Forum >> Forma-1
Whiteskull02-06-2006 22:39:52 // 11242
Ém inkább az üveg tartalmáért lennék oda. Nem a cimkéért. :))))
mesa02-06-2006 22:38:32 // 11241
Patent. Főleg a címke az üvegen :))
Inner Circle02-06-2006 22:25:51 // 11240
Inner Circle02-06-2006 21:21:05 // 11239
Köszönöm, jó látni hogy valaki gondolkozik és építő hozzászólásokat tesz.
zolee14502-06-2006 17:30:21 // 11238
Először is nem hiszem hogy van értelme egy következtetésről bebizonyítani bármit is.
De:
az túlzás, hogy soha nem talált el semmit, mert egy köridőből ki lehet következtetni, hogy kb mennyi üzemanyag van a kocsiban. Az edzések alatt kb kiderül, hogy kinek mi a legjobb ideje, és azt is lehet tudni, hogy egy kör megtételéhez mennyi üzemanyag kell. A pálya karakterisztikájából az is kikövetkeztethető, hogy egy körre elegendő üzemanyag mennyit ront a köridőn. Innentől egy egyszerű szorzás az egész, és elég biztosan ki lehet találni, hogy hány körre tankolt valaki, tehát hány kiállással megy. Ha az összes kört elosztjuk a kiállások számával akkor kijön, hogy egy-egy szakasz hány kör. Utána kicsit pontosabb számolással az is behatárolható, hogy egyenlő részekre van-e osztva, vagy "eltolt" taktika van. A Mclarennél pl mindig eltolt taktika van, de ott arról van szó, hogy konkrétan eltolják mindig a taktikát...:)))))))
Persze mindez csak következtetés, tehát inkább tájékoztató jellegű infók voltak, de ahogy visszaemlékszem elég sokszor beletrafált.
Ráadásul azt sem szabad elfelejteni, hogy WG szimulátoros gyerek, és nem is rossz, és bármilyen furcsán hangzik elég jól lemodellezték az F1-et a komolyabb szimulátorokban.
mesa02-06-2006 16:59:53 // 11237
Nem. Részemről ez már túlságosan magas értelmi szintet feltételező esemény. Rád hagyom a bizonyítási kényszert!
Bizonyítsd be, hogy az amiről semmit nem tud, tudományosan állapította meg (bármiféle logikai levezetést alkalmazva) , és nem a szerencsés véletlenek egybeeséséből adódóan találta el a helyeshez közeli állapotot!
Van rá egy hétvégéd!
Inner Circle02-06-2006 16:56:50 // 11236
Kifejthetnéd bővebben, hogy miért tartod áltudományosnak, valamint hogy mi lett volna a tudományos megközelítés?
mesa02-06-2006 16:42:46 // 11235
Ha bármelyiket el is találta, az csak és kizárólag a véletlen, vagy az időközben megváltoztatott stratégia, és nem az áltudományos fejtegetése miatt volt.
Inner Circle02-06-2006 16:14:14 // 11234
Hát ha úgy gondolod, hogy az összes autó kiállását eltalálta, olyan valszeg kevés volt, de a fontos szereplőkben nem nagyon tévedett. Kivéve persze az olyan eset, mint Rosbergé a múltkor. De arra azóta sem jöttünk rá, hogy mi a francért jött ki R. mégeccer tankolni; nem lehetett másra gondolni, mint hogy 1x áll ki.
mesa02-06-2006 16:11:40 // 11233
Én nem emléxem olyanra, hogy eltalált volna. Pedig nem hagytam ki egyetlen futamot sem. :))
Inner Circle02-06-2006 15:52:51 // 11232
Erős szó ez a "soha", bár mondani könnyű...
mesa02-06-2006 15:47:59 // 11231
Aki soha nem találta el még a tankolási stratégiát ...
zolee14502-06-2006 15:12:07 // 11230
tökugyanúgy néznek ki...:)))
GT Ɨ|ѯ02-06-2006 15:10:12 // 11229
Nebasss....:-)))
Signor Weber Gaaaaaaaabboooorrrr!:-))))
zolee14502-06-2006 15:07:23 // 11228
István "KOKO" Kovács?:)))
GT Ɨ|ѯ02-06-2006 15:03:21 // 11227
mesa02-06-2006 14:54:52 // 11226
Igen. Leginkább úgy lehetne sansza, ha megnyeri a futamokat, de kettős győzelemmel, Massávala nyakán. Akkor -4 pontokkal a 6. futam után beérné Alfonsót.
De belegondolva ez eléggé kivitelezhetetlen... Főleg,hogy Massa azért nem Alfonsó vagy Schumacher kvalitású, ahoyg eddig láttuk.
Ezt a VB-t max elbukni tudja Alfonsó, elvenni SZVSZ lehetetlen.
