Forum >> Autóvásárlás
Ferko15-04-2011 10:57:30 // 28153
Lehet, hogy ha odamész, akkor meg lesz belóle egy 145-ös:-DDD
Ferke15-04-2011 10:56:42 // 28152
Hű, ez kicsit olyan marketingesre sikerült:))))
Ferke15-04-2011 10:55:35 // 28151
Na, itt annyi hiba van, hogy győzzem megtalálni..ezt már észre sem vettem:))
Deani15-04-2011 10:53:55 // 28150
159-et VESZEK!
Hiteletek van, de szabadulnátok tőle?!
Szóljatok bátran!
Átvállalom! Ráfizetéssel is akár!
Köszi!
Hiteletek van, de szabadulnátok tőle?!
Szóljatok bátran!
Átvállalom! Ráfizetéssel is akár!
Köszi!
Ferko15-04-2011 10:52:47 // 28149
Pláne, hogy ha jól toom, akkor 1.6-ban nem is volt 105 lovas:-D
Ferke15-04-2011 10:41:22 // 28148
Ráadásul 97-es SW. Durvaaa:))
Tackry14-04-2011 22:50:12 // 28147
Teljes a káosz...
Jorjie14-04-2011 20:01:42 // 28146
GEORGE11-04-2011 21:33:36 // 28144
Ezt másképp tudom.....
De az hogy lefúrtátok az elejét egy motorkivételhez, az azért elég kókány melo.... :-)
De az hogy lefúrtátok az elejét egy motorkivételhez, az azért elég kókány melo.... :-)
Alfa GT-Csaba11-04-2011 17:09:08 // 28143
Ezzel a kocsival nem ,de ezzel a kereskedővel már igen!Ő a vásártéren található a bejáratnál az első kereskedő.2éve tőle vettem a Gt-t,elég normális srác,és lehet alkudni is nála.
Kompressz úr09-04-2011 22:26:10 // 28141
sparco09-04-2011 18:28:08 // 28140
pb_08-04-2011 22:31:12 // 28139
Én nem vagyok semmi jónak az Lrontója.D
Andy08-04-2011 22:27:37 // 28138
Jó okos vagy! Én borozok, de a mágusnál kéne már lealjasodnunk egyszer! :)))))))
Wickey08-04-2011 22:27:27 // 28137
jaja, abban is. De ott csak azért kellett leakasztani a homlokfalat, mert egyrészt két másodperc volt, másrészt ne kelljen már olyan magasra emelni azt az erőforrást. :-)
Amúgy abból még két kézzel kijött a motor, és ölbe kapba el lehetet sétálni vele a gépműhelybe. Vicces volt.
Amúgy abból még két kézzel kijött a motor, és ölbe kapba el lehetet sétálni vele a gépműhelybe. Vicces volt.
pb_08-04-2011 22:25:28 // 28136
Pedig láttam már ott 3.0 12v motort a oldalára borítva, ami Gtvből származott.)))
Én már +tettem, asszem most a sör jön.DD
Én már +tettem, asszem most a sör jön.DD
Wickey08-04-2011 22:24:54 // 28135
""Másrészt akkor viszont fészi volt okos, ő kifejezetten friss vezérléscserét emlegetett."
Kérdez mielőtt vádaskodsz!"
Kit, téged? Minek. Mit érdekelt engem az ő autója? Annyi kellemetlenséget okozott, hogy rajta állt széthullva azon az aknán, amin én olajat akartam cserélni. Kénytelen voltam a porban fetrengeni miatta. Különbenis, 2-3 év távlatában nem teljesen mindegy? Tudtommal nem verte le rajtad a dolgot, akkor meg pláne, nemde? Onnantól kezdve meg hadd csináljon vele amit akar.
