Forum >> Autóvásárlás
Tom1215-04-2010 14:59:28 // 23653
Az, de olcsó...:-))
pb_15-04-2010 14:46:02 // 23652
Mind1, bohóc 1 +oldás a műanyag szívőtorok/cső.
Tom1215-04-2010 14:41:25 // 23651
...pontosabban valami "filléres" jeladó miatt történt...
Tom1215-04-2010 14:38:24 // 23650
Lejjebb írtam, 223ezer. Most is csak azért kellett cserélni, mert volt egy szerencsétlen indulásom gyorsulásin, egyébként tovább bírta volna.:-) Ott sokat "leadott" szegény...:-))
pb_15-04-2010 14:13:27 // 23649
Tipikus 16v TS hiba.
Liquid15-04-2010 13:58:18 // 23648
a tiédben hány Km van?
nekem se kellett még motor-váltó-kuplung-hoz hozzányúlni, 179e Km van benne az órája szerint
nekem se kellett még motor-váltó-kuplung-hoz hozzányúlni, 179e Km van benne az órája szerint
Tom1215-04-2010 13:45:15 // 23647
Érdekes, én blokkot nem szoktam cserélni, kuplungot is csak most kellett - még az eredeti volt benne.:-)
tipoatti15-04-2010 13:07:40 // 23646
;) Jó az a 2.0 TS, csak néha a blokkot is cserélni kell... :))
tipoatti15-04-2010 13:06:13 // 23645
Tudom, láttam már közlekedni! ;)
Vikking 31115-04-2010 13:03:58 // 23644
:DDDDDDDDDD
Liquid15-04-2010 12:56:19 // 23643
George nem lelketlen, csak autógyilkos :) csak poen volt, ne ugorj rá :)
Dévid15-04-2010 11:41:44 // 23642
Ha odafigyel az ember a 2.0 TS sem olyan gázos, csak időben kell végezni az olajcseréket, jó minőségű olajjal, időben kell cserélni a szíjakat. Én most vagyok túl a 150.000-es szervizen, cserélve lett az olaj, a vezérlés és a blokk.
Tom1215-04-2010 11:36:23 // 23641
"Van itt pár dolog, amit valaki elkezd szajkózni aztán utána már mindenki azt fújja..."
Talán van benne valami... Nekem most a "szutyok" 2.0 TS-ben van 223e km, összesen 1x kellett hozzá nyúlni, illetve, nem is a "motorhoz", mikor megrepedt a szívó torok. Azon kívül egyetértek abban, hogy meg kell neki adni, ami jár, mert keményen megbosszulja, de az 1.6 és az 1.8 sem kivétel ezalól. Tavaly megejtettem egy "nagy szervizt" és a szerelő mondta, hogy a hangja még mindig olyan, mint új korában, pedig, ha nálam "lehull a vörös köd", nem csak 4000-ig forgatom.:-))
Biztos sok "gyilkos" öregbítette a 2.0 TS-ek hírnevét azzal, hogy megvette és addig nyomta neki, ami belefért, amíg "be nem sült" alatta. Ha jobban igénybe vesznek valamit, az több "ápolást" is igényel, a Ferrarikat sem viccből kell pár ezer km-ként vizsgálatra hordani...
Persze, ezzel nem azt akarom mondani, hogy lehetetlen, hogy bármi tönkremenjen...:-)
Talán van benne valami... Nekem most a "szutyok" 2.0 TS-ben van 223e km, összesen 1x kellett hozzá nyúlni, illetve, nem is a "motorhoz", mikor megrepedt a szívó torok. Azon kívül egyetértek abban, hogy meg kell neki adni, ami jár, mert keményen megbosszulja, de az 1.6 és az 1.8 sem kivétel ezalól. Tavaly megejtettem egy "nagy szervizt" és a szerelő mondta, hogy a hangja még mindig olyan, mint új korában, pedig, ha nálam "lehull a vörös köd", nem csak 4000-ig forgatom.:-))
Biztos sok "gyilkos" öregbítette a 2.0 TS-ek hírnevét azzal, hogy megvette és addig nyomta neki, ami belefért, amíg "be nem sült" alatta. Ha jobban igénybe vesznek valamit, az több "ápolást" is igényel, a Ferrarikat sem viccből kell pár ezer km-ként vizsgálatra hordani...
