Forum >> Forma-1
GEORGE01-06-2006 20:39:25 // 11192
Te meg mindent túl komolyan veszel!!
Túl vérre menően veszed az MS meletti hsz-ket.
Egésznap nem bújom a sport híreket....DE ha eddig jótékonxkodott más F1-es is akkor elég kevésszer tette vagy titokban, mert nem lehetett annyit hallani róla mint a másik versenyző esetében......
Amikor meg iszunk nem szoktam irni a topicra, ha még is ilyet tennék szóljál rám!
Inner Circle01-06-2006 20:37:40 // 11191
"Lenne egy természetes forgása a csapatoknak, feljuthatnának pénzt, tehetséges felhalmozott -mondjuk - F3000-es csapatok, akik felfrissítrenék az f1 világát."
Elvben nagyon jó ötlet, gyakorlatilag viszont nem kivitelezhető, mert egy F1-es autó teljesen más, mint egy F3000-es (már amit valaha így hívtak). Képtelenség lenne egy csapatnak hipp-hopp versenyképes F1 technikát kiállítani. Ez nem olyan, mint a foci, ahol minden bajnokságban ugyanaz a fű és a focicipő :D A feljutó focicsapatoknak nem kell mindjárt 22 új játékos-lábat csináltatni.
"Én arra utaltam, hogy túlságosan kiváltságos helyzetben vannak az F1 csapatok. Ha pl. kiszállt volna már 2 éve a Jordan, bennt lehetne heylette -mondjuk- a ProDrive, akik azt gondolom, többet hozzátennének az izgalmakhoz, előzésekhez, mint a Midland..."
A Jordantól még beszállhatott volna bárki, az idei év előtt utoljára tán 2002-ben volt meg a 22 autó. Bárki átvehette volna az Arrows helyét, és mégse tették.
Az izgalmakon, előzéseken meg az autók drasztikus módosításával lehetne segíteni, nem új csapatok behozásával. Ha bejött volna a ProDrive és csinál egy 2mp-vel gyorsabb autót, mint a Midland, akkor lett volna még egy csapat, ami a Sauber és a Jaguar között vonatozik...
zolee14501-06-2006 20:21:38 // 11190
mesa01-06-2006 16:51:13 // 11189
Szerintem meg mindenki menjen a harmadik szekcióban, amenynit akar!
És akkor megint a végére egymást überelnék a jobbnál jobköridőkkel.
Ha valaki jobbat megy amaásiknál, akkor az előző újra megpróbálhatná. És ha akkor ő futná a jobbatm akkor a másikat ismét pályára kényszeryteni. De hát végül is, ez a verseny ! :)))
Ezt a visszatankolós baromságot meg felejtsék el. Annyi benzinnel induljon másnap, amennyivel csak akar.
Tommi01-06-2006 16:29:06 // 11188
Lásd pl a rali vb-n... Ott is állandóan toldozzák-foltozzák a szabályokat, évközben is módosítanak, kapkodnak és várják, hogy na ez beválik vajon vagy nem... A csapatok meg hiába mondják, hogy ezzel nem jót tesztek, hanem kiszúrtok velünk, a vezetőség mindig okosabb...
mesa01-06-2006 16:27:20 // 11187
Természetesen félremagyarázod az egészet.
Akinek nincs zséje, az ne akarjon f1-ezni!
Akkor cseréljék más csapatra. Lenne egy természetes forgása a csapatoknak, feljuthatnának pénzt, tehetséges felhalmozott -mondjuk - F3000-es csapatok, akik felfrissítrenék az f1 világát.
Én arra utaltam, hogy túlságosan kiváltságos helyzetben vannak az F1 csapatok. Ha pl. kiszállt volna már 2 éve a Jordan, bennt lehetne heylette -mondjuk- a ProDrive, akik azt gondolom, többet hozzátennének az izgalmakhoz, előzésekhez, mint a Midland...
Inner Circle01-06-2006 16:15:53 // 11186
"Ne haragudj, de ki a f. érdekelnek a kiccccapatok ?"
Pl. engem.
"Nem lehet mindenki bajnok !!! "
Nem is kell mindenkinek bajnoknak lennie, viszont a teljes szabadpiaci szemlélet ("Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben.") már szinte mindenhol megbukott, a világgazdaságtól kezdve a társadalmon át a sport csaknem minden ágáig. A résztvevők érdekeit képviselő szabályozásra mindenhol szükség van.