Xixo02-06-2006 14:54:18 // 11225
És??? Ne törődj a fikagépekkel!!! :-))))
Olyan nyugi van itt, tiszta uncsi ez a topic...
zolee14502-06-2006 14:35:59 // 11224
naja, az első futamon is pont annyi pontot osztanak ki mint az utolsón, tehát minden futam számít, és tény, hogy Alonsó most lépéselőnyben van, de továbbra sem látom olyan drámaian a helyzetet, még akár Kiminek is van esélye. Az is igaz amit MS mond, hogy ő egyedül ehhez kevés, ha a többiek nem rabolnak pontot (leginkább Massa) akkor hiába minden igyekezete.
mesa02-06-2006 14:29:38 // 11223
Sokba fog MS-nek kerülni a régebbi falhoz csapás...
mesa02-06-2006 14:28:24 // 11222
100% egyetértés.
Inner Circle02-06-2006 14:26:30 // 11221
Nem sok minden változott, hiszen eddig is sanszos volt neki a győzelem. Hosszú stintet nem is ment a teszten, csak egy gyors kört, abban pedig eddig is jó volt; attól hogy a leggyorsabb köre még egypár tizeddel gyorsabb lesz, nem borul fel az eddigi helyzet. Most kicsit jobb sansszal futhat tovább Alonso után, de a VB-t már sokkal inkább az fogja eldönteni, hogy a Renault megbotlik-e akárcsak egyszer is.
GEORGE02-06-2006 13:35:37 // 11220
Na jó de ha ideírom akkor megint nekem esnek, hogy GEORGE megint elvakult vagy, stb, stb :-)
mesa02-06-2006 13:32:45 // 11219
Ill. attól függ, milyen nemzetiségű a stewardok többsége ! :D
Xixo02-06-2006 13:29:57 // 11218
Ha nem esik akkor se!!!! :-)))))))))
GEORGE02-06-2006 13:28:24 // 11217
Ha esni fog nem kérdéses ki lesz az első.....
GEORGE02-06-2006 13:27:32 // 11216
..lazultam :-)))
mesa02-06-2006 13:20:41 // 11214
Fastest man on the track : Michael Schumacher.
Silverstone gyors pálya. Tehát sanszos a Ferrarinak (vagy inkább csak Schumnachernek) a győzelem.
Főleg ha ilyen xar idő marad.
Ellenvélemény ?
Vikk7502-06-2006 12:26:06 // 11213
Igen, ha életbe lép a fordulatszámkorlátozás, akkor valószínűleg a midlen is a Ferrari, Rönyő, Mekiláren szinten lesz és nem lesznek lekörözések.
zolee14502-06-2006 12:21:13 // 11212
26 autó már indult futamon, nem egyszer, és sztem nem volt sok. A szabályok meg elvileg arra vannak, hogy ne lekörözés legyen sok, hanem előzés (pl a fordulatszám korlátozás)
Vikk7502-06-2006 12:15:14 // 11211
Viccen kívűl: élvezhetetlen lenne sztem a verseny a sok lekörözés miatt.
Vikk7502-06-2006 12:11:30 // 11210
Sztem 28-30 autó már túl sok lenne...és ez nekem is fáj nem csak mózlinak...tudod, zavarja a szememet :DDD
zolee14502-06-2006 12:02:29 // 11209
OFF
ha jönne egy gazdag orosz üzletember (ejtsd: maffiafőnök) és pénzt nyomna a vasasba akkor sem tudna nagyot alkotni, ezért nem a vasast veszik meg az ilyenek hanem a Chelsea-t:)))
amúgy tényleg sok csapat kéne. az utolsó 3-4 csapatnál mindig lenne egy kis cserélődés, mert lenne aki be akarna jutni, és lenne aki ráunna az utolsó helyekre. A fordulatszám szabályozás meg azért lenne jó, mert előbb-utóbb belátnák, hogy nincs értelme milliókat költeni arra, hogy 19000 helyett 19200-at forogjon a gépe, ha egy futamgyőzelem után úgyis kap egy -300 fordulatos büntit. Igaz, hogy akkor fejlesztenének mást.:)))
mesa02-06-2006 11:44:04 // 11208
Én azt mondom, ha a Püspökladány nem tudja az NB1 elvárásait megütni, akkor nincs ott helye, induljon helyette mondjuk a Vasas ( :-D )
Akkor pedig nem fog találkozni semmiképp egy Real Madriddal.
A Vasasnak sem sok esélye lenne a Real ellen, de ha hirtelen valaki fantáziát látna benne és nyomna oda pénzt, amiből jó képességű labdarúgókat összevásárolnának, akkor akár oda-vissza megverheti akár a Realt is.
