Forum >> Forma-1
pb_28-10-2019 13:07:06 // 108196
Biztos volt, valami oka.))
Kazes☻28-10-2019 11:43:42 // 108195
No, de Ferrari 1-2-vel haladsz és akkor a gond nélkül haladó elsőt kiveszed, mert a a 3. helyen kimentek gumiért?!?!?! :-o
Kazes☻28-10-2019 11:40:05 // 108194
Az biztos, hogy ott van valami (nagy) gond... mert már év elején elbszúrták... hisz már akkor volt csapatutasítás... annyira akarták Vettel s... fényezni, de így sem sikerült, mert mégis Lec gyűjtött több pole-t és több pontot. Sonika (Ham) nagy bajban lenne, ha akkor nincs "nálunk" sorrend és utasítgatás... sőt, még azt is meg merem kockáztatni, hogy Lec az első VB-ja felé rongyolna szélsebesen!
Giuntini28-10-2019 11:00:15 // 108193
Ez így van!
A kényszer úgy értem, hogy elvárás. Mindig a Ferrarinál volt a legnagyobb elvárás.
A kényszer úgy értem, hogy elvárás. Mindig a Ferrarinál volt a legnagyobb elvárás.
Zsolt15528-10-2019 10:25:36 // 108192
Kapkodás volt. Ennyi. Nem hinném, hogy kellene összeesküvés-elméleteket keresni.

Leclerc a 16-dik körben a közepes után közepest kapott, ezért kellett a kemény keverékűt is feltenni. Vettel 38 míg Hamilton 37 kört ment el ezzel a gumival. A Mercedesnél nem mentettek bele az idő előtti kerékcserébe, hanem nyugodtan végigvitték a stratégiájukat.

Leclerc a 16-dik körben a közepes után közepest kapott, ezért kellett a kemény keverékűt is feltenni. Vettel 38 míg Hamilton 37 kört ment el ezzel a gumival. A Mercedesnél nem mentettek bele az idő előtti kerékcserébe, hanem nyugodtan végigvitték a stratégiájukat.
Zsolt15528-10-2019 10:16:24 // 108191
Csak Lauda nem (volt) az. :-)))
Lehet, hogy tudnak improvizálni, de itt az nem elég. Azt nem értem milyen kényszer van a Ferrarinál? A Vb cím - mind az egyéni, mind a csapat - már régen elúszott erre az évre nekik.
Az hogy ki lett a második, vagy harmadik, az ismertség szempontjából édeskevés. Azt tudja az ember, hogy melyik évben ki lett a VB. Ennyi.
Maximum a pénz visszaosztásnál van szerepe, hogy kinek mennyi pontja van. De az ilyen stratégiával a végén a RedBull zsebébe a Ferrari teszi majd a több pénzt.
Felesleges kapkodás volt. Lecrerc 16 kört, míg Vettel 38-at ment ugyan azzal a gumival.
Maximum majd megkérhetik Hamiltont, hogy amikort meg lesz a hatodik VB címe, akkor köszönetként küldjön már át a Ferrarinak egy láda pezsgőt, hogy könnyítették a dolgát.
Lehet, hogy tudnak improvizálni, de itt az nem elég. Azt nem értem milyen kényszer van a Ferrarinál? A Vb cím - mind az egyéni, mind a csapat - már régen elúszott erre az évre nekik.
Az hogy ki lett a második, vagy harmadik, az ismertség szempontjából édeskevés. Azt tudja az ember, hogy melyik évben ki lett a VB. Ennyi.
Maximum a pénz visszaosztásnál van szerepe, hogy kinek mennyi pontja van. De az ilyen stratégiával a végén a RedBull zsebébe a Ferrari teszi majd a több pénzt.
Felesleges kapkodás volt. Lecrerc 16 kört, míg Vettel 38-at ment ugyan azzal a gumival.
Maximum majd megkérhetik Hamiltont, hogy amikort meg lesz a hatodik VB címe, akkor köszönetként küldjön már át a Ferrarinak egy láda pezsgőt, hogy könnyítették a dolgát.
Giuntini28-10-2019 09:30:12 // 108190
Azért ez nem így van! Lauda idejében mindenki olasz volt, és minden klappolt.
A másik! Verstappen versenymérnöke olasz. Alonso versenymérnöke ma fejes a McLarennál. Nem ebben van a hiba, hiszen az olaszok nagyon jó stratégák, ráéreznek a dolgokra. Nem gépiesek, tudnak improvizálni. Szerintem olyan kényszer van a Ferrarinál, hogy félnek már elrontani. És így rontják el a legjobban.
Az Alfánál más helyzet van! Én ezt az egész tehénpásztor bagázst meneszteném Vasseur-al (francia) az élen.
