Forum >> Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)
Alfa_156_lapi19-09-2010 22:32:34 // 369168
Soma nézett valami röpködős, varázslós, szellemes sci-fit. Én elaludtam a bőrkanapén szokás szerint. Mindig elalszom ha a bőrkanapén punnyadok..:-) Kissoma meg a fotelba aludt. Biztos jó film volt...:-)))
Azzurro19-09-2010 21:34:06 // 369167
Oké, Alfa testvér!!!:-)))beszéltem délután a Somával telefonon.:-)))Mondta hogy moziztatok.Mit néztetek?
Alfa_156_lapi19-09-2010 19:44:49 // 369166
Csörizz meg ha ráérsz, esténként, késő du.-n ráérek. Tényleg nagyon tré idő van, egész nap esett..:-(
Azzurro19-09-2010 09:56:39 // 369165
Sajna esik az eső, így átrakjuk másik időpontba.:-((((Már nagyon unom ezt az állandó esőt, nem igaz hogy nem tud úgy szar idő lenni, hogy ne essen az eső.:-))
Kazes☻18-09-2010 22:41:01 // 369164
Azzurro18-09-2010 22:16:39 // 369163
Most arról a gyerekes csajsziról van szó???Az a baj hogy ő minden nőbe szerelmes, szóval szerintem ezen is túl lesz.Holnap mard írok vagy felhívlak, hogy mi legyen a megbeszélt programmal.Ha szar idő lesz, akkor természetesen törölve.
A robogó téren meg csak annyi, hogy neked is jó volna egy, a Lancia helyet.Főleg nyáron, amikor az autóban meg lehet gyulladni.:-(((
A robogó téren meg csak annyi, hogy neked is jó volna egy, a Lancia helyet.Főleg nyáron, amikor az autóban meg lehet gyulladni.:-(((
Alfa_156_lapi18-09-2010 18:20:28 // 369162
Most itthon punnyadok, Soma tiszta szerelmes, teljesen kész van attól a nőtől. Kibékültek a múltkori kis nüansz után, most dúl a láv...:-)
Azzurro18-09-2010 18:16:55 // 369161
Minden képen!!!!Merre jártál?Mi van a Somával?
Alfa_156_lapi18-09-2010 18:11:05 // 369160
Legyen így. Csörizz meg holnap.
Azzurro18-09-2010 17:57:59 // 369159
Oké!Nem tudom milyen idő lesz holnap, mert ha jó, akkor meg kellene csinálni a megbeszélt közös fotót az Amoréra.Mit szólsz hozzá??:-))))
Alfa_156_lapi18-09-2010 12:49:27 // 369158
Holnap sztem ráérek, csörizz rám.
Azzurro18-09-2010 12:39:39 // 369157
Nem!!Most én is autóval vagyok, egész héten azzal jártam.Mikor tudnánk összefutni?
Alfa_156_lapi18-09-2010 11:17:42 // 369156
Elmentem fuvarba, most értem vissza. Nagyon tré idő van, remélem nem motorozol...:-)
Azzurro18-09-2010 10:52:02 // 369155
Na, végre!!most akkor élvezed a 2l motor tulajdonságait???Köszi én jól vagyok, éppen a hétvégét élvezem, és természetesen itt vagyok az Amorén.:-))))
Nagyon jól jártál ezzel a vassal, nem győzőm hangsúlyozni.Én is az Alfával jártam a héten dolgozni, és minden alkalommal amikor beleülők élvezettel tölt el a vezetése.Főleg hogy nem minden nap használóm, olyan mint ha mindig új autóm lenne.:-))))
Nagyon jól jártál ezzel a vassal, nem győzőm hangsúlyozni.Én is az Alfával jártam a héten dolgozni, és minden alkalommal amikor beleülők élvezettel tölt el a vezetése.Főleg hogy nem minden nap használóm, olyan mint ha mindig új autóm lenne.:-))))
Alfa_156_lapi18-09-2010 10:46:12 // 369154
Teljesen jó, folyamatosan javul az alapjárat, lehet érezni,hogy "tanul" az autó. Remélem nem lesz vele probléma.Mizu veled?
