Forum >> Forma-1
Satti01-09-2009 12:49:15 // 70333
Ezek most csak találgatások, a konkrtétumot, majd csak Monzában fogjuk megtudni.
Grando01-09-2009 12:34:08 // 70331
Na most a legújabb hírek szerint a Fisichellás változat jöhet be... De hivatalos bejelentés még változatlanul nincs, úgyhogy ez is csak találgatás.
Grando01-09-2009 11:06:17 // 70330
Amúgy meg:
Alonso: Nem ülök a Ferrariba! (legalábbis most még tuti nem)
De ezt már Briós is egyértelműen kijelentette vmelyik nap. ;))
Alonso: Nem ülök a Ferrariba! (legalábbis most még tuti nem)
De ezt már Briós is egyértelműen kijelentette vmelyik nap. ;))
Grando01-09-2009 11:03:58 // 70329
Ehhh... "jövő év közbeni visszatérés"... A brazil futamon már menni fog! ;)))
mesa01-09-2009 10:39:20 // 70328
Sikeres egyeztetéseket követően, hamarosan bejelentik, hogy a Monzai futamra szerződtetik Fernando Alonsot a Scuderia Ferrarihoz!
A kivételes alkalom egy versenyhétvégére vonatkozik, az állítólagos hírforrások szerint 5 millió EUR vándorol a maranellóiak kasszájából a Renault F1 csapat fejlesztési költségeinek a kiegészítésére. Ugyan ez nem kis summa, de az olaszoknak van ennyire fontos, hogy már saját tűzpiros overalljukban mutassák be a tifosiknak jövő évi új versenyzőjüket. 2010-től teljesen új szabályok szerint épített autókkal versenyeznek -a KERS is kikerül az engedélyezett eszközök listájáról-, nem áll fenn tehát reálisan a veszély, hogy felhasználható információkat szolgáltathatna Alonso bármelyik félnek.
A Raikkönen-Alonso álompáros ha csak egy versenyre is, de hamarosan megvalósul!
A Massa gyógyulását megjósló orvosok jelentései alapján a Ferrari vezérkar számára még az sem elképzelhetetlen, hogy a 2010-es szezont is együtt kezdje meg a spanyol-finn páros -Kimi Raikkönennek érvényes szerződése van az olasz gárdával a következő évadra-, s nála jobban senki nem helyettesíthetné Felipe Massát, aki mindeközben teljes erőbedobással készülhetne a jövő év közbeni visszatérésére.
A kivételes alkalom egy versenyhétvégére vonatkozik, az állítólagos hírforrások szerint 5 millió EUR vándorol a maranellóiak kasszájából a Renault F1 csapat fejlesztési költségeinek a kiegészítésére. Ugyan ez nem kis summa, de az olaszoknak van ennyire fontos, hogy már saját tűzpiros overalljukban mutassák be a tifosiknak jövő évi új versenyzőjüket. 2010-től teljesen új szabályok szerint épített autókkal versenyeznek -a KERS is kikerül az engedélyezett eszközök listájáról-, nem áll fenn tehát reálisan a veszély, hogy felhasználható információkat szolgáltathatna Alonso bármelyik félnek.
A Raikkönen-Alonso álompáros ha csak egy versenyre is, de hamarosan megvalósul!
A Massa gyógyulását megjósló orvosok jelentései alapján a Ferrari vezérkar számára még az sem elképzelhetetlen, hogy a 2010-es szezont is együtt kezdje meg a spanyol-finn páros -Kimi Raikkönennek érvényes szerződése van az olasz gárdával a következő évadra-, s nála jobban senki nem helyettesíthetné Felipe Massát, aki mindeközben teljes erőbedobással készülhetne a jövő év közbeni visszatérésére.
someday01-09-2009 10:30:16 // 70327
"De mit is várjunk egy olyan "szakitól", aki szerint féktávon a követő furcsa mód ráközelít az elsőre, de az meg mindig kigyorsít, s az elmúlt húsz évben nem jött rá, hogy ez egyszerű fizika: nem képes a teret az időben következő eseménysorozatba helyezni."
ez milyen szép fogás találás :) nagyon jól elkaptad.
ez milyen szép fogás találás :) nagyon jól elkaptad.
