Forum >> Autóvásárlás
Vikking 31113-05-2012 21:37:13 // 31203
(De attól még lehet, hogy az adott darab a Castrolt preferálja jobban... Ettől még 10w60 kell bele, a viszkozitás a lényeg alapvetően azért... Még ha a castrolra azt is mondják hogy ...)
Vikking 31113-05-2012 21:36:06 // 31202
Nem, nem Castrol, a Racing a gyári olaj!
Coyote13-05-2012 21:16:41 // 31201
Sziasztok.
Érdekelne egy 164 2.5TD. Szeretném megnézni. Mire kell odafigyelni? Mi az amit mindenféleképpen meg kell néznem? Mik az intőjelek? Mennyi km bírnak ezek a motorok? EZ egy 94-es évjáratú.
Köszönöm
Érdekelne egy 164 2.5TD. Szeretném megnézni. Mire kell odafigyelni? Mi az amit mindenféleképpen meg kell néznem? Mik az intőjelek? Mennyi km bírnak ezek a motorok? EZ egy 94-es évjáratú.
Köszönöm
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:44:47 // 31200
szólj nyugodtan segítek szívesen
Ricoe15613-05-2012 20:37:59 // 31199
Úgy érzem még megkereslek ez ügyben... csak előbb érjek haza :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:34:24 // 31198
a vezérműtengelye lehet kérdéses ott is inkább a szívóoladali de az sem olyan horror újonnan aztán ennyi is azt meg lehet hallani ha kopog
mreni13-05-2012 20:32:33 // 31197
10w-60 a gyári olaj,ráadásul Castrol? ez felettébb érdekes :)
Ricoe15613-05-2012 20:29:09 // 31196
Hiszek neked... egy 156-ost most kinéztem JTS-el. A 159 az ára miatt gondolkoztatott el... és rögtön gondoltam nem egy kategória ha szervízeltetni kell...146 után meg pláne :)
pb_13-05-2012 20:28:50 // 31195
Túltárgyaltuk.)
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:23:31 // 31194
Az Alfa JTS fényévekkel jobb mint ami a 159-ben lakik
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:22:21 // 31193
Te hidd azt amit akarsz én már láttam párat vagy is vittek párat ...
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:21:26 // 31192
végül is mihez képest drága? ahhoz képest hogy igazság szerint egy láncos autó azért láncos hogy ne kelljen cserélni benne :) bár ez az opelre nem igaz semmilyen formában sem :P
pb_13-05-2012 20:13:09 // 31191
De nem amiatt fogy L. A kevés olaj miatt inkább, de leginkább az is 1 következmény.
Ricoe15613-05-2012 20:10:03 // 31190
Szopóroller? :) Sok vele a gond? Vagy az alkatrész drága hozzá?
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:04:06 // 31189
sajnos tényleg sok jts-nél elfogy a vezérműtengely biza a nem bele való olaj miatt vagy a kevés olaj miatt
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2012 20:01:16 // 31188
felejtős ez az opel blokkos nem egy jó fejlesztés :( kettő vezmód, vezérműlánc stb...
Ricoe15613-05-2012 19:56:54 // 31187
Akartam mondani.Nagyon elkanyarodtunk a témától :-)
G-Burt13-05-2012 19:53:22 // 31186
Hozom a popcornt meg az üdítőt:)
pb_13-05-2012 19:43:20 // 31184
Köszönik xépen jól vannak.)))
Vikking 31113-05-2012 19:35:35 // 31183
/csak mert sokan és sokat emlegetik állítólag. több bizonyos helyen is./
Vikking 31113-05-2012 19:34:44 // 31182
Semmi. Miért, a felmenőiddel?))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pb_13-05-2012 19:34:19 // 31181
Inkább oszd az észt, az jobban megy neked.))) Jut SZembe mi a helyzet az Lszonda Llenállásával?)))
Vikking 31113-05-2012 19:27:38 // 31180
Miért nem szóltál, hogy kérdeztelek kisb... (arátom)? :)
Furcsa ez, nem emlékszem rá. Biztos a kor.
Vagy olvass utána teee kisb... (arátom)!
Furcsa ez, nem emlékszem rá. Biztos a kor.
Vagy olvass utána teee kisb... (arátom)!
pb_13-05-2012 19:18:50 // 31179
Nem okoz, az már következmény, csak a kolléga +int olvasott valamit a neten.)
GabCsi13-05-2012 19:15:35 // 31177
Ebben a kaszniban majd 2mp-vel rosszabb a 159 gyorsulásra, amiből arra következtetek, hogy dinamikában sem jobb. 156-ban 10lityit eszik, ezt 12-re saccolom rosszabb menetteljesítmények mellett.