Azzurro18-09-2010 10:43:05 // 369153
Szia!Olvastam a blog-ban, hogy megjavult a vas.Akkor most tuti a vas, és lehet hajtani bele a km-et.
Kazes☻17-09-2010 20:12:18 // 369152
Kazes☻17-09-2010 13:15:01 // 369149
Kazes☻17-09-2010 09:38:18 // 369148
Kazes☻15-09-2010 10:31:05 // 369147
Buksi14-09-2010 17:48:49 // 369146
Nyugi, én sima víztisztítót használok! ;-)))))))))
Kazes☻14-09-2010 13:14:03 // 369144
Azzurro12-09-2010 10:24:52 // 369143
Szia!Mi a helyzet a cégnél?
Buksi10-09-2010 11:25:08 // 369142
Mindörökké Ámen! :-D
Kazes☻10-09-2010 10:18:36 // 369141
Dicsértessék! :D
Buksi10-09-2010 00:04:27 // 369140
Jézus mindenhol ott van! :-DDD
Kazes☻09-09-2010 18:05:29 // 369139
Kazes☻09-09-2010 12:11:47 // 369138
Kazes☻08-09-2010 15:08:21 // 369137
GEORGE06-09-2010 13:40:54 // 369136
Nem értelek félre.
Mivel volt mindkét fajta üzemanyaggal működő Alfám így bátran kijelentem, hogy a JTD nagyon is jó választás, mondjuk a JTD-ken belül is a 16V, 20V-k a legjobbak ( legújabbak )
Szinte alapjárattól megindul és rettentő rugalmas a nagy nyomaték miatt.
A mindennapokban lényegesen jobban használható mint bármelyik TS16V.
A 156 2,4 JTD20v a szintén 156 2,5V6 24V-vel egyenértékű rugalmassággal bír, igaz 0-100-ra 1.1,3sec lassabb.
Vagy még egy példa.
156 2,4 JTD 20V kontra 166 3,0V6 24 autópályán 80-160 közti tempókról megindulva 200km/h-ig a benzines nem tud közelíteni a dieselhez, majd 200km/h felett el kezd felzárkózni, olyan 210-215 körül mellé ér és avval a lendülettel finoman távolodik.
230-at képes a diesel megfutni......szóval míg ilyen paraméterekkel bír a 2,4 JTD 20V addig nem lesz benzines Alfám. Nekem ez a Bp-Sz.fehérvár "récsing" 9,5 L/100km került a 3.0 V6-nak meg 15,5L/100km.....szóval menteteljesítményben szinte egál, illetve amennyivel többet tud legfelül a 3.0V6, ahhoz képest durván többet kér 100km-re üzemanyagból.
A 2,4 JTD 20 és a 1,9 JTD 16V-hez meg ne hasonlitsál Ford és Skoda dieseleket, mert nagyon nem egy kategória a kettő.
Továbbá kérdezzél meg diesel motorokat felújító illetve diesel motor alkatrészeket árusító emberkéket, hogy hány JTD fordul meg náluk illetve mennyi porlasztócsúcsot keresnek JTD-hez. garantáltan meg fogsz lepődni.
Mivel volt mindkét fajta üzemanyaggal működő Alfám így bátran kijelentem, hogy a JTD nagyon is jó választás, mondjuk a JTD-ken belül is a 16V, 20V-k a legjobbak ( legújabbak )
Szinte alapjárattól megindul és rettentő rugalmas a nagy nyomaték miatt.
A mindennapokban lényegesen jobban használható mint bármelyik TS16V.
A 156 2,4 JTD20v a szintén 156 2,5V6 24V-vel egyenértékű rugalmassággal bír, igaz 0-100-ra 1.1,3sec lassabb.
Vagy még egy példa.
156 2,4 JTD 20V kontra 166 3,0V6 24 autópályán 80-160 közti tempókról megindulva 200km/h-ig a benzines nem tud közelíteni a dieselhez, majd 200km/h felett el kezd felzárkózni, olyan 210-215 körül mellé ér és avval a lendülettel finoman távolodik.