Persze, ezzel nem azt akarom mondani, hogy lehetetlen, hogy bármi tönkremenjen...:-)
Poló15-04-2010 11:26:45 // 23640
Igen, már mesélt nekem róla George, és ott nem volt minden alkatrész gyári a motorban, ezért is feküdt ki neki. És nem is a gyári 155 lovat teljesítette...
Ott van Dévid autója, az övéről meg köztudott, hogy az előző tulajdonosa hanyagolta el.
Ribipeti ex 156-osa, tesztautó volt.
Csocsinál a vízpumpa adta fel a szolgálatot, szerintem ugyanez a pumpa meghalhatott volna az 1,8-ban is.
Tudnék mesélni Sparky barátom 2.0 TS 16V 155-öséről is, annak az autónak is voltak olyan tulajdonosai, akik csak gyilkolták. Szerintem már abban is 200K fölött van és még megy.
De mint mondtam, nem csak az én keveset futott autóm nincs túl motorfelújításon vagy motorcserén. Admirális, Bg., Liquid, Nyirkos, Piritu ex TS-ei, ZOI. És még lehetne sorolni... Az egész arról szól, hogy ki mennyire figyel oda az autójára, mit ad meg neki és mikor, mennyiszer, milyen minőségben.
Ott van Dévid autója, az övéről meg köztudott, hogy az előző tulajdonosa hanyagolta el.
Ribipeti ex 156-osa, tesztautó volt.
Csocsinál a vízpumpa adta fel a szolgálatot, szerintem ugyanez a pumpa meghalhatott volna az 1,8-ban is.
Tudnék mesélni Sparky barátom 2.0 TS 16V 155-öséről is, annak az autónak is voltak olyan tulajdonosai, akik csak gyilkolták. Szerintem már abban is 200K fölött van és még megy.
De mint mondtam, nem csak az én keveset futott autóm nincs túl motorfelújításon vagy motorcserén. Admirális, Bg., Liquid, Nyirkos, Piritu ex TS-ei, ZOI. És még lehetne sorolni... Az egész arról szól, hogy ki mennyire figyel oda az autójára, mit ad meg neki és mikor, mennyiszer, milyen minőségben.
tipoatti15-04-2010 11:13:13 // 23638
Ha nekem nem is hiszel egyébként, pl. GEORGE-nak pont volt olyanja, mint az köztudott. Hogy lelketlen autótulaj lenne asszem azt pont nagyon nem mondható rá. Ha kérdezed, biztos szívesen fog mesélni... ;)
tipoatti15-04-2010 11:07:32 // 23637
Ha úgy tetszik, igen, fikázom ( bár erős a kifejezés, mert a sportosságával, hangjával semmi bajom ) a 2.0-át, és vezettem olyat nem is keveset. Tulajdonomban nem volt, az igaz. Mindegy, ez az igazi mexikói patthelyzet: Te szerintem sosem fogsz meggyőződni arról vizelés közben, hogy nem a szél fúj rossz helyről, én pedig sose' fogom igazán magasztalni/becsülni a 2.0 16V TS-t. Ez van, ilyenek vagyunk, de most aztán láthattad legalább, hogy nem egyedi a véleményem. Ettől még a Te autód tiszteletre méltó. ;)
Ricoe15614-04-2010 19:09:44 // 23635
....most olvasom január 1.-től változott a helyzet.Lehúzzák őket is... :((
Ricoe15614-04-2010 19:07:45 // 23634
Furcsa...a totalcarban lévő cikk ép azt írja hogy milyen kis szutykok,meg ilyenek,no meg nem kell regadózni...
Poló14-04-2010 19:05:12 // 23633
Hát pedig nem győztetek meg.
