Forum >> Csevegés (Á la Alfa Romeo....szerelem)
Poló05-09-2010 16:58:48 // 369125
Tegyük hozzá, hogy a dízel akkor használhatóbb jobban a benzinesnél, ha nem rövid városi szakaszokra használják. Mert előbb odaér az úti céljához az ember, mint bemelegedne a motor. Így már nem pörgetheted meg ilyesmi és megállás után is jó várni vele 1 percet, míg leállítod a motort.
Poló05-09-2010 16:53:10 // 369124
Apámnak van egy Tempra 1,9 TD, több mint 100.000 km-t hajtott bele, az adagolóval semmi probléma nem volt. Azt hiszem most van benne 240.000 km, szóval akkor 140.000-et tett bele ő. Porlasztócsúcsokat kellett cserélni, izzítógyertyákat, hengerfejtömítést, asszem nagyjából ennyi, ami a motort illeti.
GEORGE05-09-2010 16:52:46 // 369123
Hányadik Alfád a mostani?
Ki dönti el azt, hogy egy motor jó-e? A gyár, vagy a felhasználó?
A TS 16V tele van technikai csemegékkel, az adott köbcentiben más motorokkal összehasonlitva, felül múlja azokat.
De ettől függetlenül még nem lett jó konstrukció.
Soknál szakad a szíj, elmegy az olaj a hajtókar csapágyaknál és hajtókaros lesz, meg örökös szenvedés van a légtömeg mennyiségmérő, lambda szonda alapjárati motor okozta meghibásodások miatt.
Az elődje a TS 8V az teljesen más, ott nincsenek a 16v-nél megismert hibák.
Persze ne szeresd a dieselt, de ettől még a TS 16V nem jó konstrukciójú motor.
Sajna nincs megvezetve a főtengelyen a hajtókar és emiatt vannak kisolaj szintnél meghibásodások.
Eddig csak benzines Alfáim és Fiat-jaim voltak.
A 155 2.0 TS 8v-vel az együtt töltött 110ezer km alatt semmi gondom sem volt
Aztán az 5 éves 146ti-mel már annál inkább, szinte az összes TS 16V betegség utolért. majd 70ezer km mentem vele, sokat állt szervizben.
valódi 92eezr km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Nálam mindig Selénia Racing olajjal volt használva.....de még sorolhatnám
A mostani első diesel Alfám ez a 2,4 jtd 20V. A 146ti után feltűnően csendes, és dupla olyan gyorsan tudom használni úgy, hogy kevesebbet iszik mint a TS.
Persze teljesítményük is tök más.
Szóval 242ezer km járok. egy turbó bajom volt, meg egy LMM.
Tetszik nem tetszik a jtd-k most a legmegbízhatóbb motorok.
A fenntartási költségekkel nem tudom mi a bajod. A fenti két dolgon kívül megtankolom, olajat és szűrőket cserélek és megyek tovább.
nincsenek apró szarakodások mint a TS16V-nél.
Ja bocsánat majd kihagytam másodszorra cserélek balos belső féltengelycsillagot 20ezer /db. kinyírja a közel 400Nm nyomaték. ez az egy típus híbája van a 2,4 jtd 20V 156-nak.
Továbbá, hogy újdonságot mondtam neked avval, hogy a JTD-k arról nevezetesek, hogy az első olyan diesel motorok, amiről elhagyták az adagolót,erősen megkérdőjelezed bennem, hogy bármi infód lenne a JTD motorról.
Így nem is értem mi alapján sorolod a TS16V jobbnak tőle?
Azurro példáját tovább gördítve...
A 145-ös képest a 147 eleve lényegesen jobb, tök mindegy milyen motorral van szerelve.
Egy JTD 16V 150 lóval és 320Nm-el simán jobban megy mint a 2,0 TS akár 145 akár 147-ben van a benzin motor. A mindennapokban megint csak jobb a diesel, alulról is elemi erővel húz, és az sem mindegy, hogy 30-40% kevesebb üzemanyagot kér 100km-re.