""ha NEKEM jön valaki egy 10-15ezerrel előtte cseréltem szöveggel eladáskor, én tutira ledobom a komplett szettet"
Mért nem adtál neki tanácsot,ha már ilyen hitetlen vagy!"
lásd első pont. Most mondom harmadszorra, friss vezérléscserét emlegetett, és annyira biztos volt a dolgában, hogy rá se nézett. Csak amikor háromhengerezve hazavánszorgott, akkor bámulta nagy bután a laza szíjat. Az meg biztos magától lazult meg. Ha elszakadt vagy lefogazott volna, egy büdös szót nem szólnék, de ez egyértelműen új szíj volt, és egyértelműen laza. És részemről ITT fejezném be. Az, hogy ki mit cseszett el, vagy mi volt gyári hibás, konkrétan nem érdekel. Pláne, mert nem tőlem kért kölcsön új hengerfejre. :-P
Véleményed szerint tisztességesen megcsináltátok? Igen? Akkor gyári hibás volt a feszítő. Ennyi. Ettől még bekerült az évkönyvbe a hengerfejcsere.
Kérdez mielőtt vádaskodsz!"
Kit, téged? Minek. Mit érdekelt engem az ő autója? Annyi kellemetlenséget okozott, hogy rajta állt széthullva azon az aknán, amin én olajat akartam cserélni. Kénytelen voltam a porban fetrengeni miatta. Különbenis, 2-3 év távlatában nem teljesen mindegy? Tudtommal nem verte le rajtad a dolgot, akkor meg pláne, nemde? Onnantól kezdve meg hadd csináljon vele amit akar.
""ha NEKEM jön valaki egy 10-15ezerrel előtte cseréltem szöveggel eladáskor, én tutira ledobom a komplett szettet"
Mért nem adtál neki tanácsot,ha már ilyen hitetlen vagy!"
lásd első pont. Most mondom harmadszorra, friss vezérléscserét emlegetett, és annyira biztos volt a dolgában, hogy rá se nézett. Csak amikor háromhengerezve hazavánszorgott, akkor bámulta nagy bután a laza szíjat. Az meg biztos magától lazult meg. Ha elszakadt vagy lefogazott volna, egy büdös szót nem szólnék, de ez egyértelműen új szíj volt, és egyértelműen laza. És részemről ITT fejezném be. Az, hogy ki mit cseszett el, vagy mi volt gyári hibás, konkrétan nem érdekel. Pláne, mert nem tőlem kért kölcsön új hengerfejre. :-P
Véleményed szerint tisztességesen megcsináltátok? Igen? Akkor gyári hibás volt a feszítő. Ennyi. Ettől még bekerült az évkönyvbe a hengerfejcsere.
pb_08-04-2011 22:23:14 // 28134
Akkor ez van.))
EngineCoffeeTables08-04-2011 22:22:37 // 28133
Az állandó szerelőm nekem se szívesen vállalta be a GTV V6 motorcserét, mentem is specialistához:-/
Andy08-04-2011 22:20:43 // 28132
Én úgy tudom, nem akarta megcsinálni akire gondolsz! ;))
Mikor iszunk már valamit? :))))
Mikor iszunk már valamit? :))))
EngineCoffeeTables08-04-2011 22:20:40 // 28131
Tudom azért írtam:D
Totti (NagyVad)08-04-2011 22:20:37 // 28130
Egyet konkrétan tudok aki nem vállalta be!:-)
pb_08-04-2011 22:20:05 // 28129
Azon nem nagy kaland lerántani, főleg a 2Tn.D
pb_08-04-2011 22:18:50 // 28128
"Ja az más kérdés hogy nem vállalta el ép eszű szerelő!"
Akad, azért olyan hely, ahol bevállalják.)))
Akad, azért olyan hely, ahol bevállalják.)))
EngineCoffeeTables08-04-2011 22:17:20 // 28127
Utoljára Trabit láttam hogy homlokfal "lerántással" cserélnek motort:)
Totti (NagyVad)08-04-2011 22:12:20 // 28126
"Másrészt akkor viszont fészi volt okos, ő kifejezetten friss vezérléscserét emlegetett."
Kérdez mielőtt vádaskodsz!
"ha NEKEM jön valaki egy 10-15ezerrel előtte cseréltem szöveggel eladáskor, én tutira ledobom a komplett szettet"
Mért nem adtál neki tanácsot,ha már ilyen hitetlen vagy!
