Forum >> Autóvásárlás

Piritu - 1.000.00009-11-2015 21:27:46 // 35702
Volt már dolga valakinek az AAA AUTO céggel? SMS-ben jelentkeztek, hogy hívjam fel őket, ha eladnám nekik a Párducot.
Dévid08-11-2015 17:33:10 // 35701
Én is ezt fogom érezni, ha végre lekerül a nevemről. :)
Zoli8507-11-2015 21:27:07 // 35700
mennyire igaz...... "Az olasz autó azonban olyan, mint egy bútordarab, mely nélkül értelmét veszti a hely."
Zoli8507-11-2015 17:18:51 // 35699
Üdv! Eladtam az autómat :-(! Lezárult egy korszak, de amit együtt töltöttünk az felejthetetlen volt......
Zsolt15507-11-2015 07:38:36 // 35698
Igen, itt is lehet ilyen teljesen dokumentált autót találni. :-))
Piritu - 1.000.00006-11-2015 20:46:24 // 35697
Hogy ne menjünk messze, itt lenne Párduc. Szerintem nem nagyon lehet ennyit megtudni egy autóról sem :-DD
Zsolt15506-11-2015 06:55:55 // 35696
Azért tudsz "tiszta" autót venni. Egy rendes cégnél minden dokumentálva van a flottájában lévő gépjárművekről. Igaz elvétve, de magánszemélyeknél is találhatsz ilyet.
Attika0105-11-2015 13:06:43 // 35695
Persze. Hálás kis olajkályha. 😊
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2015 12:04:23 // 35694
Ezek szerint nem TS, hanem jtd.. :-)
szuhi16405-11-2015 10:10:55 // 35693
Sziasztok!
Valaki esetleg nemtud eladó 164-est lehetőleg super verziót, benzin/gáz üzeműt?
Üdv.
Giuntini05-11-2015 09:55:15 // 35692
Ennek nagyon örülök, de hidd el, ez nagyon ritka. Szerencséd van, ha továbbiakban is így működik. Az Auto Scout it-en 4000€ alatt motorhibásat kapsz, vagy más bajai vannak, pl. sérült vagy leharcolt karosszériával. Persze, van olyan aki sürgősen el akarja adni, mert ott van az új, vagy nem tudja tárolni a régit, vagy egyszerűen nem akar hónapokat várni. Ami viszont jó az a Scouton sem olcsó. Aki odaírja, vagy kereskedő, aki leírja az autó leírásában, hogy milyen állapotban van, miket cseréltek rajta, azzal nem lehet viccelni, mert garanciát vállalnak rá. Ezeket az autókat úgy adják el, hogy beülsz, nevedre írják és mehetsz vele. Ezekért a 2006-8-as gépekért símán még mindig elkérnek7-10ezer €-t. Az 5-6ezer €-os 159-esekkel úgy kell számolni, hogy még bele kell invesztálni azt a 2ezer € pluszt, és kint a szerviz munkadíj nagyon magas, és nem jobb mint itt. De egyáltalán nem biztos, hogy az a rossz, ha olcsóbban veszed meg. Ha te eredeti alkatrészekre kicseréled, vagy megjavítod a hibát az tökéletes, és te javítod ki azt, ami egy másiknál elkövetkezhet. Akkor van probléma, ha a javítás nem lengőkarról, vagy kerékcsapágyról szól, hanem fődarabról. na ekkor van baj, és akkor nagy a bukta. Az én autóm egyáltalán nem volt olcsó két éve. az átlagár volt a 180ezret futott autók kategóriájában (7000€) mégis egyik pillanatról a másikra behalt a motor. Na itt kell elgondolkodni, hogy pl. márkakereskedőhöz menjünk-e, ahol a bevizsgált megjavított autóra garanciát vállalnak (ez sajnos csak kintre vonatkozik), vagy jó hinni a kereskedőnek, és beleszeretni az autóba.
Attika0105-11-2015 09:20:09 // 35691
Dehogy nem. Engem a motor érdekekt, az meg jó. A többit megoldom. :)
.......................04-11-2015 22:58:08 // 35690
Ha 480 at mutat a km óra nem veszed meg?