Tehát megbízhatóbb a JTD, kevesebbet iszik, a mindennapokban jobban autózható a JTD, szóval akkor miért nem jobb?
Ki dönti el azt, hogy egy motor jó-e? A gyár, vagy a felhasználó?
A TS 16V tele van technikai csemegékkel, az adott köbcentiben más motorokkal összehasonlitva, felül múlja azokat.
De ettől függetlenül még nem lett jó konstrukció.
Soknál szakad a szíj, elmegy az olaj a hajtókar csapágyaknál és hajtókaros lesz, meg örökös szenvedés van a légtömeg mennyiségmérő, lambda szonda alapjárati motor okozta meghibásodások miatt.
Az elődje a TS 8V az teljesen más, ott nincsenek a 16v-nél megismert hibák.
Persze ne szeresd a dieselt, de ettől még a TS 16V nem jó konstrukciójú motor.
Sajna nincs megvezetve a főtengelyen a hajtókar és emiatt vannak kisolaj szintnél meghibásodások.
Eddig csak benzines Alfáim és Fiat-jaim voltak.
A 155 2.0 TS 8v-vel az együtt töltött 110ezer km alatt semmi gondom sem volt
Aztán az 5 éves 146ti-mel már annál inkább, szinte az összes TS 16V betegség utolért. majd 70ezer km mentem vele, sokat állt szervizben.
valódi 92eezr km elment a 2-es hengerben a kompresszió. Nálam mindig Selénia Racing olajjal volt használva.....de még sorolhatnám
A mostani első diesel Alfám ez a 2,4 jtd 20V. A 146ti után feltűnően csendes, és dupla olyan gyorsan tudom használni úgy, hogy kevesebbet iszik mint a TS.
Persze teljesítményük is tök más.
Szóval 242ezer km járok. egy turbó bajom volt, meg egy LMM.
Tetszik nem tetszik a jtd-k most a legmegbízhatóbb motorok.
A fenntartási költségekkel nem tudom mi a bajod. A fenti két dolgon kívül megtankolom, olajat és szűrőket cserélek és megyek tovább.
nincsenek apró szarakodások mint a TS16V-nél.
Ja bocsánat majd kihagytam másodszorra cserélek balos belső féltengelycsillagot 20ezer /db. kinyírja a közel 400Nm nyomaték. ez az egy típus híbája van a 2,4 jtd 20V 156-nak.
Továbbá, hogy újdonságot mondtam neked avval, hogy a JTD-k arról nevezetesek, hogy az első olyan diesel motorok, amiről elhagyták az adagolót,erősen megkérdőjelezed bennem, hogy bármi infód lenne a JTD motorról.
Így nem is értem mi alapján sorolod a TS16V jobbnak tőle?
Azurro példáját tovább gördítve...
A 145-ös képest a 147 eleve lényegesen jobb, tök mindegy milyen motorral van szerelve.
Egy JTD 16V 150 lóval és 320Nm-el simán jobban megy mint a 2,0 TS akár 145 akár 147-ben van a benzin motor. A mindennapokban megint csak jobb a diesel, alulról is elemi erővel húz, és az sem mindegy, hogy 30-40% kevesebb üzemanyagot kér 100km-re.
Tehát megbízhatóbb a JTD, kevesebbet iszik, a mindennapokban jobban autózható a JTD, szóval akkor miért nem jobb?
Azzurro05-09-2010 16:52:27 // 369122
Én úgy gondolom hogy 8-9 liter fogyasztás egy JTD-nek nagyon sok.Igazából nem TS motorral van gondom, mert így hogy meg van javítva, ezzel sincs gond.Ugyan olyan megbízhat mint egy német motor, csak nem kell széthajtani.Én rendes körülmények között használom, és semmi gondja-baja.De hogy előtte ki hogy használta azt nem tudom, és általában ez a gond a TS-el.Míg azért egy JTD sokkal strapa bíróbb, még akkor is ha hajtód.
Minden esetre most TS van, és az is marad egy ideig!!:-))))Amivel hála istenek semmi gond nincs, és most cáfolóm meg a TS ellentábort.