"Rosszul csinálja" az a kiscsapat, ami nem tud megnyerni egy világméretű autógyártót fő motorszállítónak? Nem hiszem. Vagyunk még néhányan, akik sportot szeretnének nézni, nem pedig üzletet, és vannak még néhányan, akik ezt akarják nekünk leszállítani. Ha az a szemlélet érvényesülne, hogy "Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben", akkor nem is lenne F1, csak egy tőzsde. És a futamok helyett nézhetnénk banki napokat.
zolee14501-06-2006 16:11:39 // 11185
egyszer kellene összeülni az okosoknak, és átgondoltan megcsinálni a szabályokat nem ilyen próbáljuk ki, hátha sikerül alapon, és akkor utána évekig nem kéne idétlenkedni vele.
mellesleg az időmérő sztem baromi jó ötlet volt, de az utolsó 20 perc lehetne olyan mint a tavalyi időmérő volt, vagyis az első tíz csak egy kört mehetne, viszont üres tankkal, olyan mint a Superbike-ban volt a superpole.
mesa01-06-2006 16:06:18 // 11184
De nem lenne csak 5-6 csapat, mert ott tülekednek, hogy F1-be juthassanak, a kiváltságosok után!!!
Az ördögi körből pedig ki lehet lépni jó menedzseléssel is !
Pölö Minárdi, amit ugye megvett magáának a Redbula.
Pölö Midland, ami szerencsére a szabályoknak Toyota-motor donorrá kellett hogy váljon. Sajnálatos, hogy sokra nem mentek vele :D
Tommi01-06-2006 15:58:41 // 11183
Nem mondtam, hogy én sírnék a kiscsapatok miatt, de lássuk be, azért unalmasabb lenne mondjuk 5-6 csapattal látni a Cirkuszt :)))
Egyébként meg ez egy ördögi kör, mert ha jó eredményt érek el, akkor jönnek a szponzorok, lesz pénz fejleszteni, de ha nincs pénzem fejleszteni, nem tudok jó eredményt elérni, nem lesz szponzor :)))
mesa01-06-2006 15:42:56 // 11182
Sosem adnának tekknikát az amcsik a japóknak!
Él még bennük Peral Harbor szégyene :DDD
mesa01-06-2006 15:41:50 // 11181
Ne haragudj, de ki a f. érdekelnek a kiccccapatok ?
Nem lehet mindenki bajnok !!!
Még pénzzel sem (lásd Toyota)
Szükség van a kiscsapatokra is, akiknek nincs pénze midnenre, különben nem lennének kiscsapatok. akor mindenki egyforma csak más színű csapat lenne. Akkor megint a márkakupák szintjére jutnánk.
Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben.
zolee14501-06-2006 15:39:35 // 11180
viszont a boxban úgy tankolnának hogy elfoglalnák más csapatok tankoló cuccait:)))
Tommi01-06-2006 15:34:01 // 11179
Hmmm... akkor a kics csapatok főszponzora legyen az amcsi hadsereg :))) Sötétzöld/terepszínű autók, amcsi zászló, csillag festés, rakétahajtás, egyből a Super Aguri lenne a világbajnok :PPP
mesa01-06-2006 15:18:16 // 11178
Azok nem is F1-eznek, szerencsére! :))))
Az USA naponta 1000 millió dollárt dobált Irakra.
mesa01-06-2006 15:16:10 // 11177
Az utóbbi időkben azért lett lényeges a szabálymódosítás, mert a ferrari mindenkit megalázott éveken keresztül :))))
Tommi01-06-2006 15:13:40 // 11176
Jó, drága volt, de szerintem nem ilyen nagyságrendben, mint ma. A Toyota évente elkölt 3-400 millió dollárt, szerintem egy kisebb afrikai ország éves GDP-je nincs ennyi :)
mesa01-06-2006 15:11:02 // 11175
15 éve is kurva drága volt az F1.
Akkor például aktív kerékfelfüggesztés volt.
Húsz éve meg turbó motorok, 1200 lóerővel, mindössze másfél literből.Sokkal drágább anyagokból voltak.
az F1 mindig sokba lerült.
