Forum >> Direkt légszűrőkről

GT Ɨ|ѯ04-08-2009 16:19:36 // 2075
mi a f..nak?:-DD
Kau04-08-2009 16:12:42 // 2074
Ez nem AZ a topik ;)
Buksi04-08-2009 16:11:47 // 2073
Ide azt a csajt nekem! :-D
Kau04-08-2009 14:21:37 // 2071
Jók a JR szűrők is. (Volt 1 betét nekem is). Igaz közel azon a pénzen vehetsz BMC-t is. Az pedig a legjobbak között jegyzett.
GT Ɨ|ѯ04-08-2009 14:05:29 // 2070


156-ra másik megoldás
GT Ɨ|ѯ04-08-2009 13:59:06 // 2069


hővédőt mindenképpen tegyél-kb 20K-ból ( takarítószettel ) megáll:-)
Kau04-08-2009 13:57:51 // 2068
Így van. A 156-os TwinSparkoknál sajnos rossz helyre esik a direktszűrő. (A motor mellé). Ha a teljesítmény miatt kéne, akkor inkább sportbetétszűrő, ha csak a hangja miatt kell, akkor mindegy :)
Dévid04-08-2009 12:52:16 // 2067
A 156 2.0 TS úgy hallottam nem szereti a direktszűrőt, állítólag alacsony fordulaton csökken az ereje tőle, magas fordulaton ahol pici pluszt ad, meg úgysem igazán használja az ember. Maximum szebb hangja lesz, de jobb gyorsulást, nagyobb erőt ne várj tőle. Ismétlem, ez nem tapasztalat, csak egyesek ezt állítják. Nekem meg nincs felesleges 50-60.000 pénzem kipróbálni.
Lacci04-08-2009 12:37:14 // 2066
Hali!

Hol a legjobb az elhelyezés? egy 156 2.0 TS be szeretném, te olyan 81-109 fok van a motortérben :D üzemidőtől függően...

Arra gondoltam, hogy kikapom a rezonátort és annak a helyére kiviszem gumicsővel, esetleg hővédőt köré...

