Forum >> Autóvásárlás
Wickey22-12-2010 23:57:41 // 26053
Alapvetően igazad van. Noha mindenre van példa pro és kontra is. Már Virág elvtárs is megmondta, az is gyanús, ami nem gyanús, sőt, az gyanús csak igazán! :-))
Csöri22-12-2010 23:24:23 // 26052
Akkor igen. A Bagics Autóház hozta be az autót, itt nálunk Várpalotán egy dolgozó hölgy használta Olaszország-Magyarország közt.
Sajnos rendes szervizt nem nagyon látott, a kuplungozás után a kasznit is javítani kellett.:-)))
Sajnos rendes szervizt nem nagyon látott, a kuplungozás után a kasznit is javítani kellett.:-)))
Ferko22-12-2010 23:09:29 // 26051
Na arra várhatsz.:-DDDD
admirális22-12-2010 23:04:00 // 26050
De az a kocsi. Te is ismered?
Csöri22-12-2010 23:02:34 // 26049
Véletlen nem LES-XXX a rendszáma?
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2010 22:58:59 // 26048
Nocsak..csúszik le az ára? Várok még 1.6-ig és viszem :-D
admirális22-12-2010 22:12:25 // 26047
Ez már a harmadik kereskedés, amiben értékesíteni próbálják. Itt BP-n figyeltem rá fel először. A Fogarasi úton volt egy helyen, ott 3.490.000 volt az ára, aztán a Peugeot Frédi-Béniben ahol én is megtekintettem, ott 3.600.000 volt, onnan került a mostani helyére. Kb 3-3,2M ft-t ajánlottam volna érte, de mint írtam, voltak vele zűrös dolgok és egy autócsere mindig rizikós kicsit. Annyira meg nem akartam másik autót hogy ezt bevállaljam.
Néhány dolog amik eszembe jutnak róla:
-Jobb hátsó elem javítva volt. Fényezés egész jó, a lakatos munka kicsit gyenge, de nem szemet szúró.
-Vezetőoldali ülésmagasság állító le van törve
-Mindkét xenon fényszóró párásodik, de működnek
-Külföldről behozott és jelenleg egyébként visszavett bankos autó
-2 kulcs, 1 riasztó távirányító és 1 riasztó kikapcsoló kulcs van hozzá, semmi más, se kódkártyák, se leírás
-Átlagnál kicsivel magasabb futás
-Futómű állítólag jó, de szerintem meg kéne nézetni alaposan
-Motor-váltó-kuplung jól működött
-Remek, jól tartó ülései vannak, nem bőrös
-A képen látható felnin 4 téligumival kínálták, a JE hasadt, felnik karcosak
Néhány dolog amik eszembe jutnak róla:
-Jobb hátsó elem javítva volt. Fényezés egész jó, a lakatos munka kicsit gyenge, de nem szemet szúró.
-Vezetőoldali ülésmagasság állító le van törve
-Mindkét xenon fényszóró párásodik, de működnek
-Külföldről behozott és jelenleg egyébként visszavett bankos autó
-2 kulcs, 1 riasztó távirányító és 1 riasztó kikapcsoló kulcs van hozzá, semmi más, se kódkártyák, se leírás
-Átlagnál kicsivel magasabb futás
-Futómű állítólag jó, de szerintem meg kéne nézetni alaposan
-Motor-váltó-kuplung jól működött
-Remek, jól tartó ülései vannak, nem bőrös
-A képen látható felnin 4 téligumival kínálták, a JE hasadt, felnik karcosak
admirális22-12-2010 21:28:58 // 26046
Ez nem BeeGee-jé volt, de ezt a kocsit én átnéztem és ki is próbáltam még Bp-en. Kell rá költeni, de a tesztúton olyan ordító hibája nem volt, igaz nagyon keveset mentem vele. Később írok még róla.