Egymást tapossák a csapatok az F1-be kerülésért.
Nem hinném hogy annyira drága lenne. Ráadásul bármikor felbukkanhat egy Red Bull típusú gazdag vállalkozás, aki egyből 2 istállót is működtetni képes.
Attl nem tart senki, hogy elfogynának a csapatok :)))
Tommi01-06-2006 15:06:12 // 11174
Egyébként meg azt gondolom, hogy az utóbbi időben váltak igazán elsődlegessé a szabályalkotások, mert gondoljatok bele, hogy mondjuk 10-15 évvel ezelőtt messze nem volt ilyen szinten költséges a Forma-1, mint ma. Akkor több csapat tudott bent lenni kevesebb pénzzel. De amióta ennyire megugrottak a költségek, mert ugye a legújabb csodakütyüket csak a gazdag csapatok engedhetik meg maguknak -> ők lesznek gyorsabbak tőle -> a többiek lemaradnak -> húzzák a szájukat, hogy bezzeg a szabályok miket megengednek és nekünk nincs erre meg arra pénzünk és a büdös életbe nem érjük utol az élmenőket -> alkossunk olyan szabályokat, hogy mi is labdába tudjunk rúgni a futamokon...
Tehát én valahol a technika drágulással hoznám összefüggésbe, mert lehet, hogy titkon valahol attól félnek a Mosley-ék, hogy még kevesebb csapat lesz, mert egyszerűen nem fogják tudni megfizetni a technikát és kiszállnak.
Persze ez csak az én egyéni véleményem, lehet hüjjéket beszélek :)))
Mike.01-06-2006 15:04:45 // 11173
Még egy nagy baromság. :-(
Tommi01-06-2006 15:01:37 // 11172
Egyetértek!
Jön majd a sok "okos" ember és mindenféle idióta szabályokat alkotnak az asztal mellett ülve és lehet, hogy az életben nem szagoltak még benzingőzt :)))
zolee14501-06-2006 14:57:56 // 11171
a pályákat csak azért említettem, mert nem ártana, ha a csapatokkal együtt találnák ki pl a bukóterek kialakítását.
mesa01-06-2006 14:48:57 // 11170
Szerintem meg semmi köze a pályáknak a szabályokhoz, se a nemzeteknek.
Szerintem szimplán a konstruktőröknek kellen eldönteni a szabályokat a verseny kiíróival.
Inner Circle01-06-2006 14:16:59 // 11169
Nem az a baj, hogy messze van az alagút vége, hanem az, hogy egyre távolodik! :-(((
zolee14501-06-2006 14:16:44 // 11168
szerintem minden csapatnak és minden pályának kellene egy-egy tagot adni a testületbe, mert nem mindegy hogy milyen szabályok vonatkoznak az autókra, és a pályákra, és csak úgy nem lesz szájhúzás, ha mindenkinek van szavazati joga. Ennek így az lesz a vége hogy Pl a Mclaren majd minden elvesztett év után azt mondja majd, hogy persze, mert a többiek olyan szabályokat hoztak ami csak azoknak volt jó akik szavazhattak. Lehet hogy ez nem igaz, de marha jó magyarázat az esetleges rossz teljesítményre.
mesa01-06-2006 13:49:44 // 11167
Nem is jársz messze a valóságtól ! :))
Magyarország bekerül az F-1 szabályalkotó szervezetébe
Palik kitúrta a McLarent
zolee14501-06-2006 11:37:20 // 11166
majd az F1-ben megy a Mclaren, beígér valamit a Williamsnek, mivel nekik lesz szavazatuk a szabályalkotásban, a Mclarennek meg nem, és beindul az F1-ben a klikkesedés. Mellesleg ezt a nemzetenkénti leosztást továbbra sem értem... mi ez, A1GP? Itt csapatok vannak, nem az a lényeg, hogy milyen nemzet színeiben állnak rajthoz. Majd jövőre a Mclaren kibérel Pusztakotkodács-alsón egy kis irodát, és bejelenti, hogy Magyar színekben indul és akkor már jár neki a szavazat? A Toyota meg amúgy is Németországban csinál mindent... vicc az egész, ráadásul hagynak ilyen hülye kiskapukat (mint ahogy említetted a raliban is) ami arra jó, hogy ne változzon semmi, viszont fölöslegesen kitolnak a csapatokkal.
mesa01-06-2006 11:06:10 // 11165
:))
Már N.T. beírására akartam írni, hoyg nem egészen úgy van :)
Meg hogy ezért lett olyan butaság, mint a Fabia RS (ami dízel)...
