Mert neked fogalmad van? :)
Hallgatod az összes csapatrádiót verseny közben?
A szabályzat 40.13 pontja kimondja: "Ha a verseny aközben ér véget, hogy a Safety Car a pályán van, akkor az utolsó kör végén be fog hajtani a boxutcába, és az autók normál módon, előzés nélkül mennek el a kockás zászlóig."
A képet árnyalja, hogy nem biztos, hogy a verseny "aközben ért véget, hogy a Safety Car a pályán volt". Az utolsó körben ugyanis kiírták a képernyőre, hogy a "Safety Car ebben a körben kimegy a pályáról", és amikor ez megtörtént, a zöld lámpák villogtak - mutatott rá Ross Brawn a BBC-nek a leintés után. A Mercedes azt közölte versenyzőjével, hogy előzhet, míg Stefano Domenicali elárulta: ennek ellenkezőjéről biztosította Alonsót a rádión.
Forum >> Forma-1
Shane17-05-2010 13:33:05 // 85531
pb_17-05-2010 13:33:05 // 85530
Jah, + a retyós múlt,)) Hisztizni alfonzó hisztizett, grassi vRSNYzett. Van 1 kis különbség trulli és garssi között, az 1iknek lehet még fénySebb a pályája, míg a másiknak már nM valószínű.
Grando17-05-2010 13:31:06 // 85529
Ez egy vicc. :DD
"íratlan törvény... nem néztem pontosan mennyivel..." Ehhh, ilyet... ;)))
"íratlan törvény... nem néztem pontosan mennyivel..." Ehhh, ilyet... ;)))
Xixo17-05-2010 13:29:30 // 85528
Eddig azt írtátok, hogy mekkorákat előzött a lehetetlen Monacoba, most meg azt, hogy tulajdonképpen milyen jó, hogy elengedték 4-en is (és köcsög Digrászi meg még próbált küzdeni...).
Akkor most király volt és előzött vagy elengedték? :))
De biztos én vagyok a hülle, hogy nem értem. :)
Akkor most király volt és előzött vagy elengedték? :))
De biztos én vagyok a hülle, hogy nem értem. :)
Tom1217-05-2010 13:24:32 // 85527
nem kit, hanem mit...:-)
Tom1217-05-2010 13:24:13 // 85526
Ki tudja, az adott helyzet kit hozna...?;-))
pb_17-05-2010 13:22:37 // 85525
Csak duma, fogalma sM volt, hogy mi van, csak annyit vett észre, hogy MS átbaxta.
Tom1217-05-2010 13:22:16 // 85524
"Hol húzod meg a határt, hogy ki engedjen el kit versenyhelyzetben?"
Van egy ilyen láthatatlan határ /vagy íratlan törvény/, csak addiig valamennyit fejlődni kell egy versenyzőnek, hogy felfogja. Pl., ha az egyik autó 0,8 - 1 mp-el /nem néztem, pontosan mennyivel/ gyengébb egy körön és nyilvánvaló, hogy csak akadályozza a továbbhaladásban a másik, gyorsabb autót /ha verseny van, vagy ha, csak lekörözés is/, akkor azért "illő" nem keresztbe tenni neki körökön keresztül, már csak a fokozott balesetveszély miatt is. Nem azt mondom, hogy most mindenki álljon félre, mert jön pl. Alonso, vagy akár Hamilton, stb., de azért ne akarja egy éppen csak a limitet megütő autóval a fizika törvényeit megcáfolni...:-)
Van egy ilyen láthatatlan határ /vagy íratlan törvény/, csak addiig valamennyit fejlődni kell egy versenyzőnek, hogy felfogja. Pl., ha az egyik autó 0,8 - 1 mp-el /nem néztem, pontosan mennyivel/ gyengébb egy körön és nyilvánvaló, hogy csak akadályozza a továbbhaladásban a másik, gyorsabb autót /ha verseny van, vagy ha, csak lekörözés is/, akkor azért "illő" nem keresztbe tenni neki körökön keresztül, már csak a fokozott balesetveszély miatt is. Nem azt mondom, hogy most mindenki álljon félre, mert jön pl. Alonso, vagy akár Hamilton, stb., de azért ne akarja egy éppen csak a limitet megütő autóval a fizika törvényeit megcáfolni...:-)
pb_17-05-2010 13:21:08 // 85523
Miért kéne visszafogni 1 fiatal vRSNYzőt? Csak aZrt, mRt a nagy alfonzó mutogat neki, vagymi?
Xixo17-05-2010 13:17:06 // 85522
Ahogy meg én ismerem magamat nem hiszem, hogy ilyet tettem volna... persze azt is tudom, hogy az én hülye értékrendem ma már inkább ciki...
Grando17-05-2010 13:14:58 // 85521
Na ha ilyesmit visszakeresel nekem... Minimum egy sörre a vendégem vagy. ;))) (Na jó, amúgy is.)
Tom1217-05-2010 13:11:12 // 85520
Erre már én is kíváncsi lennék...