"Másrészt ha alattam tényleg vezérlés hibából megáll egy autó 1-2 ezer km-el vétel után autópályán, akkor kicsit más viselkedésmintát követek."
De nem alattad állt meg így nem értem mért "támadsz" be légből kapott vádakkal de nem is érdekel!
"akkor hogy a picsában ereszted LEFELÉ?"
Úgy hogy elviszem egy szerelőhöz ha már nekem nincsen kapacitásom rá! Ja az más kérdés hogy nem vállalta el ép eszű szerelő!
És akkor szerintem itt be is fejezhetjük ezt a sztorit!
Kérdez mielőtt vádaskodsz!
"ha NEKEM jön valaki egy 10-15ezerrel előtte cseréltem szöveggel eladáskor, én tutira ledobom a komplett szettet"
Mért nem adtál neki tanácsot,ha már ilyen hitetlen vagy!
"Másrészt ha alattam tényleg vezérlés hibából megáll egy autó 1-2 ezer km-el vétel után autópályán, akkor kicsit más viselkedésmintát követek."
De nem alattad állt meg így nem értem mért "támadsz" be légből kapott vádakkal de nem is érdekel!
"akkor hogy a picsában ereszted LEFELÉ?"
Úgy hogy elviszem egy szerelőhöz ha már nekem nincsen kapacitásom rá! Ja az más kérdés hogy nem vállalta el ép eszű szerelő!
És akkor szerintem itt be is fejezhetjük ezt a sztorit!
Wickey08-04-2011 22:12:05 // 28125
amúgy meg egy csomó értelmes kocsiban így lehet kikapni a motort: lerántod a homlokfalat, lökhárítót, hűtőrácsot stb, felbakolod a motort, és hátrafele lelököd róla az autót. :-)
Jelen esetben akna volt, tehát lett volna hova csak nem volt mivel leereszteni a motort.
Jé, most nézem csak, csak levitték az árát, már csak 1M. Na, annyit azért még megérne az a taliga jelen állapotában is, ha nem elektromos lenne a teteje. Mert persze az is beszart rajta. Várok még fél évet és megveszem ötszázér. :-P
Jelen esetben akna volt, tehát lett volna hova csak nem volt mivel leereszteni a motort.
Jé, most nézem csak, csak levitték az árát, már csak 1M. Na, annyit azért még megérne az a taliga jelen állapotában is, ha nem elektromos lenne a teteje. Mert persze az is beszart rajta. Várok még fél évet és megveszem ötszázér. :-P
Wickey08-04-2011 22:07:13 // 28124
A lefúrkálásnak az a lényege, hogy ha találkozol is vele, azt NEM látod. Persze a konkrét esettől elvonatkoztatva, hiszen ez a művelet szintén nem mestervizsgai darabra sikerült.
De fogadjunk, mutatok neked olyan autót, amit kettőből tettek össze és az életben meg nem mondod, hogy az a hegesztés gyári, vagy nagyhátulja lett cserélve rajta.
Asszem értem amúgy mire gondolsz, bár nem ez jött le első olvasatra. Gondolom nem konkrétan a lefúrás-visszatétel mikéntjével van baj, hiszen ez az egyetlen korrekt kivitelezése az elemcserés lakatolásnak, hanem a szükségességével a jelen helyzetben. Valóban motor ki/be el lett spórolva ebben az esetben. Ettől függetlenül is azt mondom pont nem baszik semmit, hogy szétkötögetsz mindent, és leereszted vagy kiemeled a motort, netán lefúrod a lámpafészket majd visszateszed. Macerásabb a felületkezelés, meg mégiscsak roncsolásos technika, de mégegyszer: ha nincs emelő kéznél... Pont nem ettől lesz bontószökevény az autó.
De fogadjunk, mutatok neked olyan autót, amit kettőből tettek össze és az életben meg nem mondod, hogy az a hegesztés gyári, vagy nagyhátulja lett cserélve rajta.