Ferko22-12-2010 21:21:31 // 26045
Neked? 2,5.:-))))))))))))))))))))
Buksi22-12-2010 21:09:25 // 26044
Mennyiért adod a kormost? :-)))
Ferko22-12-2010 21:08:31 // 26043
Adsz rá pénzt? Persze kölcsönbe..-DDDD
Vagy megveszed a kormost?:-DDD
Vagy megveszed a kormost?:-DDD
Buksi22-12-2010 21:01:07 // 26042
Hát akkor vedd meg ésszel! :-DD
Ferko22-12-2010 21:00:39 // 26041
Nana, nana, csak ne olyan gyorsan.:-DDDDD Ésszel kellene.:-)))
Buksi22-12-2010 20:59:16 // 26040
Ezt vedd is meg! ;-))
Ferko22-12-2010 17:41:24 // 26038
Ha van időd, akkor megköszönöm!:-D
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2010 16:21:32 // 26037
Így is van, az a lényeg, hogy húzatva ne legyen, nagyobb javítás se legyen rajta. Én jól is jártam végülis, a két hűtő az autó orrában zsírvadiúj volt.Mögötte a bilincsek meg már gyáriak, klímacső nem sérült. Rámérettem vagy 100x a nyúlványokra, a szalonban ahol vizsgálták bizonygatták hogy tuti ép, csak a hűtőig tört. Zárhíd, lámpák, motortértető voltak cserélve. Na mondom jó, akkor jöhet :-) No meg addigra már kész bele voltam őrülve ebbe a vasba :-))
Mindenképp sokmindent megtanul az ember egy használt autó vásárlásával és aztán a használatával. Tuti, hogy a következőnél már sokkal többmindent észrevennék azonnal. Mai fejjel ugyanígy elhoztam volna a gépet, de még tudtam volna többet alkudni :-D
Mindenképp sokmindent megtanul az ember egy használt autó vásárlásával és aztán a használatával. Tuti, hogy a következőnél már sokkal többmindent észrevennék azonnal. Mai fejjel ugyanígy elhoztam volna a gépet, de még tudtam volna többet alkudni :-D
W.22-12-2010 15:48:18 // 26036
Mikor a mostanit vettem, elmentem megnézni mivel már a fotókról is nagyon tetszett. Ausztriából behozott törött autó volt, a tulaja 18 éves!!! Viszonylag jól megcsináltak, bár a fényezésen látszott. A km állása akkor 48e volt ha jól emlékszem. Mivel tetszett a vas megvettem. Itthon átnézettem, de semmi nagyobb szerkezeti sérülési nyomot nem láttak rajta, a km állást pedig kiolvasták és egyezett az órával. Azóta is gyakorlatilag hibátlan a masina és a tetejében szerintem kapott egy ízléses optikai tuningot is.
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2010 15:35:01 // 26035
Szerintem sem a futott km az elsődleges, legalábbis dízelnél. Magyarországi dízelautót autót eleve fenntartásokkal vennék, lásd gázolaj minőség(telenség)e, és az utak állapota. Egy tőlünk jobb világban használt autó mondjuk lefutott 200k km-t autópályán, normálisan szervízelve volt, akkor sokkal többe nézem, mint egy itthon 100k alatt atomjaira hulló verdát. Holland autót venni jó, ezt már több ismerőstől hallottam, nekem is bejött. A sós levegő nyoma ott van néhol, de alig futott autóként kezelhető még mindíg. Az első kilométertől ahogy hozzám került úgy használom, mintha szalonból kitoltam volna, nem "öregautóként" használom. Mondjuk úgy is szervízelem. A km-e nem volt valós (azt már itthon berhelték), javítva fényezve is volt, a befecskendező rendszerhez is volt nyúlva, de mindezt valószínűleg normális műhelyben tették, mert még mindíg baromira egyben van az egész szerkezet, motorjához semmit nem kellett nyúlni, idén leszünk túl az együtt gurult 100e-n.
Itthon meg a valós 170e-t futott dízelből konkrétan a nagynyomású pumpa elől szedtünk ki karbis benzinesbe való szűrőt. Be volt toldva oda csak úgy biztos ami biztos. A szenzorok felét helyből cserélni kellett, tele volt hibakóddal, rossz volt a tank AC stb. Rendesen talpra kellett állítani, pedig valós a futása, csak épp magyarisztánban kókányolás van, nem szervízelés. A következő autóm így vagy új lesz, vagy Holland/Belga/Német behozatal..
Itthon meg a valós 170e-t futott dízelből konkrétan a nagynyomású pumpa elől szedtünk ki karbis benzinesbe való szűrőt. Be volt toldva oda csak úgy biztos ami biztos. A szenzorok felét helyből cserélni kellett, tele volt hibakóddal, rossz volt a tank AC stb. Rendesen talpra kellett állítani, pedig valós a futása, csak épp magyarisztánban kókányolás van, nem szervízelés. A következő autóm így vagy új lesz, vagy Holland/Belga/Német behozatal..
ALFI15622-12-2010 15:21:52 // 26034
Hát én inkább azért a kevesett futott gondos gazdától vásárolnák.Legjobb itt az amoren találni olyat aminek a blogjába látja az ember,hogy mikor mit mennyiért.Még ha drágább is de én mindig azt mondom,hogy idővel az olcsobb a drágább.
Wickey22-12-2010 15:16:32 // 26033
Annak viszont ára is van, ahogy nagyon helyesen írtad. Ettől függetlenül viszont könnyen lehet, hogy egy keveset futott darabbal több a nyűg, mint a sokat szaladttal.