Tom1217-05-2010 13:10:18 // 85519
Akkor nem lett volna az.:-)
...mondasz valamit... Tehát akkor így utólag, kösz´, di Grassi, hogy kicsit "megfingattad" a matadort, legalább produkálhatta magát...;-))
...mondasz valamit... Tehát akkor így utólag, kösz´, di Grassi, hogy kicsit "megfingattad" a matadort, legalább produkálhatta magát...;-))
mesa17-05-2010 13:07:38 // 85518
Én emlékszem, hogy a Baumgartner Zsófi esetében még nem így gondoltad ugyanezt! :)))
Xixo17-05-2010 13:07:26 // 85517
Lassan ideje lenne, hogy futni tudjon egy hibátlan hétvégét.... meg annak is, hogy Massa mutasson valamit a 2008as formájából....
mesa17-05-2010 13:06:28 // 85516
Látod ennek semmi értelme. Te most kifejezetten kötekedsz
Így erre nem is lehet érdemben reagálni
Egyébként mire akarsz kilyukadni? Hogy Allonso csak 1x előzött... Massa pedig 1x sem, a Ferrari monnyon le, te pedig soha többet nem nézel tévét? :D
Így erre nem is lehet érdemben reagálni
Egyébként mire akarsz kilyukadni? Hogy Allonso csak 1x előzött... Massa pedig 1x sem, a Ferrari monnyon le, te pedig soha többet nem nézel tévét? :D
Grando17-05-2010 13:04:49 // 85515
Abszolút komolyan gondolom. Ezért verseny. ;)))
Tom1217-05-2010 13:03:11 // 85514
Ki tudja, lehet. Szerintem Trulli nagyon is "éretten" viselkedett, tudta, hogy esélye sincs labdába rúgni, így kitért, minek nehezítse más sorsát is feleslegesen? /meg olasz is ;-)/ Di Grassi meg olyan volt, mint egy hisztis kölyök, csúszkált, füstölőseket fékezett, de akkor is meg akarta mutatni, hogy őt egy "jött - ment" /mondjuk, ez részben igaz is, ahogy vesszük...:-))/ Ferrari nem fogja csak úgy megelőzni...:-) Az mire jó? :-) Ja, talán a szponzoroktól kapott egy kis + pénzt, hogy többet szerepelt a Tv-ben.;-)
Xixo17-05-2010 13:00:11 // 85513
Most megint "gonosz" leszek...
Ha Alonzónak az 5 előzésből csak egyszer kellett valóban előznie és négyszer meg csak elengedték, akkor mi a faxtól volt ez nagyonhűdebrilliáns teljesítmény?? :)))
A Sumis eset meg ha tényleg így volt, akkor miért jött a futam után a "biztos voltam benne, hogy megbüntetik..." című szöveg?
Ha Alonzónak az 5 előzésből csak egyszer kellett valóban előznie és négyszer meg csak elengedték, akkor mi a faxtól volt ez nagyonhűdebrilliáns teljesítmény?? :)))
A Sumis eset meg ha tényleg így volt, akkor miért jött a futam után a "biztos voltam benne, hogy megbüntetik..." című szöveg?
mesa17-05-2010 12:56:47 // 85512
Én sem gondoltam volna, hogy pont veled kell leállnom vitázni :))
Te sem gondolod komolyan, amiket leírtál!?
Az autóversenyzőknek joguk van saját belátásuk szerint dönteni!
Így tett Kovalainen, Trulli és di Grassi is.
Az utóbbi nem volt képes felfogni - tapasztalat híján-, hogy semmi értelme púposkodni egy olyan autóval, ami jelentősen gyorsabb a sajátjánál, és nem azért került mögé, mert képtelen lenne megelőzni. Nem fogta fel, hogy azokkal a manőverekkel, amikkel a tizenikszedik -tökmindegy- pozícióját félti, csak a saját felzárkózási idejéből veszít. Buta volt és kész, nem kell ezt túl ragozni
Te sem gondolod komolyan, amiket leírtál!?
Az autóversenyzőknek joguk van saját belátásuk szerint dönteni!
Így tett Kovalainen, Trulli és di Grassi is.
Az utóbbi nem volt képes felfogni - tapasztalat híján-, hogy semmi értelme púposkodni egy olyan autóval, ami jelentősen gyorsabb a sajátjánál, és nem azért került mögé, mert képtelen lenne megelőzni. Nem fogta fel, hogy azokkal a manőverekkel, amikkel a tizenikszedik -tökmindegy- pozícióját félti, csak a saját felzárkózási idejéből veszít. Buta volt és kész, nem kell ezt túl ragozni
Grando17-05-2010 12:42:25 // 85511
Az elengedősdivel kapcsolatban, csak leírnám, amit beszéltünk is:
Hol húzod meg a határt, hogy ki engedjen el kit versenyhelyzetben? A Sauber-BMW-Ferrari(stb.) szted már ne engedje el. Na jó, de mér ne? :))
Mondod, hogy di Grassi hibázhatott volna nagyot is, és akkor... Erre lehet mondani, hogy Alonso is hibázhatott volna az üldözés során. Hmmm... Most akkor melyik?