Asszem értem amúgy mire gondolsz, bár nem ez jött le első olvasatra. Gondolom nem konkrétan a lefúrás-visszatétel mikéntjével van baj, hiszen ez az egyetlen korrekt kivitelezése az elemcserés lakatolásnak, hanem a szükségességével a jelen helyzetben. Valóban motor ki/be el lett spórolva ebben az esetben. Ettől függetlenül is azt mondom pont nem baszik semmit, hogy szétkötögetsz mindent, és leereszted vagy kiemeled a motort, netán lefúrod a lámpafészket majd visszateszed. Macerásabb a felületkezelés, meg mégiscsak roncsolásos technika, de mégegyszer: ha nincs emelő kéznél... Pont nem ettől lesz bontószökevény az autó.
Wickey08-04-2011 21:59:04 // 28123
egy szóval nem mondtam hogy szakszerűen csinálta. Sőt.
Másrészt akkor viszont fészi volt okos, ő kifejezetten friss vezérléscserét emlegetett.
Értem én hogy te csináltad, és fasza meg jó volt, és félre ne érts de ha NEKEM jön valaki egy 10-15ezerrel előtte cseréltem szöveggel eladáskor, én tutira ledobom a komplett szettet. Másrészt ha alattam tényleg vezérlés hibából megáll egy autó 1-2 ezer km-el vétel után autópályán, akkor kicsit más viselkedésmintát követek.
Mellesleg ha egy motort emelő híjján nem tudsz FELFELÉ kivenni, akkor hogy a picsában ereszted LEFELÉ?
Másrészt akkor viszont fészi volt okos, ő kifejezetten friss vezérléscserét emlegetett.
Értem én hogy te csináltad, és fasza meg jó volt, és félre ne érts de ha NEKEM jön valaki egy 10-15ezerrel előtte cseréltem szöveggel eladáskor, én tutira ledobom a komplett szettet. Másrészt ha alattam tényleg vezérlés hibából megáll egy autó 1-2 ezer km-el vétel után autópályán, akkor kicsit más viselkedésmintát követek.
Mellesleg ha egy motort emelő híjján nem tudsz FELFELÉ kivenni, akkor hogy a picsában ereszted LEFELÉ?
EngineCoffeeTables08-04-2011 21:51:44 // 28122
Azok fúrják vágják szét az autót akik nem tudják felemelni az autót, és lefelé kivenni a motort. Abba bele se gondolok hogy valaki azért vágja szét a kasztnit hogy ne kelljen kiszerelni a motort.
pb_08-04-2011 21:51:20 // 28121
Mondom, csak 1 intermezzo volt, és 1. sorban nem a kényelmi szempontokra gondoltam.))
Poló08-04-2011 21:46:37 // 28120
Ezt valahogy nem értem. Miért kell szétfúrni, szétvágni egy autót ahhoz, hogy ki lehessen venni belőle a motort? Akkor a gyárban hogy rakták bele? Először betették a motort, utána ráhegesztettek a kasztnira 1-2 dolgot majd ezt fényezték? Ha valaki ezt így gondolja, akkor elmondom, hogy nem így van :)
Andy08-04-2011 21:43:27 // 28119
yes! :))
Mint egykori nepper mondom. Ha ilyen jellegű lefurkálást láttunk, menekültünk a vas közeléből is. Miért??? Mert előrevetítette a nem hozzáértő javítást.
Persze egy hátsó sárvédő más, azt csak így lehet. De az elejét egy motor kivét miatt??? Jájjjj! :)))
Mint egykori nepper mondom. Ha ilyen jellegű lefurkálást láttunk, menekültünk a vas közeléből is. Miért??? Mert előrevetítette a nem hozzáértő javítást.
Persze egy hátsó sárvédő más, azt csak így lehet. De az elejét egy motor kivét miatt??? Jájjjj! :)))
pb_08-04-2011 21:39:55 // 28118
"A gyári ponthegesztések "lefurkálása" igazi kendács"
Ezt a Vleményt nem osztom. Ha pl lakatolsz 1 verdát, akkor célszerű ezt az utat járni. Persze nem mindenhol lehet ezt alkalmazni. Ha hozzáértő csinálja, akkor az +1ezhet a gyári minőséggel, + ha még le is van kezelve normálisan, akkor igen sokáig jó is lehet.