230-at képes a diesel megfutni......szóval míg ilyen paraméterekkel bír a 2,4 JTD 20V addig nem lesz benzines Alfám. Nekem ez a Bp-Sz.fehérvár "récsing" 9,5 L/100km került a 3.0 V6-nak meg 15,5L/100km.....szóval menteteljesítményben szinte egál, illetve amennyivel többet tud legfelül a 3.0V6, ahhoz képest durván többet kér 100km-re üzemanyagból.
A 2,4 JTD 20 és a 1,9 JTD 16V-hez meg ne hasonlitsál Ford és Skoda dieseleket, mert nagyon nem egy kategória a kettő.
Továbbá kérdezzél meg diesel motorokat felújító illetve diesel motor alkatrészeket árusító emberkéket, hogy hány JTD fordul meg náluk illetve mennyi porlasztócsúcsot keresnek JTD-hez. garantáltan meg fogsz lepődni.
GEORGE06-09-2010 13:25:28 // 369135
Igazad van, én a 146-hoz hasonlítottam.
Valóban a 156-nak fényévekkel komolyabb a hangszigetelése.
De mivel mentem már párszor 156 TS-el így azt mondom, hogy a 2.4 jtd-nek még attól is kevésbé szűrődik be a hangja nagyobb tempónál.
Ennek akár az is lehet a magyarázata, hogy jóval kisebb a fordulata a dieselnek.
Valóban a 156-nak fényévekkel komolyabb a hangszigetelése.
De mivel mentem már párszor 156 TS-el így azt mondom, hogy a 2.4 jtd-nek még attól is kevésbé szűrődik be a hangja nagyobb tempónál.
Ennek akár az is lehet a magyarázata, hogy jóval kisebb a fordulata a dieselnek.
Azzurro06-09-2010 09:13:36 // 369134
Délutános vagyok és ilyenkor ha szabadidőm engedi mindig az első az Amore.:-)))
Nincs gond a benzinesekkel hiszen én is jobban szerettem, mivel nekem még disel nem volt.
Tudod az a gond ezzel a kényes kérdéssel ( benzin-disel ), hogy nagyon sokan azért vesznek csak disel-t mert sokkal kevesebbet eszik.Így indul az egész.Reménykedve hogy beválik.Az más kérdés hogy használat után megtetszik az embereknek a menet tulajdonsága és onnantól kezdve már azt lehet állítani hogy jobb.De amikor gond van, akkor az tuti hogy zsebe nyúlósabb.
Nekem is volt olyan ismerősöm aki nagyon sokat szenvedett a disel, és azt mondta ezek után csak benzines, még akkor is ha többet iszik.:-(((
Nincs gond a benzinesekkel hiszen én is jobban szerettem, mivel nekem még disel nem volt.
Tudod az a gond ezzel a kényes kérdéssel ( benzin-disel ), hogy nagyon sokan azért vesznek csak disel-t mert sokkal kevesebbet eszik.Így indul az egész.Reménykedve hogy beválik.Az más kérdés hogy használat után megtetszik az embereknek a menet tulajdonsága és onnantól kezdve már azt lehet állítani hogy jobb.De amikor gond van, akkor az tuti hogy zsebe nyúlósabb.
Nekem is volt olyan ismerősöm aki nagyon sokat szenvedett a disel, és azt mondta ezek után csak benzines, még akkor is ha többet iszik.:-(((
Alfa_156_lapi06-09-2010 09:04:51 // 369133
Szép jó reggelt! Nem melózol? Már korán reggel amore...Igyekeztem védeni a benzines alfák becsületét....
Azzurro06-09-2010 08:53:07 // 369132
Példa beszédek könyve!!:-)))Mindenesetre lehet hogy több Alfa disel van, de azért meg kell mondani őszintén, hogy egy igazi Alfa az benzines.Ugyan úgy mint egy BMW vagy Bugatti.:.))))