GabCsi13-05-2012 19:06:29 // 31176
Én úgy tudom, hogy ez típushiba, első generációs JTS-ben, sok a főtengelyes. A másodikban már más a főtengely.
GabCsi13-05-2012 19:05:10 // 31175
2.0 jts-ben van vezmód, bár nekem eladáskor még a gyári volt benne 150k km után.
4 gyertya, és természetsen TS blokk, csak a hengerfej más, misem bizonyítja jobban, hogy bontott TS olajteknőt tettünk fel rá mikor lekarcoltam. Olajat eszi minden körülmény között, kivéve a Castrol 10-60-ast nem ette nálam. A 156nál a fészliftes modellbe és a GT-be már egy második generációs JTS került, 4 lambdás, talán euro4-es.
4 gyertya, és természetsen TS blokk, csak a hengerfej más, misem bizonyítja jobban, hogy bontott TS olajteknőt tettünk fel rá mikor lekarcoltam. Olajat eszi minden körülmény között, kivéve a Castrol 10-60-ast nem ette nálam. A 156nál a fészliftes modellbe és a GT-be már egy második generációs JTS került, 4 lambdás, talán euro4-es.
Dévid13-05-2012 18:59:38 // 31174
Most lesz a 2. motorcserém az 5 év, 30.000 km alatt, mégis úgy gondolom, hogy egész jók, nem a motorokkal van a hiba.
W.13-05-2012 18:53:31 // 31173
Nos megnéztem ezt a vasat. Nem kellett volna...
- j.e. lámpabúra törött
- összes féktárcsa vállas, betétek cserések
- futómű kopog csattog, nyiszog
- centrál nem műxik, csakúgy mont az utasoldali ablak, az ABS, a klíma
- motor erőtlen , szinte egy TS szintjén van, nem pörög, vánszorog az autó
- bal hátul sérült, még a kipuff is behajlott
- váltókar szarrá kopva, j.e. ajtó kárpitja messze kopottabb mint a műszerfal
- szinte az összes elemen karcok, húzások
- bal hátsó ajtó zárt állapotában ujjnyi rés a karosszériánál
-küszöbön és a j. visszapillantó alatt felütötte fejét a rozsda
- gumik cserések (wanli)
Alkudni sem alkudtam. Mikor elmondtam, hogy erre qrva sokat kellene költeni még meg is sértődött a tulaj b.nője, pedig a srác rendesnek tűnt, most eyg 159-est vett! Mindenesetre élmény volt benne ülni és kell egy ilyen újra, csak NEM EZ!
- j.e. lámpabúra törött
- összes féktárcsa vállas, betétek cserések
- futómű kopog csattog, nyiszog
- centrál nem műxik, csakúgy mont az utasoldali ablak, az ABS, a klíma
- motor erőtlen , szinte egy TS szintjén van, nem pörög, vánszorog az autó
- bal hátul sérült, még a kipuff is behajlott
- váltókar szarrá kopva, j.e. ajtó kárpitja messze kopottabb mint a műszerfal
- szinte az összes elemen karcok, húzások
- bal hátsó ajtó zárt állapotában ujjnyi rés a karosszériánál
-küszöbön és a j. visszapillantó alatt felütötte fejét a rozsda
- gumik cserések (wanli)
Alkudni sem alkudtam. Mikor elmondtam, hogy erre qrva sokat kellene költeni még meg is sértődött a tulaj b.nője, pedig a srác rendesnek tűnt, most eyg 159-est vett! Mindenesetre élmény volt benne ülni és kell egy ilyen újra, csak NEM EZ!
gecsa13-05-2012 18:04:09 // 31172
pedig már jó volna találni valami 99 utánit,ami még egyben is van..:D
gecsa13-05-2012 17:57:07 // 31170
ezért gyanús az ára..
Totti (NagyVad)13-05-2012 17:49:01 // 31169
Ha ez az amire gondolok rendszám foszlányból pedig az akkor ez egy rakás hulladék !
Vikking 31113-05-2012 17:47:18 // 31168
Ennyibe kerülnek a 156-ok? :O Az igen...
Hát így látatlanban ezekre egy 156-nál :D Még esetleg a fékre és a kasztnira... :D
(Bocsi a trollkodásért, de tényleg pont ezek a releváns problémák- a váltót kivéve talán - a 156-oknál...)
Hát így látatlanban ezekre egy 156-nál :D Még esetleg a fékre és a kasztnira... :D
(Bocsi a trollkodásért, de tényleg pont ezek a releváns problémák- a váltót kivéve talán - a 156-oknál...)
Vikking 31113-05-2012 17:45:25 // 31167
Igen... Ha jól tudom, a rossz előző tulaj a jts-ek baja :)
Az injektor.hu-n pl egész érdemes olvasgatni, találtam a múltkor egy idevágó cikket, de most nem tudom már melyik volt...