Teoretikus eset:
Alonso xarrá gatyásodott gumikon a 3. helyen megy. Hamilton utóléri friss ropogós gumikkal. Most akkor mi legyen? Elengedje Alonso a mekit, mert veszély van? Vagy ez most más, mert ők jók (úgy amúgy... vagy mikor... vagy hogy...)?
Alonso pl. Buttonnak miért nem integetett Malajziában? Pedig gyorsabb volt. Mert rossz volt a váltó, vagy mert Button jó autóban ül? Vagy mert annyival nem volt gyorsabb, mint... öööö... mennyivel...? Mennyi az annyi?
Ééted... ;)))
Az, hogy xar autókkal feltöltötték a mezőnyt megint más kérdés. Az gáz. Meg arrogánsan integetni is. :)))
Hol húzod meg a határt, hogy ki engedjen el kit versenyhelyzetben? A Sauber-BMW-Ferrari(stb.) szted már ne engedje el. Na jó, de mér ne? :))
Mondod, hogy di Grassi hibázhatott volna nagyot is, és akkor... Erre lehet mondani, hogy Alonso is hibázhatott volna az üldözés során. Hmmm... Most akkor melyik?
Teoretikus eset:
Alonso xarrá gatyásodott gumikon a 3. helyen megy. Hamilton utóléri friss ropogós gumikkal. Most akkor mi legyen? Elengedje Alonso a mekit, mert veszély van? Vagy ez most más, mert ők jók (úgy amúgy... vagy mikor... vagy hogy...)?
Alonso pl. Buttonnak miért nem integetett Malajziában? Pedig gyorsabb volt. Mert rossz volt a váltó, vagy mert Button jó autóban ül? Vagy mert annyival nem volt gyorsabb, mint... öööö... mennyivel...? Mennyi az annyi?
Ééted... ;)))
Az, hogy xar autókkal feltöltötték a mezőnyt megint más kérdés. Az gáz. Meg arrogánsan integetni is. :)))
pb_17-05-2010 12:41:16 // 85510
Grassi heLYbN mit tetTl volna? Gondolom nM azt, amit Trulli.))
Kazes☻17-05-2010 12:34:36 // 85509
Megint??? Ne légy ostoba! :)
Tom1217-05-2010 11:44:39 // 85508
Szerintem itt nem aljasságról van szó, hanem arról, hogy annyira kiegyenlített az élmezőny, hogy minden adódó, szabályos, vagy szabálytalan alkalmat megragadnak, hogy előnyhöz jussanak, fogadni mernék, hogy közülünk is ott, abban a helyzetben /talán/bárki megcsinálta volna ezt, vagy azt a húzást. Ahogy magamat ismerem, én di Grassinak is bemutattam volna, talán még "kegyetlenebbül"...:-))
Tom1217-05-2010 11:34:30 // 85507
Kösz, hogy megspóroltál nekem egy kis "billentyűkoptatást" /:-)/, kb. így látom én is, csak annyit tennék még hozzá, hogy egyszer már kíváncsi lennék Alonso teljesítményére úgy, hogy nem a boxból indul, nem öklelik fel az első kanyarban és nem lepukkant autóval kell végig /majdnem/ mennie egy futamot. Lehet, hogy úgy sikerülne, mint az első, de, ha annyira nem is, egy "tiszta" helyezés már jól jönne, mindenkinek, legalább nem lenne min vitázni.:-)
mesa17-05-2010 11:24:49 // 85506
Teljes mértékben ugyanazt gondolod, amit én is! :
Pont ugyanezt gondoltam, amikor megcsúszott Alonso előtt egyszer Di Grassi, hogy ha most falnak vágj a gépet, mindketten kiesnek, és azt nem kéne. Előbb-utóbb úgyis elmegy mellette Alonso, felesleges a keménykedés, nem egy kategória a két autó
Az utolsó kanyar eseményének elemzésében is egyetértek. Egyetlen szívfájdalmam, hogy az öreg meg tudta csinálni. Erre jobban kellett volna figyelnie a spanyolnak! Olyan ez mint amikor hadonászik a partjelző, hogy 3 méteres les, de azért a kapus mégis megpróbálja kivédeni a lövést, mert hátha...
Pont ugyanezt gondoltam, amikor megcsúszott Alonso előtt egyszer Di Grassi, hogy ha most falnak vágj a gépet, mindketten kiesnek, és azt nem kéne. Előbb-utóbb úgyis elmegy mellette Alonso, felesleges a keménykedés, nem egy kategória a két autó
Az utolsó kanyar eseményének elemzésében is egyetértek. Egyetlen szívfájdalmam, hogy az öreg meg tudta csinálni. Erre jobban kellett volna figyelnie a spanyolnak! Olyan ez mint amikor hadonászik a partjelző, hogy 3 méteres les, de azért a kapus mégis megpróbálja kivédeni a lövést, mert hátha...
Andy17-05-2010 11:15:11 // 85505
Azért szép ez mert mindenki másképp látja.
