Forum >> Autóvásárlás
White Lady04-07-2009 18:41:32 // 18753
Jaj Istenem!!! mi ez a csomagtartón???? elég vicces!!!!
Satti04-07-2009 18:28:28 // 18752
A másik jobban teccik elsőre, de persze csak élőben lehet igazán megállapítani, hogy, melyik milyen.
Andy04-07-2009 18:24:35 // 18751
Az ELEJE!!!!! Na ennek lóg csak igazán!!!!!! :)) Én ettől menekülnék, mert cuccolósmercinek használták, szvsz nem reális a km. (kuplung pedál). Csúnya nekem a szín kombináció. :)
Andy04-07-2009 18:20:39 // 18750
Szóval ez jobban néz ki szerintem, de!!!! Ennek is lóg elől a lököse (vagy nincs bezárva a gépház, de ezt nem hiszem), és azt gondolom fényezgetve van itt-ott. Fotóról nehéz, de jobb hátsó sárvédő, hátsó lökös (innen hiányzik a vonószem takaró). Az én szememnek elég komoly szín differencia van. A belseje szép. Az meg, hogy milyen színe van?? Ha neked tecc akkor nem mindegy mit mondunk mi? :)
Visszatérve a feketére 1 szóra, azzal az a bajom, hogy csak a jobb eleje lóg igazán. A bal nem.
Visszatérve a feketére 1 szóra, azzal az a bajom, hogy csak a jobb eleje lóg igazán. A bal nem.
Piritu - 1.000.00004-07-2009 18:20:06 // 18749
Ő lenne a másik jelölt.
Satti04-07-2009 18:13:06 // 18748
Ez szép kis gép, csak a színe gáz egy kicsit, de egy szép állapot ezt feledtetni tudja.:-)
Piritu - 1.000.00004-07-2009 18:10:18 // 18747
talán azért amiért az én SW-nél is a jobb hátsó ajtónál nagyobb a rés, csak :-DD
vagy esetleg az utolsó szériás szerszámokkal már nem tudtak pontosan gyártani...
vagy esetleg az utolsó szériás szerszámokkal már nem tudtak pontosan gyártani...
Piritu - 1.000.00004-07-2009 18:08:18 // 18746
mellesleg ezzel szemezek, jöhetnek a kritikák :-))
Andy04-07-2009 18:08:10 // 18745
eeegen! :)) De mér lógatja a jobb elejét????? :)
Satti04-07-2009 18:06:43 // 18744
Akkor ez lehet, hogy olyan, hogy ami nem gyanús, az gyanús, ami gyanús, az nem gyanús! :-))
Satti04-07-2009 18:04:49 // 18743
Ami be van linkeleve, az '98 januári, tehát valószínűleg '97-es gyártású, azért még a régi sztem.
Andy04-07-2009 18:03:55 // 18742
Ez egész pontosan egy öszvér. :) Régi maszk, új kormány, régi műszerközépkonzol, új a kézifék körül. Nagyon, nagyon gyanús! :DD
Satti04-07-2009 18:02:55 // 18741
Az lehet, mert '97-től már ezzel a kormánnyal volt, de még a régi belsővel. Az olaszok variálnak néha, mint az átmeneti 156, ami még a régi külső, de már az újabb belső.:-)
Andy04-07-2009 18:01:15 // 18740
Piritu - 1.000.00004-07-2009 17:58:37 // 18739
A kormánya viszont már háromküllős, ami az újabbé
Satti04-07-2009 17:56:52 // 18738
Ez amit itt belinkeltél, pl. még az első szériás, még a régi belsős.
Satti04-07-2009 17:52:41 // 18736
Amennyire én tudom, '98-tól van egy vékony kis krómkerete, ez előtte nincs, viszont '98-tól lényegesen szebb a belső, más a kormány és főleg a középkonzol.