A Ts is tud jó lenni, ha normálisan van kezelve.:-)))
Minden esetre most TS van, és az is marad egy ideig!!:-))))Amivel hála istenek semmi gond nincs, és most cáfolóm meg a TS ellentábort.
A Ts is tud jó lenni, ha normálisan van kezelve.:-)))
Kareszka198405-09-2010 16:28:25 // 369121
nemtudom, én nem a praktikusság miett döntöttem az alfa melett :P
szeretem azokat a bámuló szemeket, amikor hétvégén beparkolok a szórakozóhely elé :D
szeretem azokat a bámuló szemeket, amikor hétvégén beparkolok a szórakozóhely elé :D
Alfa_156_lapi05-09-2010 16:24:13 // 369120
Sajna nem tudtam, hogynincs benne adagoló, gondoltam hogy a dízelekben van, akkor ebben is. Mindíg rengeteg a baj az adagolókkal, ha dízel, akkor tuti adagló kérdés a következő...
A cimbora (Azurro) szemét fel kell nyitni, hogy egy 147 JTD nem annyival jobb, mint az Ő 145 TS gépe.
Ennyi...
Az hogy az Alfának mennyire van jó benzines motorja, azt nem itt és nem mi fogjuk eldönteni. Sok szempont vezérelhet egy autógyártót a benzines motor fejlesztése során. Gondolom az Alfa mérnökei is egy jó motorra törekedtek. Semmivel nem rosszabbak, mint egy német, francia benzines motor.
Viszont jóval sportosabb, lendületesebb, a körülötte lévő karosszériát pedig szeretjük is....
A dízel vs. benzin fenntartásáról pedig tapasztalatból beszélek, adagoló kérdés nélkül, vagy azzal, tök mindegy, de az alább leírt véleményem a dízelekről sajna nem fog ezen tapasztalok alapján változni.:-)
A cimbora (Azurro) szemét fel kell nyitni, hogy egy 147 JTD nem annyival jobb, mint az Ő 145 TS gépe.
Ennyi...
Az hogy az Alfának mennyire van jó benzines motorja, azt nem itt és nem mi fogjuk eldönteni. Sok szempont vezérelhet egy autógyártót a benzines motor fejlesztése során. Gondolom az Alfa mérnökei is egy jó motorra törekedtek. Semmivel nem rosszabbak, mint egy német, francia benzines motor.
Viszont jóval sportosabb, lendületesebb, a körülötte lévő karosszériát pedig szeretjük is....
A dízel vs. benzin fenntartásáról pedig tapasztalatból beszélek, adagoló kérdés nélkül, vagy azzal, tök mindegy, de az alább leírt véleményem a dízelekről sajna nem fog ezen tapasztalok alapján változni.:-)
GEORGE05-09-2010 13:18:32 // 369119
Csak pár infó, hogy jobban lásd a dolgot.
A TS 16v-k sajna nem a legjobb motorok közé tartoznak.( nyugodtan anyázhat érte bárki, akkor sem fog e tény megváltozni )
A JTD-k bármelyike messze felül múlja megbízhatóságra a TS 16v-ket.
A JTD-ben ismeretlen alkatrész az adagoló :-)
Nekem volt 155 TS 8V és 146 ti 2.0 TS 16V
No meg autós kőrökben mozgok, bármelyik Alfát javítóhoz mész be, mindig van egy TS 16V szétszedve.
Sajna nincs az Alfának rendes motorja. A JTD-k meg oda fejlődtek, hogy bizony jó pár dolog miatt jobb velük autózni.
Az, hogy kevés km-el használva egy benzinest anyagilag milyen az egy dolog, illetve nem vigasztal, mert sajnos nem olyan jó a TS16v.......
A benzinesekből legalább annyi a leharcolt, mind a JTD-ből.
A TS 16v-k sajna nem a legjobb motorok közé tartoznak.( nyugodtan anyázhat érte bárki, akkor sem fog e tény megváltozni )
A JTD-k bármelyike messze felül múlja megbízhatóságra a TS 16v-ket.