Ez csak 1 intermezzo volt, nem a Tmához kapcsolódóan.)
Ezt a Vleményt nem osztom. Ha pl lakatolsz 1 verdát, akkor célszerű ezt az utat járni. Persze nem mindenhol lehet ezt alkalmazni. Ha hozzáértő csinálja, akkor az +1ezhet a gyári minőséggel, + ha még le is van kezelve normálisan, akkor igen sokáig jó is lehet.
Ez csak 1 intermezzo volt, nem a Tmához kapcsolódóan.)
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2011 21:33:39 // 28117
ezt megerősíteni tudom csak tényleg volt rajta cserélve vezérlés!
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2011 21:28:24 // 28116
nem akarok bele okoskodni és nem is ehhez az autóhoz tartozik csak megjegyzem rosszul feszített görgő kibír akár 20e km-et is ...volt rá precedens sajnos :(((
Totti (NagyVad)08-04-2011 21:15:39 // 28115
Lejárt lemez, és már az előttem szóló lényegre törő és kimerítő választ magyarázatot adott! De ha már újra felkerült a lejátszóra és úgy mond meg lettem szólítva, akkor a saját szavaimmal!
Mert az ész osztás meg a pocskondiázás az jól megy neked azt látom!
Az a frissen cserélt vezérlés kb futott 10-15 ezert mielőtt a Fészi meg vette volna tőlem. Ennyire volt friss, ja és gyári csapágy volt Erhardtól, és majd lejjebb ki derül a szereléssel sem volt baj !! ( És az autó nem vitrinben volt tartva!) Mivel akkor csak ez volt a tulajdonban, ezáltal napi használatban volt !És köszönte szépen jól tette a dolgát, és jé nem eset szét még akkor sem amikor oda vissaz küldtem neki Kaposújlakon Koryy-val karöltve! Úgy hogy mondhatsz te akár mit, hogy én milyen ("szart ") adtam el! Én tudom jól mit adtam el, és hála isten ezzel vannak még mások is így ,hogy ismerték az autót és osztják az én véleményem!!
Amúgy a vezérlést éppenséggel mi cseréltük ki,csak úgy mint a 166 ban ami egy hangya faxnyival talán még bonyolultabb. És láss csodát az is teszi dolgát, nem is akár hogyan és minő meglepetés ezt sem csak én gondolom így!
És a csuda szervizeléshez meg annyit hogy azt a motort lefelé is ki lehet venni, nem kellet volna ott semmit szétfurkálni ha már a szakszerű cserélről beszélsz !
Mert az ész osztás meg a pocskondiázás az jól megy neked azt látom!
Az a frissen cserélt vezérlés kb futott 10-15 ezert mielőtt a Fészi meg vette volna tőlem. Ennyire volt friss, ja és gyári csapágy volt Erhardtól, és majd lejjebb ki derül a szereléssel sem volt baj !! ( És az autó nem vitrinben volt tartva!) Mivel akkor csak ez volt a tulajdonban, ezáltal napi használatban volt !És köszönte szépen jól tette a dolgát, és jé nem eset szét még akkor sem amikor oda vissaz küldtem neki Kaposújlakon Koryy-val karöltve! Úgy hogy mondhatsz te akár mit, hogy én milyen ("szart ") adtam el! Én tudom jól mit adtam el, és hála isten ezzel vannak még mások is így ,hogy ismerték az autót és osztják az én véleményem!!
Amúgy a vezérlést éppenséggel mi cseréltük ki,csak úgy mint a 166 ban ami egy hangya faxnyival talán még bonyolultabb. És láss csodát az is teszi dolgát, nem is akár hogyan és minő meglepetés ezt sem csak én gondolom így!
És a csuda szervizeléshez meg annyit hogy azt a motort lefelé is ki lehet venni, nem kellet volna ott semmit szétfurkálni ha már a szakszerű cserélről beszélsz !
Andy08-04-2011 20:42:14 // 28114
Akkor csak a tényeket!
1. Vezérléscsere után 10 ezret mentek az autóval, mielőtt eladták.
2. 5000 rpm valóban nem sok, de én úgy tudom nem annyi volt, mivel telitalpas 5-ből vissza 3 az nem 5000, hanem sokkal több.
3.Ezekből a motor lefelé jön ki (javíts ki ha nem így van).
4. A gyári ponthegesztések "lefurkálása" igazi kendács. Miért nem vágták le mindjárt az elejét. Nem hiszem hogy egy otthoni hegesztés azonos minőséget hoz a gyárival.
5. Az meg, hogy mi van a "magyar undergroundban" igazán nem idevágó.
6. Az a spider perpill 500000 ruppot sem nagyon ér.
7. Kár hogy nem vittétek vissza mert akkor most egy perköltséggel is szegényebbek lennétek. Ugyanis senki nem ítélt volna a javatokra ebben az esetben. Innen mondom az ítélet rendellenes használat lett volna. (Láttam ilyet sokat)
8. Én nem haragszom sem rád sem Fészire, de ebben az esetben bölcsebb lenne hallgatni! :))))
1. Vezérléscsere után 10 ezret mentek az autóval, mielőtt eladták.
2. 5000 rpm valóban nem sok, de én úgy tudom nem annyi volt, mivel telitalpas 5-ből vissza 3 az nem 5000, hanem sokkal több.
3.Ezekből a motor lefelé jön ki (javíts ki ha nem így van).
4. A gyári ponthegesztések "lefurkálása" igazi kendács. Miért nem vágták le mindjárt az elejét. Nem hiszem hogy egy otthoni hegesztés azonos minőséget hoz a gyárival.
5. Az meg, hogy mi van a "magyar undergroundban" igazán nem idevágó.
6. Az a spider perpill 500000 ruppot sem nagyon ér.
7. Kár hogy nem vittétek vissza mert akkor most egy perköltséggel is szegényebbek lennétek. Ugyanis senki nem ítélt volna a javatokra ebben az esetben. Innen mondom az ítélet rendellenes használat lett volna. (Láttam ilyet sokat)
8. Én nem haragszom sem rád sem Fészire, de ebben az esetben bölcsebb lenne hallgatni! :))))
Wickey08-04-2011 19:54:05 // 28113
Mitől lenne hülyeség. Nem biztos hogy elszáll hamar. Ha meg tényleg autópályán ment szét, ott kevés vezetési hibáról tudok, ami ezt előidézheti. A telitalpas 5000+ RPM meg érdekelje a rendőrséget elévülésig, autó szempontjából teljesen rendben van, még a csótány 25 éves V6-osomat se izgatta fel legrosszabb napjain se a 200 fölötti folyamatos tempó.
Az meg, hogy egy "frissen" cserélt vezérlés miatt 500 vagy 5000km után köpi le a hengerfejet, számomra ugyanúgy jótállás körébe tartozó témakör, és itt most mindegy, hogy a feszítő volt szar, vagy szarul cserélték. De nem ment el néhány ezret. Ha jól emlékszem volt benne némi Budapest innerstadt, talán egy BP-Mohács retúr, és az első Balaton retúrnál szállt el. Mindenképp nagyon hamar.
Láttam amúgy a hengerfejet a szemétben, azt is tudom, hogy lábon ment haza laza szíjjal, tehát nem szakadt a szíj, hanem átugrott. Persze az egész elkerülhető lett volna (vagy más íze lenne a sztorinak) ha a kötelező vezérléscserét megcsinálja az autón, ami kifejezetten a "most cseréltük" szöveg miatt maradt el. Konkrétan rá se néztek, még annyira se, hogy TÉNYLEG cserélve lett-e. Én visszadobtam volna az autót, de egyrészt Fészibe bele van kódolva, hogy valamivel MINDIG szopnia kell, a Q4-et meg a TS164-et akkortájt adta el, a lybrával nem voltak gondok, a spider jól jött neki nyűgnek, másrészt hiteles volt a spider, tehát bevállalta, hogy megcsinálja azzal a felkiáltással, hogy nemújautótvettembasszameg.
Az, hogy meg mit csinált a gyerek az elejével utána, az onnantól kezdve nem érdekes, hogy össze is törte rövidesen. De ha már így rákérdeztél: ezennel közlöm, hogy a kereszttartó és a lámpafészek a 12V 3 literesnél útban van, helyén nem jön le a hengerfej az első hengersorról. A V6TB-nél viszont lejön, ennyit számít az a 6-7 mm különbség a löketek között. Az meg, hogy motorkiemelő és lelkesedés híján inkább lefurkálták a lámpatartót a gyári ponthegesztéseknél majd visszatették, a szétbarmolástól azért távol áll. A gyárban mit gondolsz hogy kerül fel az az elem a helyére? Nem úgy öntötték azt a spidert kék színű öntöttvasból, az biztos. Nem éppen a fent leírt metódus van a manualban szemléltető ábrákkal az tény, de ennél jóval cifrább sztorik vannak a magyar undergroundban. Találkoztál már pl. Zsiguli hardyval 75 V6 alatt? Na AZ a szétbarmolás.
Ja, ettől függetlenül a lényeg: az a spider jelen helyzetben jelen állapotában 1M fölött felejtős. Privát véleményem szerintem már akkor az volt, amikor megvette - igaz olcsón - de gyenge kezdés után legalább erős visszaesés bontakozott ki. :-)
Az meg, hogy egy "frissen" cserélt vezérlés miatt 500 vagy 5000km után köpi le a hengerfejet, számomra ugyanúgy jótállás körébe tartozó témakör, és itt most mindegy, hogy a feszítő volt szar, vagy szarul cserélték. De nem ment el néhány ezret. Ha jól emlékszem volt benne némi Budapest innerstadt, talán egy BP-Mohács retúr, és az első Balaton retúrnál szállt el. Mindenképp nagyon hamar.
Láttam amúgy a hengerfejet a szemétben, azt is tudom, hogy lábon ment haza laza szíjjal, tehát nem szakadt a szíj, hanem átugrott. Persze az egész elkerülhető lett volna (vagy más íze lenne a sztorinak) ha a kötelező vezérléscserét megcsinálja az autón, ami kifejezetten a "most cseréltük" szöveg miatt maradt el. Konkrétan rá se néztek, még annyira se, hogy TÉNYLEG cserélve lett-e. Én visszadobtam volna az autót, de egyrészt Fészibe bele van kódolva, hogy valamivel MINDIG szopnia kell, a Q4-et meg a TS164-et akkortájt adta el, a lybrával nem voltak gondok, a spider jól jött neki nyűgnek, másrészt hiteles volt a spider, tehát bevállalta, hogy megcsinálja azzal a felkiáltással, hogy nemújautótvettembasszameg.
Az, hogy meg mit csinált a gyerek az elejével utána, az onnantól kezdve nem érdekes, hogy össze is törte rövidesen. De ha már így rákérdeztél: ezennel közlöm, hogy a kereszttartó és a lámpafészek a 12V 3 literesnél útban van, helyén nem jön le a hengerfej az első hengersorról. A V6TB-nél viszont lejön, ennyit számít az a 6-7 mm különbség a löketek között. Az meg, hogy motorkiemelő és lelkesedés híján inkább lefurkálták a lámpatartót a gyári ponthegesztéseknél majd visszatették, a szétbarmolástól azért távol áll. A gyárban mit gondolsz hogy kerül fel az az elem a helyére? Nem úgy öntötték azt a spidert kék színű öntöttvasból, az biztos. Nem éppen a fent leírt metódus van a manualban szemléltető ábrákkal az tény, de ennél jóval cifrább sztorik vannak a magyar undergroundban. Találkoztál már pl. Zsiguli hardyval 75 V6 alatt? Na AZ a szétbarmolás.
Ja, ettől függetlenül a lényeg: az a spider jelen helyzetben jelen állapotában 1M fölött felejtős. Privát véleményem szerintem már akkor az volt, amikor megvette - igaz olcsón - de gyenge kezdés után legalább erős visszaesés bontakozott ki. :-)
Andy08-04-2011 09:18:01 // 28112
Mielőtt hülyeségeket írsz és meggyanúsítasz bárkit, érdeklődj olyanoknál akik ismerik is a sztorit.
Az a Spider elment néhány ezer km-et a vezérléscsere után gond nélkül. Ha nincs lehúzva a feszítő akkor ez elszáll hamar. Lehet volt ott valami olyan (vezetéstechnikai hiba) amit Te nem tudsz és nem is publikus.
De ha úgy érzed, hogy feltétlen meg kell osztanod a sztorit akkor talán oszd meg azt amikor "szakszerűen" nekiálltak és szétbarmolták a komplett elejét a vasnak. :P
Az a Spider elment néhány ezer km-et a vezérléscsere után gond nélkül. Ha nincs lehúzva a feszítő akkor ez elszáll hamar. Lehet volt ott valami olyan (vezetéstechnikai hiba) amit Te nem tudsz és nem is publikus.
De ha úgy érzed, hogy feltétlen meg kell osztanod a sztorit akkor talán oszd meg azt amikor "szakszerűen" nekiálltak és szétbarmolták a komplett elejét a vasnak. :P
Wickey08-04-2011 09:03:18 // 28111
Ja. Szépen nem húzták le vezérműszíj csere után a feszítőt, és vétel után párszáz kilométerrel el is köszönt egy hengerfej. :-P
mesa07-04-2011 21:54:26 // 28110
Jól is tetted! Lássanak szép autót is! :)
Satti07-04-2011 08:07:31 // 28109
Itt az adok-veszek-ben úgy van, a használtautó-n nem a hirdetés feladó írja be a típus jelzést, az adott, nem akartam vele variálni, akit érdekel, az általában sztem úgyis tudja, miről van szó, aki nem Alfás, annak meg mindegy. :)
atesssz06-04-2011 21:57:17 // 28108
ha jól karban van tartva a motorja, akkor kimegy a világból is 7 literes átlaggal. Ha kevésbé, a gatyád is rámegy.
raga06-04-2011 21:46:39 // 28107
Akkor javíthatnád JTDm -re. :)
Andy06-04-2011 18:43:29 // 28106
Nem bántásból írtam, csak ismerem ezeket az öreg "ribancokat" . :))
Sokszor van nyűgjük, és néha nehézkes a beszerzés.
A fogyasztásra vissza 7-8 liter, de nem mindegy egy ekkora kaszninál? :))
De tényleg nem akarok beleszólni, hogy mit vegyél.
Sokszor van nyűgjük, és néha nehézkes a beszerzés.
A fogyasztásra vissza 7-8 liter, de nem mindegy egy ekkora kaszninál? :))
De tényleg nem akarok beleszólni, hogy mit vegyél.
Bgabor06-04-2011 18:39:14 // 28105
Szerelni én szerelem az autóimat,de már nem sok kedvem van bohóckodni ,a fogyasztás meg viszonyítás végett kell ,amúgy ha van tipped mit nézzek hallgatom.
Ennyiért csodát nem várok, csak egy alternatíva ,hogy esetleg 164-es diesel is számításba jöhet.
Ennyiért csodát nem várok, csak egy alternatíva ,hogy esetleg 164-es diesel is számításba jöhet.
Andy06-04-2011 18:26:52 // 28104
Ennél az évjáratnál nem az a kérdés mennyit fogyaszt, hanem az hogy mennyit kell ráköltened a vásárlás után számított 4-5 hónapban.
Ha belenyúlsz, és erre azért van esély, a vételárat még egyszer kifizetheted egy szerelőnek.
Szóval szerintem, ha már most a fogyasztás a szempont, akkor Te nem ezt a típust keresed. :)))
Amúgy a kocsi fotón elég jól mutat, de fotónak soha nem hiszünk! :))))
Ha belenyúlsz, és erre azért van esély, a vételárat még egyszer kifizetheted egy szerelőnek.
Szóval szerintem, ha már most a fogyasztás a szempont, akkor Te nem ezt a típust keresed. :)))
Amúgy a kocsi fotón elég jól mutat, de fotónak soha nem hiszünk! :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?