De ha 'szeretetből', kivételezésből még mindig a Püspökladány lenne az NB1-ben, akkor valószínűleg soha nem találkozna egy olyan csapattal a real Madrid ami oda-vissza megveri...
És akkor a Reálosok ellazulhatnának, mert tudnák, a Püspökladány ellen a tartalékcsapat is bármikor pályára léphet.
Inner Circle02-06-2006 11:27:09 // 11207
Döntsd el, hogy mi mellett érvelsz: hogy a Püspökladány, ha jó, akkor kiállhat a Real ellen; vagy hogy esélye sincsen. Mert most a kettőt kevered, egyszer az egyiket állítva, másszor a másikat.
mesa02-06-2006 11:01:40 // 11206
Fastest man on the track : MS
Lazán átléptétek a Sith új barcelónai pályacsúcsát...
most akkor a teszten hogyan csalt az FIA a Ferrari javára ? :)))
mesa02-06-2006 11:00:07 // 11205
" a fociban mindenhol ugyanolyan pályán játszanak ugyanolyan lábakkal"
Nyugaton vízelvezetős, fűthető pályákon játszanak, nálunk ha esik az eső, van hogy elmarad a meccs a pálya alkalmatlamsága miatt
Ugynolyan lábak jétszanak szerinted a Real Madridban, mint a Püspökladányban ?
Ekkora faxságot, öregem !
:DDDDD
mesa02-06-2006 10:58:20 // 11204
Ezt mondom én is!
Hadd jöjjenek, menjenek a csapatok, majd kialakul magától, aki életképes, versenyképes, az kiderül előbb-utóbb.
És a fordulatszám határoló is olcsó, hatásos megoldás lenne, úgy ahogy mondod, ahogy mondom már régóta.
Inner Circle02-06-2006 10:46:29 // 11203
Olvass vissza egy kicsit, már írtam hogy a fociban mindenhol ugyanolyan pályán játszanak ugyanolyan lábakkal, az F1-ben viszont vadiúj autót kell építeni, ami nem olyan egyszerű, mint átmenni egy másik csoportba focizni. (Írtam példákat is.) Persze erre mindenki rájöhet magától is.
Továbbá nem ítéltem meg egy még be sem lépett csapatot, konkrértan a ProDrive nem úgy fog belépni, ahogy te elképzelted.
zolee14502-06-2006 10:45:12 // 11202
sőt Koplárovicsról dal is született, majd a visszavágón ki is kaptak, és azóta sincsenek sehol:)
Az F1 sztem nem úgy működik hogy kell kis csapat, meg nagy csapat. Kell minél több (14-15 csapat lazán elfér...) csapat, és majd a futamokon kialakul kiből mi lesz. Elvileg min 20 autóra vannak leszerződve, miért fáj az Mózliéknak, ha van 28-30 autó? Amúgy be lehetne vezeti azt a rendszert mint ami a túraautóknál van, csak itt nem +súlyt kapnának hanem -fordulatszámot.
Inner Circle02-06-2006 10:44:16 // 11201
"Folyamatosan változtatja a szabályokat."
Mikor mondtam én, hogy folyamatosan változtatni kéne a szabályokat?
"Persze egyértelmű, hogy olyan okos és egyből hatásos szabálymódosítást SENKI nem tudna a világon kidoglozni, mint te, ezt tudjuk jól."
Ó, kérünk téged halgattasd meg magad Mösziő Palikkal, hátha te leszel az a magyar tag a szabályalkotók közt, aki megreformálhatja az F1 világát !!!
Én esküszöm szurkolnék neked (kivéve, ha olyan butaságokat akarsz elérni, hogy legyen egy motorbeszállító, legyen kézi váltó, egy kaszni vagy hogy cserélgessék a pilótákat, vagy egyszerűen csak nagyobb teret elérni a pilótáknak, mert az F1 rajongók 95%-a nem ezt akarja) !"
???
mesa02-06-2006 10:33:43 // 11200
Ja és még valami!
Nem szép dolog tőled előre megítélni egy még be sem lépett csapatot !
Tudod a zalaegerszeg is a egy kis fos csapat volt,mégis megnyerték a bajnokságot és megverték a Manchester Unitedet, pedig senki nem tett volna rá egypetákot sem :))
Bárkiből lehet bajnok !!!
mesa02-06-2006 10:28:31 // 11199
Semmi hasonlót nem csinált soha ?
Folyamatosan változtatja a szabályokat.
Persze egyértelmű, hogy olyan okos és egyből hatásos szabálymódosítást SENKI nem tudna a világon kidoglozni, mint te, ezt tudjuk jól.
Ó, kérünk téged halgattasd meg magad Mösziő Palikkal, hátha te leszel az a magyar tag a szabályalkotók közt, aki megreformálhatja az F1 világát !!!
