Forum >> Forma-1

count M06-07-2005 12:45:49 // 2308
Az miaz? :)
06-07-2005 12:43:26 // 2307
öööö vagy a szőnyegtisztítóra gondolsz?
06-07-2005 12:40:06 // 2306
Hatliteresódi ???
Willy06-07-2005 12:29:43 // 2305
Talán Jaguar?
count M06-07-2005 12:25:54 // 2304
Fóccvagány? Bár az W12...
Bati06-07-2005 12:25:10 // 2303
ja az nem atogyár
Bati06-07-2005 12:24:36 // 2302
a válasz CATERPILÁR
Tommi06-07-2005 12:18:00 // 2301
Ki az a Fisich Ella? :)))
Tommi06-07-2005 12:17:19 // 2300
Igen, tudom, hogy teherautó motorja van, itt most csak a V10-en volt a hangsúly :) V12-es kérdésre senkinek nincs tippje? :)))
SzJ06-07-2005 11:41:01 // 2299
05-07-2005 17:23:29 // 2298
Bingó :)
Tom1205-07-2005 16:00:26 // 2297
Még jó, hogy van több járat...:D
Inner Circle05-07-2005 15:53:50 // 2296
Veled nem ülök egy repülőre (ontopik: Fisichellával sem) :D
Inner Circle05-07-2005 15:53:12 // 2295
Na erről van szó: semmi értelme az ilyen érvelésnek :-) Ja és a Viperben ha minden igaz, egy teherautó motorja van :D
Tommi05-07-2005 15:23:46 // 2294
Ööö... lehet, hogy én vagyok láma és hozzá nem értő, de nem igazán vágom ezt a V8-V10 meg ki hány autót gyárt kérdést... Az egy dolog, hogy a pl Ferrarinak sok tapasztalata van a V8-as építés terén, de egy utcai motornak (még ha maranelloi is) relatíve nem sok köze van egy F-1-es motorhoz. Azoknak 300 LE feletti a literteljesítményük és két versenyt kell kibírni, utána kuka. Egy utcai szívómotornak jobb esetben 100-150 közötti a LE/liter tudása és évekre meg több tízezer kilométerre tervezték. A másik, hogy a Renault sok autót gyárt, szintén nem jelent sokat az F-1-ben. A Suzuki is sok autót gyárt :))) Jelenleg én egy olyan autóról tudok, amit nagyobb darabszámban állítanak elő és V10-es motorja van, ez a Viper. V8-assal meg Dunát lehet rekeszteni :) Ebből kiindulva az amcsiknak kéne V8-as F-1 motort csinálni, mert náluk van a legtöbb ilyen motorú autó, tehát nekik lehet a legnagyobb tapasztalatuk. Ez meg ugye hülyeség :))) Találós kérdés: melyik autógyár csinálja a legtöbb V12-es motort évente? :)))
Tom1205-07-2005 15:09:46 // 2293
Ja, akkor már nem csak egy dologban értünk egyet! :-) Silverstone? Meglátjuk... Nem fogadnék senkire. Egyszer, még "fénykorában" tettem MS-re, pont akkor kieset...:-S /-40e Ft/
Inner Circle05-07-2005 14:20:03 // 2292
" Ezt ki mondta?/nem vizsgáztatlak, csak kérdezem:)/" Ezt én mondtam :-) És arra vonatkozott, hogy néhány tifosinak itt az a fixa ideája hogy én utálom a Ferrarit és mindennek drukkolok, ami a Ferrari ellen szól. Pedig ez hülyeség, és ezért húztam alá, hogy a gumiszabály ugyan a Ferrari kárára hatott és néhány versenyre izgalmassá tette az F1-et, mégse mondom hogy egy lépés lenne a jó irányba. Egyébként, visszatérve az idei évadra, szerintem Silverstone-ban legfeljebb a McLaren műszaki hibája veheti el tőlük a győzelmet. Hacsak nem lesz valami olyan izgalom, mint tavaly :-)
zolee14505-07-2005 14:16:37 // 2291
OFF összeszedett a gépem egy vírust, szóval most ritkán jutok nethez, de azért vannak dolgok amik mellett nem mehetek el szó nélkül ON nem igazán örültem a hosszan tartó Ferrari uralomnak, mert unalmas volt. Ez viszont nem azt jelenti, hogy örülnék annak, ha ugyanezt a Renault csinálná, vagy bárki... A Ferrarihoz csak annyit fűznék, hogy úgy nehezebb nyerni ha ellenfelek is vannak a pályán :))) MS 3. helye, és RB 9. helye tükrözi a két pilóta közti különbséget, még akkor is, ha RB ilyen-olyan hibákra hivatkozik, ennyi kb van köztük... Egyebet nem mondhatok...