A másik! Verstappen versenymérnöke olasz. Alonso versenymérnöke ma fejes a McLarennál. Nem ebben van a hiba, hiszen az olaszok nagyon jó stratégák, ráéreznek a dolgokra. Nem gépiesek, tudnak improvizálni. Szerintem olyan kényszer van a Ferrarinál, hogy félnek már elrontani. És így rontják el a legjobban.
Az Alfánál más helyzet van! Én ezt az egész tehénpásztor bagázst meneszteném Vasseur-al (francia) az élen.
Zsolt15528-10-2019 05:58:38 // 108189
Nem biztos, de mintha mondtàk volna Vettelnek is, hogy "Box-box", de az nem ment ki csak jóval később, mert még bírták a gumijai.
Zsolt15528-10-2019 05:55:12 // 108188
Szerintem a Mercedes csapat fejben nagyon rendben van. Tetszik vagy sem, de ezt el kell ismerni. Nem véletlenül nyernek és jobb a taktikájuk.
A Ferrarinak kellene így egyben lennie.
Anno a Schumacher -Brown -Todt hármas volt ilyen az olaszoknál. (Csak erdekességként német - angol - frania nemzetiségükek volt. Egyik sem olasz.)
A Ferrarinak kellene így egyben lennie.
Anno a Schumacher -Brown -Todt hármas volt ilyen az olaszoknál. (Csak erdekességként német - angol - frania nemzetiségükek volt. Egyik sem olasz.)
Zsolt15528-10-2019 05:50:58 // 108187
Senki. Egyszerűen csak a monitoron látták a köridőket.
Zsolt15528-10-2019 05:46:56 // 108186
Ezt megint. Igen. 🤤
Igaz nem láttam az időmérőt, de mintha az első hat versenyző azonos gumin indult a versenyen. Esélyek simán a Ferrarinak kedveztek, viszont innen elbukni - safety car nélkül - is csak ők tudták. A csapat vezetésénél van gond rendesen. Ezt idén már lehetett párszor látni. 😒
Igaz nem láttam az időmérőt, de mintha az első hat versenyző azonos gumin indult a versenyen. Esélyek simán a Ferrarinak kedveztek, viszont innen elbukni - safety car nélkül - is csak ők tudták. A csapat vezetésénél van gond rendesen. Ezt idén már lehetett párszor látni. 😒
Kazes☻28-10-2019 00:59:26 // 108185
Mert Lajosod (és Vet) elől valamiért kivették Lec-et Albonhoz mérten... : /
pb_27-10-2019 22:48:06 // 108184
"A Ferrari volt a leggyorsabb az év elejei teszteken. Aztán a Pirelli változtatott a gumikon, a Mercedes előnyére, és ettől fogva a Ferrari elvesztette versenyképességét."
Ezt minden alkalommal leírod, de még nem mutattál normális forrást rá. Amúgy pedig
"Szerintem verseny közben jött az info a Pirellitől hogy végig bírják a gumik."
Honnan máshonnan, az fpk + a közönség és sayát xórakoztatásra, ill zseton költésre valók.))
Ezt minden alkalommal leírod, de még nem mutattál normális forrást rá. Amúgy pedig
"Szerintem verseny közben jött az info a Pirellitől hogy végig bírják a gumik."
Honnan máshonnan, az fpk + a közönség és sayát xórakoztatásra, ill zseton költésre valók.))
pb_27-10-2019 22:33:55 // 108183
Tavaly mégse nyertek.)
pb_27-10-2019 22:33:05 // 108182
Most lajosnak yött ki yobban a stratégia, suzukában + fetlinek.)
Giuntini27-10-2019 22:11:21 // 108181
Nem összeesküvés elmélet, de vajon ki súgta meg a fritzeknek hogy a kemény végig bírja. Nekem ez furcsa!
A Ferrari volt a leggyorsabb az év elejei teszteken. Aztán a Pirelli változtatott a gumikon, a Mercedes előnyére, és ettől fogva a Ferrari elvesztette versenyképességét. Szerintem verseny közben jött az info a Pirellitől hogy végig bírják a gumik.
A Ferrari volt a leggyorsabb az év elejei teszteken. Aztán a Pirelli változtatott a gumikon, a Mercedes előnyére, és ettől fogva a Ferrari elvesztette versenyképességét. Szerintem verseny közben jött az info a Pirellitől hogy végig bírják a gumik.
Giuntini27-10-2019 22:03:46 // 108180
....mint a német válogatott! Szarok, de akkor is ők nyernek.
Kazes☻27-10-2019 21:53:40 // 108179
Csak kivette a csapat...