Sőt, mondok még jobbat is, még az sem lehetetlen, hogy érdemes boyracertől autót venni, mert amit szétbaszhatnak rajta (futómű, fék, kasztni, hajtáslánc) nagyjából felmérhető állapotban van (az adott árkategóriában, ami bőven millió alatti tehát itt a szuperhasznált kategóriáról volt szó) ami rossz azt vagy megcsinálják, vagy eladják ocsón. Ha megveszed és elkezded rúgni neki, nagyjából biztos tehát, hogy bírni fogja. Míg mondjuk egy kímélőben használt autót, főleg ha dízelt elkezdenek kínozni, lehet, hogy az addig hibátlan autó eresztékeiben kezd el recsegni és egyszerre borul szét az egész.
Sőt, mondok még jobbat is, még az sem lehetetlen, hogy érdemes boyracertől autót venni, mert amit szétbaszhatnak rajta (futómű, fék, kasztni, hajtáslánc) nagyjából felmérhető állapotban van (az adott árkategóriában, ami bőven millió alatti tehát itt a szuperhasznált kategóriáról volt szó) ami rossz azt vagy megcsinálják, vagy eladják ocsón. Ha megveszed és elkezded rúgni neki, nagyjából biztos tehát, hogy bírni fogja. Míg mondjuk egy kímélőben használt autót, főleg ha dízelt elkezdenek kínozni, lehet, hogy az addig hibátlan autó eresztékeiben kezd el recsegni és egyszerre borul szét az egész.
WarbiRunner (Gyuri)22-12-2010 15:15:09 // 26032
Az ECU-ból sok esetben előbújik a valós km! Legtöbbször ugyanis csak a műszerfal panelt kapják ki és tekerik körbe. Legalábbis én így tudom. Az ECU meg szépen számolja magának tovább a km-eket. Az enyémnél a remap sem nullázta, ott van benne a mennyi az annyi. Azóta műszerfalat cseréltem, mert megpurcant az eredeti, így már totál semmi köze a két értéknek egymáshoz, biztosra mondhatom, hogy a műszerfal által jegyzett érték teljesen független az ECU-ban tárolttól.
KÉne egy tört FiatEcuScan, azzal a TS is olvasható.
KÉne egy tört FiatEcuScan, azzal a TS is olvasható.
ALFI15622-12-2010 14:45:37 // 26030
Ki lehet fogni jó és kevés kilóméterü autót is.Ami valós!De az nem ennyi mert ennyit a gazdának is megér.Enyémbe is most van 67ezer.Én keveset használom évi tizenegykétezret.A másikba megy bele több.Bent áll a garázsba.Ezzel csak kirándulni járunk.Van eki még ennyit se tesz bele ALFA159 évi 2-3ezret tesz csak bele.
ALFI15622-12-2010 14:41:28 // 26029
Annyira azért nem kapkodják el.Autómata meg a kormány már sima mint a képen is látszik.Így biztos nem ennyi benne a km.Innentől kezdve meg már el is fogyott a bizalom.
Poló22-12-2010 14:21:28 // 26028
Nem BeeGee autója volt?
Balázs156SW22-12-2010 14:17:58 // 26027
Nézd meg egy profival. Ha egy jó szerelő azt mondja oké, akkor ne hallgass a károgókra vidd el, mert ha tökölsz ennyiért el fogja vinni más. De én átírattatnám.
:Szájmon:QV:147:GT:22-12-2010 14:16:49 // 26026
szasza(SW)22-12-2010 13:47:31 // 26025
Nem tudom mit csodálkoztok a kilométerek fogyásán.Párolog:)Az ex autómból is kipárolgót több mint 30K kilométer:)
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2010 23:52:23 // 26024
Mi is ez az E rendszámmal két évig használható dolog? Ez érdekel, mert kb két évre kéne vennem egy második autót. Mi kell ehhez az E rendszámhoz pontosan?
GTPeti21-12-2010 21:34:55 // 26023
Így van... törött és törött között nagyon nagy különbség lehet. Nem is beszélve arról, mikor pár karcolás miatt fújnak telibe elemeket. (Mint pl. nálam.)
Wickey21-12-2010 21:26:31 // 26022
pontosan.
Amúgy meg attól hogy törött még nem biztos hogy baja van vagy lesz. Sok mindentől függ. Te is tudod, hogy már a szalonban ácsorgó autók egy részének is kacifántos története tud lenni. Az ötvenezer kilométer persze már inkább röhejes mint szánalmas, noha láttam mondjuk olyan 3 éves autót, ami 12ezer kilométerrel egyéves korában felborult, két évet állt, és utána fillérekért megvették majd helyrerántották. Ja, és mondanom sem kell: hibátlan lett, az itteni sok okos szakértőből jó, ha húszból egy észrevette volna, hogy szinte a komplett bódé át lett téve. :-)))
Persze ha erről van szó, akkor valószínűleg annyira ütve volt, hogy nem volt a 159 esetében rentábilis a javítás, pláne külföldi árakon, mert ők sem szarják a pénzt a közhiedelemmel ellentétben, egy kétévesen megborult autót nem tárolnak még két évig ha egyszerűen helyretehető, hiszen ezalatt a két év alatt elpárolog az értéke 20%-a. Előfordulhat amúgy, főleg ha finanszírozott és telibecascozott volt, de nem túl valószínű, mert ott meg a tárolási költség egy vagyon.