Tom1205-07-2005 13:05:50 // 2290
Átlagos volt abból a szempontból, hogy se kiugró pozitív, se negatív esemény nem volt. Akkor élvezetest írtam volna, ha találtam volna benne valami élvezni valót. Szerinted miért úgy fejeztem be, hogy:"Csak minél kevesebb ilyen verseny legyen idén!!!" ? ...mert úgy tetszett? DE! Végre valamiben egy véleményen vagyunk: hogy ez a gumiszabály az utóbi évek egyik legrosszabb húása volt a FIA-nak. Egy "ki a gyorsabb" /ennek így kéne lennie/ F1-ből "kinek a gumija bírja tovább" versenynek nem nagyon nevezhető taktikai demostráció lett... Még hogy motorcsere nélkül, rendben, a motorok azért már vannak annyira megbízhatóak, hogy kibírják, de a gumi mindig is fogyóeszköz volt a versenyeken, nem tudom, miért pont ebbe "kötöttek bele". Nekem egyébként első hallásra sem tetszett ez a gumi-ügy... Ezt ki mondta?/nem vizsgáztatlak, csak kérdezem:)/ "Attól hogy a legjobb csapat alól valami hülye szabálymódosítással kihúzzuk a szőnyeget, hosszú távon nem lesz izgalmas a verseny. Alapvető reformok nélkül ilyen futamok következnek, mint a hétvégi..."
Balage05-07-2005 12:44:10 // 2289
Azért minden dícséret a tiéd, szépen válaszoltál mindenkinek! :-))) Szóval szerintem a V8-as motor építésének gyakorlásában azért a Ferrari előrébb tart(hat), mint a Renault. Közúton meg pláne. És véletlenül sem szeretném leírni a Renault-kat, volt nekem is, a családban eddig 4 "puncis" autó volt :-DDD, tényleg meg voltunk elégedve velük. És kétségtelen, hogy azért nagyon ott vannak az F1-ben is.
Inner Circle05-07-2005 12:28:34 // 2288
Rory Byrne a régi tervező, Aldo Costa az "új", de ő is régi Ferraris ember. De úgy látszik, ő nem bírt Byrne zsenijével... http://cranialcavity.net/fullthrottle/wp/index.php/ferrari-designer-byrne-steps-back
Inner Circle05-07-2005 12:25:19 // 2287
Nono, azért a Ferrari 1996-ban alapvetően új motort kapott. Schumacher remekül meglovagolta a Ferrari fejlesztési hullámát és iszonyatosan sokat dolgozott a csapatnak, de szó sincs arról hogy ezt a hullámot ő indította volna el. "Azt ígérte, hogy 3 éven belül világbajnok csapatot hoz ki ebből a sz@rkupacból... Összejött (...) Gyorsan felektünk?????" Eszerint igen, mert nem jött össze (1999-ben lett csapat VB a Ferrari és 2000-ben egyéni Schumacher, 96-97-98 meg már három év - na jó, egy-két év eltérés még nem a világ, fő az eredmény) :DDD
Inner Circle05-07-2005 12:21:49 // 2286
"Szerinted mennyit kapott ezért az egy ujjmozdításért???" Pontosan ugyanannyi dollárt, ahány F1-néző a másik (középső) ujját mozdította meg a múltkor Michelin-FIA-balhé miatt :DDD
Inner Circle05-07-2005 12:20:32 // 2285
"Visztont arra nagyon kiváncsi leszek, hogy ki mire lesz képes a V8-as motorokkal jövőre. És ha a közutakat nézem, olyan túl sok V8-as Renault nem nagyon szaladgál... annál inkább Ferrari." Na igen, de viszont sokkal több Renault szaladgál mint Ferrari, tehát az autóépítés terén a franciák sokkal többet tudnak a Ferrarinál!... és ez az érv ugyanolyan komoly volt, mint a tied :-) Egyébként még kérdés hogy mi lesz a V8-asokkal, hiszen ha minden igaz, a V10-esekkel is lehet majd menni. Persze fordulatszám-korlátozással. A Minardi máris jelezte hogy nem vált majd V8-ra. (Azt hiszem a BMW sem.) Pedig a Cosworth új V8-asát már tesztelték és állítólag nagyon jó - de még senki sem mondta, hogy azzal menne jövőre...