Főleg ez a 400-450 ccm-es henger térfogat... Nálunk is 500 ccm-el készülnek a motorok. A V8-asok 4200-asok, a V10-esek 5000-esek, a V6-osok nagy része 2,8-as és 3,2-es, a 4 hengeresek 1,8 és 2,0, de a legtöbb 2,0.
Ott van admirális vagy Bg. ex 156-osa, az egyik 1,6-os a másik 2,0, mindkettőben 200ezer km felett van. 1,6-os és 2,0-át tudok mondani kapásból többet is, hogy kinek van olyan motor az autójában, de 1,8-ast talán csak GTVili-t tudom említeni, hogy neki van olyan a 145-ösében. Szóval miért is van kevesebb gond az 1,8-cal? Azért mert jóval kevesebb szaladgál belőlük az utakon? Még 1,4 TS-t is többet tudok említeni, mint 1,8-at. Van itt pár dolog, amit valaki elkezd szajkózni aztán utána már mindenki azt fújja, holott nem is volt neki olyanja. Te is fikázod a 2,0 TS-t, közben meg nem is hajtottál ilyet. Mindegyik megállhat, bármelyik. Ami a 2,0 ellen szól, hogy azokat esetleg jobban hajtották az előző tulajok. De szerintem ez nem számít annyira, mint az, hogy legyen foglalkozva az autóval és ne legyen sajnálva rá a pénz. Olajcsere megfelelő időben és megfelelő olajjal, szíjak, feszítők szintén. Aztán meg a vízhőfok jelző se dísznek van, hidegen nem gyilkoljuk, vizet nem hagyjuk felforrni.
Főleg ez a 400-450 ccm-es henger térfogat... Nálunk is 500 ccm-el készülnek a motorok. A V8-asok 4200-asok, a V10-esek 5000-esek, a V6-osok nagy része 2,8-as és 3,2-es, a 4 hengeresek 1,8 és 2,0, de a legtöbb 2,0.
Ott van admirális vagy Bg. ex 156-osa, az egyik 1,6-os a másik 2,0, mindkettőben 200ezer km felett van. 1,6-os és 2,0-át tudok mondani kapásból többet is, hogy kinek van olyan motor az autójában, de 1,8-ast talán csak GTVili-t tudom említeni, hogy neki van olyan a 145-ösében. Szóval miért is van kevesebb gond az 1,8-cal? Azért mert jóval kevesebb szaladgál belőlük az utakon? Még 1,4 TS-t is többet tudok említeni, mint 1,8-at. Van itt pár dolog, amit valaki elkezd szajkózni aztán utána már mindenki azt fújja, holott nem is volt neki olyanja. Te is fikázod a 2,0 TS-t, közben meg nem is hajtottál ilyet. Mindegyik megállhat, bármelyik. Ami a 2,0 ellen szól, hogy azokat esetleg jobban hajtották az előző tulajok. De szerintem ez nem számít annyira, mint az, hogy legyen foglalkozva az autóval és ne legyen sajnálva rá a pénz. Olajcsere megfelelő időben és megfelelő olajjal, szíjak, feszítők szintén. Aztán meg a vízhőfok jelző se dísznek van, hidegen nem gyilkoljuk, vizet nem hagyjuk felforrni.
tipoatti14-04-2010 18:51:42 // 23631
Na, asszem ha most sem győztük meg Poló cartársat a "miért is az 1,8" témakörben, akkor soha... :))))
Süni14-04-2010 18:48:00 // 23630
Szerintem is az 1.8 a legjobb választás a TS-ek közül!
Ezzel teljesen egyet értek és nem azért mert nekem is az van hanem már a megvétele előtt is akitől csak kérdeztem mindenki csak az 1.8-ast javasolta!
Mind azt mondták,ha már TS akkor 1.8! :)
Ezzel teljesen egyet értek és nem azért mert nekem is az van hanem már a megvétele előtt is akitől csak kérdeztem mindenki csak az 1.8-ast javasolta!