Satti04-07-2009 17:50:13 // 18735
Jóvvan vazze, jön még kutyára úthenger! :-)))
Piritu - 1.000.00004-07-2009 17:50:03 // 18734
"az alfa pajzs még a régi, az autó belseje meg már az új"
- ez azt jelentené hogy a faceliftesre feltették a régi motorházát és lökösét, vagy a régibe tettek faceliftes belsőt? Esetleg léteznek "átmeneti" modellek Spiderben is? Pl a 156-omban a 159 befecskendező fúvókája van:-))
Mi a különbség a két pajzs között?
- ez azt jelentené hogy a faceliftesre feltették a régi motorházát és lökösét, vagy a régibe tettek faceliftes belsőt? Esetleg léteznek "átmeneti" modellek Spiderben is? Pl a 156-omban a 159 befecskendező fúvókája van:-))
Mi a különbség a két pajzs között?
GEORGE04-07-2009 17:42:00 // 18733
Csak idéztem tőled koma :-))))))
Satti04-07-2009 17:35:36 // 18732
Az ésszerűség határain belül! :-))))
Egyébként meg neszójjámábe!! :-)))))
Egyébként meg neszójjámábe!! :-)))))
GEORGE04-07-2009 16:08:07 // 18731
Szerintem nagyon nagyon drága...főleg a mai piaci körülmények közt, mondjuk úgy, hogy eladhatatlan ennyiért...
GEORGE04-07-2009 15:57:35 // 18730
Nem minden autó annyit ér amennyit adnak érte??? :-)))))))))))))))))))))
Andy04-07-2009 15:34:44 // 18729
Azt a feketét amit belinkeltél alaposan nézd meg. Az hagyján, hogy milyen a belseje, (kb 150 ezerből szép lesz) de szerintem elől tört valamikor. Abból gondolom, hogy kicsit lógatja a lököst és az alfa pajzs még a régi, az autó belseje meg már az új.
Satti04-07-2009 12:20:11 // 18728
Erről az utazás, kaja szállás dologról eszembe jut, mikor a régi szép időkben, mikor még nagyon volt értelme, jártunk ki Münchenbe, egy fix helyre autókért, akkor mindig összeírtam, hogy benzin, kaja, szállás, és az egyéb, amibe beletartozott az éjszakai szórakoztató egységek kőltsége is.:-)) Mindent bele kellett számolni, de akkor ez még bőven belefért.:-))
Piritu - 1.000.00004-07-2009 12:08:03 // 18727
Egyetértek.
Gondolom már nem titok, hogy Spider-t keresek. Itthon NINCS, innentől kezdve már csak az számít, hogy amit kinéztem belefér-e a tervezett összegbe.
Két alternatíva:
1. régebbi olcsóbb,karambolmentes, esetleg némi javításra szorulót a kor miatt már elviselhető regadóval, aztán itthon kipofozni pl a belsejét. pl. ezt egy kicsit még alkudva, vagy
2. baba állapotút behozni és itthon nem költeni rá - bár hogy az ember nem költ az Alfájára elég nehéz elképzelni:-))
Gondolom már nem titok, hogy Spider-t keresek. Itthon NINCS, innentől kezdve már csak az számít, hogy amit kinéztem belefér-e a tervezett összegbe.
Két alternatíva:
1. régebbi olcsóbb,karambolmentes, esetleg némi javításra szorulót a kor miatt már elviselhető regadóval, aztán itthon kipofozni pl a belsejét. pl. ezt egy kicsit még alkudva, vagy
2. baba állapotút behozni és itthon nem költeni rá - bár hogy az ember nem költ az Alfájára elég nehéz elképzelni:-))
Andy04-07-2009 11:54:26 // 18726
Pláne, hogy 3,5-de inkább 4ezer euro alatt csak sittet árulnak kint is. Ehhez még csapd hozzá a regadót meg a járulékos költségeket, az utazást, szállást. Qrvára nem éri meg. Csak ilyen fanatikusoknak mint MI!!!! :DDD
Piritu - 1.000.00004-07-2009 11:40:29 // 18725
Kösz, valami hasonlót kerestem
Satti04-07-2009 11:31:21 // 18723
Na, mostmár én is belezavarodtam tényleg.:-)) Lehet, hogy az a 4-es, és az eu2 a 4-mnél rosszabb, de szinte mindegy is, mert bármelyik kalkulátorral számolva is nagyon sokra jön ki, az autó szinte a duplájában lesz, mint amit itthon érhet.