Az injektor.hu-n pl egész érdemes olvasgatni, találtam a múltkor egy idevágó cikket, de most nem tudom már melyik volt...
gecsa13-05-2012 17:19:38 // 31166
Erről tudtok valamit?
telefonba azt mondták,hogy váltó,motor,futómű hibátlan..node,mit is mondott volna egy kereskedő..:D
ha elmennék megnézni,mire figyeljek oda?
telefonba azt mondták,hogy váltó,motor,futómű hibátlan..node,mit is mondott volna egy kereskedő..:D
ha elmennék megnézni,mire figyeljek oda?
Jack13-05-2012 17:18:09 // 31165
jól hangzik...:) A vezérmű tengely kopása miért okoz olajfogyasztást?
Vikking 31113-05-2012 17:14:57 // 31164
Nem, nem csak a Te személyes véleményed... :) Amit faterom 1.6 TS-e kibír, azt szerintem nem sok autó bírná, le a kalappal előtte.
Ráadásul azért motorteljesítményben igencsak az élen járt akkoriban...
A JTS meg méginkább, csak az talán hatványozottan érzékeny a belevaló olajra, a TS-be elég a jó 10w40, a JTS-be már nem...
Ráadásul azért motorteljesítményben igencsak az élen járt akkoriban...
A JTS meg méginkább, csak az talán hatványozottan érzékeny a belevaló olajra, a TS-be elég a jó 10w40, a JTS-be már nem...
Dévid13-05-2012 17:09:26 // 31163
Ha figyelve van rá (rendes olaj, hidegen nem gyilkolni, időben mindent cserélve), akkor a TS is jó motor. Persze ez csak a személyes véleményem.
Vikking 31113-05-2012 17:03:43 // 31162
ez így van:)))
de ettöl még jó az a jts motor...
de ettöl még jó az a jts motor...
Dévid13-05-2012 17:02:20 // 31161
Amúgy félreértés ne essék, nem akarom itt az észt osztogatni, annyira nem vagyok én sem ellátva vele...
Vikking 31113-05-2012 17:02:15 // 31160
ötlet mindig van, de pl ha az elözö tulaj beleszart abba, hogy 10w60 kell bele, akkor 100k alatt simán elfogyhatott a vezérmütengely...
Dévid13-05-2012 17:01:17 // 31159
A TS-ek általában csak a diesel fordulatszám tartomány (ca. 4000) felett csipegetik. JTS-ről nincs tapasztalatom, de ha gondolod rákérdezek, ismerősnek még az van, de csak mert nem tudta még eladni. Rendes autót akar, amit bárhol lehet javíttatni. Jelzem eddig még gond nem volt a kocsival, csak fél, hogy lesz. Alfa... :)
Jack13-05-2012 16:51:45 // 31158
az olaj fogyasztásra van ötlet? miért van az, hogy a kedden kigurult autók zabálják az olajat, a péntekiek nem...
Vikking 31113-05-2012 16:46:22 // 31157
vagymi, csak 4 gyertya;)))) nem betlehemeskocsi....
Jack13-05-2012 16:45:14 // 31156
Rosszul tudtam, valóban 1970 ccm....
Vikking 31113-05-2012 16:44:47 // 31155
Gtben is 2.0 jts van 165 lóval. meg 1.8 ts 140nel, meg 3.2 240nel... Ezek a Fiat vasblokkok, meg az aresei v6.
159ben 160 lovas 1.9, 185 lovas 2.2 és 140 lovas 1.8 mpi van, ami nem az 1.8 ts. (Meg 3.2 260 lóval...) Ezek a blokkok jöttek a Holdentöl.
Hát, Gabcsit kérdezd, hogy mennyivel stabilabb...
Elvileg van benne vezmód is, de gyertya csak 8 talán...
De a 156-Gt vonal jts motorja az a ts fejlesztése...! Csak az olaj kérdés érdekes, mert van, akinek a gyári Racing olajat is zabálja, nem csak a nem belevaló 20K-t...
159ben 160 lovas 1.9, 185 lovas 2.2 és 140 lovas 1.8 mpi van, ami nem az 1.8 ts. (Meg 3.2 260 lóval...) Ezek a blokkok jöttek a Holdentöl.
Hát, Gabcsit kérdezd, hogy mennyivel stabilabb...
Elvileg van benne vezmód is, de gyertya csak 8 talán...
De a 156-Gt vonal jts motorja az a ts fejlesztése...! Csak az olaj kérdés érdekes, mert van, akinek a gyári Racing olajat is zabálja, nem csak a nem belevaló 20K-t...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
523
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?