Mind azt mondták,ha már TS akkor 1.8! :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2010 18:40:12 // 23629
azért 1.4TS-ből is kerestek nem egy pár komplett blokkot :(
ALFI15614-04-2010 18:36:17 // 23628
Komolyabb gond?Mi lehet?Nem hallottam még róla.De ha komolyabb a gond veszek hozzá 100-ért egy másik motort.
Piritu - 1.000.00014-04-2010 18:04:00 // 23627
Tavaly, amikor a Pók-ra fizettem be volt ott a vámosoknál egy fickó, aki a mopedautójára csengetett be pénz ilyen célzattal.
WarbiRunner (Gyuri)14-04-2010 15:17:55 // 23626
Nekem nem volt TS-em, így nem befolyásol elfogultság. Műszakilag, látatlanban is az 1.8-ast választanám. Ha igazak az itteni adatok.
Igazi ideális blokk. Kocka motor, vagyis a furat/löket közel azonos.
A rövid löketű motorok inkább forgósak, kevéssé nyomatékosak. Ezeket a világból kiforgathatod, nem hullanak szét, de nem is tolnak nagyot. 1.4TS-ről nem is nagyon szólnak a kikönyökölős fámák.
A hosszú löketűek pedig fent nem forognak olyan szívesen, vagy ha kényszerítik rá, hamarabb kifigyel a hajtókar, sokkal durvábban igénybe vannak véve a csapágyak. Nézd meg, a 2.0TS furat/lökete majdnem egyezik a JTD-vel, nem egy ideális versenymotor felépítés.
Mellesleg más márkáknál is a 400-450ccm/henger felépítés szokott tartósnak és jónak bizonyulni, és gondolom nem véletlenül vették a kis ezerkettes csettegőket sokhelyen 3 hengeresre. Persze biztos van ellenpélda is. Szóval látatlanban, csak műszakilag nézve nekem az 1.8 kéne a TS-ek közül.
Igazi ideális blokk. Kocka motor, vagyis a furat/löket közel azonos.
A rövid löketű motorok inkább forgósak, kevéssé nyomatékosak. Ezeket a világból kiforgathatod, nem hullanak szét, de nem is tolnak nagyot. 1.4TS-ről nem is nagyon szólnak a kikönyökölős fámák.
A hosszú löketűek pedig fent nem forognak olyan szívesen, vagy ha kényszerítik rá, hamarabb kifigyel a hajtókar, sokkal durvábban igénybe vannak véve a csapágyak. Nézd meg, a 2.0TS furat/lökete majdnem egyezik a JTD-vel, nem egy ideális versenymotor felépítés.
Mellesleg más márkáknál is a 400-450ccm/henger felépítés szokott tartósnak és jónak bizonyulni, és gondolom nem véletlenül vették a kis ezerkettes csettegőket sokhelyen 3 hengeresre. Persze biztos van ellenpélda is. Szóval látatlanban, csak műszakilag nézve nekem az 1.8 kéne a TS-ek közül.
Ricoe15614-04-2010 14:59:42 // 23625
Update:
Nincs. :)
Nincs. :)
WarbiRunner (Gyuri)14-04-2010 14:57:23 // 23624
Ja így van..én is be voltam tojva a JTD bonyolultságától, aztán végül csak elolvastam, hogy mi milyen jelet miért küld a comp felé. Annyira nem gáz. Semmivel nem komplikáltabb, mint egy befecskendezős benzines. Ugyanúgy képes x-aktákat produkálni is persze, de az meg jó Alfához híven magától elmúlik, és sose tudod meg mi volt :-)
Egy dolog szól a kertben javítás ellen. A nagynyomású rendszert poros környezetben nem szívesen bontanám meg...
Arra meg én is kíváncsi lennék mit bír egy ilyen blokk. De én nem fogom kipróbálni ha nem baj :-)
Egy dolog szól a kertben javítás ellen. A nagynyomású rendszert poros környezetben nem szívesen bontanám meg...