5000-et kell legyártani, mind a mai napig. Az alapból, mióta WRC van és nem A8. A 2.0 sem igaz, ott a fen említett Fóbia.
Viszont költségcsökkentés ugyanúgy hülyeség a rallyeban is, nem hiába Mr. Mózli ott is alkotott. :( Munkássága elején betiltotta a slick gumikat.
Kitalálta a Kit-Cart, ami nem hogy olcsóbb de közel annyiba került.
Most kitalálta az S2000-et, de ha azt vesszük, hogy a WRC-k 300 lóerősek lehetnek (papíron, :D), akkor a szívó motoros S2000-esek a maguk mosani 280 lovával még nagyobb literteljesítménnyel szerepelnek, ami csak pluesz ráfordítással hozható ki (ellenben egy jó csigás rendszerrel)
Na és az idei tragikomikus év is a balfaxsága miatt alakult ki, hoyg csak 2 gyári csapat van a Ford és a Subaru !!!
A gyökér kitalálta ktg csökkentés címén, hogy betiltja az aktív differenciált. Idén csak a privát versenyzők használhatják, a gyáriak nem.
Ügyes (csaló) francia gyártó rögtön kiszállt, mind a Peugeot, mind a Citroen, és fantom csapatokat nevezett, mint privát versenyzők, ugyanazokkal a kocsikkal, uyganazokkal a pilótákkal, szervízcsapattal, vezetőkkel.
Csak a matricákat cserélték. És sorra szívatják a szerencsétlen Subaurt meg Fordot, az aktív diffivel.
Undorító kiskapu.
zolee14501-06-2006 09:42:40 // 11164
Zanardi visszatérhet a Forma1-be! Persze csak egy tesztre a BMW-hez.
Zanardi balesete Nem semmi, hogy ezek után még versenyautóba ült...
zolee14501-06-2006 09:29:29 // 11163
állítólag ott is a költségcsökkentésért sírnak, viszont van valami szabály ami kitolás a gyári csapatokkal, és talán ezért szálltak ki a franciák (hivatalosan) de a privát Citroen is szinte gyári, de mondom, majd jön mesa és elmondja mi a helyzet, raliban én már elég régen elvesztettem a fonalat.
Amúgy az F1 érdekes irányba megy: motorfejlesztés befagyasztása, egységes elektronika, néhány csapatot kizárnak a szabályalkotásból, egy gumiszállító... lassan tényleg egy márkakupa lesz, vagy valami tehetségkutató verseny. Már régebben is előjöttem ezzel, de volt jó pár éve egy interjú egy magyar pályaautóssal aki pont akkor hozta be Mo-ra az akkor még új első generációs C-osztályos Merci DTM verzióját, és úgy jellemezte, hogy technikai színvonalát tekintve fejlettebb mint az F1 autók. Ez szerintem nagyon gáz, és egyre jobban ebbe az irányba mennek a dolgok, vagy úgy mint régebben, hogy az F1 géppel mentek a futamokra is, és nem is sokban különböztek az utcai autóktól.
Inner Circle01-06-2006 09:13:09 // 11162
Ralihoz abszolút nem értek, csak néha elolvasom a Totalcar összefoglalóját, ott meg nem különösebben dicsérik az új és mégújabb szabályokat, és az ott uralkodó állapotokat...
zolee14501-06-2006 08:31:25 // 11161
nem teljesen, már ha jól tudom: régebben 5000 db-ot kellett csinálni, de mióta kitalálták a WRC-t azóta csak a WRC autóból kell 20 db-ot legyártani, nem kell utcai verziónak létezni. Pl a Citroen, vagy a Peugeot sem gyárt olyasmi utcai raliautókat mint a Micu, vagy a Subaru, gyárt viszont az adott típusokból 2.0 motorral. Na mindegy, majd jön mesa és elmondja hogy vannak a szabályok, lehet hogy az én információim már nem igazak.
