóc02-12-2007 10:20:10 // 10334
Ez stílusosan, véged vagy te népművészeti agyag edény. :))
Wickey02-12-2007 10:07:56 // 10333
Még rövidebben:


:-)
ystuc02-12-2007 09:51:30 // 10332
Akár így is lehet. :-D
Don Gombóc02-12-2007 09:34:12 // 10331
Röviden, aki fikázza az Olasz vasat az buzi, és inkvizició elé kísérendő, ahol én leszek a vérbíró. :))))))))
ystuc02-12-2007 08:30:34 // 10330
Teljesen igazad van. Vicc ez a csaj, én arra sem méltatom, hogy anevét akárhogy is leírjam. :-)))
Amúgy meg meglehet nézni a szavazat állását, hogy melyik autó kéne több embernek. No comment. :-)

Wickey-nek is igaza van, tök jogos a dolog. Én már ezzel úgy vagyok, hogy fikázzák csak az Alfát, nem nagyon izgat. Én tudom mi a jó, nem véletlenül vettem Alfát, hanem tudatosan. És ha lejjebb megy az ára, majd könnyebben megvesszük használtan. :-)

Mert hát hogy is van ez...?

"1; Az olasz autók az érzelmekre hatnak, ezért aki egy olasz vasra rosszat mond, az jó ember nem lehet.

2; Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát aki racionális érvek alapján vizsgálja, annak a nemi érdeklődése erősen vitatható.

3; Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát ha valamiben nem nyújtja az elvárhatót, akkor csakis benned lehet a hiba.

4; Az olasz autók az érzelmekre hatnak, ezért az anyagminőség, összeszerelési minőség és a tárolórekeszek számának feszegetése felér egy virtuális öngyilkossági kísérlettel.

5; Az olasz autók az érzelmekre hatnak, tehát tök mindegy, hogy mennyit eszik.

+1; Ezek fényében tehát, aki egy ilyen autóra rosszat mond, az biztosan eredendően utálja az olasz autókat, ezért máglyára vele. Akkor is, ha több kedvence olasz autó."

(Ferike Carstyling oldaláról másolva...)
Don Gombóc02-12-2007 08:18:22 // 10329
Szerintem tök feleslegesen izgatod magad, még megárt, és ennyit nem ér. Majd akkor légy ideges amikor napi szinten bekerül Vinklerék mellé a tv műsorba. :) Nem hinném hogy sokan lennének azok akiknek a véleményét vagy választását formázná egy ilyen nagy tapasztalatu műszaki guru mint péteranna. Csupa kis betűvel mint nemecsekernő. :)))
Seriff02-12-2007 07:27:31 // 10328
Szerintem szerencsés, ha nevén nevezi Sw-nek, mint hogyha kombizza:)
HátvédRomeo02-12-2007 04:07:20 // 10327
előadtam=előadta
HátvédRomeo02-12-2007 04:06:49 // 10326
Valójában én se az árról mondottakat kiritzáltam legjobban, hanem ahogy előadtam meg ellentmondásba keveredett. Meg olyan na most sikerült a kezem közé fogni agyonb@szom a parkolóban az Alfát, végre fossá hajtom, stílusa húzott fel engem.
+ Aszongya nem kombi hanem maradjunk az SW-nél. :-O Mert kics a csomija. Há ennek az ISTEN barmának a méret mondja meg, hogy egy autónak milyen felépítése van? Csak az a kombi ami Volvo 244. Meg Chevi mittomén. 5,5 méter hosszal.

Trabantnak talán ha 250 literes a kombi csomija, de az akkor is kombi verda.
Wickey01-12-2007 23:46:37 // 10325
Azért csak úgy lábjegyzetben megjegyezném, hogy igaza van.
Egy 7.9 milkás 1.9 dezső 159SW helyett lehet érdemes megnézni még a 318d-t 8.1-ért. Az új C-classe meg a suttogó hangok szerint egyszerűen zseniálisra sikerült eltekintve attól, hogy Mercedes. A 8.6M meg csak "alig" 10%-kal több, itt már az is képbe jön, hogy mi a különbség az alapfelszereltségek között.

Ettől még persze PAnna mondjon le, de jelen esetben kénytelen vagyok vele egyetérteni. Amúgy meg csak csitt, hülye aki újonnan olasz autót vesz, majd 3 évesen megvesszük a 159SW-t 4 millióért, amikor már minden garanciális szar hibáját kijavíttatta az első tulaj, míg a bömbi 3 évesen még mindig 5.5M körüli áron fog menni, he he he.
Seriff01-12-2007 23:19:54 // 10324
OFF 350i :O ON
HátvédRomeo01-12-2007 03:37:10 // 10323
Mail ment. :-D
Tresor01-12-2007 03:31:52 // 10322
tresor@citromail.hu ;)
HátvédRomeo01-12-2007 03:08:42 // 10321
Küldtem Neki E-mail a Totalcar üziről. Akit érdekel E-mailbe elküldöm mit írtam Neki. Lehet gondolkodni most.
HátvédRomeo01-12-2007 02:41:11 // 10320
Atya ÚR ISTEN!!! Ez a nő valami über bunkó és buta, faragatlan, hozzánemértő, ősparaszt!!!

