Forum >> Forma-1

Iniezione18-05-2007 16:40:57 // 23092
nem célom szétcseszni a topicot,azért mert reagáltam és nem hagytam magam?inkább azt kellene kitenni innen aki trágárkodik,és utána meg megmagyarázza azt is,hogy azért ő nem úgy gondolta ám de mégis!!!a zrikálás meg igencsak nem egyoldalú,bár sokan nem így látják!!!
Satti18-05-2007 16:37:40 // 23091
Levelet kaptál!
Ferke18-05-2007 16:34:09 // 23090
Te frankón ezt a kóstolgatást élvezed???? Ezért regeltél??? Vazz, nem hiszem el.....:P
Egy ideig ez poén, de ezzel szétcseszni egy topicot hosszú távon elég gáz...:(
Satti18-05-2007 16:31:44 // 23089
Kűldtem egy mailt.
Iniezione18-05-2007 16:31:18 // 23088
mekkora baromság lenne:(((
Iniezione18-05-2007 16:30:34 // 23087
köszönöm aggódó hangú hozzászólásod:)))de semmi ok rá:)))
mesa18-05-2007 16:29:05 // 23086
csak vigyázz, nehogy aztán te meg túl sok legyél ide !!!
mesa18-05-2007 16:28:22 // 23085
Lassan odajutunk, hogy egy DTM vagy túrakocsi, nedj' egy rallye auó is gyorsabban körbeér majd, mint egy F1 autó.

Nevetséges ! :DDDDD
Iniezione18-05-2007 16:27:44 // 23084
ja biztosan tudom mi hogy van:)))))ezért nem is vitatkozok veled mert te meg csak sejted a dolgokat,és az édeskevés ide:))
mesa18-05-2007 16:25:30 // 23083
milyen jó, hogy ezt is biztosan tudod, így van ... De én emlékszem volt, hogy Kimi hamarabb jött ki tankolni. Akkor mi van ?
Egyébként is a Ferrarira jellemző, hogy egy körön belül mindkét autót letudják. De hát ezt te is jól tudod ! :P
Satti18-05-2007 16:23:55 // 23082
Ferke18-05-2007 16:22:20 // 23081
Opppsz, nem vettem észre, hogy már volt, szkúúzi!:)))
Ferke18-05-2007 16:21:10 // 23079
Grando18-05-2007 16:17:48 // 23078
Látom, a "nem kapkodnak"-ot idézőjelbe is tetted. Mert ugye a szezon meg zajlik!
Hát ne is kapkodjanak, de azért: Via, via ragazzi! Mert a többiek sem alszanak! ;))))
Iniezione18-05-2007 16:12:54 // 23077
milyen frankó lenne ha KIMI nem kapna több benyát mint massza,kiderülne az okosság:))))
Satti18-05-2007 16:11:09 // 23076
Annyit vettem ki a szavaiból,hogy inkább nem "kapkodnak",hanem szisztematikusan építik fel a teljesen új módszereket,és ezt nagyon jól találták ki sztem.Nagyon magas szinten művelik ott a dolgokat,tudják mit csinálnak és hogyan,lehet bennük bízni!
Grando18-05-2007 16:08:46 // 23075
Abszolút! És végre vmi kis belső infómorzsa, hogy mi zajlik Kimi körül! Min dolgoznak, min agyalnak mostanában vele kapcsolatban... Remélem, mielőbb összeszedik egymást! ;)))
Satti18-05-2007 16:04:53 // 23074
Nekem a cikknek a másik mondanivalója ami tetszett,ez a mérnök csávó elég normálisan világított rá a lényegre.
Iniezione18-05-2007 16:03:58 // 23073
KIMI a kiválasztott!!!!!!!
Satti18-05-2007 16:03:40 // 23072
Lauda mindig nyílatkozik vmit,nem kell halálosan komolyan venni.
mesa18-05-2007 16:01:38 // 23071
Az utolsó dolog, amit az F1-ben tett, az volt, hogy megelőzte az utódját... de itt óvatosan kell fogalmaznom" - tette hozzá nevetve Dyer.