zolee14501-06-2006 08:26:05 // 11160
George vazze, ne igyál annyit!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ha az első "olvassvisszaválaszoljálmár" hsz-emet elolvasod akkor abban van egy szám. Nem az én szám, hanem egy 5 jegyű szám, ami egy hsz-t jelöl. Azt a hsz-t visszaolvasva rájöhettél volna, hogy nem a "Bűnös-e Schumi?" témakörben próbálok Veled interjút készíteni, azt én már rég lezártam, nem is érdekel. Arról van szó, hogy Te nagy meggyőződéssel állítottad, hogy az F1-esek közül kizárólag MS jótékonykodik. Ez a mondatod egyébként egyfajta helyeslés volt a kicsivel korábbi hsz-re (nemtomkiírta) hogy itt kezdődik az EMBER így, nagybetűvel. Erre én linkeltem egy oldalt, hogy a csak ő az nem igaz, még akkor sem, ha Te csak azt látod amit MS csinál.:)))
Mégegyszer:
George vazze, ne igyál annyit!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Láttam néhány képet rólatok a Csevegés topicban, és bár nem akartam szólni, de tudtadm, hogy előbb-utóbb rossz vége lesz... tessék itt is van.;)
tom16401-06-2006 02:02:36 // 11159
De vannak ilyen szabályok a F1-ben is!
Pl. csak olyan benzint használhatnak a gépek, amiket bárki megvehet a benzinkúton. Azóta van V-power meg ilyesmik...
A raliban meg csak olyan vasak indul6nak, amikból évente tízezret legyártanak, így a konkurencia is meg tudja venni öket.
Ennek a szabálynak köszönhetö, hogy lehetett venni a kereskedelmi forgalomban Lancia Delta Integrale HF-et, Audi Quattro Turbót és Escort Coswort-ot, mostanában Impreza WRX-et és társaikat.
GEORGE01-06-2006 00:17:58 // 11158
kedves uram!
Direkt nem akartam feszegetni a Sumi kicsúszást, hogy most direkt, vagy nem direkt.
MERT EMBER nincs a földön aki a video felvételek alapján megállapitja mi történt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez a büntetés azt súgalja, hogy a bírák nem engedik meg ,hogy 1 versenyző hibázzon! :-(
De ha már rátértünk akkor azt vallom a bünti erős volt!
Összefoglalva továbbra is FERRARI az F1-es autó és Sumi egy kurva jó pilota!
mesa31-05-2006 23:18:16 // 11157
Az aszfaltos hasonlatod nagyon találó.
Inner Circle31-05-2006 23:01:07 // 11156
"Hátránya - szerintem- hogy a kiscsapatak nem tudják hozzáidomítani úgy a 'vasat', mint a pénzt nem sajnáló főhadiszállások"
Igen, elvileg bármi egységesíthető, csak hát ahogy mondod, utána már nem arra költik a pénzt, hogy kifejlesszék a sajátjukat, hanem arra, hogy minél jobban kihasználják a meglévőt...
...képzeljük el, hogy minden csapat saját aszfaltot tehetne az autó elé. Irtózatos pénzt költenének el rá. Most viszont van egy közös aszfalt, mindenki egységesen ugyanazon az aszfalton megy. Tehát irtózatos pénzt költenek arra, hogy kihasználják az egységes aszfaltot...
(Nem volt valamelyik sportban, talán raliban egy olyan szabály, hogy a néhány éves fejlesztéseket mindenkinek az utolsó részletig nyilvánosságra kellett hozni? Addig lehetett belőle előnyük, utána viszont közkinccsé vált. Ez az F1-ben sem lenne rossz.)
mesa31-05-2006 22:18:07 // 11155
Pedig egységesíthető. 4 évvel ezelőtt egy N-es Subaru ECUját kellett kiolvasni 3.5 Jack dugóval Laptopra Basicben a Bálnáéknak. A MoTec nyomatta az egységes ECU-ket Lancerba, Imprezába, tán még Sierraba is. Ügyes az egész, a bemeneti paramétereket kell csak megadni, amit EPROMból kiolvas, hozzá kapja a szokványos jeleket a motortól, LMMtől stb. és ezek után már maga vezérli a folyamatokat. A probléma oedig az volt, hogy az egységes ECU csak megadott számú paramétert tudott egyszerre fogadni, és amikor az ALS müködéseb lépett, akkor nem tudta vezérelni az el. fékerőszabályzót, ezen kellett trükközni, hogy a külsőlevegő hömérséklet jelét kelett kiiktatni (ha jól emléxem az arra az időre feleslegessé vált amig az ALS ment).