Arra meg én is kíváncsi lennék mit bír egy ilyen blokk. De én nem fogom kipróbálni ha nem baj :-)
Ricoe15614-04-2010 14:35:30 // 23623
Autóbehozós kérdés.... A mopedautókra is van regadó?
pb_13-04-2010 21:29:18 // 23622
Persze, hogy gyártott.D
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2010 21:03:41 // 23621
igen sajnos emberem bele futott egy 2,4-es jtd-be amin rossz volt a turbó emiatt nem lett jó a dúsítás és az ötös dugó nem kapott megfelelő hűtést ami így el is folyott... egy másik ismerősöm 2,4 mjet-je meg ledarálta a támcsapágyat és a darálék eltömítette a turbó olajzó csövét emiatt lepukkant a turbó...másról nem tudok :P hajtókarcsapágyasra nem igazán lehet vágni egy dejzelt a kérdésedre felelve...
Wickey13-04-2010 20:51:48 // 23620
má mé ne lehetne hétvégén a jétédét a kertben bütykölni. Pénteken ebédidőben kiugrasz egy hibakódolvasásra, szombaton délelőtt elmész a bontóba vagy a bótba alkatrészért, szombatok du. összerakod, vasárnap meg tesztkör. :-P
Mellesleg sok bonyolult hibája nem lehet...
elektronika:
légtömegmérő, vezmű és főtengely jeladó, map, railnyomás érzékelő, meg pár apróság: ha elfossák magukat a hibakódot bevési könyörtelenül
mechanika:
turbó, egr, mindenmás meg nagyjából van régi benzinmotoron is.
Amúgy vágott már valaki csapágyasra JTD-t? Mert TS-ről hallottam nem is egyről horror sztorikat, de jtd-t mechanikailag ölt már meg valaki? (Jó, mondjuk turbót leszámítva?)
Mellesleg sok bonyolult hibája nem lehet...
elektronika:
légtömegmérő, vezmű és főtengely jeladó, map, railnyomás érzékelő, meg pár apróság: ha elfossák magukat a hibakódot bevési könyörtelenül
mechanika:
turbó, egr, mindenmás meg nagyjából van régi benzinmotoron is.
Amúgy vágott már valaki csapágyasra JTD-t? Mert TS-ről hallottam nem is egyről horror sztorikat, de jtd-t mechanikailag ölt már meg valaki? (Jó, mondjuk turbót leszámítva?)
tipoatti13-04-2010 20:50:14 // 23619
keresd pl. GaBcsi cartársat. Nem túl sűrűn előforduló moci az sem, asszem a fogyasztása, ami nagyon nem szimpatikus... A 156-ban nagyon jó a menetteljesítménye, a GM-féle JTS a 159-ben elég hervadt tudtommal.
avvocato13-04-2010 20:40:45 // 23618
És 2.0 jts motorokkal kapcsolatban mi a tapasztalat,mert elég kevés van belőle.Egyszer teszteltem egy 156-ot ilyen motorral,sokkal jobban ment,mint 2.0 ts.
Bazsa14513-04-2010 18:15:58 // 23617
Igen, a JTD-ről én is sok jót hallottam,bár tény, hogy egy dízelnek hosszabb az élet tartama.Bár van olyan barátom akinek az álma Lancia Thesis az álom autó, de dízelben nem venné meg mert ha ott valami komolyabb alkatrész megmihályul akkor a mélyen érinti az ember zsebét .:-)
Bár pro és kontra benzines és dízel alkatrészben is vannak árak a csillagos égig....
De vajon mennyibe kerülnek a JTD esetében a komolyabb meghibásodások?!
Meg ugye a mai JTD-el nem lehet 7 végén a kertben bütykölni :D
Bezzeg a régebbi motorokat lehet otthon hempeszkálni :) már akinek van hozzá ideje,kedve,pénze,tehetsége.
Ahogy elnézem Tagjainkat mindenki szereti bütykölni a vasat és legalább így csökkenteni a kiadásait...
Bár pro és kontra benzines és dízel alkatrészben is vannak árak a csillagos égig....