Sosem gondoltam volna, hogy Grandoval másképp gondoljuk majd!!! :)))
Szvsz mikor Alfonzó Grassival küzdött némiképp érthető volt a mutogatása. Miért is? Pusztán azért mert nem egy kategória a két autó. Most persze lehet felfortyanni, hogy nem lekörözés volt.
DE!!!! A kérdés nem az volt, hogy megelőzi-e Alfonzó, hanem az hogy mikor. És benne volt a pakliban, hogy Grassi hibázik a nyomás alatt és szarrá töri mindkettőjüket. Illett volna tudnia, hogy ez nem valósan az Ő versenyük. Grassi versenyezhet valósan, Sennával vagy Csandokkal. Egyébként a többi új (lassú) csapat pilótája ezt jól felmérve elegánsan el is engedte a Matadort. Ha Grassi is ezt tette volna, akkor az első kerékcsere után Hami Alfonz mögött lett volna. Hatalmas gratula, a Ferka ezt a taktikát jól meghúzta.
Azt persze mindenki tudja, hogy ezen a pályán szinte lehetetlen normálisan előzni, így hasonló képességű csapatok esetében nem is mondanám a fentieket.
Massa hozta az elvárhatót, mint ahogy mindenki más is a jobbak közül. Buttont nem csipázom, de sajnálom. Webber nagyon jó mostanában, Vettelnek meggyűlhet vele a baja.
Az utolsó szösszenet a Schumi vs Alfonzó esetről. Mondjuk Alfonzó rákérdez: Előzhetek? Erre a válasz nem. Viszont mikor Schumi mellé ért meglepődhetett és meg is ijedhetett. Mert mi van ha mégsem szabálytalan? Erre persze gázt ad idegből. Naná hogy megcsúszik.
Ebben az a szörnyű, hogy a csapatok és a pilóták nem egyértelmű szabályok szerint mennek.
Mondom, szerény véleményem szerint.
Sosem gondoltam volna, hogy Grandoval másképp gondoljuk majd!!! :)))
Szvsz mikor Alfonzó Grassival küzdött némiképp érthető volt a mutogatása. Miért is? Pusztán azért mert nem egy kategória a két autó. Most persze lehet felfortyanni, hogy nem lekörözés volt.
DE!!!! A kérdés nem az volt, hogy megelőzi-e Alfonzó, hanem az hogy mikor. És benne volt a pakliban, hogy Grassi hibázik a nyomás alatt és szarrá töri mindkettőjüket. Illett volna tudnia, hogy ez nem valósan az Ő versenyük. Grassi versenyezhet valósan, Sennával vagy Csandokkal. Egyébként a többi új (lassú) csapat pilótája ezt jól felmérve elegánsan el is engedte a Matadort. Ha Grassi is ezt tette volna, akkor az első kerékcsere után Hami Alfonz mögött lett volna. Hatalmas gratula, a Ferka ezt a taktikát jól meghúzta.
Azt persze mindenki tudja, hogy ezen a pályán szinte lehetetlen normálisan előzni, így hasonló képességű csapatok esetében nem is mondanám a fentieket.
Massa hozta az elvárhatót, mint ahogy mindenki más is a jobbak közül. Buttont nem csipázom, de sajnálom. Webber nagyon jó mostanában, Vettelnek meggyűlhet vele a baja.
Az utolsó szösszenet a Schumi vs Alfonzó esetről. Mondjuk Alfonzó rákérdez: Előzhetek? Erre a válasz nem. Viszont mikor Schumi mellé ért meglepődhetett és meg is ijedhetett. Mert mi van ha mégsem szabálytalan? Erre persze gázt ad idegből. Naná hogy megcsúszik.
Ebben az a szörnyű, hogy a csapatok és a pilóták nem egyértelmű szabályok szerint mennek.
Mondom, szerény véleményem szerint.
mesa17-05-2010 10:56:22 // 85504
mesa17-05-2010 10:03:41 // 85503
Nem sajnos, nem értem még el erre a művészeti szintre :)))
Grando17-05-2010 09:58:26 // 85502
Ezt te rajzoltad? Jó lett! :DDD
mesa17-05-2010 09:51:42 // 85501
Basszus, hogy mennyi a varnyú!!! :)
Most nektek miért savanyú az élet? A Scuderia a maximumot hozta ki a lehetőségekből. Akkor miért keresitek a bajt??? Tipikus magyar mentalitás: még a klottgatyás Bobby Davison mesélte a BBC riporterének, hogy ha csak 3-4 góllal nyer a Fradi, akkor mindenki fel van háborodva, hogy miért csak annyival, mikor lehetett volna többel is! :DDD
Most nektek miért savanyú az élet? A Scuderia a maximumot hozta ki a lehetőségekből. Akkor miért keresitek a bajt??? Tipikus magyar mentalitás: még a klottgatyás Bobby Davison mesélte a BBC riporterének, hogy ha csak 3-4 góllal nyer a Fradi, akkor mindenki fel van háborodva, hogy miért csak annyival, mikor lehetett volna többel is! :DDD
Xixo17-05-2010 09:49:55 // 85500
Na igen, ez sajna nem az a Ferrari, ami polokért és győzelmekért harcolhat egyenlőre. Örülhetünk, ha a dobogós helyekre felérünk vele... :(
Satti17-05-2010 09:46:40 // 85499
Jó napot mindenki! :-)
A tegnapi futam nekem teccett, mondjuk én nagyon bírom a monaco-i futamot és a pályát is. A Red Bull főlény itt is nagyon kijött, taroltak a srácok, Webber megközelíthetetlen volot és Vettel nagyot rajtolt és meg is tartotta, nem volt kérdés. Nagyon örülök Kubica 3. helyének is, megérdemelte a srác. Ez elég jó reklám a Renault-nak is. :-)
Alonso ahogy láttam nem felejtette el a régi mutogatós stílusát, nem értem, miért nem a kormányt fogta inkább és haladt előre szépen. :-) Ahogy meg MS lenyomta az utolsó előtti kanyarban, mégha később szabálytalannak is hozták azt ki, az nem semmi volt, egy kissé bealudt a matador.