Gondolm nektek is feltünk, hogy 1x lelustázza, utánna meg csapattam vele a lakóparkban, "könyörgött a pörgetésért meg is kapta." Baszki mikor egy nőt erőszakolnak ez a picsa úgy bánt egy Alfával.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ......... Felbassza az agyamat telejesen, lassan remeg az öklöm 02:40kor éjjel.
Ferke01-12-2007 01:16:39 // 10319
Nem tudom lehet, hogy volt már: Péter Anna megint kitett magáért...
A két legszebb rész:
A Volvo régóta, az Alfa egy ideje prémiumnak pozícionálja magát Vajon miről beszél? Talán Ő érti?! :)

A tizenhat szelepes 150 lóereje 7 885 000 forintért már csak pofátlanul drága, de megteheti....ezek után a hűdebrutál, szintén hátsókerekes, vadiúj Mercedes C-Klasse 200 CDI T-modell 136 lóerővel és az Alfánál 100 kilóval könyebb kasztnival 8 590 000-ért ajándék a túlárazott dizájnvagonok sorában,


Ajándék??? Járjon vele rondennis, meg ez a svédacélraizgulós hölgyemény! Vajon miért engedik ezt a nőt gépközelbe? Egy ilyen cikkhez ma már tényleg elég néhány adatot felkutatni a napi statisztikából, a köztes részeket meg kitölteni a hűdelaza fogalmazással? Á de gáz..:(
Poló30-11-2007 17:29:02 // 10318
Na szóval.

147 Limited Edition volt a neve, két féle létezett belőle:

1.

- bőr bevonatú kormány és sebességváltó kar
- metálfényezés (bármilyen szín lehet, kivéve a gyöngyházat)
- rádióvezérlés a kormányról
- 17" SuperSport könnyűfémkeréktárcsák 215/45 abroncsokkal
- bőrülések
- króm kipufogó vég


2.

bőr bevonatú kormány és sebességváltó kar
- metálfényezés (bármilyen szín lehet, kivéve a gyöngyházat)
- rádióvezérlés a kormányról
- 16" SuperSport könnyűfémkeréktárcsák 205/55 abroncsokkal
- króm kipufogó vég


És ezek közül asszem az első verzióból nyert egyet Miló.
Amúgy Alfissimo! 24. számában van benne.
Poló30-11-2007 17:20:11 // 10317
Én úgy emlékszek, hogy volt 147 VV limited. Mindjárt megnézem egy Alfissimóban.
Halesz30-11-2007 13:47:36 // 10316
:))) ja, túl ritka az a 10 ezrenkénti olajcsere :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2007 13:22:34 // 10315
nah megolvasom ...
Mike.30-11-2007 13:20:08 // 10314
Nem olvastad a blogját!? Máá' van benne! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2007 13:18:56 // 10313
meg xenon sincs benne :)))
Mike.30-11-2007 13:13:21 // 10312
:-DD
És szervizelve sem volt rendesen. :-))
Mike.30-11-2007 13:12:01 // 10311
Halesz vezette
Na de kijaza Halesz?? :-D
Halesz30-11-2007 13:08:03 // 10310
Grrrrrrrrrrrrrrrr :))))))))))))))))))
Satti30-11-2007 13:05:29 // 10309
Pfff, cégautó, akkor jól szét van hajtva!:-)))
Halesz30-11-2007 13:03:05 // 10308
:)))))))))))))))))

Jó, lehet, akkor pontosítok:

- Az Alfa Amore EGYIk cégautója :)
count M30-11-2007 13:02:21 // 10307
Az még a másik autód volt, okitoji. :)
Satti30-11-2007 12:59:45 // 10306
Moindegy nem baj, akkor marad a posta:-)
Halesz30-11-2007 12:58:19 // 10305
Amióta Téged fuvaroztalak vele ide-oda :D

De a másik GT is az, ez tény :D
Satti30-11-2007 12:58:17 // 10304
Persze mán!:-)) Főleg bugyi nélkűl, hogy érezzék az ülésfűtést!:-))
Halesz30-11-2007 12:57:13 // 10303
Szőke + lány vásárolók méginkább? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.