A JTD-ben ismeretlen alkatrész az adagoló :-)
Nekem volt 155 TS 8V és 146 ti 2.0 TS 16V
No meg autós kőrökben mozgok, bármelyik Alfát javítóhoz mész be, mindig van egy TS 16V szétszedve.
Sajna nincs az Alfának rendes motorja. A JTD-k meg oda fejlődtek, hogy bizony jó pár dolog miatt jobb velük autózni.
Az, hogy kevés km-el használva egy benzinest anyagilag milyen az egy dolog, illetve nem vigasztal, mert sajnos nem olyan jó a TS16v.......
A benzinesekből legalább annyi a leharcolt, mind a JTD-ből.
Alfa_156_lapi05-09-2010 12:40:04 // 369118
Nem akartalak megbántani, meg egyébként senki sem...Csak szerintem a 147 valamiért nekem inkább női autónak sejlik, mintsem magamnak el tudnám képzelni. Persze nekem teljesen mindegy, mégegyszer bocsi...
A dieselről a véleményem sajnos ez...Addig míg céges autóként nem hajtottam dieseleket, benzineseket nekem is ez volt a véleményem, hogy a diesel gazdaságosabb. Hát tgk.-ba biztosan.
De személyautóba, nagyrészt városi használatban, kevés km. távlatában éves szinten összes ktg. összeszámolva, elgondolkodtató. A dieselek adagoló, szűrő, gázolaj érzékenyek. Főleg a több éves, leharcolt példányok.
A dieselről a véleményem sajnos ez...Addig míg céges autóként nem hajtottam dieseleket, benzineseket nekem is ez volt a véleményem, hogy a diesel gazdaságosabb. Hát tgk.-ba biztosan.
De személyautóba, nagyrészt városi használatban, kevés km. távlatában éves szinten összes ktg. összeszámolva, elgondolkodtató. A dieselek adagoló, szűrő, gázolaj érzékenyek. Főleg a több éves, leharcolt példányok.
Kareszka198405-09-2010 12:33:32 // 369117
hozzászólva, véleményezve...nekem is TS-em van, de legközelebb ha úgy alakul JTD-re váltok...szerintem nem annyira kényesek, mint a TS-ek :) "családiasabbak" :)
Kareszka198405-09-2010 12:29:50 // 369116
khömmm...khömmm :D ezt most a 147 tulajok nevében szólva meg sem hallottuk, ok? :D
Alfa_156_lapi05-09-2010 12:29:42 // 369115
Egy 1.9 jtd nem eszik 6 litert városban, ez tuti. Inkább 8-9 liter között lábtól, klímától függően. Ha lökdösöd egy kicsit biztos, hogy 10 liternél többet is eszik. Inkább ne akard...Viszont ad az is élményt, mert minden tél előtt cserélhetsz gázolajszűrőt, talán 2-3 évente adagolót (párszázezerért). De ez csak szezonális...
Amit egész évben megkapsz, az a traktorhang, búgó pörgetés, visszapillantót nem kell nézni gyorsításkor, mert a füsttől nem látsz hátra...Ha csak kicsit nincs szerencséd, megkapod. Gondolog az vesz jtd.-t szalonból, aki keveset megy és esetleg kíméli. Hát nem..Fele pálya 140-150 évekig, tána városban löki, hogy minnél hamarabb pálya legyen. Szerintem ennyit erről.
Minek neked diesel...neked? Nem való az....
Amit egész évben megkapsz, az a traktorhang, búgó pörgetés, visszapillantót nem kell nézni gyorsításkor, mert a füsttől nem látsz hátra...Ha csak kicsit nincs szerencséd, megkapod. Gondolog az vesz jtd.-t szalonból, aki keveset megy és esetleg kíméli. Hát nem..Fele pálya 140-150 évekig, tána városban löki, hogy minnél hamarabb pálya legyen. Szerintem ennyit erről.
Minek neked diesel...neked? Nem való az....