Ismétlem önmagam, mielőtt vitákat szülne ez a dolog, nem azért gondolkodtam JTD-be mert jobban szerettem, hanem mert gazdaságosabb.
Nekem is mindig benzines autóm volt, soha nem kezeltem disel-t, így nem tudom a fenntartását.:-))
Ismétlem önmagam, mielőtt vitákat szülne ez a dolog, nem azért gondolkodtam JTD-be mert jobban szerettem, hanem mert gazdaságosabb.
Nekem is mindig benzines autóm volt, soha nem kezeltem disel-t, így nem tudom a fenntartását.:-))
Hédi05-09-2010 19:11:46 // 369131
Boldog névnapot kívánok minden Viktornak !! :))
Alfa_156_lapi05-09-2010 19:07:31 // 369130
Ne érts félre nekem nincs bajom a JTD-vel, egyszerűen nem fogadja be a lelkem dieselt és kész.Mint ahogy sok más embernek sem.
A dieselekről meg pusztán annyit, hogy biztos azért fut "több" diesel Alfa, mert annyival megbízhatóbb, mint a benzines. Nekem a cégesautó diesel tapasztalatom (Ford, Skoda) mondatja az éves szinten több fenntartási ktg-t, mint az Alfa JTD tapasztalat. Tökmindegy miről beszélünk, ettől a tény tény marad.
Neked bejön a JTD, mint ahogyan másoknak is, nekem és másoknak nem. Ettől kerek a világ.
Azurro példájára visszatérve:
- inkább egy tökéletesen rendberakott, kiismert145 2.0 TS, mint egy több mint kétszer, esetleg háromszor annyiba kerülő, ismeretlen (esetleg leharcolt) 147 1.9 JTD.
Végig a financiális szempontokról beszéltem és nem arról, hogy melyik a jobb. Biztosan mutatósabb a 147 valakinek, viszont a 145 tökéletes állapotban, komolyan rendberakva sokkal költségtakarékosabb mint egy ismeretlen 147.
Legalább olyan "csajozós" kocsi (amilyen Azurronak általában jól jön :-), mint egy 147.
Ennyit szerettem volna, köszönöm a felvilágosítást, sok-sok boldog kilométert a verdákhoz.
A dieselekről meg pusztán annyit, hogy biztos azért fut "több" diesel Alfa, mert annyival megbízhatóbb, mint a benzines. Nekem a cégesautó diesel tapasztalatom (Ford, Skoda) mondatja az éves szinten több fenntartási ktg-t, mint az Alfa JTD tapasztalat. Tökmindegy miről beszélünk, ettől a tény tény marad.
Neked bejön a JTD, mint ahogyan másoknak is, nekem és másoknak nem. Ettől kerek a világ.
Azurro példájára visszatérve:
- inkább egy tökéletesen rendberakott, kiismert145 2.0 TS, mint egy több mint kétszer, esetleg háromszor annyiba kerülő, ismeretlen (esetleg leharcolt) 147 1.9 JTD.
Végig a financiális szempontokról beszéltem és nem arról, hogy melyik a jobb. Biztosan mutatósabb a 147 valakinek, viszont a 145 tökéletes állapotban, komolyan rendberakva sokkal költségtakarékosabb mint egy ismeretlen 147.
Legalább olyan "csajozós" kocsi (amilyen Azurronak általában jól jön :-), mint egy 147.
Ennyit szerettem volna, köszönöm a felvilágosítást, sok-sok boldog kilométert a verdákhoz.
Poló05-09-2010 17:11:38 // 369129
Azt ne felejtsd el, hogy 146 vs 156, lehet a 156-nak jobb a szigetelése. Én szeretem az autóm hangját, pont annyit enged be, amennyit kell, nem zavaró. Ha szól a zene, akkor alig venni észre a motorhangot. 160 felett meg inkább csak a szélzajt hallani.
Poló05-09-2010 17:08:33 // 369128
Igaz.