GT Ɨ|ѯ27-10-2019 21:51:59 // 108178
No comment..:PPPPPPP
Kazes☻27-10-2019 21:50:41 // 108177
Ezt megint elbuszta a Ferka...:(
RomeoOne27-10-2019 21:40:24 // 108176
Mi történt? Már csak azt látom, hogy out...
Kazes☻27-10-2019 21:35:33 // 108175
Na, bakkR Kimi... out. :(
Kazes☻27-10-2019 21:15:00 // 108174
Sajna Lecnél sem sikerült simán...
Giuntini27-10-2019 20:48:55 // 108173
Giovinazzi a rossz? Ezt az egész szerelőgárdát a csapatvezetéssel ki kéne rúgni!
Kazes☻27-10-2019 20:45:15 // 108172
Szegény Gio... hát mi volt ez?! :-o
Kazes☻27-10-2019 20:37:32 // 108171
Azt szeretjük! ;)
Zsolt15527-10-2019 20:25:02 // 108170
Verstappen csinált magának ma is egy kis hátrányt.
Kazes☻27-10-2019 20:20:22 // 108169
Eddig jó!
Kazes☻27-10-2019 20:10:08 // 108168
Kezdőőődiiiiiiiik...! :)
Kazes☻27-10-2019 09:55:02 // 108167
Szuper! Váltsa győzelemre! Hajrá Lec! :)
Kazes☻27-10-2019 09:54:24 // 108166
Yesss... akkor most a kis kereket is dobhatják ki... Lec-nek köll aláfirkantani! :D
GT Ɨ|ѯ27-10-2019 07:54:33 // 108165
LEC P1:-)
GT Ɨ|ѯ27-10-2019 06:31:16 // 108164
visszavonva:-)
Zsolt15526-10-2019 08:56:44 // 108162
Jól mondja. ☺
Raikkonen: Ha zöldek akarunk lenni, akkor felejtsük el a Forma 1-et.
Érdekes, hogy Hamilton szén, meg minden semleges akar lenni, de a Forma E-be nem akar átmenni.😒
(Legalább is ebben a cikkben szereplő nyilatkozat alapján.)
Raikkonen: Ha zöldek akarunk lenni, akkor felejtsük el a Forma 1-et.
Érdekes, hogy Hamilton szén, meg minden semleges akar lenni, de a Forma E-be nem akar átmenni.😒
(Legalább is ebben a cikkben szereplő nyilatkozat alapján.)
Giuntini24-10-2019 20:41:55 // 108160
Szerintem üzleti fogás az egész. Az FCA minél olcsóbban akarja felvásárolni az istállót. Két éve az Alfa mentette meg a Saubert. Ha kiszállnának belőle, a Sauber jövőre vagy két év múlva nincs az F1-ben.
Kazes☻24-10-2019 20:27:16 // 108159
Már miért ne vehetnél! :)
GT Ɨ|ѯ24-10-2019 20:06:26 // 108158
Inkább AR sapkát vegyél:-)
Kazes☻24-10-2019 18:02:07 // 108156
GT Ɨ|ѯ24-10-2019 17:47:42 // 108155
Tökéletesen fogalmaztál, egyetértek.
Kár égetni a nevet...
Kár égetni a nevet...
Giuntini24-10-2019 12:59:17 // 108154
Most már azt mondják, hogy jövőre még biztos nem...
Szerintem ez befenyegetés. Az egész vezetőséget le kell cserélni, elfelejteni ezt a Suisse dolgot, és át kell alakulni valódi Alfa Romeo csapattá, a Ferrari teljes támogatásával. Úgy mint egykor, mikor volt Alfa Romeo Corse és Scuderia Ferrari. Csak mosr fordítva. Most az egykori privát csapat a nagyobb hal.
Szerintem ez befenyegetés. Az egész vezetőséget le kell cserélni, elfelejteni ezt a Suisse dolgot, és át kell alakulni valódi Alfa Romeo csapattá, a Ferrari teljes támogatásával. Úgy mint egykor, mikor volt Alfa Romeo Corse és Scuderia Ferrari. Csak mosr fordítva. Most az egykori privát csapat a nagyobb hal.
RomeoOne24-10-2019 11:03:20 // 108153
Kazes☻21-10-2019 17:24:11 // 108152
Ez itt viszont már komolyabb...
A végéhez közeledhet a Renault F1-es projektje?
A végéhez közeledhet a Renault F1-es projektje?
Kazes☻21-10-2019 15:29:34 // 108151
Én (is) pont ezt a "b)"-t hiányolom a legjobban, főleg úgy, hogy ott a naaagy Ferrari motor, technika, szakgárda és több pénz és mégis... hol tartunk... a Williemseknél... pedig ennél jobban kezdődött!
