Forum >> Forma-1

Ferke06-10-2006 13:25:38 // 16592
Na igen. Valszeg megint túlságosan be akarta biztosítani a dolgot, és inkább gumit cseréltetett. Meg is lepődtem volna, ha bevállalja, nem is Ő lett volna..:)) De persze ezt a tévedését 1x sem nyilatkozta le, inkább fiszikó a hibás és a rönó, mert ugye "Massa nem előzte volna meg MS-t"... Olyan hisztis a kölyök, hogy meg sem lepődnék, ha kiderülne, hogy NŐ!!!:)))
Xixo06-10-2006 13:18:58 // 16591
Tehát akkor alfonzó most csak hibázott, bezzeg Sumi a Hringen elkú.ta??? Pont ő volt az aki bevállalt (bevállal) mindent azért, hogy jobb helyen végezhessen!!!! Alfonzó meg lassan elgondolkozhat azokon a nyilatkozatain, hogy "jó nekem a nyolc pont is, nem akartam én győzni....."
Ferke06-10-2006 13:10:36 // 16590
91 óta lehet, hogy MS több nyomás alatti percet versenyzett, mint Alonso 2001 óta. De ezt már kitárgyaltuk, sok igazságot is írtál korábban a téma kapcsán, de végül én nem lettem meggyőzve, tehát ezt most hagyjuk. Szerintem vegyük példának inkább a mostani esetet, az évad elejétől, végig. Tisztán látszik, hogy Alonso most általában véve nyomás alatt van, nem lehet kivetíteni 1 futamra, tehát az, hogy legutóbb tetemes előnye volt, és elbaxta a gumiválasztást, simán lehet a feszkó miatt, ha 25 ponttal vezetne a vb-ben, lehet, hogy nem így dönt!! Egy ilyen versenyképes autóval elbukni 25 pontot nem csak a rönó hibája, Alonsoé is. És azt sem hiszem el, hogy ha valaki a pályán kívül ennyire paranoid, az ha beül az autóba, 100%-ig kiegyensúlyozottá válik. Eccerűen nem bírják az idegei, és ez a teljesítményére is kihat.
Apacs06-10-2006 13:02:04 // 16589
Azért az is meglepő volt, hogy még vizes pályán Ralf versenyképes időket autózott vizes gumikkal. Nem tudom a Toyotának mennyire számít a hazai pálya? Tesztelnek itt? Én nem nagyon tudok róla, úgy tudom a Honda pályája.
Inner Circle06-10-2006 11:24:31 // 16588
Jó, már Tommitól is kérdeztem pár napja hogy Alonso mikor és hogyan hibázott nyomás alatt, akkor most tőled is kérdezem. Hoci az Alonso-hibalistát, én már leírtam Mihályét! :-) A gumicsere kétségkívül hiba, viszont nem nyomás alatti hiba, hanem szakmai (mert akkor a legrosszabb rémálmukban sem juthatott a Renault eszébe, hogy Mihály ennyire magára talál, no meg az sem, hogy Alonso ennyit bukik; nem voltak tehát nyomás alatt). Egyébként meg utólag kétségtelenül hibának tűnik a csere, de azt se felejtsük el, hogy senkinek nem volt tapasztalata az intermediate gumik tartósságát illetően; ha mégse bírják a gumik, Fisi defektet kap és MS-nek újból be kell jönnie gumiért, akkor ugye Alonsót ünnepelnénk az előrelátásáért. Nem így történt, Alonso hibázott, de azért ezt ne vegyük valami hatalmas, ordító "elkúrásnak" :D
Whiteskull06-10-2006 10:43:07 // 16587
A mostani 4 pontot a saját hibája alapján bukta el. A bokszutcai 10 mp már csak nyugodtabbá tette a versenyt a ferrari számára.