Kareszka198405-09-2010 12:28:07 // 369114
Eurosporton a most futó motoGP-n egy Giulietta a safetycar :)
Azzurro05-09-2010 12:21:28 // 369113
Hatásós duma!!!:-))))))))))))))))))De azt te is belátod, hogy nem mindegy hogy 10l eszik vagy 6-ot.Ez nem mindegy!!.-)))Ezt be kell látni hogy egy QV az nem igen gazdaságos verda, de ami élményt tud adni, az nem hasonlítható semmihez.
Alfa_156_lapi05-09-2010 12:18:27 // 369112
Az egyik kolleganőmnek van egy fekete, 2005-6 talán. Szép állapotú, de azt hiszem, hogy benzines 1.6. Szerintem butaság lenne lecserélni, mert sokat költöttél rá,jó a gép.
A 147 alkatrészek, szervíz meg nem olcsóak, ez biztos. Amit meg megspórolsz a gázolajon, visszaadod szűrőbe, adagolóba minden télen...Szerintem nem annyival olcsóbb már a gázolaj a benzinnél, hogy nekünk megérje. Annak aki sokat megy, céges autó, sok km., stb., azt megértem.
Nekem sosem kellene diesel, pont ezért. De te tudod...
Egy 147 nem szebb a tiédnél annyival, hogymegérje cserélni, viszont mennyivel drágább és még mennyit költessz rá, mire bízol benne. A 147 szerintem inkább csajoknak való, a tied meg csajozós kocsi. Na, ez nem mindegy...:-)
A 147 alkatrészek, szervíz meg nem olcsóak, ez biztos. Amit meg megspórolsz a gázolajon, visszaadod szűrőbe, adagolóba minden télen...Szerintem nem annyival olcsóbb már a gázolaj a benzinnél, hogy nekünk megérje. Annak aki sokat megy, céges autó, sok km., stb., azt megértem.
Nekem sosem kellene diesel, pont ezért. De te tudod...
Egy 147 nem szebb a tiédnél annyival, hogymegérje cserélni, viszont mennyivel drágább és még mennyit költessz rá, mire bízol benne. A 147 szerintem inkább csajoknak való, a tied meg csajozós kocsi. Na, ez nem mindegy...:-)
Azzurro05-09-2010 12:05:45 // 369111
A kintről vásárlás teljesen rendben van, és nagyon jó ötlet.Én sem akarom eladni egy ideig, de ha igen akkor 147JTD ben gondolkozóm.Nem azért mert kevesebbet tankolnék el pénzben, hanem több km-ert mennék el ugyan annyi pénzből.Ez a nem mindegy.:-))
De ez a jövő:Most biztosan marad, mivel eléggé hozzám nőt a drága, és nem mellékes amit rá költöttem az sem.
De ez a jövő:Most biztosan marad, mivel eléggé hozzám nőt a drága, és nem mellékes amit rá költöttem az sem.
Alfa_156_lapi05-09-2010 11:57:41 // 369110
Majd meglátom, hogy meddig marad, de mindenképpen hosszú távra tervezem a közös jövőt. A dedra 10 éve megvan. Amikor költessz az autódra, akkor már azért nem adod el, mert tudod, hogy jó az autód, meg mit veszel helyette, amikor az új autókra is simán költessz 10.000 km.-ként 80-100.000.- ft.-ot. Erre nem biztos, hogy ezt a pénzt ráköltöd (lehet, hogy többet:-) ). Megunni tuti nem fogom....xD
Nagyon tetszenek a bőrülések, de engem csak kárpittal együtt érdekel. Nyilván kintről hozatok valamelyik ismerőssel, tuti olcsóbb, mint itthon...
Nagyon tetszenek a bőrülések, de engem csak kárpittal együtt érdekel. Nyilván kintről hozatok valamelyik ismerőssel, tuti olcsóbb, mint itthon...
Azzurro05-09-2010 11:51:42 // 369109
Nekem is tetszik a sajátom.Azért írtam neked, próbálj eredeti üléseket venni, mert én láttam olyat ami csináltatva lett, szép volt az, de még sem az igazi.Nehéz ezt most így leírni, de az eredeti jobb.Sokan kérték már az üléseimet vásárlás kéréssel, de nem adtam oda.:-))
Nem rontanám el a vasat egy rossz festéssel.Úgy sem 2évre vetted, gondolom.