Piritu - 1.000.00004-07-2009 11:28:51 // 18722
és az euro3?
Andy04-07-2009 11:23:13 // 18721
A Mi 96-os Spiderünk a 2-es körny.véd. kategóriába soroltatik. De szerintem tökegál, hogy 2 vagy 3 mert regadó számításnál olyan kategoria van, hogy 4 alatti. itt ki tudod kalkulálni. Nemócsó!!!!!! :))
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2009 11:16:21 // 18720
egy euro2 99-es autónak a regadója 9 kiló, egy euro3-nak 5 kiló.....a forgalomba helyezés 1 kiló...
Satti04-07-2009 11:15:54 // 18719
Az euro2 az a 4-es osztály.
Piritu - 1.000.00004-07-2009 11:12:33 // 18718
Segítsen valaki tisztázni ezt a regadóhoz kapcsolódó környezetvédelmi osztályozást.
Az euro2 és 3 a regadó tízes skáláján hányasnak felel meg?
Az euro2 és 3 a regadó tízes skáláján hányasnak felel meg?
Selmak04-07-2009 09:43:53 // 18717
Ennyiért a nagyon jól felszerelet patika állapotú JTDk se mennek el. Vader nagyúr 1.6 ért adja 166 2,4 JTD-t, ami egy picit más kategória már.
Satti04-07-2009 08:52:09 // 18716
Nem kicsit, hanem nagyon drága, főleg, hogy még a régebbi fajta és a km sem kevés. Lehet akármennyire jó állapotban ez a gép nagyjából max. 800 ezret érhet.
admirális04-07-2009 08:26:03 // 18715
Nem tudom, de érdemes megnézni, mert én szoktam látni és tényleg megkíméltnek tűnik.
Piritu - 1.000.00003-07-2009 22:31:01 // 18713
A TS-emet anno vákummal szívogatták vissza, 180 db-t szívtak vissza, egynek sem találtam meg a nyomát.
WarbiRunner (Gyuri)03-07-2009 22:16:20 // 18712
Én láttam hogy csinálják szakszerűen a jégverésszerű horpadások eltüntetését. Persze a vákuum a profi, de Ford szervízben láttam a trükköt: megfúrják a mélyedést, és egy drótot pöttyintenek bele, ezzel kihúzzák. Így ha ügyesek, alig lesz rétegvastagság eltérés.
Mellesleg egy profi telibefújás tényleg szebb tud lenni, mint a gyári fény. Én is telibefújtan vettem az autót, nem kicsit átnéztük/átnézettük. Órákig bóklásztunk alatta, körülötte. Amit azóta sem értek, hogy miért üt el a két sárvédőm színe. Gyönyörű a fényezés, tényleg nagyon gondos, de a sárvédők elütnek. Mégpedig igen furán. Ha hátulról nézek az autóra, akkor az első sárvédő világosabb, mint a többi elem. Ha elölről nézem, akkor felcserélődik az árnyalat, az eleje sötétebb, a többi világosabb.
Mellesleg egy profi telibefújás tényleg szebb tud lenni, mint a gyári fény. Én is telibefújtan vettem az autót, nem kicsit átnéztük/átnézettük. Órákig bóklásztunk alatta, körülötte. Amit azóta sem értek, hogy miért üt el a két sárvédőm színe. Gyönyörű a fényezés, tényleg nagyon gondos, de a sárvédők elütnek. Mégpedig igen furán. Ha hátulról nézek az autóra, akkor az első sárvédő világosabb, mint a többi elem. Ha elölről nézem, akkor felcserélődik az árnyalat, az eleje sötétebb, a többi világosabb.