Barichello meg mekkora barom volt, nem kellene ekkora arccal előadnia magát, csak úgy elhajigálja a méregdrága kormányt, nem gondolva arra, hogy más versenyzőnek ezzel bajt okozhat, meg egyébként is, miféle viselkedés ez.
A Red bull-nál nem egyszerű lehetett a tegnap esti buli, nemcsak a monaco-i kettős győzelem miatt, hanem mert most összetettben is a csapat vezet, meg az első két helyen is a red bull-os srácok vannak, minden összejött eddig.
A tegnapi futam nekem teccett, mondjuk én nagyon bírom a monaco-i futamot és a pályát is. A Red Bull főlény itt is nagyon kijött, taroltak a srácok, Webber megközelíthetetlen volot és Vettel nagyot rajtolt és meg is tartotta, nem volt kérdés. Nagyon örülök Kubica 3. helyének is, megérdemelte a srác. Ez elég jó reklám a Renault-nak is. :-)
Alonso ahogy láttam nem felejtette el a régi mutogatós stílusát, nem értem, miért nem a kormányt fogta inkább és haladt előre szépen. :-) Ahogy meg MS lenyomta az utolsó előtti kanyarban, mégha később szabálytalannak is hozták azt ki, az nem semmi volt, egy kissé bealudt a matador.
Barichello meg mekkora barom volt, nem kellene ekkora arccal előadnia magát, csak úgy elhajigálja a méregdrága kormányt, nem gondolva arra, hogy más versenyzőnek ezzel bajt okozhat, meg egyébként is, miféle viselkedés ez.
A Red bull-nál nem egyszerű lehetett a tegnap esti buli, nemcsak a monaco-i kettős győzelem miatt, hanem mert most összetettben is a csapat vezet, meg az első két helyen is a red bull-os srácok vannak, minden összejött eddig.
Xixo17-05-2010 09:46:11 // 85498
De ki fikázta Alonzót??? Faszán csinálta a dolgokat, de sokkal inkább a szerencsén múlott a dolog, mint a tudásán.
De, hogy hogyan jön ide megint Massa? :) Írt valaki olyat, hogy hűdejól ment a brazil?
Nem mutatott semmi extrát (megint) sajnos, hozta ő is az elvárhatót...
De, hogy hogyan jön ide megint Massa? :) Írt valaki olyat, hogy hűdejól ment a brazil?
Nem mutatott semmi extrát (megint) sajnos, hozta ő is az elvárhatót...
Grando17-05-2010 09:42:40 // 85497
Igen, ez a másik xar duma. Kerestem, csak nem találtam hirtelen.
Grando17-05-2010 09:41:33 // 85496
Nem tudom, hogy Massát miért kevered bele? Sztem Soprano sem tette. Pláne nem fikázta Alonsót, csak lehűtötte kicsit a kedélyeket. Persze a kis öröm, is öröm. De neked kéne magyarázni, hogy más játék a mezőny leggyengébbjei ellen vitézkedni, mint a legerősebbekkel szemben? Nyilván nem. ;)))
Jól mentek a srácok. Senki nem vitatja. Csak hasra ne essünk. Sok okunk sajnos nincs rá, mert ez az autó - egyre inkább látszik - nem olyan jó, mint amire az év elején számítottunk. Engem ez aggaszt jobban. A mezőny elején már igencsak nehéz vele látványos produkciót bemutatni - már ami az előzéseket illeti. Vagy az időmérőt.
Jól mentek a srácok. Senki nem vitatja. Csak hasra ne essünk. Sok okunk sajnos nincs rá, mert ez az autó - egyre inkább látszik - nem olyan jó, mint amire az év elején számítottunk. Engem ez aggaszt jobban. A mezőny elején már igencsak nehéz vele látványos produkciót bemutatni - már ami az előzéseket illeti. Vagy az időmérőt.