De vajon mennyibe kerülnek a JTD esetében a komolyabb meghibásodások?!
Meg ugye a mai JTD-el nem lehet 7 végén a kertben bütykölni :D
Bezzeg a régebbi motorokat lehet otthon hempeszkálni :) már akinek van hozzá ideje,kedve,pénze,tehetsége.
Ahogy elnézem Tagjainkat mindenki szereti bütykölni a vasat és legalább így csökkenteni a kiadásait...
tipoatti13-04-2010 17:53:04 // 23616
"Egyébként, meg közelítsük meg arról a oldalról a kérdést, hogy gyártott-e az Alfa olyan motort amiről bárki ember fia csak jót tudd mondani?"
Nem játszom a szentet, de a JTD szerintem egy elég jól sikerült motor. Az mjet-ekért nem tenném annyira tűzbe a kezem (őszintén), de sok panaszt azokra sem lehet hallani. Úgy látom/hallom, az első komolyabb gondok ( normális használatot feltételezve ) 250-300K km. környékén kezdenek csak előjönni ( turbó, magasnyomású szivattyú és társai ). Majd úgyis jön valaki, és jól megcáfol... ;)
Tudok olyan ( sőt, a saját szememmel láttam a számlálóját ) 166 JTD-ről, amely 700K (!) km. után gyak. az originál motorjával fut, sőt, csórikám ekkora futásteljesítmény után kapott progit. Hogy ez jót tett-e neki, nem tudom... ;)
Nem játszom a szentet, de a JTD szerintem egy elég jól sikerült motor. Az mjet-ekért nem tenném annyira tűzbe a kezem (őszintén), de sok panaszt azokra sem lehet hallani. Úgy látom/hallom, az első komolyabb gondok ( normális használatot feltételezve ) 250-300K km. környékén kezdenek csak előjönni ( turbó, magasnyomású szivattyú és társai ). Majd úgyis jön valaki, és jól megcáfol... ;)
Tudok olyan ( sőt, a saját szememmel láttam a számlálóját ) 166 JTD-ről, amely 700K (!) km. után gyak. az originál motorjával fut, sőt, csórikám ekkora futásteljesítmény után kapott progit. Hogy ez jót tett-e neki, nem tudom... ;)
tipoatti13-04-2010 17:45:43 // 23615
Írta GEORGE a külföldi véleményeket is, miért ne hihetnénk neki? 1 biztos: ha egyszer a Te verdád eladó lenne, és valaki ilyet keresne, azonnal hozzád küldeném az érdeklődőt. Tudjuk, hogy a tiéd szép, jó, és gondozott. Lerágott csont itt ez a téma (is), de itt az amore-n sem kevesen szívtak már a 2,0 mocival. Egomban is beszéltem cartárssal, akinek elfosta magát nemrég, igaz, az egy 145-ben. Jó ideig autókkal foglalkoztam, elég sok 156-ot hoztak anno megmutatni. Normális állapotú 2.0-val NEM találkoztam. Persze lehet, hogy pont azért hozták oda őket, mert fosódtak... 1 dolog zicher: nekem soha nem lesz 2.0 16V TS-em.
Poló13-04-2010 17:35:16 // 23614
Nem kaptam még értelmes magyarázatot a kérdésre, ezért kérdezem meg annyiszor. Mindig ezzel a hülyeséggel jöttök, hogy mert abból fekszik ki a legkevesebb. Igen, abból, mert 1,6-ból meg 2,0-ból jóval több fut az utakon.
Poló13-04-2010 17:29:26 // 23613
Ja, én is. Főleg a tiedről meg az enyémről :D
Poló13-04-2010 17:28:26 // 23612
Ott a pont.
Bazsa14513-04-2010 17:20:48 // 23611
Minden szentnek maga felé hajlik a keze :-) Objektíven szerintem csak az tudna nyilatkozni aki O kilométeresen vesz egy autót és csak Ő egyedül tesz bele több száz ezer kilométert mert akkor tényleg tudni fogja, hogy adott motornak mi a gyengéje mi az erőssége.