Igen, nehéz bárkit egy hétszeres világbajnok utódjánek nevezni !!! :)
Grando18-05-2007 16:00:17 // 23070
Laudaaa! :)))
De most ezzel mi a francot mondott azon kívül, hogy ő maga mekkora ász volt anno? Hogy alonzó ne vesződjön a beállításokkal? Dehát akkor még ilyen eredményre sem lesz képes... Vagy hogy csak változzon meg, azt jóvan? :DDD
Satti18-05-2007 15:53:26 // 23069
Egy normális nyilatkozat Chris Dyertől.klikk.
Satti18-05-2007 15:43:14 // 23068
Alonsonak változnia kell.Klikk.
Iniezione18-05-2007 15:32:45 // 23067
látom más cartársak hozzászólásait se fogják föl páran az elitből,hiába írja le ő is egymás után 100-szor,ez van,ez a szint!!!!Tisztelet a kivételnek!!!
Iniezione18-05-2007 15:27:28 // 23066
jól emlékszel:))ha nem KIMI megy mögötte,biztos nem is szerzett volna pontot massza mert kirakták volna a fűre legelni:))pl.Montoya!!
mesa18-05-2007 13:09:44 // 23065
nem vicces, szomorú.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2007 11:53:07 // 23064
igazad van csak szerintem kissé vicces, hogy valaki úgy legyen világbajnok, hogy nem nyer futamot...
ez olyan mikor elmész nőzni és nagyon megtetszik neked egy csaj, mindent bevetsz virág, vacsora, nyaralás stb.... végül a barátod aki mindig veled van ő viszi el a csajt pedig nem tett semmit.....
szted milyen érzés?
:)))
lehet hüje hasonlat...
Ádi_390018-05-2007 10:40:05 // 23063
Műszaki hiba azért van, mert az autókat mindenen túl élesítik.
Gondold el, van eg yautó, aminek a fejlesztésébe és a karbantartásába dollár milliókat költenek és folyton sok tucat ember dolgozik rajta. Eg yilyen autótól elvárnád, hogy végigmenjen 300 km-t.
Namostan a helyezt az, hogy ezek nem autók, hanem versenyautók. Mégpedig a legelitebb kategóriából, ahol a verseny a végetekig kiélezett. Ezért van az, hogy mindent bevetnek, és kockáztatnak az istállók, amikro olyan technikát alkalmaznak, amelyik esetleg nem bírja majd ki a versenytávot. Ez sokszor bejön, sokszor nem. Ez is a verseny része.
Ettől még jó az, sőt, még inkább helyes, ha többen kapnak pontot, és szorsabb pontokat, hiszen a verseny célja mégiscak az, hogy be kell érni a célba. Az 300 km. Hiába vagy a leggyorsabb meg alegszebb, ha erre nem vagy képes. Akkro nem jár pont. Ilyen egyszerű.
Szeretett járhat, meg miegymás, de versenypont nem. Tök rendben van ez így.
Satti18-05-2007 10:38:30 // 23062
Tavaly sajnos Rossinak kétszer is volt,igaz ez nagy ritkaság.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2007 10:28:07 // 23061
persze szoktam néznni a gp-t hányszor van ott műszaki hiba???
:)))
persze, hogy kicsi a pontkülönbség ott...
mesa18-05-2007 10:24:39 // 23060
Schumacher vallása -amint látható- megkérdőjelezhetetlen ! :))

Mióta kiszállt az F1-ből, divatosabban öltözködik. Matyóhímzéses ing, csatornafedélnyitó kereszt ... :)))
mesa18-05-2007 10:21:27 // 23059
sem a Ferrarinál, sem máshol nem lesz csapatfőnök, mert nem vonzza a poszt