Xixo17-05-2010 09:39:06 // 85495
Akkor ezentúl ugrálni fogok örömömbe, ha valaki leelőz egy Vördzsint... :)
Nézzétek vissza a futamot, hogy kiket előzött meg és hogy utána hová sodorta a szerencséje. Persze ezt is meg kellett csinálni, de azért szenté nem fogom avatni...
Nézzétek vissza a futamot, hogy kiket előzött meg és hogy utána hová sodorta a szerencséje. Persze ezt is meg kellett csinálni, de azért szenté nem fogom avatni...
pb_17-05-2010 09:36:35 // 85494
Ez pedig, a másik xar dumája volt tegnap:
"Többször is rákérdeztem a csapatrádión, hogy szabad-e előznünk, miután a biztonsági autó elhagyja a pályát, mivel meg akartam előzni Hamiltont az ötödik helyért, de a csapat azt válaszolta, hogy nem, ez határozottan tilos. Ezért aztán, amikor megláttam Michaelt (Schumacher) magam mellett, úgy voltam vele, hogy annál jobb, úgyis megbüntetik, és győztesen jövünk ki a dologból."
"Többször is rákérdeztem a csapatrádión, hogy szabad-e előznünk, miután a biztonsági autó elhagyja a pályát, mivel meg akartam előzni Hamiltont az ötödik helyért, de a csapat azt válaszolta, hogy nem, ez határozottan tilos. Ezért aztán, amikor megláttam Michaelt (Schumacher) magam mellett, úgy voltam vele, hogy annál jobb, úgyis megbüntetik, és győztesen jövünk ki a dologból."
mesa17-05-2010 09:23:56 // 85493
Felőlem jöhet a nagyarc, hiszen a Mi versenyzőnk! :))
Inkább azt mondd meg, miért épp a saját emberünket kell fikázni, pláne nem értem, miért pont akkor amikor a maximumot hozta ki?
Félreértés ne essék, de ha már azt mondod a hatodik helynél nem tudott már előrébb kerülni, akkor visszakérdeznék, hogy Massa előrébb tudott kerülni friss gumikkal, akár csak egyetlen helyet is??? :)
Inkább azt mondd meg, miért épp a saját emberünket kell fikázni, pláne nem értem, miért pont akkor amikor a maximumot hozta ki?
Félreértés ne essék, de ha már azt mondod a hatodik helynél nem tudott már előrébb kerülni, akkor visszakérdeznék, hogy Massa előrébb tudott kerülni friss gumikkal, akár csak egyetlen helyet is??? :)
Grando17-05-2010 09:17:25 // 85492
Tényleg nem kéne ennyire seggre esni Alonsótól. Amit Soprano ír, teljesen megállja a helyét. Persze látványos matadorság a mezőny végén csámpázó szerencsétleneket lenyomkodni (lásd még: Melbourne), majd egy ilyen felvezetés után az adott helyzetben megfelelő kerékcsere-taktikával viszonylag előre kerülni. Félreértés ne essék, ez nem hiba az én szememben sem! De ahogy előrébb került, ő sem tudott ugrálni. Hozzáteszem: sajnos. Viszont jó látni Alonso lelkesedését, ez kell.
Viszont ilyen nyilatkozatokat olvasni tőle, már nem annyira jó:
„Pár kört elvesztegettem Di Grassi mögött, aki azt hihette, hogy a világbajnoki cím Monacóban dől el." - ez egy kicsit olyan... izé... Remélem nem jön vissza a nagyarc, és ez csak vmi bénára sikerült viccelődés volt. :)))
Viszont ilyen nyilatkozatokat olvasni tőle, már nem annyira jó:
„Pár kört elvesztegettem Di Grassi mögött, aki azt hihette, hogy a világbajnoki cím Monacóban dől el." - ez egy kicsit olyan... izé... Remélem nem jön vissza a nagyarc, és ez csak vmi bénára sikerült viccelődés volt. :)))
mesa17-05-2010 09:01:09 // 85491
Ugyan hagyd! :D
Át kell szervezni ezt a hülye forma 1-et és menjenek jó autók a végén is, mert az nem teljesítmény, hogy a világ legkanyargósabb, legrövidebb pályáján valaki hatszor előzzön!
Kivétel: ha Massa indul a végéről, akkor álljanak ki idő előtt kerékcserére, mert őt nem ér feltartani, még a gyorsabb versenyzőknek sem! :DDDD
Szerintem így lenne korrekt
vagy nem :)
Át kell szervezni ezt a hülye forma 1-et és menjenek jó autók a végén is, mert az nem teljesítmény, hogy a világ legkanyargósabb, legrövidebb pályáján valaki hatszor előzzön!
Kivétel: ha Massa indul a végéről, akkor álljanak ki idő előtt kerékcserére, mert őt nem ér feltartani, még a gyorsabb versenyzőknek sem! :DDDD
Szerintem így lenne korrekt
vagy nem :)
mesa17-05-2010 08:57:21 // 85490
Te nagyon nem reálisan értékeled a dolgokat! :o
Azt mondod 12-en estek kis és ebben igazad is van.