Zolibácsi04-11-2015 22:21:59 // 35689
Az enyém nyáron jött olaszból, sehol nem találtam meg hirdetésként, de aki hozta nekem, az mindent amit tudott megkérdezett róla. kicsit több mint 4000 euro volt. hogy zsákbamacska volt? Igen, de ennyi erővel vehettem volna itthon is 2,5 millióért zsákbamacskát.
Milyen hibák derültek ki rajta eddig?
Azt tudtam hogy újra fényezték a jobb első sárvédőt, de egész szépen csinálták.
145.000 km volt benne 2006-os autóban. hát én sem hittem nagyon neki, de computer is azt mondja meg az olajcserés matrica is. szóval ez inkább pozitív.
ülésfűtés nem megy...meg kell csinálom/csináltatnom.
Valami történhetett a jobb első lámpával mert egy vas tartó füllel van megerősítve, hogy a helyén maradjon.
Ezen kívül minden működik a kocsiban. szerencsére.
nekem 1,9 misiben állt meg és kulcsra készen kaptam.
Én úgy gondolom hogy nyári árakat nézve fél milliót spóroltam. Lehetett volna az ellentéte is, de miután ültem egy fullon szervizelt 156 sw ben 90.000 km el. bármi lehet.... én már nem értek semmit....
Giuntini04-11-2015 21:13:48 // 35688
Amikor én kerestem az autót, én Olaszországból akartam behozni. 170-180ezer km-el számoltam 2007-es évjáratot (csak 2.4 Q-tronic érdekelt), és ezek voltak 8ezer € környékén. A 100ezresek nem érdekeltek, mert az nem volt igaz, vagy ha igaz, akkor meg nagyon drága volt. Igazából az állapot a lényeg, kint valóban állapotot vesznek, és nem km-t. Atrán végül is nekem osztrák jutott, aminek akkor nagyon örültem. Most már megint, csak nagyon sok pénzembe került. Azért a 159 vásárlásánál az is szempont, hogy nagyon sok igen jól felszerelt, és az extra tételek mennyire működőképesek. A vásárlásnál az is érdekes szempont, mennyire működik, pl az ülésfűtés, alkonyérzékelő, tempomat, kiegészítő fűtés, és egyebek. Sokan ezeket a tételeket meg sem nézik, nem is tudják mi van benn a vasban. Amikor megvettem, én is elcsodálkoztam, hát ez is benne van! Tehát amikor veszel, egy márkakereskedésben egy használt autót kint, az is lényeges szempont a garantált méter mellett, hogy ezeket az extra tételeket megmutatják neked, és tudod, hogy minden működőképes. Amikor egy ilyen autót veszel garanciával, akkor a nyugodtságot, hogy mondjuk egy évig visszaviheted, jóval magasabb vételárral kompenzálják. Itt viszont ilyen nincs.
Attika0104-11-2015 20:55:47 // 35687
Sajnos ma már nem tudsz "tiszta" autót venni. Teljesen mindegy mijen márkáról beszélünk. 1-hónapja vettem asszonykának 146-ot. 326 000 volt benne. 2000-es autó, gondoltam valós, mivel az 56-omban ecu szerint 356 00 van. Ahha.......... 479000 az a 326. Most mit csináljak vele? jelentsem fel a kereskedőt? Benyeltem. Végül is. Cseréltem olajat, szűrőket, egy gázpedálpotit, ülés, kárpit garnitúrát, + átírás és benne van 450 000-be. :) Ennyi. Tudom itt nem milliókról beszélünk, csak a vásárlás -eladás tisztességéről. Viszont egy 159-nél ez a költség már nem annyi, és a KM sem elhanyagolható.
Liquid04-11-2015 20:49:51 // 35686
pont hogy "kint" kell megfizetni azt ha kevés benne a méter, mikor én nézegettem a 159-eket, akkor a mobile.de-n drágábbak voltak az értelmesek, mint itthon.