Xixo01-09-2009 10:28:51 // 70326
Xixo01-09-2009 10:15:26 // 70325
Gyorsabb nála, de ő sem érett még az F1re. Túl sok amatőr hibája van. Ennél még Pikké is sokkal jobb volt, kár volt elküldeni....
mesa01-09-2009 10:13:27 // 70324
Semmit sem csinált Kimi ami szabálytalan lett volna, csak a Czollner/Palik lúzerpáros köztudottan anti-Ferraristák károgtak.
Semmi előnyt nem szerzett, hosszabb utat tett meg és egyáltalán nem volt biztos, hogy ott jobba be fog tapadni az autója, csak Palik 170 mérföldes László agyszüleménye, hogy direkt csinálta úgy.
Legyen elég annyi, hogy ha nincs mellette senki jobbról, akkor nem ment volna ki, mert egyből tolhatta volna a KERSt, míg a bukótérben csak miután irányba fordította az autót, különben még ma is ott pörögne egy helyben.
De mit is várjunk egy olyan "szakitól", aki szerint féktávon a követő furcsa mód ráközelít az elsőre, de az meg mindig kigyorsít, s az elmúlt húsz évben nem jött rá, hogy ez egyszerű fizika: nem képes a teret az időben következő eseménysorozatba helyezni.
Semmi előnyt nem szerzett, hosszabb utat tett meg és egyáltalán nem volt biztos, hogy ott jobba be fog tapadni az autója, csak Palik 170 mérföldes László agyszüleménye, hogy direkt csinálta úgy.
Legyen elég annyi, hogy ha nincs mellette senki jobbról, akkor nem ment volna ki, mert egyből tolhatta volna a KERSt, míg a bukótérben csak miután irányba fordította az autót, különben még ma is ott pörögne egy helyben.
De mit is várjunk egy olyan "szakitól", aki szerint féktávon a követő furcsa mód ráközelít az elsőre, de az meg mindig kigyorsít, s az elmúlt húsz évben nem jött rá, hogy ez egyszerű fizika: nem képes a teret az időben következő eseménysorozatba helyezni.
Satti01-09-2009 10:04:34 // 70323
A tovább feszegetést ne magadra vedd, csak úgy általánosságban írtam. :-)
Satti01-09-2009 10:01:51 // 70322
Ez teljesen így van, közvetlenül előtte egy kupacban volt 3 autó és gondolom, azt sem akarhatta Kimi, hogy hátulról megtámadják és belecsússzanak abban a nagy tolongásban, a legcélszerűbb menekülőútat választotta és ahogy már tegnap is írtam, a nemzetközi hírekben sehol sem ejtenek erről szót, mert baromság ezt szabálytalannak nevezni, csak az oylan csökevények, mint a PalikCzollner páros, vagy a sportgézás cikkíró pötsfej gondolja annak, de ők olyan kevesek, minr egyí kalap xar, ezéert szót sem érdemelnek és sztem nem is kéne ezt itt tovább feszegetni, tegnapi napon már eléggé ki lett tárgyalva és megállapítva, hogy csak egy szép, megérdemelt győzelemnek lehettünk tanúi vasárnap délután, ennyi!
Xixo01-09-2009 10:01:39 // 70321
Tán hogy egy egyenes mondat nincs benne, csak a mellébeszélés. :(
Tom1201-09-2009 09:57:41 // 70320
Lehet, hogy nem is tudott volna lefékezni, ezért inkább kikerülte a "balhés csapatot". Velem is volt már ilyen, igaz, nem versenypályán, de így utólag /is/ jó döntésnek bizonyult.:-)
Tom1201-09-2009 09:54:37 // 70319
Számtalan eset volt már, ez olyan "okos enged" alapon történik általában, ha "erőszakkal" a pályán akart volna maradni, lehet, hogy ráfázik 4 - 5 autó, akkor most az lenne, hogy megint elbénázta, mert kilökte ezt, vagy azt/okat/, szerintem ezért is nem büntették meg, mert látták ők is. Ja és mások is "azt az utat" választották.