Csak hogy Alonso nem azért lett hatodik! Már a verseny első harmadában arra a helyre verekedte magát!!! Ahogy Tommi is írja, erre nem sokan lettek volna képesek. Di Grassival is meg kellett küzdenie, hiszen pozícióért ment a harc, nem lengettek neki kék zászlót
26. körben már ott volt, ahol leintették a 77 vagy hány körös, legszűkebb utcai pályán!
Olyan dolgokon, amik neked nem szimpatikusak, lazán átlépsz, mintha meg sem történtek volna.
Ráadásul az első kör végén - mint megtudtuk- mindenképp be volt tervezve a kerékcsere.
De azt is vedd figyelembe, hogy ha nincs SC akkor is csak +20mp a végétől, amit az 5-6 másodperccel lassabb autókat 4 kör után így is, úgy is utólérte volna... SZVSZ
Azt mondod 12-en estek kis és ebben igazad is van.
Csak hogy Alonso nem azért lett hatodik! Már a verseny első harmadában arra a helyre verekedte magát!!! Ahogy Tommi is írja, erre nem sokan lettek volna képesek. Di Grassival is meg kellett küzdenie, hiszen pozícióért ment a harc, nem lengettek neki kék zászlót
26. körben már ott volt, ahol leintették a 77 vagy hány körös, legszűkebb utcai pályán!
Olyan dolgokon, amik neked nem szimpatikusak, lazán átlépsz, mintha meg sem történtek volna.
Ráadásul az első kör végén - mint megtudtuk- mindenképp be volt tervezve a kerékcsere.
De azt is vedd figyelembe, hogy ha nincs SC akkor is csak +20mp a végétől, amit az 5-6 másodperccel lassabb autókat 4 kör után így is, úgy is utólérte volna... SZVSZ
pb_17-05-2010 08:45:38 // 85489
Jah, petrov a ládával.))
Ugyanoda, ahol voltak.
Ugyanoda, ahol voltak.
pb_17-05-2010 08:30:18 // 85488
Volt már más is a jLNlegi mezőnyből, aki ezt +tette.)) Vagy 8 vRSNYzőt nyugodtan fLsorol6sz.))
Xixo17-05-2010 02:08:53 // 85487
Xixo17-05-2010 02:01:07 // 85486
Szerintem aki ilyen képességű autóval nem tudja leelőzni az újoncokat, az monnyonle. Sajna a mai F1 már olyan 80-90%-ban az autón múlik és csak a maradékon osztozik a pilóta tudása ás a szerencse. Ahol erőből mész el valaki mellett egy egyenesbe, az javarészt a kocsin múlik. Ennek is volt köszönhető, hogy azt az 5 autót le tudta hagyni. És ennek köszönhető az is, hogy egy Trossó vagy egy Sauber nem fog kijönni ilyen helyzetben, mert utána sokkal nehezebben mennének előre, mint egy Ferrari (vagy Meki vagy RBull).
Szerinted kinek tett volna még jót, ha kijön az elején? Most frankón kérdem? Vagy inkább maradsz a magas lovon és nem is mondasz rá semmit?
Ja és ki is bukott azzal, hogy sokáig kint maradt? Rózberg? Mert még ő sem, csak nem nyert, köszönhetően, hogy beragadt Webber mögé, de ő sem bukott....
Szerinted kinek tett volna még jót, ha kijön az elején? Most frankón kérdem? Vagy inkább maradsz a magas lovon és nem is mondasz rá semmit?
Ja és ki is bukott azzal, hogy sokáig kint maradt? Rózberg? Mert még ő sem, csak nem nyert, köszönhetően, hogy beragadt Webber mögé, de ő sem bukott....
Tommi17-05-2010 01:26:06 // 85485
Jaaaa, így már minden világos, értem és köszönöm a kimerítő, precízen alátámasztott válaszodat :)
Miután a mezőny végéről rajtolt, NYILVÁN a leglassabb versenyzők voltak előtte. De ne felejtsük el, hogy melyik "pályán" volt a futam - ott, ahol finoman fogalmazva sem könnyű az előzés. Aki nem tudja megcsinálni, monnyon le? Ja, ok, ez a mérce, így már más... Aki utolsó, az valóban nem veszíthet pozíciót. De az sem törvényszerű, hogy nyer. Egy másik "jó képességű" versenyző simán be tudott volna ragadni a mezőny végére szerintem.
Azt, hogy a többiek miért nem mentek ki - mert pozíciókat bukhattak volna -, ezt így nyomdakészen ki mered jelenteni? :) Ok, inkább nem is mondok rá semmit... Láthattad, hogy pár ember, aki húzta-tolta a kerékcserét, hová jutott a fene nagy taktikázással.
És nyilván nem a pontszerzőkre gondoltam, amikor azt mondtam, hogy miért nem jöttek ki az elején.
De mindegy, látom, hogy én csak amatőr vagyok a hozzáértők között, nem érthetem mi miért zajlik, de örülök, hogy szépen fel lettem világosítva :)
Miután a mezőny végéről rajtolt, NYILVÁN a leglassabb versenyzők voltak előtte. De ne felejtsük el, hogy melyik "pályán" volt a futam - ott, ahol finoman fogalmazva sem könnyű az előzés. Aki nem tudja megcsinálni, monnyon le? Ja, ok, ez a mérce, így már más... Aki utolsó, az valóban nem veszíthet pozíciót. De az sem törvényszerű, hogy nyer. Egy másik "jó képességű" versenyző simán be tudott volna ragadni a mezőny végére szerintem.