Ja, igen egy Apexi szűrőre gondoltam, ez volt a legjobb a teszteken.
Legjobb légáteresztés a legjobb szűrés mellett.
Szabeee04-08-2009 10:55:50 // 2065
Cartársak! mit szóltok a JR sportszűrőhüz? olvasgattam külföldi fórumot és csak K&N-t ajánlanak... kiváncsi lennék a véleményetekre
GT Ɨ|ѯ19-07-2009 05:32:33 // 2064
akkor már nem fognak bántani..:-DDD
EngineCoffeeTables18-07-2009 21:26:48 // 2063
bocsi elfeljtettem csevegésre kapcsolni.
EngineCoffeeTables18-07-2009 21:26:08 // 2062
Eddig még nem jelentettek fel:)
GT Ɨ|ѯ18-07-2009 21:23:07 // 2061
megszokták már,neem?:-DDD
EngineCoffeeTables18-07-2009 20:30:50 // 2060
JAja, így se utálnak még ellégé a nyugdíjas szomszédok:DDDD
EngineCoffeeTables18-07-2009 20:26:49 // 2058
Elvileg, az átmérő sehol se szükebb mint a szívócsővé, és elég nagy a felület is. Talán még a szívócsőről kellene leszedni a zajcsökkentő dobozokat.
GT Ɨ|ѯ18-07-2009 20:20:09 // 2057
1 V6-nak ez csak dekoráció:-)))
LacUS18-07-2009 15:56:29 // 2056
SicoRubena itt nézd meg, mindenféle szilikoncső van.
GTVili18-07-2009 15:50:15 // 2055
Szia cartárs...nekem van egy 120fokos 67mm-es....azt hiszem Dunakeszin vettem.De pl Üllőn is van vmi BHP tuning....ott is szok lenni....
TSiga ( I am the TSIG)18-07-2009 15:37:11 // 2054
Hali!
Tudna valamelyikőtök ajánlani egy helyet, ahol többrétegű gumi-textil könyököt lehet kapni. Ami tavaly augusztusban vettem, az kezd elrepedni. Anno a bumbasztikban vettem. Ez a Jacky sport vagy valami hasonló.
EngineCoffeeTables18-07-2009 14:49:26 // 2053
Reméljük teljesítményben is azt a színvonalat nyújtja mint hanghatásban:))))
GT Ɨ|ѯ18-07-2009 14:40:58 // 2052
grat!jó választás volt:-)
EngineCoffeeTables17-07-2009 23:51:51 // 2051
Én ma instaláltam egy ilyet, hanghatás megvan:))))) A többi meg majd kiderül.
Szabeee17-07-2009 23:36:12 // 2050
ki tudna nekem ajánlani vmi jó kis szrőt? vagy az mindegy hogy milyen csak legyen?
GT Ɨ|ѯ15-06-2009 14:23:55 // 2049
Buksi15-06-2009 09:58:03 // 2048
Kész! :-DD
GT Ɨ|ѯ14-06-2009 08:34:19 // 2047
direkt szűrve:-)
Buksi12-06-2009 20:27:26 // 2046
Hihetetlen, hogy miket tudsz mondani! :-DDDD
GT Ɨ|ѯ12-06-2009 10:50:53 // 2045
nem vettem észre a sziklát a vén iszapszemeimmel a vízben Tee:-))
Buksi12-06-2009 10:44:40 // 2044
Az most hogy jön ide? :-D
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 20:36:28 // 2043
ezzel nem vagy 1edül:-))))
Norc11-06-2009 20:35:49 // 2042
Igen, nemtudom valaha visszarakom e a papír szűrőt. Nagyon jó lett. :)
Kau11-06-2009 19:02:44 // 2041
Ugyanazok a jellemzők, mint az 1.6-2.0-nál. Brutál hang. ;)
Kau11-06-2009 19:00:57 // 2040
Ugye, ha egyszer megtapasztalja az ember... ;)
Norc11-06-2009 15:48:52 // 2039
Na megvolt az első teszt a direktszűrővel:
Papírszűrővel végsebesség 215- volt, de 180-tól már nehezen ment föl 215-ig.
A direkszűrővel szintén 215 a vége, de 215 ig szépen felmegy, és nincs a nyomatékvesztés 180-nál, tehát a direktel előbb megvan a 215, lehet menne még, de ott már nem láttam értelmét a moci nyúzásának. Szerintem plussz lovakat nem kaptam, esetleg lentebbről megjön a nyomaték, és magasabb fordulatig tartja, plussz a hang ami iszonyat jó, fogyasztást azt a vezetési stílus miatt nem érdemes részletezni, mert ólomtalpúban voltam, de szerintem ha birtam volna magammal, akkor nem nőtt volna a fogyi. Szerintem érdemes váltani, persze ez egyéni vélemény, hosszútávú tapasztalatot majd mondonak a nagyok. :) Ez kb 200km alatt született, és egy élmény volt így autózni! Nekem bejön ez a direkt levegő dolog.
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 07:28:16 // 2038
nagy volt az iszapmozgás:-)
Buksi10-06-2009 16:22:49 // 2037
Elég szomorú! :-D
Szabeee10-06-2009 15:09:33 // 2036
tud vki nekem tapasztalatokat mondani? elonyok vagy hatranyok 1.4/es ts -be direkt szuro?? mindent szivesen fogadok
Zsoltyr10-06-2009 13:17:01 // 2035
Visz a lendület, mi? :-) A Turul felé is lemaradtál... :-D
Szunyi10-06-2009 12:30:44 // 2034
Áhhháá....! :-)
GT Ɨ|ѯ10-06-2009 05:56:55 // 2033
köcc,de nem vettem észre:-))
Buksi09-06-2009 20:19:59 // 2032
Gratula a K-hoz! ;-)))
GT Ɨ|ѯ09-06-2009 19:31:21 // 2031
a kétezres hozzászólás-olvasd el:-)
Krisz15509-06-2009 19:11:53 // 2030
ezzel külön élmény emelkedőn megállni. kézifék behúz lábfék felenged még fél órát nyekereg aztán megáll. drága a csere:( július végéig kicserélem mindenképp
MYSKHA09-06-2009 19:08:08 // 2029
Oh.. fék.. Nekem pár ezer km óta van új tárcsa+betét elől hátul..Mondjuk nemnagy durrr.. Aztán rájöttem mikor megrugtam nemrégibe a fékbedált mert arra kerűlt sor ,hogy harap ez :-D
Krisz15509-06-2009 18:58:58 // 2027
én is mert nem fog a fék:) illetve fog csak 51%-osan. szal sztem megérett a cserére
MYSKHA09-06-2009 18:56:05 // 2026
Gerincferdülést kapnánk :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.