Nem rontanám el a vasat egy rossz festéssel.Úgy sem 2évre vetted, gondolom.
Alfa_156_lapi05-09-2010 11:42:20 // 369108
Nekem a dedrát körbefújta 3 éve, akkor visszavittem, mert a színe nagyon eltért. Utána viszont nagyon szépen kijavította. De akkor meggondolom. a cimborám ismerőse profi fényező 20 éve műhelyszinten ezt csinálja, állítólag nagyon szépen fúj, nepperek hordják hozzá évek óta a kocsikat. Csak jó.
De mindenképpen megcsináltatom még az ősszel. A fekete bőrülés dzsiggolós, de egy kicsit szokásosan izés, fekete bőr....A sötétkék nagyon komoly, a bordó meg nagyon sportos. Olyan kellene, mint a tiédben van. Az igen kemény...
De mindenképpen megcsináltatom még az ősszel. A fekete bőrülés dzsiggolós, de egy kicsit szokásosan izés, fekete bőr....A sötétkék nagyon komoly, a bordó meg nagyon sportos. Olyan kellene, mint a tiédben van. Az igen kemény...
Azzurro05-09-2010 11:33:39 // 369107
Ja, az nagyon komoly lenne.Nézegesd az adok-veszek-et ott sűrűn árulnak komplett bőr üléseket 156-ba.Mondjuk én lak feketét tennék bele, az olyan dzsigolós.Tudod!!:-)))
A festésre visszatérve, én a másik barátoddal csináltatnám, akit tegnap meséltél.A kis Jásszal nincs gond, de még nincs elég rutinja.Az enyémet egy kissé elbaszta, 2x mentem hozzá vissza, mert újra csinálta az egészet.Megrepedezett, mint egy vastagon felkent vakolat.:-(((Szóval nagyon gány lett.
A festésre visszatérve, én a másik barátoddal csináltatnám, akit tegnap meséltél.A kis Jásszal nincs gond, de még nincs elég rutinja.Az enyémet egy kissé elbaszta, 2x mentem hozzá vissza, mert újra csinálta az egészet.Megrepedezett, mint egy vastagon felkent vakolat.:-(((Szóval nagyon gány lett.
Alfa_156_lapi05-09-2010 11:22:16 // 369106
Bocsika,elszaladtam fuvarért, taxi vok..:-). Kaposújlak komolyan érdekel, remélem sok szép verda lesz. Láttam képeket itt, elég sokan voltak.
Úgy tervezem, hogy lemegyünk, mehetnénk együtt. Majd megnézném a tiédet, mert erősen tetszik a bőrülés. Gondolkodom, hogy lecserélem az enyémet is bőrbelsőre. nagyon komolyan néznek ki. A sötétkék vagy bordó a tuti.
Úgy tervezem, hogy lemegyünk, mehetnénk együtt. Majd megnézném a tiédet, mert erősen tetszik a bőrülés. Gondolkodom, hogy lecserélem az enyémet is bőrbelsőre. nagyon komolyan néznek ki. A sötétkék vagy bordó a tuti.
Azzurro05-09-2010 11:02:53 // 369105
Én már most bele szerettem!Az állapota is azt igazolja.Nagyon szeretem az olyan autókat amit ápolnak és nem lakják le.Szép volt a Lancia-d is de ez felülmúlja, és biztos vagyok nem lesz többet csak Alfa-d.:-)))
A találkozott amit tegnap említettem az gondold meg, és ha jössz akkor együtt megyünk kombolyba.:-))
A találkozott amit tegnap említettem az gondold meg, és ha jössz akkor együtt megyünk kombolyba.:-))
Alfa_156_lapi05-09-2010 10:47:27 // 369104
Örülök, hogy tetszik. Azért van vele tennivaló, kavicsos kicsit az eleje, meg kevéske kulcskarc, ami polírral símán eltűnik. A kavicsnyomokat be kell ködölni, szerintem vagy a kis Jász, vagy a komám festője fogja fújni. De még ősszel megcsináltatom mindenképpen...