Giuntini04-11-2015 19:49:56 // 35685
Mielőtt megvettem a 159-et, kint voltam a szerelőmnél a régi autómmal, egy ismerős akkor hozott egy 159 1.9 8V-t Belgiumból, eladásra. Elég korrektul nézett ki, 120ezer kilométerről beszélt. Mondtam neki, hogy én 8-8.5 ezer €-t szánok a 2.4-re. Azt mondta, ezért kint szinte új autót kapsz. Múltkor kint voltam a szerelőnél, és beszéltünk erről az autóról. Egy-két hónap után eladta, és akkor mondta el a szerelőm, hogy ezt az autót közel 300 ezer km-el vette meg, és mielőtt behozta, még kint pörgették vissza 120ezerre. Ez valóban bűncselekmény, ez már jelentős megkárosítása a vevőnek. Nem az a baj, hogy 300ezer kilométer van benne, hiszen lehetett látni, hogy az autó jól volt tartva. Az a baj, hogy a motor élettartamából még visszavan 100 ezer km, és az új tulaj azt hiszi, és úgy is veszi meg, hogy még gondtalanul minimum elautózhat legalább 200ezret.
Piritu - 1.000.00004-11-2015 19:18:45 // 35684
Tudok egy nem tekert 159-et :-))
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2015 19:14:27 // 35683
ahhoz képest hogy pár éve Münchenben fogták el az egyik legnagyobb tekerők szövetségét...
szerintem ez az egész csak a jéghegy csúcsa, sajnos "ánblokk" szar a mindenség....
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 18:29:08 // 35682
Magyarország ilyen vicces hely. És ezt mi természetesnek is vesszük. Ez van. Akkor fog változni, ha az emberek változnak és egymás bazgatása helyett kicsit együtt akarnának valamit elérni. Utópia sajnos..
Piritu - 1.000.00004-11-2015 16:09:46 // 35681
Esetleg meg kell hozzá mutatni az ÁFÁ-s számlát a műszerről + számlát a beszerelésről :-)

Amúgy "előre" MES-el is lehet állítani.
Liquid04-11-2015 15:43:38 // 35680
elég vicces lenne, ha ennyivel el lehetne rendezni
Zsolt15504-11-2015 15:28:16 // 35679
Rossz volt a műszercsoport, cserélni kellett és ilyet kapott a bontóban, amiben ennyi volt km.
Liquid04-11-2015 15:03:35 // 35678
mi van akkor ha a legutóbbi regisztrál km, alatti van az autóban mondjuk műszakin?
Zsolt15504-11-2015 14:39:57 // 35677
Mi van akkor, ha két műszaki vizsga között cserélni kellett a műszercsoportot, mert az elromlott? Bontóban vett egy másikat hozzá, amiben ennyi volt a km.
Zsolt15504-11-2015 14:36:34 // 35676
Büntetni csak akkor tudják, ha rajtakapják amikor éppen állítja.
Zsolt15504-11-2015 14:34:13 // 35675
Sajnos ez így van.
Forsberg04-11-2015 14:04:40 // 35674
Akármit is vásárolsz használtan, soha nem tudsz meg minden pontos részletet az előéletéről. Ha pl. veszel egy telefont, az eladó elmondja, hogy kétszer kiesett a zsebéből? Nem mondja, mert nem látszik rajta, hibátlanul működik és pont. A magyar átlag vásárló olyan, ha autóról van szó, akkor legyen benne kevés km., hibátlan legyen, sérülésmentes, első tulajos, full extra, kapjon hozzá ajándékokat és ami a legfontosabb, legyen nagyon olcsó! De, ha valóban leinformálható előéletű a kocsi, szervizel, remek műszaki állapotú, de több benne a km és vannak rajta használatból eredő apró sérülések, akkor ódzkodik tőle. Ezért van a sok visszatekert, szilikonnal szétfújkált bazári autó.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2015 12:01:55 // 35673
ezek nem példák ha nem sajnos valós dolgok mind a két oldalról, arról már nem is beszélve amikor egy szalon ajánlja fel lehetőségként, hogy náluk vegyél új autót és csak minden második olajcsere lesz beírva a szervizkönyvbe meg a rendszerbe és ez benne van az árban ....no comment
én konkrétan nem fogok tekerni semmilyen autót sem pláne nem pl 59-et, mert rohadt drága inkább olyanokat nézünk ami jó ár-érték arányban és műszakilag sem rossz de amikor megveszel egy használt autót tovább értékesítésre nem tudhatod az előző gazdi mit hallgat el és mit nem szóval nem minden felelősség a nepperé...
.......................04-11-2015 11:45:19 // 35672
Láttam már 400ezer km er jtdm et bontatlan tökéletes motorral
Meg láttam már csapágyasra hajtott jtdm et 120ezerrel
A gazdi baszott olajat cserélni 80ekm en át
Ez a két véglet,
De ehhez képest egy km terkerés smafu,
Az csak egy szám
Ergo SEMMIT nem mutat az autó állapotáról
Liquid04-11-2015 11:45:13 // 35671
ez eddig rendben van, mivel 1-2 (nem tudom pontosan) szorgosan jegyzetelik a műszakik és eredetvizsgák alkalmával, talán idővel javul a helyzet emiatt, de ez nem oldja meg a külföldről hozott autókat, mert nincs egy egységes nemzetközi rendszer.Amíg ez nem elérhető bárki számára, és elhajt a márkaszervíz, hogy Ők nem tudnak segíteni addig ez kapu nyitva marad sajna.
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 11:39:24 // 35670
Ennyi. Az eredetvizsgán minden autót lefotóztak km számlálóval együtt. Ott a kész adatbázis, a műszakin ezt nézni kéne. Amelyikben nem stimmel a méter, már indítani is a balhét, lekapni a rendszámot. Hamar alkalmazkodna a kínálat és a kereslet is.
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 11:33:32 // 35669
Példát lehet kitalálni bármire, ettől függetlenül egyiket se nézem sokba. Mindkettő hazudik, egy kategória. Hülyeség az, hogy mindenki mindenben hazudik. Csak normális emberekkel kell körülvenned magad és rájössz. Mindegy, nem akarok ezen vitázni. Nekem nagyon nagyon rossz tapasztalatom volt autóvásárlás ügyben, és elég valószínű, hogy nem egy kereskedésbe betévedve fogok autót venni, ahol már akkor éreztetik azt hogy egy "hülye vevő" vagyok amikor átléptem a kapun. A laptopot meglátva meg aztán olyan reakciók jönnek, hogy elképesztő. "Mit akarsz te azzal a szarral?" ; "Olvassad bazdmeg, nekem erre nincs időm"; "Óó hagyjuk már, felesleges bohóckodás" Idézzem még?
Én elhiszem hogy van ellenpélda, csak a rövidke próbálkozásunk során egy sem akadt. A magánember pedig odajött, hidegen beindította az autót, kiolvastuk, átnéztük, nem hantázott, normális volt és korrekt. Valahol lehet azt érezni, hogy mikor beszélsz normális hozzáállású felelősségteljes emberrel és mikor jön a mese habbal. Persze szerencsénk volt, mert véletlen, de Alfás volt az eladó srác.
Liquid04-11-2015 11:20:40 // 35668
Mindkét oldal jogos, mert egyfelől simán bűncselekmény, jobbnak mutatni mint a valóság, bár sajnos jelen világunkban ez a trend, kevés olyan reklám van ami ne ferdítene... Másfelől viszont alkalmazkodtak a piac igényeihez, hiszen ugyanazt a Passatot, németben megveheted 10e és 20e EUR-ért is km-től függően (most csak mondtam egy számot), de Mo-on ha meglát valaki egy 150e feletti számot akkor már infarktus kerülgeti...
Kevesen hajandóak kifizetni a magas árat a kis futásteljesítményért cserébe.
Remélem majd évek múlva rendeződik, ha végre valakit egyszer megbüntetnek, ha kiderül, hogy behozatalkor manipuláltak, de sajna eddig ilyet nem hallottam.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2015 11:06:41 // 35667
mindenki hazudik, mindenben...mennyivel jobb egy magánember aki elfelejt szólni, hogy motorgeneral volt az autón csak szarul lett megcsinálva, de eladja, mert iskolába megy a gyerek, vagy kockára volt törve az autó de nyúlvány csere nem volt csak huzatópad mert occsóbb...
mai nepper jobb aki kintről hozza az autót, mert azokat csak tekerik 98%-ban sérülttel nem nagyon foglalkoznak vagy ami csak enyhén sérült, mert nem éri meg
nah melyik a jobb Gyuri? :D
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 10:40:36 // 35666
pisztoLY bocs. Mér nem lehet hsz-t javítani? :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 10:39:12 // 35665
Hát jó, egyetérteni ebben nem fogunk. :-)
A hazugság minden felől hazugság. A kereskedő fejéhez se nyomnak pisztojt, hogy "hazudj b.meg". Mégis hazudik.