Ferke06-10-2006 10:38:46 // 16586
Szerintem nem Alonso a mezőny legjobb versenyképes autóban ülő pilótája. Nyomás alatt igenis hibázik a pályán, és ami a gumicsere szükségességének téves megítélését illeti, nos ez is a pilótának felróható hiba, ugyanúgy, mint a pályán vétett baki. (Az már csak a hab a tortán, hogy a vesztességet próbálja a rönó+fiszikó számlájára írni, ami még felindutsággal indokolva sem elfogadható egy vb-tól.)
Inner Circle06-10-2006 10:13:54 // 16585
2002, 2004
Grando06-10-2006 10:12:27 // 16584
Te jó ég! Mi lenne, ha Schumi is egyenletesen jó teljesítményt nyújtana egy egész évben egyenletesen jól teljesítő autóval?
Ferke06-10-2006 10:04:38 // 16583
Igen, mindjárt jönnek a szikrák-fények is a kerekek körül!:)
Inner Circle06-10-2006 10:02:27 // 16582
Úgy látom, Fisichella pillanatokon belül eléri a 88 mérföldes sebességet és Visszamegy a Jövőbe :D
Ferke06-10-2006 09:58:51 // 16581
Ez egy jó kép!:)
Inner Circle06-10-2006 09:58:50 // 16580
Én nem mondom, hogy Alonso normális, csak azt, hogy a mezőny per pillanat legjobb VERSENYKÉPES AUTÓBAN ÜLŐ* pilótája, még ha személy szerint nem is kedvelem. Hisztizik, integet, marhaságokat mond, ez igaz; de amikor oda kell tennie magát, akkor ő hibázik legkevesebbet. A múltkor beírtam az idei futamok listáját, hogy hányszor hibázott Mihály (mint összehasonlítási alap); hozzá képest Alonso messze egyenletesebb teljesítményt nyújt. Ha a csapat hibájából nem bukik 11 pontot a Hungaroringen (10 az első helyért + 1 amit Mihály Alonso kiesésével kapott) és 6-ot Monzában, nem beszélve a mostani 4-ről, akkor hol lennének ezek az "Alonso nem bírja a nyomást" nyilatkozatok? Pedig az ő teljesítményéből a műszaki hibák semmit sem vonnak le... *hiszen a mezőny nagy részének esélye sincs bizonyítani
Ferke06-10-2006 09:43:23 // 16579
Alonso nyilatkozata a szabadedzés után. Vicces, hogy rögtön magyarázkodik: "A pályán átlagos napom volt - a körülmények miatt kevés kört tettünk meg, és bár kissé alulkormányzott, az R26-os erősnek tűnik. A pályán kívül viszont meglepett, milyen nagy visszhangot váltottak ki a tegnapi sajtótájékoztatón elhangzott mondataim. Világosan leszögeztem, hogy ezek mindössze az én személyes érzéseim, és hogy teljes mértékben megértem és elfogadom az istálló döntéseit. Tegnap este ezt a csapatnak és Fisinek is elmagyaráztam, és semmi probléma nincs köztünk. A Renault csapatának minden egyes tagja teljes erőbedobással küzd a világbajnoki győzelemért. Nem tudom, hogy a kívülállók hogyan látják, de a gárdán belül fantasztikus hangulat uralkodik. Eltökéltek vagyunk, és győzni szeretnénk."
Ferke06-10-2006 09:32:57 // 16578
Pénteki elso szabadedzés 04:00-05:00 Pénteki második szabadedzés 07:00-08:00 2006. október 7. (szombat) Szombati szabadedzés 04:00-05:00 Idoméro edzés 07:00-08:00 2006. október 8. (vasárnap) Verseny 07:00-09:00
Ferke06-10-2006 09:31:33 // 16577
Ma esett, de mára folyamatos esőt mondtak, ennek ellenére a 2.szabadedzésen már száradt fel. Holnapra csak 1-1 záport, vasárnapra pedig napsütést!!:)))
Grando06-10-2006 09:24:50 // 16576
Most. Reggel 7-kor. Aztán meg 2 hét múlva. Csak akkor meg este. Már elfelejtettem hánykor. 7 vagy 8. :))
FoToS06-10-2006 09:23:11 // 16575
Most hétvégén lesz futam vagy csak a jövőhéten?