Na szóval technikailag simán jövőre mehet a dolog. Perzse hülyeség, mert nem lehet a motorokat fejleszteni az elektronikával, viszont az összes huncutság kizárva, ugyanis az ECUkat sorsolják a futamok előtt ;)
Ami pedig a legnagyobb előnye, iszonyatos költségeket megspórolnaka csapatok egy egységes ECUvel. Hátránya - szerintem- hogy a kiscsapatak nem tudják hozzáidomítani úgy a 'vasat', mint a pénzt nem sajnáló főhadiszállások ... Ezért egy kissé visszás a dolog.
zolee14531-05-2006 21:14:30 // 11154
de a szabvány 43-as futócipő is hasonló baromság, van akinek ökölbe szorított lábbal kéne futni, van aki meg csónakázna. Még azt nem értem, hogy a hardver része lenne egységes vagy maga a program is, mert ugye elvileg a program a lényeg, és az motoronként változik, nem hiszem, hogy egységesíthető lenne.
Inner Circle31-05-2006 21:08:16 // 11153
Ezt technikailag, elvben, és minden téren abszolút hülyeségnek tartom, kb. olyan, mintha a százméteres síkfutáson mindenkinek szabvány körömcipőben kellene rajthoz állni.
zolee14531-05-2006 20:40:23 // 11152
mi a baj azzal ha mindenki beleszól? Ha kiszáll a torro rosso, meg a super aguri akkor máris gebasz van, mert min 20 db autót ígért az F1 vezetősége a tv-nek, szóval pont úgy 2 autót adnak hozzá mint bármely más csapat. vicc az egész. Az meg hogy a Williams nagyobb csapat mint a Mclaren megint hülyeség, ráadásul ha csak az elvet vesszük figyelembe az is hülyeség: a nagyok döntenek a kicsik sorsáról is, vagyis még nagyobb lesz a szakadék a kis- és nagycsapatok között.
ha már baromságoknál tartunk: Egységes ECU
BadBoy31-05-2006 20:36:49 // 11151
Ez egész a nemzetiséggel (pontosabban melyik országból vannak beregisztrálva) csak arra megy ki, hogy mózly papa kiüsse a rebellis csapatokat jogszabályi úton. Williams úr csapata szponzorhiányban szenved egy picit, és ők könnyen lesznek kaphatók minden félére egy kis pénzért. Jól kitalálta a vén szivar!!!
Tommi31-05-2006 18:37:33 // 11150
Ha mész júniusban, utána kérünk élménybeszámolót :) Lehet, hogy augusztusban mi is megyünk Olaszba és akkor nem hagynám ki most sem, jó lenne majd némi friss info.
Tommi31-05-2006 18:36:30 // 11149
Hagyományos fotóim vannak, 8-9 éve még álmodni se mertem digit fényképezőgépről :) De majd eccer ráveszem magam és bescannelem őket.
Ferke31-05-2006 14:25:01 // 11148
Ebben tééleg az a fura, hogy a williams nagyobb volumenű, mint a Mclaren???:)))
mesa31-05-2006 14:13:46 // 11147
Nemzetiség alapján. Ez is csak olyan mózlis baromság.
zolee14531-05-2006 13:27:46 // 11146
erről sokat nem lehet beszélni. Eddig úgy tudtam, hogy a szabálymódosításhoz minden csapat beleegyezése kell, most meg valami alapján néhányan kiváltságosok lettek.
mesa31-05-2006 13:12:23 // 11145
Hogy ON is legyen, mert itt a jégautós hsz-ek közt elveszett a lényeg :
Kizárták a McLarent és a Toyotát az F1 bizottságból, amelyik a 2008-tól érvénybe lépő szabálymódosításokról dönt !!!
http://www.f1hirek.hu/?t=article&id=14379
Erről kellene beszélgetni.
Ferke31-05-2006 12:29:01 // 11144
Na erre nagyon kiváncsi leszek, június végén megyek én is oda!:)
Vikk7531-05-2006 12:23:41 // 11143
Nem semmi...a fotókra tényleg kíváncsiak vagyunk! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
671
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?