A vevő meg miért értsen hozzá? Ő felhasználó. Fel kellene ezt már dolgozni. Nem műszaki zsenik mennek autót venni, hanem átlag tudatlan felhasználók. Az igényük az amit a piac kialakít. Ha elhiszik, hogy egy autót csak 100e km-rel szabad megvenni, akkor olyat keresnek. És ők ezért nem hülyék, hanem felhasználók.
Fizetsz egy mobil app-ért, te sem akarod tudni, hogy hány "for" ciklus van a forráskódjában. És mégsem hülyéznek le a mobil app oldalakon.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2015 10:24:12 // 35664
és valakinek a fejéhez nyomnak egy pisztolyt, hogy márpedig neked ezt az autót vagy azt meg kell venni? nem...de jó elmondani a szomszédnak, milyen zsír autót vett fillérekért..
a piacot a kereslet határozza meg és nem fordítva, a hülyéknek meg kevés méteres, kurva olcsó autó kell ami nincs, a piac igazodik ehhez ...
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 10:19:06 // 35663
Én tudom hogy ilyen, magamat nem féltem ez ügyben :-) Ettől függetlenül simán megszívhatom én is, a rutinos hazugokkal a legnehezebb boldogulni.. Egy újabb ok, amiért nem akaródzik megválni a jó kis autómtól. Egyszer szerencsém volt, kétszer lehet nem lesz.
De gondolj arra a műszaki analfabéta családapára aki a kis családjának keres biztonságos megbízható egyterűt. Semmi esélye hogy ne verjék át. Rossz esetben hazaállít egy csilli-villire összetákolt ronccsal, ami aztán nem védi meg, ha baj van. Ebbe vajon belegondol egy kereskedő is?
.......................04-11-2015 10:10:37 // 35662
Ez ilyen,
Ha nem tetszik lehet privát is behozni
A nepperek felkutatják a jó vételeket,hazahozzák,kiglanzolják,átiratják,regadót elintézik,okmányban mindent elintéznek

Ennek ez az ára

Legyél okosabb,és ne hagyd magad átverni,
Méress pl. Kompressziót vagy veszteséget ha egy öreg autót veszel,és nem érnek meglepetések
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 09:55:04 // 35661
Nem azért, de arról nem a vásárló tehet, hogy öntve a piac 100e-t futott autókkal. A gond itt kezdődik. Ha az ember szeme hozzászokik, hogy 250e van egy használt autóban, és nem látja úton útfélen, hogy jé, olcsóbban van 100e-t futott, akkor reálisabban kezd gondolkozni. Ez egy generált kereslet, , aztán a nepperek mutogatnak a hülye vásárlóra, hogy de ők tehetnek róla.
Nem. Az a gerinctelen hazug nepper tehet róla, aki valótlan adatokkal akar autót (vagy bármit) eladni. Ne mutogassunk már a vevőkre. Nekik van egy igényük. Ha ez nem reális, szembesülniük kell vele. De nem a szervíz számlánál, mert ez így szimpla lopás.
Értem én, hogy aki becsületesen akarja csinálni éhen hal (és egyébként nem feltétlenül). De ezért nem a vevő felelős, hanem az autókereskedők, akik nem kivetik maguk közül a szemetet, hanem beolvadnak és másokra mutogatva ők is hazudnak.
Milyen már ez? A vevőre mutogatni szimpla felelősség hárítás.
Pedig autót eladni kicsit nagyobb felelősség mint ahogy itt ez megy. Vagyis az kellene, hogy legyen.
.......................04-11-2015 09:52:30 // 35660
Mi számít kevésnek?