Tommi21-10-2019 14:52:33 // 108150
Sajnos van benne valami... Lassan két éve vannak az F1-ben, de ez az eladásokon nem igazán látszik (és ne az itthoni piacot nézzük, mert az finoman szólva is marginális az FCA birodalomban). És az F1-től picit elkanyarodva:
Mindenki megénekelte, hogy mennyire tuti autó a Giulia és a Stelvio is, de F1-től függetlenül alapvetően két ponton rohadtul le vagyunk maradva: hibrid hajtás (ami a Ferrarinál ott van a polcon, csak be kéne építeni) és a parasztvakító kütyük (ami szintén meglenne a raktárban, csak le kéne venni a polcról). Az Alfa azt hirdeti, hogy vezetésközpontú élményautókat csinál, de manapság egyszerűen nem erre megy a piac sajnos, hanem a vezethető videojátékok felé (lásd Tesla és társai). Semmi baj nincs ezzel, simán át lehetne hidalni azzal a dolgot, hogy bővítik az erőforrás kínálatot és az extralistát és akinek érintős központi panel kell, amin fut az Angry Birds meg a Barátok közt, akkor tudjon olyat venni, aki meg "old school" mentalitású, annak ott van a századmásodperc alatt fokozatot kapcsoló váltó meg a soklengőkaros futómű :) És ezzel lehet, hogy alternatívaként olyan geek fazonok is elgondolkodnának az Alfán, akiknek korábban a "puritánsága", a "kemény futóműve" és hasonlók miatt eszükbe sem jutott Alfát venni. De ez csak az én véleményem, nekem pl a Stelvio tökéletesen bevált családi autónak, imádjuk és pont nem érdekel, hogy kicsit nehézkes kezelni a központi kijelzőt és a menüt, vagy, hogy a fedélzeti rendszer nem főz kávét menet közben :)
Marketing szempontból talán
a) a túraautózás lenne jobb, mert ott "utca/ember közelibbek" az autók (a Chevrolet, Hyundai, Honda számára bejött az elmúlt években és emlékezzetek vissza az ezredforduló környékén a 156-os korszakra)
b) ha néha legalább dobogón állnának az F1-ben, szerintem az is dobna a dolgon
Nagy vonalakban igaz, hogy ha sikeres valaki az autósportban, az érződik az eladásokon is. De ha csak "ott van" a mezőnyben, az nem elég.
Mindenki megénekelte, hogy mennyire tuti autó a Giulia és a Stelvio is, de F1-től függetlenül alapvetően két ponton rohadtul le vagyunk maradva: hibrid hajtás (ami a Ferrarinál ott van a polcon, csak be kéne építeni) és a parasztvakító kütyük (ami szintén meglenne a raktárban, csak le kéne venni a polcról). Az Alfa azt hirdeti, hogy vezetésközpontú élményautókat csinál, de manapság egyszerűen nem erre megy a piac sajnos, hanem a vezethető videojátékok felé (lásd Tesla és társai). Semmi baj nincs ezzel, simán át lehetne hidalni azzal a dolgot, hogy bővítik az erőforrás kínálatot és az extralistát és akinek érintős központi panel kell, amin fut az Angry Birds meg a Barátok közt, akkor tudjon olyat venni, aki meg "old school" mentalitású, annak ott van a századmásodperc alatt fokozatot kapcsoló váltó meg a soklengőkaros futómű :) És ezzel lehet, hogy alternatívaként olyan geek fazonok is elgondolkodnának az Alfán, akiknek korábban a "puritánsága", a "kemény futóműve" és hasonlók miatt eszükbe sem jutott Alfát venni. De ez csak az én véleményem, nekem pl a Stelvio tökéletesen bevált családi autónak, imádjuk és pont nem érdekel, hogy kicsit nehézkes kezelni a központi kijelzőt és a menüt, vagy, hogy a fedélzeti rendszer nem főz kávét menet közben :)
Marketing szempontból talán
a) a túraautózás lenne jobb, mert ott "utca/ember közelibbek" az autók (a Chevrolet, Hyundai, Honda számára bejött az elmúlt években és emlékezzetek vissza az ezredforduló környékén a 156-os korszakra)
b) ha néha legalább dobogón állnának az F1-ben, szerintem az is dobna a dolgon
Nagy vonalakban igaz, hogy ha sikeres valaki az autósportban, az érződik az eladásokon is. De ha csak "ott van" a mezőnyben, az nem elég.
Kazes☻20-10-2019 12:25:11 // 108149
Kazes☻19-10-2019 15:23:22 // 108148
GT Ɨ|ѯ19-10-2019 12:49:39 // 108147
Nem is kellene tovább égetni a nevet ilyen sereghajtós Sauber izével...:P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
448
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV