Forum >> Autóvásárlás

Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 20:31:39 // 28252
George tesztelte a Tibit pár napig tőle tudsz érdeklődni pozitív, negatív élményekkel kapcsolatban.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 20:29:14 // 28251
1x 60 ropi a plusz ktg és többet nem kell vele foglalkozni :) benyásnál marad a trafósor, a kábel, az alapjárati, lambda stb, stb, stb ....
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2011 20:20:45 // 28250
A turbótól nem félek, azok elég kiforrott cuccok már, ha elejétől nálam van a gép, azzal nincs gond. A kettőstömegű...hát dögöljenek meg hogy raktak bele :-) Azt hittem meg lehet úszni. Akkor maradt a dpf és az egér ami pluszköltség a dízelnél.
Amúgy nem tartom 1.8 turbotól olyan extrém nagy teljesítménynek a 200 lovat.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 19:49:54 // 28249
felesleges ellentmondás szerintem az ha valaki köti az ebet 59-nél az 1.9hez mert a 2.4 semmivel sem jobb de 66-ból meg 3.0V6 a fasza...miért nem elég a 2.0TS vagy ilyenkor mi a magyarázat? :P
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 18:48:02 // 28248
3.2JTS? az egy betegágy blokk sosem kéne.....
BeeGee21-04-2011 18:37:57 // 28247
Nem is GTV-t akartam, hanem egy oldtimert, 1.6 - 2.0 motorral, tető nélkül :)
Csak hát ez jött szembe.. (és nem bántam meg)
ALFI15621-04-2011 18:35:27 // 28246
De te se a 2.0TS GTV-t vetted hanem a 3.2 V6 24V-t. :)
ALFI15621-04-2011 18:31:58 // 28245
Mert számomra az.Nem megy úgy mint amennyibe kerül a fentartása.A hangja jó azt nem vitatom.Igen ha az új árat nézed akkor van különbség.De még is ha annyim lenne mint amennyim nincs és nem is lessz akkor egyértelmű,hogy melyiket venném.Itt még nincs is akkora különbség mint mondjuk az 5-ös BMW-nél a 2.0 meg a 3.0-között.Még is egyértelmű melyiket választanám.Én használtba mert azt engedhetem meg de ha lenne újra pénzem akkor is egyértelmű.
ALFI15621-04-2011 18:26:36 // 28244
Ha Csekőről beszélsz akkor szerintem 2.4-et vett volna ha talál jó állapotut.Azért a tiédet vette meg mert az volt a legjobb állapotu azok között amiket megnézet.Én mindig is csak annyit mondtam,hogy a 2.4-nek nincs hátránya az 1.9-el szembe ellenbe előnye van.Csak álj a két kocsi elé és hallgasd meg a két kocsi hangját.De én részemről lezárom.Nekem aztán tök mindegy ki mit vesz.
BeeGee21-04-2011 18:25:34 // 28243
Az előbb mégis benzintemetőzted a V6ot, inkább sor4-et vennél helyette :)

Tévedésben ott vagytok, hogy míg használtautóban az árkülönbség minimális (1.9 - 2.4), és inkább a szerencse játszik szerepet, hogy megtaláld az igazit. Ám új autó esetében már súlyos milliók a különbség:
2.0 JTD Dist. - 10,64 M
2.4 JTD Dist. - 14,08 M
Listaáron 3,5 millió a küli, ami bőven bőven elegendő érv a 2.0 mellett, amit a 2.4 sosem hoz be a pályafutása alatt.

Azzal ne gyere, hogy hülye aki új autót vesz, mert ha senki sem lenne hülye, most Neked sem lenne autód harmad árból :)
W.21-04-2011 18:19:00 // 28242
Minden vita kezdete az, hogy a 2.4-nek nincs hátránya , csak előnye. Ezt pedig pont Te mondtad! Szintén Te akartad rábeszélni a cartársat , hogy csak 2.4-et vegyen, ne 1.9-et, pedig egyetlen egy olyan érvet sem tudtál felhozni, ami erre billentette volna! Ennyi elég?
ALFI15621-04-2011 18:12:30 // 28241
Ki piszkáll itt kit,hogy miért ilyet vettél és miért nem olyat?
W.21-04-2011 17:48:19 // 28240
Az összes hsz-ben kiemeltem, hogy "számomra" . Innentől kezdve minden belekötés felesleges! Amikor Te vettél autót, 159 2.4-et vettél. Volt valaki, aki elkezdett piszkálni azért mert nem 3.2 JTS-el vetted?? Ugye, nem! Na, akkor maradjunk is ennél a verziónál! Mindenki úgy választ autót, ahogyan NEKI a legjobb! Ezt vagy elviselitek vagy nem , de ezért vitát generálni 2 oldalon keresztül.... hát....
ALFI15621-04-2011 17:44:17 // 28239
Semmit nem akarunk elhitetni de konkrét válszt még mindig nem kaptunk.Az nem érv az 1.9 mellett,hogy a biztosításon meg a súlyadón sporolok 1 évbe 4-5ezret.Ilyen válaszokat kaptunk,hogy nehezebb hozzáférni a motortérbe a szereléshez mert jobban tele van.De mindenkinek saját dolga,hogy mit vesz és miért.Ha az embernek vannak kritériumjai akkor ki kell várni a megfelelő egyedet mert különben az lessz ami nállad is.Jó-jó az 59 de nem az igazi számodra.A 66 főlleg ha benzines csak közelebb áll a szívedhez nem igaz?Én pont ezért magasztalom a 2.4 5hengert.De ha lenne 3.0 6 henger akkor azt magasztalnám.És egyértelmű azt választanám és az,hogy több a biztosítás meg a súlyadó az nem hátráltatna.De az se ha 1 literrel többet fogyaszt.
W.21-04-2011 17:38:10 // 28238
Ebben megint csak nem értünk egyet! Én meg ezért válok meg tőle, mert szeretnék egy 3.0 V6 benzintemetőt, ami "nem megy"....
W.21-04-2011 17:36:22 // 28237
Már megkaptátok rá a válaszokat! Tudod mit nem értek? Ha valami fekete, akkor Te meg Erhard barátod miért akarjátok elhitetni velünk, hogy az fehér? Ez a vita már a sokadik, amiben felszínre kerülnek a felesleges ellentmondások...
cseko7621-04-2011 17:21:46 // 28236
Hogy egy kicsit oszlassam a kételyeket én azért döntöttem az 1,9 mellett, mert először is nem volt számomra megfelelő 2,4 -es; aztán az esetek többségében városban használom; és a voksomat azért Whiteshark-é mellett tettem le, mert nála elhiszem a karbantartási dolgokat, hogy ténylegesen meg lettek csinálva, az ő vasa felszereltebb a többihez képest és nem beszélve a téli garnitúráról....
Blade21-04-2011 17:19:08 // 28235
Ennyi a gyárilag megadott, 8,1. Vagy mennyivel kellene számolni? 11? Vagy 12? Vagy 14? Vagy 13,2? Vagy 13,1??
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 16:50:41 // 28234
de annyit ha a 2,4 meg 4-et :DDD
Kriszo21-04-2011 16:37:59 // 28233
Ez minek a hivatalos értéke 8.01?:)Ki ne találdd hogy a Tbi annyit eszik..:))))
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 15:51:52 // 28232
legközelebb meglessük :)
Andy21-04-2011 15:43:01 // 28231
George gépe 200 után kezdett zsugorodni a tükrömben. Pedig a 156 könnyebb mint a 159. Nincs ezzel semmi baj, attól még jól mennek a trakik. De azért van az a határ mikor a 3.0 V6 már ellép. :)))
Nem szoktam ezzel a végsebesség dumával kardoskodni, de ez így van. :))
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 15:39:03 // 28230
csúnya lenne elfogyna 200 felett :)
Andy21-04-2011 15:36:34 // 28229
Némi mókolás után. ;))) Totti-é meg full széria, de szvsz 200 felett így is elfogy a trakesz. Erre meg George a tanú. :)))
Norby21-04-2011 15:28:22 // 28228
3.300.000 indult a hitelem 2009 novemberben. most 2.900.000. a hitel.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 15:27:27 // 28227
nem tudom...a 3.0V6 166-tal pariban vagyok :) az 59 nem hinném jobban menne :P
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 15:26:30 // 28226
hivatalos értékek? egyiknél sem stimmel főleg a Tibinél :DDD
Blade21-04-2011 15:22:25 // 28225
Én sem a helyedben:)))
Blade21-04-2011 15:21:58 // 28224
Úgy igen. De ha már számolunk akkor számoljunk hivatalos értékekkel, ne hozzávetőleges számokkal:))

Üzemanyag helyesen:
Dizel átlagár: 375 Ft.
Benzin átlagár: 385Ft.

Fogyasztás:
2,4d: 7liter/100
2.0TBi: 8,1liter/100
Ezek a hivatalos értékek.

;-))
Norby21-04-2011 15:13:08 // 28223
79 hónap, de egyébként igen.
Giorgio21-04-2011 15:11:28 // 28222
Számszakilag helyes a kolléga.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 15:08:04 // 28221
nem lennék benne olyan biztos :P
Blade21-04-2011 14:59:53 // 28220
Jah, megy az, csak a GTA még mindig gyorsabb:)) De szerintem a 2.4d-től is gyorsabb a 159 3.2 ..:)
Blade21-04-2011 14:58:44 // 28219
Te, valamit félreszámoltál:)))
Blade21-04-2011 14:54:18 // 28217
Mi nem megy?:)
Blade21-04-2011 14:53:43 // 28216
Jól beszélsz!:))
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 14:50:43 // 28215
fogyasztás ügyileg meg 250e km-ig a 2,4 8L-rel mai árfolyamon 100km-re 372x8= 2976, a Tibi meg 400x12=4800...azaz 250e km-re levetítve 7440000 VS 12000000 ez nem kicsi különbség :P
BeeGee21-04-2011 14:48:19 // 28214
Benzin motorok is fulladoznak az Euro normáktól..
A TBi még messze van attól, hogy alternatívája legyen a JTDnek, (ha 159-es) Ugyanolyan karakterisztika (max 4500 rmp), nem szép hang, dupla fogyi.

Gondatlanságban többet nyom a latban az élettartam tervezés, mint hogy dízel v benzin.
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2011 14:45:48 // 28213
mennyire? van benne turbó, kettőstömegű, kis köbcenti nagy lóerő...szerinted?
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2011 14:16:44 // 28212
Próbáltam 159-ben az 1.9-et, a régi Euro 2-es Unijethez képest az is egy konkrét szenvedés városban. Nehezen indul el, állandóan egyesbe vissza kell tenni kereszteződésbe beguruláskor, könnyen lefullad stb. Tökmindegy... Erhardnak módszerével használhatóvá kell tenni...vagy megtartani az ócska dízelt, ami felengeded a kuplungot osz't gurul :-)))
Nem mellesleg az 1.8 Tbi jó alternatíva minden dízelgondra, csak bírni kell a fogyasztását finanszírozni. Nem vagyok benne biztos, hogy hosszútávon lényegesen gazdaságtalanabb mindent belekalkulálva. Tudni kéne, mennyire gondtalan egy ilyen moci mondjuk 250e ig.
Satti21-04-2011 12:55:15 // 28211
Sajnos az igen ritka, hogy legyen mindkét motorral szinte egyforma két 159, akkor nyilván nehéz lenne a döntés, akkor már csak az ár függvénye.
ALFI15621-04-2011 12:53:31 // 28210
Akkor inkább egy EVO
ALFI15621-04-2011 12:52:34 // 28209
Egyértelmű!De ha van kettő ami ugyan olyan jó minden téren csak az egyik 1.9 a másik 2.4 egyértelmű a 2.4-et választaná szerintem mindenki.
BeeGee21-04-2011 12:52:32 // 28208
Megy az, ha Olaszországból jön és rendes kasztniba teszik :)
ALFI15621-04-2011 12:51:07 // 28207
Semmi vita csak beszélgetés.Na az aztán végkép nem kéne!Benzintemető és még csak nem is megy!
Satti21-04-2011 12:50:52 // 28206
Egyébként viccet félretéve, soxor azon múlik, ha vki nem feltétlenül az 5 hengerest akarja, hogy maga az autó milyen, tetszik-e a színe, milyen a felszereltsége, megfelel-e az elképzelésnek az állapota és a megjelenése.
ALFI15621-04-2011 12:49:43 // 28205
52.000 a törlesztő 72 hónapig?Ennyi van a kocsin?
Satti21-04-2011 12:47:26 // 28204
Látom megint megy az 1.9-16v kontra 2.4 20V jtdm vita. :)) 3.2 V6 24V, az az igazi! :))
Norby21-04-2011 12:46:36 // 28203
52000 a törlesztő, 9000 a casco. Hitelen mifelénk kamat is van, de ha tudsz jobbat akkor vevő vagyok rá :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.