Én esküszöm szurkolnék neked (kivéve, ha olyan butaságokat akarsz elérni, hogy legyen egy motorbeszállító, legyen kézi váltó, egy kaszni vagy hogy cserélgessék a pilótákat, vagy egyszerűen csak nagyobb teret elérni a pilótáknak, mert az F1 rajongók 95%-a nem ezt akarja) !
:D
Inner Circle02-06-2006 09:59:52 // 11198
Ne forgasd ki a szavaimat, már régóta mondom, hogy több csapat kell. De akik eddig beléptek, azok már jó előre tudják, hogy be fognak lépni, és sok pénzt áldoznak rá. A Toyota egy teljes évig csiszolta az autóját, a Midland, Renault, Toro Rosso meg egy meglévő csapatra épített, és még úgyis többnyire tartottak egy tanulóévet (a TR nem, de az kapott egy komplett autót). A Super Aguri nem; viszont kaptak egy csúcs motort és egy kissé régi, de működőképes technikát. És még így is hol vannak... Ha csak úgy beugrálnak a csapatok, akkor sok Aguri lesz, te viszont épp az F1 fellendítését várod tőlük.
Ezért kell a technika szerepét drasztikusan csökkenteni, és a pilótáékét növelni. Most 90% a technikán múlik. Arra van szükség, hogy egy Raikkönen-szintű pilóta egy Midland-szintű autóval lehagyhasson egy átlagos pilótát egy McLarennel. Akkor értelmet nyer a sok kiscsapat és végre látunk versenyt is.
"Akkor te a Mózli nagy haverja vagy. Az csinálja amit mondasz, már egy évtizede,"
Semmi hasonlót nem csinált soha.
mesa02-06-2006 09:50:42 // 11197
Teszteredmények - Barcelona - Csütörtök:
01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:13.471 - 82 kör
02. - Kovalainen - Renault (M) 1:14.174 - 120 kör
03. - Zonta - Toyota (B) 1:14.696 - 106 kör
04. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:14.731 - 87 kör
05. - Fisichella - Renault (M) 1:14.854 - 112 kör
06. - Trulli - Toyota (B) 1:15.131 - 102 kör
07. - de la Rosa - McLaren-Mercedes (M) 1:15.238 - 84 kör
08. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:15.526 - 111 kör
09. - Button - Honda (M) 1:15.590 - 109 kör
10. - Badoer - Ferrari (B) 1:15.637 - 27 kör
11. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:15.652 - 61 kör
12. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:15.783 - 125 kör
13. - Barrichello - Honda (M) 1:15.826 - 96 kör
14. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.871 - 65 kör
15. - Doornbos - Red Bull-Ferrari (M) 1:17.018 - 115 kör
16. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:17.188 - 83 kör
17. - Jani - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:17.224 - 92 kör
Schumacher 1:13.471-es idővel állt az élre csütörtökön Barcelonában, mellyel megdöntötte a nem hivatalos pályacsúcsot (1:13.552), amit még 2005-ben a Honda Racing brit versenyzője, Jenson Button állított fel a katalán ringen
mesa02-06-2006 08:49:20 // 11196
Akkor te a Mózli nagy haverja vagy. Az csinálja amit mondasz, már egy évtizede, mégsem abba az irányba mozdult a dolog kimenetele :D
(egyébklént meg nem értem az F3000 csapatok lesajnálását részedről. Egy csomó csapat elkezdte az úgymond "semmiből", akkor egy jól bejáratott F3000 csapat, ahol szinte minden folyamat analog az F1-gyel, sőt a pályáik is ugyanazok, azok miért lennének alkalmatlanok ? Egy csapatanak pedig nem kell tudni (jó)autót tervezni, ha van akit megfizessen. Nézd meg az Adrian Newey sem a Mekiket tervezi már, és Gascoyne is fog találni magának új helyet ;)
Szóval, akkor szerinted a proDrive-nak nincs is helye az F1-ben, mert nem tudnak csak úgy -szavaiddal élve- "hipp-hopp" versenyautót csinálni ? :D )
zolee14501-06-2006 23:57:53 // 11195
lehet, sőt biztos, hogy nem ő a legjobb, de hogy nem beszari az biztos:)
Tom1201-06-2006 23:04:48 // 11194
Ezt a balesetet láttam "majdnem élőben", ugyanis pont kimentem pár percre a verseny alatt és már meg is volt a baj... Aztán meg megszakították az adást. Valami német adó közvetítette.
Egyébként szerintem is ritka kemény gyerek ez az Alex, nyomja rendesen a WTCC-ben is.:-)
zolee14501-06-2006 22:34:06 // 11193
lazulj el George, nem kell mindent komolyan venni, elég lett volna annyi is, hogy "bocs, ezt most elnéztem"
:))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
668
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?