Mondta a hétszeres világbajnok. Esetleg tesztpilótai állásra pályázik ? :))))
Ádi_390018-05-2007 10:19:53 // 23058
Ezzel nem értek egyet. Épp az a lényeg, hogy nagyon kicsik a különbségek a kocsik között, és aki másodikként, harmadikként beérkezik, leggtöbbször ugyanannyit letesz az aszfaltra, mint aki épp nyer. Ha túl nagy lenne a pontkülönbség, akkor 1-2 mázlival nyerni lehetne a VB-t.
Nézd meg, nem véletlen, hogy a motorosoknál több pontot osztanak, és többen kapnak pontot, hasonlóan Indycarban is. Így sokkal nyitottabb a küzdelem, izgalmasabb averseny. Ráadásul nem áll ki vaalki akkor, ha klátja, hogy nyerni már nem tud, hanem küzd a jobb helyezésért, mert azzal sokat proftálhat. A jelenelgi pontrendszer ezt honorálja, és ezért jó.
mesa18-05-2007 10:17:52 // 23057
Igen ez így iqaz, pilóták szempontjából nem túl fair. A nézők szempontjából viszont egész vében van versengés.

Ezt a rendszert is MS és a Ferrari ELLEN találták ki.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2007 09:48:04 // 23056
Egyébként szerintem is hülyeség ez a pontozási rendszer, ha mindig második meg 3. vay te lehetsz a vb... tehát nem kell arra játszani, hogy nyerjél...
minimum 6-8 pont külömbséget kéne tenni az első és a 2. közöt...
Satti18-05-2007 09:42:36 // 23055
Bourdais júliusra várja a vörös bikák döntését. klikk
Satti18-05-2007 09:33:56 // 23054
Ezt már szeretem,de az nem jó,hogy ismét voltak elektronikai gondok.Teszt Paul Ricard
Grando18-05-2007 09:19:32 // 23053
A parázs vitákat én is szeretem. ;))))
(A bunkóságot viszont nem... :(( )
Mike.18-05-2007 09:07:23 // 23052
Okés! Akkor megy minden tovább mint eddig! :-)))
Satti18-05-2007 09:06:36 // 23051
Én meg reagálni fogok a bírálatra,csakazértis!:-))
Mike.18-05-2007 09:03:59 // 23050
Már eldöntöttem, hogy én többet nem reagálok az írásaira és ezt kérem majd tőle is.
Azt is biztosra veheted, hogy bírálni is fogok. Ha kell akkor Kimit is. :-)
Grando18-05-2007 09:03:07 // 23049
Nem biztos, hogy érdemes idegelni magad vele... :((
Satti18-05-2007 09:02:25 // 23048
Iniezione
Ádi_390018-05-2007 08:58:34 // 23047
Ki ez a srác? Vagy olvassak vissza? :(
Biztos egy ladás arc. :)))
Satti18-05-2007 08:57:38 // 23046
Én a rendes reagálásra gondoltam,az jó,de azt tudjuk,hogy a sráccal már elég durvák voltak itt a viták,azt nem kell csinálni,rá kell hagyni,nem kell az óvis szintet nyomni.
Mike.18-05-2007 08:52:05 // 23045
Igazad van, néha már kicsit túl sokat bíráljuk Kimit, de mint írtam ez a visszavágás az előzőekért. :-)
Azért Kimi is ad a bírálásra lehetőséget rendesen.



"Érdekes módon,soha nem Én kezdem,mindig vmelyik "szakértő" beszól vmit,és természetesen,erre kénytelen vagyok reagálni,ilyen a természetem,nem tehetek róla,ez van!"

"cartárs folytatja a faxságait,nem kellene vele foglalkozni,egyáltalán nem reagálni a hsz-ekre amit ír,akkor előbb-utóbb majd ráhagyja,mert nem tud kivel vitázni."

Ez kicsit ellentmondó! Te nem tudsz ellenállni, hogy reagálj ha Kimit bírálják, de mi kussoljunk ha Kimit méltatlanul fényezik?!? :-)))
Ádi_390018-05-2007 08:51:53 // 23044
Te, legutóbb teljesen konszolidált képet láttam róla, egyszerű kopaszodó barna színben. :)
Mióta apa lett, biztos kicsit odafigyel az ilyen részletekre. :)
Amúgy láttam róla egy videt, amiben az apja votl versenyautóját (ferrari) vezeti valami show keretében. Nagyon érdekes volt, kéziváltós kocsi még, fém váltókar terelővel.
mesa18-05-2007 08:47:56 // 23043
Mesélj, most épp milyen színű a haja ? :))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.