Satti03-07-2009 21:29:48 // 18711
Egy sárvédő, vagy lőkhárító csere még nem a világ, attól ugyanolyan jó marad sztem.
Van egy olyan valóban szinte művész kasznis ismerősöm, aki szinte szebben, jobban megcsinálja az autókat, mint a gyárban.
Van egy olyan valóban szinte művész kasznis ismerősöm, aki szinte szebben, jobban megcsinálja az autókat, mint a gyárban.
Andy03-07-2009 21:24:08 // 18710
"Ha sérült rajta a festés, vagy festetlen akkor volt csinálva."
Ez nem azt jelenti, hogy tk volt, hanem azt hogy volt csinálva. Az ok másodlagos. Ha ilyet lát az ember akkor nem baj ha alaposan körültúrja a dolgokat. Nem mellesleg ez nem legó! Ami egyszer szét volt szedve az soha többet nem lesz tökéletes. Van aki tud ezzel élni, van aki nem. :)
Ez nem azt jelenti, hogy tk volt, hanem azt hogy volt csinálva. Az ok másodlagos. Ha ilyet lát az ember akkor nem baj ha alaposan körültúrja a dolgokat. Nem mellesleg ez nem legó! Ami egyszer szét volt szedve az soha többet nem lesz tökéletes. Van aki tud ezzel élni, van aki nem. :)
Satti03-07-2009 20:59:24 // 18709
Mondjuk a csavarfej az csalóka lehet, mert van, hogy lecserélnek egy sárvédőt, ami tényleg csak benyomódott, vagy horpadt, de nem nagy a baj és ha skerül találni ugyanolyan színű normális bontottat, akkor egyszerűen le lehet cserélni, de a csavarfejen vmennyire fog látszani és attól mégis jó. Pont ez van most a jelenleg használt off-ommal, a bal első sárvédő eleje be van horpadva egy koccanás miatt, de semmi veszélyes.
Andy03-07-2009 20:41:10 // 18708
A bekötési pontokon (torony, váznyúlvány) figyeld az elkenéseket és a ponthegesztéseket. Gyárban nem kennek szilikonos anyagokkal. Nagyon jó támpont a csavarfejek. Ha sérült rajta a festés, vagy festetlen akkor volt csinálva. Ha volna időd szívesen megmutogatnám a tudományt! :) Ja! Küszöbök alján ne legyen ott a húzatópad pofájának a nyoma! :))
Piritu - 1.000.00003-07-2009 20:34:28 // 18707
Aha, már értem, holnap megsasolom az asszony az asszony OFF-ját ilyen szemmel, mert azt újra fújták.
A motortérben miket kell figyelni? Azaz a karambolos javítás nyomai hol fedezhetők fel a legegyszerűbben?
A motortérben miket kell figyelni? Azaz a karambolos javítás nyomai hol fedezhetők fel a legegyszerűbben?
Andy03-07-2009 20:30:52 // 18706
Amikor nem szép egységes a fényezés, hanem kisebb-nagyobb (1-5mm) pöttyök vannak benne. Ezek úgy néznek ki mint kis gödrök.
Piritu - 1.000.00003-07-2009 20:27:28 // 18705
Mit értesz leszívódás alatt?
Andy03-07-2009 19:03:53 // 18704
Lehet akár vékonyabb is mint a gyári. Mindig az egységességet figyeld. Ha valami körbe 150-160 akkor tuti, hogy egy 90-es elem fújt. Javasolnám inkább a békebeli megoldást, leguggolsz, és fényirányban belenézel az oldalába. Látni fogod, ha barkácsolt. Meg érdemes keresni csiszolás és leszívódás nyomokat. Erős napsütésben egy jó napszemüveg csodákat képes mutatni. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
437
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?