...pedig nem vagyok "Kimista".:-)
...pedig nem vagyok "Kimista".:-)
bilon01-09-2009 09:43:18 // 70318
min 1 helyet előrelépett...magyarul előzött
és a lendületkülönbséget most ne nézzük...kers ide vagy oda...
és a lendületkülönbséget most ne nézzük...kers ide vagy oda...
bilon01-09-2009 09:42:12 // 70317
milyen nagyobb utat? ne csináld már! kb 4 méterrel hosszabbat...
és! miért nem a legrövidebb ív az ideális? hmmm? mert nem az a leggyorsabb?
egész egyszerűen, neki nem kellett lefékezni 60-ra, míg a többieknek igen, fogta kiengedte, aztán padló.egész más 120-ról padlózni, mint 60, vagy akár 80-ról...
állítom, ha lehetne hivatalosan használni a bukóteret, mindenki úgy fordulna...
amit már megtett, vagy couthard, vagy mansell, úgy 10 évvel ezelőtt....csak szóltak utána, hogy ejnye, nem véletlenül van kijelölve a pálya...
na mindegy...
én örülök a ferrari győzelmének, de nem kedvelem, a nem egyenlő bánásmódot...
és igen, badoert is meg kellett volna büntetni, ahogy buttont is...bár mellette tényleg volt kocc...
és! miért nem a legrövidebb ív az ideális? hmmm? mert nem az a leggyorsabb?
egész egyszerűen, neki nem kellett lefékezni 60-ra, míg a többieknek igen, fogta kiengedte, aztán padló.egész más 120-ról padlózni, mint 60, vagy akár 80-ról...
állítom, ha lehetne hivatalosan használni a bukóteret, mindenki úgy fordulna...
amit már megtett, vagy couthard, vagy mansell, úgy 10 évvel ezelőtt....csak szóltak utána, hogy ejnye, nem véletlenül van kijelölve a pálya...
na mindegy...
én örülök a ferrari győzelmének, de nem kedvelem, a nem egyenlő bánásmódot...
és igen, badoert is meg kellett volna büntetni, ahogy buttont is...bár mellette tényleg volt kocc...
pb_01-09-2009 09:20:53 // 70316
Igen, azért 1 kis szándékosság felfedezhető volt a manőverben. Büntetést lehet azért nem kapott, mert pozíció szerint ugyanoda jött vissza, viszont rögtön ráSett az Lőtte lévőre, és mindjárt Lőzési helyzetbe került.
Ferko01-09-2009 09:15:36 // 70315
DE nagyobb utatt tett meg azzal, hogy kiment.
kesa01-09-2009 09:14:33 // 70314
Lehet, hogy pont ugyanoda jött vissza pozíció szerint, mint amikor elhagyta a pályát, de látványos volt, hogy meg sem próbált a őályán maradni, simán kiengedte a "bukótérbe", így hamarabb kezdhetett kigyorsítani, és nem volt előtte forgalom, ellentétben a többiekkel. És szerintem ez így már szabálytalan előnyszerzés a többiekkel szemben. Ha nem így jár el, simán beragadt volna a többiek közé, akik a pályán próbáltak meg elfordulni.
Mindezek ellenére örültem a győzelmének, legalább idén sem maradunk teljesen szégyenben! Viszont eszembe jut az is, ha MSch csinált volna hasonló manővert, még most is menne az anyázás, hogy csaló g.ci, meg így szerezte az összes címét...
Mindezek ellenére örültem a győzelmének, legalább idén sem maradunk teljesen szégyenben! Viszont eszembe jut az is, ha MSch csinált volna hasonló manővert, még most is menne az anyázás, hogy csaló g.ci, meg így szerezte az összes címét...
Surcy01-09-2009 09:13:04 // 70313
Hát ő csak azért nem csinál ilyeneket mert mindig ő az utólsó és ott ügy nincs akinek neki menjen :-{Vagy ha van a közelében valaki akkor is előzékenyen el engedi még akár a box utcában is:-}De ahogy már korábban is mondtam sajnos a kis Francia soookkal gyorsabb mind az olasz és szörnyü nézni hogy a Ferrari az utolsó helyen kolbászol:-{
pb_01-09-2009 09:06:35 // 70312
Igen, akkor volt, az SC utáni új rajtnál, mint írtam az 1 mintaszerű akció volt.