Csak mivel a turbó-benzinesek nincsenek annyira elterjedve, így csak a dízelekre értettem. Tudom- tudom, most kezdenek elterjedni :)
Csak mivel a turbó-benzinesek nincsenek annyira elterjedve, így csak a dízelekre értettem. Tudom- tudom, most kezdenek elterjedni :)
GEORGE05-09-2010 17:02:48 // 369127
Ez minden turbós motorra igaz, hogy nem szabad leállatni legalább 1 percig a megállás után.
GEORGE05-09-2010 17:01:22 // 369126
Miről beszélsz???
A 156 2,4 jtd 20V-vel ami 175 lovas dinamikus autózással 7,4-7,7 közt iszik....10 akkor vág be, ha pályán szó szerint padlógázzal megyek ami 225-230 közti haladás és navival mérne nem km-ról leolvasva.
A párom 147 JTD 8V-je mindig beérte 6-6,5 L/100km. mindegy volt, hogy avárosban járkált, vagy autópályán használta...
szerintem ha nincsenek konkrét tapasztalataid akkor ne írj valótlant.
Léteznek emberek akik benzinesen akarnak vezetni egy dieselt, max ők fikázhatják.....
Nekem volt TS 16V-m 3.000 alatt halott, a JTD-nek odalépek 1500-tól elindul 1800-1900-től meg beleprésel az ülésbe......mindezt 8 liter alatti fogyiból.....
De azt is megsúgom neked, hogy nagyon sok emberke váltott 2,0 Ts 16V-ről 1,9 jtd 16V meg 2,4 jtd 20V-re.
A búgó pörgésről meg annyit, hogy 180-nal haladva nem hallod a 2,4 jtd hangját!!
ezt sokan tudják igazolni.
Ha 2500-3000 elváltogatod, nem hallani be a motorhangot.....3.000-el 6.-ban 160km/h a sebesség.
3800 200-at megy. a 146ti-m 160-nál is már rendesen hangos volt, nem beszélve, hogy 200-már nagyon hangos volt, és utána már a klíma se ment mert 6.000 felett leold a kompresszor......
A 156 2,4 jtd 20V-vel ami 175 lovas dinamikus autózással 7,4-7,7 közt iszik....10 akkor vág be, ha pályán szó szerint padlógázzal megyek ami 225-230 közti haladás és navival mérne nem km-ról leolvasva.
A párom 147 JTD 8V-je mindig beérte 6-6,5 L/100km. mindegy volt, hogy avárosban járkált, vagy autópályán használta...
szerintem ha nincsenek konkrét tapasztalataid akkor ne írj valótlant.
Léteznek emberek akik benzinesen akarnak vezetni egy dieselt, max ők fikázhatják.....
Nekem volt TS 16V-m 3.000 alatt halott, a JTD-nek odalépek 1500-tól elindul 1800-1900-től meg beleprésel az ülésbe......mindezt 8 liter alatti fogyiból.....
De azt is megsúgom neked, hogy nagyon sok emberke váltott 2,0 Ts 16V-ről 1,9 jtd 16V meg 2,4 jtd 20V-re.
A búgó pörgésről meg annyit, hogy 180-nal haladva nem hallod a 2,4 jtd hangját!!
ezt sokan tudják igazolni.
Ha 2500-3000 elváltogatod, nem hallani be a motorhangot.....3.000-el 6.-ban 160km/h a sebesség.
3800 200-at megy. a 146ti-m 160-nál is már rendesen hangos volt, nem beszélve, hogy 200-már nagyon hangos volt, és utána már a klíma se ment mert 6.000 felett leold a kompresszor......
Poló05-09-2010 16:58:48 // 369125
Tegyük hozzá, hogy a dízel akkor használhatóbb jobban a benzinesnél, ha nem rövid városi szakaszokra használják. Mert előbb odaér az úti céljához az ember, mint bemelegedne a motor. Így már nem pörgetheted meg ilyesmi és megállás után is jó várni vele 1 percet, míg leállítod a motort.