Amúgy meg attól hogy törött még nem biztos hogy baja van vagy lesz. Sok mindentől függ. Te is tudod, hogy már a szalonban ácsorgó autók egy részének is kacifántos története tud lenni. Az ötvenezer kilométer persze már inkább röhejes mint szánalmas, noha láttam mondjuk olyan 3 éves autót, ami 12ezer kilométerrel egyéves korában felborult, két évet állt, és utána fillérekért megvették majd helyrerántották. Ja, és mondanom sem kell: hibátlan lett, az itteni sok okos szakértőből jó, ha húszból egy észrevette volna, hogy szinte a komplett bódé át lett téve. :-)))
Persze ha erről van szó, akkor valószínűleg annyira ütve volt, hogy nem volt a 159 esetében rentábilis a javítás, pláne külföldi árakon, mert ők sem szarják a pénzt a közhiedelemmel ellentétben, egy kétévesen megborult autót nem tárolnak még két évig ha egyszerűen helyretehető, hiszen ezalatt a két év alatt elpárolog az értéke 20%-a. Előfordulhat amúgy, főleg ha finanszírozott és telibecascozott volt, de nem túl valószínű, mert ott meg a tárolási költség egy vagyon.
ALFI15621-12-2010 20:38:27 // 26021
De egy törött nem valós kilóméteróra állású 59-est igen.
Wickey21-12-2010 20:35:59 // 26020
ennyiért lassan egy fél szuzukit nem kapsz. :-)
Wickey21-12-2010 20:34:48 // 26019
11 éves bőr, legalább 200ezer km-el, mit vársz tőle, meleg hógolyót? Az enyém 8 évesen és 300k km után se néz ki jobban, pedig évente kétszer átkentem... egészen tavaly télig, na onnantól kezdve nagyon nem tud mozgatni ez a bőrápolás dolog, úgyis megposhad ha használva van. :-)
ALFI15621-12-2010 20:26:05 // 26018
És ez jó vétel?
atesssz21-12-2010 20:00:15 // 26017
a km óra állást szorozd meg legalább 4-gyel...
Buksi21-12-2010 19:56:57 // 26016
Komám, ez nagyon szép! :-)
Norby21-12-2010 14:23:41 // 26015
Alfa 159
Ismerem aki árulja, mert tőle vettem az enyém is. Évente 2-3 db-ot hoz be. Valószínű törött volt. Az enyém is az volt, de mindent tudok róla. Szerintem ez így korrekt. Törötten olcsóbban megveszi, elég normálisan megcsinálják és a vevő is jól jár. Viszont ha nem tudsz róla, abból elég negy szívás lehet.
Ismerem aki árulja, mert tőle vettem az enyém is. Évente 2-3 db-ot hoz be. Valószínű törött volt. Az enyém is az volt, de mindent tudok róla. Szerintem ez így korrekt. Törötten olcsóbban megveszi, elég normálisan megcsinálják és a vevő is jól jár. Viszont ha nem tudsz róla, abból elég negy szívás lehet.
vm21-12-2010 14:20:43 // 26014
Tök szééép...
Csak azt nem értem, hogy lehet így elhanyagolni a bőrt.
Csak azt nem értem, hogy lehet így elhanyagolni a bőrt.
Totti (NagyVad)21-12-2010 13:51:10 // 26013
Hát nem rosz és azt hiszem fehérvári! Ha gondolod meg nézem!
Ferko21-12-2010 13:43:31 // 26011
Még nincs veszve semmi sem.:-))
Totti (NagyVad)21-12-2010 13:41:30 // 26010
Kár pedig akkor meg alakult volna a triumvirátus!!!
Ferko21-12-2010 13:39:26 // 26009
Jaja, megnézték a berényi betyárok. Mondták, hogy felejtős az autó.:-(
Ferko21-12-2010 13:38:50 // 26008
LOL:-DDD
Totti (NagyVad)21-12-2010 13:37:02 // 26007
Tényleg anno még a Nuvola V6 TB-t meg néztétek?
Totti (NagyVad)21-12-2010 13:30:06 // 26006
4 előre 1 hátra!!!! :-)))))))))))
Ferko21-12-2010 13:25:59 // 26005
5 fokozatú váltó? Ez most automata? Abban nem csak 4 volt?
Ferko21-12-2010 10:23:49 // 26004
Föcimaczkóóóó:-DDDDDDDDD
Te meg bűűűrkirály.:-DDD
Te meg bűűűrkirály.:-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
512
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?