Azt, hogy a többiek miért nem mentek ki - mert pozíciókat bukhattak volna -, ezt így nyomdakészen ki mered jelenteni? :) Ok, inkább nem is mondok rá semmit... Láthattad, hogy pár ember, aki húzta-tolta a kerékcserét, hová jutott a fene nagy taktikázással.
És nyilván nem a pontszerzőkre gondoltam, amikor azt mondtam, hogy miért nem jöttek ki az elején.
De mindegy, látom, hogy én csak amatőr vagyok a hozzáértők között, nem érthetem mi miért zajlik, de örülök, hogy szépen fel lettem világosítva :)
Xixo17-05-2010 00:51:20 // 85484
Nemár...
Alonzó az 5 leglassabb versenyzőt előzte le (integetve, de miért?). Azzal, hogy kiment az első körben nyert olyan fél percet (10 helyet). 12-en estek ki.
Jól ment, de nem előzött le 18 autót!!!
Aki ezt nem tudja megcsinálni az monnyon le!
(Azért kíváncsi lennék Vettel nagy előzéseit összefoglaló videóra, mert szerintem ő is csak addig gyors, amíg nincs előtte senki...) :)
A többiek miért nem mentek ki az első körben? Ez most komoly kérdés vagy csak az rtles cseten olvastad?? :))
Aki utolsó, az nem veszíthet a pozíciójából. Alo kiment és az SC alatt simán behozta azt a fél másodpercet, amit a boxban töltött. (Még Sennát is "megelőzte", aki szintén ezt a taktikát választotta). Szal maradt ugyan azon a helyen, ahol volt, de már letudta a kiállását. (Hosszú idő után az első jó taktikai húzás volt ez a Ferraritól!!)
A többiek pedig azért nem jöttek ki - hogy a kérdésre is válaszoljak - mert ők csak bukhattak volna pozíciókat. Ha kijött volna mondjuk Massa a 4. helyről, akkor visszakerült volna ő is az utolsó helyre. Tényleg jó ötlet lett volna? Vagy nem is értem, hogy kérdezhetsz ilyet? :)
Alonzó az 5 leglassabb versenyzőt előzte le (integetve, de miért?). Azzal, hogy kiment az első körben nyert olyan fél percet (10 helyet). 12-en estek ki.
Jól ment, de nem előzött le 18 autót!!!
Aki ezt nem tudja megcsinálni az monnyon le!
(Azért kíváncsi lennék Vettel nagy előzéseit összefoglaló videóra, mert szerintem ő is csak addig gyors, amíg nincs előtte senki...) :)
A többiek miért nem mentek ki az első körben? Ez most komoly kérdés vagy csak az rtles cseten olvastad?? :))
Aki utolsó, az nem veszíthet a pozíciójából. Alo kiment és az SC alatt simán behozta azt a fél másodpercet, amit a boxban töltött. (Még Sennát is "megelőzte", aki szintén ezt a taktikát választotta). Szal maradt ugyan azon a helyen, ahol volt, de már letudta a kiállását. (Hosszú idő után az első jó taktikai húzás volt ez a Ferraritól!!)
A többiek pedig azért nem jöttek ki - hogy a kérdésre is válaszoljak - mert ők csak bukhattak volna pozíciókat. Ha kijött volna mondjuk Massa a 4. helyről, akkor visszakerült volna ő is az utolsó helyre. Tényleg jó ötlet lett volna? Vagy nem is értem, hogy kérdezhetsz ilyet? :)
Tommi17-05-2010 00:22:48 // 85483
Ennyi helyet előre jönni - és pont Monacoban, ezt ne felejtsük el.
A mezőny 99%-a szerintem nem tudta volna ezt megcsinálni. És ezt nem azért mondom, mert Alonso a Ferrarit vezeti, de rajta kívül még kb Vettelből és Hamiltonból néznék ki ilyet, másból nem nagyon.
A szerencséhez meg csak annyit, hogy a többiek nem jöttek ki a rajt utáni SC fázisban, pedig ők is élhettek volna a "szerencse" által felkínált lehetőséggel...
A mezőny 99%-a szerintem nem tudta volna ezt megcsinálni. És ezt nem azért mondom, mert Alonso a Ferrarit vezeti, de rajta kívül még kb Vettelből és Hamiltonból néznék ki ilyet, másból nem nagyon.
A szerencséhez meg csak annyit, hogy a többiek nem jöttek ki a rajt utáni SC fázisban, pedig ők is élhettek volna a "szerencse" által felkínált lehetőséggel...
Xixo17-05-2010 00:21:33 // 85482
És tartom azt is, hogy ha nincs az első SC akkor uccsó lett volna, de hogy pontot nem szerez az fix. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?