Inner Circle05-07-2005 12:17:13 // 2284
Átlagos?... irigyellek ha találtál benne élvezni valót :-) Szerintem borzalmas volt, jól mutatta hogy a szabályok évenkénti toldozása-foldozása nem segít az F1-en. Tavaly és tavalyelőtt is év elején nagy hangon dicsérték Bernie-ék az új szabályokat, nem beszélve az idei évről, hogy most aztán tényleg sikerült megreformálni az F1-et és hú de izgalmas... Izgalmasnak éppen izgalmas volt, de az ilyen gumicsere-betiltós meg kéthétvégés motoros szabályok legjobb esetben is csak ideig-óráig oldják meg a dolgot. A Tifosik figyelmébe ajánlom a következő mondatot :-) Attól hogy a legjobb csapat alól valami hülye szabálymódosítással kihúzzuk a szőnyeget, hosszú távon nem lesz izgalmas a verseny. Alapvető reformok nélkül ilyen futamok következnek, mint a hétvégi...
Willy05-07-2005 08:33:38 // 2283
Egy kis érdekesség az Origótól: Folytatódik a fociláz Budapesten: a Real Madrid és az argentin nemzeti tizenegy vendégszereplése mellett július 27-én a Forma-1-es pilótaválogatott is összecsap egy magyar All Star-csapattal a Puskás-stadionban. A Real Madrid és az argentin válogatott sztárjai mellett a Forma-1 csillagait is megcsodálhatjuk idén a Puskás-stadionban, július 27-én, este negyed kilenctől ugyanis a Michael Schumacher vezette együttes - soraiban többek között még Fernando Alonsóval, Jarno Trullival, Giancarlo Fisichellával, Vitantonio Liuzzival, Baumgartner Zsolttal, a régi nagyok közül pedig Riccardo Patresével! - összecsap egy magyar All Star-csapattal. Róluk közelebbit egyelőre nem lehet tudni, később jelentik be, kik lépnek pályára. Ahogy a pilótaválogatott eddigi történetében mindig, úgy ezúttal is jótékony célra megy a találkozó teljes bevétele. Harminc százalékban az UNESCO-hoz, hetvenben pedig különböző alapítványokhoz - a meccset élőben közvetítő Duna Televízió kérésére határainkon túlra is. Arról egyelőre nem született döntés, hogy a mérkőzésre megnyitják-e a Puskás-stadion felső karéját, így per pillanat 22-23 ezer szabad jegyre lehet számítani. Ezeket egyébként tulajdonképpen jelképes áron, kilencven százalékban hatszáz forintért lehet megszerezni, csak a középső tribünre szóló tiketteket adják majd 1600-ért. Az összecsapást a 12 éven aluli gyermekek ingyen tekinthetik meg. Baumgartner Zsolt elmondta, hogy a hétvégén a Minardi-csapat vendégeként a Francia Nagydíjon járt, ahol több pilótával is beszélgetett a mérkőzésről. Minden résztvevő örömmel várja a gálát, Michael Schumacher személyes üzenetet is küldött. ("Mindig nagy öröm számomra, ha a 'Nazionale Pilotiban' játszhatom, jó érzés együtt lenni a csapattal. Ráadásul ennek az egésznek célja van, elégedettséggel tölt el, ha adhatok valamit azoknak, akik kevésbé szerencsések, mint én. Nagyon várom a budapesti meccset, őszintén remélem, hogy mindenki nagyon jól fogja érezni magát!") A huszonöt éves múlttal büszkélkedő pilótaválogatott eddig 13 millió eurót gyűjtött össze fellépései során. A jegyértékesítés szerdán az Örs vezér téri Sugár üzletközpontban kezdődik, hétfőtől pedig az ország nagyobb jegyirodái is megkapják a saját adagjukat. A hivatalosan Mai CASCO Futball Grand Prix elnevezésű esemény egyik médiatámogatója az [origo]: a napokban indul külön oldalunk, amelyen a meccsel kapcsolatban minden megtalálható lesz.