Poló05-09-2010 16:53:10 // 369124
Apámnak van egy Tempra 1,9 TD, több mint 100.000 km-t hajtott bele, az adagolóval semmi probléma nem volt. Azt hiszem most van benne 240.000 km, szóval akkor 140.000-et tett bele ő. Porlasztócsúcsokat kellett cserélni, izzítógyertyákat, hengerfejtömítést, asszem nagyjából ennyi, ami a motort illeti.
GEORGE05-09-2010 16:52:46 // 369123
Hányadik Alfád a mostani?
Ki dönti el azt, hogy egy motor jó-e? A gyár, vagy a felhasználó?
A TS 16V tele van technikai csemegékkel, az adott köbcentiben más motorokkal összehasonlitva, felül múlja azokat.
De ettől függetlenül még nem lett jó konstrukció.
Soknál szakad a szíj, elmegy az olaj a hajtókar csapágyaknál és hajtókaros lesz, meg örökös szenvedés van a légtömeg mennyiségmérő, lambda szonda alapjárati motor okozta meghibásodások miatt.
Az elődje a TS 8V az teljesen más, ott nincsenek a 16v-nél megismert hibák.
Persze ne szeresd a dieselt, de ettől még a TS 16V nem jó konstrukciójú motor.
Sajna nincs megvezetve a főtengelyen a hajtókar és emiatt vannak kisolaj szintnél meghibásodások.
Eddig csak benzines Alfáim és Fiat-jaim voltak.
A 155 2.0 TS 8v-vel az együtt töltött 110ezer km alatt semmi gondom sem volt
Aztán az 5 éves 146ti-mel már annál inkább, szinte az összes TS 16V betegség utolért. majd 70ezer km mentem vele, sokat állt szervizben.
valódi 92eezr km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Nálam mindig Selénia Racing olajjal volt használva.....de még sorolhatnám
A mostani első diesel Alfám ez a 2,4 jtd 20V. A 146ti után feltűnően csendes, és dupla olyan gyorsan tudom használni úgy, hogy kevesebbet iszik mint a TS.
Persze teljesítményük is tök más.
Szóval 242ezer km járok. egy turbó bajom volt, meg egy LMM.
Tetszik nem tetszik a jtd-k most a legmegbízhatóbb motorok.
A fenntartási költségekkel nem tudom mi a bajod. A fenti két dolgon kívül megtankolom, olajat és szűrőket cserélek és megyek tovább.
nincsenek apró szarakodások mint a TS16V-nél.
Ja bocsánat majd kihagytam másodszorra cserélek balos belső féltengelycsillagot 20ezer /db. kinyírja a közel 400Nm nyomaték. ez az egy típus híbája van a 2,4 jtd 20V 156-nak.
Továbbá, hogy újdonságot mondtam neked avval, hogy a JTD-k arról nevezetesek, hogy az első olyan diesel motorok, amiről elhagyták az adagolót,erősen megkérdőjelezed bennem, hogy bármi infód lenne a JTD motorról.
Így nem is értem mi alapján sorolod a TS16V jobbnak tőle?
Azurro példáját tovább gördítve...
A 145-ös képest a 147 eleve lényegesen jobb, tök mindegy milyen motorral van szerelve.
Egy JTD 16V 150 lóval és 320Nm-el simán jobban megy mint a 2,0 TS akár 145 akár 147-ben van a benzin motor. A mindennapokban megint csak jobb a diesel, alulról is elemi erővel húz, és az sem mindegy, hogy 30-40% kevesebb üzemanyagot kér 100km-re.
Tehát megbízhatóbb a JTD, kevesebbet iszik, a mindennapokban jobban autózható a JTD, szóval akkor miért nem jobb?
Ki dönti el azt, hogy egy motor jó-e? A gyár, vagy a felhasználó?
A TS 16V tele van technikai csemegékkel, az adott köbcentiben más motorokkal összehasonlitva, felül múlja azokat.
De ettől függetlenül még nem lett jó konstrukció.
Soknál szakad a szíj, elmegy az olaj a hajtókar csapágyaknál és hajtókaros lesz, meg örökös szenvedés van a légtömeg mennyiségmérő, lambda szonda alapjárati motor okozta meghibásodások miatt.
