Akkó nekötekedjévazze! :-))
Most viszont 2 futamon 2 KO, ami elég nagy gáz, és félek, hogy idén nem is az útolsók voltak ezek a müszaki gondok!
Forum >> Forma-1
Satti27-08-2008 17:41:14 // 48742
Tommi27-08-2008 17:38:18 // 48741
Satti!
Nem kötekedni akarok :) de fordítsuk meg a dolgot:
Mi a jobb, egy fagyos és katonás hangulatú csapat, aki rommá veri a többieket, vagy egy mosolygós és laza, amelyik hibát hibára halmoz?
A műszaki problémákhoz meg csak annyit, hogy amikor 2006-ban Japánban Schumi alatt megállt az autó, mindenki le volt döbbenve, mert előtte utoljára 2001-ben!!! fordult elő még Barrichelloval, hogy műszaki hiba miatt kellett kiállnia, tehát 7 (!) éven keresztül egyszer sem térdelt le alattuk az autó, ami szerintem rekordszámba megy a Cirkusz történetében.
Nem kötekedni akarok :) de fordítsuk meg a dolgot:
Mi a jobb, egy fagyos és katonás hangulatú csapat, aki rommá veri a többieket, vagy egy mosolygós és laza, amelyik hibát hibára halmoz?
A műszaki problémákhoz meg csak annyit, hogy amikor 2006-ban Japánban Schumi alatt megállt az autó, mindenki le volt döbbenve, mert előtte utoljára 2001-ben!!! fordult elő még Barrichelloval, hogy műszaki hiba miatt kellett kiállnia, tehát 7 (!) éven keresztül egyszer sem térdelt le alattuk az autó, ami szerintem rekordszámba megy a Cirkusz történetében.
VersionX27-08-2008 17:32:19 // 48740
Nagyon jól összevágott anyag. Hát a futam nem volt ilyen mozgalmas és izgalmas mint ez a 2 perces spot.
Xixo27-08-2008 17:28:07 // 48739
Ez a szokásos szabvány-nyilatkozata. Sajna már ő is kezd picsát csinálni a szájából, úgy mint Monti, a többetnemtűrömahibát című magánszámával.... :(((
Xixo27-08-2008 17:24:35 // 48738
Ez sajna így van!! Jó volna, ha Sumi megunná a nyugdíjaséveti és visszamenne már egy rendes posztba a csapathoz....
Satti27-08-2008 17:19:39 // 48737
Még egy részlet, ami teljesen azt tükrözi, amiről már korábban itt is szó volt :
"Nem csak ez jelzi, hogy a Ferrarinál megváltozott a szélirány. Régebben, ha az ember betévedt a csapat motorhome-jába, gyorsan fagyosnak kezdte érezni maga körül a levegőt. Ebben alighanem komoly szerepet játszott, hogy lépten-nyomon néma, ám szúrós tekintetek igyekeztek az értésére adni: végezze el a dolgát, aztán azonnal keresse meg a kijáratot, amely egyébként a mihamarabbi távozás fájdalommentes elősegítése érdekében önműködően üzemel. Mintha valamiért minden arcban Jean Todté tükröződött volna - de az erőltetett irodalmiaskodást a rövidség kedvéért mellőzve maradjunk inkább annyiban, hogy a Ferrarinál hajdan nem tűnt déliesen szívélyesnek a fogadtatás.
Ezek után szinte hihetetlen, hogy mennyire más a helyzet most. Ugyanazok az emberek, akiknek a mimikája eddig a kérlelhetetlen professzionalizmus szoborszerű merevségére szorítkozott, barátságosak és nyitottak lettek; ha Stefano Domenicali besétál az ajtón, fagyos csend helyett természetes zsivaj fogadja. Kitűnő példa ez arra, hogy a menedzsment szellemisége önkéntelenül kihat a hierarchia alsóbb szintjeire is. Mivel azonban senkit nem szeretnék megríkatni egy ilyen emészthetetlenül pozitív és csöpögős fordulattal, meg kell jegyeznem, hogy a 2008-as tapasztalatok alapján csábító levonni a következtetést: amennyivel barátságosabb a Ferrari Domenicali-féle rezsimje, annyival kevésbé hatékony is. Na jó, ezt még nem gondolom egészen komolyan, mert nem szeretek elhamarkodottan ítélni, de vajon a Schumacher/Brawn/Todt-korszakban elképzelhető lett volna olyan sok taktikai, stratégiai, műszaki és vezetési hiba, mint amennyit a Ferrarinál máris, mindössze tizenegy futam alatt elkövettek? Aligha. Ez korábban elég lett volna négy-öt évre is. "
"Nem csak ez jelzi, hogy a Ferrarinál megváltozott a szélirány. Régebben, ha az ember betévedt a csapat motorhome-jába, gyorsan fagyosnak kezdte érezni maga körül a levegőt. Ebben alighanem komoly szerepet játszott, hogy lépten-nyomon néma, ám szúrós tekintetek igyekeztek az értésére adni: végezze el a dolgát, aztán azonnal keresse meg a kijáratot, amely egyébként a mihamarabbi távozás fájdalommentes elősegítése érdekében önműködően üzemel. Mintha valamiért minden arcban Jean Todté tükröződött volna - de az erőltetett irodalmiaskodást a rövidség kedvéért mellőzve maradjunk inkább annyiban, hogy a Ferrarinál hajdan nem tűnt déliesen szívélyesnek a fogadtatás.
Ezek után szinte hihetetlen, hogy mennyire más a helyzet most. Ugyanazok az emberek, akiknek a mimikája eddig a kérlelhetetlen professzionalizmus szoborszerű merevségére szorítkozott, barátságosak és nyitottak lettek; ha Stefano Domenicali besétál az ajtón, fagyos csend helyett természetes zsivaj fogadja. Kitűnő példa ez arra, hogy a menedzsment szellemisége önkéntelenül kihat a hierarchia alsóbb szintjeire is. Mivel azonban senkit nem szeretnék megríkatni egy ilyen emészthetetlenül pozitív és csöpögős fordulattal, meg kell jegyeznem, hogy a 2008-as tapasztalatok alapján csábító levonni a következtetést: amennyivel barátságosabb a Ferrari Domenicali-féle rezsimje, annyival kevésbé hatékony is. Na jó, ezt még nem gondolom egészen komolyan, mert nem szeretek elhamarkodottan ítélni, de vajon a Schumacher/Brawn/Todt-korszakban elképzelhető lett volna olyan sok taktikai, stratégiai, műszaki és vezetési hiba, mint amennyit a Ferrarinál máris, mindössze tizenegy futam alatt elkövettek? Aligha. Ez korábban elég lett volna négy-öt évre is. "
Xixo27-08-2008 17:19:31 // 48736
Bár én nem bízok benne, de így legyen!! :))
Akkor megemelem a kalapom!!
Akkor megemelem a kalapom!!
Belga27-08-2008 17:17:19 // 48734
Most voltam otthon és hoztam magammal jó kis házi mézespálinkát, majd viszek Kimmernek jövő hétvégén. :o))
Xixo27-08-2008 17:17:12 // 48733
Satti27-08-2008 17:17:01 // 48732
Arról, hogy mennyire más a csapat, itt van egy részlet a legútóbbi "görbe tükör" írásból:
"A két versenyző szerepének és egymáshoz képesti helyzetének felméréséhez először is meg kell értenünk, hogy ez a Ferrari már nem az a Ferrari, aminek az előző rezsim felháborítóan sikeres, és igen, talán személytelenül és érzéketlenül céltudatos évei alatt megszokhattuk. Mélyen bevésődött, megrögzött üldözési mániájuknak köszönhetően sokan máig biztosak benne, hogy amihez a Ferrarinak köze van, abban lennie kell valamilyen sötét és gonosz ármánynak, vagy legalábbis valami felettébb, s alighanem joggal gyanúsnak. Valakit biztosan elnyomnak; valaki ellen biztosan szervezkednek. A helyzet azonban az, és ezt a félreértések elkerülése végett jobb lesz végre elfogadni, hogy Maranellóban ma már teljesen más vezetési filozófia uralkodik, mint akár egy évvel ezelőtt, s ezzel - ha hisszük, ha nem - megváltozott az egész csapat arculata is. "
"A két versenyző szerepének és egymáshoz képesti helyzetének felméréséhez először is meg kell értenünk, hogy ez a Ferrari már nem az a Ferrari, aminek az előző rezsim felháborítóan sikeres, és igen, talán személytelenül és érzéketlenül céltudatos évei alatt megszokhattuk. Mélyen bevésődött, megrögzött üldözési mániájuknak köszönhetően sokan máig biztosak benne, hogy amihez a Ferrarinak köze van, abban lennie kell valamilyen sötét és gonosz ármánynak, vagy legalábbis valami felettébb, s alighanem joggal gyanúsnak. Valakit biztosan elnyomnak; valaki ellen biztosan szervezkednek. A helyzet azonban az, és ezt a félreértések elkerülése végett jobb lesz végre elfogadni, hogy Maranellóban ma már teljesen más vezetési filozófia uralkodik, mint akár egy évvel ezelőtt, s ezzel - ha hisszük, ha nem - megváltozott az egész csapat arculata is. "
Satti27-08-2008 17:14:37 // 48731
Spa-ban fordul a kocka, és onnantól nem lesz megállás, Kimi magához tér, és hozza a pontokat, csak a verda bírja majd a tempót!
Xixo27-08-2008 17:10:41 // 48729
Azért tavaly kurva nagy szerencsénk is volt!! Ha lalika nem hibázik annyit a végén, akkor baszhattuk volna a szép hajrát....
Szal idén nem ártana előbb dönteni erről, mielőtt megint úgy lemaradunk, hogy a saját erőnkből nem tudunk majd nyerni (Raj esetében ez már igaz is).
Mondjuk mostanában elég messze van attól, hogy pontokat raboljon Massa elől........
Szal idén nem ártana előbb dönteni erről, mielőtt megint úgy lemaradunk, hogy a saját erőnkből nem tudunk majd nyerni (Raj esetében ez már igaz is).
Mondjuk mostanában elég messze van attól, hogy pontokat raboljon Massa elől........
Satti27-08-2008 17:03:39 // 48728
Jobbulást, akkor valószínűleg magas lázad is van, azért írsz össze-vissza minden marhaságot! :-))))
Xixo27-08-2008 17:00:20 // 48727
Olyan szarul vagyok ettől a kurva megfázástól, hogy itt pusztolok a gép + tv előtt, szal van rá időm... :))))
Satti27-08-2008 16:58:02 // 48726
Satti27-08-2008 16:53:07 // 48725
Köszi....részletkérdés...! :-))
Buksi27-08-2008 16:42:17 // 48723
Sztem nemsokára kijelülik az első számú pilótát! ;-))
Satti27-08-2008 15:33:42 // 48722
Még Lalával is történhet akármi, mármint a verdájával, mert fizikai bajt nem kívánok senkinek, akkor egyből más lehet a helyzet, ezért érdekes ez. :-)
Grando27-08-2008 15:29:32 // 48721
Amint vkinek elszáll a matematikai esélye a győzelemre, sorrendet állítanak fel. Tavaly ez Monzában történt meg. Ebből a szempontból a következő 2-3 versenynek hatalmas jelentősége lesz. Más lenne a helyzet, ha lajos nem így állna, és a két Ferraris csákó lenne elöl. De nem így van.
Satti27-08-2008 15:19:16 // 48720
A Ferrarinál nem lesz kifejezetten első számú versenyző, max. ha nagyon muszály már, akkor kedvez egyik a másiknak, ha akar. Akkora külőnbség nem lesz közöttük szezon végéig pontban, hogy bárkinek a javára is dőnthetnének.
Buksi27-08-2008 15:12:29 // 48719
Nem kicsit vagy pihent! :-DD
Buksi27-08-2008 15:11:47 // 48718
Igen, nem lesz egyszerű döntés a Ferrarinak! Jól át kell gondolniuk!
A Hami gyereket meg nem lesz egyszerű befogni! Sztem Massa-t fogják választani az első számú pilótának!
A Hami gyereket meg nem lesz egyszerű befogni! Sztem Massa-t fogják választani az első számú pilótának!
Grando27-08-2008 14:59:55 // 48717
Ez jó! :DDD Látom, megdolgozol a melléknevedért. :)))
Satti27-08-2008 14:57:42 // 48716
Bazz....te nagyon unatkozol! :-)))
Xixo27-08-2008 14:35:53 // 48715
Ők nem írhatják azt, amit Te mondasz!!
Akkor ilyen főcímek lennének:
"Kimi biztosan hozta volna a 3 pontot, de megint elfüstölt a vas"
"Kimi fantasztikus, a csapat kuka, Dzsan gyere vissza!"
"Messze még a vége, bármi megtörténhet"
"Csak a pont számít (a végén)"
"Vissza a nyalókásembert!"
........
:))))))))))))))))))))))))
Akkor ilyen főcímek lennének:
"Kimi biztosan hozta volna a 3 pontot, de megint elfüstölt a vas"
"Kimi fantasztikus, a csapat kuka, Dzsan gyere vissza!"
"Messze még a vége, bármi megtörténhet"
"Csak a pont számít (a végén)"
"Vissza a nyalókásembert!"
........
:))))))))))))))))))))))))
Grando27-08-2008 14:32:39 // 48714
Akkó nézzé egy kis videjót! ;)))
A zene überfaxa egyébként - egyik régi kultusznóta vot a bandában, még boldogult ifjúkoromban! :))))
A zene überfaxa egyébként - egyik régi kultusznóta vot a bandában, még boldogult ifjúkoromban! :))))
Xixo27-08-2008 14:30:34 // 48713
Azért azt se fele1jsük el, hogy Raj önerejéből már nem lehet VB!!!
Ha az összeset nyeri, de hemi mindig a második, akkor már bukta a dolgot egy ponttal!!!!
Szal, ha össze is kapja magát, ismét Massa segítségére lesz szüksége. Vagy hemi bénázására, de olyat egy ideje nem láttunk már...
Ha az összeset nyeri, de hemi mindig a második, akkor már bukta a dolgot egy ponttal!!!!
Szal, ha össze is kapja magát, ismét Massa segítségére lesz szüksége. Vagy hemi bénázására, de olyat egy ideje nem láttunk már...
Satti27-08-2008 14:30:20 // 48712
Ezek a szokásos szenzációhajhász szalagcímek, fordul a kocka, és akkor mindjárt mást írnak, pffff....firkászok......! :-))
Satti27-08-2008 14:29:00 // 48711
Köszi....kabbe....! :-)))
Jól tudjuk az olaszok véleményére nem sokat lehet adni, nagyon tudnak örülni pillanatok alatt, és nagyon el is tudnak keseredni egy pillanat alatt, most a kis brazilt favorizálják, mert volt két jó versenye, bezzeg mikor Kimi két év nyeretlenség után visszavitte a trófeát Maranello-ba, akkor őt istenítették a digók! :-) Barmok ezek, tudjuk ezt jól! :-))
Jól tudjuk az olaszok véleményére nem sokat lehet adni, nagyon tudnak örülni pillanatok alatt, és nagyon el is tudnak keseredni egy pillanat alatt, most a kis brazilt favorizálják, mert volt két jó versenye, bezzeg mikor Kimi két év nyeretlenség után visszavitte a trófeát Maranello-ba, akkor őt istenítették a digók! :-) Barmok ezek, tudjuk ezt jól! :-))
Buksi27-08-2008 14:27:22 // 48710
Megérteném, ha így lenne, de egyenlőre sztem még mindkettőjüket ugyan annyira támogatják! Viszont előbb-utóbb dönteniük kell!
Xixo27-08-2008 14:26:46 // 48709
Már linkeltem, de biztos nem olvastátok!! :))
Főcímek:
La Gazzetta dello Sport: "Massa újra sikeres. A bajnokság fordulóponthoz érkezett. Massa Hamilton ellenfele. A finn problémát jelent. A Ferrarinak döntenie kell."
Tuttosport: "Micsoda Massa győzelem. A brazil pilóta uralta a versenyt. Kimi övön aluli ütést kapott."
Corriere dello Sport: "Massa győzött. A Ferrarinak új egyes számú versenyzője van."
Il Tempo: "Felipe bosszúja olyan édes, mint egy olimpiai aranyérem."
L'Unita: "Massa Hamilton ellenfele. Räikkönen rosszul szerepelt."
La Repubblica: "Kimi nem érzi biztonságban magát."
Libertá: "Szuper Felipe a Ferrari új egyes számú versenyzője? Massa győzelme és Räikkönen katasztrofális szereplése."
A legkeményebb a La Gazzetta!! :)))))))
Főcímek:
La Gazzetta dello Sport: "Massa újra sikeres. A bajnokság fordulóponthoz érkezett. Massa Hamilton ellenfele. A finn problémát jelent. A Ferrarinak döntenie kell."
Tuttosport: "Micsoda Massa győzelem. A brazil pilóta uralta a versenyt. Kimi övön aluli ütést kapott."
Corriere dello Sport: "Massa győzött. A Ferrarinak új egyes számú versenyzője van."
Il Tempo: "Felipe bosszúja olyan édes, mint egy olimpiai aranyérem."
L'Unita: "Massa Hamilton ellenfele. Räikkönen rosszul szerepelt."
La Repubblica: "Kimi nem érzi biztonságban magát."
Libertá: "Szuper Felipe a Ferrari új egyes számú versenyzője? Massa győzelme és Räikkönen katasztrofális szereplése."
A legkeményebb a La Gazzetta!! :)))))))
Grando27-08-2008 14:22:51 // 48708
Buksi27-08-2008 14:02:17 // 48707
Nincs semmi, de nem mindennap adatik meg ez a megtiszteltetés! :-DDD
Xixo27-08-2008 13:18:32 // 48706
Jó lenne neki egy fityó motor is, autókázni azzal is lehet, versenyezni már úgyis elfelejtett!!!
Amúgy sem jár már neki az aranyos kisállat!!! :)))
Amúgy sem jár már neki az aranyos kisállat!!! :)))
Mike.27-08-2008 13:06:46 // 48705
Ééés? Mi van ha megy Simontornyára? ;-)
Nem kell félni tőle nem bánt. :-)))
Nem kell félni tőle nem bánt. :-)))
Iniezione27-08-2008 13:02:44 // 48704
egy ilyen fityónak hiába nyomja,reméljük kap spá-ban egy ferka motort ő is:)))
Xixo27-08-2008 12:46:22 // 48703
A Hringen nyomta neki, mint süket a dudát???
Melyik évben? Mert most kb 10 értékelhető köre volt, a többi a szokásos vonatozásával telt...
Melyik évben? Mert most kb 10 értékelhető köre volt, a többi a szokásos vonatozásával telt...
Buksi27-08-2008 11:59:07 // 48702
Remélem is! :-))))
Buksi27-08-2008 11:58:49 // 48701
Még szép, nemsokára jön Simontornyára! :-DD
Satti27-08-2008 11:57:13 // 48700
Mőszijő csücsőri kéne ide, összekapná a bandát, csak sok pénzt kérne az biztos! :-)
Satti27-08-2008 11:55:15 // 48699
Jólvan, majd a Don megsímogatja a Buksidat, mert jófiú vagy! :-)))
Mike.27-08-2008 11:40:03 // 48698
Félsz mi!?!? Próbálnál nem egyetérteni egy Donnal! :-)))
Buksi27-08-2008 11:34:55 // 48697
Egyetértek Don! :-DDD
Mike.27-08-2008 11:33:46 // 48696
Biztos csak Massát segíti és neki azért megy így. :-))
Mike.27-08-2008 11:32:02 // 48695
Én is azt gondolok amit akarok, ezt is írom le. És még véletlenül sem akarlak meggyőzni, lehetetlennek nem kezdek neki. :-))
És nem írtam sehol, hogy a csapatnál minden rendben lenne. Annyit írtam, hogy elvileg azonos feltételekkel az egyiknek megy a másiknak nem.
És nem írtam sehol, hogy a csapatnál minden rendben lenne. Annyit írtam, hogy elvileg azonos feltételekkel az egyiknek megy a másiknak nem.
Mike.27-08-2008 11:29:28 // 48694
Az embert ütöttek el nem csapathiba volt.... most. :-))
De amúgy igaz, nincs valami rendben.
De amúgy igaz, nincs valami rendben.
SKrisz27-08-2008 11:26:59 // 48693
Az a baj, hogy hiába nyerik meg a VB-t egyéniben, csapatban, akkor is hibáztak akkorákat évközben, amit nem lenne szabad megengedni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
632
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?