FoToS06-10-2006 09:19:39 // 16574
Ez igazán jó hir :-)
Songokou06-10-2006 09:17:16 // 16573
Futamra milyen idot josolnak? NEm tudja valaki?
Ferke06-10-2006 08:59:36 // 16571
Érdekességképpen a használt/új motorok: PILÓTA CSAPAT MOTOR Fernando Alonso RenaultF1 Kínában használt motor Giancarlo Fisichella RenaultF1 Kínában használt motor Michael Schumacher Ferrari Kínában használt motor Felipe Massa Ferrari Kiesett, cserélhet Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes Új motor Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes Kínában használt motor Jenson Button Honda Racing Új motor Rubens Barrichello Honda Racing Új motor Mark Webber Williams-Cosworth Kínában használt motor Nico Rosberg Williams-Cosworth Új motor David Coulthard Red Bull Ferrari Új motor Robert Doornbos Red Bull Ferrari Új motor Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso (Cosworth V10) Új motor Scott Speed Scuderia Toro Rosso (Cosworth V10) Új motor Nick Heidfeld BMW-Sauber Új motor Robert Kubica BMW-Sauber Új motor Ralf Schumacher Toyota Racing Kiesett, cserélhet Jarno Trulli Toyota Racing Kiesett, cserélhet Tiago Monteiro Midland-Toyota Kiesett, cserélhet Christijan Albers Midland-Toyota Új motor Takuma Sato Super Aguri Honda Kínában használt motor Sakon Yamamoto Super Aguri Honda Új motor
Satti06-10-2006 08:46:48 // 16570
Legszebb öröm,a káröröm:-)))
Ferke06-10-2006 08:39:40 // 16569
Szerencse volt, hogy a 2.practice már száradó pályán zajlott, különben nem biztos, hogy így nézne ki a sorrend..:)))
Ferke06-10-2006 08:38:31 // 16568
No, az eredmények, ha valaki nem látta volna még: Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:34.337 221.601 Felipe Massa BRA Ferrari B 1:34.408 221.435 0.071 Michael Schumacher GER Ferrari B 1:34.565 221.067 0.228 Fernando Alonso SPA Renault M 1:34.863 220.373 0.526 Anthony Davidson GBR Honda M 1:34.906 220.273 0.569 Sebastian Vettel GER BMW-Sauber M 1:34.912 220.259 0.575 Jenson Button GBR Honda M 1:35.002 220.050 0.665 Pedro de la Rosa SPA McLaren-Mercedes M 1:35.064 219.907 0.727 Jarno Trulli ITA Toyota B 1:35.343 219.263 1.006 Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M 1:35.367 219.208 1.030 Ralf Schumacher GER Toyota B 1:35.375 219.190 1.038 Michael Ammermüller GER Red Bull-Ferrari M 1:35.433 219.056 1.096 Rubens Barrichello BRA Honda M 1:35.528 218.838 1.191 Mark Webber AUS Williams-Cosworth B 1:35.866 218.067 1.529 Nico Rosberg GER Williams-Cosworth B 1:36.176 217.364 1.839 Christijan Albers NED MF1-Toyota B 1:36.180 217.355 1.843 Alex Wurz AUT Williams-Cosworth B 1:36.234 217.233 1.897 Robert Kubica POL BMW-Sauber M 1:36.299 217.086 1.962 Franck Montagny FRA Super Aguri F1 B 1:37.354 214.734 3.017 Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso-Cosw. M 1:37.441 214.542 3.104 Scott Speed USA Toro Rosso-Cosw. M 1:37.501 214.410 3.164 David