Az elődje a TS 8V az teljesen más, ott nincsenek a 16v-nél megismert hibák.
Persze ne szeresd a dieselt, de ettől még a TS 16V nem jó konstrukciójú motor.
Sajna nincs megvezetve a főtengelyen a hajtókar és emiatt vannak kisolaj szintnél meghibásodások.
Eddig csak benzines Alfáim és Fiat-jaim voltak.
A 155 2.0 TS 8v-vel az együtt töltött 110ezer km alatt semmi gondom sem volt
Aztán az 5 éves 146ti-mel már annál inkább, szinte az összes TS 16V betegség utolért. majd 70ezer km mentem vele, sokat állt szervizben.
valódi 92eezr km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Nálam mindig Selénia Racing olajjal volt használva.....de még sorolhatnám
A mostani első diesel Alfám ez a 2,4 jtd 20V. A 146ti után feltűnően csendes, és dupla olyan gyorsan tudom használni úgy, hogy kevesebbet iszik mint a TS.
Persze teljesítményük is tök más.
Szóval 242ezer km járok. egy turbó bajom volt, meg egy LMM.
Tetszik nem tetszik a jtd-k most a legmegbízhatóbb motorok.
A fenntartási költségekkel nem tudom mi a bajod. A fenti két dolgon kívül megtankolom, olajat és szűrőket cserélek és megyek tovább.
nincsenek apró szarakodások mint a TS16V-nél.
Ja bocsánat majd kihagytam másodszorra cserélek balos belső féltengelycsillagot 20ezer /db. kinyírja a közel 400Nm nyomaték. ez az egy típus híbája van a 2,4 jtd 20V 156-nak.
Továbbá, hogy újdonságot mondtam neked avval, hogy a JTD-k arról nevezetesek, hogy az első olyan diesel motorok, amiről elhagyták az adagolót,erősen megkérdőjelezed bennem, hogy bármi infód lenne a JTD motorról.
Így nem is értem mi alapján sorolod a TS16V jobbnak tőle?
Azurro példáját tovább gördítve...
A 145-ös képest a 147 eleve lényegesen jobb, tök mindegy milyen motorral van szerelve.
Egy JTD 16V 150 lóval és 320Nm-el simán jobban megy mint a 2,0 TS akár 145 akár 147-ben van a benzin motor. A mindennapokban megint csak jobb a diesel, alulról is elemi erővel húz, és az sem mindegy, hogy 30-40% kevesebb üzemanyagot kér 100km-re.
Tehát megbízhatóbb a JTD, kevesebbet iszik, a mindennapokban jobban autózható a JTD, szóval akkor miért nem jobb?
Azzurro05-09-2010 16:52:27 // 369122
Én úgy gondolom hogy 8-9 liter fogyasztás egy JTD-nek nagyon sok.Igazából nem TS motorral van gondom, mert így hogy meg van javítva, ezzel sincs gond.Ugyan olyan megbízhat mint egy német motor, csak nem kell széthajtani.Én rendes körülmények között használom, és semmi gondja-baja.De hogy előtte ki hogy használta azt nem tudom, és általában ez a gond a TS-el.Míg azért egy JTD sokkal strapa bíróbb, még akkor is ha hajtód.
Minden esetre most TS van, és az is marad egy ideig!!:-))))Amivel hála istenek semmi gond nincs, és most cáfolóm meg a TS ellentábort.
A Ts is tud jó lenni, ha normálisan van kezelve.:-)))
Minden esetre most TS van, és az is marad egy ideig!!:-))))Amivel hála istenek semmi gond nincs, és most cáfolóm meg a TS ellentábort.
A Ts is tud jó lenni, ha normálisan van kezelve.:-)))
Kareszka198405-09-2010 16:28:25 // 369121
nemtudom, én nem a praktikusság miett döntöttem az alfa melett :P
szeretem azokat a bámuló szemeket, amikor hétvégén beparkolok a szórakozóhely elé :D
szeretem azokat a bámuló szemeket, amikor hétvégén beparkolok a szórakozóhely elé :D
Alfa_156_lapi05-09-2010 16:24:13 // 369120
Sajna nem tudtam, hogynincs benne adagoló, gondoltam hogy a dízelekben van, akkor ebben is. Mindíg rengeteg a baj az adagolókkal, ha dízel, akkor tuti adagló kérdés a következő...