300 ezret futott átlag 100km/h sebességgel hajtott gép (autópályások mind ilyenek)
3000üzemórát üzemelt ideális viszonyok között

150ezret városban kínzott 30km/h átlagsebességgel
5000üzemóra
+a sok hidegindítás

Lehet tippelni melyik motor+hajtáslánc kopottabb
Pedig a km a fele ,mégis becsapósak a számok
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2015 09:37:02 // 35659
ezzel nem értek egyet, szerintem meg pont az idióta, hülye, magyar vásárlók "kergetik" bele a nepperek többségét a tekerésbe, mert ha árul valós méterrel egy autót mondjuk 180e-rel akkor azt mondják, hogy biztos tekerve lett 200 felett volt benne és senkinek nem kell, de ha vissza rakják 125e-re egyből elviszik, mert biztos tekerve volt egy 50e-et tekertek...sajnos az emberek többsége ilyen hülye, akkor nyugodt, ha kevés métert lát...tisztelet a kivételnek
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2015 09:29:13 // 35658
én már többet is láttam akik 3-4 milla között vették az 59-et :)
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2015 08:27:31 // 35657
Jaja..és a gond az, hogy ugyanúgy áthúznak, becsapnak egy 5 millás autóval, mint egy 1 millással. A nepper réteg szereti rákenni a vevőre, hogy csak a 100e-t futott autókat keresik, akkor is, ha irreális az a futás, annyi évesen annyiért. Jó nagy demagógia. Igenis az autó kereskedők tehetnek arról, hogy ide jutottunk. Ha reális áron kínálná mindenki a valós futású portékáját, ha tudatnák, hogy ez gyerekek azért ennyi mert törve volt, tessék itt vannak a fotók előtte-utána, akkor a vevők reális kompromisszum ot tudnának kötni, mert látnák, hogy mi miért annyi amennyi. Ha egy kereskedőről én tudom, hogy nem ver át, oda megyek akkor is, ha magasabbak az árai.
De tudom, ez álomvilág, vettünk pár hónapja autót. Az a primitív ősember szint amivel a kereskedésekben találkoztunk az nagyon elkeserítő.
ValeRossi4604-11-2015 05:17:11 // 35656
Szep iras :)
En 50e engedtem a kocsibol,de meg alkudtak volna.mondtam semmi gond,de akkor leesik a 18as felni :D
Jo allapotu az draga,es fenntartasa sem olcso,de kezelheto szerintem.
Liquid03-11-2015 22:43:49 // 35655
én 3.3-ért vettem 3 éve... :)
Giuntini03-11-2015 22:41:15 // 35654
Azért ebben vitatkoznék, mert köztünk 159 tulajok között is van, aki 5 milliót szurkolt le tökéletes, lekövetett előéletű 2.4 TI-ért. Csak amíg ott van a 2 milliós látszólag ugyanolyan 159-es, miért adna ki ugyanazért hármat. Ha nem lennének sumák szervizkönyvek, és egyéb mókolások, hogy élnének meg a kereskedők. Egyébként nincs új a nap alatt, amit meg nyer a vásárláskor, azt bőven utána ki kell fizetni a javításokra. Amikor sokan kérdezik, hogy 159-et szeretnének venni, és mi a tanács, akkor elsőként azt kell elmondani, hogy a 159 nagyon jó autó, de nem olcsó a fenntartása. Ez mindenre vonatkozik. Olyan ne vegyen 159-est, aki bontóból akarja üzemeltetni. Van olyan, hogy elmegy a bontóba az ember, pl. ablakemelő motorért, vagy egyéb apróságért, de futómű, váltó, és motor alkatrészeket a 159-hez ne a bontóban keressünk. Sajnos 2.4 motorok egymás után halnak meg, a 100ezerrel vett, 300ezret futott autók, majd utána jön a bontott motor, amit ugyanúgy ki kell venni, vagy rögtön eladni, és egy kártyavár. Ha az Auto Scouton 2011-es 2.0 jtdm-ek átlag 130-150ezer km-el eladók, akkor hogy lehet a 2007-es 2.4 jtdm-ben 120ezer km? Nagyon egyszerű a válasz. Most nagyon sokan azt hiszik, hogy viszonylag olcsón lehet 159-et venni már. Ez egy nagyon nagy tévedés, mert ami jó, azt nem fogják üveggolyókért odaadni.
Piritu - 1.000.00003-11-2015 22:16:54 // 35653
Egy kicsivel olcsóbban is odaadom a sérülésmentes 159-emet :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.