Ferko01-09-2009 08:58:44 // 70311
De nem is akkor előztem meg Fisicot. Ha jól emlékszem, akor azt a SC után tette.
pb_01-09-2009 08:54:40 // 70310
Azért volt némi igazság abban, amit mondtak. Ökörséget akkor beszéltek, mikor állították, hogy a bukótérben Lőzött. Ugyanoda jött vissza, mint ahonnan kiment, a 4. hely környékéről. Viszont jobban betapadt az autó a nagyobb ív Llenére is. Az új rajt utáni manővert nem kell ragozni, szép munka volt.
Ferko01-09-2009 08:45:56 // 70309
Az lenne érdekes dolog, ha Bari világbajnok lenne. Ugye minden esély megvan erre jelenleg. A cikkben meg írják, hogy Kimi Button mellé szerződne.:-)))) Akkor tutkó nem Bari menne.:-D
Willy01-09-2009 07:23:48 // 70306
Mi volt a gond ezzel az interjúval?
GT Ɨ|ѯ01-09-2009 05:46:40 // 70305
ház nem egy Todt...:-)
Buksi01-09-2009 03:52:15 // 70304
Áááá, csak tudják, hogy kinek hol a helye! :-DD
Buksi01-09-2009 03:51:43 // 70303
Isten éltesse sokáig! :-))
Xixo01-09-2009 02:31:43 // 70302
Xixo01-09-2009 02:05:57 // 70301
Xixo01-09-2009 02:03:00 // 70300
Xixo01-09-2009 01:58:34 // 70299
Xixo01-09-2009 01:46:13 // 70298
Grozsan se lett túl népszerű
Eddig két futam alatt két balesetet okozott. Ennél még Badoer is jobb!!! :))))))))
Eddig két futam alatt két balesetet okozott. Ennél még Badoer is jobb!!! :))))))))
Xixo01-09-2009 00:13:34 // 70297
Nem pazarolták ők az időt arra, nagyon is fontos lett volna a KERS!! Csak a többi részével is foglalkozni kellett volna az autóval. Legalábbis nem hiszem, hogy aki mondjuk az aerodinamikáért fele, pont az készítette volna a KERSt is és ezért nem maradt volna ideje a saját melójára. :))
Az igazi faxság, hogy betiltják jövőre. Így aztán volt értelme beleölni azt a rengeteg pénzt...
Az igazi faxság, hogy betiltják jövőre. Így aztán volt értelme beleölni azt a rengeteg pénzt...
Xixo01-09-2009 00:10:23 // 70296
Azért volt más is, aki úgy vette azt a kanyart. Arról nem beszélve, hogy még a pálya poros részéről is menekülnek a pilóták, nemhogy a bukótérről!! Ott mennyi kosz kerülhetett azokra a kerekekre??
Tom1231-08-2009 22:22:31 // 70295
Az csak a kezdet...;-DD
Tom1231-08-2009 22:21:46 // 70294
...hááát néha engem is "megtántorítanak"...:-))
Ferko31-08-2009 22:21:23 // 70293
Valahol el kell kezdeni a sztárságot.:-DDDD Remélem meghívnak a vacsoracsatába is.:-D
Kazes☻31-08-2009 22:14:39 // 70291
Én is, na de ami néha itt van + a tvben! :)))
(kritikán aluli)
(kritikán aluli)
Tom1231-08-2009 22:07:01 // 70290
DejóóóóóNekeeeed, már szurkolótáborod is van...;-)))))
Tom1231-08-2009 22:05:21 // 70289
Ez szép "kerek" kijelentés volt, de van benne "valami"...:-DDD
Tom1231-08-2009 22:04:33 // 70288
Általában az vagyok...:-))
Ferko31-08-2009 21:57:09 // 70287
Ő írta:-DDDDDDDDDDDDDD
Ferko31-08-2009 21:56:48 // 70286
El kellene már takarítani ezt a két faszt onnan.
Kazes☻31-08-2009 21:55:17 // 70284
Reméljük. A remény hal meg utoljára, de lehet, hogy csak túl optimista vagy. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
631
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?