Egyébként, meg közelítsük meg arról a oldalról a kérdést, hogy gyártott-e az Alfa olyan motort amiről bárki ember fia csak jót tudd mondani?
Persze, lehet arról ok fejteni, hogy hiába ugyanazok a paraméterei a motornak még is csak alkatrészekből áll össze és lévén, hogy tömeg gyártásról beszélünk ami jó 5 embernek az lehet, hogy a hatodiknak már problémás lesz , mert egy rossz szériát fogott ki vagy nem volt szex előző éjszak a soron dolgozó munkásnak és ezért valami selejtes cuccot rakott be :-)
Nem vagyok szakértő, félreértés ne essék, csak lelkes technikát szerető ember és az elmúlt jó pár évben volt már alattam jó néhány autó jó néhány motorral.
Az autó meg amúgy is egy olyan dolog amivel törődni kell főleg ha nem csak tárgyként tekintünk az autónkra.
Sorry, hogy ha bő lére eresztettem,de ez olyan téma ami végtelenségig lehet feszegetni pro és kontra alapon....
Egyébként, meg közelítsük meg arról a oldalról a kérdést, hogy gyártott-e az Alfa olyan motort amiről bárki ember fia csak jót tudd mondani?
Persze, lehet arról ok fejteni, hogy hiába ugyanazok a paraméterei a motornak még is csak alkatrészekből áll össze és lévén, hogy tömeg gyártásról beszélünk ami jó 5 embernek az lehet, hogy a hatodiknak már problémás lesz , mert egy rossz szériát fogott ki vagy nem volt szex előző éjszak a soron dolgozó munkásnak és ezért valami selejtes cuccot rakott be :-)
Nem vagyok szakértő, félreértés ne essék, csak lelkes technikát szerető ember és az elmúlt jó pár évben volt már alattam jó néhány autó jó néhány motorral.
Az autó meg amúgy is egy olyan dolog amivel törődni kell főleg ha nem csak tárgyként tekintünk az autónkra.
Sorry, hogy ha bő lére eresztettem,de ez olyan téma ami végtelenségig lehet feszegetni pro és kontra alapon....
tipoatti13-04-2010 11:14:45 // 23610
Mondhatjuk, kettejükhöz ( főleg tapasztalatilag, pedig nem ez az első alfám, és jó néhányat vezettem is már - mindenféle állapotút ) képest csak műkedvelő amatőr vagyok. ;)
tipoatti13-04-2010 11:12:15 // 23609
Igazad van szvsz.
tipoatti13-04-2010 11:09:02 // 23608
Nekem volt, az 1,6-hoz képest ki merem jelenteni, egy álom. Sokkal jobban megy és kevesebbet fogyaszt. Nálam a több futott km. ellenére az olajat közel sem csipegette annyira, mint az 1,6. Ha még egyszer TS-em lenne, csak ilyen motorral választanék.
tipoatti13-04-2010 11:04:36 // 23607
Szerintem ezt a kérdést most tetted fel itt az amore-n kb. 250x-szer ( ahányszor valaki megkérdezi, igaz pont annyiszor mondom én is, hogy az 1,8 a legjobb ), és pl. GEORGE is mindig türelmesen elmagyarázta Neked, hogy miért is. Ez az Ő véleménye, az enyém is, és még pl. Bandi bácsié is. peace. ;)
Whiteskull13-04-2010 10:26:27 // 23606
Meg is ijedtél attól a teljesítménytől. :)))))))
Satti13-04-2010 10:23:08 // 23605
A témához esetleg annyit, hogy a GT-ben sem véletlenűl adják még most is az 1.8 TS motort, mondom ezt úgy, hogy csak 1.6TS mocis Alfáim voltak, ill. egyszer egy 2.0 TS. Viszont az 1.8TS-ról én is sok jót hallottam, de ezzel le is zárom soraim. :-)
Liquid12-04-2010 23:42:29 // 23604
felőlem lökheted, max ha megtelt a pohár, kiborítom :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?