Coulthard GBR Red Bull-Ferrari M 1:37.596 214.201 3.259 Tiago Monteiro POR MF1-Toyota B 1:37.702 213.969 3.365 Neel Jani SWZ Toro Rosso-Cosw. M 1:37.741 213.884 3.404 Robert Doornbos NED Red Bull-Ferrari M 1:37.788 213.781 3.451 Takuma Sato JAP Super Aguri F1 B 1:38.533 212.164 4.196 Nick Heidfeld GER BMW-Sauber M 1:38.779 211.636 4.442 Sakon Yamamoto JAP Super Aguri F1 B 1:38.955 211.260 4.618 Adrian Sutil GER MF1-Toyota B 1:43.914 201.178 9.577
Xixo06-10-2006 00:56:12 // 16563
Xixo06-10-2006 00:07:13 // 16561
Tommi06-10-2006 00:06:09 // 16560
Azért a digókat sem kell félteni, ezt a nyári olasz körútunkon láttuk San Marinoban a Maranello Rosso múzeumban :)

Xixo05-10-2006 23:56:09 // 16557
Tommi05-10-2006 23:41:57 // 16556
Ez hatalmasóriási, Maranelloban nem csinálnak ilyet? :)))
Tommi05-10-2006 23:40:38 // 16555
A görbe tükör szépen hosszan taglalja azt, amit mi itt eddig rövidebben és kissé máshogy már írtunk: Alonsonak még "fel kell nőnie" néhány dologban. Maximálisan egyetértek a cikkben írottakkal.
Whiteskull05-10-2006 22:36:55 // 16554
Gyönyörű volt. :)))
Áki05-10-2006 22:18:31 // 16553
Whiteskull05-10-2006 09:42:17 // 16552
Igen, általában nagyon jó szokott lenni. :))
someq-14705-10-2006 09:42:10 // 16551
alapvetően szerintem mindig jóóóóó! De ez most nagyon OTT van:-))))
Songokou05-10-2006 09:39:18 // 16550
A mostani Gorbe Tukor sztem qva jo lett! Sztem.
Whiteskull05-10-2006 09:05:48 // 16548
Satti04-10-2006 19:41:59 // 16547
A csapat az öreg Jean Todt kezében van,Ő tud rendet tartani,nem lesz ott semmi gond.
count M04-10-2006 19:39:33 // 16546
Igen, de ha a Ferrarit tényleg a Német tartotta össze (és ez részben biztosan így volt), akkor ez nekik nem jó jel...
Satti04-10-2006 19:33:29 // 16545
Satti04-10-2006 18:37:36 // 16544
Jól beszélsz tanult kolléga,Kimi a király,nem csinál jelenetet,nincs cirkusz,az ilyen az igazi versenyző,mert a pályán,meg nem szívbajos,Ő már tényleg egy igazi VB alkat,nagyon remélem,jövőre a Ferrarival az is lesz,mert akkor ÉN is berúgok:-)
Tommi04-10-2006 17:35:41 // 16543
Igen, ez igaz, a spanyolok hevesebb vérmérsékletűek, mint a németek :))) Meg a Sumák kicsit idősebb, mint Alonso :) Viszont akkor sem tartom teljesen normálisnak, amit Alonso néha megenged magának. Nézd meg pl a mostani Barrichello-Sato-többiek balesetet. Utána anyáztak egy kicsit és le volt zárva a dolog. Szerinted ha Alonso került volna ilyen helyzetbe, mit tett volna? :) Ehhez a műfajhoz kötélidegek kellenek és van, akinek megvan, van, akinek meg nincs. Pl szegény Kimi is hányszor hisztizhetett volna már, amiért szar a McLaren, mégsem tette. És most ne jöjjön senki azzal, hogy "de hát ő finn" :) Amilyen sokat ő már szopott, szerintem másnak egész F1-es karrierje alatt nem jön össze, mégsem kelt ki magából :) Max elment és jól berúgott :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.