Tommi04-07-2005 15:47:50 // 2281
Na, a Matra-féle Williams Renault Espace az komoly egy gép volt :))) Úgy látszik rönóéknál menő dolog ez a kikapjuk a háccsó ülést és motort teszünk a helyére :)))
Balage04-07-2005 14:18:18 // 2280
Anno az az Espace F1, amiről múltkor beszélgettünk? Hány hengeres is volt? Lehet, hogy még több is mint 10... ;-PPP
Tommi04-07-2005 14:00:21 // 2279
OFF Szerdán van az utolsó vizsgám, majd utána lesz időm strandolni :))) ON
feszti04-07-2005 13:27:08 // 2278
Hát a fékeimmel nekem isgondjaim vannak :))) OFF Menjünk!! Én asszem ma is megyek és tegnap is voltam itthon voltál miért nem szóltál hogy jönnél? Ha jóidő lesz pénteken és vasárnap is megyek. ON
04-07-2005 13:05:53 // 2277
Ha egy súlyozott átlagot nézel az elmúlt évekre akkor bizony nem nagyon van a Ferrari közelében senki. :)
04-07-2005 13:04:16 // 2276
Ja, Menjetek már hüje Amcsik a hüje pályátokkal, frankó ez a Mihelin a ti pályátok meg egy kalap sz@r !!! :)))
04-07-2005 13:01:02 // 2275
Akkor még érdekesebb a kérdés MS-nek miért nem volt problémája a fékekkel. :(
04-07-2005 12:57:56 // 2274
V10-es közúti Renault-t láttál már? ;-)
count M04-07-2005 12:57:33 // 2273
Nem-nem, a fékjeivel... én ezt olvastam.
count M04-07-2005 12:56:54 // 2272
Aha, tök jó, csak az nem erre van. :)
04-07-2005 12:54:37 // 2271
Tapadással voltak problémái. MS-nek viszont nem. Ki érti ezt? :(
04-07-2005 12:53:24 // 2270
Kivéve a box utcát.
04-07-2005 12:52:37 // 2269
Mert Trulli nélkül 2. lett volna .....
SzJ04-07-2005 12:49:56 // 2268
Valahol olvastam, az a baj az új Ferkával, hogy nem az tervezte, aki eddig. Az illető elment nyugdíjba, és egy fiatal kapta a lehetőséget. Nagyon melléfogott. Kénytelen volt a Ferrari visszahívni az öreget, hogy próbáljon meg valamit csinálni. Ő meg próbálkozik, de tudjuk, hogy sza...ból nem lehet várat építeni.
Tommi03-07-2005 22:40:48 // 2267
Mit vársz tőlük, trehány olaszok, nem tudnak ótót csinálni :)))))))))) Valamikor menjünk már együtt Párkányba strandra :)
feszti03-07-2005 20:26:52 // 2266
Valaki rakja már össze rendesen Rubensem Ferrariját.... :)))
Balage03-07-2005 20:18:16 // 2265
Rubens Barrichello: (9) "Szörnyű volt ez a verseny a számomra. Öt-hat kör után problémák adódtak a fékekkel, így az autó nehezen kezelhetővé vált. Az első boxkiállásom alkalmával pedig nem tudtam Trulli elé kerülni, így mindig olyan autó mögött találtam magam, amelyik tulajdonképpen lassabb volt nálam. A fékkel kapcsolatos gondok egyre inkább előtérbe kerültek, így folyamatosan hátraestem, míg végül egyetlen pontot sem tudtam szerezni. Nagyon csalódott vagyok."
ALFA75td03-07-2005 19:16:48 // 2264
Hát igen de most majdnem Schumacher is kapott egy kört Alonsotól pedig a harmadik helyen volt meg ha megnézzük hogy a Honda tavaj milyen élethalál harcot vivot a ferraival és csak a mai futamon tudtak elöször pontot szerezni hát nem tudom
feszti03-07-2005 19:12:59 // 2263
Volt ez már így, de utána milyen szép évei voltak a Ferrarinak....
ALFA75td03-07-2005 19:08:56 // 2262
Mint ahogy a Ferrarinak sem meg a Hondának és a BMW nek sem
feszti03-07-2005 19:07:15 // 2261
Nem megy ez neki :((((
ALFA75td03-07-2005 19:04:18 // 2260
Sajnos csak a 9. lett valamit nagyon elnézet mert egy darabig eggyütt ment M Sch rel aztán leszakadt
feszti03-07-2005 19:01:57 // 2259
Igen!! Köszike. Nem rossz... Rubens drágám mit alakított?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.