Komoly a váltótechnika, ha kész aaz alapjárat, gurulj vele eget, beleszeretsz tuti.
Komoly a váltótechnika, ha kész aaz alapjárat, gurulj vele eget, beleszeretsz tuti.
Azzurro05-09-2010 10:43:06 // 369103
Én is remélem, nem kell vinned vidékre a vasat.:-)))Igazából ha már a Jansik márkaszerviz, akkor nekik tudni illik mi a gondja.Biztosan az alapjárati motor körül lesz a gond.De az autó tényleg nagyon szép élőben is, jól jártál vele.:-)))
Alfa_156_lapi05-09-2010 10:38:35 // 369102
Még nem néztem, majd du.-n időt kerítek rá....Remélem meggyógyul itthon. Ha nem akkor még de.-t megyek Pestre.
Azzurro05-09-2010 10:37:03 // 369101
Szia Lapi!
Sikerült eldönteni hová viszed a vasat?Megnézted a Szamosit?
Sikerült eldönteni hová viszed a vasat?Megnézted a Szamosit?
Buksi02-09-2010 19:33:00 // 369100
Akkor megnyugodtam! :-DD
Buksi02-09-2010 19:30:25 // 369098
Azért gondolom te sem halsz éhen! :-D
Kócosw02-09-2010 19:27:07 // 369097
jaja :)
csirkerizs minden mennyisegben...
csirkerizs minden mennyisegben...
Buksi02-09-2010 19:24:47 // 369096
Akkor te is akkora szakács vagy, mint én! :-DDD
Kócosw02-09-2010 19:22:22 // 369095
nekem mär egy turmixelkeszitese is fözes..
Buksi02-09-2010 19:14:12 // 369094
Ezt nem főzni kell teeeee! :-DDD
Egyébként meg jól látod a helyzetet! :-DDD
Egyébként meg jól látod a helyzetet! :-DDD
Kócosw02-09-2010 18:28:30 // 369093
persze mert az egyetlen amit egyedül megtudol fözni nemde? :DDDD
Buksi02-09-2010 17:25:11 // 369092
Pedig én nagyon szeretem a mikrós pattogatott kukoricát! :-))
Kazes☻02-09-2010 15:20:17 // 369091
Kazes☻01-09-2010 14:27:35 // 369090
Hoppá, tessenek vigyázni!
Veszélyes a mikrós pattogatott kukorica
Veszélyes a mikrós pattogatott kukorica
Kazes☻01-09-2010 13:23:04 // 369089
Kau31-08-2010 17:35:08 // 369088
Szegények, ezeket nagyon sajnálom :(
Kazes☻31-08-2010 13:20:25 // 369086
Kazes☻31-08-2010 11:53:53 // 369085
Próbarepülésre készül a dán mikro-űrhajó
Őrületes ötlet, de jó! :)
Őrületes ötlet, de jó! :)
Kn[.]xX30-08-2010 10:09:32 // 369084
:) na majd kiderül. vagy sem:) asszem ez a két lehetőség van:)
Györgyusz30-08-2010 10:02:45 // 369083
Munkahelyen is ez szól! Itt vihogunk! :)
ystuc30-08-2010 10:01:06 // 369082
Pont ezt akartam kérdezni. Én is hallottam! :-)
Kn[.]xX30-08-2010 09:59:08 // 369081
melyikőtök Krisztián volt ma a class fm-en?:) "forza alfa" mi?:)
Kazes☻28-08-2010 12:52:42 // 369080
Kazes☻28-08-2010 12:51:37 // 369079
GEORGE26-08-2010 18:22:34 // 369078
Mi is járunk rendszeresen Hr-ba. Nem azt mondom, hogy annyian mint Magyarországon, de azért villantanak.
Kazes☻24-08-2010 15:11:09 // 369076
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
414
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?