A cimbora (Azurro) szemét fel kell nyitni, hogy egy 147 JTD nem annyival jobb, mint az Ő 145 TS gépe.
Ennyi...
Az hogy az Alfának mennyire van jó benzines motorja, azt nem itt és nem mi fogjuk eldönteni. Sok szempont vezérelhet egy autógyártót a benzines motor fejlesztése során. Gondolom az Alfa mérnökei is egy jó motorra törekedtek. Semmivel nem rosszabbak, mint egy német, francia benzines motor.
Viszont jóval sportosabb, lendületesebb, a körülötte lévő karosszériát pedig szeretjük is....
A dízel vs. benzin fenntartásáról pedig tapasztalatból beszélek, adagoló kérdés nélkül, vagy azzal, tök mindegy, de az alább leírt véleményem a dízelekről sajna nem fog ezen tapasztalok alapján változni.:-)
A cimbora (Azurro) szemét fel kell nyitni, hogy egy 147 JTD nem annyival jobb, mint az Ő 145 TS gépe.
Ennyi...
Az hogy az Alfának mennyire van jó benzines motorja, azt nem itt és nem mi fogjuk eldönteni. Sok szempont vezérelhet egy autógyártót a benzines motor fejlesztése során. Gondolom az Alfa mérnökei is egy jó motorra törekedtek. Semmivel nem rosszabbak, mint egy német, francia benzines motor.
Viszont jóval sportosabb, lendületesebb, a körülötte lévő karosszériát pedig szeretjük is....
A dízel vs. benzin fenntartásáról pedig tapasztalatból beszélek, adagoló kérdés nélkül, vagy azzal, tök mindegy, de az alább leírt véleményem a dízelekről sajna nem fog ezen tapasztalok alapján változni.:-)
GEORGE05-09-2010 13:18:32 // 369119
Csak pár infó, hogy jobban lásd a dolgot.
A TS 16v-k sajna nem a legjobb motorok közé tartoznak.( nyugodtan anyázhat érte bárki, akkor sem fog e tény megváltozni )
A JTD-k bármelyike messze felül múlja megbízhatóságra a TS 16v-ket.
A JTD-ben ismeretlen alkatrész az adagoló :-)
Nekem volt 155 TS 8V és 146 ti 2.0 TS 16V
No meg autós kőrökben mozgok, bármelyik Alfát javítóhoz mész be, mindig van egy TS 16V szétszedve.
Sajna nincs az Alfának rendes motorja. A JTD-k meg oda fejlődtek, hogy bizony jó pár dolog miatt jobb velük autózni.
Az, hogy kevés km-el használva egy benzinest anyagilag milyen az egy dolog, illetve nem vigasztal, mert sajnos nem olyan jó a TS16v.......
A benzinesekből legalább annyi a leharcolt, mind a JTD-ből.
A TS 16v-k sajna nem a legjobb motorok közé tartoznak.( nyugodtan anyázhat érte bárki, akkor sem fog e tény megváltozni )
A JTD-k bármelyike messze felül múlja megbízhatóságra a TS 16v-ket.
A JTD-ben ismeretlen alkatrész az adagoló :-)
Nekem volt 155 TS 8V és 146 ti 2.0 TS 16V
No meg autós kőrökben mozgok, bármelyik Alfát javítóhoz mész be, mindig van egy TS 16V szétszedve.
Sajna nincs az Alfának rendes motorja. A JTD-k meg oda fejlődtek, hogy bizony jó pár dolog miatt jobb velük autózni.
Az, hogy kevés km-el használva egy benzinest anyagilag milyen az egy dolog, illetve nem vigasztal, mert sajnos nem olyan jó a TS16v.......
A benzinesekből legalább annyi a leharcolt, mind a JTD-ből.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
547
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?